USD 41.15 41.45
  • USD 41.15 41.45
  • EUR 41.35 41.70
  • PLN 10.28 10.45
Світ вражає: Бродячі собаки
На багатий вечір прийнято накривати святковий стіл. Проте, цього року він для мене був зовсім не святковий. Мене покусала бродяча собака...

Просто серед білого дня о пів на другу, коли я повертався з купленими продуктами з супермаркета Пакко що на вул.Клима Савури, підкравшись ззаду, собака мабуть хотіла вирвати з рук пакет з продуктами, але вп"ялася зубами в ногу...

Це не перший укус тварин на цій території, а взагалі, після звернення в травмпункт і обробки рани, лікарі сказали що за цей рік є вже понад 40 покусаних громадян (правда більшість з них своїми тваринами)!!

Невтішні можуть бути наслідки від цього:

http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D1%86%D1%8C

http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BA%D0%B0%D0%B7

Наступного дня мені прийшлось зайнятися виловом підозрілої собаки,(благо допомагав мені "гицель"- професіонал з Спецкомунтрансу) і заточенням її в ізолятор ветлікарні на 10 днів для виявлення чи вона хвора. Зараз я молю Бога щоб вона вижила!

Зняті на фото пейзажі можуть бути використані в зйомках "Сталкера". Не здивуюся, а повірю, якщо там з"явиться якась "чупакабра".

І ЦЕ ВСЕ В ЦЕНТРІ МІСТА (Тарно-бондарний, база, ПАККО і т. д.)

ЛЮДИ! ВЛАДО! Робіть щось!

