Світ вражає: "Єднаймося і діймо! Ми ж - Українці!" Пошук людей.
Хто слідкує за "проблемними" публікаціями луцького інтернет-простору щодо історичної спадщини міста, вже бачив багато матеріалів щодо порушень і юридичного реагування на них.
Комітет захисту національної спадщини Громадської Ради Волині 4 січня 2012 року розповсюдив заклик.
Щодня і щороку ми втрачаємо частинки нашої великої історії. Залишають життя її живі свідки… Чиновницька байдужість і людська жадоба пожирають пам'ять і пам'ятки. Час стирає все…
Багато років тут, на Волинській землі, ми прагнемо ефективно протидіяти цьому цинічному знищенню історичного і культурного спадку наших пращурів. Сотні запитів, звернень, акцій та публікацій в пресі… Безліч зупинених порушень закону… Десятки кримінальних справ. Відбувається справжня війна за нашу історію, за культурний спадок минулих поколінь…
Проте масштаби наступу на національну пам’ять українців і досі залишаються вражаючими… Кожна зміна влади, якими б кольорами вона не маскувалась, не змінює її споживацької суті. Волинська, а особливо - луцька влада продовжують залишатися лише частиною великого гендлярства на історії, а тому і досі - по іншу сторону суспільних барикад… Вражає і традиційна «болотна» позиція нашої волинської громади, яка і досі залишається лише байдужим і безучасним спостерігачем цієї ганьби…
Влада - плинна, і лише наш національний гонор і наша совість є вічними. Незважаючи ні на що, ми не маємо права здаватись… А тому в новому році ще з більшими зусиллями будемо протидіяти всім проявам знищення нашої культурної пам’яті. Це - наш край, це - наша маленька Батьківщина, це - наше минуле!
Українця від хохла відрізняє здатність на віддану розумну працю та щиру самопожертву на благо нації і громади та природна змога до практичного об’єднання заради спільної мети. Тож ми звертаємося до українців! Щоб нам не було соромно перед нашими пращурами, які з небес дивляться на нас, та прийдешніми поколіннями наших нащадків, ми запрошуємо вас і всіх тих, в кому ще залишилася бодай краплина національного гонору, об’єднати наші практичні зусилля.
Звертаємося до істориків, краєзнавців та краєлюбів, журналістів та всіх небайдужих, кому болить душа за долю рідного краю, за його культурну й історичну спадщину: єднаймося і діймо! Іншого шляху немає… Не марнуймо життя! Ви варті більшого… Ми ж - Українці…
Комітет захисту національної спадщини
Громадської Ради Волині
Тел. 050-37-434-37 Пошта: [email protected]
___________________________________
Від себе. Розповсюджую цю інформацію як людина, яка любить історію і культуру Луцька, а також як новий член комітету. Приєднуйтеся - роботи багато!..
Коментарів: 32
Anonymous
Показати IP
4 Січня 2012 17:29
Бла-бла-бла
Конкретно, в чому полягатиме ваша робота? Що вже вами зроблено? І чим, конкретно я, як лучанин можу допомогти?
Чергові теревеньки в інтернеті, і швидче за все видурювання грошей.
Суть проблеми полягає в тому, що стосовно історичної культурної спадщини міста порушуються багато законів. Є органи охорони культурної спадщини (міський+обласний), які мусили б на це все реагувати. Але вони не працюють. Тому робота комітету полягає в ЮРИДИЧНІЙ ПРОТИДІЇ: запити, перевірки погоджень, подання на прокуратуру. Станом на сьогодні, наприклад, зупинено просто таки варварське будівництво за адресою Кафедральна, 13 (біля костелу, де зараз забор стоїть). В даний момент відбувається обробка ситуації в гарячих точках (адрес не кажу, щоб ніхто швидко "ділов" не наробив). За поданням комітету прокуратура скасувала незаконні рішення луцького виконкому щодо незаконної приватизації пам'яток. За матеріалами СБУ у Волинській області, тільки в заповіднику незаконно приватизовано 220 об'єктів. Але це тільки капля в морі. Це ще квіточки. Найгірше, коли власники знищують (для конкретики "знищення" читайте ЗУ про охорону культурної спадщини, ЗУ про охорону археологічної спадщини) пам'ятки. Кричущі об'єкти - це перш за все замок, вірменська і братська церкви, підземелля та інші будівлі. А це вже кримінальна відповідальність - позбавлення волі до 8 років.
