Власники «євроблях» перекриють на Волині дві траси
В рамках Всеукраїнської акції непокори, власники автомобілів на іноземній реєстрації планують обмежити рух на двох ділянках автотраси міжнародного значення на Волині. Протестувальники вийдуть з вимогою накласти вето на закони №8487 і №8488, відправити їх на доопрацювання та внести правки від активістів.
Про це повідомляють організатори протесту.
У вівторок, 20 листопада, акція непокори проходитиме в селі Княгининок на трасі Луцьк–Ковель о 10.00.
Основна вимога водіїв – відміна законопроектів №8487 та №8488, які були прийняті без урахування вимог громадськості, зокрема про відміну коефіцієнту віку в розрахунку вартості акцизу.
"Розуміємо, що акції створять ускладнення руху у точках їх проведення, аби ми не створили Вам дискомфорту, просимо Вас утриматись від руху вказаними на мапі місцями, оскільки ми дуже не хочемо завдати Вам незручностей", — пишуть організатори.
З 09:00 розпочнеться протест на пішохідних переходах автомобільних доріг загального користування державного значення М-06 Київ - Чоп (біля АЗС "Сокар" (км 322), та М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на перехресті біля с.Орлівка).
Здійснювати об'їзд ділянки протесту на автодорозі М-06 Київ - Чоп автомобілістам рекомендують через Р-77 Рівне - Тучин - Гоща або О-181513 Бармаки - Городище - М-06. А об'їзд ділянки протесту на М-07 Київ - Ковель - Ягодин – за маршрутом з м.Сарни - с.Бережницю по Н-25 Городище - Рівне - Старокостянтинів, з с.Бережниці -с.Городець -с.Великі Цепцевичі - с.Антонівка по Т-18-17, інформує "Укравтодор".
Нагадаємо, завтра, 20 листопада, власники автомобілів на іноземній реєстрації планують провести всеукраїнську акцію протесту проти збільшення митних платежів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Про це повідомляють організатори протесту.
У вівторок, 20 листопада, акція непокори проходитиме в селі Княгининок на трасі Луцьк–Ковель о 10.00.
Основна вимога водіїв – відміна законопроектів №8487 та №8488, які були прийняті без урахування вимог громадськості, зокрема про відміну коефіцієнту віку в розрахунку вартості акцизу.
"Розуміємо, що акції створять ускладнення руху у точках їх проведення, аби ми не створили Вам дискомфорту, просимо Вас утриматись від руху вказаними на мапі місцями, оскільки ми дуже не хочемо завдати Вам незручностей", — пишуть організатори.
З 09:00 розпочнеться протест на пішохідних переходах автомобільних доріг загального користування державного значення М-06 Київ - Чоп (біля АЗС "Сокар" (км 322), та М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на перехресті біля с.Орлівка).
Здійснювати об'їзд ділянки протесту на автодорозі М-06 Київ - Чоп автомобілістам рекомендують через Р-77 Рівне - Тучин - Гоща або О-181513 Бармаки - Городище - М-06. А об'їзд ділянки протесту на М-07 Київ - Ковель - Ягодин – за маршрутом з м.Сарни - с.Бережницю по Н-25 Городище - Рівне - Старокостянтинів, з с.Бережниці -с.Городець -с.Великі Цепцевичі - с.Антонівка по Т-18-17, інформує "Укравтодор".
Нагадаємо, завтра, 20 листопада, власники автомобілів на іноземній реєстрації планують провести всеукраїнську акцію протесту проти збільшення митних платежів.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 59
Анатоль_
Показати IP
19 Листопада 2018 12:02
Чого в нас таки дорогiе машини? Люди кажуть шо за границею нормальна машина стоiть 1000 доларiв, а в нас скiко? За шо переплачуемо?
Alex
Показати IP
19 Листопада 2018 12:06
Бидлоття, що ще скажеш, а потім ще хочуть визнання та підтримки населення.....
