«Не буду виходити, бо заплатив»: у луцьких маршрутках ловлять «зайців», які розплачуються готівкою. Фото
В обласному центрі Волині управління транспорту та зв’язку міської ради спільно з інспекторами Укртрансбезпеки проводять рейди по міських маршрутках, виявляючи пасажирів, які розраховуються за проїзд готівкою, а не електронними квитками. Зокрема контролери ЛПЕ перевіряють пасажирів, а інспектори Укртрансбезпеки – водіїв. Якщо в маршрутці виявлять пасажирів, які не оплачували проїзд електронним квитком, то на перевізника будуть складені відповідні матеріали про порушення, натомість пасажир змушений заплатити штраф 120 гривень.
Як розповів заступник управління транспорту та зв’язку Олександр Середа, з лютого у міському транспорті розпочалися перевірки контролерами ЛПЕ та представниками муніципальною варти, і це дало свій ефект. Якщо до лютого щодня було до 85 тисяч трансакцій, то після проведення перевірок вони піднялися до показника у 120 тисяч в день. Проте зараз все одно фіксують випадки оплати проїзду готівкою.«Відповідно до адмінкодексу здійснювати перевірку безоплатного проїзду повинен перевізник, але ефекту від цього було мінімум, тож перевізники передали свої повноваження ЛПЕ. Наприклад, вчора контролерами було проведено 3300 перевірок пасажирів, з яких 77 розплатилися готівкою.
Сьогодні до перевірки вирішили долучити і представників Укртрансбезпеки, щоб перевізники також несли відповідальність за оплату проїзду готівкою. Згідно з 66 статтею Закону про автомобільний транспорт Уктрансбезпека повинна перевіряти дотримання законодавства перевізниками. 158 стаття постанови Кабміну про правила надання послуг і 39 стаття Закону України зобов’язує пасажирів мати при собі електронний квиток у разі запровадження електронної системи оплати проїзду. При відсутності електронного квитка штраф накладатиметься не лише на пасажира, а й на перевізника», – зазначив Олександр Середа.Старший державний інспектор Поліського міжрегіонального управління Укртансбезпеки В’ячеслав Козлов повідомив, що в разі виявлення порушення щодо оплати проїзду готівкою, може бути складений акт на перевізника, який розглянуть протягом двох місяців, і буде прийнято рішення про застосування адміністративних штрафів. Такі перевірки будуть проводитися до літа. З його слів, у якості покарання перевізнику може бути припис або ж штраф 1700 гривень.
«Перевізник зобов’язаний організувати роботу так, щоб водій не брав готівку. Коли ми бачимо біля водіїв готівку, то вони здебільшого говорять, що це їхні кошти. Ми не можемо довести, що це не так», – відзначив представник Укртрансбезпеки.Контролерка ЛПЕ Олена Брилюк розповідає, що люди на перевірки реагують по-різному: одні платять штрафи, інші реагують агресивно, використовуючи нецензурну лексику.
«Дітей і людей похилого віку ми стараємося не штрафувати, коли спіймали їх вперше. Якщо людина має електронний квиток при собі, але забула його поповнити, то це вже не наші проблеми, у цьому випадку людина повинна заплатити штраф. Зараз можна розрахуватися не лише сіті-кард, а й мобільним додатком та банківської карткою. Коли ж пасажири ведуть себе занадто агресивно, то ми викликаємо поліцію, але там говорять, що це не їхня сфера відповідальності», – каже контролерка.Натомість контролерка Ірина Олімпіюк наголосила, що людина, яка не оплатила проїзд, повинна сплатити 120 гривень штрафу одразу ж. Контролери мають відповідну квитанцію, один корінець дають пасажирові, інший здають у бухгалтерію.Інформаційне агентство Волинські Новини стало свідками перевірки у трьох маршрутках: №9, 12 та 25. Контролери блокували валідатори, щоб жоден із пасажирів не міг розрахуватися за проїзд, а згодом за допомогою спеціального пристрою сканували сіті-кард.Якщо у перших двох маршрутках виявили лише по одному пасажиру, які оплатили за проїзд готівкою, то в маршрутці №12 таких пасажирів було четверо. Відзначимо, що здебільшого «зайцями» були люди похилого віку, які говорили, що їздять рідко. Натомість водії відхрещуються від того, що вони брали готівку, говорячи, що, можливо, пасажири просто не заплатили, а вони тут ні до чого.Відзначимо, що один із чоловіків відмовився покидати маршрутку, оскільки наголошував, що заплатив готівкою, яку водій взяв, тож він звернувся безпосередньо до водія.
Оскільки більшість виявлених пасажирів були похилого віку, контролери не стягували з них штраф, адже розуміють, що ті живуть за мізерну пенсію і для них 120 гривень – це досить таки вагома сума. Натомість представники Укртрансбезпеки складуть на перевізників відповідні матеріали, і згодом вони понесуть відповідальність.
Олександр ЗЕЛІНСЬКИЙ
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Як розповів заступник управління транспорту та зв’язку Олександр Середа, з лютого у міському транспорті розпочалися перевірки контролерами ЛПЕ та представниками муніципальною варти, і це дало свій ефект. Якщо до лютого щодня було до 85 тисяч трансакцій, то після проведення перевірок вони піднялися до показника у 120 тисяч в день. Проте зараз все одно фіксують випадки оплати проїзду готівкою.«Відповідно до адмінкодексу здійснювати перевірку безоплатного проїзду повинен перевізник, але ефекту від цього було мінімум, тож перевізники передали свої повноваження ЛПЕ. Наприклад, вчора контролерами було проведено 3300 перевірок пасажирів, з яких 77 розплатилися готівкою.
Сьогодні до перевірки вирішили долучити і представників Укртрансбезпеки, щоб перевізники також несли відповідальність за оплату проїзду готівкою. Згідно з 66 статтею Закону про автомобільний транспорт Уктрансбезпека повинна перевіряти дотримання законодавства перевізниками. 158 стаття постанови Кабміну про правила надання послуг і 39 стаття Закону України зобов’язує пасажирів мати при собі електронний квиток у разі запровадження електронної системи оплати проїзду. При відсутності електронного квитка штраф накладатиметься не лише на пасажира, а й на перевізника», – зазначив Олександр Середа.Старший державний інспектор Поліського міжрегіонального управління Укртансбезпеки В’ячеслав Козлов повідомив, що в разі виявлення порушення щодо оплати проїзду готівкою, може бути складений акт на перевізника, який розглянуть протягом двох місяців, і буде прийнято рішення про застосування адміністративних штрафів. Такі перевірки будуть проводитися до літа. З його слів, у якості покарання перевізнику може бути припис або ж штраф 1700 гривень.
