У двох працівників луцького підшипникового заводу діагностували коронавірус
У двох працівників заводу SKF тест на коронавірус дав позитивний результат. Коло контактних осіб встановлено, вони перейшли на самоізоляцію.
Про це Інформаційному агентству Волинські Новини стало відомо з власних джерел. Інформацію в коментарі виданню підтвердив генеральний директор ПрАТ «СКФ Україна» Богдан Волчок.
Він зазначив, що персональних даних та посад він розголошувати не має права, проте підтвердив, що коронавірус діагностували у двох працівників.
Також він зазначив, що коло контактних осіб вже встановили, вони перебуватимуть на самоізоляції. Всю наявну інформацію також передадуть в поліцію. Богдан Волчок наголосив, що на підприємстві забезпечують усі необхідні умови для протидії поширенню коронавірусу.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Про це Інформаційному агентству Волинські Новини стало відомо з власних джерел. Інформацію в коментарі виданню підтвердив генеральний директор ПрАТ «СКФ Україна» Богдан Волчок.
Він зазначив, що персональних даних та посад він розголошувати не має права, проте підтвердив, що коронавірус діагностували у двох працівників.
Також він зазначив, що коло контактних осіб вже встановили, вони перебуватимуть на самоізоляції. Всю наявну інформацію також передадуть в поліцію. Богдан Волчок наголосив, що на підприємстві забезпечують усі необхідні умови для протидії поширенню коронавірусу.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 81
Робітник
Показати IP
6 Квітня 2020 15:51
Ніякого захисту вони не забезпечують! Поставили санітайзери і все. Ці дві жінки робили в одному цеху, і одна з них заразила іншу вже на заводі. Тиждень часу ходила хвора на завод, поки не почала задихатись
Віта до Робітник
Показати IP
6 Квітня 2020 19:38
Ніякого захисту!!!!! Як так можна??? Вакцину в студію!!!
Подумаєш антисептик...
Насправді треба захист від тих хто бачив хвору людину і мовчав - а як біда сталась то повилазили всезнаючі.
І захистити себе зможемо лише ми самі - чи в магазині, чи на роботі.
Всім хворим на вірус бажаю одужання, а всім читачам - адекватного оточення і антисептика в кармані.
санітар до Робітник
Показати IP
6 Квітня 2020 21:37
Ну а що, завод шведам належить, а там своя методика карантину - всі повинні перехворіти і набути імунітет, а хто не пройде це - то такий відбір, вибачайте. От тому і не закрили вчасно. А що скаже пан Цибульський?!
Громадянин до Робітник
Показати IP
7 Квітня 2020 09:55
Це не правда! Абсолютно усім забезпечують - маски, рукавиці, дезінфетори! Інше питання, сому люди не дотримуються вимог? Чому , знаючи, що дома родич, який повернувся з-за кордону і захворів , продовжують ходити на роботу і приховувати і це, і те, що погано себе почувають
Анонім
Показати IP
6 Квітня 2020 16:03
Дограєтесь, СКФ не думає за працівників. Їм тільки план роби, і здихай на роботі.
Працівник до Анонім
Показати IP
6 Квітня 2020 17:16
То не здихай! Ніхто тебе не тримає! якраз зараз тут з цим проблем немає.Сиди дома за власний рахунок і здихай з голоду.
Борис
Показати IP
6 Квітня 2020 16:03
Бажаю Вам всім заразитися Covid 19 хто скриває імена Інфікованих.
Працввниця до Борис
Показати IP
7 Квітня 2020 09:43
Ого! Ви в Бога вірите? Як так можна?! Це по нашому, звичайно! А потім кричимо, які ми хороші! Імена розголошувати заборонено законом
Парадокс вижившого
Показати IP
6 Квітня 2020 16:14
Там два німецьких концтабори, колись воювали, щоб туди не потрапити, а зараз добровільно йдуть.
Мешканка району ГПЗ
Показати IP
6 Квітня 2020 16:16
Чому в період карантину Кромберг закрили, а СКФ ні? Ви розумієте, що ви наробили?
Вася до Мешканка району ГПЗ
Показати IP
6 Квітня 2020 17:06
може все закрити? тільки сім'ї кормити хто буде? Ви? міська влада? чи верховна рада з президентом?
