«Пішов на...Ти не доктор»: на автостанції у Луцьку – протистояння між водіями і пасажирами без ковід-сертифікатів
З 21 жовтня в Україні діють нові правила міжобласних та міжнародних перевезень в умовах карантину. Чи діють ці нововведення на автостанціях у Луцьку та як саме, розповідає Інформаційне агентство Волинські Новини.
Попри будній день, о 8:00 на автостанції №1, що на вулиці Конякіна в Луцьку, зібралося трохи люду. Одні пасажири метушаться туди-сюди у пошуках квитків та потрібної платформи, інші – неквапливо п’ють каву. Хтось ще додивляється перерваний сон, сидячи на лавочці, а хтось активно жестикулює й обурюється зростанням тарифів, низькими пенсіями і, звісно ж, нововведеннями щодо перевезень.
У приміщенні актовокзалу ажіотаж не такий, як надворі. Черг біля каси немає. Чорнявий хлопчина підходить до віконечка і просить квиток на рейс «Луцьк-Рівне».«Ваш паспорт вакцинації, будь ласка», – пролунало по той бік скла.
«Який ще паспорт? Мені треба їхати! У мене мама хвора», – обурився пасажир.
«Вибачте, не можемо продати вам квитка»…
Отже, нові вимоги таки в дії.Як поінформувала касирка автостанції №1 Вікторія Соломина, єдина зміна у продажу квитків – це наявність у пасажирів або ПЛР-тесту, або паспорта вакцинації, або ж довідки, що людина перехворіла на коронавірус.
Водночас вона повідомила, що багатьом людям проїзних документів не продали, попередивши їх, що немає сенсу брати квиток без ПЛР-тесту чи паспорта вакцинації, оскільки водій не візьме до автобуса. Якщо ж пасажир купив квитка завчасно, ще до введення нових правил, то йому повертають часткову вартість квитка.
«У нас є певна форма повернення квитків, усе залежить від часу повернення. Від повної вартості ми вираховуємо 10, 20 або 30%. Уже були пасажири, які здавали квитки, адже не мали документів про вакцинацію», – зазначила Вікторія Соломина.
Натомість водій рейсу «Луцьк-Рівне» коментувати нововведення навідріз відмовився й власного імені називати не захотів. Видно, що чоловік – дуже знервований. В руках – папери.
«Прошу пасажирів показати підтверджувальні документи, а вони мені: «А ти хто такий, доктор, що мене перевіряєш? Пішов ти на…!» То я маю свариться? Клянуть мене, клянуть моїх дітей… Воно мені треба? Як їхати, якщо ранок, а вже від нервів руки-ноги смикаються. Що це за закони такі? Хай ті, хто їх ухвалював, ставлять на автостанції людей і хай самі перевіряють ті сертифікати», – не без емоцій обурився керманич, всіляко намагаючись уникнути подальшої розмови із журналістами.Пасажирка Валентина Гурська, яка купувала квиток до Рівного, розповіла, що на касі її запитували, чи вона має ПЛР-тест або паспорт вакцинації, а лише після того продали білет.
«Я вже двічі вакцинувалася. Думаю, що такі нововведення, пов’язані з міжобласними перевезеннями, – це добре, адже щеплюватися потрібно, щоб не заражати інших людей», – переконана жінка.Схожої думки й ще один пасажир цього ж рейсу Володимир Кутецький.
«Я вакцинований, у мене є всі необхідні документи, тому жодних незручностей від нововведень не відчув», – запевняє чоловік.
Каже, що наявність паспорта вакцинації в нього перевіряли під час купівлі квитків у касі автостанції. Натомість в автобусі – ще ні.
«Може, й правильно це все. Моя думка – треба вакцинуватися! У мене родичка працює медиком, тож саме вона мені порадила зробити щеплення. І я це зробив без жодних питань», – зазначив пасажир.На противагу вакцинованим пасажирам, є й незадоволені нововведеннями. Утім чи то через поспіх, чи емоційну напругу, розповісти про власну позицію журналістам не хочуть – ховають обличчя та втікають від фотокамери.
«Хай коні вам коментують», – спересердя сплюнула старша жіночка в рожевій куртці й пішла геть.
Для того щоб поцікавитися, чи вплинули нові вимоги Кабміну на пасажирські перевезення та роботу автостанцій області, журналісти Інформаційного агентства Волинські Новини звернулися по коментар до голови правління Волинського обласного підприємства автобусних станцій Інеси Корнейчук.Вона проінформувала, що 11 жовтня 2021 року вийшов додаток до постанови Кабінету Міністрів про те, що з 21 жовтня є обов’язковою зміна порядку перевезення пасажирів. Такі вимоги і до пасажирів, і до водіїв.
«Кожен пасажир і водій зобов’язані бути вакцинованими й мати відповідний паспорт вакцинації, що це засвідчує. Це може бути документ у додатку «Дія» або отриманий в сімейного лікаря. Нововведення не стосується дітей до 18 років. Якщо ж немає сертифіката про вакцинацію, підійде ПЛР-тест або експрес-тест, який засвідчить, що пасажир не хворіє на COVID-19», – зазначила керівниця.
Інеса Корнейчук зауважила: станом на сьогодні більшість автобусів вийшли на рейс.
Проте, з її слів, зранку 21 жовтня із автостанції №1 у Луцьку на маршрут не виїхали три міжобласні рейси: «Луцьк-Вінниця», «Луцьк-Івано-Франківськ» та «Луцьк-Львів» одного з перевізників. Причина – небажання ризикувати й отримати штраф або ж невакциновані водії.«У середньому в нас близько 600 відправлень на день. Але сьогодні пасажирів мало, бо люди налякані й не знають, як їм діяти. Також лякають великі штрафи, що загрожують перевізникам у разі невиконання вимог. Обов’язок контролю за дотриманням нововведень водіями і пасажирами поклали на перевізників. Але фізично це неможливо, адже в одного перевізника може бути десять і більше різних рейсів, тож перевірити кожного пасажира – нереально. Тому самі перевізники переклали цей обов’язок на водіїв, хоча фактично про це не прописано у жодному нормативному акті. Якщо в салоні автобуса є люди без документів, що підтверджують наявність щеплення або результат ПЛР-тесту, водій їх не має права перевозити», – акцентувала Інеса Корнейчук.