«Перевізник зобов’язаний організувати роботу так, щоб водій не брав готівку. Коли ми бачимо біля водіїв готівку, то вони здебільшого говорять, що це їхні кошти. Ми не можемо довести, що це не так», – відзначив представник Укртрансбезпеки.Контролерка ЛПЕ Олена Брилюк розповідає, що люди на перевірки реагують по-різному: одні платять штрафи, інші реагують агресивно, використовуючи нецензурну лексику.
«Дітей і людей похилого віку ми стараємося не штрафувати, коли спіймали їх вперше. Якщо людина має електронний квиток при собі, але забула його поповнити, то це вже не наші проблеми, у цьому випадку людина повинна заплатити штраф. Зараз можна розрахуватися не лише сіті-кард, а й мобільним додатком та банківської карткою. Коли ж пасажири ведуть себе занадто агресивно, то ми викликаємо поліцію, але там говорять, що це не їхня сфера відповідальності», – каже контролерка.Натомість контролерка Ірина Олімпіюк наголосила, що людина, яка не оплатила проїзд, повинна сплатити 120 гривень штрафу одразу ж. Контролери мають відповідну квитанцію, один корінець дають пасажирові, інший здають у бухгалтерію.Інформаційне агентство Волинські Новини стало свідками перевірки у трьох маршрутках: №9, 12 та 25. Контролери блокували валідатори, щоб жоден із пасажирів не міг розрахуватися за проїзд, а згодом за допомогою спеціального пристрою сканували сіті-кард.Якщо у перших двох маршрутках виявили лише по одному пасажиру, які оплатили за проїзд готівкою, то в маршрутці №12 таких пасажирів було четверо. Відзначимо, що здебільшого «зайцями» були люди похилого віку, які говорили, що їздять рідко. Натомість водії відхрещуються від того, що вони брали готівку, говорячи, що, можливо, пасажири просто не заплатили, а вони тут ні до чого.Відзначимо, що один із чоловіків відмовився покидати маршрутку, оскільки наголошував, що заплатив готівкою, яку водій взяв, тож він звернувся безпосередньо до водія.
Оскільки більшість виявлених пасажирів були похилого віку, контролери не стягували з них штраф, адже розуміють, що ті живуть за мізерну пенсію і для них 120 гривень – це досить таки вагома сума. Натомість представники Укртрансбезпеки складуть на перевізників відповідні матеріали, і згодом вони понесуть відповідальність.
Олександр ЗЕЛІНСЬКИЙ
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 122
Василь
Показати IP
7 Квітня 2021 13:23
Якщо за кожне порушення перевізник заплатить 1700гр-все потихенку ввійде в норму.А для людей похилого віку є тролейбус.Все можна владнати. Ми нічого нового не придумаємо-буде все так,як давно придумали люди у всьому світі.
Неважно до Василь
Показати IP
7 Квітня 2021 20:09
Каждый должен оплачивать проезд так, как ему удобно....
Вася до Неважно
Показати IP
7 Квітня 2021 20:36
Мені зручно не оплачувати
заєць до Василь
Показати IP
8 Квітня 2021 10:51
В якому у всьому світі Василь?)
Miss
Показати IP
7 Квітня 2021 13:43
Якість оплати за проїзд пасажирами повинна співвідноситися з якістю громадського транспорту (автобуси старі, брудні, з технічними неполадками), послуг (їздять не за розкладом, дістатися додому після 22-ої години - проблематично, "розумні" зупинки показують неправильну інформацію), поведінки водіїв (часто кричать і хамовито себе поводять, при зупинці не повністю зупиняються і пасажири виходять на ходу, не слідують правилам), можливостями поповнення citycard (два термінала в районі - це МАЛО, додоток досить часто "підвисає"). НЕХАЙ МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА ТА ВІДПОВІДНІ ОРГАНИ ПРОКОНТРОЛЮЮТЬ І ЦІ МОМЕНТИ.
лучани
Показати IP
7 Квітня 2021 13:52
де СБУ?
скептик до лучани
Показати IP
7 Квітня 2021 14:23
поколупалось в зубах і вирішило, що це для них занадто дрібна рибка
ЦАРЬ до лучани
Показати IP
7 Квітня 2021 14:40
ЯК ПОЧУЛИ ЩО ЇХ ХОЧУТЬ ПОНИЗИТИ В КОНТРОЛЕРИ ВІДРАЗУ ВСІ ЗВІЛЬНИЛИСЬ )))))
Народна прокуратура
Показати IP
7 Квітня 2021 14:05
"... людина, яка не оплатила проїзд, повинна сплатити 120 гривень штрафу одразу ж". Серйозно? Водій повезе тих, хто не оплатив? Всі!!! пасажири сплачують і нема чого їх штрафувати. Закрутіть гайки водіям і все буде норм!
Земляк
Показати IP
7 Квітня 2021 14:07
Якби водій (перевізник) не брав готівку, попереджуючи пасажирів про порушення, то вже б 2 роки був порядок. На даний час винні частково пасажири, а в основному це перевізник, ласий до необлікованих коштів.
Отакої
Показати IP
7 Квітня 2021 14:12
Так оплата готівкою заборонена,чи НЕЗАКОННА???Уточніть,бо це важливо,бо мити руки в фонтані також заборонено.
Вася до Отакої
Показати IP
7 Квітня 2021 20:38
Незаконно і заборонено їздити без квитка
ЦАРЬ
Показати IP
7 Квітня 2021 14:17
ШКОДА ЩО НЕ ПОПАЛИСЬ МЕНІ СЬОГОДНІ А ТО Я ВЖЕ ДАВНО ПЛАНУЮ ЇХ РОЗГРОМИТИ В СУДОВОМУ ПОРЯДКУ ЗА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ , КОЛИ Я НАГОЛОШУЮ КОНТРОЛЕРУ ЯКИЙ ЗАКОН І ЯКА СТАТТЯ МЕНІ ДОЗВОЛЯЄ ПЛАТИТИ ГОТІВКОЮ ЇХ ЯК ВІТРОМ ЗДУВАЄ І ВОНИ ЙДУТЬ ЧІПЛЯТИСЯ ДО ІНШИХ ЛЮДЕЙ І ІНКОЛИ МЕНІ ТРАПЛЯЛОСЬ ІНШИХ ЗАХИЩАТИ ВІД НЕПРАВОМІРНИХ ДІЙ ТАК "ЗВАНИХ КОНТРОЛЕРІВ " . ЩЕ РАЗ НАГОЛОШУЮ ЩО ГРИВНЯ Є ЄДИНИМ ЗАКОННИМ ПЛАТІЖНИМ ЗАСОБОМ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ І ПРИЙМАЄТЬСЯ БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ .
