У Луцьку боротимуться з незаконним рухом приміських маршруток
У Луцьку міська рада спільно з патрульною поліцією проведе перевірку приміських маршруток.
Сьогодні відбулася робоча нарада за участю першого заступника міського голови Григорія Недопада, радника міського голови Ігоря Поліщука, начальника управління транспорту та зв’язку міської ради Володимира Степанова, в.о. начальника управління Укртрансбезпеки у Волинській області Сергія Оніщука та т.в.о. заступника начальника управління патрульної поліції у Волинській області Андрія Мідліка, йдеться на сайті Луцькради.
Григорій Недопад зауважив, що автобуси, які працюють на міських маршрутах, обладнані валідаторами і оплата здійснюється електронним квитком. Однак, містом курсує багато приміських маршруток, які перевозять громадян за готівку. Перевізники, які працюють на цих маршрутах, не погоджували з міською владою паспорти маршрутів та вносять дисбаланс у роботу міського транспорту.
«Луцька міська рада, згідно з чинним законодавством, є регулятором міських перевезень, тож паспорти приміських маршрутів мають погоджуватися саме з міською радою. Адже, рухаючись містом, вони забирають пасажирів у міських перевізників. Посадовці Волинської облдержадміністрації заявили, що у випадку виявлення фактів порушень приміськими перевізниками, з ними розриватимуть договори і не допускатимуть до нових конкурсів. Є відповідні документи, згідно з якими водії приміських автобусів, рухаючись містом, можуть лише висаджувати пасажирів на зупинках, але не здійснювати посадку. Хотілося б, щоб ми разом навели порядок у цьому питанні», – зазначив він.Радник міського голови Ігор Поліщук зазначив, що є низка приміських маршрутів, які не погоджені з Луцькою міською радою і на них працює близько 60 автобусів. Це додаткове навантаження на транспортну інфраструктуру Луцька.
«Ми – перше місто в Україні, яке перейшло повністю на безготівкову форму оплати проїзду. Є поодинокі випадки оплати за проїзд в автобусах готівкою, але ми з цим боремося, працюють на маршрутах групи контролю, які накладають штрафи на пасажирів, які не оплачують проїзд електронним квитком. Безготівкова оплата дає можливість нам побачити реальну картину по кількості перевезених пасажирів і яких категорій. Це питання тісно пов’язане з відшкодуванням за пільгове перевезення пасажирів та вартість проїзду. Ми повинні мати об’єктивні дані. Як можна переглядати тариф, якщо немає повної інформації щодо кількості перевезених пасажирів», – наголосив він.
Також Ігор Поліщук зазначив, що у місті регульований тариф, а приміські автобуси самі собі встановлюють тариф, працюють без валідаторів. Це розбалансовує міську систему електронного квитка, який ми тривалий час вводили, створюючи незручності лучанам. Цю систему запровадили, і вона працює.
«Причина розбалансування полягає у тому, що міський перевізник працює чесно і прозоро, платить водію офіційну заробітну плату, податки, наповнює бюджети різних рівнів. Приміські перевізники продовжують платити водіям зарплату у конвертах, не платять усіх податків. Таким чином, міський і приміськимй перевізник не у рівних умовах», – додав він.
Радник міського голови додав, що Луцька міська рада ще у 2007 році прийняла рішення, яким передбачено, що приміські маршрути рухаються до автостанцій визначеними вулицями. Рух центральними вулицями, зокрема, проспектами Волі чи Соборності, заборонено. За його словами, на жаль, приміські перевізники не виконують це рішення.
Ігор Поліщук зазначив, що поки приміські маршрутки забиратимуть у міських перевізників пасажирів, то буде неможливо побачити реальну картину з перевезеннями.Тож запропонував управлінню Укртранзбезпеки у Волинській області та управлінню патрульної поліції у Волинській області спільно з працівниками Луцької міської ради провести рейди щодо перевірки роботи приміських перевізників.