Очільниця Волинського підприємства автоперевезень розповіла, що органи контролю виставили близько 900 бригад, до складу яких входять працівники Укртрансбезпеки та поліції. Тому якщо водія зловлять на перевезенні пасажирів без документів, що підтверджують вакцинацію, або ж без результатів тесту, то перевізнику загрожує штраф від 34 до 170 тисяч гривень.«Це загрожує припиненням перевезень і відсутністю автобусів на маршрутах. На мою думку, такі вимоги Кабміну знищують легальних перевізників. Адже пасажирам однаково потрібно кудись їхати і вони звертатимуться по допомогу до нелегальних, тих, які подають оголошення про перевезення на інтернет-носіях. Поки що ці вимоги стосуються міжобласних та міжнародних перевезень, але ширяться чутки, що з 1 листопада їх поширять і на внутрішні. Вихід з ситуації один: треба робити зміни в законі, бо штрафи непомірно великі і їх не в змозі заплатити ні перевізник, ні пасажир», – каже співрозмовниця.
Ситуацію прокоментував юрист Олег Огородник, який наголосив, що справді, згідно із нововведеннями, відповідальність за перевезення невакцинованих пасажирів чи пасажирів, які не мають ПЛР-тесту, покладається на перевізника.
«Якщо поліцейські будуть складати протоколи на водіїв, які фактично допустили осіб до себе в автобус, то це буде неправильно. Оскільки водій є лише найманим працівником перевізника, який має належним чином донести інформацію до водія. Штраф покладається на перевізника, а він може перенести штраф на водія, але не навпаки. Водій має переконати, що в пасажира, якого він перевозить, є COVID-сертифікат або ПЛР-тест, який було зроблено менш ніж 72 години тому. Зараз у додатку «Дія» хочуть підтягнути довідки, які свідчать про те, що людина перехворіла», – сказав правознавець.Також адвокат звернув увагу на те, що серед волинян часто можна почути, що нові вимоги щодо перевезень порушують право осіб на вільне пересування.
«Це не зовсім так, адже раніше, якщо людині потрібно було скористатися транспортними послугами, то вона мала купити квиток. Тоді ніхто не кричав, що це порушення свободи, адже можна пересуватися будь-яким іншим видом транспорту: велосипедом, авто тощо. Просто зараз ввели правила, якими встановлюють умови проїзду пасажирів на рейсах міжобласного значення, зокрема це поширюється на потяги та літаки. Якщо раніше потрібно було купити квиток, та зараз треба ще мати певні документи», – пояснює правозахисник.
Олег Огородник наголосив, що такі нововведення однозначно вплинуть на легальність перевезення, адже ці правила впровадили досить спонтанно, а це, на думку юриста, потрібно було зробити дещо раніше.
«У Китаї такі жорсткі заходи були ще у 2019 році, а в нас це зробили лише наприкінці 2021 року. Це вплине на те, що побільшає тіньових перевезень, люди шукатимуть альтернативні шляхи переміщення. Не всі мають змогу та бажання вакцинуватися. ПЛР-тест можна зробити за направленням сімейного лікаря, але це величезні черги та ризики захворіти. А у платній лабораторії такий тест коштує понад тисячу гривень. Люди шукатимуть «блаблакари», можливо, з’являться нові служби. Проконтролювати те, що особа здійснює незаконні перевезення, поліція не зможе, адже люди не будуть зізнаватися, що їдуть за гроші», – наголосив адвокат.Насамкінець він підкреслив, що нові правила – це не порушення прав людини, адже передусім вони спрямовані на те, щоб захистити людей від пандемії.
«Можливо, такі заходи правильні, але спосіб і час їх реалізації не зовсім правильні. Це потрібно було робити раніше або розширити коло людей, які мали б дозвіл на перевезення. Зараз це можуть робити водії, які мають або ПЛР-тест, або паспорт вакцинації. Я шукав інформацію, чи пройде довідка про те, що людина перехворіла на коронавірус, але не знайшов. За логікою, вона мала б пройти, але МОЗ не зробило уніфікованої форми такої довідки», – сказав Олег Огородник.
Вікторія СЕМЕНЮК, Олександр ЗЕЛІНСЬКИЙ
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Попри будній день, о 8:00 на автостанції №1, що на вулиці Конякіна в Луцьку, зібралося трохи люду. Одні пасажири метушаться туди-сюди у пошуках квитків та потрібної платформи, інші – неквапливо п’ють каву. Хтось ще додивляється перерваний сон, сидячи на лавочці, а хтось активно жестикулює й обурюється зростанням тарифів, низькими пенсіями і, звісно ж, нововведеннями щодо перевезень.
У приміщенні актовокзалу ажіотаж не такий, як надворі. Черг біля каси немає. Чорнявий хлопчина підходить до віконечка і просить квиток на рейс «Луцьк-Рівне».«Ваш паспорт вакцинації, будь ласка», – пролунало по той бік скла.
«Який ще паспорт? Мені треба їхати! У мене мама хвора», – обурився пасажир.
«Вибачте, не можемо продати вам квитка»…
Отже, нові вимоги таки в дії.Як поінформувала касирка автостанції №1 Вікторія Соломина, єдина зміна у продажу квитків – це наявність у пасажирів або ПЛР-тесту, або паспорта вакцинації, або ж довідки, що людина перехворіла на коронавірус.
Водночас вона повідомила, що багатьом людям проїзних документів не продали, попередивши їх, що немає сенсу брати квиток без ПЛР-тесту чи паспорта вакцинації, оскільки водій не візьме до автобуса. Якщо ж пасажир купив квитка завчасно, ще до введення нових правил, то йому повертають часткову вартість квитка.
«У нас є певна форма повернення квитків, усе залежить від часу повернення. Від повної вартості ми вираховуємо 10, 20 або 30%. Уже були пасажири, які здавали квитки, адже не мали документів про вакцинацію», – зазначила Вікторія Соломина.
Натомість водій рейсу «Луцьк-Рівне» коментувати нововведення навідріз відмовився й власного імені називати не захотів. Видно, що чоловік – дуже знервований. В руках – папери.
«Прошу пасажирів показати підтверджувальні документи, а вони мені: «А ти хто такий, доктор, що мене перевіряєш? Пішов ти на…!» То я маю свариться? Клянуть мене, клянуть моїх дітей… Воно мені треба? Як їхати, якщо ранок, а вже від нервів руки-ноги смикаються. Що це за закони такі? Хай ті, хто їх ухвалював, ставлять на автостанції людей і хай самі перевіряють ті сертифікати», – не без емоцій обурився керманич, всіляко намагаючись уникнути подальшої розмови із журналістами.Пасажирка Валентина Гурська, яка купувала квиток до Рівного, розповіла, що на касі її запитували, чи вона має ПЛР-тест або паспорт вакцинації, а лише після того продали білет.
«Я вже двічі вакцинувалася. Думаю, що такі нововведення, пов’язані з міжобласними перевезеннями, – це добре, адже щеплюватися потрібно, щоб не заражати інших людей», – переконана жінка.Схожої думки й ще один пасажир цього ж рейсу Володимир Кутецький.
«Я вакцинований, у мене є всі необхідні документи, тому жодних незручностей від нововведень не відчув», – запевняє чоловік.