Коментарів: 52
лучанин Показати IP 17 Січня 2011 15:59
мене верне від таких як ти, бо мене набагато сильніше покусали люди. вбили сина. і я не скиглю, я ніхто. мені нічим ніхто не допоможе, бо нікому це непотрібно. Якби ти дав поїсти собаці, то вона б тебе ніколи не вкусила. Ти бачив очі насправді бродячих собак? повні сліз і прохання, котрі минають таких, хто до них чіпляється. раз вона тебе вкусила, значить ти того вартуєш, бо ти її довів до такого стану, що бідолашна тварина втратила рівновагу, аби захиститися від таких як ти... на двох лапах
Exaboto до лучанин Показати IP 17 Січня 2011 17:37
згоден в тому що людина це сама страшна тварина. Але пси не повинні отак вештатись по місту.
911911 до лучанин Показати IP 17 Січня 2011 17:52
до лучанина Ви дуже помиляєтесь,коли вважаєте,що собаки кусають лише п"яних,агресивних чи жорстоких.Мою маму,яка панічно боїться собак,вкусив бездомний кудлатий здоровань.Просто підбіг ззаду,вкусив і побіг далі.На біду прокусив варикознозмінену вену,кровотечу спинили лише хірурги.2 тижні стаціонару,купа витрачених грошей(бо вакцина проти сказу недешева і вводиться лише в стаціонарі).Про втрачені нервові клітини вже розповідати не буду.А якщо згадати про можливі хвороби,що можуть бути наслідком такого стресу(інфаркт міокарду,цукровий діабет,логлневроз)то й не варто згадувати про очі тих бродячих собак.Вас "покусали люди",тож навіщо починаєте уподоблятись їм,пишучи такі коментарі?
Сашуля до 911911 Показати IP 17 Січня 2011 18:59
Вакцина от бешенства вообще-то бесплатная. Согласна, собаки не должны ходить по городу. А ходить они перестанут, когда наша власть одумается и приймет соответствующие законы и люди будут отвечать за свои поступки.
911911 до Сашуля Показати IP 17 Січня 2011 19:30
Сашуля,підкажіть де видають ту безкоштовну вакцину від сказу,бо у ЛМКЛ відправляли до аптеки,це було 4 роки тому.
Сашуля до 911911 Показати IP 18 Січня 2011 11:26
Вопрос не ко мне, по закону она должна быть бесплатной
911911 до Сашуля Показати IP 18 Січня 2011 15:57
Сашуля згідно конституції і освіта і медицина безкоштовна,а не лише вакцина "должна быть".Я розказала про конкретний випадок,не можу зрозуміти твоє "вообще-то".
Сашуля до 911911 Показати IP 18 Січня 2011 16:33
на моей памяти было несколько покусов людей собаками, всех прививали бесплатно, вот и мое вообще-то)))
911911 до Сашуля Показати IP 18 Січня 2011 16:52
Заради справедливості щойно запитала у знайомого травматолога,який працює у державній медустанові,як часто людей щеплюють БЕЗКОШТОВНО антирабічною вакциною.Сашуля буде розчарованою.Немає в даний момент безкоштовної вакцини і дуже давно не було.
Сашуля до 911911 Показати IP 18 Січня 2011 17:31
Ну так, не я же в этом виновата
Санек Показати IP 17 Січня 2011 16:08
Бля ,Лучанин тебе совсем плохо ?Ты чего на людей кидаешься?
лучанин Показати IP 17 Січня 2011 16:13
Санек, ти спершу навчися спілкуватися і нікого не ображати. Кожен має свою думку і має право її висловлювати. Тому ти не можеш сказати, що люди кращі за тварин. Бо заради якихось владних привілей вони один одного не убивають
ostap Показати IP 17 Січня 2011 16:20
лучанин.. ти шо здурів?? я підняв проблему в місті щоб її якось рішати, а ти шо гарчиш? Чи може краще хай кусають усіх підряд.. чи може не говорити про це?
ЛПЗ Показати IP 17 Січня 2011 16:21
Тільки люди хворі на голову можуть за допомогою звертатись до гицелів....ненавижу...
Опа! Показати IP 17 Січня 2011 16:45
Ostap-у іСаньку! Що не зрозуміло, Вам? Лучанин виклав свою думку, вистояну на життєвому досвіді і на болі, яке принесло це життя..Що, дійсно, у Вас за мова у зверненні до інших? Скільки Вам років? Хочете, щоб Вас було чути в цьому житті-навчіться чути інших!...
роботяга Показати IP 17 Січня 2011 16:46
