Волинський острівець націоналістичної вольності
Річницю створення «маленької держави посеред війни» – Колківської повстанської республіки відзначили на Волині.
Урочистості відбулися у селищі Колки, Маневицького району сьогодні, 11-го травня.
Із нагоди 71-ї річниці утворення повстанської «держави» покладали квітів біля пам’ятного знака «Колківська республіка», який збудували в 1998 році на честь 55-ї річниці. Також відбувся мітинг і автопробіг.
Зауважимо, що кілька десятків авто в’їжджали у тодішню столицю нової «держави» з трьох сторін, подібно до наступу фашистських загарбників.Організатори заходів кажуть, що цьогоріч усе відбувається по-особливому.
«Як ніколи до цього заходу прикута особлива увага. Зараз в поняття «воля», «Україна», «націоналіст» вкладають значно глибший змісти, ніж раніше. До того ж, раніше на заходи приходили лише представники сільської та районної влади, а тепер же дійство відвідало і керівництво області. Такого ніколи не було раніше. Усе це свідчить про те, що героїзм підпільників-націоналістів починають визнавати на все державному рівні», - говорить у коментарі для Інформаційного агентства Волинські Новини очільник Волинського братства вояків ОУН-УПА Василь Кушнір.Він пригадує, що на початку створення їх організації живими були 3600 воїнів-підпільників, а на 1 травня 2013 року – їх залишилося лише 398. Сьогодні ж фронтовик боїться підраховувати, скільки живих його побратимів. Василь Кушнір каже, що, хоча очевидців визвольної війни меншає щороку, втім, на заходах людей стільки ж багато. Це, мовляв, говорить про те, що підростаюче покоління шанує своїх героїв.
Довідка. Колківська Повстанська Республіка охоплювала площу у 2,5 тисячі квадратних кілометрів. Сюди входили населені пункти теперішніх Маневицького, Рожищенського, Ківерцівського районів Волинської області та Радивилівського району Рівненської області. Острівець української державності виник у 1943-му році, коли загони УПА «очистили» цю територію від фашистів. Особливістю цієї повстанської республіки було активне військове життя. Зокрема у тодішній столиці Колки розташовувалася військова школа артилеристів і мінерів.
Інфраструктура самостійної міні-країни розвивалася. Тут почали працювати медичні пункти, клуб, загальноосвітня школа, були облаштовані складські бункери для сільгосппродукції. Напади нацистів вояки ОУН-УПА успішно відбивали впродовж семи місяців, втім, опір українців вдалося зламали 4 листопада 1943 року: регулярні фронтові частини німецької армії (артилерію, танки, авіація), знищили Колківську повстанську республіку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Урочистості відбулися у селищі Колки, Маневицького району сьогодні, 11-го травня.
Із нагоди 71-ї річниці утворення повстанської «держави» покладали квітів біля пам’ятного знака «Колківська республіка», який збудували в 1998 році на честь 55-ї річниці. Також відбувся мітинг і автопробіг.
Зауважимо, що кілька десятків авто в’їжджали у тодішню столицю нової «держави» з трьох сторін, подібно до наступу фашистських загарбників.Організатори заходів кажуть, що цьогоріч усе відбувається по-особливому.
«Як ніколи до цього заходу прикута особлива увага. Зараз в поняття «воля», «Україна», «націоналіст» вкладають значно глибший змісти, ніж раніше. До того ж, раніше на заходи приходили лише представники сільської та районної влади, а тепер же дійство відвідало і керівництво області. Такого ніколи не було раніше. Усе це свідчить про те, що героїзм підпільників-націоналістів починають визнавати на все державному рівні», - говорить у коментарі для Інформаційного агентства Волинські Новини очільник Волинського братства вояків ОУН-УПА Василь Кушнір.Він пригадує, що на початку створення їх організації живими були 3600 воїнів-підпільників, а на 1 травня 2013 року – їх залишилося лише 398. Сьогодні ж фронтовик боїться підраховувати, скільки живих його побратимів. Василь Кушнір каже, що, хоча очевидців визвольної війни меншає щороку, втім, на заходах людей стільки ж багато. Це, мовляв, говорить про те, що підростаюче покоління шанує своїх героїв.
Довідка. Колківська Повстанська Республіка охоплювала площу у 2,5 тисячі квадратних кілометрів. Сюди входили населені пункти теперішніх Маневицького, Рожищенського, Ківерцівського районів Волинської області та Радивилівського району Рівненської області. Острівець української державності виник у 1943-му році, коли загони УПА «очистили» цю територію від фашистів. Особливістю цієї повстанської республіки було активне військове життя. Зокрема у тодішній столиці Колки розташовувалася військова школа артилеристів і мінерів.
Інфраструктура самостійної міні-країни розвивалася. Тут почали працювати медичні пункти, клуб, загальноосвітня школа, були облаштовані складські бункери для сільгосппродукції. Напади нацистів вояки ОУН-УПА успішно відбивали впродовж семи місяців, втім, опір українців вдалося зламали 4 листопада 1943 року: регулярні фронтові частини німецької армії (артилерію, танки, авіація), знищили Колківську повстанську республіку.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу

Коментарів: 39

розум
Показати IP
11 Травня 2014 20:00
Колківська республіка була, а Донецька чому не може бути. Чи нам можна, а їм - ні. То де ж тоді рівноправ"я ?

