USD 41.35 41.65
  • USD 41.35 41.65
  • EUR 41.50 41.80
  • PLN 10.05 10.24
Світ вражає: BBC: У Луцьку - суперечка про пам'ятник Бандері
У Луцьку місцева організація Партії регіонів хоче домогтися відміни рішення влади про спорудження пам'ятника лідерові ОУН-УПА Степану Бандері на одній із центральних вулиць міста.
Луцьк, збір підписів проти Бандери

Біля наметів Партії регіонів людей небагато

Те, що памятник Бандері має стояти на одній з великих вулиць міста – навпроти луцького Палацу урочистих подій- місцеві депутати вирішили ще три роки тому. Відтоді на тій вулиці стоїть памятний знак, а скульптори чекають грошей на виготовлення монумента заввишки близько 8 метрів.

Однак нині не всім плани міської влади до вподоби. Після того, як Луцька міськрада виділила на спорудження пам'ятника 150 тисяч гривень, забравши їх з видатків на дороги і ремонт приміщення ради, місцеві активісти Партії регіонів на трьох магістральних вулицях встановили намети і почали збір підписів лучан, які не хочуть, щоб пам'ятник стояв у багатолюдній частині міста.

"Ми не проти, щоб погруддя встановили на вулиці Бандери. Бо треба враховувати думку громади, бо є багато прихильників Бандери. Але тільки не біля Палацу урочистих подій, бо такому пам’ятнику там не місце", – заявив лідер міського осередку Партїі регіонів Іван Смоленг.

Водночас, обласний осередок партії поширив заяву, у якій пояснив, чому вирішив запитати думку людей.
Пам'ятник Бандері у Івано-Франківську

Пам'ятник Степанові Бандері в Івано-Франківську відкрили у 2009 році

"На жаль, так звані демократичні сили, єдино правильною вважають позицію прихильників встановлення постаменту, ігноруючи при цьому думку решти мешканців Луцька. Для того, аби запобігти свавіллю більшості, яку в міській раді представляють партія "Батьківщина" і "Свобода" - наша політична сила зініціювала опитування громадської думки з приводу доцільності такого рішення", - ідеться у заяві.

У відповідь луцький осередок об'єднання "Свобода" звернувся до регіоналів із запитанням, чому провладна партія не опитувала людей щодо пенсійної реформи чи зростання цін на пальне і харчі. А також запропонувала включити до опитувального листа запитання, які стосуються резиденції Віктора Януковича у Межигір'ї.

У той же час "свободівці" підкреслюють, що Бандера має повне право височіти навпроти луцького Палацу урочистих подій, бо шанував сімейні цінності.

"Історики кажуть, що родині Бандер доводилося вп'ятьох жити в одній кімнаті, де була відсутня навіть електрика. Провідник ОУН був чудовим сім'янином – і саме це стало одним із головних мотивів при виборі місця розташування пам'ятника Степану Бандері в Луцьку поблизу РАЦСу", - ідеться у заяві "Свободи".

Водночас, до спорудження пам'ятника неоднозначно ставляться і самі лучани. Одні кажуть, що взагалі проти будь-яких пам’ятників, інші - підтримують, але хочуть, щоб і дороги ремонтувалися.

Пам'ятники і погруддя ідеологу українського націоналiстичного руху ХХ століття і голові Проводу ОУН Cтепанові Бандері встановлені винятково в Галичині й частково - на Західному Поділлі. Окрім Луцька, наміри встановити пам'ятники є у Рівному та Чернівцях.