скептик до ЦАРЬ
Показати IP
7 Квітня 2021 14:27
воно то так, але якщо ви в супермаркеті заплатите за товар, НЕ ВІЗЬМЕТЕ КАСОВИЙ ЧЕК, і попадетесь охороні, то це буде розцінено як крадіжка. бо у вас немає доказів що ви оплатили за товар. те саме і з оплатою за проїзд
Голова до скептик
Показати IP
7 Квітня 2021 14:49
А кому і що я маю доказувати? Це приватна маршрутка чи державна? Якщо у водія до мене не має претензій, то всі інші нехай йдуть лісом
ЦАРЬ до Голова
Показати IP
7 Квітня 2021 15:26
КРАСАВА .
скептик до Голова
Показати IP
7 Квітня 2021 15:39
а що водій цар і бог у громадському автобусі ? його справа - баранку крутити. перевізник надає послуги з перевезення згідно договору з міськвиконкомом. оплата за проїзд - ОБОВЯЗОК ПАСАЖИРА. і саме пасажир повинен надати контролеру докази, що він оплатив за проїзд. а лісом будеш посилати в себе вдома під любешовом і то не всіх
Голова до скептик
Показати IP
7 Квітня 2021 16:39
А міській раді не всерівно оплатив я в приватній маршрутці проїзд чи ні? Та й взагалі маршрутчик може бути моїм кумом і не хоче з мене брати за проїзд. Це його право, не дорахуватися зарплати на 6 гривень. Хай краще контролюють якість надання послуг перевізниками.
скептик до Голова
Показати IP
7 Квітня 2021 17:16
не все рівно. бо перевізники будуть розказувати що їм їздити нерентабельно і вимагати підвищення вартості проїзду
Він до Голова
Показати IP
8 Квітня 2021 13:33
Отак і живемо, бо завжди десь той кум. Оплата проїзду через електронні системи дає можливість перевірити кількість наданих послуг і порахувати рентабельність та ціну квитка. Потім не дивуйтесь чому проїзд знов подорожчав, а на соціально захищених людей в бюджеті не вистачить грошей.
ЦАРЬ до скептик
Показати IP
7 Квітня 2021 15:13
ДРУЖЕ ВИ ЯК ЩО ПОПАДЕТЕ В ДТП НЕ ДАЙ БОГ З ТЯЖКИМИ НАСЛІДКАМИ І КОЛИ ЧЕРЕЗ ПІВ РОКУ ВИПИШИТЕСЬ З ЛІКАРНІ І ЗАХОЧИТЕ ПОДАТИ НА СУД НА ВІДШКОДУВАННЯ , А СУДЯ ВАМ СКАЖЕ ПОКАЖІТЬ ДЕ ВАШ ТАЛОН , АБО ЧЕК ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ЩО ВИ ЇХАЛИ В ЦІЙ МАРШРУТЦІ АБО В ІНШОМУ ТРАНСПОРТІ , А ВИ ЙОМУ СКАЖЕТЕ ЩО В МЕНЕ СІТІ КАРД ЦЕ МІЙ ТАЛОН І ПІДЕТЕ ДАЛІ ЛІКУВАТИСЬ ЗА ВАШ РАХУНОК , СУДІ ПОТРІБНО ДОКУМЕНТ, ЧЕК АБО ТАЛОН А У ВАС НІ ТОГО НІ ІНШОГО А ЗА ПІВРОКУ КЕРІВНИЦТВО СКАЖЕ Я НЕ Я І КАРТКА НЕ МОЯ .
А ТЕПЕР З ПРИВОДУ СУПЕРМАРКЕТА ТАМ Я САМ ВИРІШУЮ ЧІ МЕНІ БРАТИ ЧЕК ЧІ НІ ,А ВАЛІДАТОР НЕ ВИДАЄ РОЗРАХУНКОВИЙ ДОКУМЕНТ ТОБТО ЧЕК ПРО ОПЛАТУ ЦЕ НЕ ЗАКОННО ТАМ МАЄ БУТИ ФУНКЦІЯ ДРУКУВАТИ ЧЕК ЧИНІ , ЯК ЩО Я ОПЛАТИВ ТОВАР Я ПРОХОЖУ СПОКІЙНО ЧЕРЕЗ РАМКУ ДЕТЕКТОРА , АЛЕ КОЛИ В ОХОРОНИ ВИНИКНУТЬ ПИТАННЯ ЩО ДО ОПЛАТИ Я ВІДКРИЮ ВАМ ТАЄМНИЦЮ ТАМ НАД КОЖНОЮ КАСОЮ Є КАМЕРА ЩО ЗАСВІДЧИТЬ ОПЛАТУ ТОВАРУ . Я НЕ РАЗ ТАК НАКАЗУВАВ КАСИРІВ ЯКІ РЕШТУ НЕ ПРАВИЛЬНО З ЯКИХОСЬ ПРИЧИН МОЖУТЬ ДАТИ . ЩЕ ДОДАМ А ЧЕК Я ЗАВЖДИ БЕРУ БО ЧАСТО В МАГАЗИНАХ ПРОДАЮТЬ ТОВАР НЕ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ , БЕЗ ЧЕКА ВАМ НІХТО НІЧОГО НЕ ВІДШКОДУЄ .
скептик до ЦАРЬ
Показати IP
7 Квітня 2021 17:26
згоден, чек чи квиток - це не єдиний засіб доказування у тому числі у суді. можуть бути записи відеокамер, показання свідків, експертний висновок і т.д. АЛЕ не всі докази можуть бути вам доступні ( у тому числі інформація з валідаторів) і докази оцінює суддя за власним переконанням. тобто якщо ви на камері світитесь не зовсім чітко, то це може не бути прийнято як доказ. а от чек є 100%-ним доказом. на даний час контролери визнають факт оплати через валідатор, а от факт оплати готівкою без квитка довести досить проблематично. водій буде заперечувати, тому що тоді будуть взувати його
ЦАРЬ до скептик
Показати IP
8 Квітня 2021 10:22
ВОДІЙ ХАЙ СОБІ ЗАПЕРЕЧЮЄ , НАД ВОДІЄМ Є КАМЕРА ОТ ВАМ І ВЕСЬ ДОКАЗ .
