Луцькі муніципали зносять гаражі на території ОСББ
Під благими намірами прибрати в місті незаконно встановлені металеві гаражі, представники влади вчиняють дії, від яких вже страждають люди. Лучанин Леонід Михайловський, який отримав інвалідність, боїться втратити транспортний засіб через те, що гараж заберуть, хоча документи на нього є.
Конфлікт із муніципалами виник 4-го листопада, коли вони взялися за «очистку» дворів. Першими під «гарячу руку» потрапили мешканці вулиці Соборності, 1.
«Мені наклеїли на гараж попередження, але я був у відрядженні й не бачив його, а зараз завантажили гараж та забирають. Я попросив, аби мені дали тиждень, щоб самому прибрати гараж. Мені кажуть до 17:00 і крапка», - бідкається Леонід Павлюк.«Були збори мешканців й люди прийняли рішення дати дозвіл на гаражі інвалідам та учасникам бойових дій. Ми ж не знали, що потрібно якийсь паспорт прив’язки. Якби це знали, то б підготовили, а так тепер наше майно просто забирають і роби що хочеш, тебе ніхто навіть слухати не хоче», - розповідає лучанин, мешканець Соборності, 1.Із цього приводу начальник відділу муніципальної дружини Юлія Сиротинська прокоментувала, що у них є рішення виконкому та відповідні графіки, згідно з якими вони виконують демонтаж.
«Відповідно до рішення виконкому від 29-го жовтня, ми розклеїли оголошення, що потрібно прибрати свої гаражі. Ми маємо демонтувати 117 об’єктів, у нас є графік і ми не можемо від нього відступати. Сьогодні у нас Соборності, 1, завтра - Шота Руставелі, 13 й далі по списку від Соборності, 3 до Відродження, 51», - інформувала посадовець.На всі благання людей дати їм час або дооформити необхідні документи, чи прибрати гаражі самостійно - Юлія Сиротинська не погодилася.
Більше того, вона вихвалялася своєю непідкупністю, мовляв, їй немає різниці чиє майно чи прокурора, чи міліціонера, чи будь-кого іншого, є рішення, є графіки - зносять.
У ці ж графіки входять й «черепашки» на території ОСББ за адресою Відродження, 51. Тут поряд дорога на дві смуги й територія знаходиться в обслуговування ОСББ. Мешканці, які навели тут порядок, дивуються нахабству представників Луцької міської ради, які лізуть у їхні справи. Зокрема інвалід Леонід Михайловський каже, що не розуміє, чому порядок в місті наводять саме такими методами.
«У мене раніше було погодження, а тут кажуть, що будуть зносити. Дружина повторно пішла оформлювати документи. А я ж інвалід, моя машина – це мої "ноги". Як так зносити? Я вважаю, що це - добрий хід Романюку до виборів», - розповідає чоловік.
З приводу того, чому мініципали вирішили господарювати на території ОСББ, Юлія Сиротинська запевняє, що все в рамках закону.
«Щодо ОСББ, то Закон України «Про ОСББ» регулює питання проживання та розпорядження коштів. Щодо земельної ділянки, яку виділяють під обслуговування будинку, то там люди самі вирішують як її облагородити, але не вирішують питання розміщення тимчасових споруд. Тому ми діємо в дозволених нам межах», - наголосила посадовець.
Тим часом в Офісах розвитку кварталу юристи наголошують, що якщо мова про територію ОСББ, то люди мають право самостійно вирішувати, яким у них буде двір, тому рекомендують звернутися із вже наявними документами в найближчий офіс за адресою Відродження, 10, аби отримати безплатну юридичну консультацію та підтримку.
ЧИТАТИ ЩЕ: для луцьких ОСББ створили перший в Україні револьверний фонд
Нагадаємо, нещодавно Інформаційне агентство Волинські Новини писали про те, що у Луцьку - «лихоманка» демонтажів. Йшлося про те, що виконком ухвалив рішення знести 25 тимчасових об’єктів у Луцьку, ще 117 чекають своєї черги й понад 300 об’єктів в полі зору муніципалів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Конфлікт із муніципалами виник 4-го листопада, коли вони взялися за «очистку» дворів. Першими під «гарячу руку» потрапили мешканці вулиці Соборності, 1.
«Мені наклеїли на гараж попередження, але я був у відрядженні й не бачив його, а зараз завантажили гараж та забирають. Я попросив, аби мені дали тиждень, щоб самому прибрати гараж. Мені кажуть до 17:00 і крапка», - бідкається Леонід Павлюк.«Були збори мешканців й люди прийняли рішення дати дозвіл на гаражі інвалідам та учасникам бойових дій. Ми ж не знали, що потрібно якийсь паспорт прив’язки. Якби це знали, то б підготовили, а так тепер наше майно просто забирають і роби що хочеш, тебе ніхто навіть слухати не хоче», - розповідає лучанин, мешканець Соборності, 1.Із цього приводу начальник відділу муніципальної дружини Юлія Сиротинська прокоментувала, що у них є рішення виконкому та відповідні графіки, згідно з якими вони виконують демонтаж.
