USD 41.30 41.80
  • USD 41.30 41.80
  • EUR 41.30 41.80
  • PLN 10.40 10.65
Світ вражає: Планирование уничтожения нации
Движение «Планирование семьи» возникло и получило практическое применение в начале XX века в США. Главным инициатором этого движения явилась Маргарет Зангер, столетие со дня рождения которой широко отмечалось в США в 1979 г. Вся ее жизнь демонстрирует ее непреклонное намерение защищать право матери убивать своего ребенка: «Наибольшее благодеяние, которое большая семья может совершить для своего маленького члена – это его прикончить». Эти слова могли бы служить девизом этого движения, однако цели его значительно шире.
В 1913 г М. Зангер основала Национальную лигу контроля рождаемости. «Больше детей от полноценных, меньше от неполноценных – это главная цель контроля рождаемости». К неполноценным М. Зангер и возглавляемая ею Лига относили негров, славян, латиноамериканцев и евреев. «Мы должны предотвратить размножение этого негодного племени», – заявляла Зангер. Как известно, Гитлер в отношении славян и евреев был вполне солидарен с ней.
Гитлер распространил контроль над рождаемостью на восточные территории, где он желал окончательно прекратить рост численности населения. Было провозглашено, что аборты безопасны, а рождение детей опасно для здоровья. Активная торговля контрацептивами должна поощряться в восточных территориях, поскольку мы не можем иметь ни малейшего интереса в росте численности негерманского населения».
Все это имело бы для нас лишь исторический интерес, если бы подобные идеи не пропагандировались широко в настоящее время в нашей стране. Так, нельзя не отметить полного идейного тождества во взглядах современных руководителей и сторонников РАПС в России с расистскими и антисемитскими воззрениями М. Зангер и Гитлера. Только терминология за это время несколько изменилась: если раньше говорилось о «прополке человеческого сорняка» (Зангер) и «расовой гигиене» (Гитлер), то теперь говорится о «профилактике нежелательной беременности», а вместо «ту земного населения» – «группа высокого риска».
Сравните два высказывания: «Запад смотрит на Россию, как на сырьевую базу, для поддержания которой достаточно 40-50 млн. населения» (заявление, сделанное бывшим премьер-министром Англии Дж. Мейджером) и «Наш руководящий принцип должен заключаться в том, что эти народы имеют только одно-единственное оправдание для своего существования – это быть полезными для нас в экономическом отношении» (из речи Адольфа Гитлера).
МФПС гордится тем, что ей удалось сократить население земного шара на 800 млн человек. Никакие традиционные виды оружия, никакие «чернобыли» не могут сравниться с губительным действием контроля над рождаемостью. Можно определенно утверждать, что контроль рождаемости – это «цивилизованная» разновидность оружия массового уничтожения.

....Це була б просто передруківка,якби не одне, але...Ми всі бачимо, що робиться щось неймовірне й дещо потворне. Деякі лікарі як там,так і тут роблять жінкам навмисний аборт. Вони кажуть, що діти можуть народитися ненормальними, потворними, але... Так народилася моя донька. Але Господь відвернув від нас це лихо. Лікарі забулися про мене, а друга зміна лікарів "не знайшла у мене ніяких до цього(аборту) симптомів"!!!...
Дівчинка закінчує школу. Вчиться відмінно.

Коментарів: 57
Exaboto Показати IP 13 Грудня 2010 11:05
з населенням Землі дійсно треба щось робити. Контроль народжуваності на мою думку э найдіэвішим методом після війни. Але звичайно не такими способом як написано вище. Чому б не стерилізувати жінку наприклад після першої або другої дитини?
Tarantino до Exaboto Показати IP 13 Грудня 2010 11:34
Ну тоді й чоловіків треба каструвати - з тих же причин. Погодишся?
Свєточка-конхвєточка до Tarantino Показати IP 13 Грудня 2010 12:09
Респект, Тарантіно. Та, як на мене, найліпший спосіб контролю за народжуваністю - мізерні зарплати, а відтак і низький рівень нашого життя. Не кожен здравомислячий наважиться народжувати кожного року, отримуючи тисячу гривень. Не стерилізувати (це - жахлива ідея) треба, а головою думати, що зможеш дати своїй дитині.