Джерело: BBC
Коментарів: 48
Oleg1982 Показати IP 3 Серпня 2011 17:33
Потрібно жити сьогодяншім життям, а не химерною памятю не підтвердженого героя України. Ніхто не думав, щоб сталося якби Союз програв і Гітлер прийшов до влади. Щоб УНА УНСО з Бандерою змогли зробити??? Відповідь: те ж саме що наша сучасна влада перед МВФ і іншими БЛАГОДЕЯТЕЛЯМИ, НАГНУТИСЯ понижче і виконувати всі вимоги. А вимоги в Гітлера були а ж ні як не схожі на людяність. То ж життя при, хай при не зовсім доброму у всіх поняттях СРСР було краще. А памятники треба ставити сучасникам, які здобули дійсно Незалежність, а не залежність тогодішнього часу від Гітлера. Чому не поставити памятник Чорноволу, і іншим визначним діячам. Краще ще б Кравчуку Л.М. поставили, за те що не допустив пролиття крові, і домігся Незалежності, простивши всі його економічні провини. Бути фанатиком УНА УНСО і іншим організацій звичайно можна, тільки треба ще трохи розум мати, а то може і повторитись історія з БІЛИМ БРАТСВОМ.
Л А Д О М И Р до Oleg1982 Показати IP 4 Серпня 2011 00:00
стопудов!!!!
Ніна до Oleg1982 Показати IP 11 Серпня 2011 09:04
Підтримую!
Oleg1982 Показати IP 3 Серпня 2011 17:52
І ще таке питання: Чим мені допоміг в житті Бандера, що він мені дав, щоб мої кошти (від податків в місцевий бюджет) витрачали на його памятник, а не дорги по яких я хочу нормально їздити і ходити? Чи я хочу бачити ПИКУ (лице в нормальній лексіці) коли буду в святковому настрої виходити з РАГСУ з власного весілля, або з весілля друзів??? Чи дав він мені те що дали твори Л.Українки, і Т.Шевченка, за що їх увіковічнили в памятниках???? Ці питання хай собі задасть кожен лучанин. А ПР чи інша партія протестує, це просто сьогодняшній день. Був би БЮТ при вдалі чи інша партія (окрім звичайно національних фанатиків), теж саме би творили - економили гроші бюджету.На Волині багато лісів і болот, де промишляли так звані Бандерівці, от і ставте там. А те що Історики кажуть, що родині Бандер доводилося вп'ятьох жити в одній кімнаті, де була відсутня навіть електрика, то хай історики РОЗУЮТЬ очі і подивляться в яких умовах живуть більшість населення сіл, віддалених від районих центрів сьогодні в 2011 році, році високих технологій. Там кожній сімї потрібно памятник ставити. Не позорьтесь, краще б нову церкву збудували, в Бога то люди більше вірять.
Л А Д О М И Р до Oleg1982 Показати IP 4 Серпня 2011 00:01
молодець!!!
БАНДЕРША до Oleg1982 Показати IP 4 Серпня 2011 14:45
Я теж проти постамента для людини, яка захищаючи незалежність, була причиною знищення людей. Біблія вчить не вбий. Цікаво, якщо все ж таки пам'ятник встановлять, представники церкви кату будуть правити панахіду??? А ще я теж як справний платник податків не хочу, щоб мої сплачені податки йшли на цей абсурд. Маю право?
Олег Савчук до БАНДЕРША Показати IP 11 Серпня 2011 06:18
Біблія вчить не вбий? Чим керувалися хрестові походи?
1 до Oleg1982 Показати IP 4 Серпня 2011 17:52
ну ти і баран!!
Ніна до Oleg1982 Показати IP 11 Серпня 2011 09:08
Ага. Виходять з РАЦСу усміхнені, щасливі люди, бац - а тут плита з вінками! Чудово! Одного істукана повалили в 1991 році, то давайте другого поставимо?!
Andrij Показати IP 3 Серпня 2011 18:13
groshi na sporydzennja pamjatnuka zjomy zlodijy i banduty "vkralu" z bjytzety, jaki sprjamovyvalus poperednjo na remont merii i vyluz mista. jaksho taku vonu zvedyt zej "mogulnuk" to vin dovgo ne protrumaetsja....... zrobit misto krashum!!!!!!!!
Олександр Показати IP 3 Серпня 2011 18:18
Мені здається, що "Волинські новини" свідомо спекулюють такого роду новинами задля привертання уваги до сайту. Не кажу що це погано. Це піар, дитина свого часу. Прикро тільки, що людей це розколює, і жодним чином не вирішує жодного буденного питання. Виховує тільки інтернет-залежність.