Каже, що наявність паспорта вакцинації в нього перевіряли під час купівлі квитків у касі автостанції. Натомість в автобусі – ще ні.
«Може, й правильно це все. Моя думка – треба вакцинуватися! У мене родичка працює медиком, тож саме вона мені порадила зробити щеплення. І я це зробив без жодних питань», – зазначив пасажир.На противагу вакцинованим пасажирам, є й незадоволені нововведеннями. Утім чи то через поспіх, чи емоційну напругу, розповісти про власну позицію журналістам не хочуть – ховають обличчя та втікають від фотокамери.
«Хай коні вам коментують», – спересердя сплюнула старша жіночка в рожевій куртці й пішла геть.
Для того щоб поцікавитися, чи вплинули нові вимоги Кабміну на пасажирські перевезення та роботу автостанцій області, журналісти Інформаційного агентства Волинські Новини звернулися по коментар до голови правління Волинського обласного підприємства автобусних станцій Інеси Корнейчук.Вона проінформувала, що 11 жовтня 2021 року вийшов додаток до постанови Кабінету Міністрів про те, що з 21 жовтня є обов’язковою зміна порядку перевезення пасажирів. Такі вимоги і до пасажирів, і до водіїв.
«Кожен пасажир і водій зобов’язані бути вакцинованими й мати відповідний паспорт вакцинації, що це засвідчує. Це може бути документ у додатку «Дія» або отриманий в сімейного лікаря. Нововведення не стосується дітей до 18 років. Якщо ж немає сертифіката про вакцинацію, підійде ПЛР-тест або експрес-тест, який засвідчить, що пасажир не хворіє на COVID-19», – зазначила керівниця.
Інеса Корнейчук зауважила: станом на сьогодні більшість автобусів вийшли на рейс.
Проте, з її слів, зранку 21 жовтня із автостанції №1 у Луцьку на маршрут не виїхали три міжобласні рейси: «Луцьк-Вінниця», «Луцьк-Івано-Франківськ» та «Луцьк-Львів» одного з перевізників. Причина – небажання ризикувати й отримати штраф або ж невакциновані водії.«У середньому в нас близько 600 відправлень на день. Але сьогодні пасажирів мало, бо люди налякані й не знають, як їм діяти. Також лякають великі штрафи, що загрожують перевізникам у разі невиконання вимог. Обов’язок контролю за дотриманням нововведень водіями і пасажирами поклали на перевізників. Але фізично це неможливо, адже в одного перевізника може бути десять і більше різних рейсів, тож перевірити кожного пасажира – нереально. Тому самі перевізники переклали цей обов’язок на водіїв, хоча фактично про це не прописано у жодному нормативному акті. Якщо в салоні автобуса є люди без документів, що підтверджують наявність щеплення або результат ПЛР-тесту, водій їх не має права перевозити», – акцентувала Інеса Корнейчук.
Очільниця Волинського підприємства автоперевезень розповіла, що органи контролю виставили близько 900 бригад, до складу яких входять працівники Укртрансбезпеки та поліції. Тому якщо водія зловлять на перевезенні пасажирів без документів, що підтверджують вакцинацію, або ж без результатів тесту, то перевізнику загрожує штраф від 34 до 170 тисяч гривень.«Це загрожує припиненням перевезень і відсутністю автобусів на маршрутах. На мою думку, такі вимоги Кабміну знищують легальних перевізників. Адже пасажирам однаково потрібно кудись їхати і вони звертатимуться по допомогу до нелегальних, тих, які подають оголошення про перевезення на інтернет-носіях. Поки що ці вимоги стосуються міжобласних та міжнародних перевезень, але ширяться чутки, що з 1 листопада їх поширять і на внутрішні. Вихід з ситуації один: треба робити зміни в законі, бо штрафи непомірно великі і їх не в змозі заплатити ні перевізник, ні пасажир», – каже співрозмовниця.
Ситуацію прокоментував юрист Олег Огородник, який наголосив, що справді, згідно із нововведеннями, відповідальність за перевезення невакцинованих пасажирів чи пасажирів, які не мають ПЛР-тесту, покладається на перевізника.
«Якщо поліцейські будуть складати протоколи на водіїв, які фактично допустили осіб до себе в автобус, то це буде неправильно. Оскільки водій є лише найманим працівником перевізника, який має належним чином донести інформацію до водія. Штраф покладається на перевізника, а він може перенести штраф на водія, але не навпаки. Водій має переконати, що в пасажира, якого він перевозить, є COVID-сертифікат або ПЛР-тест, який було зроблено менш ніж 72 години тому. Зараз у додатку «Дія» хочуть підтягнути довідки, які свідчать про те, що людина перехворіла», – сказав правознавець.Також адвокат звернув увагу на те, що серед волинян часто можна почути, що нові вимоги щодо перевезень порушують право осіб на вільне пересування.
«Це не зовсім так, адже раніше, якщо людині потрібно було скористатися транспортними послугами, то вона мала купити квиток. Тоді ніхто не кричав, що це порушення свободи, адже можна пересуватися будь-яким іншим видом транспорту: велосипедом, авто тощо. Просто зараз ввели правила, якими встановлюють умови проїзду пасажирів на рейсах міжобласного значення, зокрема це поширюється на потяги та літаки. Якщо раніше потрібно було купити квиток, та зараз треба ще мати певні документи», – пояснює правозахисник.
Олег Огородник наголосив, що такі нововведення однозначно вплинуть на легальність перевезення, адже ці правила впровадили досить спонтанно, а це, на думку юриста, потрібно було зробити дещо раніше.
«У Китаї такі жорсткі заходи були ще у 2019 році, а в нас це зробили лише наприкінці 2021 року. Це вплине на те, що побільшає тіньових перевезень, люди шукатимуть альтернативні шляхи переміщення. Не всі мають змогу та бажання вакцинуватися. ПЛР-тест можна зробити за направленням сімейного лікаря, але це величезні черги та ризики захворіти. А у платній лабораторії такий тест коштує понад тисячу гривень. Люди шукатимуть «блаблакари», можливо, з’являться нові служби. Проконтролювати те, що особа здійснює незаконні перевезення, поліція не зможе, адже люди не будуть зізнаватися, що їдуть за гроші», – наголосив адвокат.Насамкінець він підкреслив, що нові правила – це не порушення прав людини, адже передусім вони спрямовані на те, щоб захистити людей від пандемії.
«Можливо, такі заходи правильні, але спосіб і час їх реалізації не зовсім правильні. Це потрібно було робити раніше або розширити коло людей, які мали б дозвіл на перевезення. Зараз це можуть робити водії, які мають або ПЛР-тест, або паспорт вакцинації. Я шукав інформацію, чи пройде довідка про те, що людина перехворіла на коронавірус, але не знайшов. За логікою, вона мала б пройти, але МОЗ не зробило уніфікованої форми такої довідки», – сказав Олег Огородник.
