Світ вражає: Показуха
За стільки років незалежності, так і нічого не змінилось. Зовсім. Ну ніяк ми не можемо відійти від "совочка".
Вже 2 дні, ведучи свою дитину в садок №31, не можу його впізнати. Все прибирають, чистять, миють, ладять, косять траву, ледь не фарбують в зелений колір, жаль фотографувати не мав чим.
Зранку в групах майже вихователів нема, усі задіяні в показусі. За дітьми одним оком приглядають няні.
Як виявилось, садок має провідати мер.
Таке враження, що мер перший раз проїде вулицею Ветеранів і раніше не бачив що там було біля садка.
А може хочуть похвалитись меру, які євроремонти зробили в туалетних кімнатах за рахунок батьків? Може через це вступний внесок цього року в цей садок склав 500 грн, а на ремонт додатково збирали в середньому по 400 грн.?
Для батьків чиї дітки йшли перший раз, прийшлось розпрощатись з 900 грн. ще не ходивши в садок.
Вихователям в наказовому порядку було сказано здерти з батьків гроші на євроремонт. А там де зібраних коштів не вистачило, вихователі закладали свої мізерні зарплати з надією, що колись їм повернуть.
Вони просили гроші у батьків і одночасно, негласно, відмовляли погоджуватись на ремонти бо знали, що це буде.
Хай, краще, мер сьогодні дасть відповідь на питання, няням, коли з"явиться гаряча вода в садочку. Доки няням треба буде гріти воду щоб помити посуду чи діток?
Пам"ятаю минулого року відвідини мера іншого садочку закінчились переломом ноги 2 річної дитини. Оскільки всі так готувались до показухи, що навіть не могли дати відповідь на питання, як і де дитина поламала ногу. Шановні, займайтесь показухою і надалі... На черзі ЄВРО 2012 .... )))
Вже 2 дні, ведучи свою дитину в садок №31, не можу його впізнати. Все прибирають, чистять, миють, ладять, косять траву, ледь не фарбують в зелений колір, жаль фотографувати не мав чим.
Зранку в групах майже вихователів нема, усі задіяні в показусі. За дітьми одним оком приглядають няні.
Як виявилось, садок має провідати мер.
Таке враження, що мер перший раз проїде вулицею Ветеранів і раніше не бачив що там було біля садка.
А може хочуть похвалитись меру, які євроремонти зробили в туалетних кімнатах за рахунок батьків? Може через це вступний внесок цього року в цей садок склав 500 грн, а на ремонт додатково збирали в середньому по 400 грн.?
Для батьків чиї дітки йшли перший раз, прийшлось розпрощатись з 900 грн. ще не ходивши в садок.
Вихователям в наказовому порядку було сказано здерти з батьків гроші на євроремонт. А там де зібраних коштів не вистачило, вихователі закладали свої мізерні зарплати з надією, що колись їм повернуть.
Вони просили гроші у батьків і одночасно, негласно, відмовляли погоджуватись на ремонти бо знали, що це буде.
Хай, краще, мер сьогодні дасть відповідь на питання, няням, коли з"явиться гаряча вода в садочку. Доки няням треба буде гріти воду щоб помити посуду чи діток?
Пам"ятаю минулого року відвідини мера іншого садочку закінчились переломом ноги 2 річної дитини. Оскільки всі так готувались до показухи, що навіть не могли дати відповідь на питання, як і де дитина поламала ногу. Шановні, займайтесь показухою і надалі... На черзі ЄВРО 2012 .... )))
Коментарів: 12
Волинянин
Показати IP
19 Серпня 2011 12:55
Зато, комсомолець-романюк уміє "ветувати" рішення міської ради... комсомолець засраний
Сотрудники детсадов, школ и остальных государственных учреждений - жалкие, презренные рабы. А родители - дойные коровы.
VCS
Показати IP
20 Серпня 2011 07:52
Волинянину
А через перейменування вулиць що - щось зміниться правда?
Не плутайте і не валіть з хворої голови на здорову! Луцьку тільки вулиці імені Тимошенко не вистачало для повного щастя і всі проблеми вирішилися б?! :) Правильно зробив Романюк що таку дурницю ветував!