«Відповідно до рішення виконкому від 29-го жовтня, ми розклеїли оголошення, що потрібно прибрати свої гаражі. Ми маємо демонтувати 117 об’єктів, у нас є графік і ми не можемо від нього відступати. Сьогодні у нас Соборності, 1, завтра - Шота Руставелі, 13 й далі по списку від Соборності, 3 до Відродження, 51», - інформувала посадовець.На всі благання людей дати їм час або дооформити необхідні документи, чи прибрати гаражі самостійно - Юлія Сиротинська не погодилася.
Більше того, вона вихвалялася своєю непідкупністю, мовляв, їй немає різниці чиє майно чи прокурора, чи міліціонера, чи будь-кого іншого, є рішення, є графіки - зносять.
У ці ж графіки входять й «черепашки» на території ОСББ за адресою Відродження, 51. Тут поряд дорога на дві смуги й територія знаходиться в обслуговування ОСББ. Мешканці, які навели тут порядок, дивуються нахабству представників Луцької міської ради, які лізуть у їхні справи. Зокрема інвалід Леонід Михайловський каже, що не розуміє, чому порядок в місті наводять саме такими методами.
«У мене раніше було погодження, а тут кажуть, що будуть зносити. Дружина повторно пішла оформлювати документи. А я ж інвалід, моя машина – це мої "ноги". Як так зносити? Я вважаю, що це - добрий хід Романюку до виборів», - розповідає чоловік.
З приводу того, чому мініципали вирішили господарювати на території ОСББ, Юлія Сиротинська запевняє, що все в рамках закону.
«Щодо ОСББ, то Закон України «Про ОСББ» регулює питання проживання та розпорядження коштів. Щодо земельної ділянки, яку виділяють під обслуговування будинку, то там люди самі вирішують як її облагородити, але не вирішують питання розміщення тимчасових споруд. Тому ми діємо в дозволених нам межах», - наголосила посадовець.
Тим часом в Офісах розвитку кварталу юристи наголошують, що якщо мова про територію ОСББ, то люди мають право самостійно вирішувати, яким у них буде двір, тому рекомендують звернутися із вже наявними документами в найближчий офіс за адресою Відродження, 10, аби отримати безплатну юридичну консультацію та підтримку.
ЧИТАТИ ЩЕ: для луцьких ОСББ створили перший в Україні револьверний фонд
Нагадаємо, нещодавно Інформаційне агентство Волинські Новини писали про те, що у Луцьку - «лихоманка» демонтажів. Йшлося про те, що виконком ухвалив рішення знести 25 тимчасових об’єктів у Луцьку, ще 117 чекають своєї черги й понад 300 об’єктів в полі зору муніципалів.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 97
Змі
Показати IP
5 Листопада 2015 19:08
Фамілія директора департаменту Сиротинська
Анонім до Змі
Показати IP
5 Листопада 2015 21:24
Не тим займаються. Хай Карабас закриють щоб люди могли спокійно спати.
ЗМі до Анонім
Показати IP
5 Листопада 2015 21:47
Хай і те і інше зносять
Андрій до ЗМі
Показати IP
5 Листопада 2015 22:23
Клоунада, жителі общаги кульпросвЄта, після халявкої приватизації вирішили привласнити прилеглу теріторію будівництвом сараїв під металобрухт...
А "прибудинкова теріторія" в общазі Є? ("прийняли вони рішення")...
Не змогли подужати квартири, а витратили гроші на металобрухт? (то хто вам лікар??))
Будували тим паче на ЧУЖІЙ прибудинковій теріторії, а ваші "ноги на колесах" приносять стільки незручностей для жителів прилеглих до вашої "общаги" будинків..
Сміттєвоз не може заїхати в подвір'я поруч, бо "бєдниє студєнти "Культури" порозставляли гаражі з "ногами на колесах"... А там мабуть інваліди та ветерани живуть теж? Будинки поруч, раніше культпросвітньої общаги побудовані!
майдану так до Змі
Показати IP
5 Листопада 2015 22:15
В Україні на даний час є багато людей , які готові розстрілювати чиновників .
читач
Показати IP
5 Листопада 2015 19:09
правильно роблять, але потрібно рішучіше, а то хто що хоче, той там і ставить. Я на місці муніципалів.
Сусід соборності,1
Показати IP
5 Листопада 2015 19:14
Дана земля не є власністю осбб! Це площадка трьох будинків. На якій нам Палиця має поставити майданчик. Муніципали молодці прибрали ті розвалюхи. Люди матимуть де гуляти
Маразм до Сусід соборності,1
Показати IP
5 Листопада 2015 22:58
Ті площадки вже в печінках сидять, вони швидко ламаються, і зроблені халявно, а так люди мали можливість ставити авто і це нікому не заважало, особливо на Соборності 1.
Анонім
Показати IP
5 Листопада 2015 19:14
"Ми ж не знали, що потрібно якийсь паспорт прив’язки" - Незнание закона не освобождает от ответственности.
123 до Анонім
Показати IP
5 Листопада 2015 21:35
Правильно! Підтримую!
