У Луцьку любителі тварин просили Шибу не вбивати собак. ВІДЕО

Луцькі школярі зі свічками в руках пройшли центральними вулицями міста під стіни міськради, щоб вкотре попрохати луцького міського голову Богдана Шибу заборонити вбивати собак – так вони відзначили День захисту тварин.
Подібна акція, яка мала назву «1000 загублених життів», 5 жовтня пройшла не лише в Луцьку, а й по всій Україні. В обласному центрі Волині нею опікувалась громадська організація «Волинське товариство захисту тварин», розповіла її керівник Богдана Новарчук.
«Ми запалили свічки в честь жалю до всіх тварин, які загинули за цей рік від рук людей. Святкувати цей день ми не могли, оскільки дуже багато було вбито тварин. В Луцьку до цього часу тварин вбивають», – стверджує вона.
Вимоги активістів звичні: луцьких безпритульних псів потрібно не вбивати, а стерилізувати. Для цього варто створити центр стерилізації, бо силами товариства щотижня вдається простерилізувати не більше десяти псів, а це, за словами Новарчук, крапля в морі.
«У Тернополі, Львові і Одесі стерилізують за німецькою програмою, і там таких проблем з бездомними псами немає», – стверджує Новарчук.
Крім того, треба знайти можливість облаштувати міні-притулок для чотирилапих безхатченків, який, до того ж, не був би переповненим.
«Тварин, які є соціалізовані і стерилізовані, треба випускати назад. Той собака, який може вкусити людину, або породистий, який не пристосована до дворняжого життя, повинен потрапляти до притулку. Там вже йому підшуковували б власника», – ділиться своїми думками Новарчук.
За підрахунками Волинського товариства захисту тварин, зараз у Луцьку живе близько трьох тисяч бездомних собак. Щороку, каже керівник товариства, міська влада виділяє 180 тисяч гривень на знищення тварин. За ці ж кошти можна простерилізувати усіх собак за два роки і таким чином позбутись проблеми.
«Але якщо Богдан Павлович вийшов до нас і підтримав при дітях цю акцію, а при нещодавній особистій зустрічі мені дав слово, що будуть гуманними методами діяти. То я надіюсь, що він дотримає свого слова», – каже Новарчук.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Подібна акція, яка мала назву «1000 загублених життів», 5 жовтня пройшла не лише в Луцьку, а й по всій Україні. В обласному центрі Волині нею опікувалась громадська організація «Волинське товариство захисту тварин», розповіла її керівник Богдана Новарчук.
«Ми запалили свічки в честь жалю до всіх тварин, які загинули за цей рік від рук людей. Святкувати цей день ми не могли, оскільки дуже багато було вбито тварин. В Луцьку до цього часу тварин вбивають», – стверджує вона.
Вимоги активістів звичні: луцьких безпритульних псів потрібно не вбивати, а стерилізувати. Для цього варто створити центр стерилізації, бо силами товариства щотижня вдається простерилізувати не більше десяти псів, а це, за словами Новарчук, крапля в морі.
«У Тернополі, Львові і Одесі стерилізують за німецькою програмою, і там таких проблем з бездомними псами немає», – стверджує Новарчук.
Крім того, треба знайти можливість облаштувати міні-притулок для чотирилапих безхатченків, який, до того ж, не був би переповненим.
«Тварин, які є соціалізовані і стерилізовані, треба випускати назад. Той собака, який може вкусити людину, або породистий, який не пристосована до дворняжого життя, повинен потрапляти до притулку. Там вже йому підшуковували б власника», – ділиться своїми думками Новарчук.
За підрахунками Волинського товариства захисту тварин, зараз у Луцьку живе близько трьох тисяч бездомних собак. Щороку, каже керівник товариства, міська влада виділяє 180 тисяч гривень на знищення тварин. За ці ж кошти можна простерилізувати усіх собак за два роки і таким чином позбутись проблеми.
«Але якщо Богдан Павлович вийшов до нас і підтримав при дітях цю акцію, а при нещодавній особистій зустрічі мені дав слово, що будуть гуманними методами діяти. То я надіюсь, що він дотримає свого слова», – каже Новарчук.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу

Коментарів: 40

Віктор
Показати IP
6 Жовтня 2010 10:11
Я щось не зрозумів... То ж іще в травні захисники тварин добилися заборони відстрілу собак. Чи це інші захисники? Чи в луцьку міськрада стріляє собак? Чи оці страйкуєчі з естонії десь?