ВВК до Вася
Показати IP
6 Квітня 2020 19:06
А варіант, що кормити не буде кого розглядаєш?
факт до Мешканка району ГПЗ
Показати IP
6 Квітня 2020 21:39
А Модерн - ще один розсадник!!!
Анонім до Мешканка району ГПЗ
Показати IP
7 Квітня 2020 09:54
Непорівнюйте кількість людей на метр квадратний на Кромберзі та СКФ
Укр
Показати IP
6 Квітня 2020 16:50
А син де?
1 до Укр
Показати IP
6 Квітня 2020 17:10
Мо' квасить після Польщі. Що ще роботязі робити як вдома.
Кого до Укр
Показати IP
9 Квітня 2020 10:18
Не від сина заразилась, одна не одружена, друга сина не має. Та шо одружена від чоловіка вхопила походу, який віруючий. Звідки інфа, просто скажу шо тести робили знав в середу, а результати в суботу, а тут як бачите тіки в пн статтю написали і передали домедіа ессі шо.
Укр
Показати IP
6 Квітня 2020 16:53
Поки не закриють кордон кіна не буде
Працівник
Показати IP
6 Квітня 2020 17:21
Цікаво, з якою метою озвучують назву підприємства?
не тупи до Працівник
Показати IP
6 Квітня 2020 21:43
Щоб люди знали і могли коло оточення впізнати і самоізолюватись! Невже не зрозуміло? Я б ще і призвища називав, щоб люди мали змогу вчасно простежити за собою!
Я до Працівник
Показати IP
7 Квітня 2020 10:18
Бо комусь потрібно і на біді попіаритись! Ці є працівниці не на заводі заразились! Але кому до цього діло!
Робітник
Показати IP
6 Квітня 2020 17:29
Хвора проживає у третьому гуртожитку. А на скф купа людей працює на заводі, які проживають у третьому гуртожитку. Начальство сидить на удалбонці. А нас маски швидко зношуються і дезінфекплра не вистачає. Щоб пройти на виробництво треба відчинити купу дверей. Начальству головне план. На інше начхати.
Перелякана до Робітник
Показати IP
6 Квітня 2020 23:00
А на якій вулиці знаходиться той третій гуртожиток?
Анонім до Перелякана
Показати IP
7 Квітня 2020 00:24
бульвар Дружби народів 6
Віктор
Показати IP
6 Квітня 2020 18:02
SKF звільнив багато працівників за згодою сторін під час карантину. Офісні полішуки SKFу давно працюють дистанційно...
Ернест
Показати IP
6 Квітня 2020 18:11
Жах. Таке враження, що сім'ї кормити треба тільки працівникам Епіцентрів, Нової Лінії, Модерн-Експо і Підшипникового заводу. А інші нехай годуються карантином. Або всі працюють, або всі на карантині. Ось ці політичні ігрища в куми-братсва всім вилізуть боком. Особливо трудягам.
репліка до Ернест
Показати IP
6 Квітня 2020 18:29
то ж їхні родичі теж приїжджають з закордону, можливо, привозять вірус, і працівникі діючих підприємств несуть його в люди.
Громадянин до Ернест
Показати IP
7 Квітня 2020 10:15
Сім’ї потрібно годувати всім ! На жаль, єдине, що пропонує наша держава, на відміну від інших країн Європи , це відправити працівників у неоплачувану відпустку на час карантину, а якщо він буде тривати кілька місяців? Для малого і середнього бізнесу хоч передбачити виплату мінімальної заробітної плати? А великі підприємства?
Вася
Показати IP
6 Квітня 2020 18:38
Поки керівників не притянут до відповідальності за порушення епідеміологічних і санітарних норм під час карантину, нічого не буде
Валентина
Показати IP
6 Квітня 2020 18:40
На скф масово, звільняють працівників за згодою двох сторін в період карантину.