Л А Д О М И Р до Олександр Показати IP 4 Серпня 2011 00:02
це не спекуляція, а маркетинг :)
консул Показати IP 3 Серпня 2011 18:25
а таким як Олег Бандера не може нічого дати, бо його мислення і світогляд є матеріально-егоїстичним і денаціоналізованим, малоросійським. синдром малороса-хохда що поробиш
Валерій Пельц Показати IP 3 Серпня 2011 18:52
Памятник Бандері біля РАЦСу не зовсім доречний, якщо його встановлювати то на однойменній вулиці. Тим більше місце навпроти прокуратури нічим не гірше. Постає питання, чи готова йти на цю зміну опозиція, адже на цій темі можна ще довгий час піаритись.)
мда Показати IP 3 Серпня 2011 21:01
"У той же час "свободівці" підкреслюють, що Бандера має повне право височіти навпроти луцького Палацу урочистих подій, бо шанував сімейні цінності."родствеников бандеры уничтожило гестапо.при этом он верно оставался на службе у гитлера!!!!
Oleg1982 Показати IP 3 Серпня 2011 21:55
дядя по йменю Консул, без матеріально-егоїстичного мислення не буде життя в державі. В нас час якось з куском хліба і стаканом води, з моральними поглядами якось не зовсім зручно живеться. Держава в першу чергу повинна піднімати економічний настрій населення. Коли КУШАТЬ хочеться про моральні аспекти якось не думається. Коли в державі багато інших проблем, а ми згадуєм вибачте на слові хто? де? НАПАРТАЧИВ і при цьому половинна українців вважають що НАПАРТАЧИВ (це про Бандеру, про якого думки розділилися). Україні потрібні нові лідери, сучасного мислення, не заплямовані, яким би довіряла б вся Україна, а не судили б після закінчення повноважень. Українцем людина повинна має бути в душі, це є основа українства. На рахунок малороса-хохла, так то ми всі такі. Українська самосвідомість не розвинута в нашій державі. ЇЇ потрібно розвивати в сучасному часі, сучасними прикладами вдалих (направленого не на збагачення своїх благ, а на благо простих українців) дій політичних і державних мужів. А людина, яка себе називає Консулом (якщо це його посада),повинна знати що всі розвинуті країни світу в умовах економічної кризи, роблять все для її подолання, а не ставлять не зрозумілі для більшості населення країни памятники ГЕРОЯМ. З паном Ющенком, я мав змогу спілкуватись в 2001 році при врученні грамоти за перемогу на конференції з доповідю про Українську Національну самосвідомість. (Це Вам доказ того що малороса в мене зовсім мало). Тоді ідеї присвоєння звання героя Бандері не було в нього навіть в думках. 2010 все це був піар, в надії завоювати голоси націоналістів. От тепер видно де Ющенко з його аж надто національними ідеями. Просто не потрібно бути фанатиком минулого, а жити в реального часі, і досягати, своїми вчинками звання ГЕРОЯ, хоча б для свого оточення
Лучано Показати IP 3 Серпня 2011 22:12
Перепрошую за втручання але давайте спорудимо памятник СЕРГІЮ БОНДАРЧУКУ. Він теж Герой України, бабло має щоб такий памятник відкрити. І з Волинню повязаний - тут по Горохівському окрузі пройшов у народні депутати і зараз знову збирається. Або Герою України Анатолію Французу - письменнику, патріоту.
!!! Показати IP 3 Серпня 2011 22:39
Олег, ти надто наглий і самовпевнений типок. Але я, все ж таки вкажу тобі на твоє "лайно". По-перше: своїм висловом "без матеріально-егоїстичного мислення не буде життя в державі" і "коли КУШАТЬ хочеться про моральні аспекти якось не думається" ти плюнув в лице тим порядним людям, яких все менше, але вони за будь-яких обставин не втратили порядність і людяність. По-друге, вислів "Просто не потрібно бути фанатиком минулого" говорить про відсутність розуміння тобою вислову "без минулого не має майбутнього". З попереднім коментом Консула не можу не погодитись на рахунок тебе. Ти-СПОЖИВАЧ, і, напевне не зможеш "напоїти страждущого та накормити голодного". І що толку з твоєї вшивої доповіді, яку ти колись десь комусь читав... Наявність псевдоінтелекту-не признак наявності совісті, людяності, порядності і т.д.