878 до Alex
Показати IP
19 Листопада 2018 12:41
Коли хліб буде по 100 грн і ти вийдеш сказати своє "фе", я тебе так само назву)
Микола до 878
Показати IP
19 Листопада 2018 13:10
Коли хліб буде по 100 грн, я не буду його купувати. А те що Ви бидлоття, то це без сумнівів. Маєте гроші купляти Рендж Ровери, БМВ Х5, Ауді Q7, а потім їх палити, то не розповідайте як Вам тяжко. Жити треба залежно від доходів, а не порушувати закон, а потім вимагати, щоб його відмінили. Чим в цьому випадку Ви відрізняєтеся від Ригів які плювали на закони? Да нічим, таке ж бидлоття!!!!
878 до Микола
Показати IP
19 Листопада 2018 13:55
Особисто я катають на службовому пассаті b5. Орієнтовно 15 людей з мого оточення мають авто від 1100 до 2400$. Бех, ренджів, роверів немає ні в кого. Авто ніхто не палить. ТИ як клінічний бляхофоб ціниш всю групу людей по одиницям які з цієї групи виділяються. Маєш якісь претензії до людей на дорогих авто які їх палять? Будь добрий висловлюйся про це їм а не звинувачуй остальних які до твого негодування не мають ніякого відношення. Вот тобі аналог: є така людина як Микола Азаров, він не є доброю людиною по ряду признаків, раз у вас збігаються імена, я роблю висновок, що ти також шалудива шавка як і він. Правда не логічно і не приємно? Вот так і мені, читати твою ахінею про те що я бидло, тільки тому що в мене не такі номери.
Микола до 878
Показати IP
19 Листопада 2018 16:44
Я на відміну від тебе СПЛАЧУЮ всі податки, за які таке як ти їздить по відремонтованих дорогах, з яких платять пенсію твоїм батькам, лікарям, вчителям, вже не кажу про армію, А ТИ БИД*ОМ БУВ, НИМ І ЗАЛИШИШСЯ, І СПРАВА НЕ НОМЕРАХ, А В СВІДОМОСТІ!!!!!
878 до Микола
Показати IP
19 Листопада 2018 17:03
Податки сплачую і я. Не всі як ти, бо керування евроавто не облагається податком за законом. Від того що ти його сплатив а я ні, я став бидлом?
лрь до 878
Показати IP
19 Листопада 2018 20:34
толку з тієї дешевої машини якщо обслуговувати її стане дорожче від її ціни?
878 до лрь
Показати IP
19 Листопада 2018 21:52
Ти не повіриш, в мене було вітчизняне авто. За рік я на нього потратив порядка 27 000 грн на ремонт. На даний момент за рік євробляхи, я потратив 5 000. Різниця очевидна. Мб повезло
^^^
Показати IP
19 Листопада 2018 12:14
Так перекривайте всі траси. Держава мусить вам заплатити за все, - за те що пригнали бляхи, за те що з документами фальсифікували, да за все, ще хай держава вам бензин безкоштовний видасть.
Микола до ^^^
Показати IP
19 Листопада 2018 12:30
Повністю Вас підтримую. А податки хай платять АВТО НА УКРЕЄСТРАЦІЇ, бо БЛЯХАРІ хитріші.
Микола
Показати IP
19 Листопада 2018 12:32
Хай БЛЯХАРІ самі собі перекриїть вїзд на митниці щоб контрабанду не возити.
Анатоль_ до Микола
Показати IP
19 Листопада 2018 12:44
Ну шо ти мелеш, Миколо? Вони ж за твою долю протестують, а ти таке. За твоё щастя борються
Євробидло
Показати IP
19 Листопада 2018 12:36
Перекривати траси це звичайно незручно для інших учасників руху, але активісти роблять добру справу що добиваються зменшення цін на розмитнення.
спостерігач до Євробидло
Показати IP
19 Листопада 2018 15:36
перекривати треба коли ціна на бензин росте на очах!
878
Показати IP
19 Листопада 2018 12:43
В цілому перекривати дороги погана ідея. Дальше місцевих новин ця подія не пройде і ефекту не буде + добавиться ще парочка недовольних бляхофобів.
Микола
Показати IP
19 Листопада 2018 13:14
Шановний Анатоль в сусідній Польщі страховка на таке корито за 1000$ коштує 300$ це не дорого???