Вася
Показати IP
6 Квітня 2020 18:46
Тестувати працівників треба кожен тиждень, проводити дезинфекцію кожен день, дезинфекція 3-тього гуртжитку обовязкова, ходили напевно за продуктами, перевірити весь гуртожиток на вірус
Ігор
Показати IP
6 Квітня 2020 19:04
Написали накази дуже гарно,все розписали хто як коли має ходити ,виходити,заходити,що робити щоб уберегтись. Всі працівники ознайомились ,розписались. Тільки в загальних раздягальнях для роботяг, практично ніхто нічого цього не дотримується.
Я до Ігор
Показати IP
6 Квітня 2020 21:34
Чому не призначили людину, яка перед початком роботи вимірювала б температуру працівникам?
Анонім до Я
Показати IP
7 Квітня 2020 00:27
Мірають, вже два тижні. То 34, то 35. Якщо 36 наміряє то свято. Ті термометри показують неправильно. Цим жінкам тоже міряли і шо?
Працівниця до Ігор
Показати IP
7 Квітня 2020 09:41
Цікаво, а хто винен, що ми самі ж не дотримуємось? Це треба ще щоб керівництво ходило і організовувало, бо ми не можемо виконати те, що в наказі написано!?
222
Показати IP
6 Квітня 2020 19:18
Я б її ще відповідальності притягнув! Знаючи, що хвора чого поперлась на роботу!
Дружина працівника
Показати IP
6 Квітня 2020 20:37
Звернення до директора заводу! Ви правда готові брати на себе відповідальність за життя тисячі працівників? Стверджуючи, що нібито забезпечили потрібними засобами ? Якими? Масками, які розлазяться після прання? (Коли одна маска на 8-12 годин робочого часу). Ким ви себе вважаєте? Чому наражаєте на небезпеку працівників в їх сім'ї.
Теж дружина працівни до Дружина працівника
Показати IP
6 Квітня 2020 21:58
Вашого чоловіка директор на роботі силою не тримає! Заяву на стіл і маску купувати в аптеку! А якби директор закрив заводі і ваш чоловік став безробітним, то тоді б все добре було?
Дружина працівника до Теж дружина працівни
Показати IP
6 Квітня 2020 22:29
Шановна, Ви якщо і дружина, то певно керівника. Ніхто не говорить про закриття заводу, а про призупинення роботи. Це різні речі. Чомусь кожного місяця зупиняти на 5 днів завод, то не трагедія, перевести працівників на 4 денний робочий тиждень, теж не проблема. То чому не можна на 2 тижні зробити карантин, щоб не поширювалась зараза? В чому проблема?
А вам ваш чоловік видно геть не потрібний!
Гнідава
Показати IP
6 Квітня 2020 20:56
Я також працюю на СКФ і хочу сказати що ніяких звільнень під час карантину немає і не було. Перестаньте нахабно оббріхувати завод. Більше того, тут створені усі умови щоб убезпечитися від епідемії: техпроцеси виробництва не передбачають скупчення працівників, відстань між робочими місцями (обладнанням) 2-5 метрів, ще в середині березня усім працівникам було видано по 3-4 комплекти 8-шарових захисних масок багаторазового використання (при умові щоденного прання та прасування), скрізь на робочих місцях, а також в туалетах, роздягальнях, є дизенфекційні розчини та рукавички. Більше того, якби усі наші співробітники дотримувалися вимог та рекомендацій керівництва (в т.ч. самоізоляція у випадку повернення когось з членів сімей з-за кордону), були б мінімізовані загрози передачі хвороби між працівниками.
І на завершення, хочу наголосити що без роботи підприємств, не лише сім'ї їхніх працівників залишуться без засобів для існування, але й в держави не буде грошей для виплати пенсій та фінансування тієї ж самої медицини, яка має спасати людей від пандемії. Тому в постанові Уряду й регламентовано які галузі працюють, а які мають бути повністю зачинені. Тому стратегічно валива промисловість працює!
Дружина працівника до Гнідава
Показати IP
6 Квітня 2020 21:40
Не знаю, як до Вас звертатися, менше з тим. Навіщо ви обманюєте, маски, принаймі бригаді, де працює мій чоловік, видали по одній, і ті сумнівної якості! Щоб хоч якось убезпечити свого чоловіка, ще одну маску шила вдома. Тим паче, що навіть таких масок потрібно 3-4 на зміну. Та попри все те, керівництво мусило б ставити пріоритети правильно. Найважливіше життя і здоров'я працівників, а потім нажива.
