«Нашого сина вбили, а Рябчук спрацював на випередження», – батько солдата, який загинув після тортур у тій же військовій частині
У четвер, 27 січня, в Дніпрі на заводі «Південмаш» солдат-строковик Артемій Рябчук відкрив вогонь по варті Нацгвардії з автомата Калашникова. Внаслідок стрілянини загинули п’ятеро людей, ще п’ятеро було поранено.
Після цього інциденту у відставку подав голова Нацгвардії Микола Балан. Він розповів, що у військовій частині №3021, де служив Рябчук, уже відбувалися подібні трагедії – два самогубства солдатів. Ще одне самогубство в Дніпрі нещодавно вчинив молодий нацгвардієць, який був учасником АТО.
Читати ще: Загадково загинув ще один солдат з Дніпропетровщини: випустив у голову автоматну чергу
Однією із жертв суїциду став 19-річний Мансур Вержаковський. Як з’ясувалося, його смерть сталася через два місяці після заступу на службу. Як стверджує слідство, Мансур позбавив себе життя пострілом у голову.
Батько загиблого чотири роки тому солдата, який страждав від тортур і помер у тій же військовій частині при «Південмаші», де влаштував розстріл Рябчук, у версію слідства не вірить, повідомляє Страна. На цьому відео Рябчук розповідає, як розстрілював товаришів по службі.А так описує вбивство свого сина, яке трапилось 4 роки тому, батько іншого солдата.
«У 2017 році мого сина призвали до армії. Туди він йшов з великим задоволенням, незважаючи на те, що мав можливість не йти. І вже у січні 2018 року його вбили – у цьому я абсолютно впевнений, хоча нам заявляють, що це суїцид. На момент смерті йому було лише 19 років.
Мого сина вбили через гроші. Ситуація була така: у військовій частині вони здавали телефони, їх видавали лише у вихідні. Зазвичай ми рідко могли нормально поговорити, та й син переконував, що все нормально. Якщо потрібно було терміново зателефонувати – солдати підходили до старшого та просили про це.
Незабаром у частині почалося найцікавіше. Син був офіційно працевлаштований оператором очисних споруд у лікарні. За законом, якщо він працює, йому мають сплачувати зарплату під час військової служби. Гроші надходили йому на карту ПриватБанку, яку він залишив удома. На ці гроші мріяв купити машину.
Але річ у тому, що повідомлення про зарплату надходили на його телефон. Звичайно ж, ми тільки потім зрозуміли, що ці старші виродки читали його повідомлення. Тоді у нього на карті було близько 10-12 тисяч гривень.
Читати ще: У Дніпрі знайшли повішеним нацгвардійця. Фото 18+
Пізніше моя дружина передала синові другу банківську картку на його потреби і прив’язала до свого номера телефону. Думаю, керівництво частини вже тоді почало вибудовувати план, як вибити з мого сина гроші. Вони вимагали, щоб він надав роздруківку про рух коштів у банку – їм було незрозуміло, чому на телефон повідомлення про нарахування грошей надходять, а на карті їх фактично немає. Найімовірніше, сина побили та карту просто забрали.
В останній день перед смертю він дзвонив і нервово питав: «Тату, що мені робити? Поговори зі старшим». Тоді зв’язок різко обірвався. Минає пів хвилини – знову дзвінок. Син сказав, що потрібна роздруківка з ПриватБанку й телефон вимкнувся. Наступного дня я дізнався про його смерть.
Мені сказали, що він нібито застрелився.
Але я маю фотографії, які підтверджують, що це було вбивство, а не суїцид, як нам кажуть. Слідство ретельно приховувало ці фото.На кадрах видно, що рукавичка одягнута на кулак лівої руки, а автомат Калашникова розібраний без кришки механізму спуску. Так у варту неможливо заступати – будь-який військовослужбовець про це розповість.Автомат Калашникова вважається найнадійнішим автоматом у світі. Тому кришка спускового механізму не могла впасти лише від одного пострілу.
Читати ще: «Долю передають наверх»: як у Нацгвардії та ЗСУ з солдатів вимагають гроші
До того ж, у протоколі огляду місця події навіть не було вказано місцезнаходження гільзи – слідча двічі казала, що вона взагалі не має гільзи.
І потім ми отримуємо експертизу, що кулю було випущено саме з його автомата. Або, наприклад, як доказ самогубства вони написали, що автомат лежить у нашого сина в ногах – це ще потрібно вигадати таке.
Подібних доказів, які заперечують версію слідства про самогубство, дуже багато. На тілі мого сина були сліди побоїв. Спочатку нам рекомендували якнайдовше не відкривати труну. Але на похороні сліди побиття почали виявлятися – синє око і губа, на лобі посиніла крапка, як від удару тупим предметом», – пригадує подробиці трагедії батько загиблого Мансур Вержаковський.
«Всю ситуацію покривав командир військової частини 3021 Олександр Щур.
Він ще на присязі створював собі алібі – постійно казав, що солдатам не знадобляться гроші. Зрештою сина через них і вбили. За моєю інформацією, Щура перевели в іншу частину. Я думаю, нашу ситуацію кришували на рівні керівництва Нацгвардії.
Справа про вбивство мого сина тягнеться вже чотири роки, її закривали вже кілька разів – ймовірно, це курували «зверху». Змінювалося дуже багато слідчих. Хоча я особисто спілкувався з Президентом Зеленським, ексгенпрокурорами Юрієм Луценком та Русланом Рябошапкою, показував їм фото. Вони розуміли, що це реальний факт убивства, і лише коли бачили фотографії, справу відкривали. Але військова прокуратура досі доказів навмисно не помічає та списує смерть мого сина на самогубство.
Мене дуже ображає, коли в ЗМІ пишуть, що в тій же військовій частині, де стріляв Рябчук, раніше вже були самогубства. Але насправді одне з них було вбивством.
Стосовно Рябчука скажу так: можете мене проклинати, але я вважаю, що нашого сина вбили, а Рябчук спрацював на випередження – щоб не грохнули його. Звичайно, ми співчуваємо сім’ям, чиї родичі загинули під час стрілянини попутно. Нехай вони вибачать мені за мої слова.
Але подивіться ще раз уважно відео: він недарма повертався добивати деяких людей – саме вони його й цькували. Впевнений, що Рябчука просто довели до такого стану.
Можу сказати точно: у Нацгвардії вбивають і катують людей, а потім списують на самогубство», – заявив Мансур Вержаковський.
Як ми писали, командування військової частини Національної гвардії у Дніпрі, де 27 січня відбулося масове вбивство, звинуватили у низці серйозних злочинів.
Нагадаємо, близько 4 години ранку 27 січня в Дніпрі на території Південного машинобудівного заводу 20-річний нацгвардієць Артемій Рябчук відкрив вогонь з автоматичної зброї по варті військовослужбовців НГУ. В результаті загинули 5 людей, у тому числі жінка-працівниця заводу, ще 5 отримали поранення. Зловмисник зі зброєю та набоями зник.
Правоохоронці затримали нацгвардійця у Підгородньому Дніпропетровської області.
Рябчуку повідомили про підозру за ст.115 (умисне вбивство), ст. 408 (дезертирство), ст. 410 (викрадення, привласнення, вимагання військовослужбовцями зброї та бойових припасів) ККУ.
Вчора, 28 січня, Кіровський райсуд Дніпра обрав запобіжний захід Артемію Рябчуку – тримання під вартою у СІЗО №4 на 60 днів без права внесення застави.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Після цього інциденту у відставку подав голова Нацгвардії Микола Балан. Він розповів, що у військовій частині №3021, де служив Рябчук, уже відбувалися подібні трагедії – два самогубства солдатів. Ще одне самогубство в Дніпрі нещодавно вчинив молодий нацгвардієць, який був учасником АТО.
Читати ще: Загадково загинув ще один солдат з Дніпропетровщини: випустив у голову автоматну чергу
Однією із жертв суїциду став 19-річний Мансур Вержаковський. Як з’ясувалося, його смерть сталася через два місяці після заступу на службу. Як стверджує слідство, Мансур позбавив себе життя пострілом у голову.
Батько загиблого чотири роки тому солдата, який страждав від тортур і помер у тій же військовій частині при «Південмаші», де влаштував розстріл Рябчук, у версію слідства не вірить, повідомляє Страна. На цьому відео Рябчук розповідає, як розстрілював товаришів по службі.А так описує вбивство свого сина, яке трапилось 4 роки тому, батько іншого солдата.