Guest до Микола
Показати IP
19 Листопада 2018 16:10
Шановний Миколо, а скільки тоді повинна коштувати страховка на Вази і Москвичі 25-40 річні??? (яких в нас як гною ще совають по дорогах)
Так не має бути
Показати IP
19 Листопада 2018 13:26
Чому через цих недоактивістів люди не зможуть вільно пересуватись в своїй країні? У нас є влада? Чи кожен хитродупий буде у такий спосіб доводити що він має мати більше прав чим усі інші?
Анатоль_ до Так не має бути
Показати IP
19 Листопада 2018 13:40
Терпи, брате
Леонід
Показати IP
19 Листопада 2018 13:46
Мабуть вже настав час нацгвардійцям з гумовими палицями пояснювати мітингарям, що дороги перекривати не гарно.
878 до Леонід
Показати IP
19 Листопада 2018 13:58
А х ти юний Янукович) Майдан також з недовольних починався.
Анонім
Показати IP
19 Листопада 2018 13:55
У Франції третій день тривають акції протесту проти подорожчання пального,а ви за що збираєтесь перекривати дороги?За те що ви хочете на халяву металолом розтаможити?Хитро зроблені?Вас зграйку місцеву і безробітну розженуть самі ж люди!
878 до Анонім
Показати IP
19 Листопада 2018 15:50
Ой вибач, треба цей металолом розтаможити втридорога як закон пропонує. Коли металолом буде на укр бляхах, ти заснеш спокійніше? Коли ти надумаєш собі авто купити, будеш сильно радий тому факту, що реальна вартість твого металолому на укрбляхах в три рази вища? Напевно ще й впісяєшся з радості бо ж налоги оплОчені.
лучанин
Показати IP
19 Листопада 2018 13:58
Пропоную у відповідь всім власникам на ук. реєстрації бойкутувати сім\ї бляхарів
місцевий
Показати IP
19 Листопада 2018 14:01
Працівники правоохоронніх органів займіться цими недоумками, бо в народу тирпець не залізний, нехай бляхарі бастують в себе вдома
Сумрак до місцевий
Показати IP
19 Листопада 2018 17:14
Ти неадекватна істота! Люди стараюця для своїх дітей( і твоїх, якщо вони в тебе є) щоб вони в майбутньому могли купити авто по нормальних цінах!
не хочу до Сумрак
Показати IP
19 Листопада 2018 18:44
А ти не думав чим будуть дихати твої діти як весь цей металобрухт стане офіційним?
878 до не хочу
Показати IP
19 Листопада 2018 20:53
Дай вгадаю, столітніми москвичами і вазами, і трохи камазами і нашими маршрутками?
Народ
Показати IP
19 Листопада 2018 14:48
Пошлемо ЄВРОБЛЯХЄРА на УКРНАХЄРА !
Саша
Показати IP
19 Листопада 2018 15:26
Попалити їм ті зламки і в металобрухт здати,хай їдуть в Київ до своєї Влади і перекривають там дороги,чи оч...о тонке?
878 до Саша
Показати IP
19 Листопада 2018 15:44
На чому ж ти їздиш котику?) Заробив на свою чесну ЗП без пап, мам і кредитів?)
Володя
Показати IP
19 Листопада 2018 15:40
Особисто Я сплатив повну вартість за розмитнення свого авто, Але мене ЖАБА не давить що хтось розмитнить дешевше . Я повністю підтримую за зниження вартості розмитнення. І для тих хто незнає, згідно нового закону податком річним будуть обкладені всі авто на укр.реєстрації старше 5 років. І податок цей орієнтовно 7тис грн на рік І це за укр авто. ТАК ЩО Я ПІДТРИМУЮ ЦИХ ЛЮДЕЙ !!!
Guest до Володя
Показати IP
19 Листопада 2018 16:14
Перша відповідь адекватної людини. Дякую.