Тільки от проблема, що не хоче керівництво відправляти працівників на карантин, тому що згідно Чинного законодавства мусить платити 2/3 заробітної плати, куди краще з 16 квітня відправити працівників у вимушені відпустки (кого за власний рахунок, кого, хто ще не був, у щорічну)!!!
Людина до Дружина працівника
Показати IP
7 Квітня 2020 19:08
Згідно якого закону? Де таке написано? Мені дуже цікаво. Бо жодне підприємство ніде нічого не платить.
АТЦ до Гнідава
Показати IP
6 Квітня 2020 22:41
Мені видали одну марлеву маску тижнів 2 назад! Які 4 комплекти? Антисептик часто пустий!
Працівник до АТЦ
Показати IP
7 Квітня 2020 10:04
Ви точно на заводі працюєте? Всім видали а Вам ні- то Ви вирішили тут про це написати....
Катерина, яка не при
Показати IP
6 Квітня 2020 21:52
Люди, якщо хочете працювати і отримувати зарплату, то дотримуйтесь правил і дистанції, а якщо боїтесь вірусу- звільняйтесь і сидіть вдома. ЧИ керівництво винне, що працівники, до яких приїхали родичі з-за кордону, приховують це і ходять на роботу? Чи керівник підприємства може підійти до кожного з 1300 працівників і запитати про це? Читаючи ці коментарі, складається враження, що хтось на заводі тримає людей силою і змушує працювати. Якщо підприємство зупиниться, всі працівники стануть безробітними.
Дружина працівника до Катерина, яка не при
Показати IP
6 Квітня 2020 22:11
По-перше, чому працівники мають стати безробітними? Хіба чинне законодавство не поширюється на СКФ? По-друге, з Ваших слів, в працівників є два шляхи: 1) бути безробітним; 2) бути зараженим.
Чомусь відчуття мені підказує, що Ви якраз з тих працівників цього підприємства, що працюють віддалено ( ще й з відповідною зарплатою, яка далеко не така як в звичайних робочих)!!!
Катерина, не "анонім до Дружина працівника
Показати IP
7 Квітня 2020 13:40
Ні, я не працівник, але чула, що там у робочих більша зарплата, ніж у офісних. І біда з коронавірусом, на мою думку, через 2 тижні не закінчиться, а ще й до осені аби справились
Колишній працівник
Показати IP
6 Квітня 2020 22:29
Проблема шведського заводу в тому, що там дуже стараються відноситись до людей як до цивілізованих, розумних і таких, що розуміють свою відповідальність. А на ділі у нас українці, які приїздять із заробітків і навіть не думають про обсервацію.
А тим кого так сильно "катують" раджу звільнятись і йти на біржу праці, там "краще" платять, правда не довго.
Прибічникам закриття заводів пропоную глянути статистику платників податків по Волинській області.
АТЦ
Показати IP
6 Квітня 2020 22:46
Який стан жінок? Хто знає?
Луцьк
Показати IP
6 Квітня 2020 23:18
У мене багато знайомих на заводі працюють, там все роблять для захисту і забезпечення працівників, а люди порушують режим самоізоляції, свідомо чи ні, і не дотримується правил поза межами роботи.
Працівник СКФ
Показати IP
6 Квітня 2020 23:27
Зроблено надзвичайно багато!!!Підприємство максимально забезпечило всіма засобами захисту. Тільки самі люди не дотримуються правил безпеки . На превеликий жаль, люди в наш час не дисципліновані, не дотримуються тих необхідних санітарних правил і норм, яких треба дотримуватися.
Район
Показати IP
6 Квітня 2020 23:47
Мої батьки на заводі працюють, антісепиики, маски, все видають, і температуру міряють, неправду пишуть!!!
До Гнідава і йому по
Показати IP
7 Квітня 2020 00:33
Скорочення відбуваються і це факт під час карантину... Про те що ви дбаєте про держбюджет не брешіть, напевно більше переживаєте за свою високу зарплату та премію яка в десятки разів перевищує зарплату простого робітника!!!