VSC
Показати IP
6 Жовтня 2010 10:27
Шиба - "не убивай"(с).

ВВ
Показати IP
6 Жовтня 2010 11:32
То виходить коли я маю собаку вдома, то вигулювати її я повинна у наморднику. А безхатченки нехай бігають прото так. Де логіка у діях НОВАРЧУК? І хто буде на собі перевіряти покусає собака бездомна людину чи ні? Може пані Новарчук погодиться? Лучани не заперечують.

Якщо ви маєте собаку, будь ласка, почитайте хоч щось з по психології тварин. За статистикою, з 10 укусів 9 - саме за домашніми улюбленцями. А ці цифри підтверджують факт - собака, який гуляє з господарем, і собака, який блукає сам - дотримуються двох протилежних типів поведінки. Якщо пес йде з хазяїном - він поводиться агресивно, бо він є у складі своєї стаї. Якщо він біжить по джунглях або по місту сам - він виживає, і тому не видовбується і ні на кого не зазіхає. Це - спосіб виживання - "не висовуйся". Бездомні тварини тим паче нікого не чіпають, якщо добре не прижме. Логіка у діях Новарчук є.

Black_angel
Показати IP
6 Жовтня 2010 12:26
"Якщо він біжить по джунглях або по місту сам - він виживає". Шановний ")))"- місто це НЕ ДЖУНГЛІ!!! І особисто щоранку спостерігаю картину на зупинці, як ваші бідні-нещасні собачки, які "виживають" біжать за маршрутками, кидаючись під колеса(що може спричинити ДТП), чіпляються за ноги велосипедістів і гарчать, а діти ховаються при цьому за спинами батьків, тому що бояться. Ну да, що ж діти, в яких з малечку починає формуватись фобія, якщо собакам треба давати жити, подумаєш...
ТИм більше, такими зграями, як вони бігають, то і доросла людина боятись має, бо якщо навіть на сильного ЧОЛОВІКА нападе 10-12 таких "милих створінь" він вже нічого не зробить.
Ви б краще задумались де беруться ці безхатченки, ну крім того, що самі розмножуються. Може притягати власників, до відповідальності, які викидають, як іграшку, тварин, які набридли?
А собак, я вважаю, в місті, потрібно вистрілювати. Вони нічійні, ніякої користі не приносять, а навпаки, шкодять. А от 180 тисяч гривень,які є НАШИМИ ПОДАТКАМИ, можна використовувати більш раціонально

Serg до Black_angel
Показати IP
6 Жовтня 2010 14:29
Підримую

Шановний Чорний ангел, місто - це і є джунглі, судячи з того, що ви пишете. Не знала, що основна причина ДТП - це собаки. Я-то думала, що ДТП спричиняють п"яні бидлаки з купленими правами, які чавлять на переходах і собак, і людей. А ви мене просвітили. От сьогодні ви відстрілюватиме собак, а потім, як це вже було не зовсім давно, будете так само відстрілювати бездомних підлітків. Головне - вдалий початок. Успіхів вам! 180 тисяч - це, звісно, офігенна сума. Порівняно з тим, що коммуніздять ті, за кого ви вправно голосуєте, це прямо манна небесна. Так що не смішіть мене.

Black_angel до )))
Показати IP
11 Жовтня 2010 12:48
Шановний (а) ))). От читаю ваш коментар, і розумію, що дійсно наші люди сприймають все, як їм хочеться.
Читайте УВАЖНО "що може спричинити ДТП" - не означає, як ви пишете "Не знала, що основна причина ДТП - це собаки".
По-друге, цікаво, і звідки ж ви знаєте за кого я так вправно голосую? А ви самі, в такому випадку за кого хрестика чи галочку ставити? Щось я не чула що в нас нова партія, яка виступає за права тварин виступає є на політичній арені. А тому, здогадують, що в нашій міськраді, є і ВАШІ обранці!

