Чат з Оленою Голєвою
Голова Волинської обласної організації Європейської партії України Олена Голєва - гість чату на «Волинських новинах».
Олеся1: як стати членом Вашої партії?
Все дуже просто. Для цього треба прийти у наш офіс волинської обласної організації партії і заповнити анкету. Якщо вона заповнена правильно і ви не є членом якоїсь іншої партії, не мали проблем із законом, ви незабаром станете нашим однодумцем.
TFA: Одна з найбільш гострих проблем у нашому місті - ситуація на Луцьким підприємство електротранспорту. Як Ви бачите шляхи розв'язання цієї проблеми на центральному рівні (адже підприємства міського електротранспорту по всій Україні зараз у занепаді), і що пропонуєте зробити на місцевому рівні? Дякую.
Взагалі стосовно луцького підприємства електротранспорту я не погоджусь що це проблема всеукраїнська. В нас є особливе підприємство, яке закупило величезну кількість автобусів у лізинг. Як результат зараз керівництво ЛПЕ не може справитись з платежами. Тому не виплачується заробітна плата. Хоча величезна кількість грошей з місцевого бюджету наших з вами податків надходить у статутний фонд цього підприємства, воно все одно залишається збитковим. У той час приватні перевізники, які мають гірші маршрути, працюють прибутково і регулярно сплачують податки. Крім того, приватні перевізники знаходяться у складнішій фінансовій ситуації тому, що вони сплачують ПДВ, який ЛПЕ не сплачує. Досконало проблему можна визначити лише проаналізувавши фінансовий стан безпосередньо на підприємстві. Але точно можу сказати, що причина тут не у боргах уряду, а в неможливості кваліфіковано управляти таким підприємством нашою місцевою владою.
Юрій: Ви можете назвати точну цифру – кількості людей, яким реально допоміг «Народний адвокат». Я саме про реальну допомогу, а не про відповідь типу «Це вам треба до нотаріуса….»
Ми ніколи нікого нікуди не відправляємо. Загалом ми допомогли понад 4 тисячам громадян. На сьогодні ця цифра складає близько 4300 громадян. Реальною допомогою ми вважаємо усні консультації та складання позовів до суду з роз’ясненням куди і як їх подати. Ми вважаємо реальною допомогою запити адвокатів до правоохоронних органів. Найефективнішим способом вирішення будь-якої проблеми у правоохоронних органах ми наразі вважаємо допомогу лідера нашої партії Миколи Катеринчука. Майже за два роки роботи ми за його допомогою позитивно вирішили більше двох тисяч справ. Будь-яка людина може звернутись до «Народного адвоката». Ми не відмовляємо нікому. Телефон, за яким можна звернутись – 24-94-61. Адреса – вул. Бойка, 1, кабінет 15. Працюємо з 9 до 18 без перерви.
Зиновій Пипка: Назвіть першу п"ятірку у список вашої партії до міської ради та обласної. Або принаймні хто її очолить?
Насправді згідно з діючим законодавством це повинна вирішувати не я, я не є власником партії. Тому на наступному тижні відбудеться конференція, як це визначено законодавством України. Там будуть визначені люди, достойні представляти Європейську партію в міській та обласній раді.
yav: Скільки коштує Ваша найдешевша сукня/костюм/спідниця, загалом, щось з одягу?
Найдешевше, напевно, це те, що я купую на розпродажах.
Маркіян: Чи зверталися до Вас люди за допомогою у поверненні депозитів?
Так, дуже багато людей зверталось за допомогою по депозитах. Ми роз’яснювали людям, що згідно частини 2, статті 1060 ЦК України за договором банківського вкладу незалежно від його виду, банк зобов’язаний видати вклад або його частину на першу вимогу вкладника. Тому ми писали позови, з якими люди зверталися до суду і в результаті банк був вимушений повертати їм кошти.
Зиновій Пипка: Це у вас натуральний колір волосся?
Цікаве питання. На жаль, не натуральний. Натуральний мій світло-русий колір. Хоча в політиці те, що він не натуральний допомагає, бо сприймають серйозніше.
bossweb: Доброго дня. П. Олено, що ви, як кандитат у мери міста, плануєте зробити для міста, зокрема для молоді? До речі, дякую за вашу чудову програму "Народний адвокат", яка допомогла багатьом людям.
Я дякую, що ви оцінюєте роботу нашої соціальної програми «Народний адвокат». Бо насправді дуже важко працювати і допомагати людям, які дійсно дуже потребують твоєї допомоги, коли твої політичні конкуренти заздрять невідомо чому і поливають тебе брудом у різних ЗМІ.
А кандидатом в мери я не є. Чи буду, визначимо на найближчій конференції.
Маркіян: Ще раз стосовно депозитів. Чи зверталися до Вас вкладники Західінкомбанку і чи їм дійсно вклади поверталися, адже зараз там проблеми із виплатою коштів?
Всі вкладники, які звертались за допомогою до соціальної програми «Народний адвокат» отримали свої вклади із Західінкомбанку ще в минулому році. Якщо позов складений правильно і людина знає як діяти після нашої консультації тобто після рішення суду одразу звертатися у Виконавчу службу, якщо виконавча не діє, то одразу звертатись до прокуратури, то банківські вклади повертають досить швидко.
