У селі на Волині священик УПЦ МП відмовився поховати дитину
У селі Озеро Ківерцівського району настоятель Свято-Покровського храму УПЦ отець Михайло Журомський відмовився поховати дівчинку, бо та хрещена у Київському патріархаті.
Про це йдеться на сторінці голови Волинської ОДА Олександра Савченка у Фейсбуці.
9-річна Регіна Чужук чотири роки хворіла на рак. Померла у неділю, 2 вересня. Мама дівчинки Марта Чужук звернулася до сільського священика з проханням поховати дитину, пише Волинь24.
Зі слів рідних, той поцікавився, де вона хрещена. Почувши, що дитину хрестили у Луцькому Свято-Троїцькому соборі УПЦ КП (на той момент сім'я проживала в Луцьку) священик відмовився провести обряд поховання. Пояснив це тим, що дитина не там хрещена.
Бабуся дівчинки засуджує такий вчинок представника духовенства: «Це неправильно. Немає різниці українська чи російська церква – усі ми перед Богом».
Відтак, рідні були шоковані такою звісткою. Кажуть, що ніколи не мали конфлікту із місцевим населенням, а багато ромів є прихожанами церкви в селі Озеро.
Голова Волинської ОДА Олександр Савченко прокоментував вчинок священика, який відмовився відспівувати дитину, хрещену у церкві Київського патріархату.
«Гірка ситуація. Я пам’ятаю аналогічну історію з Запоріжжя, коли не хотів священик відспівувати дитину, хрещену у Київському патріархаті. Я не можу судити священиків – я не їхній суддя, але мені здавалось, що церква – це осередок людяності, добра, інтелігентності. Будемо зустрічатися з вищими сановниками, будемо обговорювати ситуацію. Я таких речей не розумію і не маю права прощати», - зазначив Олександр Ілліч.
Своєю чергою, священик, речник Волинської єпархії УПЦ МП Олег Точинський пояснив, чому склалася така ситуація, пише Волинь24.
«Прийшли рідні дитини до священика. Він запитав, де вона хрещена. Люди сказали – у луцькому Свято-Троїцькому соборі. Батюшка відповів, що тоді потрібно звернутися до священика Київського патріархату і він звершить відспівування. Разом з тим священик запитав, чи є свідоцтво про хрещення. Він хотів пересвідчитись, де хрещена дитина. Рідні свідоцтво так і не принесли», - пояснив Олег Точинський.
«Якщо вірити словам про те, що дитина була охрещена у соборі, їм запропонували відспівувати там же. До прикладу, баптисти не йдуть до римо-католиків відспівувати своїх людей, римо-католики до баптистів не йдуть. Так само свідки Єгови не відспівують своїх людей у греко-католиків. Кожній людині, якщо вона знайшла себе в якійсь конфесії, там і повинна бути віддана остання шана. Ми не бюро ритуальних послуг, а церква», - додав речник Волинської єпархії УПЦ МП.
Дівчинку поховають 5 серпня 2018 року о 12:00. Обряд проведе священник Української Православної Церкви Київського Патріархату отець Олег Чвир.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Про це йдеться на сторінці голови Волинської ОДА Олександра Савченка у Фейсбуці.
9-річна Регіна Чужук чотири роки хворіла на рак. Померла у неділю, 2 вересня. Мама дівчинки Марта Чужук звернулася до сільського священика з проханням поховати дитину, пише Волинь24.
Зі слів рідних, той поцікавився, де вона хрещена. Почувши, що дитину хрестили у Луцькому Свято-Троїцькому соборі УПЦ КП (на той момент сім'я проживала в Луцьку) священик відмовився провести обряд поховання. Пояснив це тим, що дитина не там хрещена.
Бабуся дівчинки засуджує такий вчинок представника духовенства: «Це неправильно. Немає різниці українська чи російська церква – усі ми перед Богом».
Відтак, рідні були шоковані такою звісткою. Кажуть, що ніколи не мали конфлікту із місцевим населенням, а багато ромів є прихожанами церкви в селі Озеро.
