USD 41.35 41.65
  • USD 41.35 41.65
  • EUR 41.50 41.80
  • PLN 10.05 10.24
Світ вражає: Подяка за зіпсоване свято гуртам БугиДО та King Size.
Хочете знати, що і хто зіпсували святкування річниці Квартири FM?
Читайте. Звернення.
Зауважте, всі написані речі були виказані гуртам особисто чи в тел. режимі.

на ОТАКУ подяку заслужили деякі виконавці та музиканти: БугиДО та Кінг Сайз.
Особисте звернення.
1.БугиДО
За розуміння та висловлену байдужість до організаторів, наглу поведінку та заважання під час проведення дійства.

За "гідну" поведінку на сцені (і я не про те, що ви показали людям, що таке квартирник справжній, сівши на сцені без мікрофонів). Вибачте, але ви все-таки приїхали на свято, на концерт, де було більше 300 людей, телебачення і ЗМІ, а не на звичайний квартирник, де можна показати своє я, похіхікати, погнати.
Не так це треба було зробити. Не так. Не нести себе як зірки! Ви приїхали в гості до нас, до своїх друзів, до мене вкінці кінців! Вас тут чекали!А ви що зробили?
Невже важко було зрозуміти, наскільки це важливо для нас, для мене, наскільки ми готувалися та переживали, що ми зайняті і бігаємо і не треба псувати нам настрій ні своїм алкоголізмом ПЕРЕД виступом, ні поведінкою барабанщика і хамством в сторону одного з організаторів, ні поведінкою гітариста в бенкетці, биттям посуду і смиканням мене. І дякувати не знаю чому, я стрималась.
Невже так важко було доперти, що НЕ ТРЕБА цього всього двіжа САМЕ В ЦЕЙ ДЕНЬ? Трішки подумати, зрозуміти ще когось, окрім себе, подумати про нас - про своїх друзів.
НАВІЩО????
Невже ви настільки мало цінуєте те, що ми для вас зробили раніше? За наш прийом, за наше відношення до вас, за наше спілкування, за нашу дружбу і довіру???

Ми варті того, щоб проявити повагу до мене, до нас, до нашої першої річниці, до нашого свята. А ви ОТАК відплатили?

Можливо, ви вважаєте, що це додасть вам популярності, мол ми такіє скандальниє.

Може й так. Але це в першу чергу МОЄ і НАШЕ розчарування у вас, як в людях в першу чергу.
Хоча. Може вам і по*уй.
Хай це буде на вашій совісті.
Якщо вона взагалі присутня.

2. Кінг Сайз?
За те, що ви настільки не поважаєте ні нас, ні інших музикантів, котрі МУСИЛИ виступати на тому концерті.
За те, що ви без просу вийшли на сцену, плюс затягнули виступ на годину, через що молодий та перспективний F.A.T. не виступив ВЗАГАЛІ! А Dying Memory Remains зіграли тільки 2,5 пісні...

Варто певно було вийти і просто вигнати вас зі сцени при всіх. Але тоді б ми просто опустилися до вашого ж рівня. Ви - як представники музичної історії міста Луцька - нагло і безкультурно перейшли дорогу тим, хто має право на музичне життя - молодим, незаангажованим та перспективним. ХАй воно теж буде на вашій совісті та репутації. Так не робиться.

Чи це просто ваша помста за те, що вас в програму не запросили???

Вибачте, цей концерт був для тих, хто на ньому виступав і для нас. А не для вас. Не для того, щоб засвітилися ВИ. А для того, щоб музиканти мали змогу виступити, привітати, і щоб трішки посвяткували ми.

А що в результаті? Купа ображених НА НАС фанатів вищезгаданих гуртів, звинувачення, виписані НАМ за те, що ми просто намагалися зробити в цьому Луцьку хоча б якесь свято, щоб наші ж рідні луцькі гурти могли виступити на сцені, а не в гаражі.

Ще раз ДЯКУЄМО вищезгаданим гуртам номер 1 і номер 2
* кланяєццо *
Коментарів: 82
нацик Показати IP 2 Листопада 2010 16:10
Організатори що не могли виставити хоча б якусь охорону? Або й взагалі могли б не запрошувати бидлотників та бухарів на своє свято. Є таке поняття як face Control, те що сталося на цій вечірці це елементарний прорахунок організаторів, або просто намагання зекономити на охороні.
Буревій Показати IP 2 Листопада 2010 16:15
Ситуація із "БугиДО" була прогнозована ще до концерту. Хлопці файно грають, але багато бухають. Це я помітив на їх першому концерті-квартирнику. Так що невеличкий камінь у город організаторів - ви знали на що йшли, запрошуючи БугиДО. Щодо Кінг Сайз - старі бездарі на відміну від FAT. Але загалом - вітання з нагоди річниці. І подальших успіхів
нацик Показати IP 2 Листопада 2010 16:16
Організатори що не могли виставити хоча б якусь охорону? Або й взагалі могли б не запрошувати бидлотників та бухарів на своє свято. Є таке поняття як face Control, те що сталося на цій вечірці це елементарний прорахунок організаторів, або просто намагання зекономити на охороні.
rog Показати IP 2 Листопада 2010 16:32
так, а що там сталося вже такого? розкажіть тому, хто не був.