ну про покуси бродячих собак новина зовсім не нова, колись читав статистику саме нападів зграй бродячих собак, то звернусь до ostapa що Ви ще обійшлись малими травмами, в Києві були випадкі коли прості перехожі від укусів бродячих собак лишались частин тіла, ногі , рукі. Дійсно ця проблема є, і пропозиція вирішення ції проблеми має лунати від влади. Щодо до лучанина, я співчуваю вашій втраті сина, але не потрібно зганяти злість на топікстартера, я думаю, що його вини в цьому немає.
Сашуля до роботяга Показати IP 17 Січня 2011 19:00
Прошу вас, не надо тут ужастиков рассказывать...........
Василь до Сашуля Показати IP 17 Січня 2011 19:48
Подивимось,як ти заспіваєш,коли твою дитину пошматує "милий" собачка...
Сашуля до Василь Показати IP 17 Січня 2011 23:25
Ой Василь, не надо песен розводить тут. Чуть что так сразу на детей спрыгивать.....Не покусает не переживайте.
св Показати IP 17 Січня 2011 16:58
мне також там покусав собака влітку- знайшов його хазяїна і виявилося що він кусає перехожих постійно .Господарі це знають і всеодно випускають його на вулицю.То у них така розвага.На моє звернення горе хазяїн не відкрив ворота а нахамив і сказав щоб не вешталися чужі по вулиці.От така правда.
Смайл до св Показати IP 18 Січня 2011 18:04
Застрлети і пса і хазяїна. Вони мені чужі, чого їх жаліти.
лучанин Показати IP 17 Січня 2011 17:06
я згідний, що бувають собаки схожі на своїх господарів. Але проблема у господарях. А безпритульні до чого? навіть якщо йде вулицею, так зване, собаче весілля. воно ж людей не чіпає. ось, коли господар свого пса натрвити схоче і натравить... свою виховану, зауважте, під себе тварину, тоді то буде зовсім інша справа
111 Показати IP 17 Січня 2011 17:32
ЛПЗ-не треба ненавидіти людей бо ти вже всіх замордувала на мікрорайоні тими собачими стаями.
знаючий Показати IP 17 Січня 2011 17:33
варто нагадати Остапу і Саньку, що у часи голоду люди на сході зачинялися у хатах і їли собі подібних. щоб вижити. варили і їли своїх дітей. з тієї ж причини. бо голод не тітіка. Якби ти, йшовши із повною торбою, поділився із братом меншим шматком, то нічого не втратив би. тим паче, що Всевишній людям хліба ніколи не давав, а давав по жмені кожного жни*я тільки коту і собаці. почитай релігійні розповіді
Universal22 Показати IP 17 Січня 2011 17:41
згідний з автором. проблема болюча як в плані її вирішення, так і плані цих "гавкаючих безпритульних", які вночі під вікнами починають свої пісні співати.
лучанин Показати IP 17 Січня 2011 17:41
до чого туту ЛПЗ, коли я мешкаю у центрі міста, де сьогодні ж наглючий таксист збив бідолашну собаку, яка жила тут кілька років і над її напівживим тілом, голосили інші чотирилапі, котрі поводилися точнісінько як люди, втрачаючи собі подібну
Mirna Показати IP 17 Січня 2011 17:50
я обожнюю тварин. особливо люблю бродячих псів. але проблема є. і якби мене вкусила собака - я б не скакала б від щастя, як користувач, який підняв тему. і взагалі я вважаю, що надто агресивних собак треба ізолювати. не вбивати, звичайно. але ізолювати. новинка написана адекватно, як на мене. для чого ображати один одного? скільки вже можна?
ostap Показати IP 17 Січня 2011 18:30
В мене э своя собака, я її годую і піклуюся а вона мені віддячує своєю любовю і службою. Не думав що дискусія піде в руслі розподілу на добрих і поганих. хотілося б почути голос народу про те як вирішити це питання і хто його має вирішувати. Чи ловити їх чи стерилізувати чи просто не звертати увагу чи вимагати у влади будувати притулок замість латання доріг чи що??? п.с. вибачте за грубість
Сашуля до ostap Показати IP 17 Січня 2011 19:11
Так Романюк же ж пару дней назад пообещал приют, так и идите к нему. Только вот что, по секрету скажу, что приют никакого толку не даст,так же как и отстрел. Бездомные животные - это проблема которая должна решатся комплексно. Т.е. стерилизация, в первую очередь бездобных животных, обязательная стерилизация ДОМАШНИХ, тех, что не представляют племенной ценности. + приют