Голова Волинської ОДА Олександр Савченко прокоментував вчинок священика, який відмовився відспівувати дитину, хрещену у церкві Київського патріархату.
«Гірка ситуація. Я пам’ятаю аналогічну історію з Запоріжжя, коли не хотів священик відспівувати дитину, хрещену у Київському патріархаті. Я не можу судити священиків – я не їхній суддя, але мені здавалось, що церква – це осередок людяності, добра, інтелігентності. Будемо зустрічатися з вищими сановниками, будемо обговорювати ситуацію. Я таких речей не розумію і не маю права прощати», - зазначив Олександр Ілліч.
Своєю чергою, священик, речник Волинської єпархії УПЦ МП Олег Точинський пояснив, чому склалася така ситуація, пише Волинь24.
«Прийшли рідні дитини до священика. Він запитав, де вона хрещена. Люди сказали – у луцькому Свято-Троїцькому соборі. Батюшка відповів, що тоді потрібно звернутися до священика Київського патріархату і він звершить відспівування. Разом з тим священик запитав, чи є свідоцтво про хрещення. Він хотів пересвідчитись, де хрещена дитина. Рідні свідоцтво так і не принесли», - пояснив Олег Точинський.
«Якщо вірити словам про те, що дитина була охрещена у соборі, їм запропонували відспівувати там же. До прикладу, баптисти не йдуть до римо-католиків відспівувати своїх людей, римо-католики до баптистів не йдуть. Так само свідки Єгови не відспівують своїх людей у греко-католиків. Кожній людині, якщо вона знайшла себе в якійсь конфесії, там і повинна бути віддана остання шана. Ми не бюро ритуальних послуг, а церква», - додав речник Волинської єпархії УПЦ МП.
Дівчинку поховають 5 серпня 2018 року о 12:00. Обряд проведе священник Української Православної Церкви Київського Патріархату отець Олег Чвир.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 27
Таки Да
Показати IP
4 Вересня 2018 19:08
тра гнати ті московські блохи,та полішуки цього ніяк не поймуть.
ник
Показати IP
4 Вересня 2018 19:28
це не церква це не віра.. це пархат и місце його на кацапии..
Вася
Показати IP
4 Вересня 2018 19:33
А потім всі вони дружно будуть розповідати про Ісуса, Святе письмо та заповіді Божі (зокрема про любов до ближнього свого). Бог у християн один, але от кількість і різноманітність "посередників" змушує задуматись А ще більш змушує задуматись те, що кожен з них ставить себе "істинним посередником", на противагу іншим, "неістинним".
Згоден
Показати IP
4 Вересня 2018 19:38
А Свідки Єгови взагалі не відспівують..Той москальский священик навіть не в курсі.
Торі до Згоден
Показати IP
5 Вересня 2018 08:53
Не треба придиратись до слів, це образно сказано, суть же зрозуміла
хохо
Показати IP
4 Вересня 2018 19:40
на вила кацапів. хай московію ховають а не тут пасуться
Лучанин
Показати IP
4 Вересня 2018 19:48
Що за проблеми..,. Ніхто ніколи з іншої конфесії не поховає не свого пришожанина .....
Свідомий
Показати IP
4 Вересня 2018 20:56
Любі Лучани ....Якщо Ви не розумієте про що мова і чому він не зміг поховати ...то запитайте у тих хто насправді розуміється в цьому ....і не пишіть дурниць ....Священник зробив правильно ...так як має бути правильно по БОЖИХ ЗАКОНАХ .....Зайдіть у любу Церкву і запитайте чи правильно він зробив ....І Вам скажуть ТАК ......
Наш до Свідомий
Показати IP
4 Вересня 2018 22:34
Бог тобі суддя!
Вася до Свідомий
Показати IP
5 Вересня 2018 07:28
Де в Божих законах згадується слово "патріархат"? Просвітіть будь ласка.