Іванка Показати IP 2 Листопада 2010 16:56
Панове, якщо ви досі не в курсі, охорона - це чималі гроші, а коштів на організацію було не так вже й багато (а як же кухня для музикантів, дорога, квартира, таксі, оренда апарату, плюс додаткові витрати?. Чи ви думаєте, тут магнати зібралися?:) Звичайно, якби була така можливість - найняли би охорону. А так - просто кілька знайомих слідкувало за порядком. З БугіДО - інша ситуація. Ми з ними відкаталися добряче по заходу України, і так "вгавно" як вони були на першому квартирнику - більше ПЕРЕД концертом не було ніколи. І мені було в пятницю слізно обіцяно, що на цьому концерті такого не буде. Без толку.
Михайло Показати IP 2 Листопада 2010 17:53
нацик: Може ти організатор, що так кажеш? Чи може в тебе грошей багато? Весь концерт робився за гроші квартирантів, а якщо ти маєш багато грошей то треба було поділитися і ми найняли би охорону... А так не вякай! Сорі за такий пост... Але всім зі сторони здається, що це все легко і просто. але, зауважу, що це все не так! А К.С. і БугидО просте бидлоття... Раз і назавжди закарбуйте ці слова в голові!!! Іванка все було супер!
Tan4ik Показати IP 2 Листопада 2010 18:24
Насправді нічого особливого не сталося........ І не треба робити з цього подію. Так шкода Фет, на яких особисто прийшла я зі своїми друзями....... але це вина організаторів, ане КінгСайза! Вони 15 хв. налаштовувалися на сцені, і ніхто не зробив зусилля їх просто вигнати. Після бою кулаками не махають. І не потрібно виправдань. Цей інцидент себе вже вичерпав! Це буде своєрідним уроком!
Мішка до Tan4ik Показати IP 2 Листопада 2010 18:36
Ти не права, не знаючи суті проблеми ти починаєш стверджувати, що це помилка організаторів... Це взагалі помилка, що їх туди впустили, це - правда, а організатори робили все можливе... F.A.T. не в образі на організаторів, вони ображені ставленням К.С. до цього дійста, до гуртів і орагнізаторів... Я сам вимкнув звук в зал і вийшов та відімкнув басовий комбік... Після чого вони пішли зі сцени... Це ганебно для такого гурту, вичворяти таке на сцені коли їм організатори кажуть, що досить!!!
Forever Autumn до Tan4ik Показати IP 2 Листопада 2010 22:21
з одного боку права. з іншого - якби хтось вийшов на сцену і зігнав би : виявились би на рівн із ними. А це погано. Вичерпав то вичерпав. Але пробачте, деякі речі безнаказаними просто не залишаються.
misha до Forever Autumn Показати IP 3 Листопада 2010 12:00
вони що силою вилізли на сцену?!!! хтось їх випустив туди??????!!!!!!! требе було на перед думати, якщо у вас так мало часу було, у вас же був графік виступів???
Forever Autumn до misha Показати IP 3 Листопада 2010 12:16
Звичайно був. І все було чітко розписано, по годинах і в графік вкладалися ДО того вилазіння. К.С. Вилізли. Просто взяли і вилізли. Перед носом у гурту Спалені Вітрила, котрі стояли за кулісами і виходили на сцену (їх барабанщик, здається, вже на сцені був) Вважаєте, треба було силоміць їх звідти стягувати? :) До речі, ви на дійстві самому були чи ні? Чи просто патякати і ромусолювати тут це все гаразд, не бачачи нічого на власні очі?
misha до Forever Autumn Показати IP 3 Листопада 2010 12:28
ні я "патякаю"))) мене там не було!! але коли обсирають гурт який мені подобається я не збираюсь це просто так залишати! я знаю хлопців і не вірю що вони просто зайшли і повилазили на сцену, це звучить навіть смішно)) я здається раніше бачив афіши і там був Павло Завада
Forever Autumn до misha Показати IP 3 Листопада 2010 12:39
Ну то тоді варто розпитати очевидців, а потім явно хамити мені, ок? Творчість гурту Кінг Сайз мені теж явно подобалась, і завжди з радістю ходила на їх виступи в Майдані. І слова на пам*ять знала. І що? Тільки через це я маю мовчати? Коли вони поставились до наших і до мене як до дітей на побігушках, котрі зобов*язані сприйняти їх виступ на заході, куди їх не запрошували в якості виконавців, як честь? А те, що мало виступити ще 3 гурти, котрі були у програмі - їх абсолютно не валило. Якщо Ви переживаєте, що Ваша улюблена група цього не знає - вони в курсі. Розмова була. Гівняна організація? А було б дуже круто, якби я вийшла на сцену і вигнала б їх силою - бо слова не доходили. Так? Не бачив - не суди.Тому заспокойся і вибачся. Ось моя порада.