«У 2017 році мого сина призвали до армії. Туди він йшов з великим задоволенням, незважаючи на те, що мав можливість не йти. І вже у січні 2018 року його вбили – у цьому я абсолютно впевнений, хоча нам заявляють, що це суїцид. На момент смерті йому було лише 19 років.
Мого сина вбили через гроші. Ситуація була така: у військовій частині вони здавали телефони, їх видавали лише у вихідні. Зазвичай ми рідко могли нормально поговорити, та й син переконував, що все нормально. Якщо потрібно було терміново зателефонувати – солдати підходили до старшого та просили про це.
Незабаром у частині почалося найцікавіше. Син був офіційно працевлаштований оператором очисних споруд у лікарні. За законом, якщо він працює, йому мають сплачувати зарплату під час військової служби. Гроші надходили йому на карту ПриватБанку, яку він залишив удома. На ці гроші мріяв купити машину.
Але річ у тому, що повідомлення про зарплату надходили на його телефон. Звичайно ж, ми тільки потім зрозуміли, що ці старші виродки читали його повідомлення. Тоді у нього на карті було близько 10-12 тисяч гривень.
Читати ще: У Дніпрі знайшли повішеним нацгвардійця. Фото 18+
Пізніше моя дружина передала синові другу банківську картку на його потреби і прив’язала до свого номера телефону. Думаю, керівництво частини вже тоді почало вибудовувати план, як вибити з мого сина гроші. Вони вимагали, щоб він надав роздруківку про рух коштів у банку – їм було незрозуміло, чому на телефон повідомлення про нарахування грошей надходять, а на карті їх фактично немає. Найімовірніше, сина побили та карту просто забрали.
В останній день перед смертю він дзвонив і нервово питав: «Тату, що мені робити? Поговори зі старшим». Тоді зв’язок різко обірвався. Минає пів хвилини – знову дзвінок. Син сказав, що потрібна роздруківка з ПриватБанку й телефон вимкнувся. Наступного дня я дізнався про його смерть.
Мені сказали, що він нібито застрелився.
Але я маю фотографії, які підтверджують, що це було вбивство, а не суїцид, як нам кажуть. Слідство ретельно приховувало ці фото.На кадрах видно, що рукавичка одягнута на кулак лівої руки, а автомат Калашникова розібраний без кришки механізму спуску. Так у варту неможливо заступати – будь-який військовослужбовець про це розповість.Автомат Калашникова вважається найнадійнішим автоматом у світі. Тому кришка спускового механізму не могла впасти лише від одного пострілу.
Читати ще: «Долю передають наверх»: як у Нацгвардії та ЗСУ з солдатів вимагають гроші
До того ж, у протоколі огляду місця події навіть не було вказано місцезнаходження гільзи – слідча двічі казала, що вона взагалі не має гільзи.
І потім ми отримуємо експертизу, що кулю було випущено саме з його автомата. Або, наприклад, як доказ самогубства вони написали, що автомат лежить у нашого сина в ногах – це ще потрібно вигадати таке.
Подібних доказів, які заперечують версію слідства про самогубство, дуже багато. На тілі мого сина були сліди побоїв. Спочатку нам рекомендували якнайдовше не відкривати труну. Але на похороні сліди побиття почали виявлятися – синє око і губа, на лобі посиніла крапка, як від удару тупим предметом», – пригадує подробиці трагедії батько загиблого Мансур Вержаковський.
«Всю ситуацію покривав командир військової частини 3021 Олександр Щур.
Він ще на присязі створював собі алібі – постійно казав, що солдатам не знадобляться гроші. Зрештою сина через них і вбили. За моєю інформацією, Щура перевели в іншу частину. Я думаю, нашу ситуацію кришували на рівні керівництва Нацгвардії.
Справа про вбивство мого сина тягнеться вже чотири роки, її закривали вже кілька разів – ймовірно, це курували «зверху». Змінювалося дуже багато слідчих. Хоча я особисто спілкувався з Президентом Зеленським, ексгенпрокурорами Юрієм Луценком та Русланом Рябошапкою, показував їм фото. Вони розуміли, що це реальний факт убивства, і лише коли бачили фотографії, справу відкривали. Але військова прокуратура досі доказів навмисно не помічає та списує смерть мого сина на самогубство.
Мене дуже ображає, коли в ЗМІ пишуть, що в тій же військовій частині, де стріляв Рябчук, раніше вже були самогубства. Але насправді одне з них було вбивством.
Стосовно Рябчука скажу так: можете мене проклинати, але я вважаю, що нашого сина вбили, а Рябчук спрацював на випередження – щоб не грохнули його. Звичайно, ми співчуваємо сім’ям, чиї родичі загинули під час стрілянини попутно. Нехай вони вибачать мені за мої слова.
Але подивіться ще раз уважно відео: він недарма повертався добивати деяких людей – саме вони його й цькували. Впевнений, що Рябчука просто довели до такого стану.
Можу сказати точно: у Нацгвардії вбивають і катують людей, а потім списують на самогубство», – заявив Мансур Вержаковський.
Як ми писали, командування військової частини Національної гвардії у Дніпрі, де 27 січня відбулося масове вбивство, звинуватили у низці серйозних злочинів.
Нагадаємо, близько 4 години ранку 27 січня в Дніпрі на території Південного машинобудівного заводу 20-річний нацгвардієць Артемій Рябчук відкрив вогонь з автоматичної зброї по варті військовослужбовців НГУ. В результаті загинули 5 людей, у тому числі жінка-працівниця заводу, ще 5 отримали поранення. Зловмисник зі зброєю та набоями зник.
Правоохоронці затримали нацгвардійця у Підгородньому Дніпропетровської області.
Рябчуку повідомили про підозру за ст.115 (умисне вбивство), ст. 408 (дезертирство), ст. 410 (викрадення, привласнення, вимагання військовослужбовцями зброї та бойових припасів) ККУ.
Вчора, 28 січня, Кіровський райсуд Дніпра обрав запобіжний захід Артемію Рябчуку – тримання під вартою у СІЗО №4 на 60 днів без права внесення застави.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 100
цікаво
Показати IP
29 Січня 2022 14:02
А добивав він теж на випередження?
Прокурор до цікаво
Показати IP
29 Січня 2022 18:04
За нізащо так не добивають.. Читай матчастину..
Оля до Прокурор
Показати IP
29 Січня 2022 20:38
Усі хто браво виправдовують чи навіть просто намагаються зрозуміти-дожумати такий мотив солдата, що розстріляв людей, за такою самою логікою будуть завтра виправдовувати російських солдатів, які прийдуть вбивати-захищатирускій мір від бандерців. Образили бачите їх...
Самосуддя до Оля
Показати IP
30 Січня 2022 01:34
Він не людей розстріляв, а тварюк. Правильно зробив, заслужив на орден. Герой нашого часу! А ті мудаки нічим від кацапів не відрізнялись, туди їм і дорога.
Ирина до Самосуддя
Показати IP
4 Лютого 2022 06:29
Правильно сделал, по другому у нас в стране ничего не докажишь
Ігор до олі прокурор до Оля
Показати IP
30 Січня 2022 11:24
Ви грішне з правидним не путайте. А якби в мене від такого цькування здали б нерви я б зробив те ж саме
людмила до Оля
Показати IP
31 Січня 2022 00:57
сина вашого туди служити,от тоді і говорити можна.Не виправдовую ніякою мірою цього солдата,він зробив велике зло,але не меншн зло коїться в частині(((
Владимир до Оля
Показати IP
1 Лютого 2022 13:53
Не мешайте все в одну кучу . Причем здесь российские оккупанты до издевательств сослуживцев . Вы же в курсе что у одного и того же приступного действия могут быть совершенно разные мотивы .
Анонім до цікаво
Показати IP
29 Січня 2022 19:35
А якщо йшлося або його або він то як тоді?тим більше вже такі випадки були в цій частиніІ нема захисту ніде і ні вкого..хлопця підвели до ручки.а дитина з віруючої сім.ї.не бачила таких жахів.думала служити йде а тут гірше тюрми певно вийшло І винне керівництво .
гость. до цікаво
Показати IP
30 Січня 2022 11:45
А добивав для того,щоб упевнитись,що ця мразь не виживе.Все правильно.Убий,або будеш убитий.Хлопця зацькували до краю.
Ужас до цікаво
Показати IP
31 Січня 2022 14:45
Никто не имеет право забирать жизнь человека кроме Бога,это не касается только если идёт полномасштабная война!