Перехожий
Показати IP
20 Серпня 2011 12:25
Истеричко, а не статья. Проще относись к жизни в целом и к садику в частности ;)
Или найди самый задрыпанный садик и сдай ребёнка туда, пусть ползает по вздутому и прогнившему паркету, сидит за поломанными столами, ходит в туалет "а ля деревенский сральник", играется на площадках, похожих на "нас бомбили в сорок-первом, а теперь тут котлован".
Тебе деньги дороже комфорта ребёнка? Фу.
Перехожому кацапу. Стаття зовсім не про те. Стаття про те, як миють асфальт і фарбують траву. А ще стаття натякає на те, що гроші на садок майже не виділяють, і дуже багато батьків для яких сума на ремонт = їхнім прибуткам. Вони привели дитину в державний садок, а не в приватний. На скільки мені відомо дошкільна освіта у нас безкоштовна. Так що завали свою "фу".
Перехожий
Показати IP
20 Серпня 2011 20:19
Аистёнок-не-имеющий-уважения-к-другим-нациям, в статье ТУПО про деньги речь. А намекая на "мифических родителяй" ты, наверное, имеешь в виду себя? ;)
На садики деньги не выделяют уже очень давно. Тут ты Америку никому не открыл. А если заинтересовался этим только когда столкнулся лично... Так что ж тут поделать ;)
P.S. Видно, бесплатное (или платное?) среднее образование прошло мимо тебя, не научив общаться культурно, а не затыкать рот всем, кого ты ненавидишь по языковому принципу? ;)
Александр
Показати IP
20 Серпня 2011 21:13
Так взяли бы прямо и написали, что при "совке" деньги на садики выделяли, и родителям не надо было сбрасываться на ремонт.
Soldier of fortune
Показати IP
21 Серпня 2011 11:46
Совок відчувається і в матеріалі. Поїдеш за кордон - і жодного обурення не викликає в наших емігрантів плата за перебування дитини у початковому навчальному закладі, а вона, повірте не 900грн. вступного. Тому совок уже в ваших наріканнях, безкоштовно було в совку і хочеться ще. А ставлення керівництва до показухи - привід навести порядок, хоч періодично, користуючись нагодою. Совок - це ми, що ще живемо, і пам'ятаємо безкоштовний сир у радянській полапці... Почніть з себе, зробіть маленький крок... не сумуйте за своєю молодістю і дитинством і не згадуйте радянської системи соціального забезпечення.
Віддайте дитину до повністю приватного закладу і тоді - висловлюйте невдоволення підприємцем, що беручи чималі гроші, не забезпечив вашій дитині належний догляд...Піднімайте якість життя у власній родині, по-капіталістичному, заробляйте по $3500 щомісяця і вбийте у собі совка, але для цього вам знадобиться зброя...
$$$
Показати IP
21 Серпня 2011 13:53
читаю коментарі і просто дивуюсь. про що ви пишете ? у садочках дійсно мале фінансування. це ні для кого не новина. але невже ви думаєте, що у садочках дійсно робляться ремонти щорічно на кілька десятків тисяч, які збирають з батьків ?
А вихователі в ПЕРШУ ЧЕРГУ мають дивитись за дітьми. Не багато батьків працює на більш оплачуваних роботах ніж вихователі. І лівака взяти не у всіх є можливісь. А в садочках практично усе за рахунок батьків.
Лучанка
Показати IP
21 Серпня 2011 15:43
От і суть нації, лучан... Щоб попасти в садочок багатьом батькам доводиться викласти зі свого "карману" до 1000грн. а уявімо собі таке,що в нас мінім. зарплата скажем і є та 1000грн., 2 батьків отримують цю зарплату і мають прогодувати дитину, себе, заплатити за квартиру, за лікування, за одяг, держава дає мізерні гроші... проживете Ви, шановні, на таку суму?! Тут 1 людина ледь в 2000 втискається, а це уявімо 3 на таку суму! Дітей в садки ПОТРІБНО ВІДДАВАТИ І БАТЬКИ НЕ ХОЧУТЬ В НАЙГІРШИЙ, тому і змушені "добровільно-примусово" платити ті гроші, бо не мають ін. виходу, бабусі, дідусі старші або ще працюють також,допомагаючи своїм дітям, то своїх дітей куди віддавати?!