Представники вищезазначених структур погодилися з такою пропозицією і готові уже сьогодні їх провести.
Начальник управління транспорту та зв’язку Володимир Степанов зауважив, що варто розпочати з нещодавно відкритих приміських маршрутів № 233 і 236. За його словами, паспорти цих маршрутів не погоджувалися з Луцькою міською радою. Автобуси активно рухаються центральними вулицями міста.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Сьогодні відбулася робоча нарада за участю першого заступника міського голови Григорія Недопада, радника міського голови Ігоря Поліщука, начальника управління транспорту та зв’язку міської ради Володимира Степанова, в.о. начальника управління Укртрансбезпеки у Волинській області Сергія Оніщука та т.в.о. заступника начальника управління патрульної поліції у Волинській області Андрія Мідліка, йдеться на сайті Луцькради.
Григорій Недопад зауважив, що автобуси, які працюють на міських маршрутах, обладнані валідаторами і оплата здійснюється електронним квитком. Однак, містом курсує багато приміських маршруток, які перевозять громадян за готівку. Перевізники, які працюють на цих маршрутах, не погоджували з міською владою паспорти маршрутів та вносять дисбаланс у роботу міського транспорту.
«Луцька міська рада, згідно з чинним законодавством, є регулятором міських перевезень, тож паспорти приміських маршрутів мають погоджуватися саме з міською радою. Адже, рухаючись містом, вони забирають пасажирів у міських перевізників. Посадовці Волинської облдержадміністрації заявили, що у випадку виявлення фактів порушень приміськими перевізниками, з ними розриватимуть договори і не допускатимуть до нових конкурсів. Є відповідні документи, згідно з якими водії приміських автобусів, рухаючись містом, можуть лише висаджувати пасажирів на зупинках, але не здійснювати посадку. Хотілося б, щоб ми разом навели порядок у цьому питанні», – зазначив він.Радник міського голови Ігор Поліщук зазначив, що є низка приміських маршрутів, які не погоджені з Луцькою міською радою і на них працює близько 60 автобусів. Це додаткове навантаження на транспортну інфраструктуру Луцька.
«Ми – перше місто в Україні, яке перейшло повністю на безготівкову форму оплати проїзду. Є поодинокі випадки оплати за проїзд в автобусах готівкою, але ми з цим боремося, працюють на маршрутах групи контролю, які накладають штрафи на пасажирів, які не оплачують проїзд електронним квитком. Безготівкова оплата дає можливість нам побачити реальну картину по кількості перевезених пасажирів і яких категорій. Це питання тісно пов’язане з відшкодуванням за пільгове перевезення пасажирів та вартість проїзду. Ми повинні мати об’єктивні дані. Як можна переглядати тариф, якщо немає повної інформації щодо кількості перевезених пасажирів», – наголосив він.
Також Ігор Поліщук зазначив, що у місті регульований тариф, а приміські автобуси самі собі встановлюють тариф, працюють без валідаторів. Це розбалансовує міську систему електронного квитка, який ми тривалий час вводили, створюючи незручності лучанам. Цю систему запровадили, і вона працює.
«Причина розбалансування полягає у тому, що міський перевізник працює чесно і прозоро, платить водію офіційну заробітну плату, податки, наповнює бюджети різних рівнів. Приміські перевізники продовжують платити водіям зарплату у конвертах, не платять усіх податків. Таким чином, міський і приміськимй перевізник не у рівних умовах», – додав він.
Радник міського голови додав, що Луцька міська рада ще у 2007 році прийняла рішення, яким передбачено, що приміські маршрути рухаються до автостанцій визначеними вулицями. Рух центральними вулицями, зокрема, проспектами Волі чи Соборності, заборонено. За його словами, на жаль, приміські перевізники не виконують це рішення.