Я в шоці
Показати IP
5 Листопада 2015 19:15
Безпридєл і хаос. Як навести лад, то зась, а показати себе розумниками, що до виборів щось роблять - то тільки дай. Романюк, харе цей цирк влаштовувати. І так от Волі місяць робив, дорогу, яка ще нормальна, щоб всі бачили що хазяїн, а окраїни в ямах!!!
відмиваємо бабло до Я в шоці
Показати IP
5 Листопада 2015 22:19
Закатано в асвальт !!! 11 мільйонів ... При реальній вартості 3 , мільйони .
Анонім
Показати IP
5 Листопада 2015 19:17
Ці металеві гаражі в майже кожному дворі! Гордіюк, Відродження....
Саша
Показати IP
5 Листопада 2015 19:18
Ніякі вони не інваліди! То сусід алкаш а інший живе за три будинки. Шахраї, а земля то спільна а не осбб. У нас там майданчик має бути
Anonymous
Показати IP
5 Листопада 2015 19:28
П...си! Голосуй за Романюка - знесуть і хату!
читач
Показати IP
5 Листопада 2015 19:41
юлія сиротинська,писаки
МЕШКАНЕЦЬ
Показати IP
5 Листопада 2015 19:43
Зате на території підконтрольній МЖК мешканці по кілька років не могли добитися знесення нагло встановлених гаражів хоча ніякого ОСББ на щастя не було, та на скарги мешканців мерівські чинуші не лише не прибирали гаражі а й відказували що мовляв "все чисто й законно а гаражі це обовязковий атрибут" ,а так звані власники цьго "металобрухту" швидко відчувши безкарність постійно нахабніли, дійшло до того що в одному подвірї утворився халявний гаражний кооператив з 14!!!!!! гаражів, котрих здавали в оренду та під склади тобто такий собі тіньовий "бізнес" на подвірї для "обраних" за рахунок решти, та хоч до виборів мерівські чинуші ніби й "прозріли" визнавши в решті решт самозахоплення та мешканці уже бідкаються оскільки виибори минули, аби знову "паханістичні""гаражі разом із їх загазованістю не повернули назад!!!!!!
Вася
Показати IP
5 Листопада 2015 19:50
В принципі все так і має бути. Однаковий закон для всіх.
олег
Показати IP
5 Листопада 2015 19:55
А чому на дружби народів 15 нечіпають?напевно як завжди гарненько заплатили кому потрібно...
макс до олег
Показати IP
5 Листопада 2015 20:59
Зноситимуть 16 листопада. У мене там гараж у самого. Але рохумію що він своє віджив
Місцева
Показати IP
5 Листопада 2015 20:07
Це тільки у нас може бути такий парадокс: витрачати бюджетні гроші на знесення того, що може приносити додатковий дохід. Судіть самі у середньому оренда гаражу у нашому місці коштує 300 грн.: 300 грн*171 гараж до знесення= 51 300 грн. у місяць, а на 12 місяців? от тобі і додаткові кошти на облашування дитячих майданчиків, освітлення вулиць ітд. А як не хоче власник платити тоді вже демонтувати.
До речі, були у цієї чиновниці на прийомі (наш гараж вона теж збирається демонтувати), дуже вразили слова: "поки при посаді - ваш хлам не буде стояти на вулицях міста" і це говорить людина, яка отримає заробітну плату з відрахувань моєї заробітної плати та працює на благо лучан. Миколі Ярославовичу дійсно гарна реклама перед другим туром виборів, а ми всієї сім'єю за нього голосували.
НІК до Місцева
Показати IP
5 Листопада 2015 20:57
Нема чого той мотлох ставити. МИ он на Федорова, 4 ледь добились знесення
Місцева до НІК
Показати IP
5 Листопада 2015 21:08
Ми б краще добились ремонту дитячого майданчика чи огородження контейнерів для ТПВ. А то національна тварина задушила, га?
НІК до Місцева
Показати IP
5 Листопада 2015 21:50
Ні бардак у дворі і сморід замучив. Ми всі двором підпичали звернення. Окрім того ініціюємо провести знесення раніше
Місцева до НІК
Показати IP
5 Листопада 2015 21:52
Всім двором - це скільки? 5 чи 10 мешканців
Місцева до НІК
Показати IP
5 Листопада 2015 21:53
А сморід може від собак, що гуляють на дитячому майданчику?
Андрій до Місцева
Показати IP
5 Листопада 2015 22:50
Вони на "прилеглій теріторії" понаставили гаражів (та здають в аренду), а своїх собак та дітей в чужий двір водять вигулювати на чужий дитячий майданчик (там лавочки є, зручно пиво в тіні дерев пити..). А от куди "культура" сміття виносить, чи не в чужий двір?
До "свого" смітника далеко - гаражі витиснили майже на Соборності 1 (не знайшлось йму на "прилеглій теріторії" місця..) На це інваліди з вітіраними чомусь не жалуюцца.
мак до Місцева
Показати IP
5 Листопада 2015 21:00
Нащо ті гроші за той бруд. Кразе без тих гаражів
Місцева до мак
Показати IP
5 Листопада 2015 21:15
А як машини ставити під під'їздами боуду менше буде???