мозок до розум
Показати IP
11 Травня 2014 20:39
розум в тебе зовсім вісутній,коли ти порівнюєш святе з грішним.Не ляпай язиком,а пошукай матеріали на цю тему,(а їх вже є достатньо), прочитай,проаналізуй,порівняй,а тоді висловлюй свою думку,думаю,що вона в тебе зміниться.

НЕЛУЧАНИН до розум
Показати IP
11 Травня 2014 22:31
бо в тебе розуму нема

П
Показати IP
11 Травня 2014 20:10
http://www.youtube.com/watch?v=IVXm9nnY-AQ-На этом видео с места кровавых событий, имевших место в Одессе на Куликовом поле 2 мая, отчетливо видны соратники кандидата в мэры Одессы Эдуарда Гурвица, являющиеся членами его избирательного штаба: "с 02:00 по 02:50 Юрий Борщенко... на 14:58 - Роман Девятов, на 15:30 - Андрей Юсов, глава областной организации УДАРА и руководитель полевого штаба Гурвица... на 16:10-16:12 - Сергей Гуцалюк, помощник секретаря СНБО Андрея Парубия, находившегося 2 мая в Одессе".

http://www.stowarzys
Показати IP
11 Травня 2014 20:34
Выставка геноцида против поляков по ОУН-УПА
пограничные области Юго-Восточной Польши 1939-1947

http://history-ukrai до http://www.stowarzys
Показати IP
11 Травня 2014 22:25
геноцид поляками українців

П
Показати IP
11 Травня 2014 20:51
ОУН и УПА в 1939-1956 гг.: свидетельства документов www.rusarchives.ru/evants/exhibitions/oyn/36

НЕЛУЧАНИН до П
Показати IP
11 Травня 2014 22:30
коментар було видалено

розум до мозку
Показати IP
11 Травня 2014 21:29
А чому ми такі перелякані. Хочуть люди, хай роблять. Чому весь схід має жити за законами заходу, чому не один мудрагель від влади не поїхав, не поспілкувався з простими людьми , не почув, що вони хочуть. А то Тягнибок вискакує, як чорт із табакерки і волає, що тільки українська мова, а всі, хто розмовляє російською,той ворог. А що тепер: Яценюк так говорить російською, як рідною, але ж слово не горобець вилетить - не спіймаєш. От і подумайте: що та як.І хто спровокував усі ті республіки?

мозок до розум до мозку
Показати IP
11 Травня 2014 22:08
В тому-то й справа,що вояки-колківщани боролися не за ту національну ідею,яку пропагує сьогодні Тягнибок і яку відстоює білосердечкова влада.Що таке національна ідея? По простому,без філософії це побудова ідеального суспільства.А в УПА воювали люди різних національностей,навіть кавказці.Сьогодні в східних областях не борються за національну ідею,а сепаратисти-терористи прагнуть роз'єднати те, що люди з'єднували віками.Роздерти легко,а з'єднати потім буде дуже важко.Тим більше,що простий народ ніякого бажання не має,(а особливо молодь,яка народилась в незалежній країні),бути закріпаченою путінською ідеєю.І не потрібно людям нав'язувати своєї сепаратиської думки.Україна є і буде єдина нероздільна,суверенна держава.

розум до мозку до мозок
Показати IP
11 Травня 2014 22:46
А що словосполучення "національна ідея" багатозначне? До сьогодні мені було відомо,що однозначне, чи я щось не знаю. Чи то правда у кожного своя національна ідея, бо там де два українці - там три гетьмани. В тому вся біда.

розум до мозку
Показати IP
11 Травня 2014 21:29
А чому ми такі перелякані. Хочуть люди, хай роблять. Чому весь схід має жити за законами заходу, чому не один мудрагель від влади не поїхав, не поспілкувався з простими людьми , не почув, що вони хочуть. А то Тягнибок вискакує, як чорт із табакерки і волає, що тільки українська мова, а всі, хто розмовляє російською,той ворог. А що тепер: Яценюк так говорить російською, як рідною, але ж слово не горобець вилетить - не спіймаєш. От і подумайте: що та як.І хто спровокував усі ті республіки?

