USD 41.15 41.45
  • USD 41.15 41.45
  • EUR 41.35 41.70
  • PLN 10.28 10.45
Світ вражає: Що робиться з хлібом?
Вже декілька днів купуючи мій улюблений теремнівський чорний хліб зауважив, що якість його стала набагато гірша. Спочатку думав, що погано випечений. так іноді трапляється. Але три дні підряд таке бути не може, це щось із мукою, або іншими "інертними" добавками, які штучно збільшують об"єм і масу хліба, а консистенція, смак і якості, - стали неможливими! Коники можна ліпити.
Може я помиляюся.
Інші сорти та інші виробники вже давно набагато гірші, а тепер видать черга дійшла і до Теремно?
Чи не так?
Коментарів: 28
tatarynb Показати IP 30 Березня 2011 00:15
так-так -- сказав кулемет... своя мука пішла в діло без добавок південної а в нас сорти зерна фуражні...
Згодна Показати IP 30 Березня 2011 00:19
Так,я з Вами цілком згодна! Ще недавно я брала цей хліб і на сухарики до супу, тепер він черствіє скоріше,і пліснява буває
Володимир. Показати IP 30 Березня 2011 08:48
Просто все вирішити. Треба купити домашню хлібопіч. Бажано дорожчу і все. Проблема вирішена. Вже більше ніж півроку не купую хліб. Домашній в рази кращий і дешевший.
міля Показати IP 30 Березня 2011 11:04
Власник ВАТ "Хліб" Триндюк не дотягує до першої сотні найбагатших українців за версією Форбса. А тому дурить нас пенсіонерів.
Українець Показати IP 30 Березня 2011 13:07
Олександр Пиза, депутат Луцької міської ради має можливість і повне право дати відповідь на це питання лучанам сам,а не запитувати в громади,чому його виборці повинні купувати хліб зниженої якості.Чи не так?
Serg до Українець Показати IP 30 Березня 2011 14:45
+1
Олександр Пиза до Українець Показати IP 30 Березня 2011 17:29
От і для того пробую дізнатися думку громади. Може то лише в мене таке враження склалося, чи щось із смаковими рецепторами. А ви такі добрі :-)
ПАВКЕР до Олександр Пиза Показати IP 31 Березня 2011 01:47
Із смаковими рецепторами то точно.
Антоніна Показати IP 30 Березня 2011 14:54
Один зі знайомих працював пекарем на заводі в Луцьку, то казав, що для збільшення ваги дійсно додають порошки і більше води. Тому не радив купувати їхній хліб. Ми вже майже рік користуємося хлібопіччю.Задоволені. Щодо депутатів, то теж вважаю, що в їхніх силах принаймні подати запити і поцікаватися якістю хліба в Луцьку.
Лайдака Показати IP 30 Березня 2011 18:29
Ай да Пиза, ай да лайдака. Замість того, щоб піти з депутатським посвідченням на завод, все взнати і розповісти людям з трибуни, він таке питає! Пиза має знати такі речі, як православний - отченаш. Це ж треба лисому так опростоволоситись!
Анонім Показати IP 30 Березня 2011 18:48
Так справа в тому, що якщо всі почнуть купувати хлібопічки, заводити свиней (якість м"яса - no comment) і корів (молока в магазині просто НЕМАЄ - продають сурогат) - тоді ми скотимось в кам"яний вік. Потрібно щоб кожен своєю справою займався. А громада контролювала процеси (чит. якість м"яса, хліба, молока і т.д.). А тоді через депутатів (заяви, мітинги, протести і т.д.) висловлювала свою позицію. Як результат висловлення позиції - ситуація має змінитися в сторону, яку вимагає громада. До речі, лозунг "разом нас багато" в даному випадку дуже добре функціонує. Ось наприклад недавно була гарна стаття тут про ремонт доріг у Луцьку і про реакцію громади. Все залежить від людей. Але коли психологія рабська - то добра немає чого чекати...
111 до Анонім Показати IP 31 Березня 2011 10:13
у нас нормальної влади нема ще з часів перших виборів Кучми. Показують інколи по тв хроніки верховної ради - так там депутати інтелігентні, розумні, якщо хтось і крав то в об"ємах теперішніх сільських голів, а то й менше. А тепер на Волині в магазинах ні нормального молока, ні м"яса, ні хліба. Воду самі фільтруємо. Опалюватись скоро знову будемо дровами, а електроенергія буде від вітряків.
