Вчені реконструювали обличчя дівчини, яку принесли в жертву понад 500 років тому в Андах
У Перу представили реконструкцію голови та тулуба молодої дівчини, яку інки принесли в жертву понад 500 років тому на гірському масиві Анд.
Про це повідомляє Католицький університет Санта-Марії в Перу, пише Ліга.Life.
У 1995 році група археологів під керівництвом Йохана Рейнхарда піднялася на засніжену гору Ампато заввишки 6318 метрів над рівнем моря в провінції Кайлома.
Там вони знайшли замерзле тіло дівчинки-підлітка з культури інків, яку принесли в жертву під час ритуалу Капакоча на честь гірського масиву Анд близько 500 років тому. Ці гори вважалися одними з найважливіших божеств інків.На момент смерті дівчина була віком від 13 до 15 років, цілком здоровою. Вона померла миттєво від удару рукою по правій частині потилиці. Дівчину назвали Леді, або Діва з Ампато – на честь гори, де знайшли мумію. Тіло зберігається в музеї університету за температури −20°C та доступне для відвідувачів.
Через 28 років після її знаходження вчені з Центру Андських досліджень Варшавського університету та Католицького університету Санта-Марії відтворили обличчя дівчини в гіперреалістичній скульптурі.
Цю скульптурну реконструкцію зробили на основі томографії тіла, досліджень ДНК, етнологічних характеристик, віку, комплекції. У рамках досліджень та виконання реконструкції використовували сучасну криміналістичну техніку. Отримані дані дозволили шведському археологу і художнику-пластику Оскару Нільсону відтворити обличчя дівчини.Нільсон розповів Associated Press, що для моделювання обличчя, яке має яскраво виражені вилиці, темні очі та коричневу шкіру, знадобилося «близько 400 годин роботи».
Реконструкцію Діви з Ампато виставили в католицькому університеті Санта-Марії в Арекіпі. У дівчини трохи відкритий рот і темні пронизливі очі, що дивляться вдалину. Вона вдягнена у барвисте вбрання, аналогічне тому, в якому померла, а також головний убір з прикрасами.
Виставка включає розповідь про обряд Капакоча, а також за допомогою голограм і віртуальної реальності відвідувачі можуть простежити маршрут від Куско – столиці імперії інків, до засніженого Ампато. Крім того, експозиція складається з обрядових речей і артефактів, які були знайдені поряд з тілом принесеної в жертву дівчини.Капакоча – був одним із найважливіших ритуалів інків. Він полягав у виголошенні прохань або вдячності сонцю. Зокрема, цей ритуал також проводився в особливих випадках, таких як стихійне лихо.
Центральною частиною цього магічно-релігійного обряду було жертвоприношення неповнолітньої людини на вершині вулкана в жертву богам. Тіло завжди прикрашали керамічними виробами, дорогоцінними металами, текстилем або унікальними морськими мушлями, які надходили з різних частин імперії.
Згідно з віруваннями інків, принесені в жертву діти не помирали, а возз’єднувалися зі своїми предками, які спостерігали за цим з вершин високих гір.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Про це повідомляє Католицький університет Санта-Марії в Перу, пише Ліга.Life.
У 1995 році група археологів під керівництвом Йохана Рейнхарда піднялася на засніжену гору Ампато заввишки 6318 метрів над рівнем моря в провінції Кайлома.
Там вони знайшли замерзле тіло дівчинки-підлітка з культури інків, яку принесли в жертву під час ритуалу Капакоча на честь гірського масиву Анд близько 500 років тому. Ці гори вважалися одними з найважливіших божеств інків.На момент смерті дівчина була віком від 13 до 15 років, цілком здоровою. Вона померла миттєво від удару рукою по правій частині потилиці. Дівчину назвали Леді, або Діва з Ампато – на честь гори, де знайшли мумію. Тіло зберігається в музеї університету за температури −20°C та доступне для відвідувачів.
Через 28 років після її знаходження вчені з Центру Андських досліджень Варшавського університету та Католицького університету Санта-Марії відтворили обличчя дівчини в гіперреалістичній скульптурі.
Цю скульптурну реконструкцію зробили на основі томографії тіла, досліджень ДНК, етнологічних характеристик, віку, комплекції. У рамках досліджень та виконання реконструкції використовували сучасну криміналістичну техніку. Отримані дані дозволили шведському археологу і художнику-пластику Оскару Нільсону відтворити обличчя дівчини.Нільсон розповів Associated Press, що для моделювання обличчя, яке має яскраво виражені вилиці, темні очі та коричневу шкіру, знадобилося «близько 400 годин роботи».
Реконструкцію Діви з Ампато виставили в католицькому університеті Санта-Марії в Арекіпі. У дівчини трохи відкритий рот і темні пронизливі очі, що дивляться вдалину. Вона вдягнена у барвисте вбрання, аналогічне тому, в якому померла, а також головний убір з прикрасами.
Виставка включає розповідь про обряд Капакоча, а також за допомогою голограм і віртуальної реальності відвідувачі можуть простежити маршрут від Куско – столиці імперії інків, до засніженого Ампато. Крім того, експозиція складається з обрядових речей і артефактів, які були знайдені поряд з тілом принесеної в жертву дівчини.Капакоча – був одним із найважливіших ритуалів інків. Він полягав у виголошенні прохань або вдячності сонцю. Зокрема, цей ритуал також проводився в особливих випадках, таких як стихійне лихо.
Центральною частиною цього магічно-релігійного обряду було жертвоприношення неповнолітньої людини на вершині вулкана в жертву богам. Тіло завжди прикрашали керамічними виробами, дорогоцінними металами, текстилем або унікальними морськими мушлями, які надходили з різних частин імперії.
Згідно з віруваннями інків, принесені в жертву діти не помирали, а возз’єднувалися зі своїми предками, які спостерігали за цим з вершин високих гір.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 0
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.