Працівники Старого ринку пікетують під міськрадою
Понад дві сотні працівників Центрального ринку зібралися під стінами Луцької міської ради. Підприємці проти ідеї влаштувати біля ринку стоянку для екскурсійних автобусів та облагородити територію. Натомість вимагають продовжити термін оренди на торгові точки. Окрім того, люди не задоволені ймовірністю майбутнього переселення на ЛПЗ.
Підприємці почали збиратися під адмінбудівлею 30 серпня з 8 ранку, станом на 9:00 їх зібралося понад дві сотні. Питання щодо реконструкції так званого «Старого ринку» мають розглянути на сесійному засіданні. Мітингувальники кажуть, що багато працівників ринку не згодні з такою позицією й будуть відстоювати своє.Торговці тримають у руках транспаранти із написами "Депутати - слуги народу", "Сьогодні ви нас - завтра ми вас...", "Я залишаюсь без роботи", "Дайте нам працювати", "Ми працювали 20 років" тощо.Поки що торговці протестують мирно, на стоянці біля міськради, проте не виключають варіанту перекриття дороги чи переходу безпосередньо до будівлі ради - на сходи.
Підприємці зазначають, що у випадку, якщо влада все ж таки не піде їм назустріч і не продовжить термін дії оренди на торгові місця, їхня акція стане постійною.
«Ми сьогодні закрили Старий ринок і він буде закритим і надалі», – сказала підприємець Алла Ющук.
Окрім того, торговці розповіли, що їх підтримують колеги з Варшавського ринку, деякі з яких теж не вийшли сьогодні на роботу та долучилися до їхньої акції протесту. Передбачається, що особи, які поділяють переживання підприємців Старого ринку, також приєднаються до протесту.
«Люди приїжджатимуть із міста, це й наші покупці… Якщо вони (представники міськради, – ВН) не погодяться на наші вимоги, ми змушені будемо перекривати дорогу. Нам набридли постійні ситуації із продовженням догорів. Це ж не перший раз ми тут стоїмо… Ми будемо ставити палатки під міською радою, будемо тут ночувати», – відзначила підприємець Галина Терещук.Нагадаємо, вчора за круглим столом частина підприємців погодилися, що реконструкція необхідна для подальшого туристичного розвитку Луцька, й частину торгових точок варто перенести на ДПЗ.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Підприємці почали збиратися під адмінбудівлею 30 серпня з 8 ранку, станом на 9:00 їх зібралося понад дві сотні. Питання щодо реконструкції так званого «Старого ринку» мають розглянути на сесійному засіданні. Мітингувальники кажуть, що багато працівників ринку не згодні з такою позицією й будуть відстоювати своє.Торговці тримають у руках транспаранти із написами "Депутати - слуги народу", "Сьогодні ви нас - завтра ми вас...", "Я залишаюсь без роботи", "Дайте нам працювати", "Ми працювали 20 років" тощо.Поки що торговці протестують мирно, на стоянці біля міськради, проте не виключають варіанту перекриття дороги чи переходу безпосередньо до будівлі ради - на сходи.
Підприємці зазначають, що у випадку, якщо влада все ж таки не піде їм назустріч і не продовжить термін дії оренди на торгові місця, їхня акція стане постійною.
«Ми сьогодні закрили Старий ринок і він буде закритим і надалі», – сказала підприємець Алла Ющук.
Окрім того, торговці розповіли, що їх підтримують колеги з Варшавського ринку, деякі з яких теж не вийшли сьогодні на роботу та долучилися до їхньої акції протесту. Передбачається, що особи, які поділяють переживання підприємців Старого ринку, також приєднаються до протесту.