кандитат Показати IP 17 Січня 2011 18:37
У кожного свій досвід спілкування з бродячими. У нас у дворі влітку гуляє дітвора.Бродячих постійних зграя біля 10собак. І от десь о 5 (ще досить видно). Чоловік повертався додому, коли побачив, що посеред двору на футбольному полі стоїть дівчинка років 8 і плаче, а кругом неї та дика зграя гарчить. Люди ходять, інші чоловіки поряд стояли. Всім байдуже. Він якоюсь палкою відігнав собарниг і відвід до підїзду. Пакетів з вопаку вона не несла.Та і не думаю,що дражнилась. Вона просто гуляла сама чи йшла додому одна. Неважливо. Не розказуйте, які собаки хороші, як вони плачуть,як люди чи ще щось. Яби мою дитину вкусила собака, я б її позбулась, ізолювала чи ще щось. Це не вихід гуманності,щоб голодне і дике гуляло на свободі посеред моїх дітей, бо воно має право на життя. А я маю право? А мої діти? ЧИ їм виходити і боятись? Чи ви вважаєте,що це нормально, щоб діти заїкались чи спереляку пісяли у штанці? Тримайте собак у дома,гуляйте з ними. Треба почати з себе (я не тримаю тварин в квартирі).
Сашуля до кандитат Показати IP 17 Січня 2011 19:07
А я держала, держу и буду держать собак в квартире , и не маленьких. И это мое право и не Ваше дело. Суть в том , что зло свое надо срывать не на животных, а на людях, тех, кто может и должен проблему решать и не решает.
людина до Сашуля Показати IP 18 Січня 2011 08:21
Для Сашулі! От саме такі люди як ти гірші за собак.Готові перегризти горло любому за свою вонючу псіну. Зразу це видно,як ти на людей кидаєшся. Дітей краще заведи!
Сашуля до людина Показати IP 18 Січня 2011 11:26
А кто Вам сказал, что у меня их нет?Спасибо за сравнение с собакой,я всегда считала их лучше людей))))Я никого не оскорбляла и Вам не советую. Мы с Вами детей не крестили, так что и на Ты не переходили. будьте вежлевее, а то некрасиво как-то..... Пы. Сы. Ник тебе не идет, и псины мои, как Вы выразились, пахнут лучше многих людей.
людина до Сашуля Показати IP 18 Січня 2011 12:47
Ввічливість собачників закінчується тоді,коли хтось щось каже на собачку. ТребуєТЕ прав для своєї собаки, заведІТЬ їй паспорт грамадянки України чи Рассєї.ВАША собака не кусає, а якщо і кусає, то на всьо адін атвет: САМІ ВИННІ. Доказано. І пахне краще і розумніше. Тут обговорюють не домашню улюбленицю. Про бродячих, кусачих, вонючих, лишайних собак.
Сашуля до людина Показати IP 18 Січня 2011 13:42
Правильно, а почему владелец собачки должен молчать. когда ему хамят? И паспорта у собачек есть, не переживайте)))))
Сашуля до людина Показати IP 18 Січня 2011 13:43
Правильно, а почему владелец собачки должен молчать. когда ему хамят? И паспорта у собачек есть, не переживайте)))))
теж людина до людина Показати IP 18 Січня 2011 16:21
Дуже влучно!!!
теж людина до теж людина Показати IP 18 Січня 2011 17:20
Дуже влучно---це про коментар ЛЮДИНИ,а не любительки собак.Цікаво,що та ,що так палко їх захищає все-таки визнає,що й її знайомих кусали собаки.Тобто проблема справді актуальна!
Сашуля до теж людина Показати IP 18 Січня 2011 17:29
А в каком месте , я сказала, что проблемы нет?!
:) Показати IP 17 Січня 2011 19:34
Та тримайте хоч крокодилів,тільки щоб це не шкодило сусідам.Прибирайте екскременти у під"їзді і у дворі,і дресируйте,щоб людей не лякали.
Сашуля до :) Показати IP 17 Січня 2011 23:29
Мои собаки экскрементов в подъезде не оставляют.Во дворе не убирала и не буду, так ежемесячно плачу "утримання тварин" и "податок на тварин" уже больше 10 лет.Думаю, на эти деньги давно можно было бы сделать площадку для выгула, так как собаководов на раене ооочень много.А дрессерую так, что бы люди меня не пугали)))))
Свєточка-конхвєточка Показати IP 17 Січня 2011 20:23