Віктор до Свідомий
Показати IP
5 Вересня 2018 07:28
Уявіть ситуацію. Літак падає на безлюдний острів. Виживають кілька людей, серед яких священник. Хтось помирає іще. Священник має сказати "ну то звертайтесь до священника свого патріархату"?
Так само батьки пережили катастрофу і в той момент хіба могли думати про патріархат? Звернулись до найближчої церкви та й усе.
Далі. Дитину хрестили у несвідомому віці. Якби вона виросла то можливо" перехрестилася" свідомо у московському патріархаті. Відповідно питання до попа: дитина завинила перед ним що батьки примусово її не там похрестили? Це відношення померлої дитини і попа, батьки тут ні при чому.
Мирося до Свідомий
Показати IP
6 Вересня 2018 13:37
Видно, що Свідомий не знає БОЖИХ ЗАКОНІВ. Московська церква пишеться "Українська православна"...А дитина і її батьки народились на Україні. Це зовсім не те, що греко -, римокатолики. Собор це теж УКРАЇНСЬКА ПРАВОСЛАВНА ЦЕРКВА ."
Хто близький до церк
Показати IP
4 Вересня 2018 21:23
Священник вчинив правильно
Відповідно до церковного уставу
Навіщо писати коментарі, коли не розумієтесь, коли від віри взагалі далеко..?
Помилуй вас Господи!
Читач
Показати IP
4 Вересня 2018 21:41
При совку всі були хрещені в одній церкві. Якщо тепер є потреба похоронити людину, то священники Київського патріархату ніколи не відмовлять в цьому будь-якій людині, якщо їх про це попросять. Також в похованнях для людей з іншим віросповіданням допомагають протестантські церкви, якщо виникає така потреба. Духовенство з МП проявляє себе, як антисоціальний елемент. Кажуть, що коли помирає слон, то інші слони його "хоронять" і довгий час сумують над тілом померлого. А тут, якщо людина помре біля представника МП, то вона може тупо залишитись не похороненою, кинутою, як непотріб, по причині невстановленої приналежності до віри... Дикість. Сором за церкву МП, яка більш стає схожою на мутну секту...
Анонім до Читач
Показати IP
4 Вересня 2018 22:21
Була ОДНА церква і прихожани були всі однакові...чого тепер окремі діячі так прагнуть розділення,вони породили те що зараз маємо....
Анонім до Анонім
Показати IP
5 Вересня 2018 21:16
З плином часу церков різних віросповідань ставатиме все більше. Життя таке. І це треба розуміти. Але будь-яка церква має поважати кожну людину в світі, а не поступати гірше скотини.
Отакої...
Показати IP
4 Вересня 2018 21:46
Де хрестився там повинен робити всі таінства церковні...або приймай інше хрещення.Це всім скаже служитель якої завгодно церкви.Таінства церковні має право проводити ТІЛЬКИ КАНОНИЧНА ЦЕРКВА.
Віталій до Отакої...
Показати IP
4 Вересня 2018 22:25
"Всевишній не має ні національності ні державної належності. Він наш Отець і наш Пастир" Давайте не будемо лукавити ! На відміну від Всевишнього люди мають і національність і державну приналежність і партійну і конфесійну. А деякі церковні пастирі, взагалі на службі в деяких спецструктурах держави, причому не тієї, де вони виросли і де мають нести слово боже! Вони та їхні вівці служать сатанистам , які розпалють війну, благословляють террористів, ставлять своє церковне підпорядкування вище Віри і здорового глузду, виконуючи вказівки Гундяєва! Тому таку церкву, та її сестру комуністичну партію, на Україні негайно оголосити поза законом. Тому, що йде війна, на алтар дияволу постійно приносяться нові жертви , велика заслуга "п,ятої колони" московських попиків та комуніздів.! - церква це інструмент, за допомогою якого ми наближаємось до Бога. І якщо той інструмент як поломана валіза без ручки, не допомагає нам у цьому, а навпаки заважає, його потрібно без найменшого жалю викинути на смітник!