Зиновій Пипка: Як ви думаєте, як вирішити проблему бродячих собак у Луцьку?
Це можна здійснити виключно за допомогою стерилізації. Поставити під контроль їхнє розмноження таким чином. Ні в якому разі не роби це так, як зараз це відбувається у місті Києві і, за деякою інформацією у місті Луцьку, коли собак знищують, годуючи отруєним м’ясом.
Юрій: Ви – фахівець у транспортному бізнесі. Як відучити водіїв палити у салонах маршруток?
Я дійсно керую великою кількістю підприємств, одним з яких є транспортне підприємство. В цьому підприємстві водії не палять. Я цього добилась величезними штрафами.
yav: Це правда, що Ви вийшли заміж за батька своєї однокласниці? Яка у вас різниця в віці з чоловіком?
Це дурниця. Різниця у віці з чоловіком у мене 18 років. Тобто я молодша за нього на 18 років. А познайомилась я з ним тоді, коли він прийшов вітати мого батька з днем народження, оскільки вони тривалий час товаришують.
кубік: Які у вас доходи?
Всі мої доходи задекларовані, з них сплачені податки. Тому це питання до податківців.
Маркіян: Перепрошую,але знаю, що ще жоден виконавчий запит у Західінкомбанку не був виконаний, адже є рішення судів, які дозволяють тимчасово не виплачувати кошти.
Прийдіть до нас в приймальню «Народний адвокат». І ми продемонструємо вам документи, з яких ви зрозумієте, що є вклади, які виплачені.
Olya: Доброго дня, я користувався послугами Вашої програми, дуже Вам вдячний, чи плануєте Ви закривати програму "Народний адвокат" після виборів? Адже в наших політиків така тенденція прослідковується, допомагають тільки до виборів!?
Соціальна програма «Народний адвокат» відкривалась на Волині майже два роки тому не під вибори. Тому вона працюватиме і після виборів. Зараз в приймальні разів у 5 збільшилась кількість відвідувачів, бо люди бояться не встигнути отримати консультації, думаючи, що ми закриємось після виборів. Моя вам особиста обіцянка, що цього не відбудеться. Навіть після президентських виборів до нас люди зверталися, прийшовши з приймальні БЮТ і Партії регіонів, керівники яких відправляти їх за консультаціями до нас, бо в них ці приймальні закрились на наступний день після виборів.
Stepko: Чому саме Європейська партія? У Вас є спільні бізнес інтереси з Катеренчуком?
Якщо ви маєте на увазі чому я обрала саме Європейську партію, то через те, що політичні погляди на майбутнє з Миколою Катеринчуком у нас збігаються повністю. Ми хочемо побудувати Європу в Україні. Жодних бізнесових інтересів з Миколою Катеринчуком ми не маємо.
Марія: Що спонукало Вас обрати кар'єру політика та бізнес-леді? Адже, погодьтеся, бруду виливається чимало. Чи не було такого, що хотілося плюнути на все, кинути все і змінити сферу діяльності?
Дійсно, дуже важко. Важко, тому що мало часу проводжу з сімєю. Але 10 років тому я обрала цей шлях і покинути його не можу просто тому, що зі мною ще дві тисячі працівників, які мають сімї. Навіть якщо часом дуже хочеться все покинути, я беру себе в руки і намагаюсь за підтримки та моральної допомоги чоловіка та батьків продовжувати обраний шлях.
yav: Знаючи традицію подарунків за краще запитання на чатів "ВН", Ви спеціально вдягли хустинку наверх?
Ні, моя хустинка – це дуже дорога мені річ, яку мені подарували. Тому розлучитися з ним я не можу (якщо ви натякаєте саме на це.
Про традицію дарувати подарунок я не знала, але ідея мені подобається. Думаю, наприкінці чату я обов’язково виберу найкраще запитання і вирішу що подарувати його автору. Треба підтримати цю гарну традицію.
кубік: Не так давно, політолог Вадим Карасьов на відео-чаті "ВН" сказав, що українські політики не зацікавлені у тому, щоб тут була Європа? Може, Європейська партія лише так - прикриття? Ви хоч ознайомлюєтесь із проектами громадських організацій, які і є спрямовані на євроінтеграцію, проте з тих, що я чув, жодного разу не було чути про Європейську партію.
Карасьов на мою думку гарний теоретик. Я рекомендувала би йому частіше спускатись на землю до людей. З проектами громадських організацій ми ознайомлюємось на центральному рівні досить часто. Але з боку громадських організацій вони, на жаль, закінчуються одразу після того, як вони отримують гроші на втілення того чи іншого проекту.
Olya: Кому з кандидатів на посаду Луцького мера, Ви найбільше симпатизуєте? І Ваше ставлення до чинного міського голови? Дякую.
До чинного міського голови в мене ставлення негативне. Він не здійснив жодної своєї обіцянки з програми, яку представляв перед своїм обранням. Серед майбутніх кандидатів на посаду мера Луцька є одна людина, яку я дуже поважаю і яка, я вважаю, є найпоряднішим і найдостойнішим серед існуючих політиків у Луцьку.