Oleg1982 до !!! Показати IP 4 Серпня 2011 17:07
В нашій країні наглими і самовпевненими ТИПКАМИ можуть бути лише політичні лідери, які запудрили голови отакій піхоті як Ви, а самі жирують в маєтках під Києвом, з шестизначними рахунками в банках. Будь яка партія, і Свобода також, створюється для того щоб попасти до влади. Спочатку створюють ідею, потім під цю ідею набирають так звану ПІХОТУ, яка розносить її в маси. Якщо виграють вибори і приходять до влади, то свої лозунги, погляди і обіцянки ставлять на останнє місце. Колись і Ленін був Героєм, де зараз його памятники? А на рахунок вислову "без минулого не має майбутнього", так яке у нас було минуле??? Ніякого. Спочатку прислужували панам, потім піднімали ЦЕЛИНУ, зараз служим олігархам, які запудрюють нам мозги своїми ідеями. Майбутнє України твориться сьогодні, і аж ніяк не памятниками. Потрібна ідея, яка б обєднала всю Україну, а не пару Західних областей. Чому не виступити на захист шахтарів, які сьогодні гинуть в РОЗВАЛИНАХ шахт, приносячи гроші олігархам. Вони також українці,правда доля їх нагородила жити в Донецькій і інших подібних до неї областях. Вони ж там і слова не можуть сказати проти. Де ваша допомога українцям? Ми українці є вовками, які тільки можуть один одного гавкати. А де реальні дії? Не має ні одного вождя, історія якого починалася дуже красиво (як в казці), а закінчувалося у всіх однаково. Був Ющенко нормальним лідером, зібрав майдан, став Президентом. І що з того? Хто його зараз підримує? Живе зараз в маєтку за пару мільйонів доларів, і бджіл розводить, щей образився на всю Україну, що не зрозуміли його. Чим не сучасний Бандера? Лідер, націоналіст все таки. І на рахунок Ваших слів "Ти-СПОЖИВАЧ, і, напевне не зможеш "напоїти страждущого та накормити голодного". І що толку з твоєї вшивої доповіді, яку ти колись десь комусь читав.." Я не намагаюсь ніяких СТРАЖДУЩИХ поїти і кормити ГОЛОДНИХ, я намагаюсь довести що потрібно сьогодні творити успішну Державу і тоді не буде СТРАЖДУЩИХ і ГОЛОДНИХ. А Ви вже 20 років кормите СТРАЖДУЩИХ і ГОЛОДНИХ свої СЛОВЄСНИМ ДЄР..ОМ. Ситі всі по горло! Толку з моєї ВШИВОЇ доповіді для таких як Ви не має. Доповідь просто була не про Бандеру, а про те що обєднує нас. Це наші традиції, пісні, поети і інші приклади, які обєднують нас.
Лучанин Показати IP 3 Серпня 2011 23:50
У той же час "свободівці" підкреслюють, що Бандера має повне право височіти навпроти луцького Палацу урочистих подій, бо шанував сімейні цінності. Правильно - на Волині вирізав цілими сім'ями. От цікаво спитати тих корінних волинян які зараз голосують за цей пам'ятник, це вас просто не торкнулось, чи ви боїтеся цього до тепер, чи просто приймали в цьому участь. От як голоси розподіляться...
Граф Ін Показати IP 4 Серпня 2011 01:03
От якраз у таких панів, як Консул і залишилось типове "совкове" сприйняття сучасного життя через поклоніння ідолам. Тільки у комуністів це був кровопивця Коба, а у них свій. Живи сьогодні для своїх рідних - може і тобі колись поставлять пам"ятник.
Вольдемар Показати IP 4 Серпня 2011 01:14
Свободівці ставте свого ідола за свої кошти і бажано в себе вдома.
Волинська Січ Показати IP 4 Серпня 2011 07:18
"Дарагіє таваріщі", я бачу ви боїтеся Бандеру мертвого, а уявіть якщо він бувживий... - всі ви би ховалися по норах.... всі би наклали в штани, коли він прийшов би і спитав вас за ці всі біди що ви зробили нашому народу, за ввбивства, репресії, голодомори, колективізації... Нічого, настане час і ви всі відповісте за все... Славав Україні !