Ігор Поліщук зазначив, що поки приміські маршрутки забиратимуть у міських перевізників пасажирів, то буде неможливо побачити реальну картину з перевезеннями.Тож запропонував управлінню Укртранзбезпеки у Волинській області та управлінню патрульної поліції у Волинській області спільно з працівниками Луцької міської ради провести рейди щодо перевірки роботи приміських перевізників.
Представники вищезазначених структур погодилися з такою пропозицією і готові уже сьогодні їх провести.
Начальник управління транспорту та зв’язку Володимир Степанов зауважив, що варто розпочати з нещодавно відкритих приміських маршрутів № 233 і 236. За його словами, паспорти цих маршрутів не погоджувалися з Луцькою міською радою. Автобуси активно рухаються центральними вулицями міста.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 40
Олег
Показати IP
10 Січня 2020 16:42
"Є поодинокі випадки оплати за проїзд в автобусах готівкою" - АААХАААААХА )))
Земляк до Олег
Показати IP
10 Січня 2020 18:30
20% приблизно на усіх маршрутах
Павлик Морозов
Показати IP
10 Січня 2020 16:44
Пускання мильних пузирів через сито. Нічого з цього не вийде. Закінчиться тим, що посажир все одно буде платити так як і повинно бути у цивілізованій країні світу: готівкою, є-квитком та додатком через сматрфон.
Ольга до Павлик Морозов
Показати IP
13 Січня 2020 11:35
Я з цим згідна, але тоді як платите готівкою, беріть обов'язково квиток у водія. Щоб потім не нити, що знову подорожчав проїзд.
скептик
Показати IP
10 Січня 2020 16:57
спроба побудувати комунізм у окремому місті. пгавільной дарогой ідьотє таваріщі !!!!!
Лучанка
Показати IP
10 Січня 2020 17:00
Будуть боротись з приміськими маршрутами, це ж смішно. Налагодьте нормальне сполучення, а то все робиться через одне місце. Знайдіть інших перевізників, а то лиш з пустого в порожнє
К.лучанин
Показати IP
10 Січня 2020 17:18
Тернопіль раніше з Луцьк це зробив, але у Тернополі все робилось з толком з розумом, а не так як у Луцьку- через коліно ламали маршрути та знущались над лучанами. У Львові чомусь не спішать переходити на е-картки ( звісно куди Луцьку до Львова!), там ще йде підготовка до цього так, щоб не створювати львівянам, туристам незручностей. Там такі питання широко публічно обговорюються із громадою міста. Це не є секрет, а ще львівяни вміють за себе постояти та підтримувати імідж міста. Про Луцьк таке не скажеш. Замість памятника Степану Бандері до сих пір десятиліттями стоїть красується бетонна глиба із табличкою. А кричати люблять "СЛАВА УКРАЇНІ!", яку і виборював С.Бандера.
Анонім до К.лучанин
Показати IP
10 Січня 2020 17:49
Постав собі в дворі пам'ятник Бандери і любуйся ним,обціловуй,поклоняйся ідолу!!!!Я не хочу бачити там цю бетонну глибу і те що на ній.А на рахунок інших міст,то там є мер,а у нас купа заступників,заступають один одного,тому все і без толку!!!Потрібно одного господаря.
К.лучанин до Анонім
Показати IP
10 Січня 2020 20:42
Гідний пост неадекватної людини під ніком Анонім. Ти в якій державі живеш?
Тобі начхати на тих хто виборював незалежність України, і ти ховаючись за
спинами українців чекаєш приходу сепарів. Гниле у тебе нутро, продажне!
Бачу що тобі наплюсували такі як ти, запроданці, а таких немало на жаль.
Анонім до К.лучанин
Показати IP
11 Січня 2020 09:42
Лікуйся чоловіче.Ти за свої слова відповідай і чи відповісиш за"гниле нутро" тварина?Такі чмирі як ти сидять в інтернеті і "виборюють" "незалежність", а в самих телефон з російською мовою і газом російським свою сраку гріють...пацріот недороблений,плюнути б тобі в рожу за твої слова.Патріотизм і незалежність вимірюється і проявляється не в пам'ятниках,гамнюк ти продажний,якби було більшість таких як я,то б до нас на заробітки їздили,а так одні" патріоти"вроді тебе.
