Світ вражає: Бєсовська музика весни
Ви тіки подивіцця, шо з людьми весною робицця. Злоба, жистокість, паркування у неположених місцях, запровадження податку на багацтво, упереджене суддівство в пользу “Шахтьора”, акордіонно-педофільський скандал – все це обичні миттєвості весни, каторі ми наблюдаїм каждий рік. Людей ковбасить, ніхто не успіває міняти шифер на доміку душі своєї, й тому капєль, холодна дрож і вірусне чуство дискомфорта пронзає кажде тіло; тіки вийдеш на вулицю – а там сплошні конвульсії гріха, порочні будівництва й безкінечна укладка та ремонт комунікацій; воздух насичений мислями про знищення зелених насаджень; у вагонах метро всі пасажири думають про високу вірогідність теракту та пожарів внаслідок халатності й похмілля.
Один мій друг завжди пояснював цей всенародний весняний тремор тим, шо перед Великоднем активізуються різнокаліберні бєси: лізуть і лізуть із усіх шпарин, і кругом їх повно. Їм дуже не нравицця сам факт, шо скоро – Паска, й навіть безвольні, релігійно неграмотні обжори будуть згадувать усюди ім’я їхнього главного врага. Того вони й паскудять повсємєсно, просовують свої крохотні рила в найінтимніші сфери народного буття.
Людям неприятно усвідомлювати, шо більшість весняних катаклізмів – це наслідок якогото інфернального втручання, тому вони охоче придумують собі різні атмазки: авітаміноз, перепади погоди, магнітні бурі, грип – шо попало. Але світ так влаштований, шо када людину ковбасить – їй до лампочки любі пояснення, їй пердусім хочецця, шоб і всіх навколо ковбасило з такою ж силою, – таке в нашому общістві уявлення про справедливість.
Тут би могли прийти на поміч священики-екзорцисти, тіки ж бєси не сплять, і окремо дбають про те, шоб церковну публіку тожи ковбасило прилічно. Наприклад, одному сєвєрному патріарху нашиптали, шоб він сначала пофоткався з дорогущими часами на десниці, а потім сказав, шо такого не було. Мєлоч, казалось би, а для всього інтернета – ржака. Іншому святому отцю з мальовничого вкраїнського села Серники ті ж таки потвори нахрюкали у ліве вухо, шоб він не хоронив людину, катора при житті не платила взноси на храм. А ви кажите – авітаміноз.
Нєкоторі наївні громадяни, надивившись пірацьких фільмів, у послєдні годи питаюцця рішити проблєму чисто в голівуцькому стилі. Ледве зачувши скрегіт рогів усередині власного черепа, вони тут таки дістають заначку – й біжать до псіхоаналітіків, лягають на койку, й начинають жалувацця. Ці заблудші й околпачені бєсами люди думають, що жалувацця за гроші – це набагато целєбніша процедура, ніж жалувацця на шару родичам і сотруднікам.
Псіхоаналіз, як відомо, це така спіциальна мидицина для тих, у кого вроді нічого не болить, но жизні – нима. На перший погляд, сімптоми дуже нагадують бєсовську шалость. І в цьому криєцця найбільший, архідємонський подвох. Патаму шо люди дуже рідко жалуюцця самі на себе – все більше на ближніх, каторі портять їм кров, паскудять восьме марта й не дають нормально посидіть на дієті.
А втім, жизнінний опит мені підказує, шо побутове визволення людини від тих, хто її нібито напрягає та донімає, ше нікада й нікому не приносило полегшення – особливо навесні.
От лише два характєрних приклади. Один мужичок, колишній мій сусід по часному сєктору, одноногий інвалід і лапочка, перед Паскою всігда преображався: каждий день ругався зі своєю жінкою, од побоїв і матюків тріщали забори і голови на всьому кутку. Й так продолжалось багато років, аж поки хтось із граждан, одержимий бєсовською спокусою, не наважився позвонить куда нада. Й када дід, у всій красі свого псіхічного заскока, ганявся по городу за жінкою, катора привично горлопанила на весь куток, приїхала спеціальна бригада. Дєда забрали – й більше ніхто нікада його не бачив. Жінка його від горя захиріла, і кажду наступну весну куток покривала влажна простиня мороку й зловєщого мовчання, шо розривало усім душі й мозги набагато більше, ніж крики та погрози інваліда.