Exaboto до Свєточка-конхвєточка Показати IP 13 Грудня 2010 12:26
Свєточка-конхвєточка ох як ти помиляєшся. Де є найбільший приріст населення? В найбідніших країнах: Індія, країни Африки, Китай (поза великими містами в Китаї люди живуть так само як і в Індії). Чому ж це така жахлива ідея стерилізація?
Свєточка-конхвєточка до Exaboto Показати IP 13 Грудня 2010 12:57
Шановний, а чому ви так упевнені, що процедура (хай навіть одразу після пологів) безболісна? певно, ще й приємна, раз не треба зайвий раз іти в лікарню, як чоловікам? Вас, Exaboto, що, котрась із жінок образила, що ви займаєте таку... радикально-кардинальну позицію? У вас дітки є?
Exaboto до Свєточка-конхвєточка Показати IP 13 Грудня 2010 13:11
ні. В мене є голова на плечах. Я не жінка і не лікар, але гадаю порівняно з родами стерилізація геть безболісна. Дуже прикро що ця розмова переходить на особистості. Ви ведете мову не по суті. Але якщо вам так цікаво, то жінки мене не ображали і я вас (їх) дуже люблю. Дітей поки нема. Що вас ще цікавить? Питайте мені нема чого приховувати :)
Свєточка-конхвєточка до Exaboto Показати IP 13 Грудня 2010 13:18
Жодним чином не мала наміру вас образити, а тим паче не хотіла переходити на особистості. Просто ваші погляди... мене шокують. певно, у вас сьогодні поганий настрій. тримайтеся. вранці чула гороскоп на день. там радили більше уваги зосередити на рідних і близьких. Спробуйте, мо, й вийде)))))))) ну, не можете ви бути таким. Не верю, як Станіславський. Ховаєтеся за тим злючим смайликом. Вилазьте із своєї шкаралупки.
Exaboto до Свєточка-конхвєточка Показати IP 13 Грудня 2010 13:26
Свєточка-конхвєточка ви мене абсолютно ніяким чином не образили. Мої погляди шокують більшість людей з якими я спілкуюсь. Ви помиляєтесь: настрій в мене просто чудовий незважаючи на тяжкий будун. А піднімає мені настрій от такі діалоги. Не хочу вас образити але в такий брєд як астрологія я не вірю. Мені не потрібні ніякі міфічні передбачування долі і всілякі чаклунські "тьфу-тьфу-тьфу" чи ще щось в цьому дусі. Я скептик і мислю виключно раціонально. А смайлик то чого злий? Бачите там посмішка :))
Свєточка-конхвєточка до Exaboto Показати IP 13 Грудня 2010 13:33
А я НЕ ВІРЮ! Мо, ви й - скептик, який не вірить у астрологічну туфту, мислить виключно раціонально і не користується чаклунськими штучками й вірить, що смайлик добрий, але ви НІКОЛИ не покладете під ніж свою кохану.
Exaboto до Свєточка-конхвєточка Показати IP 13 Грудня 2010 13:50
мушу вас зсмутити поклав би, але не треба так драматизувати. Не все так категорично. А мені подобається що ви думаєте що смайлик злий. Добро і зло це ж поняття різні для кожного. Для мене зло те що ви скоріше за все рахуєте добром.
Свєточка-конхвєточка до Exaboto Показати IP 13 Грудня 2010 15:22
погодьтеся, пане зубастий смайлик, я на вас позитивно вплинула, раз ви вкотре звернулися до мене шанобливо, на ви.)))))))) Покитьне того ровера, я впевнена, ви так.... не думаєте. Та й про добро-зло ми з вами не можемо думати кардинально по-різному. бо вбивати - зло, а любити - добро. Щось ми з вами забалакалися. займаємо надто багато ефіру.
Exaboto до Свєточка-конхвєточка Показати IP 13 Грудня 2010 15:38
ну так я і не спорю. Піднімаєте ще більше вашим "я так не думаю" :). А як вам таке: Любити вбивати ? А ядерні бомби над Херосімою і Нагасакі? Скільки б людей загинуло якби ці бомби не скинули? Добре це чи погано? А от змія коли вбиває миш це погано? Чи може нема ніякого добра і зла???
Свєточка-конхвєточка до Exaboto Показати IP 13 Грудня 2010 15:49
А що тоді є? Стерилізацію одразу відкидаємо.