«Люди приїжджатимуть із міста, це й наші покупці… Якщо вони (представники міськради, – ВН) не погодяться на наші вимоги, ми змушені будемо перекривати дорогу. Нам набридли постійні ситуації із продовженням догорів. Це ж не перший раз ми тут стоїмо… Ми будемо ставити палатки під міською радою, будемо тут ночувати», – відзначила підприємець Галина Терещук.Нагадаємо, вчора за круглим столом частина підприємців погодилися, що реконструкція необхідна для подальшого туристичного розвитку Луцька, й частину торгових точок варто перенести на ДПЗ.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 78
Ольга
Показати IP
30 Серпня 2017 09:14
У мене хресна торгує на цьому ринку допомагає двом своїм дочкам отримати «безкоштовну» освіту… уявляю що це «мудре» рішення буде значити для неї та її сім’ї… Доречі хресна в свій час подавала документи в міську раду щоб поставити ларька і ви не повірите їй сказали, що ВІЛЬНИХ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК НЕМА….хоча після того я сама нераз читала як то одному то іншому депутатськомуродичу виділили земельку… тому я підтримую підприємців для яких ЦЕ ЄДИНЕ ДЖЕРЕЛО КУПИТИ КУСОК ХЛІБА ТА ЗАБЕЗПЕЧИТИ СВОЮ СІМЮ…
Лучанин до Ольга
Показати IP
30 Серпня 2017 10:37
Якщо вона купляє освіту для дочок, то в тому що відбувається нічого поганого немає. Вже так ту освіту накупляли що серед молоді жодного спеціаліста немає - страшно будь до кого йти. Для ясноти, Ви таким медикам, для прикладу, довірите своє життя? Я ні! І вчителів таких не хочу і сантехників тощо. Нехай спробують вчитися, хоч зараз. Я маю право таке писати, бо сам вивчився, і за дітей не плачу, лише "офіційні побори". А в іншому згідний.
Андрій до Лучанин
Показати IP
30 Серпня 2017 10:55
Д?рню ... в університетах багато бютжетних місць????
ИМЕЮ МНЕНИЕ до Ольга
Показати IP
30 Серпня 2017 11:06
Рынок вернуть до старых границ! Бардак этот достал уже.
Справедливість
Показати IP
30 Серпня 2017 09:22
для підприємців які вклали в товар кошти перенесення на інше місце це все рівно те, що закрити ринок, оскільки є напрацьовані клієнти є сезонний товар який продається в певну пору тому депутати МИ НЕ ПІДЕМО!!! ДЛЯ НАС ЦЕ ЄДИНИЙ СПОСІБ ПРОКОРМИТИ СІМЇ!!!! А якщо Вас турбує як ви кажете «незаконність виділення певних місць» то давайте поговоримо про «законність» як ВИ отримували земельні ділянки як ВИ ведете зараз будівництва як ВИ проводите реконструкції СПРАВЕДЛИВІСТЬ Є ??? ЗА НЕЇ ВАРТО БОРОТИСЬ???
ТУрист
Показати IP
30 Серпня 2017 09:27
Шановні ті, що говорять про туристичну привабливість …. А ви знаєте що гіпотетичні туристи не телепортуються в замок … спочатку вони приїжджають на обдерті автостанції, потім їдуть розбитими дорогами в прокурених маршрутках в старе місто, звичайно не дивляться на облуплені та інколи прикриті тряпками халупи в старому місті та відсутність БУДЬ ЯКОГО СЕРВІСУ в туристичній меці луцька а відразу йдуть в замок і якщо їм вдається піднятись на вежу замка (бо ж як правило вона постійно на ремонті) вони відразу, оминаючи поглядом зруйновані будівлі біля замку та елктро підстанцію під замком з кучею проводів та стовпів, пристально вглядаються в ринок :) ))) ….
P.S.
А в той час в багатьох нормальних ДУМАЮЧИХ ПРО ГРОМАДЯН країнах дрібний бізнес в тому числі на ринках доповнює колорит туристично привабливих об’єктів і турист відвідавши такий об’єкт йде на ринок і там теж лишає кошти поповнюючи бюджет міста та держави….
Ха-ха
Показати IP
30 Серпня 2017 09:27
Пікетуй не пікетуй все одно получиш ...й!
Теремно
Показати IP
30 Серпня 2017 09:29
Давно пора закрити цей гадючник під стінами древньої фортеці. А щодо робочих місиь, то Кромберг енд Шуберт запрошує потрудитися і пропонує високу заробітну плата. Але без кави і сто грам під час робочого дня. .