Цю людину зараз безпідставно звинувачують у речах, до яких він не має стосунку і намагаються морально на нього тиснути, щоб він не висувався. Не знаю чий штаб це здійснює. Роблять це виключно для того, щоб він відступив, побачивши у ньому майбутнього переможця.
yav: Ви пам"ятаєте своє перше кохання? Що б Ви сказали цьому чоловікові, зустрівши його сьогодні на вулиці?
Мій чоловік – моє перше і єдине кохання вже протягом 14 років.
Stepko: За кого Ви голосували в другому турі президентських виборів?
Я працювала у передвиборчому штабі Юлії Тимошенко на посаді заступника керівника штабу. Тому в першому і другому турі моя позиція була зрозуміла ще до дня виборів.
Знаючий: 1.Як часто Ви не дотримували слова за наявних півтора роки політичного стажування? 2. Наскільки часто погрожували своїм партнерам? Чи для цього маєте спеціальних людей?
Жодного разу такого не було, щоб я не дотримувалась обіцянок за час моєї політичної роботи. Стажування в мене було на 5 курсі університету.
А погрози – це не мій стиль роботи. Ані з партнерами, ані з конкурентами.
Олександр 2010: А який у вас є досвід господарської та управлінської діяльності...
Вперше мене було обрано на керівну посаду, хоча й незначну, у 1999 році. З того часу почалась моя кар’єра керівника.
На даний час я є керівником 8 підприємств, які працюють у різних галузях господарської діяльності. Це логістика, торгівля, виробництво, пасажирські перевезення.
Маркіян: Ви не думайте, що я на Вас наїхав за ті вклади. Просто сам забрати вклади не можу. Ви мені дуже подобаєтесь, чесно :-)
Якщо ви не можете особисто забрати вклади, ми будемо раді вам допомогти. Звертайтесь.
Софі: Пані Олено, оскільки партія, до якої Ви належите, має курс на Європу, то і Вам, очевидно, також подобаються якісь європейські канони, традиції. Цікаво було б про це дізнатися. І ще - у яких європейських містах Ви бували і на які міста Європи треба рівнятися Луцькові?
Нещодавно, перебуваючи у Лондоні, я звернула увагу на одну дивну традицію, яка існує на залізниці. У певні визначені години на перон виходять менеджери цієї залізниці, до них може підійти кожен пасажир і висловити свої претензії. Я б буде хотіла, щоб так відбувалося з чиновниками у нашій країні. Звісно, це так званий «ньюсрум» – зал з прозорими перегородками для чиновників. І електронна система обліку документів, щоб унеможливити корупцію серед владців. А проводить паралелі між Луцьком і іншими європейськими містами не варто. Наше місто самобутнє і його просто потрібно розвивати.
yav: Не знаю, чи є тут на чаті справжні чоловіки, тому скажу це за них: Ви дуже гарна жінка!
Дякую!
Марія: Зараз всі відомі люди масово почали захоплюватись фен-шуями, карму чистити. А як Ви до цього ставитесь?
На жаль, я не маю часу на такі речі. Якщо в когось є такі захоплення і час на них, то я за них рада.
Софі: Як Вам вдається поєднувати кар'єру, сім'ю і при такому напруженому графіку залишатися доволі симпатичною жінкою? Є якийсь особливий секрет?
Особливого секрету немає. Але при моєму статусі виглядати погано не можу собі дозволити. Тому доводиться встигати.
Маркіян: Я тут справжній чоловік! Підтверджую: Ви дуже гарна! ))))
Дуже дякую, але, повірте, зі мною можна поговорити й на серйозніші теми. :-)
Кому цікаво, скажу: школу я закінчила із золотою медаллю, а університет із червоним дипломом.
Софі: Як Ви ставитеся до намагань уряду підвищити пенсійний вік для жінок?
Дуже погано ставлюсь до таких намагань. Вважаю, що нестача коштів у ньому – це питання виключно неефективного його використання. Прибравши з пенсійного фонду величезну кількість непотрібних витрат, українки можуть дозволити собі виходити на пенсію у 55 років, враховуючи невелику тривалість життя у нашій країні.
Юрій: Ваша партія - це передусім люди чи ідеї?
Без ідей не може бути партії. Так само і без людей, які повинні втілювати в життя ці ідеї.
Ytdsljvbq: Скажіть чи можна довіряти тим чуткам (а в них багато негативного), що про Вас ходять у місті Луцьку? На вигляд Ви ж складаєте досить позитивне враження чи і це омана?
Чуткам довіряти взагалі не варто. Я знаю, що про мене розповсюджують багато бруду. І навіть знаю хто. І це виключно політичні конкуренти, які сьогодні приходять до мене домовлятись, а завтра викидають надуману інформацію для того, щоб зменшити довіру людей до мене.
Марія: Як Ви ставитесь до закриття секонд-хендів?
В проекті податкового кодексу є багато проблем. І закриття секонд-хендів не єдина з них. Але стосовно цього я можу сказати, що спочатку держава повинна забезпечити достатнім рівнем доходів своїх громадян, а потім вже забирати в них право користуватись послугами цих магазинів.