Exaboto до Свєточка-конхвєточка Показати IP 13 Грудня 2010 16:21
Матерія, час-простір, гравітаційна сила, електромагнітна сила, сильна ядерна і слабка ядерна сили. Більше нема нічого :)
Exaboto до Tarantino Показати IP 13 Грудня 2010 12:11
ні. Можливо ти мав на увазі все таки стерилізацію? Я ж не говорю що жінкам треба нафіг вирізати матку. Чоловіки не народжують дітей, вони тільки так би мовити діло роблять. Чоловікам щоб пройти стерилізацію треба йти в лікарню і робити не зовсім приємні процедури, а жінкам зразу після родів за дві хвилини безболісно і так би мовити нє отходя від каси. Короче це набагато простіше.
Ладомир Показати IP 13 Грудня 2010 11:28
Яби я був ротшильдом рокфелером чи вісе, то я б точно так само думав. Але я не вони, отже я проти. Але уродів народжувати не потрібно. Сенсу ніякого.
Каттані Показати IP 13 Грудня 2010 11:36
Шановне Exaboto. А в самого (ої)нема бажання простерилізуватись? Тоді є бажання стерелізувати Вас. Ну як? Ваша порада доречна була б для країн, де з релігійних, традиційних та інших мотивів ріст населення є винятково швидким та неконтрольованим. Але, і цьому випадку стерилізацію можна було б провадити на підставі роз'яснення населенню та, як наслідок- бажання самої жінки це зробити.
Exaboto до Каттані Показати IP 13 Грудня 2010 12:17
Бажання нема, але є бажання не мати біологічних дітей. Жінка проти :(. Рахую, що в такому світі як ми живемо правильно усиновлювати діей а не робити вклад в знищення землі через перенаселення. Ні одна жінка, як ти їй це не пояснюй добровільно на стерилізацію не піде. Тут треба закон і жорстокий контроль. Ну або наприклад, народив 2 дитини, за третю неймовірно великий налог, щоб було не вигідно. Але стерилізація це все одно простіше і ефективніше.
Свєточка-конхвєточка до Exaboto Показати IP 13 Грудня 2010 13:01
"Ні одна жінка, як ти їй це не пояснюй добровільно на стерилізацію не піде. Тут треба закон і жорстокий контроль". Ей, ви що? Жінки - теж люди!!!!!!!! Їх не можна примусово стерелізувати. Бо за таким принципом можна викосити половину людства: той Снід має, той туберкульоз, той гепатит, той гвалтівник, а той просто вкрав сто гривень, той брехун, а той базікає постійно... причина, звісно, знайдеться, аби лиш було бажання.
Exaboto до Свєточка-конхвєточка Показати IP 13 Грудня 2010 13:16
Так я про що. Викосити половину людства. На вже 7 500 000 000 людей. З такими темпами через 50 років нас буде приблизно 20 000 000 000. Далі що? ВІЙНА. І буде викошено не півлюдства а 90%. І світ буде майже не придатний до життя. Ось до чого призведе ваша гуманність. Стерилізацію я розглядаю лише як ПРОСТИЙ та ЕФЕКТИВНИЙ спосіб контролю населення ПЛАНЕТИ. І я не виступаю категорично проти стерилізації чоловіків, просто на мою думку з жінками все простіше і ефективніше. У вас є інші пропозиції? Чи ви рахуєте, що все так повинно продовжуватись і надалі?
Свєточка-конхвєточка до Exaboto Показати IP 13 Грудня 2010 13:19
пропоную знизити ціни на презервативи.
Exaboto до Свєточка-конхвєточка Показати IP 13 Грудня 2010 13:29
в країнах де жруть крис і котлети з грязюки нічого не допоможе, навіть якщо їм їх безкоштовно роздаватимуть. Що і так робиться.
911911 до Свєточка-конхвєточка Показати IP 13 Грудня 2010 17:01
Свєточка,багато жінок,що думають хоть трішки про себе та майбутнє своїх вже народжених дітей,ДОБРОВІЛЬНО погоджуються на хірургічну стерилізацію після 3-7 пологів,це один з найефективніших методів контрацепції.
Свєточка-конхвєточка до 911911 Показати IP 13 Грудня 2010 19:11
Ви, звісно,чоловік? Люди добрі, про що ви говоритие! У мене - глибокий шок.