скептик до ЦАРЬ
Показати IP
8 Квітня 2021 11:15
так доступ до камери має перевізник, бо це його власність. і це його право надати ще комусь доступ чи ні. а показувати що там на камері у даному випадку не в його інтересах.
ЦАРЬ до скептик
Показати IP
8 Квітня 2021 11:23
НЕ ПЕРЕЖИВАЙТЕ СУД ЗОБОВ*ЯЖЕ ЙОГО ПРЕДСТАВИТИ .
ЦАРЬ до скептик
Показати IP
8 Квітня 2021 11:25
ДОСТУП НЕ В ПЕРЕВІЗНИКА А В СІТІ КАРД .
скептик до ЦАРЬ
Показати IP
8 Квітня 2021 11:59
не факт, що він суду його надасть. скаже, що випадково пропало. і ще раз пояснюю. доступ має ВЛАСНИК. і сіті-карду надасть як захоче
ЦАРЬ до скептик
Показати IP
8 Квітня 2021 12:19
ЯК ЩО СУД ЗОБОВ*ЯЖЕ ТО 100 % НАДАСТЬ . ЗНАЧІТЬ САМОМУ ФІКСУВАТИ СВОЮ ОПЛАТУ В АВТОБУСІ НА Н КАМЕРУ З ТЕЛЕФОНОМ І ТОДІ ПЕРЕДАТИ В СУД ЯК ДОКАЗ СВОЄЇ НЕВИНУВАТОСТІ І ВСЕ .
скептик до ЦАРЬ
Показати IP
8 Квітня 2021 13:02
ви часто в суді буваєте ? повірте, що ні. суд може витребувати докази, які у когось є. якщо хтось скаже, що в нього їх нема, то так і буде. суд може витребувати камеру, а там нічого нема. або камера випадково впала і розбилась і її викинули. самому фіксувати - також не варіант. не відомо коли і де ви таку зйомку проводили. це може бути відеомонтаж і т.д. вже надійніше запросити свідків.
ЦАРЬ до скептик
Показати IP
8 Квітня 2021 15:14
КАМЕРА ХАЙ СОБІ ПАДАЄ ФАКТ ЗЙОМКИ БУДУ ВЖЕ ЗАФІКСОВАНИЙ НА КАРТЦІ АБО НА ЖОРСТКОМУ ДИСКУ , З ЖОРСТКОГО ДИСКУ МОЖНА НАВІТЬ ВІДНОВИТИ ЗАПИС ЯКИЙ СТЕРЛИ ЯКОСЬ ТАК .
скептик до ЦАРЬ
Показати IP
8 Квітня 2021 18:12
ви впевнені що там хтось щось кудись записує ? це раз. по-друге, якщо пошкодити фізично поверхню носія (подряпати), то ніхто нічого не відновить
лучани до ЦАРЬ
Показати IP
7 Квітня 2021 14:38
просто нехочуть звязуватись з фантазером ,який начитався інтернета. Просто колись попадеш і будеш ночувати на грибаєдова.
ЦАРЬ до лучани
Показати IP
7 Квітня 2021 15:24
А ЯК ВИ ВГАДАЛИ Я ТАМ ПРАЦЮЮ НА ГРИБОЄДА 2 . ЗАХОДЬТЕ В ГОСТІ ЗАНОЧУЄТЕ В МАВПЯТНИКУ .
101 до ЦАРЬ
Показати IP
8 Квітня 2021 03:22
Б*р*н ти, вулиця називається Грибоєдова. Але чому тут дивуватися...
Голова до ЦАРЬ
Показати IP
7 Квітня 2021 14:39
І який Закон?
ЦАРЬ до Голова
Показати IP
7 Квітня 2021 15:30
А ВИ ПОГУГЛІТЬ .
ЦАРЬ до Голова
Показати IP
7 Квітня 2021 15:53
ЗАПИТАЙТЕ У ЛУЧАНИ ТОЙ ФАНТАЗЕР ВАМ НАВИГАДУЄ .
Ольга до ЦАРЬ
Показати IP
7 Квітня 2021 14:54
Петро то ти?
До Царя до ЦАРЬ
Показати IP
7 Квітня 2021 17:21
Як єдиним законним? Чи єдиний законний який приймається без обмежень?
ЦАРЬ до До Царя
Показати IP
8 Квітня 2021 10:27
Гривня є єдиним законним платіжним засобом в Україні з урахуванням особливостей, встановлених частиною другою цієї статті, і приймається без обмежень на всій території України для проведення розрахунків.
До Царів до До Царя
Показати IP
8 Квітня 2021 21:18
знайшли про шо сперечатись
До Царя до ЦАРЬ
Показати IP
7 Квітня 2021 19:31
Слухай Царь сильно розумний, пішки ходи! ЯСНО! Ти статтю читав? Там вказана стаття і назва закону де вказано, якщо впроваджується електронна система то має бути і електронний квиток. І взагалі якщо вже придератись (хоч і немає до чого) то у вас має бути квиток (будь-який) якого у водіїв немає бо діє лише електронний. І у вас виходить без квитковий проїзд! Де ваш квиток? Як ви докажете що ви заплатили за проїзд, а не дали хабар водію? І взагалі що ви курите чи нюхаєте? Електронний квиток це не долари, не євро і не рублі, ЦЕ ГРИВНІ ТІЛЬКИ ЕЛЕКТРОНІ ЯК НА БАНКІВСЬКІЙ КАРТІ! ДОСИТЬ НЕСТИ ДУРНИЦІ!
скептик до До Царя
Показати IP
7 Квітня 2021 21:45
а оплата готівкою - це вже не оплата ? закон передбачає відповідальність у разі НЕОПЛАТИ за проїзд. і карточка для оплати - це також не квиток. а тепер розкажіть, яка норма закону передбачає відповідальність за ОПЛАТУ НЕ В ТОЙ СПОСІБ ? зауважте, що ПОЛОЖЕННЯ також не передбачає можливості оплати банківською карткою і онлайн-транзакцією (смартфоном і т.д.) ЛИШЕ КАРТОЧКОЮ. ВАМ не здається, що на тлі відсутності достатньої кількості пунктів реалізації і поповнення тих злощасних карточок МІСЬКРАДА неправомірно обмежила можливість використання ЗАКОННОГО ПЛАТІЖНОГО ЗАСОБУ - ГОТІВКОВОЇ ГРИВНІ ? СКАЖІТЬ будь-ласка. ТУРИСТ з Європи приїхав в люцьк о 22:00. ДЕ ВІН МАЄ КУПИТИ ТУ ДОВБАНУ КАРТОЧКУ ?