Андрій до Теремно
Показати IP
30 Серпня 2017 09:49
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ РОЗДУМІВ
Територія ринку на ГПЗ це не територія міста Луцька… відповідно податки будуть йти не в бюджет міської скарбниці… ПИТАННЯ чому деякі депутати так лобіюють перенесення ринку СМЕ НА ГПЗ ;)? Як підприємець Пахолко зацікавлює цих людей ;)?
Лучанка до Теремно
Показати IP
30 Серпня 2017 18:56
Не меліть дурниці. Кромберг не надасть 450 робочих місць.
остап
Показати IP
30 Серпня 2017 09:30
В історичній частині міста ринку, в сьогоднішньому вигляді, НЕ МІСЦЕ!!!
Мирка
Показати IP
30 Серпня 2017 09:31
ГЕТЬ ТОРГАШІ РОЗПЕРЕЗАЛИСЯ.
вам же-ж побудували на ДПЗ новий ринок то шуруйте туди, а не паскудьте історичну частину міста.
Ніде в європі нема торговців гуманітаркою,помідорами або трусами серед історичних пам"яток.
А влада має або продовжувати гнути свою лінію , або просто піти з своїх посад,бо не здатна виконувати власні розпорядження.
до мирка до Мирка
Показати IP
30 Серпня 2017 10:01
А де в Європі ти був і що бачив?
До прикладу, в центрі Барселони, в туристичній пішохідній зоні (Ла-Рамбла), серед різноманітних кафешок та ресторанчиків чудовий ринок Бокерія. Його не оминає жоден турист. Тут овочі і фрукти зі всього світу ( мирко про такі навіть не чув), свіжа риба(!!!!!), сувеніри туристичний ширпотреб( купальники, рушники, панами і т.д.). І нікому той ринок не заважає в історичному центрі Барселони, а навпаки, приносить мільйони євро прибутку.
Та ж сама картина в хорватських Трогірі та Спліті, або а Афінах, у підніжжі Акрополя
Я до до мирка
Показати IP
30 Серпня 2017 10:35
Про що ти говориш,ті хто пише про "закрити" "туристи.."" історичне місто"весь цей зброд живе як мінімум біля Луцька,якщо не далі,приїхавши в гуманітарних штанах в місто,вони почувають себе як в столиці і про європу кричать,хоч поняття зеленого не мають що це,бо крім корів пасти і пиво пити за углами,нічого не бачили,більшість хто пише про ринок перенести,їм це не потрібно,кричать аби кричати,як стадо
Андрій до до мирка
Показати IP
30 Серпня 2017 10:53
По-перше Бокерія набагато меньша, по-друге виглядає пристойніше, та і цей ринок по суті є туристичним, але в Луцьку таке зробити зі Старого ринку неможливо.
Бокерія до Андрій
Показати IP
30 Серпня 2017 11:34
Згідно Вікіпедії, ринок займає площу близько 3 Га. Перші згадки датовані 1217 роком.
У Луцьку лоща призамкової частини ринку близько 3 Га, припаркової приблизно - 1,5 Га
Перш ніж заперечувати, треба володіти достовірною інформацією
Мирка до до мирка
Показати IP
30 Серпня 2017 14:17
По перше не тикайте , в місті так не спілкуються.
По друге перегорнувши щойно візи в паспорті можу перелічити більше 10-ти європейських країн в які подорожував останні три роки.
По третє ринки там теж існують ,але вони ні разу не нагадують ту клоаку яку ми маємо в моєму рідному місті.
По четверте усі підприємці з європейських ринків свої торгові площі тримають в належному вигляді , сплачують всі податки і не засир@ють ту територію на якій працюють.
По п"яте ціни на луцьких ринках зазвичай вищі ніж у супермаркетах.
По шосте ніякої гарантії якості , свіжості , і умов належного зберігання продукії там НЕМАЄ.
По сьоме історична частина міста це місце культурного відпочинку , ане місце торгівлі оселедцями та гуманітаркою.
І на сам кінець пройдіться хоч раз годині в 3-й - 5-й біля старого базару і жахніться від тих об"ємів гнилих овочів,фруктів та залишків упаковки.
Людина до до мирка
Показати IP
30 Серпня 2017 18:21
Та ж сама історія і в Парижі. Просто посеред центральних кварталів кілька невеликих ринків, наприклад, з морепродуктами, сирами, випічкою, фруктами. І там буває брудно в кінці робочого дня. І там може бути не найприємніший запах, але прибрали і годі. Натомість це свій певний колорит.