"Вони нічійні, ніякої користі не приносять, а навпаки, шкодять".
пропустила цей божествєнний пассаж.
ви навіть уявити не можете, скільки сміття та відходів вони підбирають за такими, як ви. Хочете спалахів інфекцій? приберіть з міських вулиць собак. Будете в лайні по самі вуха. Але, напевне, через це - як Європа свого часу - теж треба пройти, щоб хоч трохи порозумнішати.

Ха! до )))
Показати IP
7 Жовтня 2010 14:21
О! Да! То, виходить, собаки - санітари міста??? Можливо, вони еталони чистоти та гігієни. Напевно, пора звільняти комунальні служби, що прибирають сміття, бо у нас є СОБАКИ - новий, сучасний, а головне безкоштовний метод очищення міста!!!

"Коли підвезуть і головний мозок, вертайтесь" (с)

Ха! до )))
Показати IP
8 Жовтня 2010 08:45
Оце і все(( Я розраховував на більше!

лучанин
Показати IP
6 Жовтня 2010 12:33
хочуть попіаритися - хай піаряться. в країні більші проблеми, ніж вбивство бездомних тварин. куди ми йдемо? про людей менше думають, як про тварин

Я не розумію як можна агітувати за відстріл собак! Це ж прояв жортокості!!!!!
У Європі це заборонено і не гуманно!!
Давайте і злочинців відстрілювати, які крадуть, гвалтують, вбивають.......... Для цього є більше підстав!

Підтримую Tan4ik!
Проблему просто треба вирішувати ПРАВИЛЬНО.
Мені теж часто здається, що простіше відстріляти всіх і мати спокій, не боятись затемна вертатись додому. Але коли ти йдеш по вулиці і до тебе приб'ється пес, такий нещасний, худющий, обдертий, засмоктаний... Ти тільки торкнешся, погладиш... і він так радісно починає своїм обскубаним хвостом махати, такий погляд довірливий... Ну, як можна вбити таку тварину??? Як? Вони не винні, що народились. Вони теж хочуть жити. І в них є відчуття, емоції, хай там церква скільки влізе кричить, що в тварин немає душі...
А те, що в нас проблема з бродячими собаками, з нападами зграй псів на людей... Це проблема тільки наша. Винні ми - люди! Бо це ми викидаємо з дому собак, які набридли, або нашкодили. Бо це ми підкидаємо чи кудись вивозимо малених цуциків, яких немає куди подіти! МИ!
А влада, яка повинна була б грамотно вирішувати цю проблему, просто не може знайти правильний вихід із ситуації. І це вже зовсім інша тема.

Згоден. Влада має правильно вирішувати цю проблему. Що робити? Одна людина винна бо покинула тварину на вулиці.Інша людина, яку тварина покусала також винна? "Из двух зол выбирают меншее" и точка. А ще треба проводити ці санітарні роботи без залучень ЗМІ. Тут можна використати цензуру.Тоді суспільство буде спокійнішим і проблама відійте сама собою.

"треба проводити ці санітарні роботи без залучень ЗМІ".
щось таке ми вже колись чули. Десь так у 1932-33, на території Східної та Центральної України. Да, було. І журналістів теж не пускали.
Блін, ну нічому жизнь людєй нє учіт.

VSC до )))
Показати IP
7 Жовтня 2010 16:27
Хоть кто-то адекватный. Спасибо.

VSC
Показати IP
6 Жовтня 2010 15:37
Предлагаю отстреливать безграмотных комментаторов на ВН, бестолковых журналистов, любителей цензуры, политиков - всех без исключения.... Чем мое предложение, более жестокое чем действия власти?

VSC, мені тебе шкода. складається враження, що твоє життя - суцільне лайно. бо з твоїх виходить, що все і всі навколо - це масштабне зло. всі погані, дурні, нечесні і збочені. певно, тебе в дитинстві сильно били. співчуваю.