Андрй до Ужас
Показати IP
31 Січня 2022 16:11
За це його і будуть судити, але суд повинен врахувати всі за і проти. Тільки в такому випадку вирок може бути справедливим. Цьому солдату не може бути виправдального вироку, але якщо буде об'єктивне і професійне розслідування то вирок буде справедливим. І я сподіваюсь, що вирок буде не тільки тому хто вчинив розправу, а і тим хто допустив насильство в підозділі. А якщо є насильство в даному підрозділі то воно є і в других. Цьому треба покласти край.
Манергейм
Показати IP
29 Січня 2022 14:38
Пропоную владі Луцька та Області взяти під особливий контроль порядок проходження служби солдатами-строковиками в батальйоні НГУ розташованого у вашому місці.Почати потрібно з розпорядку дня і закінчити розкладом занять. Окремо необхідно розібратись з мобільними телефонами та компютерними іграми та вплив наркоти. Нам в такої ганьби не потрібно
111 до Манергейм
Показати IP
29 Січня 2022 16:56
Зокрема хай СБУ тестує контрактників на поліграфі щодо наявності чи відсутності насильства
Y
Показати IP
29 Січня 2022 15:24
За 10-12 тис грн вбили у 2018 р?! Триндець. Що там всі такі ніщеброди щоб за таку суму руки в крові були?
XZ до Y
Показати IP
30 Січня 2022 08:03
Багаті відкуповуються . А призивають з малозахищених + тих що не відкупились це система ще з совка.
BigOSSa до Y
Показати IP
30 Січня 2022 12:42
Йому нараховується ЗПха (яка є середня від виплат за 2 місяці до призову). І якщо він заробляв 7-8 тисяч то за рік там під сотку назбирается. Для говна, що порочить військову форму, це не то що золоте дно...це і погудеть є і відстібнути баблішко для начальства. А тепер подумай за сотку тис. грн в 18 можуть убити?
PS/ Це не сотка що щас, а як мінімум в півтора раза більше.
PS// І врахує що б ти не робив начальство тобі дало зелене світло і відмаже...чуть шо на самогубство спишуть. Бо таких дійних корів на частину може під сотню чи більше... тому ріка бабла біжить і затьмарює очі всьому руководству...
Служивий до Y
Показати IP
30 Січня 2022 14:27
А чого - "п'ять старух - вже карбованець"... Деякі "товарисчі" офіцери (хоча, які вони офіцери - ЛАЙНО!) за гроши продадуть все. Звідки у Сеті продають сухпаї? Військовий камуфляж? Зброю? Мабуть, Путін продає....
Лилия до Y
Показати IP
31 Січня 2022 16:17
Боюсь, в повседневной жизни и не за такие деньги убивали....
о до Y
Показати IP
1 Лютого 2022 11:10
Посмотри решения по криминальным делам и за 500 грн на от свет отправляют.
Анонім
Показати IP
29 Січня 2022 15:31
ХЗ що там у них робиться, але щось сумнівно, що саме ті конкретні хлопці і дівчина, яких він завалив і покалічив з нього знущались і планували вбити. По відео схоже що у нього «впала планка» і він хаотично строчив по тих, хто мав нещастя опинитись поряд. Цивільна жінка-вахтерка, яку він вбив, теж приймала участь у його катуваннях і становила йому загрозу? До довбаної матері скасувати ту строкову армію та не гребти туди психічно не зрілих і не стійких 18-20 річних всіх підряд. А повністю перейти на контрактну службу, куди все таки йдуть ті, хто хоч більш менш придатний до цього і впевнений у своїх силах та можливостях.
Ірина до Анонім
Показати IP
29 Січня 2022 17:00
Ми не знаємо хто приймав участь і цькуванні і переслідуванні солдата, а вахтерка якби мала розум то відкрила б ті двері і залишилась би жива. Немає чого геройствувати коли на тебе наведений автомат і ти нічого не можеш змінити. Там все зовсім непросто, а у відставку хитрий в лампасах втік щоб у в'язниці не сидіти!
Олег до Ірини до Ірина
Показати IP
30 Січня 2022 13:21
Тобто ви вважаєте, що жінка-вахтерша сама винна, що її застрелили? І виправдовуєте сцикуна з автоматом, який стріляв у беззбройну жінку, котра виконувала інструкції на стратегічному підприємстві? У вас точно все в порядку з головою?
Сергій до Олег до Ірини
Показати IP
31 Січня 2022 08:40
Ви праві на 100%!
Євробидло до Анонім
Показати IP
29 Січня 2022 17:17
Дуже просто. 2 солдата постійно чмирять третього, а дівчина - службовець виступає як свідок і каже що "нічого не бачила". Цивільну жінку він вбив не відразу, а після третього прохання щоб відкрила двері. Так це не оправдання але це психологія, коли за спиною 3 вбивства і потрібно втікати.
Прокурор до Анонім
Показати IP
29 Січня 2022 18:02
Ага, ти б ждав би, поки тебе завалять, як цього хлопця, щоб подивитись, як вони це будуть робити.. Не може так добивати поранених нізащо.. Фсьо.
rbntrc до Анонім
Показати IP
29 Січня 2022 18:17
Не надо передергивать. Женщина вахтер активно препятствовала Рябчуку выйти за пределы части, поэтому он ее убил, а не за то, что она принимала участие в дедовщине.
Як до rbntrc
Показати IP
29 Січня 2022 20:22
Якщо не розумієш суті написаного то не треба писати дебільних відповідей.
Солдат 3021 до rbntrc
Показати IP
30 Січня 2022 09:21
Вахрушку він вбив, щоб не підняла твивогу. Ідіотів понабирають в армію... Служив в цій частині, пройшов службу достойно. Елементи нестатутних відносин присутні, як скрізь, це було 14 років тому, але щоб когось вбивати... Пацанчик слюйтяй ростом 190 і 90 кг. Впевнений, що ніхто з нього не знущався. А шєстьорами називають і школі. Ігроманія, наркотики, психологічна дитяча травма - оце реальні причини цього виродка!.. Все чітко він спланував як в Контра Страйк, лише не передбачив, що в житті - рівень один і його так просто не закриєш...
Богдан Муха
Показати IP
29 Січня 2022 15:52
А є якийсь нормативно-правовий акт, який забороняє військовослужбовцям строкової військової служби не мати при собі мобільний телефон? Цим нормативно-правовим актом регламентовано порядок вилучення керівництвом у військовослужбовців строкової служби мобільних телефонів? Порядок їх зберігання та повернення (надання) власникам? Можна отримати відповідь з цього питання?
васько телесик
Показати IP
29 Січня 2022 16:29
РЯБЧУК молодець, змиг постояти за себе и всю цю смердоту видправити туди куда вона заслуговуе...Одну помилку зробив РЯБЧУК: треба було дибити всю цю смердоту и не жалити патронив..хай би поздихали й мертвими свидчили перед небесами.
Александр - 1
Показати IP
29 Січня 2022 16:44
Серьезнейший удар по украинской армии. Я служил 89-91. Ушел служить в союз пришел в независимую Украину. У нас такого не было.. Как отпускать родителям своих детей в такую армию? Но по другому - никак. Что - бы изменить, искоренить это дерьмо - нужно рассказывать правду. Без вариантов.
Анонім до Александр - 1
Показати IP
29 Січня 2022 19:37
Просто повезло дякуйте Бога.
Xencia до Александр - 1
Показати IP
31 Січня 2022 09:39
Це відбулось не в армії (ЗСУ), а у НГ (МВС)
Ірина
Показати IP
29 Січня 2022 17:03
Шкода що батько загиблого солдата не зміг того щура паршивого випотрошити і спитати з нього, чому здорового хлопця додому в труні привезли понівеченого.
Прокурор
Показати IP
29 Січня 2022 17:58
Шило в мішку не сховаєш, мали б вже знати. Пропоную, бійців, що були в полоні, тяжкій депресії через бойові дії і з ними пов'язане, звільнити від проходження служби у ЗСУ, Нацгвардії, поліції. Так, як свого часу зробили в штатах. Бо проблем буде ще більше, приклад, - начкар в "Южному", який це все замутив. А звільненим ветеранам дати достойну підтримку і реабілітацію.
Служивий до Прокурор
Показати IP
30 Січня 2022 14:33
Гарно придумано. Але скромне запитання: ХТО БУДЕ платити за це все? Не в цій країні і не з цією владою. Доки не будуть прилюдно вішати крадіїв, митників, чиновників - ладу не буде. А цього не буде дуже довго. Тому я вважаю парня - героєм.
