Власники «євроблях» перекрили трасу Луцьк-Ковель. Доповнено
У селі Княгининок, що поблизу обласного центру Волині, власники автомобілів на єврономерах частково перекрили трасу Луцьк-Ковель, вимагаючи накласти вето на закони №8487 і №8488, відправити їх на доопрацювання та внести правки від активістів.
Протест розпочали о 10.00 в рамках Всеукраїнської акції непокори.
Нагадаємо, о 9.00 колона з численних автомобілів вирушила з центру Луцька, в сторону села Княгининок.
Так, водії частково перекрили трасу Ковель-Луцьк – поставили кілька автомобілів на смугах руху перед переходами. Такі заходи ускладнили рух, утворюються затори.В такий спосіб протестувальники вимагають, аби відмінили законопроекти №8487 та №8488, які були прийняті без урахування вимог громадськості, зокрема про відміну коефіцієнту віку в розрахунку вартості акцизу.Активісти поставили палатку, поліція регулює рух.За станом на 10.10 активісти з плакатами в руках почали ходити пішохідним переходом, перешкоджаючи руху транспорту, пропускають лише авто, в яких є діти.
Голова Волинського осередку ГО «Авто Євро Сила» Рустам Ельмурадов каже, що акція безстрокова, люди готові протестувати кілька днів.
Автомобілі обіцяють пропускати кожні 5 хвилин. Зазначимо, що представники ГО «Автомайдан Волині» відмовились брати участь в блокуванні доріг Волині через те, що створить незручності для водіїв, тож у проесті беруть участь представники Волинського осередку ГО «Авто Євро Сила».
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Протест розпочали о 10.00 в рамках Всеукраїнської акції непокори.
Нагадаємо, о 9.00 колона з численних автомобілів вирушила з центру Луцька, в сторону села Княгининок.
Так, водії частково перекрили трасу Ковель-Луцьк – поставили кілька автомобілів на смугах руху перед переходами. Такі заходи ускладнили рух, утворюються затори.В такий спосіб протестувальники вимагають, аби відмінили законопроекти №8487 та №8488, які були прийняті без урахування вимог громадськості, зокрема про відміну коефіцієнту віку в розрахунку вартості акцизу.Активісти поставили палатку, поліція регулює рух.За станом на 10.10 активісти з плакатами в руках почали ходити пішохідним переходом, перешкоджаючи руху транспорту, пропускають лише авто, в яких є діти.
Голова Волинського осередку ГО «Авто Євро Сила» Рустам Ельмурадов каже, що акція безстрокова, люди готові протестувати кілька днів.
Автомобілі обіцяють пропускати кожні 5 хвилин. Зазначимо, що представники ГО «Автомайдан Волині» відмовились брати участь в блокуванні доріг Волині через те, що створить незручності для водіїв, тож у проесті беруть участь представники Волинського осередку ГО «Авто Євро Сила».
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 105
878
Показати IP
20 Листопада 2018 10:04
Ну нахрена так робити? Приїдьте під обл/міськ раду да робіть що хочете.
А я скажу - нахрена до 878
Показати IP
20 Листопада 2018 11:37
Бо це люмпенсько-шаріковське мислення: якщо мені хріново, то нехай хр*ново буде ще й тобі, і тій людині, яка поспішає дорогою, або їде швидкою до лікарні.
Мабуть тому до 878
Показати IP
20 Листопада 2018 11:43
Щоб машину з Німеччини поставити на офіційний облік у Польщі (припустимо, дизель, 2,0 л, 2013 р.в., вартість 4600 євро) - треба заплатити державі 570 євро, в Україні - 2192 євро (по закону Євро-5 і по новому закону). Чому така велика різниця? Можливо, в українців більші доходи, чи шкіра біліша? Чи більше грошиків треба в бюджет, щоб було з чого вкрасти? Мабуть, тому люди і виходять добиватися прийнятних умов розмитнення авто, бо ж свого виробництва нема.
878 до Мабуть тому
Показати IP
20 Листопада 2018 12:19
не проти, но робити це треба там, де можна вплинути на закони
Мабуть тому до 878
Показати IP
20 Листопада 2018 17:14
Цивілізовано вплинути на законодавців у нас (простих людей) чомусь не виходить. Мабуть тому, що скільки б "поганих" (для нас простих людей) законів депутати не приймали - на кожних наступних виборах народ знову обирає "до болю знайомі обличчя". Народ легко вкотре дає себе обманювати. Тому, щоб вплинути - вийшли на дорогу. І ще, хотілося б, щоб принцип "поділяй і владарюй" не був тут застосований. Бо люди організувались за певним інтересом, але якщо доб'ються свого - вигода буде для кожного, хто захоче купити авто. А наступний раз ця організована "Сила" вийде разом з іншими українцями проти нереальних тарифів, цін і т.д.
