Світ вражає: What I can I do to make to love me?
Росіяни вважають, що у них лише дві біди: дурні та дороги.
Українцям пощастило менше. Бо до тих самих дурнів та доріг додалися ще й росіяни. Пардон, одразу виправлюся, не росіяни, а кацапи.
Кожен освідчений українець приблизно знає різницю між одним і другим, то ж поясню спеціально для кацапів.
Росіяни (маю на увазі лише тих, котрі проживають на території України) цінують країну, яка стала їх домівкою, люблять мову, культуру та історію.
Ну, якщо й не люблять, то принаймі, поважають. Ну, можливо не так вже й поважають, але їм вистачає мудрості та виховання ставитися терпимо.
ацапи ж не просто нехтують українською історією, мовою та культурою, а демонстративно заперечують існування цих національних ознак. Вони наполегливо підкреслюють спільність нашого з ними походження, стверджують, що у нас одна історія і одна національність: «Мы же все русские». Та й таке поняття як «слов’яни» для них означає одне – «русские».
Вони прийшли на нашу землю, отримали (під шумок розпаду Союзу) наше громадянство, роботу (багато з них, навіть державну службу), користуються нашими правами, і при тому нав’язують нам ще й свій устав, переважно армійський.
Вони обурюються, що в Луцьку лише одна російська школа, бо їх діти, ніби то, не знатимуть рідної мови, зокрема правил російського правопису (маячня, але це – цитата з розмови).
Їх страшенно обурює, що англійська мова обов’язкова і викладається тричі на тиждень, а російська лише факультативно.
Вони свідомо ускладнюють своїм дітям вступ до вишу, бо спробуйте швиденько, за кілька тижнів, вивчити українську термінологію хоча би з одного предмету.
Вони постійно скиглять, що ми принижуємо їх національну гідність, нехтуємо їх інтересами та правами. Словом, вони страждають…
Але чомусь, живучи в Україні 20, 30, а то й 40 років, перебуваючи в україномовному середовищі, вони не зволилися вивчити українську а ні на побутовому рівні, а ні на рівні робочої термінології.
Чомусь за таке немаленьке життя вони навіть не спробували полюбити цю землю і цей народ. Напевне правда, «Сколько волка не корми…» (до речі, російська приказка).
Так, вони були занадто зайняті, вони споживали, ненавиділи та страждали... за Рассею-матушку.
А я страждаю за них. Бо будучи росіянкою за походженням та правнучкою білого генерала, володіючи найросійськішим прізвищем, розмовляючи російською з дитинства, відчуваю себе українкою до мозку кісток, люблю українську мову нарівні з російською, і яка з них для мене рідніша – вже й не знаю.
Мені шкода їх, недолугих, за їх внутрішню самозатравленість та виражену ксенофобію, мені шкода їх дітей, котрі матимуть великі проблеми із національною самоідентифікацією.
Бо тільки ті люди, котрі пройшли через муки національного самовизначення можуть зрозуміти весь жах цих відчуттів та безвихідь ситуації. Тільки вони… і ще, напевно, сироти в момент усвідомлення свого сирітства.
З любов’ю та співчуттям до кацапських верств населення, Феліція Сорокіна.
Українцям пощастило менше. Бо до тих самих дурнів та доріг додалися ще й росіяни. Пардон, одразу виправлюся, не росіяни, а кацапи.
Кожен освідчений українець приблизно знає різницю між одним і другим, то ж поясню спеціально для кацапів.
Росіяни (маю на увазі лише тих, котрі проживають на території України) цінують країну, яка стала їх домівкою, люблять мову, культуру та історію.
Ну, якщо й не люблять, то принаймі, поважають. Ну, можливо не так вже й поважають, але їм вистачає мудрості та виховання ставитися терпимо.
ацапи ж не просто нехтують українською історією, мовою та культурою, а демонстративно заперечують існування цих національних ознак. Вони наполегливо підкреслюють спільність нашого з ними походження, стверджують, що у нас одна історія і одна національність: «Мы же все русские». Та й таке поняття як «слов’яни» для них означає одне – «русские».
Вони прийшли на нашу землю, отримали (під шумок розпаду Союзу) наше громадянство, роботу (багато з них, навіть державну службу), користуються нашими правами, і при тому нав’язують нам ще й свій устав, переважно армійський.