лінивець
Показати IP
29 Січня 2022 18:45
там де служив цей солдат 100% є ті у кого погана поведінка,простіше кажучи бидлота та гопота. Мені здається що керівнитство добре знає чи догадується хто в роті схильний до насильства. Шкода що бідний солдат не скинув батькам фаміліії або фото кривдників по вайберу...
Б...
Показати IP
29 Січня 2022 20:28
Ви всі, ті хто виправдовує це звірство, взагалі нормальні?! чи теж з здвигом по фазі? Ви впевнені , що саме ці солдати винні? А якби там ваші діти, б..дь, були?У всіх синочки вже відслужили і живими повернулись чи повідмазували? А якщо ні, то по закривайте свої дурні пащеки, бо може й бумерангом відрекошетити так ,що згадаєте, що ляпали про чужу біду.
Радувець Ларіса до Б...
Показати IP
29 Січня 2022 21:34
Рівень культури просто зашкалює! Це ж ким потрібно бути щоб такий брудний язик був??!! Сором!
Я до Б...
Показати IP
30 Січня 2022 04:56
до Б..... видно ваші родичі і були такими скотами в армії яких рябчук постріляв, раз ви так шуміти почали...
Ярко до Б...
Показати IP
31 Січня 2022 09:52
Не ний, якби твої діти були катами і бандюганами, туди їм і дорога. Підітри своє лацно і серфуй собі далі.
Владимир до Б...
Показати IP
1 Лютого 2022 14:08
Мне 52 года . И я могу написать с уверенностью , шо когда военнослужащий расстреливает своих сослуживцев ,. Это во всех 100 % месть за издевательства . Я не помню что бы в тех случаях о которых я слышал , или знаю не посредственно , была другая причина . Везде это издевательства . И как правило в расстрелах виновато командование , которое поощряет или закрывает глаза на беспредел военнослужащих . Просто так , никто никого в армии не убивает . На то всегда есть причина . И эта причина как правило , или безнаказанность . Или как в этом случае месть . Я уверен будь там другие командиры , этого бы никогда не произошло . И с этим солдатом , обязательно надо на такие же срока посадить и командование части . Начиная от ком взвода и заканчивая ком части вместе с нас особого отдела . Или как он там сейчас этот особый отдел называется?
Василь Машинка
Показати IP
29 Січня 2022 21:23
РЯБЧУКА вся ця "братва" по-войску довела до такого стану що вихид був один: порядок навести и постояти за свою людську гиднисть и честь любим доступним методом!Але всим воякам було як говориться "по-барабану".Жаловався але ни хто слухати його не захотив..А наоборт знущатись ще бильше продовжили...Цькувало його начальство через "дидив"...а молодь язик в дупку засунуло й мовчало.так як свою шкура дороща ниж в Рябчука!
НачХальникам на все наплевать крим грошей...Атим хто рядом у войску одне на уми-розуми:поиметь соседа у вси щели и нахаляву познущатись...
Скильки терпити знущать можно???Терпець урвався ...Взяв в руки автомат й захистив себе вид поругань й дебилив начХальникив и дидив..
Тепер буде урок кожному у войску, тому хто знущаетьсяй принижуе людську гиднисть рано чи пизно розплата наступить!
Батьки ВИ СВОЙХ ДИТЕЙ ДАЕТЕ У ВИСЬКО НЕ ДЛЯ ЗНУЩАНЬ !
Бережить своих дитей!
Звертайтесь в прокуратуру.администрацию по любому так званому "пустячку",инакше буде плачевний стан у кожного..Б-г е на свити!
Анонім
Показати IP
29 Січня 2022 21:32
Шкода цю дитину, співчуваю батькам.
Мешканець
Показати IP
29 Січня 2022 21:49
Я шокований написаними коментарями. Вбивство виконано заплановано, холоднокровно і усвідомлено. Людина в даній ситуації повинна понести найсуворішу міру покарання. Дідовщина це не виправдання, вона була у армії завжди і армія - це не клуб поціновувачів флористики (для довідки коментуючим). Усі хто намагається вигороджувати вбивства є потенційними співучасниками майбутніх злочинів, я би на місці безпекових служб таких коментуючих вносив у злочинну базу.
Юстас до Мешканець
Показати IP
30 Січня 2022 08:55
Армия не клуб флористики-так зачем насильно туда забирать морально неготовых пацанов? Или вы одобряете дедовщину и издевательства по принципу пусть слабых ломают и калечат, нечего быть слабаками? Позиция ничем не лучше тех, кто убийство оправдывает.
Служивий до Мешканець
Показати IP
30 Січня 2022 14:37
Можеш записати мене. Капітан запасу. Рябчука розумію та підтримуваю. Полечшало?
Володимир
Показати IP
29 Січня 2022 22:42
Добивав щоб нікого за спиною живого не залишити . Вбивав як професіонал ( чітко , виважено і холоднокровно), а не як переляканий , зацькований хлопчик , який прослужив всього два місяці . Навіть не бачачи хто за дверима - стріляв на ураження . І при затриманні вів себе як профі , ніякої паніки і істерики .
Оксана до Володимир
Показати IP
30 Січня 2022 22:04
..бо його вже добре навчили і ненавидіти також.
XZ
Показати IP
30 Січня 2022 08:06
(Можливо) Візьміть факти з інтернету де стались подібні випадки наприклад Россія, Україна, ... З чимось воно повязано.
555
Показати IP
30 Січня 2022 08:27
Ти не на тій планеті зійшов,Мешканець)
Довели хлопця,то так і вчинив,а керівництво дупи свої гріє далі,але один вже бігом у відставку подав,бо знає,що можна копнути глибше,то все їх гівно спливе,але то є система,як і скрізь і ніхто проти неї не хоче йти,а прості діти,люди гинуть.Співчуваю родинам загиблих і співчуваю хлопцеві,який це все вчинив,він звертався до вище поставлених- не почули,а тепер зробив так,що почув увесь світ і хай буде соромно таким керівникам,що таке твориться в них на службі.І це треба таке керівництво розстрілювати,якщо закривають на цькування свої очі і все списують на самогубство!
николай
Показати IP
30 Січня 2022 08:54
Кто служил в СА в 70. 80. те знают что и тогда процветала дедовщина и даже в в Агане. А нашим ( доблестным) офицерам было пофик. Запомните так просто не убивают. Кто воевал тот знает первый раз убить человека не так просто.
Юра Лещ до николай
Показати IP
30 Січня 2022 14:28
да ни чего сложного в убийстве человека нет - вот собаку убивать действительно жалко, а негодяю в голове сделать дырку в голове - даже какое-то душевное облегчение можно почувствовать....
Служивий до николай
Показати IP
30 Січня 2022 14:39
Підпишусь під кожним словом Миколи. Навіть, вистрелити у людину не просто. Але, коли тебе примусили - тікайте, потвори...
РА до николай
Показати IP
30 Січня 2022 21:05
Так і було. Офіцерам вигідна була дідовщина. Фактично, в казарму після відбою вони не показувалися. В цей час керували старослужащі (діди) і з молодих знущались, як хотіли.
РА до николай
Показати IP
30 Січня 2022 21:20
Так і було в Радянській армії. Офіцерам вигідна була дідовщина. Фактично, в казарму після відбою вони не показувалися. В цей час керували старослужащі (діди) і з молодих знущались, як хотіли. Молодим же говорили - прийде ваш час і ви так само будете знущатись. Ось і їх час прийшов з Радянського Союзу.
Правда
Показати IP
30 Січня 2022 09:02
Цю "гвардію"потрібно розігнати,або підпорядкувати ЗСУ на професійній основі(контракт)десь хоча би з років 25.Служити і захищати повинні вмотивовані солдати з зарплатою і хорошим соц.пакетом.Бо це точно не тільки в Дніпрі...