Маркіян: Ви любите готувати? Яка Ваша фірмова страва?
Готувати дуже люблю. Роблю це у вихідні. Найбільше моїй сім"ї подобається те, як я готую печену курку.
Андрій: Якщо у мене є проблеми з колекторами, які телефонують додому і порушують банківську таємницю, на них є управа?
Перш за все варто знати, що у будь-якому випадку, якщо боржник не виконує зобов"язання перед банком або іншим кредитором, єдиною правовою можливість стягнення заборгованості є звернення до суду зі сторони банку. Ви маєте право взагалі не спілкуватися з колекторами або вимагати від них підтвердження їх повноваження щодо стягнення заборгованості. Це може бути договір між банком та колекторською компанією, за яким дана компанія набуває права вимоги сплати заборгованості по відношенню до вас. Стаття 189 Кримінального Кодексу України передбачає відповідальність за вимогу передачі чужого майна чи права на майно з погрозою насильства, обмеження прав, свобод, пошкодження чи знищення їхнього майна.
Софі: Чим займається Ваш чоловік? Він теж - успішна людина?
Останньою посадою, яку займав мій чоловік, була посада заступника міністра фінансів в уряді Юлії Тимошенко. Він самостійно подав у відставку одночасно з цим урядом.
кубік: Яка у вас освіта? Чи б бажали ви щось змінити в Луцьку у освітній сфері?
Освіта вища. Навчалась я в Луцькому державному технічному університеті. Вважаю, що викладачі в Луцьку є досить освіченими, професійними.
А проходженням практики для студентів я б зайнялась ретельніше. А щодо шкільної та дошкільної освіти, то я б не міняла б нічого.
Справедливий: Яку посаду займає Ваш чоловік?
На разі мій чоловік у відставці. Допомагає мені в політиці.
yav: Коли Ви востаннє були в театрі?
У Львівському оперному театрі була у жовтні минулого року на опері «Летюча миша».
Маркіян: Який найцінніший подарунок Ви отримували?
Перший малюнок мого старшого сина.
Марія: Хто Ваш фотограф?
Демян Михайлов. Це не лучанин. В нього є особистий сайт. Можете поцікавитись.
Стерх: Какую книгу Вы прочитали за последнее время и, если Вы вообще любите читать, то кто любимый автор?
Дуже люблю читати твори Сідні Шелдона.
Андрій: Кажуть, що 10% прибутку треба віддавати на благодійність, а Ви благодійністю займаєтесь?
На Великдень відвідували волинське товариство сліпих. Проплатили операцію одному з членів товариства. Також допомагаємо діткам, які позбавлені батьківського піклування, напівсиротам. І відвідуємо ми їх не обов’язково тільки під час свят чи для піару. Останній раз запрошували діток з середньої школи № 5, які втратили батьків, на частування до ресторану. Нас вразив хлопчик, який читав власні вірші про маму, яка нещодавно загинула в аварії. Загалом благодійністю займаємось вже багато років. Відсотки не визначали.
вого КРОК: Ваше житєве та політичне кредо? дякую за відповідь
В політиці – з відповідальністю, в житті – з гідністю!
Справедливий: Ви в одному приміщені знаходитесь з благодійником Миколою Яручиком. Кажуть він теж буде балотуватись на посаду міського голови (хоча інформація непідтверженна). Які у Вас з ним стосунки, і чи не заважають Вам розбіжності в політичних поглядах і конкуренство в політиці бути з ним так близько, чи не впливає політика на ділові стосунки Голєва-Яручик?
Вперше чую про такого благодійника. Жодних стосунків я з ним не маю і ніколи не мала.
Юрій: ЧИ вважаєте ви професійним і фаховим депутатський склад Луцької міської ради. З ким з тих депутатів хотіли б мати справу? З ким – категорично ні?
- Є прекрасна людина у міській раді, яку я дуже поважаю. Це Бахолдіна Світлана Насимівна, яку зараз діючий мер вигнав з посади головного лікаря дитячої поліклініки. Ця людина ніколи не брала хабарів і досі живе у панельному будинку у невеличкій квартирі з донькою та онуком.
А ось, наприклад, нещодавно до нас звернулися працівники одного луцького підприємства, у яких депутат Козюра намагається забрати землю в центрі міста. Територія цього підприємства знаходиться поряд з гаражами, які належать одному з партнерів Андрія Козюри.
Після перевірки документів, виявилось, що депутат Козюра підробив протокол засідання земельної комісії. Інформація передана в Генеральну прокуратуру з підтверджуючими документами і зверненням народного депутата Миколи Катеринчука.
Мова йде про швейну фабрику «Лучанка».
вого КРОК: Як Ви вважаєте скількі коштує стати мером міста Луцька?
Ціна єдина – довіра лучан.
ostap: з якими партіями Ви будете в коаліції? Які не співпадають з Вами в поглядах?
З ким ми будемо в коаліції визначати не мені. Це визначатиметься на раді партії, але це точно не буде Партія регіонів.
ostap: У Вас є достатнья кількість фахівців, щоб змінити штат чиновників міської влади?