Oleg1982 до Волинська Січ Показати IP 4 Серпня 2011 09:35
Україні звичайно Слава, і Героям Слава (справжнім а не ідолам за дуже спірні заслуги). На рахунок ..всі би наклали в штани, то зараз не той час щоб ходити в штани. Нормальні люди ходять в туалет а не в штани.Можливо в "НЕ Дарагіх таваріщей" існує практика ходити в штани і ховатися по норах, але нормальні люди цього не практикують. Як би прийшов би Бандера в сьогодення, то б перш за все познайомився з Печерським районим судом м. Києва, а цим все сказано (наразі робота даного суду).ШАНОВНІ СВОБОДІВЦІ, не ідолізуйте минуле, яке нікому не потрібно в даний час. Живіть сьогодняшнім днем, боріться з свавілям влади, серед вас же є нормальні лідери, які можуть повести за свої ідеї а не за БАНДЕРУ
Вольдемар до Волинська Січ Показати IP 4 Серпня 2011 09:42
І Україні слава, і нації слава ! Біду робив Бандера,Сталін,Гітлер,а не ми. Чи для тебе, як і для цих діячів,ми бидло ?
Я в шоці Показати IP 4 Серпня 2011 07:46
До Волинська Січ Чувак ти по моєму слабоумний, та хто боїться твого бандеру? раніше люди боялись , бо ці упівці приходили і вирізали цілі сімї, от і боялись, а зараз ще трохи нацики повийобуються і буде заборонена така ідеологія, як нацизм, вже Норвегія показала до чого це може дійти. З бандери такий герой як з мене балерина))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
агент 007 Показати IP 4 Серпня 2011 09:56
НІ!- ПОЛІТИЧНИМ ПАМ'ЯТНИКАМ, тим більше біля РАГСУ!!!
раптор Показати IP 4 Серпня 2011 10:13
грн. коштів бюджету?! Цих грошей вистачило б на 10 памятників і не лише. Так може голови треба відривати вашим патронам? і так постійно триває - ваша команда краде, а ви у всьому звинувачуєте памятник і Бандеру! а знаєете чому ви так скиглите - тому що гроші на памятник теж хотіли би розікрасти
SPIKER Показати IP 4 Серпня 2011 10:13
і понісся троллінг...
ЧуйНА Показати IP 4 Серпня 2011 11:40
Та задовбали ви вже зі своїм пам'ятником! Може досить вже політично спекулювати на цій темі?..
Олександр Показати IP 4 Серпня 2011 12:40
Пропоную "Волинським новинам" залишати цю новину першою постійно. Тоді тут сформується чудовий колектив людей, яких в реальному житті ні до чого допускати не можна, бо ніякої конструктивної користі вони апріорі не можуть принести внаслідок специфічних рис характеру та мозгової діяльності. Нехай цей колектив і шукає між собою свою істину та наповнює своє життя задоволенням від переливу помоїв з однієї голови на іншу.
lektoriy Показати IP 4 Серпня 2011 15:26
Те, що чоловік наклепав дітей і поселив в однокімнатну квартиру, не говорить про нього, як про "чудового сім’янина", а більше як про людину, яка не спроможна забезпечити нормальним житлом свою сім’ю. Тому "взірець" для наречених не дуже, мені здається..
misha ua Показати IP 4 Серпня 2011 17:48
мені соромно читати ці коментарі в яких розказують такі "розумні" люди про те, що цей памятник непотрібен! ганьба вам! які ж ви в біса волиняни! і це коли саме на на нашій землі зародилася боротьба проти сталінського режиму! цей пам"ятник не робить з Бандери ідола, він призначений для вшанування всіх тих, хто намагався зробити Україну вільною!! і ця писанина, що не треба згадувати минуле вже дістала! є такі слова "Хто не знає свого минулого, той не має майбутнього", а судячи з більшості вище наведених коментарів, наше майбутнє виглядає дуже сірим!
Oleg1982 до misha ua Показати IP 4 Серпня 2011 18:31
Для тих хто намагався зробити Україну вільною потрібно поставити памятник під назваю "Борці за незалежність України". Це і козаки,і УПА, і шістдесятники, і сучасні борці, які здобули цю незалежність. ТАКУ ІДЕЮ Я ДУМАЮ ВСІ ПІДТРИМАЮТЬ, НАВІТЬ І БІЛЯ ЗАГСУ