BigOSSa до Правда
Показати IP
30 Січня 2022 12:57
В свій час з китайцями спілкувався. У них в армію йдуть в 25 років... До 25 можешь хоть в носі колупайся, працюй чи навчайся... Бо до 25 років або дурь вийде або накосячишь і буде зрозуміло хто ти є на справді. А приймати в 18 ну це дурь... тут любов морков...дівка кинула і воно погнало в самоволку з автоматом... Чи бидлоти наберуть і наркош з алкосімей і вони в частині кружок АУЕ роблять... да гноблять... А так тільки контракт, і норм фіз підготовка. А то наберуть усіх підряд і тому як в поліції ...одні п**зди, аби начальству кого чпокати було і дебіли з IQ
Петро
Показати IP
30 Січня 2022 09:25
ЖАХІТТЯ ! Далі без коментарів !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Дик
Показати IP
30 Січня 2022 09:32
Артемій Рябчук молодец парень , все правильно только надо было и руководство валить , их вина еще больше , я не считаю его убийцей , а женина у меня вопрос что делала гражданская на военном кпп , вранье .... вот скажите , если убивать мирных это геройство и награды , а если завалил тварей то уже преступник ? посмотрите интервью с генералом игорем кордейчуком , может что то поймете почему Рябчук прав
Бывщий работник ЮМЗ до Дик
Показати IP
31 Січня 2022 04:02
Женщина работала в ВОХРе, на кпп заводоуправления дежурят ВОХРушки, которые являються гражданскими. Нгу(или как раньше ВВ Мвд) стоят на проходных для рабочих, для транспорта, и для караула територии.
Слон
Показати IP
30 Січня 2022 12:03
Молодец Рчбчук! Очень жаль что из за какие-то тварей молодой парень себе жизнь сломал. Я призываю всех кинуть все силы на спасение Рябчука, всю общественность призываю не оставлять его с этой бедой. Я уверен,он не хотел всего этого,его довели. Пусть он получит наказание, но не пожизненное, он ещё очень молодой и хороший парень, реально нормальный, лет 15 ему достаточно будет, но только не пожизненное, всех призываю поддержать Рябчука.
Андрій
Показати IP
30 Січня 2022 13:05
100 %, що хлопчині урвався терпець і він відстояв свою честь і гідність. Шкода, правда, що таким чином. Але по-іншому, на жаль, в нашій країні правди не доб'єшся ! Не даремно "патрон" після скоєного відразу подав у відставку... Бо знав, що там відбувалося зсередини. І хлопчина, видно, неодноразово звертався, щоб розібралися, але всім було "пофігу", ще й його "по ходу" стукачем зробили. От він сам і розібрався в даній ситуації і вчинив самосуд над цим бидлом...
П.С. Скажіть, будь-ласка, ті хто його зараз засуджує, Ви багатьох знаєте суддів, прокурорів, мажорчиків, які "обдовбані", "забухані", створили дтп з смертельними наслідками, хоч одного по закону судили ?
Ковальчук Василь
Показати IP
30 Січня 2022 13:08
Все своє свідоме життя віддав служінню в армії офіцером, спочатку в радянській, а потім в українській. Термінову служив на Чорноморському флоті матросом в Севастополі БТК і пам'ятаю ту годковщину (дідовщину), яка там була. Пам'ятаю, як мене молодого матроса (карася) і мого товариша Костікова в битовій кімнаті ногами годки забивали до крові, а було їх до 15 чоловік на нас 2-х. Як зараз пам'ятаю деяких особо "обдарованих" Ланьйо, Абашидзе, останньому я проломив голову баночкою (табуреткою) за знущання. Це жахливо, але жахливіше те, що офіцери і мічмани це знали і тихенько уходили, а не втручались. Якби в той час була відкрита ружейна кімната, розстріляв би всіх 15, а ще й мічмана .......ского (точно не пам'ятаю), який все бачив і бездіяв. Потім протягом всього офіцерського життя я боровся проти дідовщини і досить вдало. Отже справа в керівному складі і їх пофігізму. Все це викорінюється.
Васько Телесик
Показати IP
30 Січня 2022 13:08
Молодець Артемий Рябчук в тому що не змирився з знущаннями над своею людською гиднистью !
Вся система самих "дидив" и наЧхальникив-офицерив придержувалась принципа: Я начХальник, ти дурак!
Нихто из "дидив" и начХальникив не розкаювався, а наоборот всимы силами пидтримував цей бардак и вакханалию, де людськи якости ничого вже не значили!
А з молодих пацанив хотилы зробити звирив и роботив,без своеи думки и свого бачення правди!
Систем ця здала збий и молодий вируючий Артемий видстояв свою людську гиднить и честь перед тими хто його два мисяци духовно и материально каличив...
Звертався у вси инстанции и ни хто не хотив йти проти цией нездоровой системы яка перетворювала молодих людей у звирив...
Сьогодни це зробив Артемий!
И на його мисци могло бы бути ще декилька молодих хлопцив, але остани як раби терпили знущанны дидив и начХальникив мовчки..!
Артемий терпив багато чого...але на кинець терпець у нього першим закинчився й зробив те що зробив! Урок всим "дидам" и начХальникам: ЯКЩО ТАК БУДЕ ДАЛЬШЕ ВИДНОШЕННЯ ДО МОЛОДИХ ВОИНИВ , ТО И ДАЛЬШЕ НАЙДУТЬСЯ ТАКИ АРТЕМИИ Й НАВЕДУТЬ ТАКИМ ЧИНОМ ПОРЯДОК У ВОЙСКУ!
АРТЕМИЯ ЗАКАТУЮТЬ И ЗНИЩИТЬ ВСЯ ЦЯ СИСТЕМА ЯКА ПОВЯЗАНА ОДНИМ ЛАНЦЮЖКОМ ЗВИРСТВ ИЙ НАДРУГАНЬ НАД ОСОБИСТИСТЮ...КОЛИ МОЛОДИХ ЛИЦЕМ "ДИДЫ" И НАЧХАЛЬНИКИ ТИКАЮТЬ В УНИТАЗ,видбирають харчи й гроши и знущаються як звири...
Батьки пишить й не мовчить так як ваших дитей каличть вся ця потворна система знущань!
Краще щоб живи й здорови повертались диты до своих домивок..
На мисци президента УКРАИНЫ ПРИСВОЙВ би звання Героя Украины Артемию Рябчуку й посадив би всих начХальникив и "дидив" на лавку суду...А також розигнав би всю цю банду шейку-лейку яка називаеться нац.гвардия...
Володимир
Показати IP
30 Січня 2022 13:49
В українській армії була і буде дідівщина.Були і будуть побиття та знущання-тому що такими випадками займається військова прокуратура.Ця прокуратура докладе максимум зусиль аби замяти факти побиття та дідівщини.Внаслідок подібного НП прийдеться покарати не тільки насильника але і командира взводу ,роти чи начальника штабу і т.д.А це поламає карєру офіцерам -,відповідно когось переведуть на нижчу посаду-а це менша зарплата та менше можливостей отримати вище звання.Отже всі причетні офіцери заради спасіння своєї жопи зроблять все можливе та неможливе аби не відкривалася кримінальна справа
Юра Лещ
Показати IP
30 Січня 2022 14:20
любопытен момент статьи о телефонах, сдаваемых до очередных выходных своему начальству - это что такое? крепостное право, или банальное рабство? в той части что - рабовладельцы просто втупую грабят своих солдат, и это, оказывается, никому неинтересно? да там всех, начиная с прапорщиков и выше, надо просто - без всякого суда, трибунала - просто поставить к стенке - расстрелять и забыть - будто их и не было!!!
Доктор
Показати IP
30 Січня 2022 15:30
Много разных мнений. Прежде обвинять Рябчук, то, Вы сами подумайте как бы поступили на его месте…..
И теперь с другой стороны, все погибшие и раненые получили своё наказания по Энергетической и родословной «КАРМЕ», и это может довести человек которому это дано от Бога видеть!!!. ( и это не просто слова). Согласен что Рябчук нужно защитить, он сам себя винит в этом и ему с этим жить дальше. Поэтому Тюрьма для Рябчук это праздник для беспредельщиков, и всякой мрази.
Теперь родственники будут бегать по «бабкам» и рассказывать что их родственники погибли по вине Рябчук??????.
В заключение; пока мы люди не будем уважать или хотя бы не мешать жить другим хорошо и спокойно, то таких расстрелов будет происходить больше..
Так что ещё не известно где души убитых теперь будут………
Доктор
Показати IP
30 Січня 2022 16:20
Много разных мнений. Прежде обвинять Рябчук, то, Вы сами подумайте как бы поступили на его месте…..
И теперь с другой стороны, все погибшие и раненые получили своё наказания по Энергетической и родословной «КАРМЕ», и это может довести человек которому это дано от Бога видеть!!!. Согласен что Рябчук нужно защитить, он сам себя винит в этом и ему с этим жить дальше. Поэтому Тюрина для Рябчук это праздник для беспредельщиков, и т. далее.