Ще я пригадую одного старічка, в якого навесні обострялась дуже странна й нехарактерна перверзія. Во-пєрвих, він замість туалєтної бумаги пользувався газєтами. Тіки от не нада снісходітільно улибацця, мовляв, шо жи тут такого, обичне діло. Бо навесні, і це по-друге, у старічка маштабно розвивались проблєми травлення, і газєтами вместо туалєтної бумаги він пользувався кажді півчаса. Ця його лічна трагедія не вартувала б згадки в обраному мною діскурсі, якби не вступала в конфлікт з інтересами суспільства. Патаму шо іспользувані вмєсто туалєтної бумаги обривки газєт старічок викидав зі свого балкона. І попри народну ненавсить – особінно ярко виражену в особі дворнічихи та його сусідів із нижніх етажів, у кого були незастікльонні балкони, – дідок нічо не міг вдіяти з цією своєю бісовською спокусою. Йому угрожали, на нього кричали, один раз навіть побили. Але приходила весна, і що ближче було до Паски, то більше загажених газєток розліталось вокруг.
Бєси не могли нарадуватись із тих колізій, які вирували довкола лічності странного старічка, аж поки це їм надоїло – і вони придумали ще кращу штуку. Напосіли на обурену громацькість, яка рішила, шо так далі жить не можна, й після умопомрачитільних кульбітів случилось так, шо дєд пропав куда-то. Казали, шо його забрав до себе хтось із родичів, із сусіднього дома. Але недовго люди радувались. Бо родич, якому явно хто-то підказав цю остроумну ідею, пристроїв діда работать у будку на автобусній остановці, талончики продавать. До людей довго не доходило, шо іменно з талончиками не так. І вони вначалі думали, шо то не від будки так воняє, а від каналізації. Карочі, коли одкрилась правда, пізно було мить руки.
А ви кажете – авітаміноз.
П.С. для тих, хто нічого не поняв:
Ніякі психоаналітіки, ніяка боротьба з чужими гріхами не поможуть вам зцілитись у ці трудні й переповнені бісовськими розвагами дні. Тіки смиренність, піст і молитва можуть провітрити душу й зішкребти кіптяву порока з ваших душ.
Автор: Доктор Падлюччо
ДЖерело:http://infocorn.org.ua/materials/author_column/Besovska_muzika_vesni/49998
Один мій друг завжди пояснював цей всенародний весняний тремор тим, шо перед Великоднем активізуються різнокаліберні бєси: лізуть і лізуть із усіх шпарин, і кругом їх повно. Їм дуже не нравицця сам факт, шо скоро – Паска, й навіть безвольні, релігійно неграмотні обжори будуть згадувать усюди ім’я їхнього главного врага. Того вони й паскудять повсємєсно, просовують свої крохотні рила в найінтимніші сфери народного буття.
Людям неприятно усвідомлювати, шо більшість весняних катаклізмів – це наслідок якогото інфернального втручання, тому вони охоче придумують собі різні атмазки: авітаміноз, перепади погоди, магнітні бурі, грип – шо попало. Але світ так влаштований, шо када людину ковбасить – їй до лампочки любі пояснення, їй пердусім хочецця, шоб і всіх навколо ковбасило з такою ж силою, – таке в нашому общістві уявлення про справедливість.
Тут би могли прийти на поміч священики-екзорцисти, тіки ж бєси не сплять, і окремо дбають про те, шоб церковну публіку тожи ковбасило прилічно. Наприклад, одному сєвєрному патріарху нашиптали, шоб він сначала пофоткався з дорогущими часами на десниці, а потім сказав, шо такого не було. Мєлоч, казалось би, а для всього інтернета – ржака. Іншому святому отцю з мальовничого вкраїнського села Серники ті ж таки потвори нахрюкали у ліве вухо, шоб він не хоронив людину, катора при житті не платила взноси на храм. А ви кажите – авітаміноз.