Мак до Місцева
Показати IP
5 Листопада 2015 21:51
У дворі Федорова 4 є парковка з охороною
лучанин до Мак
Показати IP
6 Листопада 2015 14:51
Де ви у дворі на Федорова 4 парковку з охороною побачили?? ЇЇ там зроду не було!
Місцева до мак
Показати IP
5 Листопада 2015 21:33
"Чого дурні? бо бідні, а бідні? бо дурні" - нарадна мудрість
скіф
Показати IP
5 Листопада 2015 20:15
То територія будинку Соборності,1 і аж ніяк не Відродження,51. Голову ОСББ до прокуратури за захват земель
Анонім до скіф
Показати IP
15 Березня 2016 16:11
ОСББ - це жах.
Сало
Показати IP
5 Листопада 2015 20:53
Знесіть гаражі на пр. Соборності, 14
маха до Сало
Показати IP
6 Листопада 2015 10:46
ще ГОРДІЮК 20 НЕЗАБУДЬТЕ !
Лучанка
Показати IP
5 Листопада 2015 20:55
На сьогоднішній день це найбільша проблема в місті чи що?? Цирк якийсь!
Краще зайнялися б чимось кориснішим! За ті гроші, які витрачають на це, краще б освітлили вулиці, особливо біля шкіл; забрали б стихійну торгівлю біля ринку; оновили асфальтовані ділянки! Чи немає перед виборами чим зайнятися?? Чи це піар якийсь?
123
Показати IP
5 Листопада 2015 20:58
дуже хочу бачити цей процес в дворі соборності 14 і 14а-мало того що гаражі заважають олаштуванню дороги-так ще ці мудрі гаражники -не ставлять авто в гараж-а під гараж-а ти куди хочеш -туди і дівайся-недавно чемну людину це довело до стесу-верещав на весь двір до такої принцеси-гараж замкнений-а-авто навпроти-а йому нещасну таврію немає де приткнути!!!!!!!
Оля до 123
Показати IP
5 Листопада 2015 21:40
Скоро будуть
мер
Показати IP
5 Листопада 2015 21:02
Зате на території підконтрольній МЖК мешканці по кілька років не могли добитися знесення нагло встановлених гаражів хоча ніякого ОСББ на щастя не було, та на скарги мешканців мерівські чинуші не лише не прибирали гаражі а й відказували що мовляв "все чисто й законно а гаражі це обовязковий атрибут" ,а так звані власники цьго "металобрухту" швидко відчувши безкарність постійно нахабніли, дійшло до того що в одному подвірї утворився халявний гаражний кооператив з 14!!!!!! гаражів, котрих здавали в оренду та під склади тобто такий собі тіньовий "бізнес" на подвірї для "обраних" за рахунок решти, та хоч до виборів мерівські чинуші ніби й "прозріли" визнавши в решті решт самозахоплення та мешканці уже бідкаються оскільки виибори минули, аби знову "паханістичні""гаражі разом із їх загазованістю не повернули назад
Журналіст до мер
Показати IP
6 Листопада 2015 08:51
Яка адреса?
--мер до Журналіст
Показати IP
6 Листопада 2015 16:01
Тепер це зона відповідальності АНДРІЯ КОЗЮРИ
валя
Показати IP
5 Листопада 2015 21:03
Я особисто підписувала прохання про знесення цих конструкцій. У нас на Соборності ніде вийти. Соборності, 3 очистили місяць тому то є хоч як пройти і це місце вже не туалет для бомжів. Хочемо на Соборності, 1 дитячий майданчик!!!!!!!
Маразм до валя
Показати IP
5 Листопада 2015 23:05
Вас не "тошнить" від тих майданчиків?????????????? Краще з дітьми проводьте більше часу, розвивайте їх, навчайте. А то вчепились за ті неякісні майданчики. толку з них?
13 до Маразм
Показати IP
6 Листопада 2015 00:37
одне слово-маразм-так ви себе називаєте-від вас і тошнить-а від майданчиків не тошнить-а вас тошнить-прийміть церукал-будьте здорові-можете не відписувати-те буде діалогу-розуму-здоровя вам!!!!!!!!
Лучанин
Показати IP
5 Листопада 2015 21:07
За чий счьот банкет? Більше немає чим зайнятись
Романюн
Показати IP
5 Листопада 2015 21:09
Сиротинська Юлія:
- призначена Романюком М.Я. на посаду без конкурсу;
- своїм підлеглим хвалилися що за посаду заплатили 5 тис. дол.;
- оформляла в муніципали в кінці вересня - на початку жовтня "мертві душі";
- не погодилася з пропозиціями людей. бо хоче хабарі;
- провокатор по своїй натурі.
Це є справжнє обличчя Романюка М.Я.
Роман до Романюн
Показати IP
5 Листопада 2015 21:21
Сиротинська є моєю колегою. На посаду призначена по конкорсу 1 квітня 2015 року!