жук до Forever Autumn Показати IP 8 Листопада 2010 14:16
почитав я ці розумні коментарі і склалося таке враження,що це не день народження був, а роковини ці квартіранти з виду розумні люда шкода руки не з того місця ростуть
Forever Autumn до жук Показати IP 9 Листопада 2010 14:51
Якщо у вас ростуть звідти, звідки треба - велкам. Повчите "квартирантів". Чого б ні?:)
жук до Forever Autumn Показати IP 10 Листопада 2010 14:32
є такі речі яким дорослих тьоть і дядь вже не навчиш, особливо тих в чиїх головах так багато сміття
ЛітРедактор Показати IP 2 Листопада 2010 22:07
Навіщо виносити якісь внутрішні розборки сюди???.. Це що, така вже велика "СВОЯ НОВИНА"?? Пхають вже всяке сміття в "нет". Підіть і скажіть в очі Чумаку та компанії все, що ви про них думаєте!
Forever Autumn до ЛітРедактор Показати IP 3 Листопада 2010 10:44
31-го жовтня БугиДО все було сказано в очі. А пану Чумаку- по телефону. Щодо всякого сміття - вибачте, але просто деякі панове можуть вважати , що такі їхні дії пройдуть безнаказанно. Ні, такого не буде. І оцей "сміттєвий" на вашу думку пост - один з доказів тому. Якби я боялась сказати комусь щось в очі - я б тут не писала вничку.
misha до Forever Autumn Показати IP 3 Листопада 2010 11:19
своє сміття тримай при собі!! сама обробилася і стараєшся на когось все звалити!!!!!!!!!!!
Forever Autumn до misha Показати IP 3 Листопада 2010 11:28
1. Це не моє сміття, а гівно тих, хто приніс його у мою хату. Думаю, це ясно. 2. Свої помилки завжди усвідомлюються і за слова свої відповідаю. Навідміну від Вас :)
misha до Forever Autumn Показати IP 3 Листопада 2010 11:51
так тримай свою хату зі своїм гімном при собі!! а то обісралася і кричиш на всіх сайтах про це!!!!!!
Forever Autumn до misha Показати IP 3 Листопада 2010 12:23
Обсираються від страху. А Вас я попрошу проявити повагу і не ТИкати мені і не хамити, не знаючи мене особисто. Якщо Вас вчили цьому :)
misha до Forever Autumn Показати IP 3 Листопада 2010 12:44
Хамити)) смішна така)) спочатку ОБСИРАЄШ КС а потім просиш мати повагу, яка ж до тебе повага має бути!!! не я відкривав цю тему!! на всіх виступах є проблеми, але не треба репетувати про це!! так як в першу чергу це ваша помилка!!
Forever Autumn до misha Показати IP 3 Листопада 2010 14:21
:)))) Це заслужена "подяка" за їх проявлену "повагу". Хочеш роздувати це надалі - ок і гнути лінію ображеного фаната, котрий навіть уявлення не має, ЩО ТАМ ВІДБУВАЛОСЬ - будь ласка. Я своє особисте ФЕ! сказала, а потім напсиала тут. Можливо від імені інших організаторів, але все, що написано зверху - це МОЄ. І не люби мене скільки влізе. :) Від цього моя думка не поміняється.
misha до Forever Autumn Показати IP 3 Листопада 2010 14:32
я тебе її не прошу міняти, але не треба всім розказувати які КС погані а ви святі!
Forever Autumn до misha Показати IP 3 Листопада 2010 14:38
Я розказую власне обурення. На твою думку ми були б кращі, якби передбачили подібну їх поведінку та не пустили їх в зал взагалі? Просто колись щось робиш - очікуєш на повагу до інших учасників та розуміння. А коли бачиш, що цього НУЛЬ... Але то таке. То є Луцьк. І це вже ясно. Тан4ік права
misha до Forever Autumn Показати IP 3 Листопада 2010 16:05
вже Луцьк поганий а ти хороша))))))ггг
Forever Autumn до misha Показати IP 3 Листопада 2010 16:16
Ні. Я - погана. Я палю і матюкаюсь. І завше говорю те, що думаю. :)))))))))) Щось трішки у тебе зі сприйняттям не те, шановний :))))) Було приємно познайомитись. При зустрічі обов*язково привітайся :)))
misha до Forever Autumn Показати IP 3 Листопада 2010 20:36
я вашою величності незнаю)) нажаль)
Forever Autumn до misha Показати IP 3 Листопада 2010 23:39
от балін))) кагда-та снізайду))))
misha до Forever Autumn Показати IP 4 Листопада 2010 09:45
може не треба))гг
Forever Autumn до misha Показати IP 4 Листопада 2010 10:56
не бійся - не покусаю:))) +1 за фанатизм та відданість улюбленому гурту :))) -1 за тявкання і хамство незнайомим любдям, не володіючи ситуацією :)
misha до Forever Autumn Показати IP 4 Листопада 2010 13:09
це = 0)))
Forever Autumn до misha Показати IP 8 Листопада 2010 05:21
:)оті подумай)
misha до Forever Autumn Показати IP 3 Листопада 2010 20:38
і досить жалітися як тобі всі нашкодили)
misha до Forever Autumn Показати IP 4 Листопада 2010 13:12
буду Степана бачити поцікавлюся цією ситуацією!)