878 до Володя
Показати IP
19 Листопада 2018 16:24
А тих кого жаба давить, нагадаю, що років через 3-5 ви захочете поміняти авто і на той момент розтаможка буде знову драконівською, і тоді зрозумієте шо були дебілами і зря слинили і не дали довести почате до кінця, або ж розтаможка буде на порядок дешевшою, і купляючи нове авто, зрозумієте що всерівно були дебілами і зря слинили. І хоть 5 років назад і трохи пролетіли, зате зараз появилися лишніх пару тисяч доларів, за які можна забугор на тиждень злітати.
Іван
Показати IP
19 Листопада 2018 16:13
На бляхах коли людину авто збиває або ДТП як все це відбувається і кого потім шукають ?
Яка процедура ?
878 до Іван
Показати IP
19 Листопада 2018 16:43
Так само як і на укрбляхах.
Податкова
Показати IP
19 Листопада 2018 16:15
Люди, що не хочуть сплачувати податків за авто, заважатимуть своїм тупим протестом тим, хто сплатив податки на авто і тим, хто поспішатиме на роботу! Тупий метод привернути увагу! Їдьте блокуйте в Київ депутатів, що приймають закони! До чого тут люди, фури, авто? Я розумію ваші вимоги, але метод не підтримую!
Є ж порядок
Показати IP
19 Листопада 2018 18:15
Народ би підтримав, якби ви зініціювали той рух три роки тому і заставили владу лібералізувати законодавство. А то ви такі мудрі, як моя жінка взавтра ! А ті всі блокування, страйки сьогодні після того, як в обхід недолугого законодавства, корупційно, з хабарями заполонили напівлегально країну автомобілями ще й наробивши бід і нагрішивши - тепер ше й надодачу напівзаконними методами і шантажем вимагаєте ті гріхи, шоби вам простили. При чому тут блокування доріг ? Завтра люди підуть до вас у двори блокувати ваші авто. Бачили очі, шо купували - тепер їжте ... .
878 до Є ж порядок
Показати IP
19 Листопада 2018 20:55
Три роки тому чим відрізняється від сьогодні? Коли перейшлась межа між "ще рано і вже пізно"?
Ірина до Є ж порядок
Показати IP
19 Листопада 2018 19:11
Повністю підтримую. Просто вони не за дешеве розмитнення. Згідно цього закону, вони змушені виїхати цим мотлохом з України а потім заїхати як білі люди на розмитнення... Їх 80% вже або прострочені або без техогляду,або давно зняті там з обліку. Вони хочуть схему,щоб прийти в ЦНАП,показати з вікна своє чудо,дати 100 $, взяти номера і всіх мати в дупі. Пєтя,зроби хоч щось добре-підпиши той закон!!!
878 до Ірина до Є ж порядок
Показати IP
19 Листопада 2018 20:58
за що люди протестують хоть внікала? твій черговий висер знову не в точку а в твої фантазії.
Суддя
Показати IP
19 Листопада 2018 19:40
Всі бляхи на брухт і шроти! Хабарники і порушники закону!
878 до Суддя
Показати IP
19 Листопада 2018 20:59
З цих шротів на твою маршрутку нічого не підійде, чого волаєш?
Микола
Показати IP
19 Листопада 2018 20:01
Шановні бляхарі ви платите 400 долларів митникам дурите людей не платите ні копійки в бюджет отримуєте субсидію перикриваєте дороги для простих громадян. Після ваших дій ви лайно в прямому розумінні цього слова!!!!!!!!!!!!!!!!!
878 до Микола
Показати IP
19 Листопада 2018 21:49
Ми(я) не проти заплатити і 800 доларів офіційно, тільки дайте це зробити нормальним законом.
Правда
Показати IP
19 Листопада 2018 20:21
Взагалі то приняті два Закони ВР і представники "бляхерів"мали свої пропозиції,все в межах процедури приняття.Ваші "представники" давно в "долі" в певних структурах і вас просто використовують,а ви "ведетесь"на ці "розводи!".Читайте хоч щось,бажано законодавство України,а тоді можете протестувати,а так вас просто "кинули" і ви навіть не зрозуміли,бо ту.. .Якщо Закон вступить в дію,більшість ваших "блях" на металобрухт і це правильно.
