Світ вражає: Про війну (відповідь Ruslana79 на новину «Зачем оскорблять воинов Великой Войны?»)
Шановна Ruslana79!
Війна - це не переможці чи переможені, а жах з горами трупів. Героїв (радянських, УПА чи нацистських) нема - є лише убивці. Героїзму теж нема є тільки людиноненависницькі злочини. Війна не може бути "Великою", війна може бути лише злочином, бо вбивати собі подібних через будь-які причини - це не по-людськи.
Ви пишете «Но не смейте топтать память наших отцов и дедов!». Прошу Вас, Ruslana79, не топтати пам’ять моїх предків. Частина з них загинула у лавах Червоної армії, частина у Польській армії, були ще в УПА, а також і у німецькій армії. Кількох осіб з моєї родини було депортовано в глиб Радянського союзу, а також вивезені на примусові роботи до Німеччини. А ті, що залишились удома тричі ховалися у льосі від чергових визволителів – радянських, потім нацистських, потім знову радянських. А Ви виділяєте лише тих, що воювали за Сталіна і ображаєте усіх інших. Просто плюєте на них, так начебто вони не такі самі люди. Єдина їхня відмінність, це те, що вони піддалися на іншу, не сталінську пропаганду.
Ваш пасаж «весь советский народ поднялся тогда воевать» - це смішно. Зовсім не весь. Дезертирство у перші місяці війни виходило за усі можливі допустимі межі. І невже зрадниками є величезна кількість людей, які пішли в Нахтігаль, Роланд, Галичину, Український легіон Хорватської армії, Хорватський військово-морський легіон, де 60 % становили українці, 10000 юнаків у німецькій протиповітряній обороні (і це у 1944 – 45 роках!)? Ні, вони не зрадники, просто бачили Україну дещо інакше, аніж комуністи.
Ви написали «Сегодня – день Памяти». Згоден, є відповідний Указ Президента. Але, коли у четверту суботу листопада, у День пам’яті жертв голодоморів в Україні, я запалюю свічку та закликаю відмовитись від розважальних заходів, Ви та Ваші ідейні друзі скиглите: скільки можна плакати, досить трауру. Ба більше, в усіх ЗМІ Голодомор обсмоктують з усіх боків, його піддають сумніву, сперечаються тощо. То, може, 22 червня теж не треба трауру, бо скільки ж можна плакати, треба думати про економіку і про майбутнє?
І якщо згадуємо жертв Другої світової війни, то доцільніше це зробити 1 вересня. Саме тоді війна розпочалася, саме тоді мешканці Волині вперше у тій війні втратили своїх рідних. Війна прийшла і на решту території України. Від 800 до 1200 солдат Радянської армії загинуло у вересні 1939 року. І ці молоді хлопці забуті, їх пам’ять не вшанована, бо на луцькому Меморіалі досі висять цифри «1941 - 1945». А також тисячі волинян різних національностей, що були розстріляні або вивезені до Сибіру протягом 1939 – 1941 років. Хіба вони не жертви війни? І не мають права на свою частку пам’яті?
Ваша фраза «вспомним те великие года» спонукає до роздумів на медичну тему. Як на мене, то вихвалятися війною та називати великими її роки можуть люди з порушеною психікою, маніяки та потенційні убивці. Сподіваюсь, у Вас із цим усе гаразд.
Війна - це не переможці чи переможені, а жах з горами трупів. Героїв (радянських, УПА чи нацистських) нема - є лише убивці. Героїзму теж нема є тільки людиноненависницькі злочини. Війна не може бути "Великою", війна може бути лише злочином, бо вбивати собі подібних через будь-які причини - це не по-людськи.
Ви пишете «Но не смейте топтать память наших отцов и дедов!». Прошу Вас, Ruslana79, не топтати пам’ять моїх предків. Частина з них загинула у лавах Червоної армії, частина у Польській армії, були ще в УПА, а також і у німецькій армії. Кількох осіб з моєї родини було депортовано в глиб Радянського союзу, а також вивезені на примусові роботи до Німеччини. А ті, що залишились удома тричі ховалися у льосі від чергових визволителів – радянських, потім нацистських, потім знову радянських. А Ви виділяєте лише тих, що воювали за Сталіна і ображаєте усіх інших. Просто плюєте на них, так начебто вони не такі самі люди. Єдина їхня відмінність, це те, що вони піддалися на іншу, не сталінську пропаганду.
Ваш пасаж «весь советский народ поднялся тогда воевать» - це смішно. Зовсім не весь. Дезертирство у перші місяці війни виходило за усі можливі допустимі межі. І невже зрадниками є величезна кількість людей, які пішли в Нахтігаль, Роланд, Галичину, Український легіон Хорватської армії, Хорватський військово-морський легіон, де 60 % становили українці, 10000 юнаків у німецькій протиповітряній обороні (і це у 1944 – 45 роках!)? Ні, вони не зрадники, просто бачили Україну дещо інакше, аніж комуністи.
Ви написали «Сегодня – день Памяти». Згоден, є відповідний Указ Президента. Але, коли у четверту суботу листопада, у День пам’яті жертв голодоморів в Україні, я запалюю свічку та закликаю відмовитись від розважальних заходів, Ви та Ваші ідейні друзі скиглите: скільки можна плакати, досить трауру. Ба більше, в усіх ЗМІ Голодомор обсмоктують з усіх боків, його піддають сумніву, сперечаються тощо. То, може, 22 червня теж не треба трауру, бо скільки ж можна плакати, треба думати про економіку і про майбутнє?