:) до misha Показати IP 5 Листопада 2010 17:23
В кожного своя правда І кожен залишиться при своєму.
Юра до :) Показати IP 24 Грудня 2010 10:13
але тикати і хамити все-одно негарно .
MATADOR Показати IP 3 Листопада 2010 10:12
Я вважаю, що зірваний концерт це не сміття, а досить важлива новина, особисто я більше в майжан на стьйопу не піду. Якщо я не помиляюсь, Чумаку це будо сказано по телефону після концерта.
Tan4ik Показати IP 3 Листопада 2010 10:27
Мішка: "Я сам вимкнув звук в зал і вийшов та відімкнув басовий комбік... Після чого вони пішли зі сцени... " Молодець... Але це треба було зробити до їхнього виступу))))))) А так настрій зіпсувався не лише вам. Фат на вас не в образі, але в образі деякі глядачі. Хоча вже все минуло))
sukoman Показати IP 3 Листопада 2010 10:41
Аххахаха, ребята, в любом случае дело не стоит ссоры и скандала. Надо жить дружно. Типа. )))
Tan4ik Показати IP 3 Листопада 2010 10:58
На рахунок охорони - ви як громадська організація мали повне право звернутися за допомогою в Луцьку міську раду і вони забовязані були забезпечити вас охороною. А по-друге, не люблю коли організатори чи друзі організаторів починають говорити мовляв все так важко. Так, часом буває неконструктивна критика і хочеться комусь заїхати за такі слова........ Але якщо взяли на себе такий хрест, то несіть вже до кінця))))) Не варто говорити нам про свої проблеми: охорона ,недобросовісні глядачі, немає коштів! Повірте, нікого, крім вас, не не цікавить)) така правда життя... До того ж, давно пора зрозуміти, що луцькі глядачі - невдячна публіка, тому для неї нічого і не хочеться робити))
misha до Tan4ik Показати IP 3 Листопада 2010 11:20
+++++
Forever Autumn до Tan4ik Показати IP 3 Листопада 2010 11:33
Хрест взятий один - робити квартирники. Це виходить і там подібних інцидентів НЕМА, НЕ БУЛО,і НЕ БУДЕ. І якщо вирішили зробити один нестандартний захід 1 раз в рік (у вигляді концерту) та ще й отримали стільки негативу і від деяких музикантів і тепер відгуків від гостей. Ти права. Недобросовісні і невдячні :) Пробачте, я особисто більше за концерт не візьмуся без коштів на апарат, на звук, на роботу звукача, на професійну охорону (Ви не знаєте, як міліція відвідує подібні заходи? на початку, наприкінці і можливо 15 хв в залі).
KM Показати IP 3 Листопада 2010 11:16
ЛітРедактор + згідний на 100% не треба валити свою бездарність організовувати такі заходи на Кінг Сайз якщо КС бездарний тоді закрийте квартиру фм і не смішіть людей!!!!!!
Forever Autumn до KM Показати IP 3 Листопада 2010 11:34
Дякую. ВЗяла до уваги свою бездарність робити будь-що у цьому місті :))))))
Forever Autumn Показати IP 3 Листопада 2010 11:42
Не переживайте, позитиву було набагато більше, як не крути. А це лише ложка дьогтю. Звіт згодом
sukoman до Forever Autumn Показати IP 3 Листопада 2010 12:02
+1
NowhereGirl Показати IP 3 Листопада 2010 12:22
Народ... а ви не подумали, що вкладено було стільки сил, нєрвів і все це на добровільних засадах, на ентузіазмі. і мета була також я думаю непогана - зробити концерт, дати можливість виступити молодим музикантам. Так що якщо не дякувати - то обсирати також не варто, навіть якщо і було щось не так. Дійсно своя ложка дьогтю всюди є.