Вони обурюються, що в Луцьку лише одна російська школа, бо їх діти, ніби то, не знатимуть рідної мови, зокрема правил російського правопису (маячня, але це – цитата з розмови).
Їх страшенно обурює, що англійська мова обов’язкова і викладається тричі на тиждень, а російська лише факультативно.
Вони свідомо ускладнюють своїм дітям вступ до вишу, бо спробуйте швиденько, за кілька тижнів, вивчити українську термінологію хоча би з одного предмету.
Вони постійно скиглять, що ми принижуємо їх національну гідність, нехтуємо їх інтересами та правами. Словом, вони страждають…
Але чомусь, живучи в Україні 20, 30, а то й 40 років, перебуваючи в україномовному середовищі, вони не зволилися вивчити українську а ні на побутовому рівні, а ні на рівні робочої термінології.
Чомусь за таке немаленьке життя вони навіть не спробували полюбити цю землю і цей народ. Напевне правда, «Сколько волка не корми…» (до речі, російська приказка).
Так, вони були занадто зайняті, вони споживали, ненавиділи та страждали... за Рассею-матушку.
А я страждаю за них. Бо будучи росіянкою за походженням та правнучкою білого генерала, володіючи найросійськішим прізвищем, розмовляючи російською з дитинства, відчуваю себе українкою до мозку кісток, люблю українську мову нарівні з російською, і яка з них для мене рідніша – вже й не знаю.
Мені шкода їх, недолугих, за їх внутрішню самозатравленість та виражену ксенофобію, мені шкода їх дітей, котрі матимуть великі проблеми із національною самоідентифікацією.
Бо тільки ті люди, котрі пройшли через муки національного самовизначення можуть зрозуміти весь жах цих відчуттів та безвихідь ситуації. Тільки вони… і ще, напевно, сироти в момент усвідомлення свого сирітства.
З любов’ю та співчуттям до кацапських верств населення, Феліція Сорокіна.
Коментарів: 29
VSC
Показати IP
19 Лютого 2011 13:24
И много Ваших русскоязычных знакомых, действительно не знают и не понимают украинский язык? У меня таких нет. Кстати, пропущено много знаков препинания. :) Ну, этим все грешат, и я тоже.
Українець
Показати IP
19 Лютого 2011 14:00
Пані Феліція, ви - знахідка для Луцька, а я, як українець з дружиною-росіянкою, цілком підтримую вас.
Я трішечки доповню про росіян в Луцьку. Знаю сімю колишніх військових, які в Україні з 1989 року (приїхали зі Східного Сибіру), вивчили мову, успішно займаються фінансовим бізнесом, мають двох дорослих дітей, яких послали в українські вузи. Дітей в мові не можна відрізнити від українців, усі в сімї успішні, дружать з українськими сімями і "не тоскуют о матушке-Рассее". Інший варіант - кацапи (авсвабадітелі): постійне ниття, що все не так, що "развалілі большоє государство", "все плохо", "хохли достают" і т.п. Мало того, вони ще й ненавидять країну, в якій живуть, ненавидять мову, культуру, традиції, до всього українського ставляться скептично, знизуючи плечима. Тобто, самі себе віддали на вічні муки, бо ненависть зїдає, як сірчана кислота. Виникає банальне питання: з однієї сторони - ніхто ж нікого тут не привязав, з іншої - треба поважати народ, серед якого живеш, тим паче, що "Россия большая, но возвращаться нєкуда". І почувають тут себе ці кацапи гірше, ніж Тарас Шевченко на засланні в Кос-Аралі.
ЧУЙна
Показати IP
19 Лютого 2011 14:22
як собачки?...
guest
Показати IP
19 Лютого 2011 14:42
У назві дві помилки. Краще б писали рідною мовою, хоча і в тексті є помилки. А пишете про любов ..... до мови.
две? где? я одну насчитала: второе "to" надо заменить на "уou", кстати, пел это Элтон Джон ))) ай-яй-яй! нехорошо! гомосексуалист! враг украинской нации ;-) хотел усыновить больного ребенка из украинского приюта, наши доблестные чиновники ребенка в нормальную жизнь не выпустили, за что таких пи...расов надо за ноги разрывать (((
Я підтримую автора на усі 102%. Кацапам треба у вічі постійно це казати. Може, тоді вони хоча б поважатимуть нас, українців. Недавно був на Сході, так мене там Бандерою за спиною тихцем називали, бо українською говорив. А я радів! Треба москалів, котрі живуть у нас називати Валуєвими.