Так. На всіх, кого потрібно буде замінити, у мене вистачить професіоналів-однодумців.
Софі: Як дорого обходиться Вам особиста реклама на біл-бордах Луцька?
Це не особиста реклама, це насамперед інформування громадськості про нашу партії та її діяльність.
ostap: Які перші кроки нової міської влади слід зробити?
Справ доволі багато. Але головною я вважаю проблему безробіття в місті, яку можна вирішити шляхом залучення інвестицій. Нещодавно спілкуючись з керівництвом відомого підприємства «Кромберт енд Шуберт» я почула дивну річ – їх власник відмовився від побудови ще одного заводу на 3 тисячі робочих місць в місті Луцьку через несприятливий інвестиційний клімат. Забезпечити гідні умови для інвесторів – це перший обов’язок нової міської влади.
Олександр 2010: чи займаетесь ви спортом?
На жаль, не маю часу. Але збираюсь почати вже два роки.
Олександр 2010: чи палить ваш чоловік, як ви ставитесь до паління?
Чоловік не палить, примусив кинути палити мене три місяці тому. Тепер ми разом ведемо здоровий спосіб життя.
вого КРОК: пані Олена задайте будь-ласка запитання сама собі , як претинденту на посаду міського голови.
Я не є претендентом на посаду луцького міського голови. Принаймні поки що.
yav: Яким ніжним словом Ви називаєте коханого? А він Вас?..
Це надто особисте. Але, повірте, на ніжні слова рідним людям я не скуплюсь.
ostap: Є проблемні будівельні проекти: міст до Варшавського ринку, підземний перехід біля ЦУМа, фонтан біля театру,а найболючіше - незавершені житлові будинки, куди люди вклали свої кошти. Що будута пропонувати?
По-перше, потрібно перевірити як будувались ці будинки, чи мали вони дозволи на таке будівництво, і чи є шанс у людей отримати ці квартири після того, як вони колись добудуються. В нас в Луцька є так звана своя «Еліта-Центр» - це підприємство «Завод будівельних конструкцій», керівником якого є відомий пан Іванишин, який одночасно попродавав одній й ті ж самі квартири різним особам ще й примудрившись поставити їх же у заставу банкам. Тепер йде процедура банкрутства цього підприємства і як результат люди можуть лишитись ні з чим.
Олеся1: як стати членом Вашої партії?
Все дуже просто. Для цього треба прийти у наш офіс волинської обласної організації партії і заповнити анкету. Якщо вона заповнена правильно і ви не є членом якоїсь іншої партії, не мали проблем із законом, ви незабаром станете нашим однодумцем.
TFA: Одна з найбільш гострих проблем у нашому місті - ситуація на Луцьким підприємство електротранспорту. Як Ви бачите шляхи розв'язання цієї проблеми на центральному рівні (адже підприємства міського електротранспорту по всій Україні зараз у занепаді), і що пропонуєте зробити на місцевому рівні? Дякую.
Взагалі стосовно луцького підприємства електротранспорту я не погоджусь що це проблема всеукраїнська. В нас є особливе підприємство, яке закупило величезну кількість автобусів у лізинг. Як результат зараз керівництво ЛПЕ не може справитись з платежами. Тому не виплачується заробітна плата. Хоча величезна кількість грошей з місцевого бюджету наших з вами податків надходить у статутний фонд цього підприємства, воно все одно залишається збитковим. У той час приватні перевізники, які мають гірші маршрути, працюють прибутково і регулярно сплачують податки. Крім того, приватні перевізники знаходяться у складнішій фінансовій ситуації тому, що вони сплачують ПДВ, який ЛПЕ не сплачує. Досконало проблему можна визначити лише проаналізувавши фінансовий стан безпосередньо на підприємстві. Але точно можу сказати, що причина тут не у боргах уряду, а в неможливості кваліфіковано управляти таким підприємством нашою місцевою владою.
Юрій: Ви можете назвати точну цифру – кількості людей, яким реально допоміг «Народний адвокат». Я саме про реальну допомогу, а не про відповідь типу «Це вам треба до нотаріуса….»
Ми ніколи нікого нікуди не відправляємо. Загалом ми допомогли понад 4 тисячам громадян. На сьогодні ця цифра складає близько 4300 громадян. Реальною допомогою ми вважаємо усні консультації та складання позовів до суду з роз’ясненням куди і як їх подати. Ми вважаємо реальною допомогою запити адвокатів до правоохоронних органів. Найефективнішим способом вирішення будь-якої проблеми у правоохоронних органах ми наразі вважаємо допомогу лідера нашої партії Миколи Катеринчука. Майже за два роки роботи ми за його допомогою позитивно вирішили більше двох тисяч справ. Будь-яка людина може звернутись до «Народного адвоката». Ми не відмовляємо нікому. Телефон, за яким можна звернутись – 24-94-61. Адреса – вул. Бойка, 1, кабінет 15. Працюємо з 9 до 18 без перерви.
Зиновій Пипка: Назвіть першу п"ятірку у список вашої партії до міської ради та обласної. Або принаймні хто її очолить?