Проблему автор підняв серйозну. За це йому - респект. А раз коментарів так багато, значить, це людям болить. Звісно, кожен другий може розповісти свою історію. Але, як на мене, необхідно справді шукати шляхів вирішення. Що робити? А все. Стерилізувати, небезпечних собак відстрілювати. так, жорстоко, але... І ще - притулок має бути. Це - теж варіант. Можливо, будете підсміюватися, але кілька років тому я там узяла собі пса. Від нього відмовився господар, і він, тобто пес, зненавидів весь світ. Привезла додому на свій страх і ризик. Спершу він перегриз усіх. Шрам на руці досі маю. Але тепер, коли ми вкупі прожили два роки, він став нашим. так, у нього складний характер і він не любить сюсюкатися, але його не вбили гицлі. Зате з ним класно гуляти, навіть у магазин ходить. Картоплю з нами копає (сидить коло кучугури картоплин), сміття з батьком викидає... Можливо, такий варіант - теж вихід. Не кажу всім брати собак з притулку,але якби такого закладу не існувало, я б не знайшла собі чотирилапого друга, який щодня зустрічє роботи, приносить тапки й загладає в рот,коли вечеряєш.
Сашуля Показати IP 17 Січня 2011 20:44
Свет, приют - это конечно хорошо, но проблему не решит, без стерилизации это пустая трата денег. Стерелизация действительна, только в том случае, если прооперировано 80%собак.
Вовік Показати IP 17 Січня 2011 23:24
Стерилізація у 80% це таке саме безглуздя як і елімінація 80% це нічого не вирішить. Притулок звісно конче порібний Луцьку, але для чого - щоб утримувати хворих собак. Для чого потрібна стерилізація - щоб зменшити кількість собак. А що робити з агресивною поведінкою собак? Ні притулок ні стерилізація цього не вирішать. Звісно їх потрібно елімінувати, так само як і хворих(заразних, невиліковно) Варто знати, що собаки в містах займають нішу падальщиків, і живе за законами природи. Якщо цю популяцію пригнітити або фрагментарно знищити (повністю знищити неможливо)то місце собак займуть пацюки, миші...
Сашуля до Вовік Показати IP 17 Січня 2011 23:32
Вовик, Вы о чем? Схема стерилизация - приют успешно роботает во многих странах, где на данный момент, собак на улицах нету. Естественно агрессивных, больных особей надо помещать в приют.+ стерилизовать нужно не только уличных животных, но и домашних.
Tarantino Показати IP 18 Січня 2011 12:55
Казав, і кажу - винищувати. Господар на землі - людина, а не тварі нерозумні
Сашуля Показати IP 18 Січня 2011 13:41
Ну да, хорош хозяин у земли....Уже человек и так все, что мог розрушил, и земля начинает платить
Tarantino до Сашуля Показати IP 18 Січня 2011 13:43
Ага. Наказуючи своїм вірним слугам - бродячим собакам, комарям і блохам - нещадно кусати людей ))))))
Сашуля Показати IP 18 Січня 2011 13:47
Тарантино, не надо перекручивать. Предыдущий пост, я нависала, о том , что надо более уважительно относится ко всему живому. Да вот иду по улице и смотрю, прям фильм ужасов какой-то, навстречу кала покалеченных изуродованых собаками людей....)))) Жуть прям. Вы не собак бойтесь, людей бойтесь,они более жестоки и эгоистичны.
До Сашулі Показати IP 18 Січня 2011 19:40
Дайте свої пропозиції до мерії раз Ви знаєте як позбутися бродячих тварин, або депутатам, хай приймуть рішення і тоді будуть якісь програми розвитку чи напрямки для їх втілення. А просто для усіх людей: привязуйте своїх тварин, зробіть порядок на свої територіях, не допускайте щоб інші люди страждали, бо якщо так не буде, то я і мені подібні "злі люди", які не хочуть бути покусаними і не хочуть щоб їх діти та батьки були облаяні та травмовані, будуть самотужки винищувати і травити бродячих собак. Буде просто війна за виживання у джунглях Луцька.
Свій Показати IP 19 Січня 2011 11:22
Владі - організувати сафарі - "У джунглях Луцька" для туристів з за паркана - і бабки Луцьк заробить!!!
Свій Показати IP 19 Січня 2011 11:28
Владі - організувати сафарі - "У джунглях Луцька" для туристів з за паркана - і бабки Луцьк заробить!!!

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.

Система Orphus