Старий ринок - наш колорит! І це теж чималий шмат історії. Так, його б варто реставрувати, можливо, привести до якоїсь єдиної форми, нормально пояснивши усе людям, але не викидати цих людей на вулицю, щоб побудувати стоянку для автобусів чи черговий ТРЦ.
От ви часто гуляєте біля Замку?
Ви взагалі багато там бачили автобусів?)
Лучанин до Мирка
Показати IP
30 Серпня 2017 10:12
Ринки будують не для торгашів, а для людей. Для торгашів було побудовано Буратіно. І скільки тих буратін туди ходить? Те саме й з ринком на ДПЗ. А на старий ринок люди ходили й ходити будуть. А от відносно останніх слів згідний на всі 100%.
ВІДПОВІДАЧ до Лучанин
Показати IP
30 Серпня 2017 14:23
Я ЛЮДИНА З ГРОШИМА ....ТОМУ ЯКЩО ЙДУ НА РИНОК ЧИ В МАГАЗИН , ТО ЙДУ ВИТРАЧАТИ ГРОШІ А НЕ ГУЛЯТИ ПО РЯДАХ!
З ПОЗИЦІЇ СПРОМОЖНОГО ПОКУПЦЯ СКАЖУ:НЕ ХОДИВ І ХОДИТИ НЕ БУДУ!!!!
ПРИЧИНИ:
1.ЗАЗВИЧАЙ АВТО ПОСТАВИТИ НІДЕ!
2.ПОРЯДКУ ТА ПОСЛІДОВНОСТІ ПРОДАЖУ ПЕВНИХ ГРУП ТОВАРІВ ДАВНО НЕМА
3.ЦІНИ В ЧОМУСЬ ВИЩІ НІЖ В МАГАЗИНАХ ТА НА ІНШИХ РИНКАХ
А ЯК ЛУЧАНИН СКАЖУ ,ЦЕЙ РИНОК ЦЕ СУЦІЛЬНИЙ БАРДАК В ЦЕНТРІ МІСТА,Я ВЖЕ МОВЧУ ПРО ЯКИЙСЬ ТАМ ТУРИЗМ!
НЕ МІСЦЕ ЙОМУ ТАМ !
Ваня
Показати IP
30 Серпня 2017 09:38
хай ідуть і приберуть те, що залишили після себе біля замку. Ск*ти, які хочуть тримати місто в стані смітника і шантажувати владу. Досить! На ГПЗ усіх!!!!!
Я до Ваня
Показати IP
30 Серпня 2017 10:10
Вас спочатку треба поодмивати,побачимо що ти будеш робити,коли тебе і тобі подібних з дому почнуть виганяти...ви підлі люди,бачите як хтось заробляє,а не краде,вам всім зразу жаба давить,то вам місце історичне,то вам туристи мерещаться,а самі ходите блюєте і сците під стіни того ж замку
123 до Я
Показати IP
30 Серпня 2017 19:20
Так, жаба давить! Заздримо вам, що стоіте зимою у валянках, заздримо, що бухаєте в смітті, заздримо, що ніде не навчалися і не вмієте грамотно писати, заздримо вашому вмінню виражати думки, заздримо вашим доходам з того шмаття, заздримо, що торгуючи 20 років біля замку ні разу там не були!
Я до 123
Показати IP
30 Серпня 2017 20:42
Ти пишеш,наче виріс на базарі
123 до Я
Показати IP
31 Серпня 2017 16:42
Бог милував
Лучанин до Ваня
Показати IP
30 Серпня 2017 10:15
Я теж завжди стою на тому що повинен бути порядок і що їх треба штрафувати за такі речі. Але за останні дні трошки пом'якшив свою позицію відносно самих торгашів після того як випадково почув їх розмову. Переказувати не буду, але в першу чергу треба вздр*чити адміністрацію ринку і то по повній. А владу ніхто не шантажує, а навпаки, притому завжди.
чому
Показати IP
30 Серпня 2017 09:44
лише на ДПЗ? відразу десь подалі за межі міста: все для зручності містян.