Лучанин до скептик
Показати IP
7 Квітня 2021 23:33
Ви читали що я писав чи ні? Я писав про відповідальність за безквитковий проїзд і тут вже не важливо чи ви платили за проїзд, немає квитка значить вас мають повне право оштрафувати! Про безквитковий проїзд пише скрізь де тільки можна. Норма закону в статті є, і ще пошукайте закон про громадській транспорт (здається так називається) і вивчайте його (там вказано що визначати спосіб оплати може місцева влада)! Що до туристів: в країнах Європи де є також лише електронник квиток то ви за готівку не проїдете хочете ви того чи ні і будите шукати де взяти той квиток. В Луцьку для туристів скрізь де прибуває турист є цілодобові термінали де можна придбати квитки на 2 або 3 поїздки не купуючи картку! І взагалі в 22:00 маршрутки майже не ходять.
скептик до Лучанин
Показати IP
8 Квітня 2021 11:38
1. якщо ви заплатили карткою чи онлайн, у вас квитка також нема. то вас мають право оштрафувати ? 2. нема такого закону про громадській транспорт. є закони "Про транспорт" і "Про автомобільний транспорт". 3. у законі "Про транспорт" не йдеться про громадський транспорт і не встановлено повноваження органів місцевого самоврядування. 4. статтею 6 закону "Про автомобільний транспорт" встановлено, що органи місцевого самоврядування формують мережу міських автобусних маршрутів загального користування і здійснюють у межах своїх повноважень контроль за дотриманням законодавства у сфері автомобільного транспорту на відповідній території, запроваджують автоматизовану систему обліку оплати проїзду та встановлюють порядок її функціонування, а також види, форми носіїв, порядок обігу та реєстрації проїзних документів; визначають особу, уповноважену здійснювати справляння плати за транспортні послуги в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду.. тобто закон не надає права органу місцевого самоврядування встановлювати виключно карткову оплату проїзду незаконно обмежуючи інші способи оплати 7.у країнах європи є різні форми оплати. наприклад у польщі у великих містах є розгалужена мережа продажу одноразових квитків а у малих містах в автобусі стоїть касовий апарат який дозволяє розрахуватись як готівкою так і безготівково..
ЦАРЬ до скептик
Показати IP
8 Квітня 2021 11:53
ОЦЕ ПРАВИЛЬНО .
Читач до ЦАРЬ
Показати IP
9 Квітня 2021 07:08
Я не житель Луцька. Коли я о сьомій ранку приїжджаю з іншого міста і виходжу біля "Проміня",що робити ,де квиток придбати??
Лучанин до Читач
Показати IP
9 Квітня 2021 11:27
Прикінь в ПРОМЕНІ! Він цілодобово відкритий! Там є термінал де можна придбати як одноразові квитки на 2-3 поїздки так і картку сітікард
Лучанин до скептик
Показати IP
8 Квітня 2021 19:44
Картка і є квитком!
скептик до Лучанин
Показати IP
8 Квітня 2021 22:35
де ти таке вичитав ?
Лучанин до скептик
Показати IP
9 Квітня 2021 09:38
Ну так пошукай, почитай, якщо не знаєш!
скептик до Лучанин
Показати IP
9 Квітня 2021 10:15
я знаю що не є. це ти мудрагель все знаєш. ну так розкажи
ЦАРЬ до До Царя
Показати IP
8 Квітня 2021 10:29
ДАВАЙ Я БЕЗ ТЕБЕ СОБІ РОЗБИРУСЬ ЩО МЕНІ РОБИТИ
ЦАРЬ до До Царя
Показати IP
8 Квітня 2021 10:47
А ЩО Я МАЮ НА ВАШУ ДУМКИ ТУПИМ БУТИ ЯК ВИ ?
житель Луцька
Показати IP
7 Квітня 2021 14:36
Може і по закону не мають права, але блін вам подобається до сих пір ( зайшов в маршутку відразу заблокував прохід тому що потрібно дістати гаманець найти гроші потім чекати здачу ) або передавати ті гроші через людей під час тої корони? я на телефон скачав ( або ж є картка ) і без питань прийшов пікнув і сів мовчки їдеш нікого не затримуєш не тулишся не кричиш де моя решта, зробили ж простіше для вас! Напевне я не розумію таких людей. вибачте за мою граматику і розділові знаки
скептик до житель Луцька
Показати IP
7 Квітня 2021 17:28
ті що топчуться біля валідатора, більше блокують прохід
Розумний
Показати IP
7 Квітня 2021 14:36
Імітація роботи - нікого не штрафуюють, створюють видимість роботи і контролю. Цирк!
"«Дітей і людей похилого віку ми стараємося не штрафувати, коли спіймали їх вперше. "
А ви їх якось фіксуєте, щоб знати, що вперше що вдруге? Що за лєпєт)))0
скептик
Показати IP
7 Квітня 2021 14:37
"Відповідно до адмінкодексу здійснювати перевірку безоплатного проїзду повинен перевізник, але ефекту від цього було мінімум, тож перевізники передали свої повноваження ЛПЕ". . ЯКА ПРАВОВА НОРМА НАДАЄ ПЕРЕВІЗНИКУ ПРАВО ДЕЛЕГУВАТИ КОМУСЬ СВОЇ ПОВНОВАЖЕННЯ ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ОПЛАТОЮ ПРОЇЗДУ ?
"При відсутності електронного квитка штраф накладатиметься не лише на пасажира, а й на перевізника», – зазначив Олександр Середа". І ДЕ ПАН СЕРЕДА ТАКОГО НАЧИТАВСЯ ?
Лучанин
Показати IP
7 Квітня 2021 14:48
Ну може ж водій видавати квиток* В чому проблема?
скептик до Лучанин
Показати IP
7 Квітня 2021 15:42
може. поставить касовий апарат і буде видавати
Юрист
Показати IP
7 Квітня 2021 14:58
Ви попросіть предявити контролера службове посвідчення, якщо не показує в розгорнутому вигляді - проявляйте громадянську позицію і затримуйте як шахрая, викликаючи відразу поліцію. При відсутності посвідчення контролер не має ніяких службових прав, валідатор і бірка не доводить що це є контролер насправді.