АРХІВ до Романюн
Показати IP
5 Листопада 2015 21:23
Ви брехло, всі знають і даний сайт писав про призначення через конкурс Сиротинської. Честі багато не робить ваша дописка
Журналіст до Романюн
Показати IP
5 Листопада 2015 21:33
О! Ну, що багато то багато. Слідкую за діяльністю даної структури вже 6 місяців. Сиротинську призначили по конкурсу. З її приходом муніципальна дружина ожила а тепер поліція. Саме вона створювала дану структуру (реформовулала) за повної підтримки всіх депутатів всіх партій та фракцій. Молодець! Дане сміття потрібно демонтовувати.
Петя до Романюн
Показати IP
5 Листопада 2015 22:00
коментар було видалено
Хлоп до Романюн
Показати IP
6 Листопада 2015 07:36
Гарно те, що справжне обличчя Романюна побачили...
Отакі в нас
Показати IP
5 Листопада 2015 21:11
люди - дядько був у відрядженні, і ніхто з сусідів не дав йому знати про попередження.
Сергій
Показати IP
5 Листопада 2015 21:28
Читаю та дивуюсь! Робиш добро погано не робиш ще гірше.
Уважний
Показати IP
5 Листопада 2015 21:37
Зверніть увагу, що у тих гаражах!!!!! Причому при усіх демонтажах там різний непотріб та сміття. Геть не місця для автомобілів
Гордіюк 39
Показати IP
5 Листопада 2015 21:39
У нащому дворі демонтували 23 конструкції. Тепер двір чистий! Маємо на тому місці де поставити 34 авто! Причому гаражі мали всі, крім мешканців Нашого будинку ( люди з Прилуцького, Боратина, Кравчука) Ми до останнього не вірили, що нам очистять прибудинкову територію та газон! ДЯКУЄМО
хто провокатор
Показати IP
5 Листопада 2015 21:50
Цим Романюк сам собі свиню підсунув. 200 тис на вітер. Тепер якщо й не програє Товстенюку, то йтиме ніс у ніс. А там судами можна й дожати. .
Жанна
Показати IP
5 Листопада 2015 22:02
Нам на Соборності, 3 прибрали гаражі. Дякуємо. Зараз там проводять роботи по очищенню. Стало прозоріше та чистіше. Бомжів нема
Юлія Сиротинська
Показати IP
5 Листопада 2015 22:17
Зателефонували друзі та кинули зсилку на цю статтю. Дивуюсь безпринципності місцевого ЗМІ та абсолютній некомпетентності. Взявши інтервю перекрутити його на 180 градусів, (писали на диктофон), за фамілію взагалі мовчу. Окрім того, як можна стверджувати про законність голови ОСББ розпоряджатись земельною ділянкою, що у комунальній власності, за 50м. від будинку і розділена двома дорогами???? Мене не "торкає" критика, але вона повинна бути, як мінімум обгрунтованою та у межах хоча б правового поля. Саме цікаво, що працівники "Офісів розвитку кварталу" часто консультували заявників ( що звертались до Нас із заявами про демонтажі) про правову процедуру знесення таких гаражів у дворах, що є пережитком радянського суспільства. А наскільки я розумію ми маємо рухатись у Європу. Чи може хтось бачив хоч у Польщі, Франції такі конструкції???? Саме такі конструкції надають превентивне право 3-10 людям над усіма мешканцями двору. Окрім того між даними конструкціфями часто-густо посиляються особи без визначеного міця проживання, які туди накопичують непотріб, який потім палять на цих прибудинкових територіях. Такими прикладами є звернення мешканців пр. Соборності, 3, 1 та пр. Відродження, 51 стосовно порушень безпритульними між цими гаражами Правил Благоустрою міста (розпалювання багаття, складування мотлоху). Слава ЗМІ!!! Цікаво, а як противники глянуть в очі тим людям, що мешкають у даних дворах, яких позбавляють права на розміщення дитячих майданчиків, парковок такі конструкції, якщо не продовжити очищення даних територій. І на останок, прийната я була на посаду в відділ муніципальної дружини за результатами конкурсу 1 квітня 2015 року. Департамент муніципальної поліції (є правонаступником зазначеного відділу). До моменту призначення у муніципальну, працювала 7 років у міській раді в департаменті підприємництва а потім управління розвитку підприємництва та реклами на посаді юриста (головного спеціаліста). Усі за та проти, щодо виконання покладених функцій готова вислухати за адресою Б. Хмельницького,17 каб №5 з 8 до 18-00 щоденно
Маразм до Юлія Сиротинська
Показати IP
5 Листопада 2015 23:17
Не фамілія. а прізвище, не треба так хизуватись своєю компетентністю)))) А бомжів, то я можу відповісти за соборності 1, це все брехня, там був гараж моїх батьків, вони розчистили сміття поприбирали все г...но . і з часом біля них доставили декілька гаражів, тому не треба брехати і так всі при владі забрехались. Якщо ви прийняли рішення зносити, тоді будьте такі ласкаві прийміть рішення куди їх поставити. Якщо люди все життя працюють, і проживають у міст і не мають можливості заробити на власний гараж, то їх треба гнобити і принижувати??????? Ви краще б демонтували будинки прокурорів, депутатів і їм подібним. А від тих дитячих майданчиків вже просто тошнить. Я щось не помічаю як батьки дуже займаються своїми дітьми, хіба вийдуть пива попити то заодно й вигуляють дітей, та й надійність тих майданчиків насторожує, вони зроблені "на соплях".