Віктор до Мабуть тому
Показати IP
20 Листопада 2018 12:19
Цікаво чому ніхто не пише що для того щоб євробляху завезти в україну і більш-менш навести порядок з документами треба спритникам заплатити 500-600 доларів? то може заплати акциз державі отримай укробляхи і тоді сміливо бий себе в груди який ти патріот. А то сьогодні він виступає за легалізацію євроблях а завтра знову перекриє дорогу бо немає чим профінансувати харчування в садочку його ж дітей а після завтра знову перекриє рух бо немає коштів на медицину щоб якісно полікувати його ж батьків
Онаній до Мабуть тому
Показати IP
20 Листопада 2018 12:25
купляй жигулі і не пи*ди
та да до Мабуть тому
Показати IP
20 Листопада 2018 13:19
Щоб машину переєструвати з Житомирської обл. на Волинську 1000 грн,у нас дешевше.А розмитнити авто не з Євросоюзу буде не дешево,25 % тільки ПДВ + інші проплати
ржу до та да
Показати IP
20 Листопада 2018 14:23
ПДВ 25%? Я щось в цьому житті пропустив?
Альо до Мабуть тому
Показати IP
20 Листопада 2018 14:01
ви не забувайте, що Польща і Німеччина в одній економічній зоні. Вони в ЄС. А ми поки що - ні. Тому такі ціни. А заробітки ростуть після встановлення стандартів, до яких ми також прагнемо. Але ж ці страйки - це саме проти стандартів, бо одні хочуть халяви коштом всіх інших.
Мабуть тому до Альо
Показати IP
21 Листопада 2018 10:18
Халяви коштом інших? Ви про що? Заплатити за розмитнення дешевше - це не означає коштом інших, це означає - залатити меншу реальну ціну. У нас немає власного виробництва авто, тому мусимо завозити з-за кордону. Страйк за свої права - так, це нове для українців, у нас це "не прийнято". Подивіться на Європу: Німеччина 2017 рік - страйк авіапрацівників - за підвищення зарплати, Франція 2018 рік - страйк власників авто проти підвищення цін на пальне.
я я я до Мабуть тому
Показати IP
20 Листопада 2018 14:40
Ніхто цього не зробить ...бо натомість вийдуть пікетувати укробляхи...вони що багатші чи дурніші що заплатили тисячі за розмитнення авто....а ти типу хитро в..ї...ний юо купив на бляхах???
якщо вони Вам це дозволять (а цього однозначно не буде) то державі треба власникам укроблях виплатити різницю...щоб було чесно!А грошей то немає:(
Мабуть тому до я я я
Показати IP
21 Листопада 2018 10:32
Справа в тому, що ніхто останні років десять не розмитнюва старих "євроблях". Бо це космічна ціна. Завозити авто стали після прийняття закону про розмитнення машин стандарту Євро-5. Хоча це теж було дорого, приблизно стільки ж, як по цьому новому закону. Так що ніхто фінансово не програв.
лучанин до 878
Показати IP
20 Листопада 2018 15:21
Податки платити треба ! Всім ! На податках тримається держава, будь яка.
Правда
Показати IP
20 Листопада 2018 10:22
Оце так акція,5 автівок.Називається в народі "Пенько вср...."Після цієї недоакції кожному по вінику і до роботи для блага Княгининської громади.
Павло
Показати IP
20 Листопада 2018 10:22
Нема мозгів то не купиш, як євробляху за копійки!тішуся з того, що люди ще більше ненавидітимуть цих недоумків!
Ірина
Показати IP
20 Листопада 2018 10:23
"Поліція контролює рух"- здуріти можна! Всіх колоною на Брище...
лучанин
Показати IP
20 Листопада 2018 10:23
Чому не страйкуете за піднімання цін на пальне,,???? Газ???? Комуналку,,????? КОМУ потрібний ваш металобрухт!!!
878 до лучанин
Показати IP
20 Листопада 2018 10:45
Збери ще 20 друзів, перекрий рух, страйкуй і тебе назвуть "Пенько вср....", "цих недоумків!", "колоною на Брище... ". А від себе, кому потрібний твоє піднімання ціни на пальне, газ, комуналку?
21 до лучанин
Показати IP
20 Листопада 2018 10:48
менш транди і йди страйкуй. для кого що важливе - той і відстоює свої інтереси
Фіма до лучанин
Показати IP
20 Листопада 2018 11:01
Купка людей страйкують чисто за свою жменю грошиків тому і такий резонанс.......
Мабуть тому до лучанин
Показати IP
21 Листопада 2018 10:34
Організовуйте - ми підтримаєм
Мешканець
Показати IP
20 Листопада 2018 10:43
А чому цих людей називаєте "ВЛАСНИКИ «ЄВРОБЛЯХ»", вони не є власниками даних автомобілів!
Понендо поненс до Мешканець
Показати IP
20 Листопада 2018 11:00
Добре запитання. Але відповіді на нього не дадуть, особливо ті, хто обікрав державу раз і тепер ходить з транспарантами "мене обікрали" і "дозвольте дальше обкрадати".
878 до Мешканець
Показати IP
20 Листопада 2018 11:05
З чого ти взяв? Велика кількість людей вписані в паспорт
Правда
Показати IP
20 Листопада 2018 10:46
Підійдіть до будь-якого євробляхера і спитайте,які поправки він хоче внести в Закон?,який до речі ще таким не є.І вони вам не скажуть.Вони хочуть Закон з одного речення.Узаконення чужого автомобіля за невелику суму 300-400 євро.