Дончанин
Показати IP
11 Травня 2014 22:13
Меня в этой статье насторожила привязка Колковской Республики к идее украинского национализма. Поэтому я запустил поиск по инету. Так вот, с этой республикой связывают такую вещь, как Волынская резня. Конкретно: Волынская резня — массовое уничтожение этнического польского гражданского населения (преимущественно женщин, детей и стариков) на территории Генерального округа Волынь-Подолье (Generalbezirk Wolhynien-Podolien) начавшееся в начале 1943 года сторонниками ОУН и ее вооруженной составляющей УПА при значительном участии местного этнически украинского населения. Своего пика события достигли летом 1943 года, когда 11 июля 1943 были одновременно атакованы более 150 населенных пунктов. К началу осени 1943 анти-польская акция ОУН перетекает в восточные регионы Дистрикта Галиция, где с меньшим размахом протекает вплоть до переселения этнических поляков с мест активности УПА-ОУН в начале — конце 1945. Число жертв среди этнического польского населения, по мнению одних историков оценивается цифрой около 100 тысяч на территориях присоединенных к УССР в 1939 году. В то же время, другие историки оценивают диапазон жертв этнических поляков 80–100 или 75–90 тысяч за 1943-1947 годы, из них только на Волыни от 30-40 до 50-60 тысяч. Кроме этнических поляков уничтожались также члены смешанных польско-украинских семей, политические оппоненты ОУН, бежавшие советские военнопленные и окруженцы, а также любой «нелояльный элемент», в ряде случаев вместе с семьями. В какой степени это соответствует правде, вам судить. Но в любом случае не мешало бы более детально проверить эту информации.

Волинянин до Дончанин
Показати IP
11 Травня 2014 22:25
По перше,поляки на Волині ніколи не були етнічними.Українська земля починається від Сяну і сягає Дону,Про що записано в нашому Славні.А матеріал Дончанин почерпнув із свєтскіх істочніков,які несли тільки брехню.Політика більшовиків з самого зародку побудована на брехні і крові.Це їхній стиль життя.

Дончанин до Волинянин
Показати IP
11 Травня 2014 22:56
Если не захочешь поверить мне на слово, то могу отыскать ссылочку на пособие по изучению истории Украины, в которой утверждается то, возраст украинской нации ориентировочно равен 40 000 годам, т.е. украинцы старше неандертальцев. В этом пособии имеется куча и иной бредятины. Ладно, это современный подход к величию украинской нации. Но чуть помягче я встречал в книгах советских времен. Например, эллинская культура образована выходцами с берегов Днепра. Поэтому осторожнее обращайся с подобной бредятиной. Рассмотрим, например, утверждение "і сягає Дону". Официальная граница меду Донским и Запорожским казачествами лежал по реке Кальмиус, протекающей через Донецк.

НЕЛУЧАНИН до Дончанин
Показати IP
11 Травня 2014 23:48
так донське казачєство - це і є вихідці з Київської Русі

Дончанин до НЕЛУЧАНИН
Показати IP
11 Травня 2014 23:59
Согласен, так как россияне являются выходцами с Киевской Руси. Это если очень упростить историю. Реально же тут надо помнить и об Новгороде и т.д. и т.п.

НЕЛУЧАНИН до Дончанин
Показати IP
12 Травня 2014 11:26
Новгород був заснований князем Володимиром у 1044 році, хоча окремі поселення ільменських словян були і раніше. так само і Москва була заснована в 1147 році сином Володимира Юрієм Довгоруким, хоча до цього там проживали різні племена угро-фінської групи. Тепер стосовно розселення людини. одна із гілок розселення Homo sapiens стартувала із Центральної Африки і розселялась на північ до більш родючих земель Північної Африки, Близького Сходу, Туреччини, Кавказу, Приволжья, Причорноморья і далі на захід в тому числі в Елладу. Це були кроманьйонці, тому твердження про біологічне походження греків від предків скіфів не таке вже і голослівне. культура правда розвивалась трохи по різному.

НЕЛУЧАНИН до Дончанин
Показати IP
11 Травня 2014 23:57
40 000 років неандертальців витіснили кроманьйонці . читай історію

Дончанин до НЕЛУЧАНИН
Показати IP
12 Травня 2014 00:03
Не буду спорить, так как в этом ты быстрее всего прав. Однако ты отлично понял, что именно имел ввиду. Там мне больше всего понравилось такое государство времен Римской империи - Великое Украинское Княжество.

нелучанин до Дончанин
Показати IP
11 Травня 2014 22:30
а ти задай у пошуку "геноцид поляками українців у Західній Україні"

Дончанин до нелучанин
Показати IP
11 Травня 2014 23:01
Да будет тебе известно, что Лжедмитрий, одно время сидевший на московском троне, был посажен туда поляками. Следовательно, исходя из твоей логики, россияне имеют полное право изничтожить поляков. Или я неправильно тебя понял?