Хлоп до Маразм
Показати IP
6 Листопада 2015 07:31
Якщо Вас так гарно виховали батьки, i Вам так гiрко за iхнiй гараж, то самi i приймiть рiшення. Вони, коли ставили, приймали рiшення? От i Ви приймiть i поставьте цей гараж у себе вдома.
123 до Маразм
Показати IP
6 Листопада 2015 08:54
Не купуйте машину, а поставте гарж
справедливість до Маразм
Показати IP
16 Березня 2016 22:18
коментар було видалено
справедливість до справедливість
Показати IP
16 Березня 2016 22:21
Попереднє моє звернення, звичайно ж не до "маразм", а до Сиротинської Ю.
Андрій до Юлія Сиротинська
Показати IP
5 Листопада 2015 23:23
Підтримую на всі 100%.
Саме про захват ЧУЖОЇ прибудинкової теріторії для самовільного "будівництва".., та не дитячих чи спортмайданчиків Карл, а сараї для непотрібу, зі здачею в аренду..
(Ще свиней залишилось там викормлювати, чи завести птахофабрику.. (а "гаражні коперативи" для чого існуть? "Хультура" про це не знає? Бо все це ПЛАТНЕ, а не "халява" під чужими вікнами!)
оля до Андрій
Показати IP
5 Листопада 2015 23:52
Де цей гаражний кооператив у нашому мікрорайоні?
Андрій до оля
Показати IP
6 Листопада 2015 22:39
Олю, у "вашому" районі може бути під общагою - "паркінг", а стоянка через дорогу (біля ВОГовської заправки). Чи може звикли машинами в магазин чи під'їзд заїзджати? (то ставте в свому коридорі.)
Більшість проживаючих мають ВЛАСНІ гаражі в гаражному кооперативі "Авіатор", але можливі варіанти: Карпенка-Карого, Ківерцівська, або приватний сектор... Тільки "поставлю" на землю - ця дія ПЛАТНА, але задукоментована власність, на відміну від будівництва сараю в чужій квартирі. (земельній теріторії). До гаража ходити далеко? Будуйте власний майонток з "домашнім паркінгом, але НЕ більше площі у вашій власності, та НЕ на теріторії сусіда.
юлія до Юлія Сиротинська
Показати IP
5 Листопада 2015 23:29
Шановна Юлія, якщо Вам не важко, дайте відповідь на запитання: по вул. Шопена за буд. № 15 построєна пятиповерхівка і загорожена прилегла територія величезним забором за рахунок скорочення площі дитячого майданчика який там був споконвіку. Я вважаю, що це не приватний будинок і на яких підставах вони обгородили площу? Знесіть паркан - це принципово! З повагою.
розум до юлія
Показати IP
16 Березня 2016 22:23
Руки короткі це знести.
Колька Романьковськи до Юлія Сиротинська
Показати IP
6 Листопада 2015 03:13
Паняночео, а що то ви про себе возомнілі? Гордині забагато? Хто ти така, дєвачька, щоб робити заяви та засуджувати журналістів: "Дивуюсь безпринципності місцевого ЗМІ та абсолютній некомпетентності". Дєтка, ти на свою компетентність дивися! ************************ збирай свої манатки двори підмітати чи покажи справді свою компетентність. Ще й жаргонами пишеш: "торкає".. То ж не на вулиці, не в свинарнику, а при посаді, не будь клушою. А писати такі романи у коментах і не заділо!? Дєтка, да ти брехло чи просто низькоінтелектуальна блондинка і не розумієш що лепечиш. Тому збав газу Юлька, і веди себе як людина
недоєвропа до Юлія Сиротинська
Показати IP
6 Листопада 2015 05:04
Задовбали своїми дитячими майданчиками. Біля нашого будинку їх 4. На 2-х дітей майже ніколи не буває. Поставили до виборів. Забули спитати, чи там діти є. Хочете Європи, будуйте підземні паркінги. Але ні. Просто хочете заповнити стоянки бувшого депутата міськради. Тому й прийняли рішення в останні дні каденції. А мені яка різниця, ржавітиме моя машина на його стоянці чи під вікнами. Різниця тільки в тому, що в нього за гроші, а в дворі безплатно. Тепер вона займатиме місця принаймні у півтора раза більше, бо хто її вирівнюватиме. Тільки тепер швидка у двір точно не заїде.
ЗМІ до Юлія Сиротинська
Показати IP
6 Листопада 2015 09:45
Пані Сиротинська!
Оприлюдніть, будь ласка, положення про муніципальну дружину, щоб знати, чи дієте ви межах повноважень. Це перше. По-друге, повідомте лучан: це ваша особиста ініціатива - зносити "самовільно" встановлені гаражі перед другим виборів міського голови, чи ви отримали таке завданння? По-третє: обгрунтуйте свої дії з правової точки зору. І наостанок. Повідомте громадськість, де паркують особисті транспортні засоби пан Романюк, пані Соколовська, інші "слуги" міської громади?