Люблю такие тексты ))) наслаждаюсь всей душой. В Украине действительно больше никаких проблем нет? только пара процентов населения со специфическим взглядом на мир? больше говорить и обличать нечего, кроме как глубоко личные и ни на что в обществе не влияющие вещи? цирк да и только )))
россияне, кстати, уже доигрались в "Россию для русских". Боюсь, кое-кто на том же славном пути (((
Українець
Показати IP
19 Лютого 2011 16:25
Ладомиру. Ти дурень і не встрявай в суперечку. Навіщо ти показуєш, що в тебе курячі мізки?
Шевченка викупили якраз не кацапи, а росіяни. Серед них були й українці (Сошенко). Укрів ніколи не було - це видумка тих псевдоукраїнців, які придумали, що батьківщина слонів - Україна. "Укри" тоді були не "під поляком", а в складі Російської імперії. А слово "потяг" є в ще дореволюційному українському словнику Грінченка. З цього випливає, що ти кретин і осел.
Сцука, хотів би я почути ці образи особисто! Не подобається мені такий розклад речей. У нас же дермократія і кожен має право на думку.
Шановний "Українець", прошу надалі бути стриманішим. Речі, які ви висловили, можна сказати і без образ. В ідеалі ваш коментар потребував видалення.
А образи конструктиву у дискусію не додають. Он Ладомир, замість того, щоб подумати над контраргументами, цілком зрозуміло обурюється. А дискусії нема.
Господа, я, конечно, дико извиняюсь, но не могу не уточнить, что треть выкупа за Т.Г. обеспечила тогдашняя царица и вовсе не так фигово ему в ссылке жилось, как это представляется в официальной версии ))) вот Достоевский - да, тот отфигачил срок по-серьезному.
Да, и "Кобзарь" тоже в Питере вышел первым изданием. Но кому это интересно, если поставлена задача кричать о плохих русских?
горрррєц
Показати IP
19 Лютого 2011 16:34
Ладомире, ти не кацап, а просто неук.
антиЛадомир
Показати IP
19 Лютого 2011 16:51
на думку кожен має право, ти її висловлюєш. просто ніхто не хоче терпіти твій брєд і ахінею. Ти, до речі свого, динозавра зловив щоб покататись укр наш дорогий?
Українець
Показати IP
19 Лютого 2011 17:53
Для ))). ТИ такий же [слово видалене], як і Ладомир. Трошки гірший. Коли Шевченка викупали, була не цариця, а цар ( з яйцями) - Микола Другий. Російський художник Павло Брюлов написав портрет Василя Жуковського, який був розіграний в лотерею, за рахунок чого було зібрано 2500 руських рублів. На ті часи то були страшні гроші (земський лікар мав жаловання 150 руб. в місяць. ). Таку суму зацінив за Шевченка пан Енгельгардт. Брюллов його назвав "свиньей в тушковских туфлях".
Киценько, портрет продался за несколько меньшую сумму. Для сбора полной суммы выкупа раскошелили царскую семью, точнее, лично царицу, ту самую, которая "тонка, довгонога", примерно на тысячу для освобождения Т.Г.Ш. Странно, что Вы вроде бы более-менее грамотный человек, в клавишЫ пальцАми попадаете, а элементарных фактов украинской истории не знаете ;-)
да, кстати, у царей с яйцами бывают жены ;-) они - царицы ))) это Вам тоже для расширения горизонтов )))))
Усім, хто опікується моєю грамотністю: ви праві, дорогенькі, праві… Роблю помилки, забуваю коми. Англійська кульгає на обидві ноги, японська й поготів, а мову народів крайньої півночі тільки-но розпочинаю вчити. Але ж старечі мізки не такі рухливі як ваші, молоді та перспективні. Та я хоча б стараюся…
Ну і шановному ))) (дивно якось людину звати) хочу сказати: «Поставлена задача» - це і є якраз чисто кацапський замолот. Чи ви вже геть не вірите, що якісь соціальні питання можуть справді боліти? Я здогадуюсь, що у вас нема гіркого досвіду спілкування саме з «плохімі русскімі», бо ви їх однодумець.
Щодо питання про Шевченка – я думаю, що на Ваше «кому ето інтєрєсно» пролунає досить багато відповідей на кшталт «мені», «моїм дітям», «моїм учням»….