скептик до Юрист
Показати IP
7 Квітня 2021 15:44
контролери ЛПЕ мають службові посвідчення. вже перевіряв. але вони мають право перевіряти тільки у транспорті ЛПЕ
Анонім
Показати IP
7 Квітня 2021 15:17
А які прекрасні ті "трафарети" із номерами маршрутів!
sms
Показати IP
7 Квітня 2021 15:28
коли ви вже зрозумієте, що податки треба платити?
123
Показати IP
7 Квітня 2021 15:49
плата за проїзд на сьогоднішній день для людей це не проблема. Люди заходять і платять. Проблема в іншому це карантин і не можливість доїзду на роботу. Оце проблема у ранці. Деякі водії тролейбусів зокрема маршрут № 1, 2, 15 дозволяють собі "бидляцьке" відношення до пасажирів. З ними проводьте навчання а то якись неадекват тицьне кулачком у пику.
Місцевий
Показати IP
7 Квітня 2021 15:56
Цікаво цікаво, де правда? Конституція України: 3.3. Гривня як грошова одиниця України (гривня) є єдиним законним платіжним засобом в Україні, приймається усіма фізичними і юридичними особами без будь-яких обмежень на всій території України для проведення переказів та розрахунків.
скептик до Місцевий
Показати IP
7 Квітня 2021 17:30
є ще маса законів, які розказують як ці розрахунки повинні здійснюватись
Лучанин до Місцевий
Показати IP
9 Квітня 2021 11:29
Ти б*ран чи прикідаєшся в маршутках ти і платиш ГРИВНЯМИ! НЕ доларами, НЕ євро, НЕ рублями, а ГРИВНЯМИ!!!!!!!!!!!!!!!!
Людмила
Показати IP
7 Квітня 2021 16:32
Я приїхала в обласний центр вирішити свої справи. Але замість цього мені потрібна шукати де придбати електронний квиток. І скажіть для чого він мені, щоб два рази проїхати маршруткою.
скептик до Людмила
Показати IP
7 Квітня 2021 17:33
скоро буде єдиний квиток по всій Україні. от тоді буде дійсно весело.
Hello до скептик
Показати IP
7 Квітня 2021 20:52
це буде правильно, бо в нікого не буде виникати обурення щодо потреби його придбання! потрібно їхати- купуй.
скептик до Hello
Показати IP
7 Квітня 2021 23:14
ню-ню. замучитесь розбиратись із дійсними-недійсними карточками, працюючими-непрацюючими валідаторами, шукати точки поповнення, відшкодовувати зайво зняті гроші з карточки і т.д. це вам не еуропа. це совдепія під назвою УРКАїна
Додік до Людмила
Показати IP
7 Квітня 2021 17:39
Можна спокійно розрахуватись банківською картою з чіпом. А якщо у вас немає такої карти, то сидіть на своєму хуторі. І сумно і дивно читати у 21 сторіччі розповіді про неможливість оплати в смердюч.му автобусі...
ЧікіПукі до Додік
Показати IP
8 Квітня 2021 12:46
Як зніме з твоєї карти помилково 6666 грн отото ти на с*аку присядеш від шоку і скажеж "Отото я додік, нафік я банківську картку туди прикладав"
скептик до Додік
Показати IP
8 Квітня 2021 13:07
сіті-карду сподобається знімати з твоєї банківської картки скільки їм заманеться
Анонім до Людмила
Показати IP
7 Квітня 2021 22:16
таксі - ваш варіант)
пішохід
Показати IP
7 Квітня 2021 17:07
Шось забагато шуму , видно фірма не отримує омріяні міліони.
Отакої
Показати IP
7 Квітня 2021 17:27
В десятку.Щось ми так і не побачили звіту того сіті.Прибутки,видатки,податки,плани.Громада має це знати,бо це її кошти.
скептик до Отакої
Показати IP
7 Квітня 2021 17:32
приїзджайте в стамбул. там вам все розкажуть у найближчому караван-сараї
додік
Показати IP
7 Квітня 2021 17:34
Як мудрий український нарід ногами і рогами опирається наведенню порядку.
Земляк
Показати IP
7 Квітня 2021 17:54
Зараз 07/04/2021 18 година. Маршрутки номер 22, 25, 29 як брали готівку так і беруть. І їм до одного місця ваші перевірки !!
до додіка
Показати IP
7 Квітня 2021 18:16
Скоро можна буде чіп в голову зафігачити . Притулив вухо до валідатора і ніяких карток не треба. І відкрию таємницю на хуторі не смердить , а навпаки смердить в містах ,але тобі цього не зрозуміти.
Додік до до додіка
Показати IP
8 Квітня 2021 09:13
Я писав про МІСЬКІ маршрутки, а не про хутір. Читайте уважно. І "секретів" ваших мені не потрібно - я народився і виріс в селі, з чудовою річкою і прекрасним озером...
оплата
Показати IP
7 Квітня 2021 18:34
Зробіть оплату електронними квитками на 20% дешевшою ніж готівкою. Та хай платять. Там кешбек чи щось в цьому роді. чи не поможе?
Лучанин
Показати IP
7 Квітня 2021 19:51
Вибачте що так грубо і образливо, але спокійно на цю ситуацію дивитись просто не можливо. Народ вгомоніться і не вий*буйтесь, оплачуйте нарешті каточкою (тим більше вже є всі можливі способи)! Ви тупі чи недорозвинуті? Не вже це бл*ть така проблєма оплатити карткою? Через таких давб*йобів як ви підвищення вартості проїзду стане набагато раніше а ніж це має бути! Сводобу відчули? Сильно багато собі позволяєте іноді навіть більше а ніж закон дозволяє. В чужому оці скалку бачите а у своєму поліна на бачите! А таких принципових і впертих баранів я в тюрму садив на 5 років!
скептик до Лучанин
Показати IP
7 Квітня 2021 21:51
степанов, не нервуйся. все буде добре для кожного з нас
ЦАРЬ до Лучанин
Показати IP
8 Квітня 2021 10:19
Я САМ БУДУ ВИРІШУВАТИ ЯК МЕНІ ОПЛАЧУВАТИ , Я ОБРАВ ГОТІВКУ І КРАПКА .
Лучанин до ЦАРЬ
Показати IP
8 Квітня 2021 19:25
Питань немає, подобається готівка тоді вразу сплачуй штраф 120 гривень за кожен БЕЗКВИТКОВИЙ прозд
Анонім
Показати IP
7 Квітня 2021 20:31
лучани, припиняємо бикувати!!! оплата проїзду лише в електронному вигляді!!! хто не згоден - в таксі беруть готівку.