Служивий
Показати IP
30 Січня 2022 19:37
Правильно зробив. Шкода, що ще не пристрелив взводного, ротного та комбата з замполітом.
Eric
Показати IP
30 Січня 2022 20:58
Зараз живу у Львові, родом з Дніпра...нещодавно переїхав. Ця новина дуже стривожила мене, тому що служив в цій частині в 2010-11 році. Ніколи б не міг уявити, що доживемо до такого. Спочатку їздив в караули, потім служив при штабі полку. Тоді це ще були внутрішні війська. Командиром частини був В.Я. Мороз. Зараз він генерал (а може вже й на пенсії). Взагалі не було чого сказати поганого про командування. Я працював з ними практично кожного дня. У мене були особисті конфлікти з деякими офіцерами молодшого складу, але до такої жесті ніколи не доходило. Це армія і тут все не так, як у людей...я ніколи не вважав себе воєнним, тому до такого режиму було важко звикнути.
За рік до моєї служби був інцидент, коли молодому хлопцю "дід" вибив око. Після цього взялися за "дідівщину". Навіть пам'ятаю, як "старослужащі" почали жалітись, що вони самі пройшли ці складнощі, а ми типу застали часи переходу на статутну армію. В роті РМТО ще намагалися зберегти "старі порядки", але це було вже слабко виражено. Єдине, що вдалось застати за рік своєї служби - це втеча 2-х дезертирів із Закарпаття. Їх зловили і навіть одного запроторили в диспансер. В цій частині дійсно завжди були питання до медицини та психіатрії в процесі обстежень/лікування. Якось мій старший офіцер поділився мандарином, у мене пішла алергічна реакція в виді цяток і мене зразу ж відправили в ізолятор до людей, хворих краснухою. Вже потім дізналися, що то була алергічна реакція і це чудо, що я не заразився цим вірусом.
З приводу телефонів можу підтвердити: і тоді таке було. Мій ротний (ще та скотина) якось вирішив мене наказати і перестав видавати телефон. Батьки змушені були через керівництво частини зв'язуватись. Але факт в тому, що ті оперативно відреагували. Коли я вже був в штабі, то таких проблем не було (телефон був завжди при мені).
Сама обстановка в частині здавалась гнітючою, тому що казарми схожі на в'язницю, а через стіну плацу ще й знаходиться СІЗО. Однак до цього ми поступово звикли. На караул з вогнепальною зброєю заступала тільки певна група відібраних солдатів. Всі інші несли службу з ПР. Інцидентів з застосуванням зрої не було. Щодо зовнішніх переглядів на наявність синців, це обов'язкова процедура, яку проходили кожного дня. Також при частині був воєнний прокурор, який постійно щось винюхував і тримав на контролі керівництво.
Казарми в середині були в критично совдепівському стані, але вже тоді починали робити капітальний ремонт (результат чого я побачив нині на фото). Були різні мироприємства типу - перегляд кіно, похід в місто, концерти... Доволі рідко солдатів вивозили на стрільбища, тому воєнна підготовка була слабкою. Гігієна просто жесть: лише раз в тиждень заганяли по черзі ротами в спільну душову. В казармах не було теплої води, тому про душ навіть не думали. Звільнення давали 1-2 на місяць (або додатково за певні заслуги/обставини). На вихідних в гості могли приходити друзі та родичі.
Моя солдатська з/п як головного діловода полку в 2011-му році складала 170-180 грн на місяць. Це була найвища зарплата серед усього солдатсько-сержантського складу. Так, пройшло дуже багато часу відтоді, але навіть з урахуванням індексації поки що важко повірити, що цей хлопець Мансур міг отримувати такі кошти. Більше схоже на махінації всередині частини. Що стосується держтаємниці для рядового складу, то до неї допускались тільки солдати моєї посади. То ж Рябчук не має такого доступу (це до коментаря адвоката в суді).
Ще пригадую кухню. Беее... армійська кухня - це треш. Звичайно, кажуть, що ситуація з цим поступово налагоджується, але те, що ми їли, можна хіба що свиням викидати. Зате, коли приїздить перевірка, та їжа дивним чином стає схожа на людську. Справа ж не в перебірливості "солдатської каші", проблема в тому, як і за яких умов вона була зварена. А от в караулі були свої солдати-кухарі...ось там взагалі інша справа.
Я не так довго пробув в роті (4-5 міс). У мене була ненависть до свого командира роти за таке відношення. Його багато хто ненавидів. Навіть часто говорили, що хочуть набити йому пику, коли будуть на гражданці. Але навіть він критичні межі не переходив, знаючи, чим це для нього може закінчитись. Це просто неповноцінна людина, яка за рахунок когось намагалась самоствердитись (типу, що він тут головний). Повірте, і таких людей в армії вистачає. Не знаю, чи служить він там до цих пір, але знайшов його декларацію за 2019 рік в цій в/ч. Не здивуюсь, якщо він на темній стороні. Коли я йшов в запас, він вже був при штабі, при чому в моєму ж кабінеті на новій посаді (короче, "пощастило" мені з ним).
Така ось історія. Тому для мене, звичайно, шок бачити ось такі речі. Я періодично слідкував за "успіхами" в/ч 3021. Саме їх на Майдані взяли в полон і відвели в адміністрацію. При чьому якраз захопили мій батальйон з моїм комбатом. Потім, коли почалось АТО, я дізнався, що в 2014-му СБУ схопили зрадника підполковника Суслова, який перейшов на сторону ворога і хотів здати блокпост. Я особисто був знайомий з ним. Тоді він ще був майором і особливої ролі в цій частині не відігравав, але потім перевівся в іншу в/ч і став там замом командира. Навіть нема що про нього сказати як людину. Просто був ніяким по сприйняттю: ні поганим, ні хорошим. Були і класні офіцери як майор Очеретько - добродушна і весела людина. Взагалі не скажеш, що військовий. Працювали з ним в штабі, є приємні згадки. Був абсолютно різний контингент офіцерів.
Зараз важко в це повірити, але будемо спостерігати, чим це закінчиться. Нове керівництво я не знаю, але це недопустимо, щоб так без наслідків їм обходились такі трагічні події. Все ж таки, як показав час, реформа і переорієнтування на Нагвардію нічого хорошого не принесло. Збіг це чи ні, але стало набагато гірше. Я не думаю, що справа тільки в керівництві цієї частини.
васько згоранець
Показати IP
30 Січня 2022 22:01
1.Створимо фонд имени Артемия Рябчук й будем помагати солдатам- жертвам знущань у вийську!
Хто "за"?
2.Пишем ЦАРЮ вовику листи з проханням покарати всих тих хто знущався й принижував людську гиднисть Аремия Рябчук.
3.Вси розумиють те, що буде так ,як в приказци про правду: прав той хто мае бильше прав!
А начальник ЗАВЖДИ ПРАВ у вийську, даже й тоди коли вин и взагали не прав!
4.Закон як дишло куди повернеш туди й вийшло...
5.Допомагайте мами Артемия Рябчук пережити все це й надиятись на те що син з часом буде звильнений з тюрьми..
6.Спивчуття тим хто втратив своих синив так як така йх доля в цьому свити з небес дана!
7.Що можна чекати вид рабив, те й маемо в ций ситуации...
8.Вольному воля , а рабам неволя..
9.Цинуйте себе й не давайте никому принижувати свою людську гиднисть и честь!
10.Дорогу осилить йдущий по ний...
Доктор
Показати IP
30 Січня 2022 22:42
Считаю того кто поставил за мой комментарий «МИНУС « , это « Герой» только за спиной может прятаться. И боится собственной тени. Как будто в сказке, битый не битого везёт.
На будущее таким « Героям»:
Мною было подписан комментарии от Доктор , потому что и есть доктор и многим помог и, этим могу гордится!!!
А что было сделано хорошее теми людьми которые даже боятся открыто написать негативный комментарий????????.
Очень жаль что и Вы « скрытые псевдонимы» ищите помочь у людей которых Вы же обвиняете за их же правду.
Дмитрий8
Показати IP
31 Січня 2022 02:17
Народ читаю клиенты и просто прозреваю. Он не виновен. Герой Украины мать его.
Я сам был в армии и была дедовщина и не пострелял не кого. Просто он псих. Одной рукой молятся а другой убивает. Если он верующий и в библии говориться что бог терпел и нам велел. А он что убил людей которым жить да жить.
Как все рассуждает давайте все возьмём калащи и пойдём гасить всех от чиновников до людей каторые нам просто не нравятся.