Люди схаменіться, а те що прибирати потрібно-це дійсно так, не тільки перед приїдом мера до дит. садочку..., а завжди! А Євро..., Євро-це показуха для розкрадання грошей, вони стадіони будують не маючи доріг нормальних, навіть до того самого Львову!!! А люди гинуть, не маючи робіт від безвиходдя закордон їдуть, а якщо пощастить мають 500є., а як на них пашуть, а ви тут кажете, що це норм.?! ДЕРЖАВНЕ МАЄ БУТИ-БЕЗКОШТОВНИМ, А РЕМОНТ САДОЧКУ-ЦЕ НЕ ПИТАННЯ БАТЬКІВ, ВІДКРИВАЙТЕ ПРИВАТ. САДКИ-тоді самі розуміємо,що в держ. не будуть атк "здирати", бо бо бо... бо в приват. буде ВСЕ!!!
А НЯНІ...ЇМ ЛЕГКО?! ЗАДУМАЙТЕСЯ, ХОЧА Б ПІСЛЯ 20Р. трохи нація, очніться!
Перехожий
Показати IP
21 Серпня 2011 21:50
Да не решит ничего платный садик. Все, у кого будет возможность, уйдут туда. Но в государственном всё равно будут "поборы", пусть и заметно меньшие.
Но те, кто ныл, так и будут продолжать ныть - и неважно, в какой из садиков они попадут ;)
незалежна думка
Показати IP
22 Серпня 2011 01:31
не врубую ваших лепетів.Ви усі схожі на "бабусь з теревенями :ні про що"....Хочете зайнятись ділом? Вас хвилюють вилизування порядку в садках до приїзду гостей- а дома ви не готуєтесь до відівдувачів? Ви перейнялись дітьми під наглядом нянь - а де ж ваші? Чи вас глобально зацікавили кошти громадян - ви хочете допомогти малозабезпеченим, чи олігархам набити ноти на приватні садки? Чи ви не розумієте як деякі "українці" вміють заробляти на " євро 2о122" ??? Давайте по суті: 1)Хоч раз в рік вичистять " гівно" в садках! 2)Той хто глядить дітей - той за них і відповідає! 3)Хто має бабло - водить в приватний, хто живе на своє "мріє" про державний.( а "державний" - це ,той ,в якому ми не платимо зарплату персоналу. P.S Є ПРИВАТНІ САДКИ ДЕ НАВІТЬ НЕ ФАХІВЦІ ЇХ ОЧОЛЮЮТЬ І Є ДЕРЖАВНІ В ЯКИХ ЩЕ ЖОДНОГО НЕ ПРИМУСИЛИ ЗДАВАТИ КОШТИ. 4) Ми- суспільство ,яке живе в диктованій нами самими системі. Вам щось не подобається - ЗМІНЮЙТЕ !!!!- А НЕ РОЗВОДЬТЕ ТЕРЕВЕНІ. А якщо не можете змінити - залишитесь " на ловочці під під'Їздом "
Засоби РЕБ та квадрокоптери: волинська громада передала військовим необхідне обладнання
Сьогодні 20:38
Сьогодні 20:38
Не менше 900€: українці більше не хочуть працювати в Польщі за низьку зарплату, – ЗМІ
Сьогодні 20:01
Сьогодні 20:01
Проєкти реабілітації військових та забезпечення житлом ВПО: голова Волинської ОВА відвідав Ковель
Сьогодні 19:23
Сьогодні 19:23
Із січня вчителі отримуватимуть щомісячну доплату
Сьогодні 19:04
Сьогодні 19:04
На Волині покращилася ситуація з профілактичними щепленнями
Сьогодні 18:26
Сьогодні 18:26
США і Світовий банк надали Україні $485 млн
Сьогодні 17:48
Сьогодні 17:48
Через ожеледицю в Луцьку травмувалось понад 30 людей
Сьогодні 17:31
Сьогодні 17:31
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.