К.лучанин до Анонім
Показати IP
11 Січня 2020 13:08
НЕОСВІЧЕНИЙ ВИРОДОК !!! Та ще й неграмотний. Вчись писати .Це тобі плюнуть в пику . Все , з тобою спілкування завершене . Добре,що
таких як виродків обмаль.
Анонім до К.лучанин
Показати IP
11 Січня 2020 16:22
Типовий шанувальник пам'ятників,який побив свого лоба поклонами,озлоблений,туповатий...вся суть твоєї боротьби за незалежність в одному коментарі!Я нічого не маю проти пам'ятнику Бандери,але він має бути в призначеному для цього місці,але якщо ти отримуєш задоволення від пам'ятника,то постав його в себе в дворі,вдома і не нав'язуй свої потреби іншим людям,ось що я тобі хотів сказати в коментарі,а ти розванявся,відкрився!В тебе травмована психіка,лікуйся,бо ти бачиш людину через коментар,хвора фантазія,борець,йди працюй,тільки в Україні,плати податки,поважай людей,роби добро,вчись культури,ось цим показуй свій"патріотизм"!!!
скептик до Анонім
Показати IP
11 Січня 2020 12:28
повісь своє не хочу на кілочку у виходку
Анонім до скептик
Показати IP
11 Січня 2020 16:28
Напевно цей "к" писав тобі про"НЕОСВІЧЕНИЙ ВИРОДОК")))Або ти і "к" і септик,ой,скептик,але яка різниця,все воно одна вигрібна яма.Якщо ти цей"к"то в тебе не тільки психіка травмована,а й роздвоєння особистості,що зробиш,шанувальники пам'ятників одним словом.Живих людей ображає,ненавидить,а пам'ятники прославляє)))Діагноз.
Володимир87 до К.лучанин
Показати IP
10 Січня 2020 18:49
Ви,шановний,їздили в Тернополі маршрутці?В основному там шофер видає квитки тим,хто розраховується карткою.Платите готівкою,то будете сперечатися довго і нудно,щоб той квиток вам видали.Більшість і не сперечається.Ці гроші шофер кладе собі в кишеню.Так що не все так райдужно.
232 до К.лучанин
Показати IP
11 Січня 2020 11:03
Залізна логіка - маршрутки і памятники! Діагнозом попахує)))
К.лучанин до 232
Показати IP
11 Січня 2020 13:23
Я не привязую памятники до маршруток !Треба правильно розуміти, я лише
звернув увагу на стиль і методи керівництва місцевої влади( не більше ні менше). Бо якщо за щось взялись то треба завершити. А так, в нас любу справу
просто забалакують. Прикладів можна наводити багато. Будь здоровий! І не виставляй діагноз, аналізуй ситуацію правильно.
Анонім
Показати IP
10 Січня 2020 17:49
Памьятники повинні ставити прихильники а не силомиць за кошти громади...та ,видно,прихильників НЕБАГАТО.
Лучанинн до Анонім
Показати IP
11 Січня 2020 10:50
багато ви знаєте пам'ятників в Україні поставлених за кошти прихильників? майже всі вони поставлені за державний кошт, чи ще в срср чи нині в Україні і теж за держ. кошти
скептик до Анонім
Показати IP
11 Січня 2020 12:24
памятаю, памятники сифілітику та іншим камунякам ставили виключно прихильники. і ніхто не дзявкав
X
Показати IP
10 Січня 2020 17:55
Тоді яка доля 236-го, який не являється міським маршрутом? Обладнати валідатором, або пустити в об'їзд міста??
Вася до X
Показати IP
10 Січня 2020 18:57
А 103 та 107 як?