911911 до Свєточка-конхвєточка Показати IP 13 Грудня 2010 19:37
Конхветочка 1----я жінка; 2----я лікар; 3----нещодавно дуже детально вивчала це питання. А шок,власне, від чого?Так,стерилізація це один з методів контрацепції,ефективність 99%.Є ще один найдієвіший (100%)-------УТРИМАННЯ.
Каттані Показати IP 13 Грудня 2010 12:34
Exaboto, якщо ти не маєш бажання стерилізуватись самому, то і нема чого звиздіти про якийсь закон, тим більше для країни, де смертність переважає народжуваність.
Exaboto до Каттані Показати IP 13 Грудня 2010 12:53
а хто вам шановна сказав що я говорю про якусь конкретну країну. Читайте уважніше. Якщо ви так категорично кричите про мою стерилізацію, так я вище написав що не хочу мати біологічних дітей. Хіба цього не достатньо?? Для мене в цьому нема нічого жахливого, просто ще раз наголошу: ЖІНКУ ПРОСТІШЕ!!!
Правобережний Показати IP 13 Грудня 2010 12:40
Exaboto-ти або провокатор, або дибіл. Якщо ти проти стерилізації самого себе, то на х... ти тут мутиш цю тему???
Exaboto до Правобережний Показати IP 13 Грудня 2010 12:48
Я написав вище чому так, щановний нетерпимий християнин. Прочитай вище може з другого разу стане зрозуміло. Думаю на питання "на х... ти тут мутиш цю тему???" не треба давати відповідь?
Terrazini Показати IP 13 Грудня 2010 13:00
Підтримую Exaboto. Розмови про людську гуманність "призначення людини - продовжувати рід" призвело до купи негативних наслідків - від мільйонів безпризоників, які потім грабують і вбивають нормальних людей, до поки що майбутнього, але цілком реального виснаження природніх ресурсів. При цьому - пошук можливості життя на чужих планетах - це вже точно повна фантастика. Тому - тільки регулювати! Стерилізувати, контролювати, штрафувати, стимулювати і так далі. Люди мають стати санітарами свого лісу.
Роман Показати IP 13 Грудня 2010 13:04
Є у Гаррі Гаррісона чудове оповідання на цю тему. Можете ознайомитися - корисно. http://lib.rus.ec/b/18315/read
goodok Показати IP 13 Грудня 2010 14:00
Та ви дибіли всі якшо навіть думаєте про можливість обовязкової стерилізації, штучне скорочення чисельності населення і т.д. Кого з Вас зачепає проблема перенаселення планети? Нікого. Чи ви її вирішите за наступні пару десятків років? Ніяк. Якшо людина - паразит, що своєю масою колись знищить планету земля, то хай так і буде, аніж зараз впроваджувати аморальні, нелюдські, неприродні засоби з обмеження народжуваності. Вас турбують безпритульні? А багатьом вуличним дітям ви дали "плюху" за те шо курить? А в багатьох лигарів забрали пляшку? А багатьом "загульним" друзям сказили: "ти придурок, візьмись за розум"? Над своїм оточенням і над собою працюйте, а не високофілософські, збочено-ідіоські теми тут роздуваєте!
Exaboto до goodok Показати IP 13 Грудня 2010 14:16
Аморальні, не природні... То нехай краще людина буде паразитом ніж буде жити в гармоній з природою? Земля не є необмеженою. Окремо кожен не змінить нічого, але якщо зміниться мишлення мас, або групи людей в котрих є сила, то можливо в нас є шанс. Так що ідіот це ти. Шановний. І не думай ні про що високофілософське і аморально-збочене. Живи і сри далі. Ти і є справжнім представником землян. паразитом.
Антиаборт Показати IP 13 Грудня 2010 14:09
Маргарет Зангер вже горить в пеклі.Там будуть і всі ті, хто її підтримує!
Exaboto до Антиаборт Показати IP 13 Грудня 2010 14:17
тут воно справжнє пекло скоро почнеться :)
Тетянка до Exaboto Показати IP 13 Грудня 2010 15:10
Здається, в світі є гуманніші способи регуляції народжуваності. Наприклад, більші податки за кожну наступну дитину. це якщо в країні є такі проблеми. Крім того, Земля сама трусане людстсво катаклізмами, коли вдічуватиме, що їй заважко усіх носити. Хіба нє?