Знаєте, мені здається, причина не в тому, що VSC били. Таких як він тут багато. Це його стихія.
Не секрет, що коментарі до новин часто бувають набагато цікавішими, ніж самі новини. І багато які новини починають читати з коментарів. Я, наприклад, часом так роблю.
Але у волинському інтернеті левову частку коментаторів складають такі собі шавки, які користуючись можливістю обісрати когось не засвічуючись, роблять це багато і нагло.
Я переконаний, що часто це люди, які при безпосередній зустрічі з об"єктом свого обсирання мило посміхаються, тиснуть руку і клянуться у вічній дружбі.
Шавки. Підленькі і огидні шавки.
От зараз напишу - і почнуть воняти. "А ти сам-то!!!" "На себе, гімнюк, подивися!!!"

Василь до Tarantino
Показати IP
6 Жовтня 2010 20:05
Не згідний. Ніки - звична практика спілкування в інтернеті.

VSC до Tarantino
Показати IP
7 Жовтня 2010 10:22
Иш как журналюги обиделись. :)

*
Показати IP
6 Жовтня 2010 21:26
Я також вважаю, що проблему безпритульних тварин треба вирішувати тільки у гуманний спосіб, проте я не вірю, що хоч один із кандидатів у мери буде це робити, якщо мером стане. Особисто я віддала би свій голос на виборах за любого з них, хто збудує притулок для безпритульних тварин і підтримає стерилізацію, замість відстрілу.

знаю до *
Показати IP
7 Жовтня 2010 11:33
Такий пункт є в програмі Грицюка

СОБАКА ШУКАЄ ГОСПОДАРЯ
Показати IP
7 Жовтня 2010 09:52
там на відео часто "мількає" така гарнюня собачка в помаранчевій футболці. її звати клара захаровна. їй три місяці і вона дуже хоче, щоб її любили. хоче мати хазяїна, якому буде вірно служити. в неї добрі очі і весела вдача. повірте.
кому сподобався цей песик, телефонуйте
о50 825 79 65 або 23 00 97, питати Тетяну Войтову.

Чебуречник
Показати IP
7 Жовтня 2010 11:21
Люди добрі, ну як це не відстрілювати бродячих котів та собак? А біляши та чебуреки ви ж всі хочете їсти?

да
Показати IP
7 Жовтня 2010 11:28
Шиба - безжалісна людина.

знаю все
Показати IP
7 Жовтня 2010 11:55
Шибі плювати на собак та і на людей також. Головне зараз для нього знов поосісти посаду мера.

Олесь
Показати IP
7 Жовтня 2010 12:31
Тема болюча і у мене нема рецепту для її вирішення.
У мене є собака. Я її завжди вивожу на поводку, але не можу відійти хоч кудись подалі від дома, бо стаї бродячих собак кидаються на нас. Ще рік- два тому такого не було. Я міг ввечорі пройтися містом. Вигуляти себе і свого питомця. Зараз це просто неможливо. Спитайте мене - як вирішити це питання, і я не відповім, але щось робити треба вже сьогодні, не чекаючи, поки станеться ЧП. Стерилізація не вирішує питання. Бродячих собак треба ізолювати.
Я розумію, що моя точка зору декому не сподобається, але й мені не подобається проходити ввечорі повз свору, де є собаки по 30-35 кг ваги, що пройшли школу вуличних драк. Я доросла людина. А як бути дітям? Добре подумайте перед тим, як агітувати за милосердя до них.
Не хочу сперечатись. Це все - просто точка зору.

у мене 2 собаки. Обидва - підібрані з вулиці. Я теж не хочу сперечатись, але я просто не розумію, навіщо винаходити колесо, якщо інші країни вже давно через усю цю дурню пройшли і ми можемо спокійно переймати їхній досвід, не ламаючи голови? Але якщо всім суспільством піти шляхом відстрілу, можна почати з собак і дуже далеко зайти. Тут всі пишуть про дітей, в яких можуть виникнути фобії, бо собаки бігають. Спробуйте повідстрілювати одного-двох песиків в очах на дітей, як це знов таки в нас вже було. Вони вам скажуть, хто ви є, без моєї допомоги. Я не розумію, навіщо вбивати тварину, якщо хіба з метою її з"їсти, як це пише Чебуречник. Це я ще можу зрозуміти ))) І ще - не знаєте, що робити - консультуйтеся з законодавством, яким би воно в нас не було. Там все написано.