878 до Правда
Показати IP
19 Листопада 2018 21:55
Як ти думаєш, якби представники внесли свої пропозиції і їх заслухали, була би необхідність перекриття дороги?(ЗИ: я проти перекриття). ТИ як читаючий закони, на які закони ссилаєшся, де бачиш, що "нас" кинули? Ми ж тупі, не бачимо. Просвяти нас о великий гуру законів.
Ірина до 878
Показати IP
19 Листопада 2018 22:13
Прочитала твої коментарі до цієї статті... Ти і 15 твоїх односельчан зробите все самі для того,щоб таку полішву чорнороту люди заженуть за хмари... Я вже бачу,як їду по Чернишевського,і нема корків,бо блях нема,ніякий дебіл не летить в лоб на конченому пассаті,бо він не знає,що можна їхати на зелену стрілку тільки,якщо нікому не заважаєш,люди на Ковельській на переході не розбігаються,бо то ж воно їде,поліція не просить знайти чергового ідіота,який когось збив,кинув лаха і пішов далі пішки... Скоро так і буде!!!Вже скоро.
878 до Ірина до 878
Показати IP
19 Листопада 2018 22:58
Мечты мечты) ЗИ: зелена стрілка трохи не те означає))))))))) Цікава трактовка знака. Я поржав. Вот скажи чесно, чого ти агришся на бляхи? Яке тобі до них діло?) Корки? Да вони були і будуть. Літають? Літали і літати будуть. Поліція просила і буде просити. Про збив і пішов далі тоже хвора фантазія) Збивали і втікали і на укр номерах, і нічого, находять як бляхи так і уробляхи. Шо там ще? Податки остались? Сьогодні ще грінпісовець переживав за вихлопи старих авто)) Всі ці дебільні ваші бляхофобські "аргументи" просто розбиваються в велику товсту ЖАБУ за те, шо хтось заплатив гроші за розтаможку, а зараз пролітає над парижем бо її хочуть зменшити. Іншої причини я не бачу)
P.S.
Показати IP
20 Листопада 2018 00:13
Наостанок, якшо підбити підсумки обговорення, висловленого в коментах, - то напрошується логічний висновок: не дочекаєтесь від Петра - він не накладе ... вето. Тобто, бляхарі, - резюме : Атакуй не атакуй, всеодно ... ... . І то буде правильно ! Так шо, драх нах Остен, тобто - шрот !
878 до P.S.
Показати IP
20 Листопада 2018 09:30
Буде правильним до того моменту, як ти надумаєш купити собі авто. Дуже добре, що в тебе є порядка 8-10 тис доларів на новіше авто з 10 року, но не забувай, що існують, іменно існують люди, які мають необхідність купити авто, но не мають вільними 8-10 тис на авто, яке дешево розтаможиться.
Ірина до 878
Показати IP
20 Листопада 2018 07:09
Якраз мене жаба не душить,я купила Шкоду,розмитнила по пільговим тарифам,бо вона "Євро 5". Заплатила 1500 $."Стрілка зеленого кольору на табличці, встановленій на рівні червоного сигналу світлофора з вертикальним розташуванням сигналів, дозволяє рух у зазначеному напрямку при ввімкненому червоному сигналі світлофора з крайньої правої смуги руху (або крайньої лівої смуги руху на дорогах з одностороннім рухом) за умови надання переваги в русі іншим його учасникам, які рухаються з інших напрямків на сигнал світлофора, що дозволяє рух." Поржав-може ти і є той д*біл на конч*ному пассаті?