До всяких анонімів до До Гнідава і йому по
Показати IP
7 Квітня 2020 13:43
Скорочення зараз скрізь в машинобудівному бізнесі, поцікавтеся. А то нічого, що завод купив для Волинської обласної лікарні одноразові костюми? Це не дбати?
Працівник
Показати IP
7 Квітня 2020 08:59
Я теж працюю на цьому заводі, ходжу кожен день.
Всі заходи організовані: маски, антисептики, правила поведінки- і тому не вважаю що це місце є небезпечним.
Знаю,що багато працівників так як і я надіються що ми продовжимо працювати.
.
Реаліст
Показати IP
7 Квітня 2020 09:08
Читаю коментарі і розумію: у нас стільки невиявлених, природжених керівників, які такими чомусь не стали... А чи задумувався хтось із тих, хто тут сидить і поливає брудом зі шланга, наскільки важко насправді керувати підприємством? Задовільнити вимоги власників, працівників (а їхні вимоги дуже рідко співпадають), при цьому зробити так, щоб підприємство було прибутковим і мати незаплямовану репутацію? Чи важко при цьому справитися ще й із загрозою коронавірусу - ситуацією, якої по аналогії в історії не було ніколи?
Я - один із тих, кому треба забезпечити себе, дружину і двох малих дітей. І я ХОЧУ працювати, бо іншого варіанту зробити це в мене немає. І мені теж страшно (мабуть, більше за своїх близьких, ніж за себе...). Точно знати, що від зарази, яку ти навіть не можеш побачити (а вона при цьому - скрізь), вмирають люди - страшно. А ще страшніше - розуміти, що якщо не працювати зараз, то скоро ми вимремо від голоду, а не від зарази.
І з моєї сторони - честь і хвала тому керівництву, яке в такий час дає мені можливість заробити своєю працею і при цьому (якщо подумати) робить титанічну роботу, щоб захистити мене!
Порада тим, хто цього не усвідомлює: перед тим, як писати під цим постом чергову порцію негативу, сядьте і спокійно подумайте. Вимкніть на хвилинку впевненість в тому, що правильна тільки ваша точка зору і тверезо подумайте.
Х
Показати IP
7 Квітня 2020 09:19
Коли перестанете бути рабами?
Ната
Показати IP
7 Квітня 2020 09:53
Зроблено надзвичайно багато!!!Підприємство максимально забезпечило всіма засобами захисту. Тільки самі люди не дотримуються правил безпеки . На превеликий жаль, люди в наш час не дисципліновані, не дотримуються тих необхідних санітарних правил і норм, яких треба дотримуватися.
Vasa
Показати IP
7 Квітня 2020 10:33
За працівників і їхню безпеку відповідає керівник заводу, всі мають бути 100% в безпеці, недопускати до роботи працівників які шмаркають, кашляють, перевіряти температуру напочатку і в кінці, розмістити безпечну відстань переміщення, лікаря при вході посадити і покласти на неї відповідальність за недопущення потенційних хворих з ознаками, забезпечити як космонавтів
Віта до Vasa
Показати IP
7 Квітня 2020 11:15
Не пишіть дурниць.Почитайте правила охорони праці. За безпеку в першу чергу відповідає сам робітник. Якщо вбачаєте небезпеку - повідомте керівника . Чи кожен станок директор має перевіряти перед запуском і чути всі чхання на заводі?Почніть брати на себе відповідальність а не лише вимоги ставити, ви ж свідомі і дієздатні люди, хочете міряти температуру- зробіть це самі вдома і тоді йдіть на роботу. КОСМОС залиште космонавтам, будьте безпечні і все.
Інструментальник
Показати IP
7 Квітня 2020 10:42
Антисептик в цеху є. В туалетах немає. Маски за весь період карантину видали 4 шт. Про рукавички не чули, не те щоб отримували. В роздягальні люди взагалі забувають про всі норми, більшість перевдягається без масок і утворюють скупчення.
SKF не бідна фірма і могли відправити на 14-ти денний карантин зі збереженням 2\3 заробітної плати, згідно законодавства. Тим самим зберегти свою репутацію і колектив підприємства від захворювань.
Я до Інструментальник
Показати IP
7 Квітня 2020 13:28
В туалетах є вода і мило! Антисептиком користуватись потрібно за відсутності мила!