878 до Правда
Показати IP
20 Листопада 2018 11:07
Чітко вказано про відміну врахування віку авто, про шо ти лічиш? Навіть якщо хтось топить за 400 євро, що тут поганого? Тобі то що від того? Маєш гроші, розтаможуй новіше авто за пару тисяч доларів, тобі ніхто не мішає
Олена до 878
Показати IP
20 Листопада 2018 12:13
ООО, ну, звичайно, я за відміну коефіцієнту віку в розрахунку вартості акцизу. АЛЕ: хай тоді свої бляхи не ставлять в дворах і не іздять у місті! Я не хочу вдихати сморід того металобрухту. І ще тоді я хочу, щоб для цих авто, які забруднюють моє місто ввели драконівський ЕКОлогічний податок! Я не хочу цих лахів, я не хочу, щоб мої діти цим дихали, я не хочу прокидатися від того, що сусід заводить свою тарантайку, яка стогне, пе*дить, штиняє і ніяк не розвалиться. Я не хочу, щоб ці деб*ли кидали своє авто у разі аварій і тікали, я хочу щоб вони мали совість і відповідальність. На облік нафіг всіх! Прогулятися вже по проспекту не можна, бо просто здохнути можна від вихлопів.
878 до Олена
Показати IP
20 Листопада 2018 12:30
Сонечко, вийди на вулицю і подивись скільки старих укр авто у місті. Вази, гази, славути, камази і маршрутки. Це все аналог того, що їздить на бляхах. Більше того, відміна коефіціенту має дозволити людям купляти новіші авто. За 2-3 тис. доларів цілком можливо купити авто 2005 року, яке на порядок екологічніше славут і сенсів яких у місті жопою жуй. Акцент на екологічність виглядає тупо в даній ситуації. Твій драконівський ЕКОлогічний податок також ніхрена не вирішить поки країна не почне виробляти авто. Такий податок також підніме хвиля незадоволення, бо податок є, а чистіше як вони від того зроблять? За кордоном ЕКОлогічні подакти вводять для того, щоб оновлювати авто на дорогах. Оновлювати з парку нових екологічних автомобілів які країна виробляє. Люди при 3-4 тис. євро ЗП в європі МОЖУТЬ собі дозволити купити нове авто за 30 000 євро. Як би у нас ЗП була 3-4 тис ГРИВЕНЬ і нові авто за 30 000 ГРИВЕНЬ, то і в нас можна було ці екоподатки вводити щоб вивозити старіші авто. В нас же нічого не випускається і не дається нормально завозити, і гроші з цього податку не стануть стимулом для того, щоб оновити авто простим людям. Проснись.. А пер*ять-штиняють і нові авто.
Віктор до 878
Показати IP
20 Листопада 2018 13:14
Поки країна не почне виробляти власні авто.... що ти мелеш??? В нас вже виробляють ланоси, славути і інше г*мно. Кому таке чудо треба? Я їх дарма не хочу.
878 до Віктор
Показати IP
20 Листопада 2018 13:31
Славути не роблять з 11 року, ланоси і сенси з 14) ЗАЗ це не авто. Якби виробляли щось нове або наладили зборку в країні чогось нормального, то цілком можливо таке купити
Олена до 878
Показати IP
20 Листопада 2018 15:09
Я і не спала... І по вулиці я постійно ходжу. Але поки цього лайна не навезли через край - не було повітря таким забрудненим і це факт. Я не сперечаюсь, що є лахи і на укр. номерах - але це вже вимираючий вид. А ось єврохламу море. Є знайомі, які купують авто з розрахунку нічого в нього не вкладати (ні страхування, ні ремонту, ні оформлення) і через рік викинути на сміття. Це брєд. Допоки ця хитрож*пість буде в головах людей - доти в Україні буде бардак.
Тарас
Показати IP
20 Листопада 2018 10:51
То виходить всі коментатори тут підтримують "рабовласницькі" тарифи на розмитнення автомобілів??? Чи ви настільки вжилися в образ раба, якого з нас не покладаючи рук, роблять наша влада, що і не мрієте вже про власне авто??? Вас не обурює той факт що в країнах де люди зароблять в 10 разів більше платять за розмитнення в 10 разів менше ніж ми...? І це не тільки автомобілів стосується... ми платимо за багато речей дорожче ніж в Європі... А ви тут влаштували цькування людей які відстоюють свої права та інтереси. Мабуть хочете і самі позбутись тієї нікчемної рештки тих прав які у вас ще є, та вже зовсім скоро заберуть і ті... Хочете жити мабуть як КНДР...
Інертність нашого народу просто дико вражає.... ми готові витерпіти все, тільки не зеленішу траву сусіда.... з цим ми готові боротись до останнього... (як от з дешевими авто).
Грінпіс до Тарас
Показати IP
20 Листопада 2018 12:13
Мені те смердяче корито і даром не потрібне! І неважливо звідки воно з України чи з Європи. Я не бажаю приєднуватися до стада тих де*ілів які забруднюють повітря планети вихлопами свої корит!