консул Показати IP 4 Серпня 2011 19:07
Олежик 1982, ти платний коментатор від партії регіонів чи від Бориса Клімчука?)
Oleg1982 до консул Показати IP 4 Серпня 2011 21:10
Це мої власні думки. Клімчука поважаю, і вважаю що це керівник від Бога. А в політиці підтримую Фронт Змін Яценюка. Хоча Яценюк може і за памятник Бандері.
misha ua до Oleg1982 Показати IP 5 Серпня 2011 11:58
))) "від Бога")) але ж і дурню вже почав нести!
Лучанин до Oleg1982 Показати IP 11 Серпня 2011 06:46
Оооо, все ясно. Зайдеш ввечері до голубої палатки по свої 50 грн.?
Бармалєй Показати IP 4 Серпня 2011 19:30
Бандера - герой України! Вчіть історію не по "Краткому курсу истории КПСС"
yurok1985 Показати IP 4 Серпня 2011 23:01
ya povnisty na vsi 100%,pidtrumyy -olega 1982!!!!!!!!!!
Бандера - герой, українського духу! Показати IP 5 Серпня 2011 00:00
Усі хто проти пам'ятника - покручі, зайди або просто олігофрени. Є держава УКРАЇНА і в неї є ГЕРОЙ - СТЕПАН БАНДЕРА!!! Комунякська пропаганда генетично викрутила мізки багатьом волинянам, та, на щастя, не усім. Не може бути ГЕРОЙ, що обстоював інтереси українського державотворення, не героєм, а Сталін з Щербицьким - нашими мессіями. ЦЕ твердження МАРАЗМАТИЧНЕ, гідне пацієнтів, пансіонатів, де лікують ІДІОТІЮ. Але є в країні політичні провладні сили, що мають український нарід саме за ідіотів. Скажімо своє рішуче "НІ!" ворогам української держави, що мислять як риганальні московські повії.
Більшість риганальних московських повій УКРАЇНКИ. Що ВИ зробили щоб не допустити їх до такого життя? Де Бандера, чи інший герой? СЬОГОДНІ ТВОРІТЬ ІСТОРІЮ. ЯКЩО НЕ ВМІЄТЕ ТВОРИТИ, А ТІЛЬКИ ГАВКАЄТЕ ТО ВАШЕ МІСЦЕ НЕ В УКРАЇНІ А В ДЖУНГЛЯХ З МАКАКАМИ. Роззуйте очі 2011 рік в світі, який нафіг Бандера, Сталін і Щербицький. Їх давно нема. Є нові люди, яких потрібно підтримувати, або ж заважати творити анархію в Україні. А то зациклились на минулому, а майбутнього ніхто не бачить. Не для українців вислів НЕМА майбутнього без минулого. Ми ще не доросли до такого вислову.
misha ua Показати IP 5 Серпня 2011 12:02
з такими як ти недоростемо ніколи!
Oleg1982 Показати IP 5 Серпня 2011 16:09
Таких як я більшість в Україні, які думають як сьогодні вижити. А робити з історії ІДЕОПОКЛОНСТВО, та ще і вкладати в це людські гроші і сили це просто ЗЛОЧИН, який сьогодні ВИ творите. Зробіть в Україні рівень життя як в Європі, тоді і про ДУШУ Українця згадуйте. На голодний шлунок, якось не так добре живеться, бачучи як деякі ідейні ЛІДЕРИ живуть в дорогих маєтках, і аж ні як в буденному житті не слідують за цією ідеологією. ПРИКЛАДІВ дуже багато, відкрийте очі
misha ua Показати IP 6 Серпня 2011 09:41
без цієї самої "душі", нам ніколи не вийти на рівень Європи. тому що надто довго вона знищувалася. і тепер, нажаль, "більшість в Україні, які думають як сьогодні вижити"
До Oleg1982 Показати IP 6 Серпня 2011 11:38
Совок ти, совок, "Чи ковбаса, чи калбаса - аби була". І щасливий з того, що з тебе риганальні московські повії зробили бидло. А що більшість таких як ти в Україні - то це горе. Розмові кінець. Ми говоримо різними мовами, ти навіть не розумієш про що йдеться. Дамо тобі ковбаси. Аби заспокоїв свій інтелект. І мріяв про велич власного шлунку.
Олег Савчук Показати IP 11 Серпня 2011 06:53
Справжнє розгортання цілої антибандерівської кампанії. Уххх, як ригианали заворушилися. Таке враження шо щой памятник не на біля РАЦСУ стоятиме, а в центрі Межигір'я. Значить все робимо правильно, Волиняки!
Andrij Показати IP 11 Серпня 2011 19:36
to Олег Савчук: tu xlopak spo4atky z prujmennukamu rozberus, bezgramottja golodype....v polituky lize, she i bez mula )))))

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.

Система Orphus