Вікторія СЕМЕНЮК, Олександр ЗЕЛІНСЬКИЙ
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 89
911
Показати IP
21 Жовтня 2021 14:45
Постанова кабінету мінічтрів не є законом України. Стаття 33.Конституції України Чи тайте уважно.
Карантинер до 911
Показати IP
21 Жовтня 2021 16:42
Юридично влада права, бо виконує свій конститційний обов'язок захисту здоров'я та життя людини. Зрозумій, якщо ти живеш в суспільстві то ти є заручником суспільства і воно може робити з тобою все що захоче.
Якщо хочеш боротись за свої свободи, то мусиш обирати не юридичний, а політичний чи насильницький шлях.
ТАК до Карантинер
Показати IP
22 Жовтня 2021 18:58
Юридично кабінет міністрів своїми постановами порушив десяток кримінальних статей ,починаючи від першої постанови і до нинішньої.Всудах розглядається багато позовів
проти кабінету ,подивіться які підлітки юристи захищають кабмін.Досвідчені адвокати
не хочуть виставляти себе на посьмиховисько .Органи влади повинні діяти в межах встановлених Конституцією і в спосіб передбачений нею .А що робить влада ,що хоче те і робить ,,людей за худобу сприймає,і люди мовчать ..
ОТОТак до ТАК
Показати IP
23 Жовтня 2021 22:23
Ви де живете? :))) А РНБО нічого не порушує?! :)))
119 до 911
Показати IP
21 Жовтня 2021 18:53
Влада ж перша десь ту Конституцію мала....любо влада, і вчорашня, і сьогоднішня, і майбутня так само....
Тавріческій Мудрєтсс до 911
Показати IP
24 Жовтня 2021 09:34
Ой, сдайоцца мнє ,шо ми на гранє міравога шухєра...
911
Показати IP
21 Жовтня 2021 14:46
ст.21
Правильно
Показати IP
21 Жовтня 2021 14:53
Молодці за таку ідею. Потрібно робити щеплення. А то ні, бо ми українці розумніші за всіх європейців, які на відміну від нас вакцинуються набагато швидше.
Карантинер до Правильно
Показати IP
21 Жовтня 2021 16:28
Ти не правий з першої своєї думки, бо мавпуєш "європейських надлюдей" замість того, аби мислити автономно.
ти телепню протести в італії бачив? н
Хрен собачий до Дідо
Показати IP
23 Жовтня 2021 00:01
Я бачив, дідо-ТЕЛЕПЕНЬ. І шо???. З-за пару тисяч протестуючих телепнів, які не хочуть вакцинуватись,має страждати багатомільйонна Італія?. Доводжу до вашого відома, що з 15 жовтня в Італії навіть в бар чи ресторан не зайдеш без грін паса. Тим більше не поїдеш в інший регіон. Я 2 жовтня їздив з Удіне в Пізу, хоч був вже один раз вакцинований, але мав проблеми в потягу. Добре що не штрафанули від 400 до 1600є. чи з поїзда не зсадили на півдорозі. І це правильно, не хочеш вакцинуватись, сиди вдома...
Марія до Правильно
Показати IP
22 Жовтня 2021 09:31
Вакцина ж лише "полегшує симптоми". Вакциновані такі ж самі перенощики хвороби як і не вакциновані. Тільки не кажіть мені, що держава хвилюється, щоб я сильно не мучилася від корони)) В такому разі нехай вакциновані теж тести на ковід здають! Ось тоді тут буде хоч логіка якась
ОДІН.
Показати IP
21 Жовтня 2021 15:04
А дійсно хто він такий.....?
лучани
Показати IP
21 Жовтня 2021 15:12
Поліція повинна допомогти водіям котролювати ситуацію. Чому нема чергових поліціянтів на автостанції ?
ТАК до лучани
Показати IP
22 Жовтня 2021 17:28
Бо поліцаї розуміють що всі ці вимоги незаконні. Вам ,порада найміть і поставте біля себе приватного поліціянта ,Чому мої податки мають тратитись на утримання якихось чергових поліціянтів на автостанції !
Лучанин
Показати IP
21 Жовтня 2021 15:26
Не продавати квитки в касі без сертифікату чи тесту
ТАК до Лучанин
Показати IP
22 Жовтня 2021 17:49
Краще не пускати в автобус таких як ви хворих на голову ,бо вони можуть кусатись.Що за дичину ви пропонуєте? Щоб купити квиток 40 грн ,до Городниці я маю заплатити за тест 500 чи 700 грн.?Зійдіть на землю бо ви десь в паралельному світі ! Сьогодні один тест потрібно завтра вимагатимуть довідку ,чи тест про відсутність діареї після завтра ще щось придумають .НЕ НАГНІТАЙТЕ ПСИХОЗ НА ЛЮДЕЙ ,ЙОГО І ТАК ДОСТАТНЬО.!
ВАР_ДУР
Показати IP
21 Жовтня 2021 15:27
Тепер нападаючі футбольної команди, перед тим як перейти на половину поля суперника, повинні будуть представити захисникам команди противника сертифікати, або бити по воротах зі своєї половини поля !
Лучанка
Показати IP
21 Жовтня 2021 15:30
І водій не при ділах
Як
Показати IP
21 Жовтня 2021 15:48
А якщо , я перехворіла і маю природні антитіла, які зазначені в результатах аналізів, для чого мені ще якусь вакцину колоти. Новий штам, нова доза вакцини, вже третю подекуди колять, це ж замкнутий круг! Хай кожен вілповідає сам ща себе і своє здоровя, шо за заставляння і переслідування.
Вова до Як
Показати IP
21 Жовтня 2021 16:29
Сидіть дома та відповідайте за своє здоров’я.Чого до людей сунетесь?
Карантинер до Вова
Показати IP
21 Жовтня 2021 16:44
Давай найкраще ніхто не буде сидіти вдома і припинеться ця вся грязня між людьми, й будемо жити як і до ти всіх карантинів і вірусів.
Анонім до Карантинер
Показати IP
21 Жовтня 2021 20:21
Ні, краще такі як ви будуть сидіти десь далеко від нормальних людей.
ТАК до Анонім
Показати IP
22 Жовтня 2021 18:15
Ви нормальний ? Нормальні думають своєю головою ,ви повторюєте страшилки від влади .