878 до Грінпіс
Показати IP
20 Листопада 2018 12:35
Молодець. купи за 3000 доларів сенс чи за 4000 ланос, він новіший, розтаможений, податки сплОчені, пофіг шо авто сенси і ланоси по стандарту це євро3 чи евро4) і пофіг шо за ці ж гроші ти можеш купити мегана чи гольфіка з тим же 4 чи 5м стандартом. Правда якшо порівняти ланос і меган по комфорту, ти хоть знаєш в якому дні буде твій сенс? Ти напевно бідняжка так переживаєш за планету, що на тролейбусі досі каташся? Він ж екологічний на скільки))
878 до 878
Показати IP
20 Листопада 2018 12:42
Оказалось, що взагалі вся продукція ЗАЗ відповідає евро3 стандарту. Короче, Грінпіс, создавай під радою палатки і малюй плакати проти ЗАЗів, я під'їду
Грінпіс до 878
Показати IP
20 Листопада 2018 13:30
Під'їдь краще в пункт прийому металобрухту і здай їм своє єврокорито десятирічне.
Грінпіс до 878
Показати IP
20 Листопада 2018 13:26
Саме так, мені вистачає тролейбуса і велосипеда. Якби ще й ти бляхарику так переживав за планету було б добре.
878 до Грінпіс
Показати IP
20 Листопада 2018 15:04
Вистачить тебе одного) Ти багато для планети зробиш) До речі, струм, на якому ти в тролейбусі котишся, далеко не єдинороги пуком роблять) Мб і з тролейбуса злізеш?) І дома на свічки ще перейди) Хоча ні, свічки до магазину привозять на автомобілях... Хм... Що ж робити? Мб в ліс свали і жуй там кору?
Назар
Показати IP
20 Листопада 2018 10:56
На рахунок металобрухту я не погоджуюсь. Скільки машин з 70-х років їздить по Україні, які реально розвалюються на ходу. Але ж не на бляхах... І скільки є машин на укр. реєстрації, які купили і не перереєстрували на себе, ними також роблять дтп і власників не знаходять...
А в Києві
Показати IP
20 Листопада 2018 11:14
Автівкам на євробляхах ріжуть колеса. І заяву про пошкодження зможе написати лише власник. Ось так. Шукайте тепер Збишка чи Кейстутіса :)
878 до А в Києві
Показати IP
20 Листопада 2018 11:20
Ті хто їздять по дорученні на укр бляхах так само роблять?))
Саша
Показати IP
20 Листопада 2018 11:15
Краще б на роботу ходили,бо на протестах на нормальну машину не заробиш. Виходить так,самі нічого не роблять і іншим заважають.
Цікаво інше до Саша
Показати IP
20 Листопада 2018 11:30
скільки з них - субсидіанти?
Олена до Цікаво інше
Показати IP
20 Листопада 2018 12:20
Майже всі! Тому що доходи майже в 90% таких красавчиків нелегальні. + купівля такого авто не береться до уваги при оформленні субсидії.
Правда
Показати IP
20 Листопада 2018 11:16
Правий мешканець.Ці люди не є власниками цих автівок і тому ось таким шантажем хочуть за певну суму зробити їх своїм майном.А коли сюди це все ввозили,думали чим?То про які тарифи і митні збори йде мова?Про яких рабів?КНДР і таке інше...Щоб про щось вести дискусію,спочатку просто хоч прочитайте ці Закони.
878 до Правда
Показати IP
20 Листопада 2018 11:21
Коли ввозили авто, а це 6 років підряд, подібних планів законів не було. Тепер маємо 5 000 000 авто, і їх потрібно врахувати адекватно. Зроблять нормальну розтаможку, стануть власниками. Які проблеми? Тобі то яке діло?
Просто до Правда
Показати IP
20 Листопада 2018 11:35
крикунів сюди поставили кидати г...вно на вентилятор, а не вести дискусію, опираючись на аргументах і банальній логіці. Ввозили вони свої авто навіть не думаючи їх розмитнювати, тобто з премедитацією. І тепер, коли їм дають бодай який шанс усе виправити, вони ще й кекають, що мають повернути вкрадене? А завтра вони вийдуть на мітинг за підвищення пенсій своїм стареньким батькам. Цікаво, за чий рахунок?
878 до Просто
Показати IP
20 Листопада 2018 12:38
Пенсії вигрібають за рахунок однієї розтаможки?) Коли ти надумаєш купити авто, будеш радий переплатити дві-три вартості авто в користь сусідки пенсіонерки? Коли знизять подактки на розтаможку і ти купиш авто в два три рази дешевше, ти занесеш сусідці пенсіонерці різницю? Тобі мало податків, зборів і всякої хе*ні?
Просто до 878
Показати IP
20 Листопада 2018 14:06
Гаразд, можна не про пенсії. Давайте про садочки, медзаклади, школи і хоча б нові склади для боєприпасів (не кажучи вже про збільшення видатків на ЗСУ). Звідки все це береться? Дядько Петько зі своєї кишені не потягне, треба всій державі скидатися. Але ж ні, хай син Порошенко склади будує.
878 до Просто
Показати IP
20 Листопада 2018 15:09
Як на мене, я достатньо плачу податків. Люди також. Якщо є якийсь податок який на думку населення є завеликим, його треба зменшувати, і шукати нові "хз як назвати" наповнення бюджету. Якщо говорити про євро авто, то хай їх дійсно 5 000 000 зараз в країні. Замість того, щоб не отримати нічого з 5 000 000, логічно дати низьку розтаможку і отримати якісь гроші на твоїх дітей в садочку, медзаклади і інше
Просто до 878
Показати IP
20 Листопада 2018 20:31
"Достатньо" - це поняття-мішок, куди можна вкинути будь яку цифру. Євробляхерам також здається, що вони "достатньо" заплатили, купуючи машину і вручаючи хабар на митниці, і бурштинщикам - коли купували насос і лопату. А от виховательці в садку так не здається, тому вона, йдучи на роботу глядіти твоїх діток, заглядатиме тобі в руку за кожним разом, коли витягатимеш її з кишені. Ось тому платити треба стільки, щоби всім вистачало, тобто дійсно достатньо.