остап до чому
Показати IP
30 Серпня 2017 10:13
Мова ведеться не про ліквідацію ринку взагалі, а про надання йому цивілізованого вигляду.
Лучанин до остап
Показати IP
30 Серпня 2017 10:18
Про це мови взагалі не йде! Мова йде про ліквідацію, хоча й в дещо затуманеній формі. От якби казали про надання цивілізованого вигляду, про чистоту, то тоді б ще й лучани повиходили проти цих підприємців і я в тому числі, а так я на боці тих торгашів.
Підприємець до Остап до остап
Показати IP
30 Серпня 2017 11:34
Якби мова йшла про наведення цивілізованого вигляду ,підприємці додалиб ще грошей. Щоб все гарно виглядало
ВІДПОВІДАЧ до Підприємець до Остап
Показати IP
30 Серпня 2017 14:27
ТО ЧОГО Ж ВОНИ ЗА РОКИ ЩО ВОНИ ТАМ СТОВБИЧАТЬ НЕ НАДАЛИ ЙОМУ НОРМАЛЬНОГО ВИГЛЯДУ!
свг
Показати IP
30 Серпня 2017 09:57
давно пора закрити цей гадюшник. але тупий переїзд на нове місце не вихід. за..ремо і там.пора розділити на зони торгівлі по товарам.
люда
Показати IP
30 Серпня 2017 09:57
торгаші зі старого ринку - то не весь Луцьк .Попобуйте перекрийте дорогу - ПЕЇДУ. Приберіть свій ср*ч звідти, він вже давно віджив своє. А кому треба той проїдеться на ГПЗ , аби тільки доїзд був зручний.
Я до люда
Показати IP
30 Серпня 2017 10:18
Люда,за погрози є стаття,так що думай,перш ніж висловлюватись,бо ти не "пеїдеш" а крику тут наробила..
до люди до люда
Показати IP
30 Серпня 2017 10:21
Люда - ти не весь Луцьк. Чи можливо в тобі був весь Луцьк.
Попробуй переїхати. Там і законсервують.
ВІДПОВІДАЧ до люда
Показати IP
30 Серпня 2017 14:32
яКЩО РИНОК ПЕРЕЇДЕ НА ЛПЗ ТО ТУДИ БУДЕ ЛЕГШЕ ДОБРАТИСЬ НІЖ ДО ЦЕНТРАЛЬНОГО РИНКУ!МЕНІ З ЛЬВІВСЬКОЇ НА ВАРШАВСЬКИЙ РИНОК ЇХАТИ 30 ХВИЛИН ,НА АВТОРИНОК 45ХВИЛИН АЛЕ Ж КОЛИ МЕНІ ТРЕБА Я ЇДУ ТУДИ І НІЧОГО!ВСІ ЗВИКНУТЬ І ВСЕ БУДЕ ДОБРЕ!
Народна довіра
Показати IP
30 Серпня 2017 10:04
Давно пора прибрати цей шалман під стінами луцького замку . Треба розмістити привабливі об’єкті для туристів створити ремеслену зону . А нє тримати місто в стані смітникає .залишити декілька торгових точок але вони мають буті стілізовані старовину.
123
Показати IP
30 Серпня 2017 10:12
таке враження що вони покупцям нашкодять коли не будуть торгувати....
Лучанин до 123
Показати IP
30 Серпня 2017 10:29
Таке враження що тут пишуть три категорії людей: 1 - торгаші, 2- ті хто не живе в Луцьку (за його перенесення, враховуючи й "владу"), мабуть підробляє в Польщі чи ще десь за кордоном (патріоти), їм достатньо супермаркетів та барів, 3 - ті хто за чистоту й впорядкування ринку, але їх одиниці (маються на увазі мешканці міста - покупці). А відносно шкоди, то дійсно так, тому що в основному на старому ринку я користуюся послугами тої частини ринку яку мають розганяти і в дуже малій мірі іншої частини. Тому я за наведення порядку на ринку, а не за його розгін.