НЕЛУЧАНИН до Дончанин
Показати IP
11 Травня 2014 23:41
по -перше. твердження про те, що Лжедмітрія посадили на престол поляки є досить сумнівне і не має історичного підтвердження. по-друге, яке це має відношення до українсько-польського конфлікту і тим більше до боротьби українськи націоналістів з фашистами ?

Дончанин до НЕЛУЧАНИН
Показати IP
12 Травня 2014 00:05
Такое же самое, как и "геноцид поляками українців у Західній Україні" к геноциду поляков украинцами.

НЕЛУЧАНИН до Дончанин
Показати IP
12 Травня 2014 11:00
та ти почитай історію, хто спровокував так звану волинську різню, а потім будеш говорити , що і до чого має відношення.

! до Дончанин
Показати IP
11 Травня 2014 22:45
спитайте в Царьова -він історію знає як ніхто

Дончанин до !
Показати IP
11 Травня 2014 23:11
Кто из нас лучше знает историю - я либо Царев - это еще открытый вопрос. Поэтому мне нет надобности его спрашивать.

НЕЛУЧАНИН
Показати IP
11 Травня 2014 22:13
Колківська Повстанська Республіка - яскравий приклад боротьби українського народу, зокрема воїнів ОУН-УПА, проти фашистської окупації, що свідчить про брехливість путіно-гебельсовської пропаганди, яка приписує українським націоналістам співпрацю з фашистами.

Дончанин до НЕЛУЧАНИН
Показати IP
11 Травня 2014 23:08
Советская армия разгромила фашистскую Германию, що свідчить про брехливість українських націоналістів. Чем мое утверждение отличается от твоего? В обоих этих утверждениях используется одна и та же логика - Рассматривается только одна сторона медали. Или ты со мной не согласен?

НЕЛУЧАНИН до Дончанин
Показати IP
11 Травня 2014 23:34
тим, що твоє твердження про брехливість українських націоналістів є брехливим. в історіїї є факти, а не логіка

Дончанин до НЕЛУЧАНИН
Показати IP
12 Травня 2014 00:15
По каким источникам ты судишь об ОУН -УПА? Одним из мох источников является украинская служба радио Свобода. Ты знаешь, что это за радиостанция? Если знаешь, то тебе придется хорошенько поломать голову над вопросом, почему в СОВЕТСКОЕ время конгресс США вел разъяснительную компанию, направленную против ОУН -УПА, т.е. фактически в этом вопросе работал на советскую власть

НЕЛУЧАНИН до Дончанин
Показати IP
12 Травня 2014 11:29
є історичні документи Інституту національної памяті. а що там писав якийсь конгресмен - мене не дуже цікавить

Нелучанин
Показати IP
12 Травня 2014 00:04
донеччанин. Тьху срань кацапсько-хохляцька. Один Сегет з Далекого сходу, а інший Шпак з Мурманської області. Дістали. Яке вам діло до наших справ. Служіть собі москалям на догоду і не пхайтесь у наші справи. Задовбали.

НЕЛУЧАНИН до Нелучанин
Показати IP
12 Травня 2014 11:32
негарно під чужим ніком коменти писати. якщо нема чого сказати - краще помовчи, а слиною бризкати будеш у себе на кухні перед дзеркалом

лучанин
Показати IP
12 Травня 2014 08:43
Цікаво, а як у цьому контексті ще прив'язали Радивилівський район Рівненщини , якщо він і близько не межує ні з Маневицьким, ні з Ківерцівським, ні, тим більше, з Рожищанським районами Волині ?

НЕЛУЧАНИН до лучанин
Показати IP
12 Травня 2014 11:47
тому що там була досить активна діяльність ОУН УПА

пам'ять до НЕЛУЧАНИН
Показати IP
12 Травня 2014 13:18
Ага! Забігали повбивати і пограбувати!!!

НЕЛУЧАНИН до пам'ять
Показати IP
12 Травня 2014 20:26
повбивати і пограбувати приїхали бальшевистські та німецькі фашисти-окупанти
У Чехії стався вибух на складі боєприпасів, зайнялася пожежа
Сьогодні 16:44
Сьогодні 16:44
Загинув унаслідок нещасного випадку: на Волині попрощалися з військовим Артемом Гапончуком
Сьогодні 15:53
Сьогодні 15:53
Був у ЗСУ та допомагав росіянам наступати на Курщині: правоохоронці підозрюють українця у держзраді
Сьогодні 15:19
Сьогодні 15:19
На Ковельщині в озері виявили 450 метрів рибальських сіток
Сьогодні 15:03
Сьогодні 15:03
За ніч на Волині патрульні виявили двох нетверезих водіїв
Сьогодні 14:30
Сьогодні 14:30
Що діти військових отримують безкоштовно: увесь список пільг
Сьогодні 13:57
Сьогодні 13:57
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.