проходив поруч
Показати IP
20 Листопада 2018 11:26
Шановний пане Тарас. Ви самі читаєте те що Ви тут виписуєте? Вас послухати то складаєтьс явраження що в Україні одна проблема - дорогі автомобілі. Тобто долар по 28, пальне по 35, пенсії по 1500 грн, комунальні по 3000грн (список можна продовжувати до бескінечності) - це у нас не проблема, всіх все влаштовує. А ОТ ДОРОГЕ РОЗМИТНЕННЯ - ЦЕ БИЧ НАЦІЇ!!! Світ клином на ньому зійшовся!!!
Клоуни, закінчуйте той цирк і їдьте до можновладців в кабінети, там може хоч якийсь з вашого протесту толк буде. А не простим людям життя псуєте. І взагалі, дякуйте нашим терплячим людям, які не повиходили зі своїх машин і автобусів, які через вас там стоять і кудись запізнюються і не дали вам мзди. Бо вас там 100 чоловік, а затримуєте ви набагато більше людей
878 до проходив поруч
Показати IP
20 Листопада 2018 11:57
Якщо тебе щось не влаштовує в бензині і комунальних, чому ти не показуєш це? Люди виїхали, хай і не правильно но показують це і добиваються здешевшення хоть авто а ти ще за це їх в чомусь звунувачуєш? Коли тобі надоїсть платити за газ і бензин, ти вийдеш на протест, тобі приємно буде коли люди тебе всіляко обзивати будуть бо ти проти чогось? А, клоун?
Онаній до 878
Показати IP
20 Листопада 2018 12:22
якраз ти і є клоуном
проходив поруч до 878
Показати IP
20 Листопада 2018 12:58
шановний 878. Я слава богу не витрачаю свій дорогоцінний час на таку дурню як мітинги. бо зайнятий. гроші заробляю. Ти сам пишеш шо виїхали неправильно. То якого??? Я не маю нічого проти їхніх мітингів. хай добиваються. Мене цікавить ЧОМУ ПРОСТІ ЛЮДИ МАЮТЬ ЧЕРЕЗ ТОЙ МІТИНГ НЕЗРУЧНОСТІ????? СЛАБО ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЮ ЗАБЛОКУВАТЬ? Валіть туда і там добивайтесь. І не заважайте простим людям жити. Чому в ІваноФранківську облдержадміністрацію перекрили? Бо розуміють що прості люди не повинні страждати. А ви бидло волинське. І вкотре це показуєте. Що по місту носитесь на тих бляхах, порушуючі всі можливі правила дорожнього руху, що зараз, заважаєте звичайним людям, і взагалі це стаття КК, обмеження свободи пересування громадян України, а за це закрить би вас... Щоб посиділи, подумали
878 до проходив поруч
Показати IP
20 Листопада 2018 13:40
Ти виключаєш можливість того, що ці люди в лиці 100 чоловік працюють на роботах і сьогодні мають вихідний? Вони так само гроші заробляють на роботах і тратять свій час у вільний час. На рахунок правильно не правильно я також не підтримую блокувань доріг і згідний з тим, що це треб робити там де є вплив на владу. а називати людей бидлом тільки тому що вони намагаються щось змінити для всіх це є не правильно. Колись і ти виходив на майдани, перекривав дороги і створював незручності для людей які живуть і працюють біля майданів. Ти був таким самим скоріше за все, якщо приймав там участь. Ти про це не думав? +це не є стаття так як за руку тебе ніхто не тримає і не потрібно про це фантазувати. Твої пропозиції про "закрити" нічим не відрізняються від дій попередньої влади, коли любе невдоволення у вигляді майданів і протестів жорстоко каралося. Тільки тоді це не було правильно, а сьогодні ти пропонуєш робити те, що робила "неправльна влада" тільки сьогодні. Задумайся. Починай звертати увагу і на поведінку укр блях, стане тобі спокійніше. Бо номер попереду не впливає на поведінку на дорозі. Я би навіть сказав євроавто в переважній більшості менш порушують, бо не хочуть мати проблем з поліцією.
проходив поруч до 878
Показати IP
20 Листопада 2018 18:25
Шановний 878. Я був і на першому майдані, і на другому. І зауважу що ні в перший раз, ні в другий майдан не обмежував свободу пересування інших громадян. А блокування дороги - це бидловство. Тому що ці 100 людей, за яких ти кажеш, свого часу намахали державу, а зараз ще й іншим людям заважають. Повторюсь - я не маю абсолютно нічого проти людей, які добиваються тої самої дешевої розтаможки, але!!!!!!! не заважайте іншим людям. Добивайтесь цього там, де це не буде заважати звичайним людям. Їдьте депутатів блокуйте, на центральному майдані мітинг безстроковий зберіть, палатки там поставте. ЧОМУ ЧЕРЕЗ ВАС ЗВИЧАЙНІ ЛЮДИ МАЮТЬ ОТРИМУВАТИ НЕЗРУЧНОСТІ???