Як до Вова
Показати IP
21 Жовтня 2021 16:56
Серйозно? А ти в той час будеш вакцинований і всеодно будеш хворіти і розносити вірус де можна і не можна. Логіка в тебе «залізна», ну впринципі, як у всіх хто пропагує це діло. Тому, що принцип такий не не захворіти, а типу легке ( не факт) перенести і рознести в маси. Тьху…
Korn до Вова
Показати IP
21 Жовтня 2021 18:27
Пане, прошу вибачення,але якщо Ви не знали, то переносити вірус може і щеплена людина. Всі розумні люди знають, що вакцина не захищає від вірусу а лише запобігає важкому її перебігу, тому по вашій логіці Вам теж потрібно сидіти вдома і не лізти до людей !!!
Коля. до Korn
Показати IP
22 Жовтня 2021 23:31
Офіційно в Україні помирає від ковіду 35-40 вакцинованих людей щодня. Це сьогодні визнав секретар РНБО. А ще сьогодні в Німеччині експерти медичні заявили що в будинках престарілих де всі вакциновані, масово люди хворіють на ковід і чекають нової хвилі епідемії. А в них 70%майже вакциновані. А згідно байкам МОЗ при 70%вакцинації епідемія йде на спад.
Ніяк до Вова
Показати IP
22 Жовтня 2021 10:17
То сиди собі вдома, чи ти чимось кращий??? Вакцинований чи невакцинований - ти так само може бути джерелом інфекції. Де логіка? Це все маніпуляція для примусової вакцинації. Владі байдуже на наше здоров"я. Головне щоб папірець був. А скільки ви проживете і як - нікого не хвилює!
Так до Як
Показати IP
21 Жовтня 2021 16:46
А тому що ваше життя і здоров'я не важливі. Вже давно сформувалася в розумних людей нова народна мудрість: якщо десь гарно стелять - шукайте проблему. Це стосується усього. Якщо Ви перехворіли навіть відсутність антитіл не говорить про те що при потраплянні віруса імунітет не виробить нові антитіла. Вакцина ж вбиває імунітет і наказує йому серед всіх можливих цілей за якими він раніше слідкував обирати лише прописану в вакцині. Дуже скоро прорветься реальна статистика, ой скоро.
Нострадамус
Показати IP
21 Жовтня 2021 16:13
Ймовiрно у вакцинувннi е сенс, aле як безмозгло запроваджують закони,-просто нема cлiв, тiльки "пi -пi- пi"!...
У ЦНАПІ
Показати IP
21 Жовтня 2021 16:15
та інших держ.структурах давно були? Хіба не одна з вимог уряду(хочеться я на о змінити)носити маски?
лучанин
Показати IP
21 Жовтня 2021 16:16
водію причепіть мішалку до сраки водій повинен їхати а не перевіряти сертифікати
Анонім до лучанин
Показати IP
21 Жовтня 2021 18:56
і ліхтаря на лоба...
Лучанин
Показати IP
21 Жовтня 2021 16:27
А можна межі області пішки перетинати або на велосипеді?
Водій до Лучанин
Показати IP
21 Жовтня 2021 16:42
Геній, значить висаджую пасажирів перед межею областей, проїздаю і підбираю через сто метрів пасажирів.
Карантинер до Водій
Показати IP
21 Жовтня 2021 16:46
А хороша ідея!
Анонім до Лучанин
Показати IP
22 Жовтня 2021 09:28
І що? На межах області не перевіряють чи ви вакциновані..
Зате за декілька кілометрів зупинять автобус і складуть на перевізника протокол якщо він порушив. І правильно зроблять, якщо хворі то сидіть дома а не заразу розвозите. Сказано ж вакцина АБО тест.
Луцьк
Показати IP
21 Жовтня 2021 16:55
На бла бла кар
Світлана
Показати IP
21 Жовтня 2021 17:53
Так, Я не вакцинована. Алергетик. Імоглобулін Е,при 87нормі є набагато вищим,в лютому21 мала набряк Квінке, тоді імоглобулін Е був 1089. Хто медик, тому зрозуміло. Але в МОЗ кажуть, що алергетикам вакцинуватись протипоказів немає. Хіба, коли після першого разу буде анафілактичний шок. Тоді другу не потрібно. Звісно, мерцю, вакцина ні до чого
Анонім до Світлана
Показати IP
22 Жовтня 2021 07:24
Для тих хто не хоче вакцинуватись залишили варіант тесту, або довідки що перехворів. Бачите тільки те що хочете бачити? Скрізь зрада? Державі дешевше вакцинувати кожного, ніж вилікувати кожного важкого хворого. Де ви такі беретесь?
Внук до Анонім
Показати IP
22 Жовтня 2021 09:31
Не мели дурного. Вартість лікування не значної кількості важкохворих в рази менша ніж вартість вакцин для 40 млн населення. Аналітик недороблений.
Анонім до Внук
Показати IP
22 Жовтня 2021 09:46
да, 24 тисячі нових хворих, 5 тисяч з яких тільки за вчора потрапили в лікарні, а 614 померло..
Лікування одного 15 тисяч гривень, а вакцина для одного 500 гривень. А ще збитки для бізнесів і бютжету через локдауни. Вакцина зменшує шанси заразитись і зменшує ймовірність важкого перебігу.
Антивакцинатор недороблений.
Внук до Анонім
Показати IP
22 Жовтня 2021 11:22
40 млн на 500 грн гре це 20 млрд грн. А доз потрібно 2. А скоро і 3. Ну то що там з цифрами?
ТАК до Анонім
Показати IP
22 Жовтня 2021 19:21
Хто рахував цих хворих ? ТИ ? Гроші хто рахував ? Ти ?Вакцина зменшує шанси заразитись ..... ти перевіряв ?Колись вірили партії зараз владі .Хіба можна вірити тим людям тому міністру який забороняв виходити в парк весною 2020 року на прогулянку ,бо це не безпечно .Люди у вас ,що пам*ять на сім днів ?Ви забули як нас лякали на початку всієї історії ,а самі купляли пальтішка за 600 тисяч ?Вся ця статистика і робиться і подається нам для нашого залякування ,та напевне вам це не зрозуміти ,бо ви напевне один із них хто залякує.
Анонім до ТАК
Показати IP
23 Жовтня 2021 07:48
Ну да, я маю не довіряти офіційній статистиці але маю вірити ноунейму з коментарів під статтею на регіональному сайті))
Анонім до Внук
Показати IP
22 Жовтня 2021 09:47
5 тисяч людей потрапило в лікарню за вчорашню добу це незначна кількість?
Внук до Анонім
Показати IP
22 Жовтня 2021 11:18
Ця статистика сфабрикована, знаю з першоджерел. Так як і знаю сам від лікарів, які є моїми родичами, що насправді вакцинованих з короною велика кількість, і перебіг хвороби в них важчий. Але Вам про це ніхто не скаже.
Внук до Внук
Показати IP
22 Жовтня 2021 11:19
Так не робіть локдауни. Живіть як люди, а примусово тільки свиней і худобу колять.