Уважний Показати IP 3 Листопада 2010 12:32
Тіки не треба оці соплі тут розводити, прийшов Стьопа - цівсував маліну. Якшо Степан прийшов на Квартирник і вийшов на сцену, то він знав шо йому це буде дозволено (принаймні ніхто йому у цьому не заважав і перед носом мікрофони не виключав). А знаєте чого? Бо "Квартнирник" - це совковий проект, який не пропагує чогось нового, його основа - це люди, які живуть минулими хард-роком (який до речі Стьопа у Майдані грає), це любітєлі отого СОВКОВОГО "кухонного" квартирника, русского року. Прийшов би Стьопа на Drive Party (де грали нью-вейв молоді гурти і це дійсно найкрутіша подія у музичному андеграунді Луцька)? Не прийшов би. І не влючили йому б там мікрофон та зрештою його би просто до апарату не підпустили. І Степан тут не винен, тут проблема у самій концепції двіжу і у організаторах - СТРАЖДАЄТЕ ви совдепією, але то ваше право. Русский рок - ЖЫВ
Forever Autumn до Уважний Показати IP 3 Листопада 2010 14:49
Тільки не варто видавати бажане за реальне - де Ви тут бачите соплі? Це висказана власна думка. І зроблені перед тим висновки. Так,мікрофон був включений, тому що мали виступати Спалені Вітрила. Вийшли "гості" на сцену прямо перед носом у СПалених ВІтрил, котрі чекали за уявними кулісами закінчення виступу попереднього гурту.Підходили, просили зійти – ніхто не реагував. Силою було стягувати? Культурно так? Певно так – не вміємо організовувати, тому що розраховуємо на дещо інше, ніж отримуємо. В нас це нормально. ВизнаЮ - були неготові до такого "коника". Друге: якби щось подібне було б на безпосередньо квартирнику - це б навіть віталося. Бо то квартирник. А це - концерт, де є своя програма і гурти, котрі чекають на свій виступ, котрі готувалися, старалися, репетирували чи приїхали сюди з іншого міста.
ss6669 до Уважний Показати IP 3 Листопада 2010 14:51
от тільки не треба змішувати до купи хард рок і російський говно-рок - це абсолютно різні речі! А з рештою в дечому погоджуюсь.
Forever Autumn до ss6669 Показати IP 3 Листопада 2010 15:10
ггггг:)))))
Цимбур Показати IP 3 Листопада 2010 12:34
Здаєьбся...іванка так.??? Ти така дитина. Во соплях. Хочеш щоб тебе тут втішали? Зробила концерт - розгрібай концерт! Питання яке не підняв ще ніхто...а ведучий на такому заході навіщо? І чи був він взагалі?
Forever Autumn до Цимбур Показати IP 3 Листопада 2010 14:42
ні, не так. з великої букви, будь ласка - так,здається, пишуться всі власні імена :) Ведучий був. Ведучий Кінг Сайз не оголошував, бо їх і в програмі не було. Зробила концерт - розгрібай концерт! -- чим собсна і займаюсь * дістає гіга-лопати і починає розгрібати гівно *
мАліна Показати IP 3 Листопада 2010 14:22
Іванка, не звертай уваги. Такий вже менталітет наших людей - обісрати всіх організаторів і завжди знайти мінуси але НІКОЛИ не подумати про те, яким трудом це все робиться. Тримайтеся!
Forever Autumn до мАліна Показати IP 3 Листопада 2010 16:17
Хай собі обсирають. Кому від того гірше? Їм чи мені? Обсирання завжди або від невігластва, заздрощів чи будь-яких особистих моментів "ай-ай-ай, наїхали на мого друга,а я дупля не ріжу, що сталось,але ж то мій друг, і він завжди правий, айайай!" :))))
Олександр Пиза Показати IP 3 Листопада 2010 14:40
Організатори - молодці. БугиДо - треба міняти назву на "Бидло До" - наприклад. Та і "бісер" не треба розкидати - незрозуміють...
слухач Показати IP 3 Листопада 2010 18:28
Організатори молодці!!! А "Бидло ДО" (бугидо) та КС я взагалі не знаю навіщо кудись запрошувати! Їх рівень-підвали і то десь за межами Луцька!!! І Мішу до них, -щоб їх слухав) і на підхваті був))
Ko3bMa Показати IP 3 Листопада 2010 19:15
читаю весь цей срач і думаю - на святі банда з декількох п'яних мужуків на протязі півгодини вилазила на сцену, там бринькала (при цьому всі слухали), затрималась на дві години і їм протягом цього часу ніхто цін не казав. а тепер дівчнико каже шо воно зле курить і вапше ругатєль матом. де ж були всі, кому дії бугідо сотоваріщі не подобались? і ще одне - якщо в Луцьку робити немає що, то як же ви святкували РІЧНИЦЮ? 0_о
misha до Ko3bMa Показати IP 3 Листопада 2010 20:35
+5!!!!!!!!!!!
Анастасія Показати IP 3 Листопада 2010 19:43
А я особисто не була на святі,але повністю підтримую Іванку. Мені осоюисто друзі-музиканти розповідали про ці події і чесно кажучи така ганебна поведінка груп обурила. Кінг-дорослі чоловіки.а вели себе,вибачте,як бидло.Я не вважаю це нормальним. Іванко,не сумуй,зате який сюрпризище вам ці групи зробили)))(сарказм)
M Показати IP 3 Листопада 2010 20:22
Якщо все це правда, що пишуть про вчинок Кінг Сайзу - то це позорисько для всіх його членів і рівень поваги в людей впаде до мінімуму. Можливо вони подумали, що про них вже забули в Луцьку і вирішили нагадати про себе. Бо як же ж так - свято без них? Але ж як такому гурту, який вже більше 10-ти років відпрацював в музичній сфері досі не вдалось пробитись і завоювати значне визнання в Україні? Його реально знають тільки в Луцьку і то далеко не всі. Бо жодного розвитку в цієї команди не має. От і обходять їх на всіх поворотах молоді цікаві і амбіційні гурти. А жаба то давить, якщо грошей на кліпи, на запис альбомів і на ротацію по радіо немає, то треба ж якось засвітитись. От і вийшло те, що вийшло.