Історик
Показати IP
30 Серпня 2017 10:29
Про ринок під стінами луцького замку. на якому торгували і заіжджі купці, відомо ще з ХІІІ століття. Протягом віків торговище нікому не заважало, навіть за третіх совєтів тут розбудовували інфраструктуру і створювали умови для продажу товарів. Чомусь лише за незалежності спритні чиновники хочуть закласти "туристичну міну" під об"єкт, який годує пів-Луцька і дає тисячам лучан заробіток. Дайте спочатку людям нормальну цивілізовану роботу, а потім створюйте туристичну мекку. Респект підприємцям, які вийшли під стіни мерії і відстоюють свої права.
Лис
Показати IP
30 Серпня 2017 10:29
Якщо навіть і переселятися, хто поверне кошти за контейнер та яка ціна нового на гпз? Можливо ключ на ключ?
Луцьк
Показати IP
30 Серпня 2017 10:33
А чому б не провести референдум?Прозоре голосування містян.
Влада народу
Показати IP
30 Серпня 2017 10:34
Дуже правильне рішення , ринок промислової та групи легкої промисловості давно віджив своє, а ось бабульки з села нам потрібні, я хожу тільки за садовиною. городниною - зробить ним умови. хоча б як У Бресті,
Вася
Показати IP
30 Серпня 2017 10:43
А секонди не треба закривати а кафешки модні і Буратіно нікому не мішає? Якщо прості люди заробляють і всі там купляють то це мішає комусь? А ресторани і бари не заважають людям , то теж давайте ресторани бари Там- Там за межі міста так як у Європі!!! Уних немає такого в містах! Порт-Сіті нікому не мішає зправки теж тільки там де простота то їх ще далі виганяти? А ларьок в Центрі міста з кавою і шаурмами то це нормально?!
ВІДПОВІДАЧ до Вася
Показати IP
30 Серпня 2017 14:38
ЦЕ НОРМАЛЬНО !!!А ШАНХАЙ В ЦЕНТРІ МІСТА ПІД НАЗВОЮ ЦЕНТРАЛЬНОГО РИНКУ - ЦЕ НЕ НОРМАЛЬНО!І ВИ ЗВІДТИ ВСЕ РІВНО ЗАБЕРЕТЕСЬ !
я до Вася
Показати IP
30 Серпня 2017 14:55
Секонди нічим не відрізняються від вас. Ті ж самі торгаші, ще й поруч - тому не критикуйте своїх колег, а краще пошукайте разом нове місце для торгівлі, але за межами нашого міста!
Я
Показати IP
30 Серпня 2017 10:47
Ті хто кричить закрити..ви спочатку помийтесь,перш ніж іти міряти чи то на базар,чи то в порт сіті,а то живете серед людей,а смердить як від тварин,мені здається туристам білше цікаво дивитись на вас обшарпаних,ніж на замок,в якому ви ж і бухаєте...піднімуть ціни за комуналку і вас почнуть виганяти з дому,почекайте ще трохи,як ви тоді почнете писати і що будете робити..
Підприємець до Я до Я
Показати IP
30 Серпня 2017 12:41
Ти напевно по собі міряєш. Живеш без води. Засмердівся, от цей сморід і переносиш в інтернет?
Я до Підприємець до Я
Показати IP
30 Серпня 2017 13:18
Раз тебе це заділо,значить це про тебе,чому б ти писав у відповідь)))
Підприємець до Я до Я
Показати IP
30 Серпня 2017 14:25
Пишу у відповідь тому що таких гнилих людей як ти на дух не переварюю.
Взагалі, як ти можеш писати про людей такий маразм. Так є там бомжи не миті, і смердючі, але вони є по всьому місту. Хто тобі дав право ображати людей, які працюють на старому базарі, більшість з них там працює аби вижити, хочаби щось роблять, платять податки.
А ти що зробив для міста.? Обгадив підприємців?
Я до Підприємець до Я
Показати IP
30 Серпня 2017 14:53
Ну ти і закрутив,перекрутив,хоч сам зрозумів що написав?
Я до Підприємець до Я
Показати IP
30 Серпня 2017 15:02
Не тупи,читай уважно про що я писав
2 до Я
Показати IP
30 Серпня 2017 14:24
От якраз навпаки! Люди,які не ходять на старий ринок- себе поважають та люблять! А отже миються! А от тограші на ринках тільки знають як пити та смітити! Книги почитайте, поки там сидите та торгуєте!