Альпініст 418 до проходив поруч
Показати IP
20 Листопада 2018 18:47
@проходив поруч - толково сказано!
Отакої до проходив поруч
Показати IP
20 Листопада 2018 12:26
То як вони назбирали 2500 євро на євробляху з пенсії 1500 грн? Тобто я куплю Мазераті за останні гроші і не матиму на заміну мастила і фільтрів, і на ТО. Оце так мудрість!
А чи не задумувалися ви, що пенсії такі малі, бо люди банально податків не платять (за ті ж євробляхи).
проходив поруч до Отакої
Показати IP
20 Листопада 2018 13:14
не сміши людей, 2500. Подивись які іномарки зараз на бляхах їздять. Мерси, бехи і т.д., середня ціна яких 5000-6000 євро. Плюс перезагони. і заправка. І ви будете розказувать шо у вас грошей нема
Отакої до проходив поруч
Показати IP
20 Листопада 2018 13:58
чи я винен, що тобі смішно? Здається, ти випадково мене сплутав з прихильниками халявного розмитнення і шантажування держави. Я ж по-мінімуму беру (тут Євробидло написав 2500). Якщо ж більше, то це ще більше свідчить на користь мого тезису, що з пенсії 1500 грн не відкладеш на авто за 5-6 кілобаксів. Тому якщо є на іномарку, то нехай буде й на розмитнення. Не то скоро бурштинокопачі почнуть пікетувати, що їм не дають штовхати бурштин, і домушники підтягнуться, що хр*нові господарі ставлять броньовані замки і сигналізацію.... абсурд.
Ірина до Тарас
Показати IP
20 Листопада 2018 11:29
Всі адекватні люди за дешеве розмитнення. Якщо воно підпише закон,виїжджайте і заганяйте під розмитнення. В чому проблема? Всі мають мати рівні умови. Завтра вийдуть бурштинщики,скажуть-дайти вивезти,ми ж накопали. І т.д. Порушення закону,який би він не був,має бути покараним!!!
Євробидло
Показати IP
20 Листопада 2018 11:30
Я власник авто на Укр реєстрації, і був проти євробляхерів до того моменту, поки не назбирав Грошей на другий автомобіль. КОли назбирав - то задумався, а якого х...ра, Я маю платити 7000 Євро за те, що за кордоном коштує 2500 Євро. Тепер сиджу, жду поки бляхарі доб*ються зниження вартості розмитнення, і поїду Собі по друге авто.
878 до Євробидло
Показати IP
20 Листопада 2018 11:58
Ты ли это? Переобулся?))))))))))))))))))))
Євробидло до 878
Показати IP
20 Листопада 2018 12:11
Ты кофе пить будешь?
Андрій
Показати IP
20 Листопада 2018 11:50
Я просто афігіваю на скільки нашим людям на все п.х
Ждіть введення податку на старі авто тоді побачимо
Скок скок до Андрій
Показати IP
20 Листопада 2018 12:08
Афігівай жулік)
#@
Показати IP
20 Листопада 2018 12:01
Вся Ху"ня в тому що "Хавається" все, що приймається та вирішується на банковій в Під""аса ПАРАШенка.
А люди купують авто на бляхах не від солодкого життя а всього навсього хочуть якогось елементарного комфорту, яке в нашій державі можна розцінити як розкіш.
11
Показати IP
20 Листопада 2018 12:07
Ідіть під ВР і мітингуйте, для чого ви заважаєте іншим людям?
Гость
Показати IP
20 Листопада 2018 12:21
Перекрыть им выезд, и каждому провести проверку по таможенной базе на нарушение правил ввоза + штраф + арест за перекрытие магистрали. Власть просто беззубая. Кучма в своё время запустил "Кобру" и порешал с "бляхерами" за один месяц.
878 до Гость
Показати IP
20 Листопада 2018 13:44
Ти не бажаєш доступне авто? На маршрутках зручніше?
Павло
Показати IP
20 Листопада 2018 12:22
Смішно бачити плакати “досить грабувати народ” в людей, які не хочуть і не сплачують податки!
А ще ім субсидіі держава має дати і картки на харчування бо вони “зубожілі”.
878 до Павло
Показати IP
20 Листопада 2018 13:46
Вони їх сплатять, розтаможать, отримають укр номери, що тобі ще треба? Не хочеш доступне нормальне авто? Хочеш переплатити пару вартостей авто? То флаг тобі в руки.
казка
Показати IP
20 Листопада 2018 12:47
Думали якось в європі куди діти свій металобрухт, домолвились з нашою владою зробити дірки в законодавюстві, щоб загнали побільше в Україну брухту, ті так і зробили. Заробили європейці тепер і банкова заробить на ло*ах з новим законом. Все було продумано та на кілька років. Ось така казочка. А мітингами ви нічого не добєтесь, вас тупо розвели.
878 до казка
Показати IP
20 Листопада 2018 13:48
Час покаже. Зробити дірку в законі, дозволити привезти 5млн авто і потім нагріти 10млн людей які так чи інакше причетні до євроавто просто так не вийде.