123
Показати IP
10 Січня 2020 18:54
"Є відповідні документи, згідно з якими водії приміських автобусів, рухаючись містом, можуть лише висаджувати пасажирів на зупинках, але не здійснювати посадку".
Ви що там, геть похворіли??? Якщо я їзжу у Ківерці від 5-ї школи, то де я маю у такому разі сідати???
Хамло до 123
Показати IP
10 Січня 2020 22:34
Як то де? Їдеш на сороковий, там через колії переходиш на Ківерцівську, топаєш до знаку "Луцьк", а там вже сідаєш в ківерцівску маршрутку)))
Або ще варіант: їдеш на другу автостанцію, там сідаєш у "107" чи "104", їдеш назад. Надіюсь, згідно тих "відповідних документів" хоча б на кінцевій, якщо вона в межах міста, можна запускати всередину пасажирів?
Анонім до Хамло
Показати IP
11 Січня 2020 23:02
Рожищанські та інші водії міжміських автобусів обнагліли. Гроші від людей беруть, а пільговиків не возять. Мало того, як що сідае пенсіонер, інвалід що проживае у луцьку і мае пільгове посвідчення від міськради, і хоче їхати по теріторії Луцька то ржищенські та інші водії їх виганяють. А у Луцьку для таких пасажирів міськрада все чітко налогодила. Садовити міжміські водії можуть тільки на визначених для них зупинках і тільки тих людей,які їдуть за межі Луцька. У Луцьку по у напрямку до місця відстою на зворотній з Луцька рейс, водій не мае право садовити пасажірів і брати з них гроші. А як що садовить,то йому заборонено з ціеї людини брати платню за проїзд.
Філ до 123
Показати IP
11 Січня 2020 06:44
Якщо ви їздите в інше місто, яким є Ківерці, то відповідно на автостанції.
Хаха
Показати IP
10 Січня 2020 21:59
Мало заробляють на міських перевізниках? Треба добавити ще 60 маршруток!
Нічого не роблячи, заробити близько 60 коп на кожному пасажирові! Крутий бізнес!
А людина, яка їде з Ківерець, пересяде ще на 1 міську маршрутку, заплатить ще 6 грн. ТУРБОТА ПРО ЛЮДЕЙ!
Хоч би до приміських маршруток не лізьте, вже в місті зробили "порядок"!
Hyssa до Хаха
Показати IP
11 Січня 2020 06:37
Яким боком міську владу ЛУЦЬКА мають турбувати проблеми мешканців КІВЕРЕЦЬ??
Лучанинн до Hyssa
Показати IP
11 Січня 2020 10:52
типова позиція типових людей в Україні - мені краще тоді коли гірше іншим
Анонім до Хаха
Показати IP
11 Січня 2020 23:07
Валідатор вирішуе все!
лучанка
Показати IP
11 Січня 2020 11:19
Маршруту 9 і 9а немає, з Мамсурова їздить лише 233, і її треба забрати, щоб лише пішки ходили, міська рада "турбується" про мешканців міста, ще сільські маршрутки "вдосконалимо". І коли це сільські маршрути їздили по центральних вулицях міста, чи Львівська, Ковельська, Набережна і Глушець вже центр міста ...
Вашингтон
Показати IP
11 Січня 2020 12:55
Живемо в соціумі потребл*дей. Багаті чубляться, а бідні лобами б'ються) Невже не зрозуміло, що мерії, що перевізника, на комфорт та благополуччя пересічного лучанина байдуже. Тут війна за ласий шматок...