ЦАРЬ до Анонім
Показати IP
8 Квітня 2021 10:38
ТО ЇЗДІТЬ НА ТАКСІ , А Я НА МАРШРУТНОМУ ТАКСІ БУДУ ЇЗДИТИ , Я ВЗАГАЛІ БІЛЬШЕ НА МАШИНІ ЇЗДЖУ НЕМА СЕНСУ СІТІ КАРТКУ КУПУВАТИ ЩЕ ЗА 35 ГРН КУСОК ПЛАСТМАСИ НІКОМУ НЕ ПОТРІБНОЇ , ТИМ БІЛЬШЕ СКОРО ЗАПРОВАДЯТЬ ЄДИНУ КАРТКУ А ЦЮ НА СМІТНИК ПОВИКИДАЄТЕ .
реаліст
Показати IP
7 Квітня 2021 20:50
Рік тому назад , ( під локдаун ), купив бюджетну машинку, 0.8 двигун .... забив реально болт на всі маршрутки !, Будьте всі щасливі і незалежні від бариг перевізників!
скептик до реаліст
Показати IP
7 Квітня 2021 23:27
вам залишилось тішитись ще рік. потім розпочнеться: заміна сажового та паливного фільтрів, обслуговування і заміна ПНВТ , і на закуску - капітальний ремонт двигуна (десь після 200 тис км пробігу, залежить яким паливом будете заправлятись)
Рожевий кіт до реаліст
Показати IP
8 Квітня 2021 12:53
Уха ха ха, падаю від сміху та чихаю під столом, від такої дивної економії.
Медик
Показати IP
7 Квітня 2021 22:59
Живу на хуторі, працюю в медицині в Луцьку, доїхати на маршрутці важко. А всього навсього треба зробити, щоб водій, при оплаті готівкою, вносив мою оплату, під моїм же контролем, в базу валідатора, і всі проблеми...
Лучанин до Медик
Показати IP
7 Квітня 2021 23:36
Водій має за дорогою слідкувати, а не дивитись у валідатор і щось вносити
ЦАРЬ до Лучанин
Показати IP
8 Квітня 2021 10:45
ВИ СКІЛЬКІ РОКІВ ЩО В КОМІ ПРОЛЕЖАЛИ ? НЕ БАЧИЛИ ЯК ВОДІЙ БАРАНКУ КРУТИВ ТА КАВУ ПИВ І ПО ТРУБІ ГОВОРИВ І ЩЕ ВСТИГАВ ЗДАЧУ ДАВАТИ .
Лучанка
Показати IP
7 Квітня 2021 23:19
У пасажира повинен бути вибір: оплачувати електронним чи купити у водія квиток. Це було б справедливо,а то буває,що не має змоги поповнити або як бути людям,які приїхали сюди в гості.Автомати для поповнення не завжди приймають нові купюри,а в супермаркетах обміняти не можуть,кажуть ідіть в обмінник...А буває автомати зависають і не можеш поповнити.Бувають різні обставини! Пасажир повинен сам ВИБИРАТИ,як йому оплачувати за проїзд!
ЦАРЬ до Лучанка
Показати IP
8 Квітня 2021 10:56
У ЛЬВОВІ В ГРОМАДСЬКОМУ ТРАНСПОРТІ МОЖНА КУПИТИ БІЛЕТ У ВОДІЯ І ВСЕ НЕМАЄ ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ І ВСІ ЗАДОВОЛЕНІ .
Кіт муркіт до Лучанка
Показати IP
8 Квітня 2021 12:58
Дійсно, пасажир в разі відсутності коштів на сітікардці мав би мати можливість придбати у водія "квиток на проїзд від СітіКарта" за 7.50 грн наприклад.
ЦАРЬ до Кіт муркіт
Показати IP
8 Квітня 2021 15:25
Я ЗВАМИ ЗГІДНИЙ ЩО МАЄ ПРАВО ЗА 5 ГРН НАПРИКЛАД .
Земляк
Показати IP
8 Квітня 2021 07:54
Сьогодні 8 квітня 2021. Водії в маршрутках готівку беруть, решту дають. Де штрафи?
***
Показати IP
8 Квітня 2021 08:02
В Луцьк все по старому,одні проблеми це маршрутки
Земляк
Показати IP
8 Квітня 2021 08:09
Нова фішка від водіїв маршрутки. Гроші ховають під тряпку, або газетку, типу я нічого не брав. Дитячий садок! Типу то не я.
Анонім
Показати IP
8 Квітня 2021 08:58
Щеби зтось контролюва що без масок їздять
ЦАРЬ до Анонім
Показати IP
8 Квітня 2021 11:02
Є ВЖЕ ЖІНОЧКА З ЖИТОМИРА ЯКА ВИГРАЛА СПРАВУ ЯКА ЇХАЛА БЕЗ МАСКИ ПРОЧИТАЙТЕ ЩО ЛЮДИНА МОЖЕ І НЕ ВДЯГАТИ МАСКУ В ГРОМАДСЬКОМУ МІСЦІ АЛЕ Я ВСЕРІВНО ВДЯГАЮ МАСКУ ТАК НАДІЙНІШЕ .
Категорія справи № 296/9104/20: Справи про адмінправопорушення (з 01.01.2019); Адміністративні правопорушення в галузі охорони праці і здоров’я населення; Порушення правил щодо карантину людей.
Надіслано судом: 05.02.2021. Зареєстровано: 05.02.2021. Оприлюднено: 08.02.2021.
Дата набрання законної сили: 09.02.2021
Номер судового провадження: 3/296/353/21
скептик до ЦАРЬ
Показати IP
8 Квітня 2021 11:53
суддя мабуть кум цієї жіночки, бо він у постанові таких піруетів понавиписував, що важко піддають оцінці на здоровий глузд. особливу усмішку викливає твердження, що Диспозиція ст.44-3 КУпАП є банкетною. це у судді спогади вчорашнього банкету ? думаю, що люцький міськрайонний суд такого рішення не прийме
ЦАРЬ до скептик
Показати IP
8 Квітня 2021 12:24
НІХТО РІШЕННЯ НЕ ОСКАРЖИВ .
скептик до ЦАРЬ
Показати IP
8 Квітня 2021 13:09
і що ?
Таня до Анонім
Показати IP
8 Квітня 2021 12:40
А якщо у мене картки тільки польські то що робити?
Йозеф до Таня
Показати IP
8 Квітня 2021 13:03
Чумудан - вокзал - полуниця
Vitalii
Показати IP
8 Квітня 2021 09:13
Такі питання...