Ірина
Показати IP
20 Листопада 2018 13:23
Сьогодні зранку їхала за Маздою на бляхах по Чернишевського,то вона назбирала колону машин 30... Йдучи на обгін, дивлюсь-на ній ЛІТНЯ ЛИСА гума. Шановні бляхарі!!! Скиньтесь своєму колезі на зимові шини!!! Ви ж всі один за одного! Може він також хотів дорогу перекрити,але не доїхав!!!
878 до Ірина
Показати IP
20 Листопада 2018 15:13
Біля краабаса зараз опель стоїть на укр реєстрації з тими же сліками. Поки ти не далеко заїхала, приїдь, допоможи другу.
878 до Ірина
Показати IP
20 Листопада 2018 15:24
До речі, при обгоні, треба на дорогу дивитись а не на шини автомобіля. Ще й біля школи то.
Вовік
Показати IP
20 Листопада 2018 13:39
Тупа стратегія. Якщо раніше хоч комусь було байдуже на цих любителів "халяви", то тепер їх ненавидітимуть практично всі.
Вірю
Показати IP
20 Листопада 2018 13:53
Автівки з європи неможуть забруднити середовище після того що вже зробили з нашою країною олігархи. Одні БОгдани і Еталони нашого призидента забруднили середовище вже в край. Жигулі москвичі славути таврії деоануси дачі і всілякий хлам який їздить по вулиці мало того що забруднює середовище так взагалі є небезпечним при експлуатації. При дтп вижити у такій бляшанці майже неможливо. При дтп у богдані ситуація таж сама. Євроавтівки є хорошою альтернативою а ті хто піщать проти то є заздрісники та посіпаки виробників і диллерів російських автівок всіляких ванусів логанів богданів і т.д. небудьте сволочами вашим дітям ще жити тут. Їздити на богданах еталрнах нивах жигулях. Невже ви цього хочте для своїх нащадків.
проходив поруч до Вірю
Показати IP
20 Листопада 2018 15:00
Шановний Вірю ючий. Я думаю що більшість опонентів не мають нічого проти того що ви відстоюєте дешеве розмитнення! Флаг вам в руки! Я думаю що більшість навіть готова вас морально підтримати. АЛЕ!!! НЕЗАВАЖАЙТЕ СВОЇМИ МІТИНГАМИ СВОБОДІ ПЕРЕСУВАННЯ ІНШИХ ГРОМАДЯН!!! Звичайних людей, які мають свої справи, а не повинні стояти в пробках через ваше бидловство. Їдьте до депутатів, їх в облогу беріть.
Вітчизна до проходив поруч
Показати IP
21 Листопада 2018 08:24
Шановний я там нестою. А люди мають право висловлювати протест. Вибачте що ви народились тут а не в магадані.
порошенко
Показати IP
20 Листопада 2018 14:14
Евробляхеров судя по всему развели, как мышат.
Да еще, к тому же, они оплатят выборы наликом.)
Сейчас начнут обилечивать за скорость и оперативность сроков, оценки и экспертизы, штрафные, брокерские и прочие оформительские...)
Так, глядишь, на хлопотах, и по соточке на каждой с полмиллиона машинок зайдет налика... Помимо остального в "пенсионный фонд". В аккурат на выборы.)
Они обилечивались до "легализации", а теперь тему закроют, обилечивая снова.
Сыр является сыром в мышеловке только для того, кто его туда поставил...)
А остальные "добропорядочные" граждане на украинских номерах, из своей природной сущности, улыбчиво лишь посочувствуют.
Рома
Показати IP
20 Листопада 2018 14:29
КАМАЗИ та ЖИГУЛІ повернути в Росію, бо вона країна агресор, бо вони бляхи? Чи щось може не так?
Вітчизна
Показати IP
20 Листопада 2018 14:36
Богдан корейська вантажівка Еталон індійська вантажівка.
ххх до Вітчизна
Показати IP
20 Листопада 2018 20:19
Богдан це Ісудзу- японська вантажівка, а еталон це до речі старий мерс який в Ідіі роблять по ліцензіі!І мотори в них до речі(нові)відповідають Євро 5.(почитайте специфікацію)
Вітчизна до ххх
Показати IP
21 Листопада 2018 08:22
Я РОЗУМІЮ ЩО ВИ БОТ ЗАВОДА БОГДАН ДОДУПИ ВАША ПІДРОБНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Еталон - вантажівка ТАТРА!!!!! БОГДАН ВАНТАЖІВКА ХЮНДАЙ КОРЕЯ. Шови П&дите.? Це автобуси які зроблені на базі вантажівок. Який євро 5 я їду заним ззаду неБачу нічого бо що одне що друге їде боком і димить. ДО ЛЮДЕЙ ВІДНОСЯТЬСЯ ЯК ДО ХУДОБИ ТАК І ВОЗЯТЬ ЯК ХУДОБУ.
Громадянин
Показати IP
20 Листопада 2018 16:16
А шо ці бляхарі зробили в житті щоб мати достойне авто?. Вміють тільки стояти з протянутою рукою просити милостиню і казати що ім всі щось винні.
Водій зі стажем
Показати IP
20 Листопада 2018 19:26
Я писав і пишу пристойне авто на укрномерах може позволити собі фірмач який не сплатив податки виплачуючи зарплату в конвертах,а також різні хабарники які займають пристойні посади(судді,прокурори та ін.),а чесно заробляють одиниці які можуть позволити собі купити авто сплативши драконівськи податки які потім розкрадуть можновладці,а мізєр попаде на соціальні потреби!!!