Але це далеко не завжди працює! Прокуратура лінива, притягнути до криміналу важко. Тому основні завдання комітету - по-перше, унеможливити подальше знищення, по-друге, притягнути до відповідальності винних осіб, по-третє, опіка над нововиявленими пам'ятками. Роботи купа, за всім не вслідкувати. Тому треба багато людей - навала запитів, публікацій, звернень, подань створить напружену ситуацію для відповідальних органів та осіб - це повинно запрацювати краще! Ось цим і може допомогти кожен лучанин.
Робота приблизно така. Вибираєте об'єкти, які найбільш цікаві, або в даний час потребують найбільшої уваги. Далі отримуєте максимум інформації про ситуацію щодо об'єкта (інформаційні запити, копії документів, погоджень, дозволів тощо). На цій стадії вилазить розуміння того, що, де, коли, ким і як саме порушено. Далі - зупинити це (звернення в міліцію, прокуратуру. В органи охорони культурної спадщини звертатися безнадійно - їм байдуже, хоч як це не парадоксально звучить...). Якщо ситуація інша і злочини вже були скоєні раніше - намагатися притягнути до відповідальності (це в певному розумінні виправить ситуацію).
Я, хоч і включився уже в роботу, але поки новачок, мож десь щось недописав, пропустив, помилився. Для деталей та уточнень звертайтеся за телефоном чи поштою, які вказані вище.
)
Показати IP
4 Січня 2012 22:29
ти не українець - ти г...к...
забув дописати:
Кожна справа буде висвітлюватися публікаціями, в яких поясниться кожна обставина, буде розжовано факти порушень, вказано конкретні прізвища, посади і дати, повідомлено результат. Робота не пройде в тишині.
ірина
Показати IP
5 Січня 2012 10:06
Не обовязково бути українцем,щоб любити історію та місто.Головне в покликанні, в її совісті, її небайдужості,головне, що він - ЛЮДИНА!
пан Микола
Показати IP
5 Січня 2012 12:10
Не словом, а словами.
Юлія
Показати IP
5 Січня 2012 12:43
Знаю цей "комітет". Щодо справ - нічого, самі слова, доволі гучні, як і назва. За ними - порожнеча, нахабство і амбіції голови цього "комітету".
Пане Котику, Вас використовують. Розгляньтеся перед тим, як пхати голову в невідомо що. ІМХО
Продовжуючи тему, підняту раніше, у публікації про Хрестовоздвиженську церкву. Ви самі зазначаєте, що ВЛАДА не робить нічого. Роблять люди. І сьогодні, якщо ми хочемо ЗБЕРЕГТИ історичну спадщину, у нас є два шляхи: або ЗАКОННО не робити нічого (бо кожен крок має бути узгодженим з Києвом, на узгодження витрачені шалені кошти, яких немає) - і тоді спадок зруйнується, або порушувати закон і таки ЗБЕРІГАТИ (так, згідна, спотворену) нашу культурну спадщину.
Я вибираю другий шлях. Саме на таких людей спрямоване фальшиве обурення і висмоктані з пальця щоквартальні звернення "комітету".
Хіба Вам, пане Котику, треба саме цього? Думаю, ні. Отже, потрібні реальні справи. Їх нема.
ви помиляєтеся, бо напевно ніколи не читали публікацій. як може бути порушення конкретних статей і законів висмоктаним з пальця? Розширте своє бачення!
а щодо Братської, то дуже живна позиція. Переді мною зараз лежить "Паспорт на ремонт та пофарбування фасадів будинку Здвиженська церква", гортаю, написано: щодо даху - червона мідь полірована і законсервована лаком для зовнішніх робіт, хрест - сріблястий графіт, фарба фасаду: "для пофарбування застосувати вапняну фарбу покращеної якості, що найбільше відповідає історичній первісній фарбі". Далі навіть рецепти вказуються і подібне. А ще є архітектурні деталі. По-вашому, салатовий кислотний колір відповідає первісній історичній фарбі?? І це тільки початок, без глибшого аналізу документу. Не розумію, навіщо було робити це все, якщо був проект, який передбачав зовсім інше, і очевидно ж таки, не дорожче?????? Якщо ви так "зберігаєте", то ми до вас доберемося. Про Братську ще будуть публікації.