Так какая мы в жопу Европа что так поступим. Мы далеко не уйдём таким образом от совка.
Запомните дедовщина в армии была есть и будет не нам ето отменять.
Я скажу так. Когда я служил нас собрали деды и сказали как будем жить по уставу или как все мы выбрали по уставу. Сказать честно протянули 3 дня так жить потом выбрали дедовщину так легче.
Сам знаю что люди которые прошли АТО они не когда не будут издеваться над другими.
И какие бы они не были хорошие или плохие они люди и не ты им давал жизнь что бы потом её забрать.
А етот Слон почему то не выбрал Дизель а пошёл на Сизо сидеть. Потому что там он был умер.
Как говорят солдаты. Устав ето 1000 слов заедать солдата.
Сидеть Слону ПЖ и думать что он зделал
Влад
Показати IP
31 Січня 2022 09:51
Знаю точно що в більшості військових частин твориться безлад та знущання, з солдат строкової служби! В мене також була подібна ситуація коли я пішов служити у ДПСУ після проходження навчань мене перевели до Чопського прикордонного загону, там я зіткнувся з так званою
дідівщиною де старший призов на чолі з контрактниками різними способами знущалися та принижували молодших, це було невиносимо, якби мені в той час знущань попала в руки зброя яб напевно зробив так само, психіка вже невитримувала,і саме головне що про це знало все керівництво загону, тобто поскаржитись немає кому хіба що президенту листа писати! Тому спочатку треба навести лад вияснити всі обставини і судити впершу чергу треба вище керівництво!!!!! Бо вони в першу чергу повинні слідкувати що відбувається в їхній частині!!!
Ольга
Показати IP
31 Січня 2022 13:14
Керівництво частини на гаутвахту! Довести людину до такого..
Дмитро
Показати IP
31 Січня 2022 14:08
Всё правильно сделал. Я бы скорее всего точно так же поступил бы.
МАМА
Показати IP
31 Січня 2022 14:14
Правильно хлопець зробив, давно пора. Я на боці батьків небойових втрат нашої армії (а їх дуже багато). Булінг у школах (дівчата гірші від хлопців), дідовщина в армії, бандити на вулицях і у владі. По телевізору показують тільки цинізм, агресію, бійки, вихваляння бандитів та злодіїв, контрабандистів.. Дивно, що лише зараз таке трапилося. Знущання в армії тривають десятиліттями. Ще Жуков започаткував. Офіцери всі грошима пов`язані, З солдатами як з тваринами поводяться (байдуже до чужих дітей). Смертної кари не бояться, від тюрми відмазуються. А народне терпіння не безкінечне............
Елена
Показати IP
31 Січня 2022 14:55
Потрібно запустити ФОНТОМИ у військові частини і викривати катів.
Тетяна
Показати IP
31 Січня 2022 15:04
Всі наші так звані реформи то просто імітація діяльності, прикрита фіговим листком у вигляді реорганізації, заміни назв, службової форми і на тому, мабуть, все... Зонівські поняття надалі рулять - чудово влаштовують верхівку (від чого вона тупіє, спивається і морально деградує) і ламають низи (вбиваючи віру в людей, в коллектив як в єдину команду, в себе)... Бюрократи та "распільщіки бюджетних бабок" просто викорінюють в нас тягу до інновацій, динаміки в розвитку, до нових продуктивних методів/підходів, вбиває ЕНТУЗІАЗМ - найголовніший двигун розвитку в будь-якій галузі... Хіба самій верхівці ще не набридло таке "ліниво-нудне" існування??? Певно, питання, ак і завжди, риторичне... Мені дуже шкода і вбитих (які, можливо, здеградували за цієї системи), і Рябчука (котрого, можливо, система довела до стану стріляти в "своїх") - це все невикористаний людський ресурс, який так важко виростити, але дуже швидко втратити...
валера
Показати IP
31 Січня 2022 17:11
Такое дерьмо во всех армиях,где призывают как барана и солдат в положения барана для офицеров. Не зря США отказалось от такой армии и все служащие там не военно обязанный а профессионалы. Лучше задайте себе вопрос почему гавнистые презеденты и депутатишки с 1992 года не отменила бесплатное пушечное мясо в армии???? Вы хотите сказать что у нас демократия и евро союз? Чем наша армия отличается от русской и советской? Да ни чем, пацаны 18 лет строят жирным генералом дачи и.т.д Если украинский народ не снесет такую армию и не заменит на проф армию то защищать Украину будет не кому. В 2014 и 2015 году Украину защитили не рабы призывники а добровольцы которых не кто силой не тянул как барана воевать.
Віталій
Показати IP
31 Січня 2022 17:17
А жінку цивільну на прохідний він в голову вистрелив то теж цькування якби хотів міг легенько ранити а він сучара вистрелив на ураження , навмисне ,,розстріляти нахуй,,,,
Доктор до ВIталIй
Показати IP
31 Січня 2022 18:44
Вы там были на проходной?, или всё это видели собственными глазами?????.
Не пишите не правду.
Не создавайте панику. Не всё так правда что пишут и говорят.
Виктория
Показати IP
31 Січня 2022 19:41
Правильно сделал что блядей пострелял. Иначе его бы самого убили и сказали мол самоубился...порядка в нацгвардии нет и не будет. Сына в гвардию не отдам.
Антон
Показати IP
31 Січня 2022 21:51
Если бы человек был больной или неуровновешенный, как некоторые утверждают, то покинув территорию завода с оружием пострадало бы намного больше. А он не собирался больше никого убивать, даже попросил сообщить о его местонахождении. Так, что валить всё на парня нечего. А по этому ЧП нужно серьёзное провести расследование и не спускать всё на поводу.
Ольга
Показати IP
31 Січня 2022 22:47
Я с Вами согласна, довели Артема до такого состояния , испортили гады всю ему жизнь да и многим другим хорошим парням
тоже. Смог отомстить и правильно сделал, отомстил и раскрыл на весь мир то зло, которое там происходило. Может благодаря Артёму больше другие ребята не будут страдать
Олексій
Показати IP
1 Лютого 2022 01:52
Нехай всі ці "розумники" які захищають вбивцю, і говорять про те, що його довели хоча б на секундочку уявлять собі ситуацію: Ви працюйте на роботі, в офісі, у вас прекрасна сім’я, чудові діти, з якими ви так любити проводити час, то в парку чи то разом кудись піти: на піцу чи в кіно на мультики. Робота у вас емоційна, виснажлива, вам складно, але ви розумійте, що потрібно трошки потерпіти, адже так потрібні гроші. Ви не хочете щоб ваша сім’я в чомусь собі відмовляла. Ви чекайте суботи і неділі щоб провести з сім’єю час чи поїхати провідати своїх батьків в село, діти дуже люблять бабусю і дідуся.
У вас на роботі суворий начальник, завжди піднімає голос, завжди йому щось не так. Ви вже вивчили характер начальника та й не звертайте особо на це увагу. У вашому колективі близько 20 людей. Спілкуйтеся ви з двома –трьома, інколи про життя можете з ними поговорити, всі інші для вас чужі. Із 20 осіб в колективі є один який ні з ким нічого не говорить, він не має друзів, ні сім’ї, він для вас здається дивним, постійно замкнутим, та дуже спокійним навіть тоді коли на нього накричить начальник. Ви з ним пару словами за весь час перекинулися і то по роботі. В один нещасний день, який змінить все ваше життя стається трагедія. Ви чуйте постріли на роботі в сусідній кімнаті, чуйте крики, в ці секунди у вас прискорилося серцебиття, почалося тремтіння ніг та рук, ви не знайте що робити, ви відкривайте вікно, але розумійте що це 7 поверх і стрибати не можна бо ви розіб’єтеся об бетон. Вбивця щораз тим ближче до вас підходить. Ось він відкриває двері і наставляє зброю на вас. Вбивцею виявляється колега по роботі, той який ні з ким не говорив, той якого ви вважали дивним. В ці секунди в ваших очках пройшло все життя, від вашого дитинства до спогадів про рідних. Очі у вбивці були скаженими, а погляд єхидний з усмішкою. Він глянув на вас пару секунд і вистрілив. Ви впали. Вбивця не затримуючись пішов дальше розстрілювати людей. Пройшло 3 тижні з тих подій. Ось ви і відкрили вперше очі, в реанімації. Ви побачили біля себе заплакану жінку, схудлих, блідих батьків. Слава Богу ви вижили, але якою ціною. Лікарі вам врятували життя, але ви вже не будете таким яким ви були, ви тепер каліка на все життя, куля заціпила важливі органи, ви не можете ходити. Іншим колегам пощастило менше, більшість вбивця вбив. Багато сімей залишилося без чоловіків, багато дітей залишилося без батьків. Ось і пройшло 5 років з того нещасного дня, вам що через ночі сняться ці події, ви погано спите, вам боляче душевно, ви проклинайте той день, ви проклинайте чому ви вибрали цю роботу, ви не можете зрозуміти, за що вас Бог так наказав, за що?! Чому саме були ви в цей час ? чому?! В родині ви себе відчувайте тягарем. Але діти і дружина дуже сильно вас люблять і турбуються про вас, це додає вам великі сили щоб не зламатися. Ви часто думайте про цей день, думайте про вбивцю. Ви його ненавидите , він вам знищив життя, він вам спричинив багато страждання. Його посадили на довічно, але вам не легко. Переглядаючи відео як вбивця був затриманий і зізнавався і бачачи як він єхидно посміхався та радів цьому ви просто самі своїми руками готові його задусити. Але життя продовжується, ви старайтеся про це не думати. В суспільстві більшість людей вчинки вбивці виправдовують, адже вважають, що його просто “довели”. Вас це ще більше це зачіпає. Ви ніяк не можете з цим змиритися. Чому хтось має право забирати життя? Життя яке дано один раз. Життя яке я хочу прожити в радості і в щасті. Життя яке я так сильно люблю. Чому якась людина може це все забрати?! Хто вона така? Чому! Всі ці думки вас переслідують.