Нєкоторі наївні громадяни, надивившись пірацьких фільмів, у послєдні годи питаюцця рішити проблєму чисто в голівуцькому стилі. Ледве зачувши скрегіт рогів усередині власного черепа, вони тут таки дістають заначку – й біжать до псіхоаналітіків, лягають на койку, й начинають жалувацця. Ці заблудші й околпачені бєсами люди думають, що жалувацця за гроші – це набагато целєбніша процедура, ніж жалувацця на шару родичам і сотруднікам.
Псіхоаналіз, як відомо, це така спіциальна мидицина для тих, у кого вроді нічого не болить, но жизні – нима. На перший погляд, сімптоми дуже нагадують бєсовську шалость. І в цьому криєцця найбільший, архідємонський подвох. Патаму шо люди дуже рідко жалуюцця самі на себе – все більше на ближніх, каторі портять їм кров, паскудять восьме марта й не дають нормально посидіть на дієті.
А втім, жизнінний опит мені підказує, шо побутове визволення людини від тих, хто її нібито напрягає та донімає, ше нікада й нікому не приносило полегшення – особливо навесні.
От лише два характєрних приклади. Один мужичок, колишній мій сусід по часному сєктору, одноногий інвалід і лапочка, перед Паскою всігда преображався: каждий день ругався зі своєю жінкою, од побоїв і матюків тріщали забори і голови на всьому кутку. Й так продолжалось багато років, аж поки хтось із граждан, одержимий бєсовською спокусою, не наважився позвонить куда нада. Й када дід, у всій красі свого псіхічного заскока, ганявся по городу за жінкою, катора привично горлопанила на весь куток, приїхала спеціальна бригада. Дєда забрали – й більше ніхто нікада його не бачив. Жінка його від горя захиріла, і кажду наступну весну куток покривала влажна простиня мороку й зловєщого мовчання, шо розривало усім душі й мозги набагато більше, ніж крики та погрози інваліда.
Ще я пригадую одного старічка, в якого навесні обострялась дуже странна й нехарактерна перверзія. Во-пєрвих, він замість туалєтної бумаги пользувався газєтами. Тіки от не нада снісходітільно улибацця, мовляв, шо жи тут такого, обичне діло. Бо навесні, і це по-друге, у старічка маштабно розвивались проблєми травлення, і газєтами вместо туалєтної бумаги він пользувався кажді півчаса. Ця його лічна трагедія не вартувала б згадки в обраному мною діскурсі, якби не вступала в конфлікт з інтересами суспільства. Патаму шо іспользувані вмєсто туалєтної бумаги обривки газєт старічок викидав зі свого балкона. І попри народну ненавсить – особінно ярко виражену в особі дворнічихи та його сусідів із нижніх етажів, у кого були незастікльонні балкони, – дідок нічо не міг вдіяти з цією своєю бісовською спокусою. Йому угрожали, на нього кричали, один раз навіть побили. Але приходила весна, і що ближче було до Паски, то більше загажених газєток розліталось вокруг.
Бєси не могли нарадуватись із тих колізій, які вирували довкола лічності странного старічка, аж поки це їм надоїло – і вони придумали ще кращу штуку. Напосіли на обурену громацькість, яка рішила, шо так далі жить не можна, й після умопомрачитільних кульбітів случилось так, шо дєд пропав куда-то. Казали, шо його забрав до себе хтось із родичів, із сусіднього дома. Але недовго люди радувались. Бо родич, якому явно хто-то підказав цю остроумну ідею, пристроїв діда работать у будку на автобусній остановці, талончики продавать. До людей довго не доходило, шо іменно з талончиками не так. І вони вначалі думали, шо то не від будки так воняє, а від каналізації. Карочі, коли одкрилась правда, пізно було мить руки.