Exaboto до Тетянка Показати IP 13 Грудня 2010 15:21
правильно, але хіба не краще передбачити і попередити катастрофу ніж дочекатись точки неповернення? Більші податки можуть лише в певній незначній мірі призупинити приріст, але цього буде не досить.
Тетянка до Exaboto Показати IP 13 Грудня 2010 16:29
думаю, людині не варто лізти в те, що вона не можне контролювати. наслідки такого втручання можуть бути куди гіршими
Exaboto до Тетянка Показати IP 13 Грудня 2010 16:42
так ми ж можем це контролювати...
Юлія Показати IP 13 Грудня 2010 14:40
Для Exaboto: Ваш смайлик дійно злий, дуже. Справа в тім, що зображення зубів - це символ агресії. На Вашому аватарі - агресії аж занадто. Мабуть, Вас сильно не любили в дитинстві. Сходіть до психолога, повинно допомогти.
Exaboto Показати IP 13 Грудня 2010 15:18
Цікаво де це Ви таке прочитали, що "зображення зубів це символ агресії"? Ваші припущення є на рівні 15 річної дитини. Тож перечитайте мої коментарі і зробіть якісь хоть трохи цікавіший висновок :). А може мені ще в церкву сходити?
911911 Показати IP 13 Грудня 2010 17:13
Планування сім'ї----це не право матері вбивати свою дитину,це право ОБОХ ПАРТНЕРІВ планувати зачаття.Жити в 21 сторіччі і покладатись на "природний відбір" або жити сьогоднішнім днем безвідповідально і нелогічно.
Свєточка-конхвєточка до 911911 Показати IP 13 Грудня 2010 19:12
Отут я вас підпримую. правда, можна успішно планувати все і без таких методів. доволі дієво.
goodok Показати IP 13 Грудня 2010 20:01
До Ексабото: контролювати хотів Гітлер... ідеї теж гарні були, схожі на твої. Кажи шо хочеш, але з мозгами ти точно не дружиш. Такі тупорилі ідіоти як ти, вважаючи себе надто розумними раціоналістами, бажаючи контролювати процеси, забувають, яке нікчемне місце в суспільстві займають. Твої слова: "Мої погляди шокують більшість людей з якими я спілкуюсь". І не переймайся шо я перейшов на особистості, бо з такими дибілами інакше не можна!
Exaboto до goodok Показати IP 13 Грудня 2010 20:40
:) дуже приємно читати твої коментарі. Відразу стає зрозумілим хто з нас дибіл при чому тупорилий :). Я як бачиш всетаки з мозгами дружу, бо можу сформолювати свою думку не ображаючи опонентів а аргументами відстоювати свою позицію. А ти кричиш дебіли ви всі :))). Взагалі звичайно ти мене не образив а лише показав хто ти, але за такі слова в реалі ти свісно получив би в носа. Так шо кричи шо хочеш малалєтка. А на рахунок Гітлера, так він звичайно був не правий, але враховуючи наш людський тупізм можливо лише така форма влади зможе тримати ситуацію під контролем... Ти християнин???
Свєточка-конхвєточка Показати IP 13 Грудня 2010 21:05
Агов, люди добрі, пропоную накласти табу чи штраф якийсь на тих коментаторів, які дозволяють собі грубіяними й ображати інших, використовувати лайливу, а тим паче ненормативну лексику. СТЕРИЛІЗУЄМО МІЗКИ від хамства і бажання словесно дати в пику. А то балакаємо тут про глобальні речі на рівні ідіотів.
Балабанка до Свєточка-конхвєточка Показати IP 13 Грудня 2010 22:32
Повністю підтримую. Ледве дочитала усі ваші коменти. Хіба так можна? Я розумію, що кожен має право мати власну думку, але поважайте інших! А щодо контролю народжуваності правильно пише Тетянка: земля сама це зробить...
Vigilante Показати IP 13 Грудня 2010 23:36
Встречаются две планеты. Одна другой: - Ты что так плохо выглядишь? Болеешь? - Да люди завелись. Копают, пилят, мусорят, жгут, взрывают. Всё болит, состояние ужасное. - У меня тоже такое было... - И как? - Прошло...