Саша, бери владу в руки і розжени цих муніципалів-дармоїдів, нехай не псують лучанам настрій. З"ясуй заодно, як перші поверхи багатоквартирних будинків віддано під магазини, секонд-хенди, аптеки, бари, ігрові заклади? Сюди чомусь муніципали свого носа не потикають.
ПРОТОН до ЗМІ
Показати IP
6 Листопада 2015 16:20
А ви шановний не приховуйте позиції ОЛЕКСАНДРА ТОВСТЕНЮКА що до термінового знесення гаражів, якщо це питання в чергове не отримає відповіді я підніму його у Волиньпост приміром, тоді поки ще шанований мною ОЛЕКСАНДР ТОВСТЕНЮК позбудеться декількох голосів моїх знайомих та мене включно як посібник гаражерів
Дідьо
Показати IP
5 Листопада 2015 23:18
Шановна, навчіться грамоти написання, а ваші "заслуги" вже давно всім відомі...
оля
Показати IP
5 Листопада 2015 23:33
- Чи може хтось бачив хоч у Польщі, Франції такі конструкції????
- В Європі є можливість за помірну плату ставити машину на багаторівневу парковку. Спочатку покажіть де можна нормально на території міста поставити машину, а тоді зносьте все що не так стоїть. Як біля жовтого магазину на Відродження цілу ніч пяниці п"ють і купують спиртне, то ніхто не бачить. Чи може нас мешканців хтось питав чи хочемо ми в дворі той гадюшник? Собаки бродячі стадами ходять біля хімчистки, що вдень страшно йти - це теж нормально. Щось не той напрямок роботи. Романюк перед виборами не туди енергію спрямував. Хай тепер за нього Сиротинська і голосує. Влада поміняється, то може виженуть.
Хлоп? до оля
Показати IP
6 Листопада 2015 07:34
А в Луцьку парковок нема? На Вiдродженнi нема?
чия парковка до Хлоп?
Показати IP
6 Листопада 2015 08:40
От Сиротинська і працює на ту нікчемну парковку. А та парковка вигляду міста часом не псує?
оля до Хлоп?
Показати IP
6 Листопада 2015 10:30
Стояла машина на парковці, поки нас не було 10 днів у Луцьку, хтось на парковці машину зачепив і побив фару. В результаті на відео (воно було, але якось не за всі дні) нічого не знайшли, а стоянка не відповідає за автомобіль. До того ж сніг чистити кожен день з машини, а той біля машини - бо сторожі не справляються. У нас біля будинку мешканці за гроші заплачені офіційно службам міськради і за їх дозволу позрізали аварійні дерева, самі їх повивозили, засипали болото крошкою, а тепер - гаражі забери? А який варіант мені міськрада пропонує? Де тримати автомобіль? Спочатку хай вияснять чого на Молоді 6 якусь дивну металеву споруду будують - вже кілька років, на МІСЦІ СПОРТИВНОГО МАЙДАНЧИКА. Навпроти "просто чудової" стоянки.
Лучанин
Показати IP
6 Листопада 2015 01:06
Дійсно щось з українцями робиться. Стільки років ніщо нікому не заважало. Але іноді і заважало, коли сусіди між собою посваряться. Ну зміг хтось того гаража придбати, а хтось не зміг. Ті хто має можливість придбати дорогу машину мають можливість її поставити на стоянку, або в кооперативи, нові побудовані гаражі за космічні гроші. А як бути бюджетникам? Вони зараз напівбомжами стали. Тепер міська рада, яка і так не хоче їм достойну зарплату платити, яку зобов'язана!, хоче відібрати в них ще й власне майно. За що? За те що живуть на світі? Можна перепланувати територію, допомогти людям переставити гаражі, доставити нові, щоб нікому не заважало. Так в деяких великих дворах можна зробити і підземні гаражі, а зверху майданчик та клумби. Хтось щось подібне з міськради запропонував? Податки то всі платять, а рішення приймають або не приймають вибірково. Є місця де ті гаражі заважають, безумовно. Але завжди є людяність і можливість вирішити питання з розумом, саме з розумом. Де зараз це поділося? Так, людяність і розум! В мене немає гаража і мене жаба не їсть. Раніше автолюбителі колупалися в авто в тих гаражах і іноді пили. Тепер просто пити будуть. Так за що виступає міськрада?
Анонім до Лучанин
Показати IP
6 Листопада 2015 16:25
коментар було видалено
Андрій до Лучанин
Показати IP
6 Листопада 2015 23:29
Так , "щось робиться"...
Раніше ВСі бажали ВЛАСНЕ житло мати, а лише потім думати про "колеса"...
Зараз, "приватизувавши" держмайно "культпрасвєта" малосімейного типу БЕЗ прибудинкової теріторії "задумались" куда свою лайбу ставити (ближче до своїх дверей).. "Бідні й ніЩасні"..., "переросподілу теріторій закортіло? В когось забрати, а "абіженим" - надати? (нічого не нагадує?) Може так і надалі будем лазити, нічого НЕ роблячи, а перероспріділяти ЧУЖЕ майно, бо декому дуже хочеться і "оччєнь ннада" халяви, та "бліни слапати"...