А ви кажете – авітаміноз.
П.С. для тих, хто нічого не поняв:
Ніякі психоаналітіки, ніяка боротьба з чужими гріхами не поможуть вам зцілитись у ці трудні й переповнені бісовськими розвагами дні. Тіки смиренність, піст і молитва можуть провітрити душу й зішкребти кіптяву порока з ваших душ.
Автор: Доктор Падлюччо
ДЖерело:http://infocorn.org.ua/materials/author_column/Besovska_muzika_vesni/49998
Коментарів: 26
Eisenberg
Показати IP
13 Квітня 2012 20:23
круто!! оце реальний погляд навколо.
а я думав що то тільки в мене така параноя :)
Веселої Паски!
100500
Показати IP
13 Квітня 2012 21:37
Ржунімагу...Респект аффтару!
Іван Козолуп
Показати IP
13 Квітня 2012 22:34
Реально круто чєл описав двіжуху. Рєспєкт і уважуха!
Копирастия как проявление свободы мысли волыняк.
Поднатужиться, посинеть и содрать ПЕдеРЕвянского-музыканта Укур мовы.
Моск****лику ))) до Seva100
Показати IP
14 Квітня 2012 00:09
ПНХ, славний нащадок угрофінського племені )))
Александр
Показати IP
14 Квітня 2012 09:00
У меня вопрос к автору-копирайтору: сколько Вам лет?
Александру . Не турбуйся , я ---- повнолітній . Але (на жаль для тебе), я --- холодний натурал традиційної орієнтації .
Александр до ахванасій
Показати IP
16 Квітня 2012 10:52
Ну это с Вами недолго продлится. Перестройка организма уже началась. Умственный сбой у свидомитов не всегда связан с гормональной перестройкой организма
А ти шо --- дохтор Зигмунд Фройд?
Александр до ахванасій
Показати IP
16 Квітня 2012 15:09
Не льстите себе, анализ Вашей умственной эманации совсем не сложен.
Олег, я дал ссылку на свое видео. Дал на "Свои новости" -модератор не пропустил. Что поделать -националистическая цензура.
Даю ссылку на свое видео, но модератор грохнет. http://www.youtube.com/watch?v=...be
Есть еще вариант. На ю-т http://www.....
Можно просто в поиск: ...
стех
Показати IP
14 Квітня 2012 15:29
Сэва правий у тому сенсі, що на ВН існує упереджена цензура. Що хоче модер, те і пропускає. Як заманеться. Ці хлопчики, мабуть, думають, що вони европейці з демократичними цінностями. Але бачимо зовсім інше: тваринний страх перед думкою, яка не відповідає позиції ВН.
Перехожий
Показати IP
14 Квітня 2012 21:22
Редчайший маразм для идиотов. Конченный стиль изложения для умственно отсталых. Быдлотекст.
Завершують ремонт автошляху, що сполучає Волинь та Львівщину
Сьогодні 16:09
Сьогодні 16:09
На Волині рятувальники підірвали два снаряди та одну міну
Сьогодні 15:36
Сьогодні 15:36
Працівники Луцькради передали військовим ще три автівки
Сьогодні 15:19
Сьогодні 15:19
В Україні запроваджують пільгове кредитування для виробників зброї та військової техніки
Сьогодні 15:03
Сьогодні 15:03
Український легіон до кінця року розпочне навчання в Польщі
Сьогодні 14:30
Сьогодні 14:30
На Тернопільщині багатодітна сім’я отруїлася грибами: трирічна дівчинка та чоловік померли
Сьогодні 14:13
Сьогодні 14:13
У Колківській громаді попрощалися з воїном Миколою Аршуліком
Сьогодні 13:56
Сьогодні 13:56
Луцький міський голова зустрівся зі звільненим з полону морським піхотинцем Дмитром Селютіним
Сьогодні 13:40
Сьогодні 13:40
У Луцьку запрошують на концерт легенди сцени Степана Гіги
Сьогодні 13:23
Сьогодні 13:23
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.