Хрен собачий до Внук
Показати IP
23 Жовтня 2021 00:12
Брехло ти внучок. А ще й у школі мабуть двієчником був. По мед.статистиці зі 100 людей з важким перебігом ковіду в реанімаціях, 95-97 не вакцинованих, або з липовими сертифікатами. А ти сам ПІЗ..ДУН ВЕСЕЛИЙ, ще й людей в оману вводиш. Я таких як ти, взагалі би заставляв в ковідних лікарнях прауювати, тоді б не піз...ли лишнього і не розносили брехню направо і наліво...
ТАК до Хрен собачий
Показати IP
23 Жовтня 2021 22:29
Навчись елементарній культуті спілкування ,ти не в сауні з ....... Коли ти станеш Піночетом ,тоді будеш мати право когось, чомусь заставляти ,а поки ти не Піночет свої заставлялки тримай на короткому поводку ,бо у когось є більше сили ,щоб змусити тебе щось робити !!!Ми знаєм як роблять ,медстатистику ,поступив хворий з тромбозом -написали ковід,хворого з запаленням легенів -оформили як ковід.,Нараховують доплати і.т.д ... Ви ці СТРАШИЛКИ ВЛАДИ НЕ ПОВТОРЮЙ , НА НАС ЦЕ НЕ ДІЄ !!!
ТАК до Анонім
Показати IP
22 Жовтня 2021 18:22
Де ми беремось ,ми тут жили і жити будем ,з природнім імунітетом . Звідки вас до нас закинули і хто ?
розумаха
Показати IP
21 Жовтня 2021 18:08
Ви Конституцію згадуєте коли у лікарню йдете, а медицина безкоштовна! А коли за навчання платите, а освіта безкоштовна, там десятки, сотні тисяч дітям оплачуєте і Конституцію не згадуєте! А тут про здоров’я і життя вас і оточуючих мова йде і ви так коментуєте і реагуєте?! Ця нація, з такими безголовими, невиліковна!
нете до розумаха
Показати IP
21 Жовтня 2021 18:58
От в тому то й діло що в даному випадку мова йде про життя і здоров'я. Гроші витрачені на щось шкода, але потім можна підзаробити, а здоров'я і життя не придбаєш! Тут не знаєш як від вас, вакцинованих, свідків телевізора вберегтися, аж раптом ще й примусово добивають.
ТАК до розумаха
Показати IP
22 Жовтня 2021 18:26
Подивіться у вас ваша голова на місці ,є ? Може то не голова ?
Анонім
Показати IP
21 Жовтня 2021 18:46
Якщо ви,вакциновані,почнете вмирати від побічних дій...то владі буде п..й.Дааа,влада за наше здоров'я переживає,зарплати в нас і пенсії великі,щоб ми харчувались добре,жили щасливо...
666 до Анонім
Показати IP
21 Жовтня 2021 23:31
навесні не встигатимуть вивозити їх.
це неминуча розплата за трусість і за дурість.
Лучанам І не лучанам
Показати IP
21 Жовтня 2021 18:50
АНАМНЕЗ буде в Боголюбах!
Андрій
Показати IP
21 Жовтня 2021 18:55
ШАновний Огороднику не городіть всіляку єресь пошукайте в трудовому кодексі "накладення штрафів" та порівняйте суми штрафів з середньою галузевою зарплатою, думаю вам як юристу цікаво буде почитати такі джерела правової інформації... Реальний штраф можна стягнути тільки нелегально з тіньової зарпати а це вже за межами права... вчіть матчасть...
Ленін
Показати IP
21 Жовтня 2021 19:38
Щоб попередити масові акції протесту, щоб не везли буси ощасливлених новою владою людей на Куїв, вона робить параліч залізничного і автотранспорту. Ще студентам зробить канікули на всю зиму
Вакцинований
Показати IP
21 Жовтня 2021 21:16
Шановні антиактивактори! Невже вам мало статистики за вчорашній день!!! РЕКОРД померлих та захворілих, серед них велика кількість дітей (Богу дякувати, що діти поки що лише хворіють)!!!
Wel
Показати IP
21 Жовтня 2021 21:44
Агов, антивакцинатори. Ви вже забули, що у дитинстві ВСІХ вакцинували від низки небезпечних хвороб, чим суттєво знизили дитячу смертність. І ніхто нікого не питав.
Не хочете жалобу написати колективну, що вам без вашого дозволу, можливо, життя врятували?
Непохитно налаштовані ризикнути власним життям? Ваше право, але не заважайте тим, хто намагається врятувати людські життя.
666 до Wel
Показати IP
21 Жовтня 2021 23:30
законом України визначені 6 захворювань, від яких вакцинування є обов'язковим. туберкульоз, кір, дифтерія, гепатит, наприклад. так от вашого ГРВІ у цьому списку немає. к**чені автоперевізники будуть покарані гривнею, нормальні отримають більше пасажирів. так працює ринок.
Анонім до 666
Показати IP
22 Жовтня 2021 09:30
тебе не змушують вакцинуватись. Пройди тест, покажи що здоровий і їдь під три чорти.
ТАК до Анонім
Показати IP
22 Жовтня 2021 20:18
Чорти з тобою з нами -люди.
Карантинер до Wel
Показати IP
22 Жовтня 2021 16:46
Вакцинували нас інактивованою вакциною, а не векторною чи МРНК, як ті що є зараз від коронавірусу. Інактивована від коронавірусу лише розробляється наприклад французька Valneva чи російська CoviVac.
Ти дурак, якщо думаєш, що будеш жити вічно, треба лиш все правильно робити робити та не ризикувати. Зрозумій, ти помреш, помруть твої діти та діти твоїх дітей - ніхто не живе вічно на Землі, така Воля Божа. Замість того аби переживати за життя, треба переживати за душу.
ТАК до Wel
Показати IP
22 Жовтня 2021 18:42
Вакцини які використовували для дітей роками досліджували роками а не за 2 місяці виготовили .Ніяка з наявних вакцин від ковіду не пройшла всі етапи досліджень ! Що вам колють ?Ви знаєте -ні ,ніхто не знає,а це ваше право !Чому на ваше право хтось поклав ... Хто хоче нехай колеться але примушувати інших такими методами .виженем з роботи .не зможеш доїхати до дому ,чи на роботу, не пустим в магазин - заборонено,це дискримінація людини .
666
Показати IP
21 Жовтня 2021 23:25
при першій нагоді зафіксую вимогу продати квиток через касу і з тріском ви..... автостанцію в суді. на велику суму. звісно, якщо до того часу вона ще проіснує, бо це все остаточно знищує легальний дохід автостанцій від перевезень.
у цих кончених правилах немає нічого про обмеження на продаж квитків. вони прописали, що не пускатимуть на рейс, але продавати квитки зобов'язані. АС, чекай, я вже йду. готуй гаманець.