НЕБАЙДУЖА Показати IP 14 Грудня 2010 10:42
Бачу зачепила вас за живе. Я з цим живу більше 10 років... У мене ЗДОРОВА, НОРМАЛЬНА ДИТИНА. Вона одна з кращих учениць, позаду олімпіади всеукраїнського маштабу, знає кілька мов. Вона для батьків з початку народження в утробі була бажаною дитиною. Вона була не надцятою, а лише другою! Вона могла не народитися.... Знаєте, після цієї історії з лікаркою, яка, до речі, досі працює в пологовому у "плануванні" я пішла додому. Твердо думаючи, що народжуватиму вдома. Але, батьки все ж завезли в пологовий під час переймів. Коли благополучно родила, акушерка тремтячим голосом сказала, що в карті так написано, що дитина повинна була б народитися мертвою. Вона сказала, що це якась помилка, бо дитя здорове. Тут хочу нагадати, що недавно на УНІАН було повідомлення, що 900 лікарських помилок- норма!!!! Хто хоче, нехай дочитає там же. І ще. Щось мені підказувало, що сама назва "планування народжуванності" якось дико звучить. А потім дізналася, що цю програму відкинули свого часу дві області(найбільш релігійні). Лише ми,волиняни ласі до чужих грошей, тобто грантів....Це ж треба, щоб жінку виписували на третій день після пологів! Коли саме на 3-5 в жінок зявляються проблеми після родів (часто не сумісні з життям!). Дізнайтеся, чому при такій кількості народжених дітей - така кількість смертей матерів! Якщо ще скажуть.... Ми не вправі думати про право жити для крихітки! Ми таким чином захищаємо СВОЇ ПРАВА. А де ж ПРАВА ДИТИНИ?
небайдужа Показати IP 14 Грудня 2010 10:49
мій комент блокують. дивно. тож не про політику мова йде. надіюся... Бачу зачепила вас за живе. Я з цим живу більше 10 років... У мене ЗДОРОВА, НОРМАЛЬНА ДИТИНА. Вона одна з кращих учениць, позаду олімпіади всеукраїнського маштабу, знає кілька мов. Вона для батьків з початку народження в утробі була бажаною дитиною. Вона була не надцятою, а лише другою! Вона могла не народитися.... Знаєте, після цієї історії з лікаркою, яка, до речі, досі працює в пологовому у "плануванні" я пішла додому. Твердо думаючи, що народжуватиму вдома. Але, батьки все ж завезли в пологовий під час переймів. Коли благополучно родила, акушерка тремтячим голосом сказала, що в карті так написано, що дитина повинна була б народитися мертвою. Вона сказала, що це якась помилка, бо дитя здорове. Тут хочу нагадати, що недавно на УНІАН було повідомлення, що 900 лікарських помилок- норма!!!! Хто хоче, нехай дочитає там же. І ще. Щось мені підказувало, що сама назва "планування народжуванності" якось дико звучить. А потім дізналася, що цю програму відкинули свого часу дві області(найбільш релігійні). Лише ми,волиняни ласі до чужих грошей, тобто грантів....Це ж треба, щоб жінку виписували на третій день після пологів! Коли саме на 3-5 в жінок зявляються проблеми після родів (часто не сумісні з життям!). Дізнайтеся, чому при такій кількості народжених дітей - така кількість смертей матерів! Якщо ще скажуть.... Ми не вправі думати про право жити для крихітки! Ми таким чином захищаємо СВОЇ ПРАВА. А де ж ПРАВА ДИТИНИ?