Якщо я не маю сітікард тоді.
1. З яких пір готівкою (як спосіб оплати) не можна оплатити.?.
2. Мені потрібні пертись до цуму (наприклад пішки з кінця міста. Будь де), щоб купити сіті карт. Використати раз. І викинути?
3.* Чому оплата нфс 6.25грн а не 6грн? Як доказати в такому випадку що я оплатив?
Система взагалі не продумана. І не для громадян. І штрафи лише для наживи. Якщо, наприклад, є проблемний участок дороги то його належним чином обладнують (не в нашій країні, нашим царями потрібно більше грошей відмити), а не штрафують постійно і всіх (а у нас так і роблять, бо царьок дав наказ за день стільки- то виписати протоколів, і ніде не дінешся бо будеш "податок" зі свого карману платити)....
Так і живемо... Що сітікард. Що робота мрео (самі рішала, бо без них ти ніхто і тебе попруть), що дороги, що поліція... А всіма керують ті кому завжди бабок мало і треба з народу дерти...
Штрафуйте тих хто не можуть реалізувати належним чином систему (будь яку), управлінців... Якщо них поставили нехай виконують свою роботу і думають не тільки за себе але й за людей.
P.S. я плачу сітікард, але сенсу з того мало.
Був випадок коли зайшли перевіряти чи є квитки (сітікард). Постояли хлопці . На мене полибились. Бо був без маски. (А таких багато). Перевірили. Була жінка заплатила готівкою. Щось подьоргали. Вийшли. Стали либляться всі троє. Ним смішно дуже. .
А ті хто за те хто без сітікард щоб на таксі. То я вас скажу це те ж саме якби ви поїхали в Київ і на таксі або ногами з одного кінця в центр пройшлись щоб купити е-квиток. (Може це і не дуже приклад, але треба мати клепку і не за свою д*пу тільки думати.! Є багато людей похилого віку які приїжджають в Луцьк і вони не будуть йти пішки чи на таксі в центр. На своєму власному досвіді бачив як висадили дівчину бо вона тільки з автобуса. Йди ногами . Нам то що )
777
Показати IP
8 Квітня 2021 15:23
Який штраф сплатити відразу на місці? Ви що з космосу? Протокол, а там до суду з тим протоколом! І буде судова практика і зрозуміє громада як дозволено, чому гривнями в маршрутках приватних не можна платити !?!?!?!!!
111 до 777
Показати IP
8 Квітня 2021 22:37
Так можна платити, а взяти той протокол що дадуть контролери і йти з ним до суду. В чому проблема?
скептик до 111
Показати IP
9 Квітня 2021 07:51
в суді оскаржується постанова а не протокол. виносити постанову має право поліція
111 до скептик
Показати IP
9 Квітня 2021 11:34
Хочеш сказати що ніяк не можна оскаржити штраф?
скептик до 111
Показати IP
9 Квітня 2021 13:59
КОЛИ ЗАПЛАТИВ ШТРАФ, то вже не оскаржиш
111 до скептик
Показати IP
10 Квітня 2021 19:21
Господи шо ж так складно, зрозуміло що я питав КОЛИ ЩЕ НЕ ЗАПЛАТИ!!!!
скептик до 111
Показати IP
11 Квітня 2021 17:46
коли відмовляєшся платити штраф, контролери викликають поліцію. поліція встановлює особу і виносить постанову про притягнення до адміністративної відповідальності за статтею 135 КУпАП . цю постанову можна оскаржити у Луцькому міськрайонному суді протягом 10 днів
Сергій
Показати IP
9 Квітня 2021 02:14
Наліком розраховуватись якщо немає сіті карточки це нормально. Різні ситуації трапляються , треба завжди залишатися людиною. Будьте добріші один до одного і світ буде світлішим ( Бажаю усім міцного здоров'я і гарного настрою))))
Земляк до Сергій
Показати IP
9 Квітня 2021 14:20
Всеодно потрібен квиток, тобто підтвердження оплати проїзду. А не платити водієві в кишеню!
Потім говорять що не рентабельно працювати.!
НЕОБОВ'ЯЗКОВЕ
Показати IP
14 Квітня 2021 04:19
Я завжди розраховуюся смартфоним додатком.але бувають всякі ситуації. Буває зависне в момент розрахунку,буває забув зарядити,буває поповнити забув,бо не так багато тих терміналів є в місті. А сідікард електронного цього квитка принципово не купував,бо знаю яка то афера. От як мені,і іншим в цьому випадку бути? як розраховуватися? іншого способу,як налічними гривнями не бачу...підкажіть будь-ласка як?
Володимир
Показати IP
18 Листопада 2021 09:21
Оплата за проїз повина бути деференційною, проїхав зупинку заплати 1гривну , половину маршрута 4гривні,а повний маршрут 8грв. За це треба боротися!
28 листопада: свята, події, факти. День подяки у США і День працівника системи фінансового моніторингу
Сьогодні 00:00
Сьогодні 00:00
78-річна Шер оголосила про завершення музичної кар'єри
27 Листопада 2024 23:49
27 Листопада 2024 23:49
Від руїн до просторів майбутнього: у Луцьку обговорили польський досвід відновлення міст після війни
27 Листопада 2024 23:30
27 Листопада 2024 23:30
Зірка «Щоденників вампіра» зіграє головну роль у серіалі про війну в Україні
27 Листопада 2024 23:10
27 Листопада 2024 23:10
На Волині поголів’я лисиці перевищує допустиму норму у 5 разів
27 Листопада 2024 22:51
27 Листопада 2024 22:51
Волинь є лідером у затвердженні програм інформатизації на місцевому рівні
27 Листопада 2024 22:32
27 Листопада 2024 22:32
Пішов з життя режисер фільмів «Голий пістолет» та «Цілком таємно!»
27 Листопада 2024 22:13
27 Листопада 2024 22:13
Лучанина судитимуть за зґвалтування неповнолітньої
27 Листопада 2024 21:53
27 Листопада 2024 21:53
У терцентрі в Луцьку відновив роботу будинок для бездомних людей
27 Листопада 2024 21:34
27 Листопада 2024 21:34
Міський голова Луцька зустрівся зі спортсменами та викладачами Академії рекреаційних технологій і права
27 Листопада 2024 21:15
27 Листопада 2024 21:15
Як Луцька громада відзначатиме різдвяно-новорічні свята
27 Листопада 2024 20:56
27 Листопада 2024 20:56
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.