пбьрь
Показати IP
20 Листопада 2018 19:39
І вже нікого не хвилює що в країні війна? всіх тільки хвилює вартість корчів????
адлб
Показати IP
20 Листопада 2018 20:14
Там якийсь клоун розпинався що машину він за 800 долларів купив, та в мене вєлік 400 коштує середній по класу, то яка нормальна машина може стільки коштувати??? небуває дешевих нормальних авто, це все металолом!!!
878 до адлб
Показати IP
20 Листопада 2018 21:13
400 баксів велік? ти шо "бомж", "бидло", "бовдур", "ніщеброд", "полішук галімий" такий хлам купляти? Який нормальний велік такі гроші коштує? це кусок труби з алюмінія. Здай його в металолом не позорся, клоун. В мене велік 1200 коштує. Одна резіна 120 баксів з америки заказував.
878 до адлб
Показати IP
20 Листопада 2018 21:33
За 800 дол. можна найти гольф 3 або вектру чи астру. Да, представ собі, що такі авто там РЕАЛЬНО стільки вартують. Хочеш купити тут? Будь добрим, викини 3500. Цілком можливо, що твій супер велік, там взагалі копійки стоїть. А ти плати, плати, переплачуй, бикуй на тих хто хоч щоб ТИ і твої близькі, могли купити щось дешевше.
Ааа
Показати IP
20 Листопада 2018 20:27
Подывиця як ти гныды зара до кормушки рвуця. За кого воюваты За яку гныду непидскажыте.
Читач
Показати IP
20 Листопада 2018 21:44
Хлопці їдьте під ВР. Ще раз перекриєте простим людям дороги, вам почнуть палити євро авто...
Читач проти єброблях
Показати IP
20 Листопада 2018 22:54
Ні євробляхам!!! Навезли їх вже стільки що жесть. В дворі авто на укр. номерах нема поставити. Тільки за вікном - 1 все половина тупо незавилась. А глянути на бруківку де євросміття стояло суцільні калюжи масла!!! Євробляхи ідіть у сра... у!!!!!
Заздрість до Читач проти єброблях
Показати IP
21 Листопада 2018 08:25
Заздрість погано впливає на здоровя.
911
Показати IP
21 Листопада 2018 07:12
Спальть машину в знак протесту
Вас чекають в пеклі
Показати IP
21 Листопада 2018 08:13
Думавю для Вас Шановні порохоботи заздрісники і диллери ворога у пеклі буде відкрито новий процедурний кабінет все що було озвучено через озвучку назад і будуть запихати. А на рахунок +/ - то тут треба дивитись навпаки чим більше під твохм посто - тим більше ти людина. Ось через таки падьюк які спотворюють інформацію українці гинуть і своїз дітей ховпють хтось від хвороб хтось від війни від низкого рівня життя а ви іуди фальсифікуючи реальність мажете руки в кров.
12-34
Показати IP
21 Листопада 2018 09:42
За це треба саджати, а не організовувати їх рух! Добивайтесь біля законодавчих органів! Словом, хитро*опі контрабандисти!
До крикунів
Показати IP
21 Листопада 2018 09:43
Я власник авто СЕНС (відносно новий)! Авто реально задовбало через якість (хоча дивлюсь за ним ідеально) і хочу його змінити але НЕ МОЖУ цього зробити через дебільну вартість. Бляхами не користуюсь принципово. Я працюю, не скиглю і авто необхідно для роботи. Хочу купити не БЛЯХУ а авто 2000-2008 року, довести до пуття (ТО, ходова, резина ) і спокійно користуватись для власних потреб. І НЕ ТРЕБА МЕНІ КВАКАТИ І БРИЗКАТИ СЛЮНОЮ ЩО Я БЛЯХАР І ХОЧУ ХАЛЯВИ ----- ХОЧУ НОРМАЛЬНОГО РОЗМИТНЕННЯ.
878 до До крикунів
Показати IP
21 Листопада 2018 10:24
Як я тебе розумію(
Олекса
Показати IP
21 Листопада 2018 13:08
Не власники, а користувачі блях. Власники отримали по 100 уо й сидять своєму Грубєшові
878 до Олекса
Показати IP
21 Листопада 2018 14:58
Ти коли кавоварку з рук купляєш, стаєш її власницею?
БК «Старий Луцьк» переміг «Запоріжжя»
Сьогодні 18:09
Сьогодні 18:09
Уряд вніс зміни до переліку об'єктів, де не будуть застосовувати графіки відключень світла
Сьогодні 17:16
Сьогодні 17:16
Спалахнув дах: на обійсті волинян горіла будівля
Сьогодні 16:42
Сьогодні 16:42
Як контролювати цукровий діабет: причини та методи лікування
Сьогодні 16:25
Сьогодні 16:25
Завершують ремонт автошляху, що сполучає Волинь та Львівщину
Сьогодні 16:09
Сьогодні 16:09
На Волині рятувальники підірвали два снаряди та одну міну
Сьогодні 15:36
Сьогодні 15:36
Працівники Луцькради передали військовим ще три автівки
Сьогодні 15:19
Сьогодні 15:19
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.