Чи не в ДОЛІ,часом??? Показати IP 30 Березня 2011 23:09
Старі ПартЧлєни,що при владі прагнуть все регулювати.А тут все просто-зросла ціна на зерно та борошно,бензин,зарплату-зросла ціна на хліб.Як ів Ковелі.Тільки про Ковель мовчать-там -СВОЇ.. Тай про ріст цін бензин на Волині ЧОМУСЬ" мовчить ВЛАДА. Чи не в ДОЛІ,часом???
Покупець Показати IP 30 Березня 2011 23:44
Так гіршоїї якості хліба,ніж у Кічкарівки немає.Кришиться і на другий день як цегла. Тільки борошно переводять!
Vigilante Показати IP 31 Березня 2011 01:25
Правильно, менше треба хліба їсти, а то з такого хліба як в нас одні калорії, а користі ніякої.
читачка новин Показати IP 31 Березня 2011 08:58
Хліб пліснявіє, бо випечений із пліснявого зерна!А такий вживати небезпеяно для здоров"я! Зараз випікають із залишків борошна держрезерву, невідомо як воно там зберігалося...
Сон Показати IP 31 Березня 2011 13:40
Це депутат? Хто ж його обрав? Для чого? А рівень який!
Анонім Показати IP 31 Березня 2011 16:07
Ну що ж, мені здається що думка громади відома. Громада погоджується з паном Пизою: якість хліба низька. Тоді я думаю, що громада вже дозріла до того, щоб звернутися до народного обранця пана Пизи з прохання розібратися в ситуації. А саме: 1)винести це питання на засідання ради; 2)ініціювати (наприклад за допомогою волиньстандартметролонії чи відділу у справах захисту справ споживача) перевірку дотримання технології випічки хліба а також відповідність стандартам якості вихідних компонентів для випічки хліба; 3) встановити (твердо)терміни для звіту відповідних служб по пункту 2; 4) повідомити пресу (напиклад газети "Волинь" і не тільки) про ініційоване "рослідування" і звернутися з проханням висвітлювати ситуацію для широких мас; 5) Повідомити читачів ВН про хід та результати дослідження питання якості хліба. Така ось моя думка. Якщо хтось має ще якісь пункти які мав би проконтролювати народний обранець щодо ситуації що склалася - прошу сюди додати. Таким чином шановна громада може протестувати народного обранця (тобто того, що живе зе гроші платників податків) вельмишановного пана Пизу на відповіднісь посаді, яку він займає (себто народний обранець). Потрібно додати - що крім пана Пизи у нас є ще ДУЖЕ багато депутатів. Отож прохання до читачів - потурбуте їх з різними проблемами. Наприклад з проблемою якості молока. Ну а вже хто з них як справиться з завданнями - того і будемо обирати на наступний термін. Вважаю що так буде справедливо.
Любитель хліба Показати IP 1 Квітня 2011 11:47
Цілком підтримую пана Stranger Вчора 16:07. Але де пропав Пиза?
Анонім Показати IP 1 Квітня 2011 12:38
Дякую за підтримку :-). В справді - а де ж наш народний обранець ?
свій-чужий Показати IP 1 Квітня 2011 13:52
Хто ж буде займатися якістю хлібобулочних виробів?У Волиньстандартметрології сидять у керівниках старі партноменклатурники,у яких вже порохно сиплеться,а хто в керівниках державними підприємствами ?Одні пенсіонери,які мають неслабу пенсію і ще й ренту з обєктів,які у їх підпорядкуванні Кадри вирішують майже все.