до речі, Юлія, якщо детальніше знаєте про Братську, сконтактуйте мені на [email protected] !
тарас
Показати IP
5 Січня 2012 13:11
цей комітет дійсно якесь чудернацьке фуфло...його очолює дивовижна особа левчук і він є єдиним членом цього міфічного закладу...дивує, що ВН піарить цю нікчемну вбогість. Є хоч один приклад, коли цей суперкомітет зберіг якусь историчну спадщину?
Ви піднімаєте зараз дуже тонке питання. Мало чого вдається зробити. Наскільки на сьогодні я зрозумів, то тут вилазять вади системи. Наприклад, прокуратура не реагує - тоді ідуть звернення у вищі органи, вже не обласні, а державні. Вони переправляють це на область, а ті знову на міський рівень. Весь вузол зав'язується на органах охорони культурної спадщини (міський+обласний), а також на бездіяльності і бюрократії, яку не завжди можна подолати. Ну, хто його знає. Я ще слабо в цьому орієнтуюся, але дуже хочу розібратися. Після 5 років публікацій на тему історії міста, до мене прийшла якась нудота: з одного боку, це мало кому цікаво, з іншого, на це є конкретна причина: Луцьк дуже занедбаний і забичений, місцевим він не цікавий, бо то занадто маргінальні люди. Тут треба інший шлях - спочатку зупинити знищення, тоді відродити автенчиність, тоді писати статті на тему історії та популяризації. Я довгий час також стояв осторонь, але зараз бачу, що саме через Комітет можу вийти на інший рівень любові до міста. May God bless me. А стосовного єдиного членства ви дуже глибоко помиляєтеся, бо не в курсі останніх подій :)
Ха!
Показати IP
5 Січня 2012 16:23
Не варто зважати на гавкіт і скавуління собак - це від того, що життя у них - безглузде й не цікаве. Тому й гарчать. Або, точніше буде сказати, "брешуть" тут, не знаючи, куди енергію подіти. Kotyk, Ви - МОЛОДЕЦЬ!!!! І не зважайте на всю цю дурню, написану у коментарях. Ці люди заслуговують лише на жалість. А часом і на неї не заслуговують. Сидять мовчки - кожен у своїй буді - сховалися і зрідка своїм гавкотом намагаються привернути до себе увагу. Що зробили ви - усі, хто тут так волає, - для нашого міста і збереження його спадщини?????? Де ви? Чого у норах сидите? Ну дійсно - яке ж цікаве це явище у нашому суспільстві - "чудернацьке фуфло"!!! Ви правильно окреслили тенденцію. Тільки от не туди її адресували. Подивіться у дзеркало.
Изя Шнеерзон
Показати IP
5 Січня 2012 17:51
Блажен, кто верует-тепло ему на свете...
Эдуард Райзберг
Показати IP
5 Січня 2012 20:04
Согласен с тобой, Изя!!!
Максим
Показати IP
5 Січня 2012 21:12
КОТИКОМ, тебе друже якось стрьомно називати. Але ти молодець!
тарас
Показати IP
5 Січня 2012 22:11
о шма Исраель!
вітя
Показати IP
5 Січня 2012 22:31
Автору статті (чи kotyk) якщо так зручніше. Доводилось нам зустічатись тому ні шановним ні паном, як то в нас вже заведено, пани бл..., називати "Вас" не хочу. Робота "Ваша" полягає у штучному створенні шуму навколо якогось обєкту (паркану, цеглини, цвяха, генделиків (найбільше генделиків)з подальшим збиттям з забудовника $ за зняття "громадського пресу", "громадські слухання", "формування позитивного іміджу в очах лучан" і таку іншу фігню. Особисто був присутній на такій спробі нажаль для знов таки "Вас" розмови не вийшло.І це ж треба з таким завзяттям топити всю культуру, так, там не ангели, однак складається враження про прихід Мессії Ігоря (Чіп і Дейл спешат на помощ) на Луцькі терени. Якщо половину тої енергії використати справді для діла (прибрати сміття в тому таки заповіднику з своєю "масою прихильників"), поставити там табличку і сказати: От, зробив, небагато но на користь тоді "Будете" топтать всіх. А поки "Пес гавка, караван йде" Не "будьте" псом що лиш гавкає.