goodok Показати IP 14 Грудня 2010 10:57
Ваше щастя, що в мене проблеми із браузером і я не можу свої коментарі залишати у формі відповідей на ваші, ато б я шановним ботам відповів конструктивніше на кожне дибільне судження. Щодо образливих слів: дибіл і ідіот - це не образа, це назва для людини, чиї думки містять дійсно дибільні та ідіотські ідеї. Щодо стирилізації: в нас не можуть стирилізацію вуличних собак організувати нормально, а ви про людей говорите. Плюс - це не гуманно, не етично, це прояв безсилля та нерозсудливості, коли методи переконання та підняття свідомості в суспільстві відкидаються, натомість допускаються радикальні, які суспільство однозначно сприйме негативно. Щодо особливо активного борця за стирилізацію - Ексабото. Перше: воно дурне, його не слухайте, від нього навіть його друзі в шоці. Друге: воно біологічних дітей не хоче мати. Цим все сказано. Філософія бухаючої молоді, що боїться обовязків. Або філософія компютерщика-задрота, що взагалі не знає, що таке обовязки. Третє: в реалі за твої судження не те щоб "в носа" бити, треба вішати, одним суспільним деградатом стало б менше ;)
Exaboto Показати IP 14 Грудня 2010 12:35
Ти або неуважно читав мої коментарі, або ти сам знаєш хто. Я не кажу про конкретну країну. Ти наприклад знаєш скільки людей проживало на Землі 50 років назад? Свісно ні. Нас було тоді близько 3 000 000 000. Зараз нас більш як вдвічі більше. Якщо тенденція збережеться то ідіотством буде нічого не робити. Як ти рахуєш, гуманно буде запустити по декілька балістичних ракет по Африці та Індії?? Для твоїх правнуків це буде абсолютно гуманно і етично. Свісно для тебе це все звучить дико, ти живеш не замислюючись, що ти є Землянин. - ти лучанин. Впринципі в цьому нічого дивного немає. Розумних людей мало, всі інші - маси. Так що не переймайся. Ти неправильно розумієш мої слова: я не хочу біологічних дітей виключно по одній причині. А саме на мою думку я принесу набагато більше користі якщо заберу 1 або 2 дитини з дітдому тим самим, скоріш за все забезпеуючи їм набагато краще майбутнє. А щодо стерилізації, так почитай літератури трохи. Способів є маса. Це лише один з них. Як на мене ДУЖЕ гуманний. гудок дай відповідь! Ти християнин?
Каттані до Exaboto Показати IP 15 Грудня 2010 11:01
Людському суспільству на відміну від тваринного світу, притаманні безліч почуттів. І не самих кращих. Тварина не знає зради, невависті, помсти і т. д., авжеж, ніяк не задумується про знищення собі подібних самими підступними методами. Історія ж людства знає приклади тисяч воєн, у яких реалізовувались найганебніші цілі та інтриги представників людського племені (зависть, ненависть, загарбання території і т.д. і т.п.). Над знищенням націй потужно "працювали" нацисти-Гітлер, Гімлер, Менгель...Тому, те, що тут висувають кілька виродків, типу Exaboto чи Terrazini, в принципі, не новина. Треба заспокоїтись і не злитись. Головне, щоб такі уроди, просто не попали на ті гілки суспільства, від яких це суспільство буде залежати. Як писав чеський публіцист Юліус Фучік "Люди, будьте бдительны!". Ось і все. Не варто щось комусь доводити...
Exaboto до Каттані Показати IP 15 Грудня 2010 13:08
так ніхто нікому нічого не доводить. всі ж висловлюють свою точку зору. От наприклад ваша: тексту багато, а суть - я виродок і урод :). Так як і більшості тут :). А що ж робити коли нема чого сказати ? :))) Адміни !!!! Загалом, при використанні інтерактивних ресурсів сайту www.volynnews.com заборонено: - образи честі та гідності окремих осіб чи груп людей, в тому числі політиків, чиновників, журналістів, користувачів та авторів ресурсу; - ображати авторів та читачів ресурсу; Хіба за таке бан не положено? або хоч попередження?
Юрій Ричук до Exaboto Показати IP 15 Грудня 2010 13:29
Ну як тобі сказати.... Якщо дуууууже формально підійти до питання - тоді це можна назвати "в певній мірі образою". Але ж для того у нас і є премодерація. І індивідуальний підхід. Скажу так - висловлену користувачем "Каттані" думку вважаю такою, з якою мають право бути знайомі інші читачі ресурсу. Ну а кажучи просто - ви ж не чекали, що вас тут в оваціях викупають? :-)
Exaboto до Юрій Ричук Показати IP 15 Грудня 2010 13:46
Я не кажу про дуже конструктивну думку лише Каттані. І такі висловлювання я сприймаю лише як комплімент. А втім все правильно хай толпа кричить :)
небайдужа Показати IP 16 Грудня 2010 15:32
шок! отримала сьогодні інформацію, що це була спланована акція. Я виявилася не одна.... Кому ще казали, що їх діти не народяться чи будуть дибілами?

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.

Система Orphus