Насправді згідно з діючим законодавством це повинна вирішувати не я, я не є власником партії. Тому на наступному тижні відбудеться конференція, як це визначено законодавством України. Там будуть визначені люди, достойні представляти Європейську партію в міській та обласній раді.
yav: Скільки коштує Ваша найдешевша сукня/костюм/спідниця, загалом, щось з одягу?
Найдешевше, напевно, це те, що я купую на розпродажах.
Маркіян: Чи зверталися до Вас люди за допомогою у поверненні депозитів?
Так, дуже багато людей зверталось за допомогою по депозитах. Ми роз’яснювали людям, що згідно частини 2, статті 1060 ЦК України за договором банківського вкладу незалежно від його виду, банк зобов’язаний видати вклад або його частину на першу вимогу вкладника. Тому ми писали позови, з якими люди зверталися до суду і в результаті банк був вимушений повертати їм кошти.
Зиновій Пипка: Це у вас натуральний колір волосся?
Цікаве питання. На жаль, не натуральний. Натуральний мій світло-русий колір. Хоча в політиці те, що він не натуральний допомагає, бо сприймають серйозніше.
bossweb: Доброго дня. П. Олено, що ви, як кандитат у мери міста, плануєте зробити для міста, зокрема для молоді? До речі, дякую за вашу чудову програму "Народний адвокат", яка допомогла багатьом людям.
Я дякую, що ви оцінюєте роботу нашої соціальної програми «Народний адвокат». Бо насправді дуже важко працювати і допомагати людям, які дійсно дуже потребують твоєї допомоги, коли твої політичні конкуренти заздрять невідомо чому і поливають тебе брудом у різних ЗМІ.
А кандидатом в мери я не є. Чи буду, визначимо на найближчій конференції.
Маркіян: Ще раз стосовно депозитів. Чи зверталися до Вас вкладники Західінкомбанку і чи їм дійсно вклади поверталися, адже зараз там проблеми із виплатою коштів?
Всі вкладники, які звертались за допомогою до соціальної програми «Народний адвокат» отримали свої вклади із Західінкомбанку ще в минулому році. Якщо позов складений правильно і людина знає як діяти після нашої консультації тобто після рішення суду одразу звертатися у Виконавчу службу, якщо виконавча не діє, то одразу звертатись до прокуратури, то банківські вклади повертають досить швидко.
Зиновій Пипка: Як ви думаєте, як вирішити проблему бродячих собак у Луцьку?
Це можна здійснити виключно за допомогою стерилізації. Поставити під контроль їхнє розмноження таким чином. Ні в якому разі не роби це так, як зараз це відбувається у місті Києві і, за деякою інформацією у місті Луцьку, коли собак знищують, годуючи отруєним м’ясом.
Юрій: Ви – фахівець у транспортному бізнесі. Як відучити водіїв палити у салонах маршруток?
Я дійсно керую великою кількістю підприємств, одним з яких є транспортне підприємство. В цьому підприємстві водії не палять. Я цього добилась величезними штрафами.
yav: Це правда, що Ви вийшли заміж за батька своєї однокласниці? Яка у вас різниця в віці з чоловіком?
Це дурниця. Різниця у віці з чоловіком у мене 18 років. Тобто я молодша за нього на 18 років. А познайомилась я з ним тоді, коли він прийшов вітати мого батька з днем народження, оскільки вони тривалий час товаришують.
кубік: Які у вас доходи?
Всі мої доходи задекларовані, з них сплачені податки. Тому це питання до податківців.
Маркіян: Перепрошую,але знаю, що ще жоден виконавчий запит у Західінкомбанку не був виконаний, адже є рішення судів, які дозволяють тимчасово не виплачувати кошти.
Прийдіть до нас в приймальню «Народний адвокат». І ми продемонструємо вам документи, з яких ви зрозумієте, що є вклади, які виплачені.
Olya: Доброго дня, я користувався послугами Вашої програми, дуже Вам вдячний, чи плануєте Ви закривати програму "Народний адвокат" після виборів? Адже в наших політиків така тенденція прослідковується, допомагають тільки до виборів!?
Соціальна програма «Народний адвокат» відкривалась на Волині майже два роки тому не під вибори. Тому вона працюватиме і після виборів. Зараз в приймальні разів у 5 збільшилась кількість відвідувачів, бо люди бояться не встигнути отримати консультації, думаючи, що ми закриємось після виборів. Моя вам особиста обіцянка, що цього не відбудеться. Навіть після президентських виборів до нас люди зверталися, прийшовши з приймальні БЮТ і Партії регіонів, керівники яких відправляти їх за консультаціями до нас, бо в них ці приймальні закрились на наступний день після виборів.
Stepko: Чому саме Європейська партія? У Вас є спільні бізнес інтереси з Катеренчуком?
Якщо ви маєте на увазі чому я обрала саме Європейську партію, то через те, що політичні погляди на майбутнє з Миколою Катеринчуком у нас збігаються повністю. Ми хочемо побудувати Європу в Україні. Жодних бізнесових інтересів з Миколою Катеринчуком ми не маємо.