оборжаться )))
личный идиотизм небольшого процента населения - это социальный вопрос, который болит?
ну тут мне остается только выпучить глаза и возрадоваться за вас, ваших детей, учеников ))) никаких проблем у нас больше нет, нет ))) я просто больных людей стараюсь избегать для сохранения своей нежной психики, если же Вам доставляет удовольствие общаться с зашоренными и тоже глубоко забитыми людьми, и еще с ними грызться на какой-либо абстрактной почве (в то время как и Вас, и их изощренно надалбывают те, кому это выгодно), ради Бога ))) Интернет-то зачем засорять?
VEKTRA
Показати IP
19 Лютого 2011 23:22
Мене найбільше харить, коли українці (та що там казати - полішуки в 10-му коліні!), спілкуючись з "кацапами", швиденько переключаються на "вєлікій і магучій русскій язик". При цьому не лише калічать обидві мови висловами типу "злівєнь", "кусок папєру" тощо, а й показують власну неповноцінність та постійну готовність підлаштовуватись, прогинатись під "старшого брата"...((( Абсолютно згідний з Феліцією стосовно росіян, які, проживаючи не один десяток років в Україні, "сочли нецелесообразным" вивчити українську мову та приннципово продовжують розмовляти російською... Вони ніколи не вважатимуть нашу землю своєю Батьківщиною. Невдячні квартиранти...
*закусив удила*
как хочу, так и говорю.
выпискивая какое-либо возмущение по этому поводу, Вы нарушаете Конституцию Украины и ряд международных конвенций ;-) впрочем, подозреваю, что Вы ни с тем, ни с другим не знакомы )))
Вам действительно больше нечем заняться, как скорбить о чужом идиотизме?
ну, как говорится, если ты споришь с дураком, он, скорее всего, делает то же самое ))) пишите исчьо ;-)
Бонифаций Фрумкин
Показати IP
20 Лютого 2011 09:54
Фелиция - новый коментатор. Интересно увидеть фото такой умницы, узнать побольше о ней, пока ее не заклевали тарантины, эхаботы и ладомиры своимы, как выше говорит Юрий Ричук, "дискуссиями".
VSC
Показати IP
20 Лютого 2011 15:47
М-дя, какая дискуссия, самая живоьрепещущая тема в современной жизни. Кацапы, москали, хохлы, укры и проч. Лично я - космополит, можете обсосать это в комментариях. Кстати, свободно разговариваю на украинском и русском, и мне абсолютно все=равно на каком языке общаются со мной.
орк
Показати IP
21 Лютого 2011 12:27
Складається таке враження, що де-хто взагалі не розуміє про що йдеться.Справа не в тому якою мовою розмовляти, у Львові, наприклад, російська мова не рідкість. Спілкуйтеся, хоч на івриті, але майте елементарну порядність - не какайте собі під носа, не демонструйте своєї обмеженості та невихованості. Я думаю, саме про це Феліція й писала.
Вчені відкрили 27 нових видів тварин у джунглях Перу
Сьогодні 00:29
Сьогодні 00:29
У Луцьку 850 гривень штрафу отримав водій Ford, який уночі в’їхав у будівлю магазину
22 Грудня 2024 23:31
22 Грудня 2024 23:31
Албанія на рік заборонила роботу TikTok. Усе через вбивство підлітка
22 Грудня 2024 23:02
22 Грудня 2024 23:02
Ісландія планує винести питання членства в ЄС на референдум до 2027 року
22 Грудня 2024 22:33
22 Грудня 2024 22:33
На кордоні України зафіксовано найбільший пасажиропотік за останні роки
22 Грудня 2024 22:05
22 Грудня 2024 22:05
На Волині судили громадянина Молдови, який продав товари за завищеними цінами
22 Грудня 2024 21:36
22 Грудня 2024 21:36
Луганчанин, який їхав на заробітки через Ягодин із фальшивими документами, відбувся штрафом
22 Грудня 2024 21:10
22 Грудня 2024 21:10
Шукала дівчині клієнтів: у Луцьку суд покарав сутенерку
22 Грудня 2024 20:42
22 Грудня 2024 20:42
Прем’єр Грузії погрожує президентці в’язницею, якщо вона не залишить резиденцію
22 Грудня 2024 20:13
22 Грудня 2024 20:13
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.