CJ Показати IP 3 Листопада 2010 20:41
От такі розумні критики зібрались! Як такі мегазнавці - візьміть і покажіть усім як ТРЕБА організовувати концерти!!!
polituk Показати IP 6 Листопада 2010 21:45
Плахая ти Иванка,,сосэтка,,сплетница кароче ,сама абасралась и теперь трусы грязные всем паказываешь,че ты хош ат пацанов.... ?...пришли уважили ...ну бухнули ...так ты ж угащяла за балабос спонсорский....а может нада ганарар было заплатить?...все хош на шару ,во вкус входиш....вот и сабачник арганизовуеш толку то ? С табой нормальные музыканты уже никагда дел иметь больше не будут ...фуфло кароче....а к стати КС на канцерте в драмтеатре для инвалидов были лучшие.....
Forever Autumn до polituk Показати IP 8 Листопада 2010 05:24
Ну да. Нормальні музиканти - це ті, котрі хамлять, бухають і думають, що вони - це пупи землі за колишні заслуги і можуть робити, що їм в голову взбреде і пофік на організаторів?:))))) О, Ужас. слава аллаху:)))))Мая тока ЗА
stepan Показати IP 7 Листопада 2010 16:27
Офіційна відповідь Степана Чумака з КІНГ САЙЗ на піднятий в інтернеті Хай і Вой!!! Радує ,що стосовно нас все так поляризовано. Хотів би прояснити ситуацію для тих хто там не був,бо бачу що ,,ШТОРМ,,в кориті з водою наберає силу.Відверта брехня про те,що ми туди напросились і не мали дозволу виступати..напередодні я позвонив Іванці і запитав про концерт і отрмав запрошення на всю групу відвідати захід в якості гостей тому не купляли квитків.В той день я мав зустріч з випускниками університету ,не бачились 15 років.....на ,,роковини,, прийшов пізно і в глубокому сентименті і зразу влився в п,яний шум і гам балаганчика.По мірі святкування починав розуміти ,що,,СЧАС СПОЮ..,,і тут до нашого столу чорт приніс ,,пульс землі,,.Я вічливо запитав в ,,Пульса,, чи могли б ми привітати ,,квартиру,,з ,,роковинами,,,на що вона відповіла,-звичайно так,зараз фаєр шоу і потім ви . Тому є багато свідків ,що сиділи за столом. Іванко !!? Навіщо брешеш людям ,що самовільно і без дозволу!!!?Після фаєр-шоу ми настроїлись вийти ,але випустили іншу групу ,тож мусили святкувати далі....і тут я зрозумів ,-ТЕПЕР ТОЧНО СПОЮ ..! Ну і вийшли на сцену привітати....барабани поламані ,бас якийсь козел вимкнув, апаратура ,,гіМно,,..що мали робити ..? Лишалось одне -органічно злитись з хмільною атмосферою ,,дійства ,,бо що за свинарник без СВИНСТВА???????Хоча ..все було по доброму на куражі. Ну ось і все,а далі хто як хоче ,той так і думає. Хто любить КІНГ САЙЗ ,той і буде любити ,а той хто ненавидить - має на це право...КС -давня ,самобутня волинська група,а тому хамлу хто чірікає сховавшись за монітором про перспективні і не перспективні групи,кліпи ,ротації і давлячу жабу скажу одне ,-вас всіх ми знаємо поштучно іне так вас є багато ,а більше смороду. Вміння грати, професіоналізм і натхнення ніхто не відміняв...а грати ми вміємо ,хто сумнівається просимо на сцену ,де знайти нас знаєте ,там і побачимо які ви ,,круті,так що не ховайтесь за аватарками і державними гербами!А зараз притча від Степана,-Хороший п,яний хірург проспиться і залишиться хорошим хірургом,а НІЩО воно ,що п,яне ,що тверезе-НІХТО!!!Перед тим як щось творити треба Кимсь бути,мати інтелект ,думки в голові а не просто вякати як жаба в болті ,нажаль інтернет кожній убозій каліці дає таку можливість.Персонально для тебе,,дух каналізації,,!! Подякуй!!! Завдяки нам маєш про Що чесати язиком і піднімати свій рейтінг,хоч на мою думку краще робила б ти це на своїх достоїнствах ,а не на дешевих скандалах.,, П,яна тусня,,-це тобі не з,ізд комсомолу.Що ж ти хотіла? Мішані і всім шанувальникам велика подяка за підтримку . Степан Кінг Сайз .