Луцьк до 666
Показати IP
22 Жовтня 2021 12:51
Чому мутує вірус? На мою думку, як би українці відповідально ставились до свого здоров*я (вдягали маску в людних місцях, дотримувались правил гігієни і т.д., як рекомендують під час пандемії). то б вірус так швидко не мутував. Оскільки наші громадяни не відповідально ставляться до свого, тим більше до здоров*я ближнього, я вважаю, що не потрібно перекладати відповідальність на водіїв, правоохоронців, медиків і державу. Держава створила умови для безкоштовної вакцинації (весь світ ще не знайшов інших методів вирішення цієї ситуації), медикам надали протоколи надання допомоги при ковіді вакцинованим та не вакцинованим (саме цікаве,якщо людина під свою особисту відповідальнісь просто придбала ковід паспорт і не є вакцинованою - що робити лікарю??? Дотримуватись якого протоколу ??? ), водії перевозять пасажирів і не відволікаються на перевірку ковід паспортів - у нас всі свідомі громадяни і в громадській транспорт не полізуть без щеплення або тесту, довідки, що перехворів, щоб не ускладнювати життя співгромадянам, правоохоронці мають право перевіритивсі необхідні документи під час пандемії у кожного громадянина, а не слухати матюки і особисті позиції, повірте на це підуть лічені хвилини. Не вже так важко живучи в суспільстві дотримуватись елементарних правил, щоб убезпечити себе і своїх близьких?
ТАК до Луцьк
Показати IP
22 Жовтня 2021 20:08
Закон про національну поліцію читали ? ст. 32 ,почитайте ,Яке право перевіряти довідку про стан здоров*я має поліцай ,якщо хтось змушує виконувати протиправні дії обо перевищувати свої повноваження ,Кримінальна стаття світить тому хто змушує до виконання і тому хто виконує злочинний наказ.Пригадайте слова клятви поліцейського ,служити не кабміну не верховній раді чи ще комусь а народу України ,виконувати Конституцію і закони України ,Ні один закон не дозволяє перевірку довідки про стан здоров*я у людини поліцейським .Згадуєте правила у суспільстві ,нинішні правила це не елементарні ,це звірські вони не прийнятні для людського суспільства,бо хтось хоче впровадити в наші відносини принцип звіра ,щоб ми дивились один на одного зі страхом з підозрою ,щоб ми копняками виганяли близьких людей ,сусідів наших з автобусів чи з вагонів поїздів .Ви це назаваєте елементарні правила ?
Зеленський
Показати IP
22 Жовтня 2021 09:45
Ви всі, хто проти вакцин, ви за мене голосували? правда?
Порошенко до Зеленський
Показати IP
22 Жовтня 2021 14:54
За тебе голосували 75% вакцинованих))))
Януковис до Порошенко
Показати IP
24 Жовтня 2021 07:24
Але вакциновано близько 25 відсотків. Шах і мат, клятий Вальцман
123
Показати IP
22 Жовтня 2021 09:55
дурдом! світом керує група психів!!
і чому люди не хочуть вакцинуватися?? В СРСР про звичайних людей дбали, а тепер в народу немає жодної довіри до влади (реальних власників кишенькових політиків?), і невідомо що вводять
.....
Показати IP
22 Жовтня 2021 10:16
Тепер говоримо за вакцинацію, а чого коли потрібно було носити маски то Ви цього не робили, а зараз теж є такі які не носять і кричать " Я вакцинован(-а-ий)", а якщо Ви вакцинувалить то не є носіями вірусу? Я розумію одне, якби в кожного була б повага один до одного то елементарне носіння маски даже вакцинованими не викликало б стільки обурення, а також ще є одне, що вакцинація не дає результату, що Ви не захворієте, а лише можливо полегшить перебіг хвороби і так як говорить МОЗ вони лише рекомендують вакцинуватись, тому хватить вакцинованим робити моральний тиск на інших
ЛАЙФАК
Показати IP
22 Жовтня 2021 11:25
Купуйте білет в село на межі областей,далі попуткою в село іншоі області,а там знову в автобус.Або ж по дорозі з водієм домовитесь,щоб не виходити на межі областей
Небайдужа
Показати IP
22 Жовтня 2021 11:44
Думаю перевізникам потрібно захищати свою галузь від великих збитків. Оскаржувати подібні рішення в судах. Питанням здоров"я повинні займатись фахівці медицини, а не політики. Коли за штурвал літака сяде повар, то буде катастрофа. А коли країною править квартал 95...
Анонім до Небайдужа
Показати IP
22 Жовтня 2021 13:10
Список проголосувавших за це дивились? Чи просто так ляпнули? Тільки одна партія за це голосує інші проти?
ТАК
Показати IP
22 Жовтня 2021 12:03
Матінко божа , спаси Україну від усіх огородників .Вони і так вони вважають ,що шмигаль ,чи,ляшко зі своїми постановами стоять вище Конституції ! Ви виправдовуєте наступ диктатури шмигаля і ляшка ,обмеження прав і свобод передбачених конституцією ,це як зрозуміти ?Нікого не можна силою змушувати проходити медичні досліди чи експерименти ,тільки добровільна згода людини так каже Конституція .Дискримінація людей по статті ,за віком ,за місцем проживання ,за станом здоров*я та іншими ознаками заборонена Конституції .Обмежувати веденню господарської діяльності хто має ,право ?З однією людиною перевізник має право укладати договір на перевезення ,а з іншою ні ,це не втручання ?Змушувати людей перевищувати владні повноваження ,не наділенні законом ,кримінальна стаття і для того хто виконує і для того хто примушує до цих дій .Вимагати довідку про стан здоров*я не має права ніхто ні при поступленні на роботу ,ні при проїзді в транспорті,скоро і хліба не купим без довідки .До чого народ котиться .Ваше пояснення огороднику про різницю між примусовою і обов*язковою виглядає смішно ,і примусова ,хтось або щось примушує вчинити якісь дії ,і обов*язкова постанова кабміну.примушує вчинити вчинити якісь дії.Кого ви виправдовуєте? Тих хто порушив десяток статей кримінального кодексу?
Анонім до ТАК
Показати IP
22 Жовтня 2021 12:53
Ага, давайте ще довідки при записі в басейн заберем, бо ж дискримінація, і при взятті на роботу куди небудь, хай люди більше хворіють на хвороби які передаються повітрям чи через шкіру. Туберкульозники будуть навчати ваших дітей, люди, хворі гепатитом будуть готувати вам їжу в закладах харчування. Прекрасна логіка.