Така ж ситуація може відбутися , будь –де, не тільки на роботі, а й на вулиці. Просто хтось, може почати ось так стріляти, бо ніби його “довели”. Все це я написав, щоб кожен з вас зрозумів, що виправдань вбивці не може бути. Якщо люди будуть думати, що довести до такого то є нормально, то в нас буде психологічно неврівноважене суспільство з явними психологічними розладами. Тоді і виходити на вулицю буде вже небезпечно. Ніхто не має права комусь забирати життя. Крапка. Задумайтеся трохи.
Света
Показати IP
1 Лютого 2022 08:32
Бедные мальчишки. Им бы жить и жить. Детей растить, страну развивать, родителям помогать. Вот тебе и армия. Зачем нужна такая армия? Я против призыва в такую армию. Армия-это профессиональная работа. Она должна быть только контрактной. Нет веры этим генералам.
Баба Кастр Юля
Показати IP
1 Лютого 2022 12:18
Якби я була президенткинею, то армію відмінила би зовсім. А нас охороняти мусить НАТа, бо їм це нада. І вгадайте, хто АЕС охороняє в нас?
Анонім
Показати IP
1 Лютого 2022 16:53
Да,ситуации бывают разные. Если думать только об этом случае, то это,конечно же,ужасно,а давайте "копать" глубже. Виновата система армии,система страны, у нас каждый сам за себя.Почему же когда в этой части погибали молодые ребята никто не "затрубил" тревогу? Потому что легко можно списать на суицид,потому что никому и дела нет,что при этом чувствуют родители, как они остаются со своим горем?А теперь ещё легче:есть совершенное преступление, есть убийца,больше и делать ничего не надо,а зачем?Ведь могут пострадать высокие "чины", а их обижать нельзя и запачкать великие " идеи" нашей армии тоже не соответствует нашим украинским принципам.Я думаю,когда Рябчук хотел найти правду,честь,закон, исполнения устава в своей части,он не нашёл поддержки, сейчас мало таких преданных,сейчас при нашей демократии почему-то больше молодёжи-приспособленцы,Рябчука загнали в "угол", он совершиил это убийство от безысходности, чтобы теперь привлечь внимание и разобраться с этой частью.
Андрій
Показати IP
1 Лютого 2022 18:21
Дати условно,і відправити назад дослужувати в армію ,буде менше дідівщини.
Доктор до ОлексIй (
Показати IP
1 Лютого 2022 19:11
Ну очень расписали что аж плакать сейчас будут старики и дети.
Прочитав и сразу же решил посмотреть Вашу жизнь и Ваши « хорошие поступки» ( имею такие возможности видеть). Хорошего мало что можно рассказать или написать. Вы принуждаете людей к жестокости и, тем временем Вы не имеете своё мнение, страдаете от принижения со стороны сильнейших Вас людей в любых ситуациях в отношение Вас. ( продолжать не буду).
Могу сообщить что только максимум 5-7% все знают правду из за чего и как это произошло.
Сожалею что многие не желают что бы вся правда вышла на общественность.
Души погибших ещё находятся на земле и будут очень долго находится и беспокоить тех кто виноватые что не смогли это остановить. В этой части и Дивизии можно смело отчитывать назад по 3-5 лет и, так до 20 лет назад и привлекать к отвественности начальников и командиров за их вину…….
Много раз я просматривал эту трагедию и, всегда искал «плюсы и минусы», Учитывая что там не всё так просто и правильно как это информируют в СМИ.
Одно только может для всех быть правильно услышанное - когда предоставят Рябчук сказать правду на открытом заседании суда и это должно быть по всем СМИ быть показано в онлайн.
Рябчук человек здоровый как физически так и психически. ( хотя его делают психически больным).
Самое большое опасения ( моё) за Рябчук, что он может не дожить до суда.
Считаю что сегодня много уже информации для всех по этой ситуации.
Всем хорошего вечера и чистых мыслей в Ваших головах.
Олексій до Доктор до ОлексIй (
Показати IP
1 Лютого 2022 21:33
А я бачу ви сказочник ще той. Напевно, по житті все погано у вас склалося, і ви вирішили себе потішити в інтернеті. Будь ласка, якщо вам так зручно і вам цього не хватає.
Едвард
Показати IP
1 Лютого 2022 21:05
Правильно зробив ,там у Нацгвардііі беспредел ,вимагають гроші ,торгівля наркотиками ,плюс дідовщина ,унижения постояні і невидержав
fortesan
Показати IP
1 Лютого 2022 23:17
карающий меч настиг негодяев. Артем своим поступком всколыхнул болото, его совесть не выдержала тех безобразий, которые выходят за грани элементарной человечности.
кому-то это надо было начать Надеюсь, что это станет началом очищения и обновления и нацгвардии, и всех вооруженных сил Украины
Доктор до Олексій до
Показати IP
2 Лютого 2022 07:52
Не вешайте не свой Божий дар и награды на себя, это всегда плохо заканчивается.
Правильно нужно выражаться; не сказочник а, человек которому дано больше чем Вам.
Если не владеете правильной информацией то, советую без комментариев.
Отвечаю: по жизни у меня всё хорошо, а вот у Вас всегда были проблемы ……..
Ваши проблемы пусть остаются с Вами.
И сейчас решают не Вашу проблему а Рябчук.
Всем хорошего дня.
Олексій до Доктор до Олексій до
Показати IP
2 Лютого 2022 17:05
Я не психолог, але бачу, що все написане вами стосується вас. Якщо вас по житті дуже сильно ображали, то сходіть до фахівця.
Анонім
Показати IP
4 Лютого 2022 14:29
Раджу подивитися фільм Клас (2007) естонського режисера Ільмара Рааґа. І тоді робіть свої висновки.
Шукаю справедливість
Показати IP
9 Лютого 2022 14:39
Це тим хто за Біблію говорить і не читав її....
11 І сталося за тих днів, і підріс Мойсей. І вийшов він до братів своїх, та й приглядався до їхніх терпінь. І побачив він єги́птянина, що бив єврея з братів його. 12 І озирнувся він туди та сюди, і побачив, що ніко́го нема, — та й убив єгиптянина, і заховав його в пісок.
Розкладав закладки, щоб заробити на лікування дружини: львів’янина у Луцьку посадили на шість років
Сьогодні 23:33
Сьогодні 23:33
Луцька громада на шляху до кліматичної нейтральності
Сьогодні 22:54
Сьогодні 22:54
«Корови каждий день падають»: на Волині жителі села самостійно ремонтують нічийний міст
Сьогодні 21:57
Сьогодні 21:57
«1000 днів сама»: лучанка Марія Хурсенко присвятила свою нову пісню дружинам Героїв. Відео
Сьогодні 21:38
Сьогодні 21:38
Графік вимкнення електроенергії на Волині 23 листопада
Сьогодні 21:00
Сьогодні 21:00
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.