Я до 2
Показати IP
30 Серпня 2017 20:45
Трішки з свого досвіду,торговий центр,прийшов хлопець міряти...хлопець пішов,не купив,а запах залишився,як би не знав,я б не писав,я не опускаюсь до вашого рівня і не брешу
Ні БАЗАРАМ.........ні......ні.......ні.
Я до Nixabarnukam
Показати IP
30 Серпня 2017 10:56
Це ти про себе гарно сказав.люблю самокритиків.Де ти купуєш одежу наприклад?надіюсь не там де обробляють її і кілограмами продають?
2 до Я
Показати IP
30 Серпня 2017 14:21
Я НІКОЛИ не купую на старому базарі, бо на неі ні чеків не дають, невідмого походження і взагалі там якийсь мес робиться- ковбаса, одяг, риба! Бардак! Краще вже піти в торг центр- якість краща, ціни нижчі, дається гарантія! А дивитися на тих випивших продавців, в яких як не день ангела, так ще якесь свято, гидко! Вони ще й хами часто бувають! Ринкам ні!!! Треба себе поважати
Я до 2
Показати IP
30 Серпня 2017 14:48
З тобою все зрозуміло,в там тамі самі шиють одежу і ковбасу самі пальцьом пхають і риба біля там таму в ставку розмножується і на це все дають гарантію,просто ти не компетентний в тому всьому..)))а на рахунок випивкі згідний,хоча і в там тамі с*ксом між поверхами займаються це вже якось нормою стало..
я до Я
Показати IP
30 Серпня 2017 15:17
а на базарі можна подумати не займаються! До речі, там там має лише один поверх, це інформація, щоб ви стали ще більш компетентнішим! І до речі, у вас там на ринку всі на "ти" звертаються? не дуже хочеться до таких "продавців". Хами та ще й фамільярні (розумію, що слово для вас нове, але можливо це заставить вас почитати тлумачення і знатимете на одне слово більше)
Я до я
Показати IP
30 Серпня 2017 16:20
Я тебе не розумію,де"у вас"?з чого ти взяв що я на ринку торгую?бачу ти тупо перечитався,суть твоїх коментарів ніочьом..не розумію,як такий д?ун проходить капчу
я до Я
Показати IP
30 Серпня 2017 19:35
Ніочьом!!! Вчися, а то гидко, зо живемо в тупому суспільстві!
Я до я
Показати IP
30 Серпня 2017 20:48
Та не говори,аж гидко"зо живемо..."вивчися сам,а потім поради давай!
Гриня до Nixabarnukam
Показати IP
30 Серпня 2017 18:37
Слиш "Умнік" ти базар фільтруй добре?будеш багато плюватися такою хньою з свого рота смердьючого далеко не заїдеш.
Ціни яки хочуть такі ставлять.........полішучки приїжають на базар.....гадять......напиваются.........воняють за кілометр потом і носками. ОЦЕ ТАК БАЗАР.........Ні і ще рах ні
я до Nixabarnukam
Показати IP
30 Серпня 2017 11:55
то точно! і ще щось про європейські ринки коментують, в Барселоні не бухають на ринках
Торгаш
Показати IP
30 Серпня 2017 10:52
Оренду продовжлили, тому всі хто казав, що получим х...й - тепер х...й у вас в д*пі
ВІДПОВІДАЧ до Торгаш
Показати IP
30 Серпня 2017 14:45
не тіште себе,наступні Ви!рік пройде швидко!!
Сергій
Показати IP
30 Серпня 2017 10:58
Коли голосували бачили за що, не має тепер чого нити.
Я
Показати IP
30 Серпня 2017 11:03
Люди,вами маніпулюють,якщо сьогодні перенесуть ринок,то завтра вони зможуть перенести ваші будинки,або вигнати вас з них,впершу чергу це стосується коментаторів проти ринку..Чомусь згадав про цум,пожежу....гадаєте в нас є вибір?в простих людей...п.с.Це моя думка!
я
Показати IP
30 Серпня 2017 11:52
розвели балаган в центрі міста! геть з культурного центру нашого міста!