Марія: Що спонукало Вас обрати кар'єру політика та бізнес-леді? Адже, погодьтеся, бруду виливається чимало. Чи не було такого, що хотілося плюнути на все, кинути все і змінити сферу діяльності?
Дійсно, дуже важко. Важко, тому що мало часу проводжу з сімєю. Але 10 років тому я обрала цей шлях і покинути його не можу просто тому, що зі мною ще дві тисячі працівників, які мають сімї. Навіть якщо часом дуже хочеться все покинути, я беру себе в руки і намагаюсь за підтримки та моральної допомоги чоловіка та батьків продовжувати обраний шлях.
yav: Знаючи традицію подарунків за краще запитання на чатів "ВН", Ви спеціально вдягли хустинку наверх?
Ні, моя хустинка – це дуже дорога мені річ, яку мені подарували. Тому розлучитися з ним я не можу (якщо ви натякаєте саме на це.
Про традицію дарувати подарунок я не знала, але ідея мені подобається. Думаю, наприкінці чату я обов’язково виберу найкраще запитання і вирішу що подарувати його автору. Треба підтримати цю гарну традицію.
кубік: Не так давно, політолог Вадим Карасьов на відео-чаті "ВН" сказав, що українські політики не зацікавлені у тому, щоб тут була Європа? Може, Європейська партія лише так - прикриття? Ви хоч ознайомлюєтесь із проектами громадських організацій, які і є спрямовані на євроінтеграцію, проте з тих, що я чув, жодного разу не було чути про Європейську партію.
Карасьов на мою думку гарний теоретик. Я рекомендувала би йому частіше спускатись на землю до людей. З проектами громадських організацій ми ознайомлюємось на центральному рівні досить часто. Але з боку громадських організацій вони, на жаль, закінчуються одразу після того, як вони отримують гроші на втілення того чи іншого проекту.
Olya: Кому з кандидатів на посаду Луцького мера, Ви найбільше симпатизуєте? І Ваше ставлення до чинного міського голови? Дякую.
До чинного міського голови в мене ставлення негативне. Він не здійснив жодної своєї обіцянки з програми, яку представляв перед своїм обранням. Серед майбутніх кандидатів на посаду мера Луцька є одна людина, яку я дуже поважаю і яка, я вважаю, є найпоряднішим і найдостойнішим серед існуючих політиків у Луцьку.
Цю людину зараз безпідставно звинувачують у речах, до яких він не має стосунку і намагаються морально на нього тиснути, щоб він не висувався. Не знаю чий штаб це здійснює. Роблять це виключно для того, щоб він відступив, побачивши у ньому майбутнього переможця.
yav: Ви пам"ятаєте своє перше кохання? Що б Ви сказали цьому чоловікові, зустрівши його сьогодні на вулиці?
Мій чоловік – моє перше і єдине кохання вже протягом 14 років.
Stepko: За кого Ви голосували в другому турі президентських виборів?
Я працювала у передвиборчому штабі Юлії Тимошенко на посаді заступника керівника штабу. Тому в першому і другому турі моя позиція була зрозуміла ще до дня виборів.
Знаючий: 1.Як часто Ви не дотримували слова за наявних півтора роки політичного стажування? 2. Наскільки часто погрожували своїм партнерам? Чи для цього маєте спеціальних людей?
Жодного разу такого не було, щоб я не дотримувалась обіцянок за час моєї політичної роботи. Стажування в мене було на 5 курсі університету.
А погрози – це не мій стиль роботи. Ані з партнерами, ані з конкурентами.
Олександр 2010: А який у вас є досвід господарської та управлінської діяльності...
Вперше мене було обрано на керівну посаду, хоча й незначну, у 1999 році. З того часу почалась моя кар’єра керівника.
На даний час я є керівником 8 підприємств, які працюють у різних галузях господарської діяльності. Це логістика, торгівля, виробництво, пасажирські перевезення.
Маркіян: Ви не думайте, що я на Вас наїхав за ті вклади. Просто сам забрати вклади не можу. Ви мені дуже подобаєтесь, чесно :-)
Якщо ви не можете особисто забрати вклади, ми будемо раді вам допомогти. Звертайтесь.
Софі: Пані Олено, оскільки партія, до якої Ви належите, має курс на Європу, то і Вам, очевидно, також подобаються якісь європейські канони, традиції. Цікаво було б про це дізнатися. І ще - у яких європейських містах Ви бували і на які міста Європи треба рівнятися Луцькові?
Нещодавно, перебуваючи у Лондоні, я звернула увагу на одну дивну традицію, яка існує на залізниці. У певні визначені години на перон виходять менеджери цієї залізниці, до них може підійти кожен пасажир і висловити свої претензії. Я б буде хотіла, щоб так відбувалося з чиновниками у нашій країні. Звісно, це так званий «ньюсрум» – зал з прозорими перегородками для чиновників. І електронна система обліку документів, щоб унеможливити корупцію серед владців. А проводить паралелі між Луцьком і іншими європейськими містами не варто. Наше місто самобутнє і його просто потрібно розвивати.
yav: Не знаю, чи є тут на чаті справжні чоловіки, тому скажу це за них: Ви дуже гарна жінка!
Дякую!