До речі, на Відродження 51 почали "спєшно" садити деревця, та вкопувати лавочки де люди НЕ ходять... (дія дуже гарна, опам'ятались за стільки років), але все це діється на ЧУЖІЙ прибудинковій теріторії!
"Переросподіл", чи "совпадєніє"? Може для початку треба бачити паспорт земельної теріторії будівлі, щоб не було знову облома..
отак
Показати IP
6 Листопада 2015 05:15
Голосував за Романюка. Тепер моя сімя проголосує проти нього тільки заради того, щоб у виконкомі не було самодурів яковлєвих і сиротинських. Бо ,прикриваючись нібито правильними гаслами, таку Європу для себе збудують за 5 років, що кузькіну мать.
Маша до отак
Показати IP
6 Листопада 2015 16:41
100% підтримую!
Тиборій
Показати IP
6 Листопада 2015 08:22
Соборності 38 знесіть вже.
Да до Тиборій
Показати IP
6 Листопада 2015 08:54
І будинки, і людей, бо вони зомбі комсомольські за продажного Пороховського Романючка голосували, який заарз усіх залякує перед виборами
шерлок
Показати IP
6 Листопада 2015 08:55
коментар було видалено
свобода
Показати IP
6 Листопада 2015 09:40
Мда. Люди ви реально неадикватні. Роблять роботу, хочуть щось змінити, впровадити все не так.
оля до свобода
Показати IP
6 Листопада 2015 10:32
Робота - це коли щось створюють, а на трощать все підряд.
Андрій до оля
Показати IP
6 Листопада 2015 23:41
Створювати проблеми собі, а більше всього оточуючим... ЦЕ - "робота"? (добре платять?)
Давайте кожен двір забудуєм хлівами, (таке було вже в 60-х, та нужник між ними..)
Лучан
Показати IP
6 Листопада 2015 10:00
Знезіть вже та бігом не слухайте тих комуняк халявщиків
чекаю на відповідь
Показати IP
6 Листопада 2015 14:00
В мого дідуся є дозвіл на тимчасове використання земельної ділянки під гараж, видане Луцькою міською радою в 1998 році. І що його гараж також знесуть?
Анонім до чекаю на відповідь
Показати IP
7 Листопада 2015 13:28
Тимчасове? І ЩО?
А авто є, як і дідусь? (чи може "внучок" на постійній основі гараж бажає?)
Сніжана
Показати IP
6 Листопада 2015 15:28
А, я за знесення в дворах того старого "іржавого" мотлоху. Ми ж не в селі живемо, а в обласному центрі, все таки.
Галина
Показати IP
8 Листопада 2015 00:33
Якби у Європі, якою прикривають безчинства мера, таке зробили. То і мер і його команда пішли б у відставку добровільно або несли б кримінальну відповідальність за руйнування і псування приватної власності громадян.
З ким воюють, Давайте зробимо ревізію і подивимося скільки землі прихопив під різні споруди мер Романюк. А Сиротинської хочу запитати відколи вона стала така мудра і чи вже всі справи переробила у місті які не потребують руйнації.
Всі знають що магазин "Салют" належить бідному Романюку. Дивуюся як чесним шляхом взагалі можна заробити такі гроші, наскільки знаю він же не їздив в Італію бабусь доглядати чи в Португалію каміня бити. Де в нас бюджетникам такі гроші платять, щоб можна було заробити такі гроші.
Був перехід від Гостинця до загсу. Але Романюку не сподобалося, що його магазин обминають. І сиротинська зробила перехід навпроти салюту, а інший перенесла якраз на поворот створивши тим самим аварійну ситуацію і для водіїв і для пішоходів. Це нормально.
Геть таку владу! Люди ідіть до суду. Влада має захищати людей, а не нищити їх майно.
Реаліст до Галина
Показати IP
9 Листопада 2015 15:07
Шановна Галина, перш ніж писати безглузді і "на замовлення" коментарі, почитайте трохи законодавства (хоча б на рівні шкільної програми). Приватна власність - це коли є акт на землю, а це прибудинкова територія загального користування. Сиротинська є директором департаменту муніципальної поліції, а не ДЖКГ чи МВ УМВС, до компетенції яких відносяться розпіщення переходів.
Anonymous
Показати IP
8 Листопада 2015 17:30
Су*и, в країні КРИЗА! Давайте лишим людей в спокої, бо коли хтось ту зондеркоманду перестріляє чи дасть по пиці - буде правий! Задрали ваші дозволи, скоро дозвіл на ЖИТТЯ придумають! Романюк! Руки геть від приватного майна!
L
Показати IP
12 Листопада 2015 21:29
Реформатори х.....ві
П’ять діб не виходив на зв’язок: у Локачах рятувальники визволили з зачиненої квартири чоловіка, який потребував меддопомоги
Сьогодні 13:08
Сьогодні 13:08
Атака на Суми: росіяни вперше вдарили шахедом зі шрапнеллю
Сьогодні 11:46
Сьогодні 11:46
Росія в обмін на військову допомогу передала Північній Кореї мільйон барелів нафти, – ЗМІ
Сьогодні 11:29
Сьогодні 11:29
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.