Black_angel до Олесь
Показати IP
9 Жовтня 2010 13:00
на всі 100% підтримую цю думку!!!!

Олесь
Показати IP
7 Жовтня 2010 12:31
Тема болюча і у мене нема рецепту для її вирішення.
У мене є собака. Я її завжди вивожу на поводку, але не можу відійти хоч кудись подалі від дома, бо стаї бродячих собак кидаються на нас. Ще рік- два тому такого не було. Я міг ввечорі пройтися містом. Вигуляти себе і свого питомця. Зараз це просто неможливо. Спитайте мене - як вирішити це питання, і я не відповім, але щось робити треба вже сьогодні, не чекаючи, поки станеться ЧП. Стерилізація не вирішує питання. Бродячих собак треба ізолювати.
Я розумію, що моя точка зору декому не сподобається, але й мені не подобається проходити ввечорі повз свору, де є собаки по 30-35 кг ваги, що пройшли школу вуличних драк. Я доросла людина. А як бути дітям? Добре подумайте перед тим, як агітувати за милосердя до них.
Не хочу сперечатись. Це все - просто точка зору.

Олесь 2 )))
Показати IP
7 Жовтня 2010 18:17
Фобії, кажете...
Я вже ду-у-у-уже доросла людина, але запам"ятав на все життя, відклалося, як кажуть, на підкорці, як на мене в дитинстві кинулись дворові собаки. Пройщло багато років, було три домашні собаки, а той дитячий переляк живе в душі. Нема чим пишатись, визнаю, але я й досі дуже обережно ставлюсь до такої зграї. Хочете, щоб і Ваша дитина росла з цим?

Так
Показати IP
8 Жовтня 2010 14:20
Підтримую! У мене такаж історія, тому зараз намагають обходити зграю собак за 20-30 м. Не хотіла б такого для своєї дитини!

Антишиб
Показати IP
8 Жовтня 2010 21:47
Шиба задавив чотирьох молодих хлопців у Рівненській області, коли з молодою коханкою вертався з б.ядок. То що йому знищити кілька сотень собак і котів? Раз плюнути!!!

2 Антишиб
Показати IP
11 Жовтня 2010 16:15
Я Шибу люблю не меньше за вас, але нащо мішати мухі і котлети?

Сперечатися та цю тему можна довго.
Але скажу одне:
Порівняйте країни, які давно провели стерилізацію тварин. В європі Ви не знайдете жодної безпритульної собаки.
І порівняйте країни пострадянського союзу, як з давна проводили відстріл тварин. І до чого це призвело - до теперішньої ситуації на наших вулицях з безпритульними тваринами.
Отож якщо ми не хочемо далі так само жити, потрібно стерилізувати безпритульних тварин!!!!
Деяким українцям з квітня підвищать пенсії. Кому саме
Сьогодні 06:47
Сьогодні 06:47
Нова модель ШІ виявляє рак з точністю 99%
Сьогодні 00:34
Сьогодні 00:34
Чотирилапі діагности: в Британії собак навчили за запахом виявляти бактерії у хворих на муковісцидоз
Сьогодні 00:16
Сьогодні 00:16
26 березня: свята, події, факти. Фіолетовий день та День Національної гвардії України
Сьогодні 00:00
Сьогодні 00:00
У Японії чоловіку, який помилково провів у камері смертників майже 50 років, призначили рекордну компенсацію
25 Березня 2025 23:40
25 Березня 2025 23:40
ВНУ співпрацюватиме з Федерацією хокею Луцька та «ХАБ ВЕТЕРАН»
25 Березня 2025 23:19
25 Березня 2025 23:19
Росія заявила, що не віддасть ЗАЕС Україні чи під контроль інших держав
25 Березня 2025 22:58
25 Березня 2025 22:58
Більшість українців позитивно ставляться до ідеї тимчасового перемир’я
25 Березня 2025 22:39
25 Березня 2025 22:39
Ексгумація жертв Волинської трагедії на Тернопільщині розпочнеться після Великодня
25 Березня 2025 22:20
25 Березня 2025 22:20
Передавав особисто Віткофф: Путін подарував Трампу його портрет
25 Березня 2025 22:00
25 Березня 2025 22:00
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.