Анонім Показати IP 1 Квітня 2011 15:04
Всі ці особи (пенсіонери і партноменклатура) - прижимаються при потребі до стінки громадськістю (+ журналісти, + радіо, + прокуратура) - аж бігом. Вони всі сидять і тремтять. Ви, очевидно, не розумієте як діє система. А саме - пан Пиза, як депутат, подає депутатський запит, на який МУСИТЬ бути дана відповідь. Інакше слідуючий запит він подасть в прокуратуру. А та вже через суд - ЗАСТАВИТЬ дати відповідь відповідні контролюючі органи. Стосовно Волиньстандартметрології я не знаю, а ось відділ у звхисті прав споживача працює наприклад справно. Я думаю, що основна проблема волинян (і взагалі - українців) - надмірна "сопливість" (вибачте на слові). От покричали, пописали, пару випустили - і сдулись...все. Далі ніяких дій. А справу потрібно доводити до КІНЦЯ. І то має робити не Пиза чи ще якийсь депутат - а мають робити люди, громадяни України, які об"єднані в різні громадські організації і т.д. Саме вони повинні контролювати пана Пизу і інших народних обранців - як, де, що, коли і яким чином вони роблять (на благо громади). І якщо результати їх роботи громаду не задовільняють - на слідуючих виборах - геть! І навпаки. Колись була стаття в газеті "Волинь" про діда з ковельщини в якого вкрали огорожу. Дідові вже за 70. Але він такого шуму наробив - підняв на вуха всіх - включаючи обласну прокуратуру. І нічого - і огорожу знайшли (в сусідньому селі), і про діда в газеті написали. А дід простий смертний, не депутат, не прокурор і не суддя. Вчіться! А то моя хата скраю...
Противсіх Показати IP 2 Квітня 2011 00:26
Шановні,ніж таке писати-"переливати пусте з порожнього",то треба зрозуміти,що дане питання "депутата" ЗАКАЗНЕ З ВЕРХУ проти людей які працюють і випікають на даний час хліб з того борошна що пропонує ім "діюча влада". І як що якість борошна дуже погана (по телевізору зараз ніхто про це вам ніколи не скаже),то скажіть як з нього можна випікати якісний хліб.На даний час це дуже болюче питання не тільки на хлібзаводі Теремно,а і на всіх хлібзаводах України.А в деяких регіонах із-за нестачі сировини вони просто зупиняють свою роботу.І як що цей "депутатик" не знає про це, то хай не протирає свої штани, а піде попрацює один день на хлібзавод і буде йому відповідь на його же питання,а ще і громаді про це розкаже.
!??! Показати IP 2 Квітня 2011 10:53
Нас кормлять неякісним хлібом? Нам прдають неякісний хліб!?
Олександр Пиза Показати IP 4 Квітня 2011 11:49
Привіт всім. Це не "заказуха". А що вам хліб цей подобається? Я ніде не пропав. Процедура така: пишемо заяву на начальника управління волиньстандартметрології, далі вони відправляють запит на Київ (держстандарт..), звідти комітет дає Волині дозвіл на перевірку. І після цього нам надають роз"яснення стосовно перевірки та всі зезультати. Оцим і займається один з моїх помічників на ГРОМАДСЬКИХ ЗАСАДАХ. Поки все пройде, - краще шуму наробити тут. На сесії теж дам депутатський запит. А щодо умов в які поставлені "хлібарі", - згідний, - ціни на енергоносії ростуть, борошно теж, зарплата, - а їх штрафують за підаищення ціни, от вони і комбінують.
хлібоманка Показати IP 8 Жовтня 2011 17:05
Ще весною цю проблему підімали і що ...????кормлять тим самим хлібом ще може і гіршим як в КПЗ. Нічого не змінилось хліб страшно в руки взяти не те щоб їсти ,мусиш тепер купувати інший за 5-6 грн,А ТЕРЕМНІВСЬКИЙ неможливо їсти,страшно отравитись .А ви дорогеньки побалакали пописали і все .ДОЖИЛИСЯ навіть неможна хліба з*їсти нормального.!!! пишіть далі!!!писаки.
Ольга Показати IP 27 Жовтня 2011 18:21
Панове. моя родина теремнівський хліб не їсть вже років 15, ми в його сторону навіть не дивимося. У батька нема зубів, тому до підбору хліба ставимося дуже критично. Або купуємо сірий довгий торчинський, або я привожу йому зі Львова печений на дровах (тоді у нього свято). Але що ж то за життя таке, коли ХЛІБ треба возити з іншого міста? А в кічкарівському з соняшником моя сестра знайшла сантиметровий камінь - не знаю, куди їхні фотографії надіслати, щоб та Кічкарівка вибачення просила.
пекар з кічкарівки Показати IP 1 Січня 2015 18:00
нераджу їсти наш хліб сам купую з потебнівського завода

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.

Система Orphus