Пост Скриптум: Бандера ніфіга не виборював) У всі віки, свободу виборював простий люд. А Стьопа, ще один псевдогерой коміксів)
ольга
Показати IP
11 Січня 2020 14:38
Методи влади вражають. Скільки триватиме шантаж жителів навколишніх сіл. Чому зробити смітник у Брищі - нормально, очисні споруди у Липлянах - нормально, а проїхати містом викликає труднощі. Якщо ви декларуєте такий формат користування транспортом для "не лучан", то будьте послідовними і не дивуйтесь підняттю оренди за користування полігоном чи очисними спорудами. Не тільки у лучан і Луцька є доцільність і економічна раціональність. Скоро і до шлугбаумів дійде. Країна чудес.
К.лучанин до ольга
Показати IP
11 Січня 2020 15:25
Шановна Ольго , Ви праві! Знаєте, треба громадою гуртуватись проти неадекватних
чиновників міськради, які перевищують свої повноваження і не рахуються з людьми.
У Луцьку владний колапс. Події ще набирають обертів, ви ще почуєте і інше і про
Луцький ринок теж. До речі . Прокуратура за наполяганням громадян завела кримінальну справу на чинуш міськради за знесення ринку. Далі поживемо -побачимо.
Я люблю своє місто і хочу щоб у ньому всім було затишно і комфортно!. На жаль
влада не слухає людей!
Світлана
Показати IP
11 Січня 2020 15:51
А якщо я працюю в Луцьку, а живу в районі то куди я податки плачу, а їхати до роботи як я маю
Пасажир до Світлана
Показати IP
14 Січня 2020 09:56
Кожна працююча людина витрачає певну суму на транспорт. Хочеться щоб транспорт був в належному стані. Для цього потрібні гроші. А я за всіх заплатити не можу!!!
Валентина
Показати IP
11 Січня 2020 17:13
Я сільська, пенсіонерка. Мені не дали безкоштовний квиток на модератор, на проїзд в тролейбусі, сказали ви з району! Як я маю проїхати на роботу в місті, або приїхала в магазин, чи на базар раз в місяць..Що пішки йти по місту?
Пасажир до Валентина
Показати IP
14 Січня 2020 09:51
4 грн.
ВОЛИНЬ_АНТИКОР.
Показати IP
11 Січня 2020 20:30
ПРИЙМАЮ ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ (ЖИТЕЛІВ М. ЛУЦЬКА ТА РАЙОНУ) З ЦЬОГО ПИТАННЯ ЗА АДРЕСОЮ: [email protected] (голова волинського осередку "міжнародне антикорупційне бюро")
ВОЛИНЬ_АНТИКОР.
Показати IP
11 Січня 2020 22:18
все більше голова не болить???
Проблеми клімату: на Землі з’явилися точки аномальної спеки
Сьогодні 00:14
Сьогодні 00:14
29 листопада: свята, події, факти. Міжнародний день правозахисниць та День електронних привітань
Сьогодні 00:00
Сьогодні 00:00
Рубль стрімко падає: військова економіка Росії перевантажена, – Politico
28 Листопада 2024 23:51
28 Листопада 2024 23:51
Нідерланди поставили Україні три системи Patriot
28 Листопада 2024 23:33
28 Листопада 2024 23:33
Мікрорайон обстрілюють не вперше: лучани розповіли про наслідки ранкової атаки РФ
28 Листопада 2024 23:15
28 Листопада 2024 23:15
Завод-виробник замінить партію неякісних 120-мм мін для ЗСУ
28 Листопада 2024 22:57
28 Листопада 2024 22:57
Нацбанк ввів в обіг нову пам'ятну монету, присвячену українському БТР-4Е «Буцефал»
28 Листопада 2024 22:39
28 Листопада 2024 22:39
У Тбілісі почався стихійний мітинг після заяви влади про призупинення вступу до ЄС
28 Листопада 2024 22:21
28 Листопада 2024 22:21
Волинський тренер з веслування на байдарках і каное отримав звання «Заслужений тренер України»
28 Листопада 2024 22:03
28 Листопада 2024 22:03
У Зеленського прокоментували заклики знизити мобілізаційний вік
28 Листопада 2024 21:45
28 Листопада 2024 21:45
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.