Forever Autumn до stepan Показати IP 8 Листопада 2010 05:20
Дякую за відповідь. Офіційно я її отримала в смс з матами і заявками :) Нічого страшного. Є один нюанс. І Ви самі його прекрасно читали і усвідомлюєте - неважливо, що Ви говорите і кому. Ви були ГОСТЯМИ на святі (ну для кого свинарник хз)))). І Вас мали оголосити зі сцени. Тому що є графік і т.п. І коли "Пульс землі біля Вас вкотре пробігав", то Вам це й було сказано - або після фаєр шоу, або після гуртів опісля фаєр-шоу , АЛЕ КОЛИ ВАС ОГОЛОСЯТЬ ЗІ СЦЕНИ (пишу великими, бо,видно, не дійшло до цих пір. А не тоді, коли оголошують гостей з Рівного, котрі вже більше 10-ка років грають, і барабанщик на сцені...кхм))))) ІМХО, вибачте ОБЗИВАТИ молодих музикантів, котрі виступали перед Вами "каліками, котрі годину бринчали" (С) цитата з смс... це як мінімум нетолерантно. Свинарник? Соррі, більше не приходьте, ІМХО :) Не буду виносити на обговорення Ваші смс-ки, котрі відзначаються особливим проявом чоловічності та інтелігентності :). І дуже дякую за присвячені пісні в Майдані :))) Ніколи не думала, що така бездарь і хамка як я удостоюсь такоє великої честі :)
володя Показати IP 8 Листопада 2010 19:30
Якщо ти маєш на увазі вчорашній виступ КС у ,,Майдані,,,я там був, то дійсно прозвучала пісня на твою честь з репертуару ,, Гадюкіних,,- РОКСОЛЯНА.....
Forever Autumn до володя Показати IP 9 Листопада 2010 11:16
Ахха. Вчорашній. Шкода, що особисто не змогла потрапити на той концерт:)))))))))) Квіточки би на сцену винесла :)
володя до Forever Autumn Показати IP 9 Листопада 2010 11:26
думаю що не дали б ,порвали на німецький знак ,в Майдан краще не суйся сиди на своїй ничці....
Forever Autumn до володя Показати IP 9 Листопада 2010 14:52
О_о Це можна скопіювати і розцінювати як погрозу?
володя до Forever Autumn Показати IP 9 Листопада 2010 17:57
ні ,що ти? Так дружня порада ...
пульс землі до володя Показати IP 10 Листопада 2010 08:48
дякую :) обійдуся без подібних порад :) Краще б порадили в іншому.
володя Показати IP 8 Листопада 2010 20:55
І я там був !! мед пиво пив!!!Розкажу що бачив ,а бачив багато бо не вживаЮ... Атмосфера тотального бухла відчувалась вже на початку другого відділення ї не дивно що згадані персонажіі були в адекватному стані,адже сама хозяйка керувала вечорницями ...але почну по пунктах 1.Буги до-завзяті хлопці почувались як риба у вині і хозяюшка все їХ ублажала і видно що стосунки їх зайшли дапеко за межі творчих ,по принципУ...ЛЕТОМ я К ВАМ НА МОРЯ а ЗИМОЙ К НАМ НА ТРА-ЛЯ-ЛЯ...але навколо було багато розпашілих дівиць-помічниць і хлопці вперто переставали звертати увагу на бандершу за що і поплатились гнівним пасквілем.....що до звуку то дійсно апаратура працювала дуже не якісно....2. КІНГ САЙЗ...і чим вже тобі вони так не догодили? наскільки я знаю підтримували тебе мало не в кожній твоїй акції, чому так хвалиш Заваду і Дмитрука а не згадуєш ,що один діючий музикант КС .а другий екс вокаліст гурту....Схоже лисичко це ти піаришся на доброму імені музикантів ,а не вони .Далі було ще веселіше,діло дійшло до виступу КС ! Ніхто їх не оголошував ,це правда,але й в цей монент свята це вже було не так важливо .Ведучого справді не було і як ясно з коментарів Самої -...то було то ні то я сама ведуча .... візуально не було видно що хтось п,яний ,зрештою я з ними не пив! Грали справді 2 з половиною пісні і то на 3 вискочив хлопець з ,,Джигури,,разом і закінчили ,звук та сама фігня....все тривало хв.20-30 . До речі піпл схвальними вигуками підтримували хлопців і не хотіли їх відпускати , ось так все було дуже миролюбиво. А тепер про прорахунки. коцерт -це дійство яке не може бути більше як 2 -2,5 години ,має проводитись не в пітєйному закладі а в театрі або кіноконцертному комплексі тощо....корпоратив з нагоди... я б так назвав те що відбувалось і тут організаторам треба було подбати щоб гості були лише причетні до самого міроприємства ,а з коментів Самої ....слава Богу ,що нас вже знають і хоч півзалу розуміють що тут відбувається........знов стає зрозуміло що були сторонні люди , а витерпіти 10 год. марафон та щей вкладатись в графік не реально. Тепер щодо учасників так званого концерту ,треба більш ретельно відбирати колективи ,одного рівня і когось з хедлайнерів , а не відверто слабких і посередніх.... Творчих успіхів!