IP до Інструментальник
Показати IP
7 Квітня 2020 15:57
В туалетах є вода і мило - це дієвіше ніж антисептик! І хто винен , що люди забувають про норми? Тобто і в роздягальні хтось повинен слідкувати, щоб люди дотримувались правил? А як щодо бути відповідальними і піклуватись хоча б про себе? Марки багаторазові можна прати або обробляти паром
Людина до Інструментальник
Показати IP
7 Квітня 2020 19:18
Справа в тому, що через 2 тижні нічого не зміниться. Можливо тільки гірше стане. Ставати можна на кілька місяців, а підприємство і так переживає не найкращі часи, такі зупинки просто його доб'ють.
Зігмунт Швайнштайнге
Показати IP
7 Квітня 2020 11:37
Скажу так:
Ідіть нахрен ди***и ( вибачаюсь за французький), які морозять про зупинку великих підприємст в Луцьку, не подобаються умови праці та умови які надають підприємства в режимі карантину (маски, рукавиці, антисептики і т.д) міняйте нахрен цю роботу, а не нийте, що хтось вам чогось не дав чи не приніс. Самоізолюйся та сиди одне з другим вдома до кінця 2030 року, щоб тебе ніхто не бачив та чикай манни з неба. Підприємства мають працювати і люди мають розуміти, що непотрібно "тіскатись" одне з одним на робочих місцях, бо якщо зупинити всі гранди і топові підприємства в Луцьку то пи*дець буде усім начинаючи від людей закінчуючи економікою, яка і так не блєщет останніх 28 років.
Тай таке.
Працівник
Показати IP
7 Квітня 2020 11:46
Маски видали, антисептик видали, + ще вісить в цеху. Правила написали. А якщо 95% працівників носить маски на шиї і підписавшись під правилами їх не виконують, то це проблеми самих працівників.
Анонім
Показати IP
7 Квітня 2020 12:30
Кажуть померла одна жінка. Хто знає, це правда?
Людина до Анонім
Показати IP
7 Квітня 2020 19:20
Ні. Жива вона. І слава, Богу, поправляється. Сьогодні вже їла самостійно.
Дружина працівника
Показати IP
7 Квітня 2020 14:36
Відразу видно, що коментарі в підтримку заводу пише адміністрація, які самі відразу порозбігалися як миші по норам на дистанційну роботу, а також ті, хто за десять гривень буде горобця в полі ганяти. Мова йде, щоб призупинити завод на кілька тижнів саме для самоізоляції, ніякі антисептики і маски на роботі не допоможуть, заражаються навіть лікарі які працюють в спец костюмах з дотриманням всіх умов. За кілька тижнів самоізоляції без хліба люди не залишаться, а от здоров‘я і навіть життя людям можна спасти. Але, нажаль, адміністрація і керівництво заводу цього не розуміють для яких гроші понад усе, нехай не забувають що і до них може підкрастися біда, яку ні за які кошти відвернути невзмозі.
Спостерігач до Дружина працівника
Показати IP
7 Квітня 2020 15:08
Цікаво за скільки ви горобця ганяєте? Якщо комусь не подобається робота, в країні свобода вибору! І Вашого чоловіка ніхто силою не заставляє працювати !
Дружина працівника до Спостерігач
Показати IP
7 Квітня 2020 15:48
Шановна, саме ви і одна з тих яких я описала вище. Якщо ключові слова для вас робота і гроші, ви ніколи і не зможете зрозуміти суть проблеми, на жаль...
Спостерігач до Дружина працівника
Показати IP
7 Квітня 2020 17:08
Ключові слова - здоровий глузд! Зараз увесь світ працює в таких умовах , на жаль. Більшість країн не зупиняли стратегічні виробництва. І повязки шиють самостійно і в США , і в Європі.
Світлана до Спостерігач
Показати IP
7 Квітня 2020 17:21
Не забувайте, що ми не Європа , ми Україна, і в нас далеко не такі умови на жаль.
Людина до Дружина працівника
Показати IP
7 Квітня 2020 19:23
Дружино, так хай ваш чоловік напише заяву на відпустку за свій рахунок і сидить вдома. В чому проблема? Пройде вірус повернеться на роботу. А хто хоче працювати то хай працює.