Луцьк
Показати IP
30 Серпня 2017 13:22
Мені здається, як пересічному жителю Луцька, що ринок біля замку повинен бути але не у такому вигляді, як він є на даний час! Живучи у Луцьку, ми не одноразово спостерігали оновлення і перенесення ринків (Північний, Ювілейний, Варшавський і т.д.) Підприємці, які торгують на ринках, щомісяця сплачують податки місту, але при перевірці вхідних і вихідних документів на товар можна знайти багато цікавих моментів, за які чомусь не платяться податки, про офіційну зарплату працівникам і податки теж промовчимо... Я вважаю, що потрібно все-таки зробити нормальну стоянку для туристичних автобусів, підприємцям побудувати три-чотири поверхове приміщення для торгівлі, щоб зимою не стояли у кожухах і валянках (до Європи ж ідемо!). Надати альтернативу підприємцям: доплатив - працюєш в новопобудованому приміщенні ринку, або аналогічний безкоштовний контейнер на ГПЗ.
Лучанка
Показати IP
30 Серпня 2017 13:58
Звичайно, Луцьк потрібно розвивати у напрямку Туризму і гостинності. Луцький замок, старе місто - це наша гордість і наша історія. А зараз там дійсно балаган, ці постійні автомобільні "пробки" і багато сміття!!! Соромно за це.
111
Показати IP
30 Серпня 2017 15:21
Люди, закликаю! Почитайте коментарі цих "підприємців"! Як вони взагалі спілкуються і який запас слів у них! Поважайте себе, не спілкуйтеся і нічого там не купуйте! Можливо, таким чином у них не стане покупців і вони заберуться звідти! З ними спілкуватися -себе не поважати
Я до 111
Показати IP
30 Серпня 2017 18:34
А,ти тут,а ну в палату,бігом
111 до Я
Показати IP
30 Серпня 2017 19:53
Що і потрібно було довести
Я
Показати IP
30 Серпня 2017 17:11
Висновок з цього всього один,закриють базар,дяді поставлять свої торгові центри,магазини і будете купувати штани не по 600 наприклад,а по 1200,або по 50 на вагу,бо вам туристи важливі і за своєї тупості ви не бачите реальності,були баранами,ними і залишитесь,в мене все шановні коментатори
Надія
Показати IP
30 Серпня 2017 20:12
Прочитала коменти і в шоці.....обзивати людей які працюють "торгашами" "базарниками" це що найменьше не повага до цих людей!!! Обливати лайном людей які працюють самі на себе і сплачують податки, пенсійний,аренду, кидають сімЇ і їдуть кудись по товар, а їх там тоже дурять!!!
Виганяти людей на вулицю, я рахую що не правильно.Ринок в тому стані що є, дійсно не може існувати, але чула також що більшість підприємців хочуть реконструкціі і готові вкласти свої власні кошти, але якщо буде впевненність у майбутньому!!!
А на рахунок ГПЗ ринку уявіть у скільки разів виростут ціни про арендній платі 5000!!!
Я за ринок, за реконструкцію, за наведення ладу там і збереження робочих місць людей7
лучанин 123
Показати IP
31 Серпня 2017 12:20
а "торгашів ображати" кожний заробляє по мірі своїх можливостей і писати не вивчився і стоїш чи ще щось в повній мірі це не розумно... БУТЬТЕ ЛЮДЬМИ
Вірші від Жадана, святковий концерт та виставка: як Луцьк відзначив День Гідності та Свободи. Фоторепортаж
Сьогодні 10:23
Сьогодні 10:23
У Володимирі з палаючого будинку врятували чоловіка
Сьогодні 10:06
Сьогодні 10:06
«Надії немає, нема куди їхати»: як у Нововолинську допомагають переселенцям із Донеччини
Сьогодні 09:34
Сьогодні 09:34
У Сумах пролунали вибухи: двоє загиблих та 12 поранених
Сьогодні 08:27
Сьогодні 08:27
Вимагав 400 доларів для судді? Волинського адвоката судять за шахрайство і зловживання впливом
Сьогодні 08:10
Сьогодні 08:10
Понад 60% німців проти надання Україні Taurus
Сьогодні 07:46
Сьогодні 07:46
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.