І якщо згадуємо жертв Другої світової війни, то доцільніше це зробити 1 вересня. Саме тоді війна розпочалася, саме тоді мешканці Волині вперше у тій війні втратили своїх рідних. Війна прийшла і на решту території України. Від 800 до 1200 солдат Радянської армії загинуло у вересні 1939 року. І ці молоді хлопці забуті, їх пам’ять не вшанована, бо на луцькому Меморіалі досі висять цифри «1941 - 1945». А також тисячі волинян різних національностей, що були розстріляні або вивезені до Сибіру протягом 1939 – 1941 років. Хіба вони не жертви війни? І не мають права на свою частку пам’яті?
Ваша фраза «вспомним те великие года» спонукає до роздумів на медичну тему. Як на мене, то вихвалятися війною та називати великими її роки можуть люди з порушеною психікою, маніяки та потенційні убивці. Сподіваюсь, у Вас із цим усе гаразд.
Коментарів: 11
Истерик вы какой-то, уважаемый. Это во-первых.
Во вторых. "Героїзму теж нема є тільки людиноненависницькі злочини". Вы воевали? Или только кино смотрели? Вот мне дедушка рассказывал, как один солдат, его товарищ, вбежал в горящую избу, потому что там дети кричали. Погиб кстати. Как и дети. Но на это смотрело пять его "побратимив", и никто не отважился. Не героизм???
А года были великие. Для ветеранов, для тех кто воевал за Родину. Отстоять свуою землю ценой своего здоровья или жизни, вернуться в мирный дом после годов ужаса, ощущать свою причастность к изгннанию врага з родной земли - это, поверьте, ВЕЛИКОЕ ДЕЛО.
Казаки, кстати, вон, з поляками воевали. Гибли. В том же Берестечке гуляют по этому поводу каждый год, "подвиг казаков" славят, водку пьют. Не так? Так где разница? Будь я полячкой, сейчас бы приехала к вам и сказала: "Прошу Вас не топтати пам’ять моїх предків" ))))
1. А Ви впевнені, що ту хату з дітьми підпалили не ті ж таки радянські воїни? Точно такий самий вчинок міг зробити і солдат нацистської армії. То чому ми повинні шанувати винятково радянських солдат?
2. «своя земля» - це термін націоналістів, тільки вони можуть вважати землю своєю, не визнавати право інших (етнічно інших) вважати цю землю рідною і вбивати через це, замість того, щоб домовитись про нормальне співіснування. Вважаю це неприпустимим у сучасному світі.
3. «За Родину» воювали в усіх арміях – червоній, польській, нацистській, американській, канадській, чехословацькій, словацькій, угорській… У тому числі українці, тільки батьківщину вони розуміли по різному. І опинилися в різних арміях. А виділяти лише ветеранів червоної армії – неправильно. Страждали усі. І потребують вони не вітань, а дієвої допомоги, у першу чергу – психологічної адаптації до мирних умов. На жаль, із цим ми спізнилися на 65 років.
* до Ruslana79
Показати IP
23 Червня 2010 08:45
Підтримую Вас Руслана.
"Вот мнє дєдушка расказивал..."
Тха-ха-ха ))
І які там "года вєлікіє"??? Роки страшні були, а не "вєлікіє"
"ощущать свою причастность к изгннанию врага з родной земли"...
Русланочька, какого врага? Коммунистов? Так они ведь остались...
)))
Показати IP
22 Червня 2010 23:58
маразм в обсасывании войны дошел до такой степени, что поневоле срывается: "Вот ё№%нет по вашим головам, поймете, о чем спорите".
Степан Бандера вільна Україна
Показати IP
23 Червня 2010 07:56
Комуняку на гілляку!
Григор Аразатович
Показати IP
23 Червня 2010 14:46
Степан Бандера вільна Україна-я тебя на гилляке вертел!
Степан Бандера вільна Україна до Григор Аразатович
Показати IP
24 Червня 2010 14:24
Москалям треба ще кілька спирто-горілчаних заводів збудувати, вони і самі вимруть.
Влад
Показати IP
23 Червня 2010 17:22
Руслана не отвечайте вообще на эти сопли.Бандерлоги-это те же бесноватые,да и мозгов как у ракушки.Родила червяшка червяшку,червяшка поползала и сдохла вот и вся ихняя жизнь.Не утруждайтесь.
Волиняка
Показати IP
24 Червня 2010 06:42
Ото москалів повилазило, на вулиці Луцька стільки не стрінеш, явно засланці, як і по всьому інету свою Кацапстанську Імперію славлять, і від кремля збуджуються.
У Сумах пролунали вибухи: двоє загиблих та 12 поранених
Сьогодні 08:27
Сьогодні 08:27
Вимагав 400 доларів для судді? Волинського адвоката судять за шахрайство і зловживання впливом
Сьогодні 08:10
Сьогодні 08:10
Понад 60% німців проти надання Україні Taurus
Сьогодні 07:46
Сьогодні 07:46
На Волині цьогоріч виявили понад 70 випадків крадіжок газу
Сьогодні 07:16
Сьогодні 07:16
Рада ухвалила законопроєкт про безпеку в закладах загальної середньої освіти. Що він передбачає
Сьогодні 06:47
Сьогодні 06:47
На Марсі знайшли ознаки життя: що кажуть вчені
Сьогодні 00:19
Сьогодні 00:19
22 листопада: свята, події, факти. Убивство Джона Кеннеді та початок Помаранчевої революції
Сьогодні 00:00
Сьогодні 00:00
Наловив карасів на понад 60 тисяч: на Волині рибпатруль спіймав браконьєра-рецидивіста
21 Листопада 2024 23:50
21 Листопада 2024 23:50
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.