Сама-Сама...)))) Показати IP 9 Листопада 2010 15:31
1. Звідки Ви могли бачити БугіДО і те все, що Ви написали - уявлення не маю.Так, справді, ми з ними дружили. Але їм було толково пояснено, де вони, що їм можна, а що ні - в тому числі: не плутатися під ногами, не заважати Самій... розмовами та коментарями. Чомусь інші гурти, з якими ми товаришуємо, прекрасно розуміли, що куди до чого і як. І намагалися дарма не смикати Саму... 2. Я написала чим - вийшли на сцену без оголошення, затягнули це все (через це не виступили фактично 2 гурти). ДЛя мене Павло Завада і КС - це різні речі. Чому - пояснювати не зобов*язана. В кожній акції підтримували - це про КС? Ні. КС виступали на вечорі Цоя (ну зрозуміло чому) і в драмтеатрі. І все. Тому перед тим як судити - будь ласка детальніше ознайомтеся з ситуацією. ЦЕ стосується не тільки вищенаписаного, а й заявочки, що ведучого не було: вела концерт і я, і інші деякі квартиранти і ведучий з радіо Луцьк.
володя Показати IP 9 Листопада 2010 18:17
ні... це дружня порада
.......... Показати IP 9 Листопада 2010 19:22
ну досить вже досить знову починати по колу ,тим більше що свою ,,Лав сторі ,,,чи ,,,Война і Мір,,,Ви вже виклали на новинах від Степана,,хай вой,, і я надіюсь в кінцевому варіанті ? чи будуть ще якісь пікантні подробиці?...А може вже скоро треба нам чекати презентацію Вашої книги ? Ну звичайно на якомусь ,,благодійному квартирнику,,...а кошти ? ..та які ж там кошти ?...на інсект обробку квартири,або на закупівлю ,,натхнення,, для муз і пегасів молодих талантів....
пульс землі (чи то пуп землі:)))) до .......... Показати IP 10 Листопада 2010 14:57
Та досить-досить. Мені було сказано, що я почала, я й маю закрити. Згідна. Взяла і закрила. В тій іншій темі. До чого претензії і лишнє ляпання язкиами? Хоча..якщо хочете воняти і лізти в чуже особисте життя і речі, які вас (це узагальнене звернення) НЕ стосуються ніяким боком - будь ласка. Я умиваю руки :) Бо ж якщо я пуп землі (чи то пак галактики), то рекомендую всім незадоволеним обернутися навколо мене по траекторії орбіти і летіти собі далі.
справедливий Показати IP 9 Листопада 2010 21:19
.....добре,добре Іванно !Якщо для тебе Завада і КС різні речі ,то чому він з ними грає, з такими бездарями майже 2 роки? ...Знаеш ? мені здається що те чим ти займаєшся то теж аж три великих різниці ... підтримка молоді? Ти їх просто тупо використовуеш для своїх чистолюбивих планів,заради своєї ЕГОістичної натури ...така собі ,,мамка,,хоч у самої молоко ще висхло на губах ...а може то не молоко?... благодійність ? Дай звіт за рік, публічний, кому і чим допомогла ваша організація хоч на копійку ? Друзі ? У тебе їх не має і просто не може бути так як ти з ними поступаєш ,є звісно молоді люди які знаходяться під впливом твоїх ,,чар,,.Це ж треба такою міркантільною,користолюбивою особою бути.?..... вони мають грати задурно,а на день народження прийти і купити квитки...Доречі ! яким правом ти ,,недохідна організація,,продаєш квитки ,ти що, ведеш білетно -касове господарство,заповнюеш рапотичку ,платиш гастрольний збір , в кінці кінців податки?Ці питання тобі рано чи пізно зададуть ,але то вже іньша історія.....і на кінець... я теж вже не хочу нічого обговорювати ....ТИ ПОРУШИЛА ОДНУ З ОСНОВНИХ ЗАПОВІДЕЙ ПРОЖИВАННЯ І ДОБРОСУСІДСТВА- НЕ ВИНОСИТИ СМІТТЯ З ПОМЕШКАННЯ,але ж ти не ГОСПОДАРЬ ти ,,квартирантка,,
пульс землі до справедливий Показати IP 10 Листопада 2010 08:54
1. Я не писала і не вважаю, що хлопці з КС бездарі і т.п. Тут варто було б роззути очі і прочитати, що мова була про поведінку, а не про творчі заслуги - це перше. 2. Друге. Те, що Ви захищаєте улюблений гурт - нормально і цілком очікувано, але вибачте, неварто залазити в чуже життя людини, котру Ви не знаєте і ніколи не будете знати. Тому...сунути носа в питання друзів, абміцій (а може я таким чином у політику рвуся?:)))))), граматики і т.п. - ІМХО тупо- бо єдина мета у цьому - це особиста образа, яка просто на жаль не сприймається.Так що.. хто тут порушує яку заповідь - можна посперечатися.
пуп планєти всея Показати IP 1 Грудня 2010 17:09
та досить вже- спозорила себе і кругом себе все.мовчи .зупинитися треба також вміти достойно.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.

Система Orphus