Ах да ви ж хочете ЗП отримувати. Так так діло не в грошах... так так
Анонім до Людина
Показати IP
9 Квітня 2020 11:40
Мова йде не тільки про мого чоловіка, але як кажуть « Поки грім не вдарить, мужик не перехреститься»
Олег, Луцьк до Дружи
Показати IP
7 Квітня 2020 16:18
Я повернувся тіьки що з роботи і почитав ці відгуки. Відразу скажу, що я не належу до керівництва заводу і навіть якогось цеху. Не можна не погодитися з Вами що дійсно найголовніше це здоровя працівників. Але я розумію що все взаємоповязане і має бути розумний баланс між роботою і заходами по стриманню коронавірусу. З інформації в інтернеті читав що в європейських країнах, де також лютує ця зараза, промислових виробників ніхто не зупиняє, а Австрія та Данія взагалі з 13 квітня знімають обмеження навіть для сфери послугів і відновлюють роботу навчальних закладів. Хочу в 8 - мільйонній Данії захворівших на коронавірус в 3 рази більше ніж в 36-мільйонній Україні. Я не заздрю керівництву заводу, тому що дійсно важко вибрати лінію поведінки. Адже якщо зупинитись і зірвати поставки підшипників таким споживачам як Volkswagen чи MAN і іншим європейським замовникам, це означає назавжди втратити цих споживачів. І тоді взагалі прийдеться завод закрити назавжди. Адже навіть сьогодні усі їхні інші постачальники не зривають поставки. І вони з задоволенням відберуть нашу роботу і залишать нас з дулею. Я не памятаю точно, але приблизно СКФ Луцьк щорічно платило десь 400 мільйонів гривень в бюджет та пенсійний фонд. Тому давайте думати головою, а не емоціями.
свідОК до Олег, Луцьк до Дружи
Показати IP
7 Квітня 2020 18:09
Про Австрію і Данію не треба тут ла-ла фа-фа! Там поступово знімають і обережно і за всім будуть спостерігати, так що не треба тут за них розписуватись і манипулювати, а хоча б правду писати як там і що мають робити! По-друге: не рівняйте розміри країн і як головне - менталітет людей! Нашим ще дуже далеко до австрійців і данців! :(
P.S. до Олег, Луцьк до Дружи
Показати IP
7 Квітня 2020 18:11
Платять у бюджет який забирає Київ і там розкрадають! Ви в Україні і не наголошуйте на цьому бо країна повністю корумпована і з безмозглим керуванням!!!
для Олег
Показати IP
7 Квітня 2020 16:49
Ви забули, що Volkswagen зупинили. І що склади з готовою продукцією на заводі далеко не порожні.
Анонім
Показати IP
7 Квітня 2020 19:02
Вас тут прочитати, то всі курва безсмертні! Ти понімаєш, шо завтра цю біду принесеш в хату собі? За Європу говорите, то я маю знайомих там, які розказують шо чоловікам забороняють бритися за сутки до виходу з дому. Бо заразитися можна навіть через подразнення. Ти сходи в АТЦ там більшість з алергією від емульсії, це зона ризику. Спитай чи пірчатки видавали? Вони тобі курва скажуть
Лучани до Анонім
Показати IP
7 Квітня 2020 19:28
З таким рівнем хамства до Європи нам точно далеко...
У Володимирі з палаючого будинку врятували чоловіка
Сьогодні 10:06
Сьогодні 10:06
«Надії немає, нема куди їхати»: як у Нововолинську допомагають переселенцям із Донеччини
Сьогодні 09:34
Сьогодні 09:34
У Сумах пролунали вибухи: двоє загиблих та 12 поранених
Сьогодні 08:27
Сьогодні 08:27
Вимагав 400 доларів для судді? Волинського адвоката судять за шахрайство і зловживання впливом
Сьогодні 08:10
Сьогодні 08:10
Понад 60% німців проти надання Україні Taurus
Сьогодні 07:46
Сьогодні 07:46
На Волині цьогоріч виявили понад 70 випадків крадіжок газу
Сьогодні 07:16
Сьогодні 07:16
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.