Анонім до Віталій
Показати IP
5 Вересня 2018 10:20
Вилупивши очі з піною у рота вимагають томасу та відділення то вважай що відокремлення почалося ,чого домагаються неканонічні ніким не признані те вже відбувається
ігор луцький до Отакої...
Показати IP
4 Вересня 2018 22:50
То розкажи московська підстилка ,що таке канонічна церква і по яких параметрах вона визначається?І які церкви на Україні є канонічні.Чекаєм на відповідь.
Ну так
Показати IP
4 Вересня 2018 22:12
В такому разі дітей взагалі хрестити не потрібно . Цим ми забираємо їх право на вибір віри. Це має бути їхнє рішення у свідомому віці де, яке і коли приймати хрещення. Як на мене Бог один і відмовляти в похованні гріх, тим більше маленького янгола, який ще не нагрішив, а вистраждав не по дитячому.
Вася до Ну так
Показати IP
5 Вересня 2018 07:32
До цього вже давним-давно дійшли баптисти (людина має приймати хрещення усвідомлено і за власною волею, коли виросте). Баптисте́рій — прибудова до храму або окрема будівля, призначена для здійснення хрещення (вікіпедія), звідси і їхня назва. Але кожна конфесія ж хоче побільше прихожан.
Анонім
Показати IP
4 Вересня 2018 22:57
Який він отець? Якщо не підтримав дитя і не відправив у кращий світ її душу. Чи мало вона вистраждала? Але хто не без гріха?!!
євробляхи
Показати IP
4 Вересня 2018 23:06
Вирвати йому Фоберже......нада скотина бородата
Анонім
Показати IP
5 Вересня 2018 11:42
Співчуваю батькам. Шкода, що так відбувається. Але церква не винна у наших гріхах. В церкві є свої закони (канони), встановлені ще апостолами і святими отцями. Не може рядовий священник їх порушувати. Денисенко, звичайно, створив дуже небезпечну ситуацію. Не може митрополит, без жодного погодження, просто по свому бажанню, створити СВОЮ церкву і назначити себе її патріархом. А потім роками намагатись узаконити її (недарма ж зараз просять томос в Стамбулі, нав).
Господь бачить горе батьків і страждання дівчинки і упокоїть її душу у Царстві небесному не дивлячись на патріархат. А нам, живим, потрібно боятися Бога, який сказав: "Створю не землі Церкву і арата аду не здолають її" і наказував дотримуватись його заповідей.
123
Показати IP
5 Вересня 2018 16:13
Все так, є канони, але хіба священик має право позбавити людину: зайти до церкви, поставити свічку, помолитися ОТЦЮ так, як людина можливо вміє, але від Серця та Душі.Та хіба священик не повинен поховати людину без грошей, доля якої можливо для нього і не відома.... Адже люди приходять не до священика, а в храм Божий! А священик є лише повадарем між Отцем.))) А в цій ситуації він мав би провести молитвою цього Ангела в заупокійне вічне життя...
Александр
Показати IP
5 Вересня 2018 20:22
Брехливые собаки.
Врізався у дерево і стовп: у Луцьку на Соборності – ДТП
Сьогодні 21:46
Сьогодні 21:46
Графік вимкнення електроенергії на Волині 27 листопада
Сьогодні 21:06
Сьогодні 21:06
На Волині протягом вихідних виявили п'ять нетверезих водіїв
Сьогодні 20:47
Сьогодні 20:47
«Усе нажите за всі роки впакували у дві валізи»: родина з Донеччини оселилась у гуртожитку на Волині
Сьогодні 20:28
Сьогодні 20:28
Писав вірші і мріяв про перемогу: загиблому волинянину просять надати звання Героя України
Сьогодні 19:09
Сьогодні 19:09
Довгоочікуваний результат: лучанин – чемпіон України з дзюдо
Сьогодні 18:49
Сьогодні 18:49
Які мови вивчають в Україні: ТОП-5
Сьогодні 18:28
Сьогодні 18:28
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.