ТАК до Анонім
Показати IP
22 Жовтня 2021 16:02
Читай закон про основи законодавства України про охорону здоров*я ст,39. ,читав ?А ,що в нас є хворі на туберкульоз ? Де ви таких людей бачили ?Так хворий на туберкульоз з відкритою формою ,роздасть людям в автобусі більше ,туберкульоз не виліковний ,ковід може пройти взагалі без ознак .Говорити про туберкульоз не модно туб лікарню в Луцьку взагалі хочуть закрити ,вам це відомо ?Ковід пройде ,через місяць ,через два.,туберкульоз на все життя ..Чому нам кажуть ,що за здоров*я людей дбають а руками закривають псих диспансери ,туб диспансери .шкір диспансери ,!Вище згаданим законом заборонено скорочувати мережу медичних закладів .Чуму медичних працівників переводять час від часу на третину посадового окладу ,роблячи з них сезонних працівників ,нема грошей в державі ,тоді не заважайте працювати бізнесу щоб платити податки .А так у нас є два виходи ,Перший не виконувати заздалегідь не законні вимоги ,або виконувати ,втрачати доходи,не платити податки тому що нема доходів і можливо судитись з кабміном і отримати компенсацію 2000 грн .через 8 років.В суді прем*єр скаже під постановою немає мого підпису так і є всі постанови без підпису ,або це не мій підпис.Вам ніхто не пояснив до цього різницю ,між профілактичним щепленням і профілактичним оглядом для певних професій ,то поцікавтесь !Якщо ви в басейні в закладах харчування ,боїтесь когось то не ходіть туди .Яке ви маєте право когось підозрювати ?Я дивлюсь на всіх людей як друзів братів ,сестер,вони перші мені допоможуть в тяжку хвилину ,а коли ви дивитесь на людей як на загрозу то не відомо ,які переляки вас чекають в майбутньому .
Анонім до ТАК
Показати IP
22 Жовтня 2021 12:57
Якщо людина хвора на небезпечну і заразну хворобу, загрожує життю і здоров‘ю інших то таких людей треба ізолювати від інших. Пройди тест, і їдь куди треба. Не диктуйте свої правила в такий надзвичайний стан. Медична система перевантажена і без вас. Де ви беретесь такі? Чого весь світ адекватно сприймає, і тільки українці бачать скрізь заговор?
ТАК до Анонім
Показати IP
22 Жовтня 2021 17:00
Якщо людина хвора ,то людині потрібно запропонувати лікування ,в Україні люди отримують безплатне лікування ,гарантоване Конституцією ні. ,хіба,що представники влади . Хвора на яку хворобу , конкретніше ?Більш не безпечні хворі на голову ,це майже не лікується .Куди будете ізольовувати мільйони українців ? В гетто ,на стадіони ,Це ви так вирішили ,що не вколоті хворі ?Є ознаки хвороби, висока температура головний біль ,слабість,А якщо людина захворіла ,то їй не можна до дому доїхати ,що має здихати на вокзалі ! Пройди тест ,хто заплатить за нього ,держава ,в нас медицина безплатна чому люди повинні платити останні гроші ,щоб багатіли виробники тестів ,.Що може показати тест з похибкою 50\50% ?А що в Україні надзвичайний сан ?Такого стану не запроваджено ,а значить права людини гарантовані КОНСТИТУЦІЄЮ НЕ МОЖУТЬ БУТИ ОБМЕЖЕНІ Вивчіть конституцію ,закон прямої дії.Медична система перевантажена,вина не людей ,а тих керманичів ,які робили медичні округи ,які ліквідовували лікарні ,диспансери ,вони чим керувались,чиї вказівки виконували ,Де ми беремось такі, ми ,тут живем давно ,і будем жити і якщо весь світ і сприймає за нормальне ,що людей порівняли з худобою і женуть їх в гетто то українців не вийде . Не надійтесь !
Карантинер до Анонім
Показати IP
22 Жовтня 2021 17:40
Чому ти починаєш з призумпції хвороби, доки тест не покаже негативного результату, то для тебе людина хвора,й на основі цього упередження ти її репресуєш. Надзвичайного стану так і не було введено, та й якщо дійсно медичні заклади перевантажені то правильним рішенням було б відмовляти в стаціонарному лікуванні коронавірусу, тим хто його потребує, або перенаправити всі наявні ресурси в медицину, а не огульно карати всіх підряд. Весь світ для мене не показник, бо живу власним розумом.
ТАК до Карантинер
Показати IP
22 Жовтня 2021 20:13
100 % підтримую всі ваші слова.
Андрій
Показати IP
22 Жовтня 2021 17:33
Закон по охороні здоров'я ст 39.1,ст 40. Якщо поліція первірить сертифікат ст 365(перевищення повноважень). Тим більше по Конституції України в нас карантину немає, є тільки рекомендація кабміна. Наші міністри грубо порушують Конституцію України та права людини. В МОЗ КОВІД не є об'язковою вакциною і немає календаря вакцинації. Всі постанови не ЗАКОННІ.
Роздрукуйте собі на принтері що ви вакцинований та й їдьте собі, хто його перевіряє, бумажка є? Є. Щасливої дороги.
висновок
Показати IP
23 Жовтня 2021 22:25
Судячи з коментів робиш висновок хто тебе оточує... Валити треба з цієї країни і якомога швидше! :(
Олег
Показати IP
16 Лютого 2022 11:45
Почитавши коментарі, розумію, що нашим людям навіть експрес діагностика не допоможе.
А тут люди стараються, розширюють асортимент та створюють просте вирішення для пацієнтів.
Професійна діагностика для лікарів та пацієнтів є в Україні.
Вчені відкрили 27 нових видів тварин у джунглях Перу
Сьогодні 00:29
Сьогодні 00:29
У Луцьку 850 гривень штрафу отримав водій Ford, який уночі в’їхав у будівлю магазину
22 Грудня 2024 23:31
22 Грудня 2024 23:31
Албанія на рік заборонила роботу TikTok. Усе через вбивство підлітка
22 Грудня 2024 23:02
22 Грудня 2024 23:02
Ісландія планує винести питання членства в ЄС на референдум до 2027 року
22 Грудня 2024 22:33
22 Грудня 2024 22:33
На кордоні України зафіксовано найбільший пасажиропотік за останні роки
22 Грудня 2024 22:05
22 Грудня 2024 22:05
На Волині судили громадянина Молдови, який продав товари за завищеними цінами
22 Грудня 2024 21:36
22 Грудня 2024 21:36
Луганчанин, який їхав на заробітки через Ягодин із фальшивими документами, відбувся штрафом
22 Грудня 2024 21:10
22 Грудня 2024 21:10
Шукала дівчині клієнтів: у Луцьку суд покарав сутенерку
22 Грудня 2024 20:42
22 Грудня 2024 20:42
Прем’єр Грузії погрожує президентці в’язницею, якщо вона не залишить резиденцію
22 Грудня 2024 20:13
22 Грудня 2024 20:13
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.