878 до Ірина до 878
Показати IP
20 Листопада 2018 09:49
МО ЛО ДЕ ЦЬ. Я радий, що ти вивчила нові правила з ПДД) Правда твій копіпаст з пдд трохи відрізняється від "можна їхати на зелену стрілку тільки,якщо нікому не заважаєш"?)))) На рахунок євро 5, твоє авто від 10 року, коштувало тобі там порядка 4000-6000, + 1500 розтаможка. А представ себе, зовсім трохи біднішою і в тебе немає таких грошей. Що би ти робила? Купила би славуту?) Сумніваюсь) Переважна більшіть євро авто це дешеві авто до 3000, які люди купляють бо це хороша ціна за авто і єдина можливість купити нормальне авто бо альтернатив в країні немає. Ну не випускають авто шо ж зробиш? Взлетів чуть вище в соціальному напрямку, маючи гроші на новіше авто, не забувай, впасти можна завжди. Повільно так скотитися до тієї категорії людей, в яких немає вільних грошей. Вот тоді і заспіваєш. ЗИ: ти ще моє авто не бачила, а вже його конченим називаєш) Хочеш образити мене, ображай, но авто то тут причому?))) Йому по барабану твої слова))) А авто, доречі, хороше) Підсумовуючи: є люди, є авто, є в них проблема. Є ти, є авто і не маєш проблем. Якого тоді хрена лізти в їх проблеми, якщо вони тебе абсолютно не затрогують? Раніше слинили за те, що бляхи це корчі. Вирішили зробити їм розтаможку. Корчі вдруг пропали бо ж ці машини розтаможать і податки всетаки підуть в бюджет. Слинили за "дтп - втік", окей, вводять реєстрацію, ніхто не проти. Люди почитали подумали, закони про розтаможку всерівно трохи драконівські, почали противитись, і відразу бляхофоби перемітнулися шо бляхі ваще офігелі бож я купив авто з дорогою розтаможкою, а можна було би на 1000 дешевше. Треба шоб і вони так платили. А не прибитися би вам в стіну?
Правда
Показати IP
20 Листопада 2018 07:44
Ви ж не можете їх просто розмитники,бо не є в більшості власниками,а хочете заплатити 300-400 євро і щоб вам узаконили чужу машину.Так не буде.
878 до Правда
Показати IP
20 Листопада 2018 09:52
Ну це вже проблема не твоя. Такі проблеми вирішуються. Це не повод вставляти палки в колеса людям, які хочуть приблизно так зробити. Найти власника, вписатися і дальше по стандарту.
))))))
Показати IP
20 Листопада 2018 09:03
Молодці хлопці!!! Читаю ці коментарі і ще раз переконуюся в тому що наш український мінталітет продажний, Ми довго будемо в цьому лайні тому що кожен думає про себе "я заплатила податок, я нехочу об'їжджати, мені жаба давить" та Ви г*ндони а не громадяни цієї країни, Ви даже нехочете боротися за майбутнє своїх дітей,ці акції не тільки за доступне розмитнення, але за доступні ціни на пальне, на газ, за права людини а не бидла. А якщо ми далі залишимося бляхофобами то в цій державі майбутнього не буде.
Тарас
Показати IP
20 Листопада 2018 10:47
Яка різниця бляхи чи не бляхи. В Європі автомобілі це засіб пересування, а в наступному це розкіш. Чому самі бідні люди в Європі змушені платити найвищі податки?????????? Я за дешеве розмитнення. Всерівно податки які ми сплачуємо осідають в карманах олігархів. Хватить жити за рахунок простих громадян
Ввв
Показати IP
20 Листопада 2018 18:09
Дороги не будуються...авто більшає..
Навіщо воно якщо не можливо дістатися з пункту А в пункт Б.
Везіть більше авто...головне щоб по 500у.о.розмитнили.
У Рожищі назвуть вулицю на честь Героя Павла Чайки
Сьогодні 15:08
Сьогодні 15:08
Військовим курсантам збільшать виплати у 2025 році
Сьогодні 14:51
Сьогодні 14:51
«Ми найдосвідченіша і найсучасніша армія світу». Командир «Любарта» Янкі – про оборону Торецька, наміри ворога й проблеми ЗСУ
Сьогодні 14:02
Сьогодні 14:02
Україна отримала новий транш від МВФ на $1,1 мільярда
Сьогодні 13:28
Сьогодні 13:28
Українці обрали суддів Нацвідбору на «Євробачення-2025»
Сьогодні 12:38
Сьогодні 12:38
«Укрпошта» запроваджує нові тарифи на доставку посилок
Сьогодні 12:21
Сьогодні 12:21
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.