піводячи підсумки
Показати IP
6 Січня 2012 10:32
Панове, Ігор Левчук, який очолює цей міфічний комітет - це хворобливо амбіційна людина. Ніякого впливу та засобів він не має. Результатів його діяльності по збереженню історичної спадщини Луцька - 0. Тому звертати увагу на це глупство не варто. Хай собі грається і має щастя.
Тоді давайте залишимо Левчука на узбіччі і самі візьмемося за діло. Не подобається Левчук чи комітет - забийте на них болт (це до всіх). Як ви до того? Проблема ж то яка велика стоїть, треба щось робити!
Юлія до kotyk
Показати IP
6 Січня 2012 22:24
Не звикла розмовляти на такому рівні. Майже написала Вам листа, однак зупинилася. Ви самі написали, що "ще слабо в цьому розбираєтесь". Так ось, перед тим, як когось обзивати невігласом, а тим більше комусь погрожувати (!), будьте ласкаві, перевірте першоджерела і прислухайтесь до різних думок. Наказовий тон Ваших коментарів видає недалеку закомплексовану людину. Більше не коментуватиму Ваших дописів. Вони дитячі/абсурдні/графоманські.
запрошую усіх почитати дану тему!
http://board.lutsk.ua/topic/85437-vina-za-naconalnu-spadshinu-volin/
90% питань і псевдозвинувачень одразу відпаде.
Люди спочатку також починали зариватися, потім принишкли. Читати від початку і до кінця!
VSC
Показати IP
6 Січня 2012 10:52
"kotyk" - дерзайте. Удачи Вам.
пр
Показати IP
6 Січня 2012 13:49
Слащавые идиоты!
журналіст
Показати IP
8 Січня 2012 14:37
Від окремих коментарів просто гидко. Одразу проглядається, що найбільше кричать ті, хто старе місто руйнує. Багато говорити тут не треба. Сходіть у старе місто - і подивіться, що там відбувається. Скільки пам'яток уже знищено. А з огляду на те, що в зупинене будівництво були вкладені чималі кошти певних людей, то й нічого дивного немає, що тут зараз поливають брудом людину, яка бореться за збереження спадщини. Товстосуми на історію не зважають. Вони захоплюють територію, аби набивати свої кишені. Тому іншої реакції тут бути не може. Нехай єднаються ті, хто готовий з цими гаманцями боротися.
для того,щоб щось вберегти,тра його купити...
Показати IP
9 Січня 2012 12:29
...і бути власником цінних обєктів.Ви ж бачите,що це нікому не потрібно.Це гроші просто неба,але наші люди бідні,в духовному плані теж.Удачі вам!
І ще:зробіть перший крок - станьте головою комітету!
Тіна
Показати IP
9 Січня 2012 17:52
Мені небайдужа доля архітектурної спадщини міста. Що треба робити?
спочатку напишіть сюди!
[email protected]
Укриття, харчоблоки і системи опалення: у навчальних закладах Луцька тривають поточні ремонти
Сьогодні 19:44
Сьогодні 19:44
Програма субсидій на орендоване житло для переселенців запрацює з середини січня, – Шмигаль
Сьогодні 19:25
Сьогодні 19:25
На Волині попрощались із 39-річним Героєм Андрієм Хомичем
Сьогодні 18:47
Сьогодні 18:47
У Mazda відірване колесо: у Луцьку на Конякіна – ДТП
Сьогодні 18:28
Сьогодні 18:28
БК «Старий Луцьк» переміг «Запоріжжя»
Сьогодні 18:09
Сьогодні 18:09
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.