Марія: Зараз всі відомі люди масово почали захоплюватись фен-шуями, карму чистити. А як Ви до цього ставитесь?
На жаль, я не маю часу на такі речі. Якщо в когось є такі захоплення і час на них, то я за них рада.
Софі: Як Вам вдається поєднувати кар'єру, сім'ю і при такому напруженому графіку залишатися доволі симпатичною жінкою? Є якийсь особливий секрет?
Особливого секрету немає. Але при моєму статусі виглядати погано не можу собі дозволити. Тому доводиться встигати.
Маркіян: Я тут справжній чоловік! Підтверджую: Ви дуже гарна! ))))
Дуже дякую, але, повірте, зі мною можна поговорити й на серйозніші теми. :-)
Кому цікаво, скажу: школу я закінчила із золотою медаллю, а університет із червоним дипломом.
Софі: Як Ви ставитеся до намагань уряду підвищити пенсійний вік для жінок?
Дуже погано ставлюсь до таких намагань. Вважаю, що нестача коштів у ньому – це питання виключно неефективного його використання. Прибравши з пенсійного фонду величезну кількість непотрібних витрат, українки можуть дозволити собі виходити на пенсію у 55 років, враховуючи невелику тривалість життя у нашій країні.
Юрій: Ваша партія - це передусім люди чи ідеї?
Без ідей не може бути партії. Так само і без людей, які повинні втілювати в життя ці ідеї.
Ytdsljvbq: Скажіть чи можна довіряти тим чуткам (а в них багато негативного), що про Вас ходять у місті Луцьку? На вигляд Ви ж складаєте досить позитивне враження чи і це омана?
Чуткам довіряти взагалі не варто. Я знаю, що про мене розповсюджують багато бруду. І навіть знаю хто. І це виключно політичні конкуренти, які сьогодні приходять до мене домовлятись, а завтра викидають надуману інформацію для того, щоб зменшити довіру людей до мене.
Марія: Як Ви ставитесь до закриття секонд-хендів?
В проекті податкового кодексу є багато проблем. І закриття секонд-хендів не єдина з них. Але стосовно цього я можу сказати, що спочатку держава повинна забезпечити достатнім рівнем доходів своїх громадян, а потім вже забирати в них право користуватись послугами цих магазинів.
Маркіян: Ви любите готувати? Яка Ваша фірмова страва?
Готувати дуже люблю. Роблю це у вихідні. Найбільше моїй сім"ї подобається те, як я готую печену курку.
Андрій: Якщо у мене є проблеми з колекторами, які телефонують додому і порушують банківську таємницю, на них є управа?
Перш за все варто знати, що у будь-якому випадку, якщо боржник не виконує зобов"язання перед банком або іншим кредитором, єдиною правовою можливість стягнення заборгованості є звернення до суду зі сторони банку. Ви маєте право взагалі не спілкуватися з колекторами або вимагати від них підтвердження їх повноваження щодо стягнення заборгованості. Це може бути договір між банком та колекторською компанією, за яким дана компанія набуває права вимоги сплати заборгованості по відношенню до вас. Стаття 189 Кримінального Кодексу України передбачає відповідальність за вимогу передачі чужого майна чи права на майно з погрозою насильства, обмеження прав, свобод, пошкодження чи знищення їхнього майна.
Софі: Чим займається Ваш чоловік? Він теж - успішна людина?
Останньою посадою, яку займав мій чоловік, була посада заступника міністра фінансів в уряді Юлії Тимошенко. Він самостійно подав у відставку одночасно з цим урядом.
кубік: Яка у вас освіта? Чи б бажали ви щось змінити в Луцьку у освітній сфері?
Освіта вища. Навчалась я в Луцькому державному технічному університеті. Вважаю, що викладачі в Луцьку є досить освіченими, професійними.
А проходженням практики для студентів я б зайнялась ретельніше. А щодо шкільної та дошкільної освіти, то я б не міняла б нічого.
Справедливий: Яку посаду займає Ваш чоловік?
На разі мій чоловік у відставці. Допомагає мені в політиці.
yav: Коли Ви востаннє були в театрі?
У Львівському оперному театрі була у жовтні минулого року на опері «Летюча миша».
Маркіян: Який найцінніший подарунок Ви отримували?
Перший малюнок мого старшого сина.
Марія: Хто Ваш фотограф?
Демян Михайлов. Це не лучанин. В нього є особистий сайт. Можете поцікавитись.
Стерх: Какую книгу Вы прочитали за последнее время и, если Вы вообще любите читать, то кто любимый автор?
Дуже люблю читати твори Сідні Шелдона.
Андрій: Кажуть, що 10% прибутку треба віддавати на благодійність, а Ви благодійністю займаєтесь?
На Великдень відвідували волинське товариство сліпих. Проплатили операцію одному з членів товариства. Також допомагаємо діткам, які позбавлені батьківського піклування, напівсиротам. І відвідуємо ми їх не обов’язково тільки під час свят чи для піару. Останній раз запрошували діток з середньої школи № 5, які втратили батьків, на частування до ресторану. Нас вразив хлопчик, який читав власні вірші про маму, яка нещодавно загинула в аварії. Загалом благодійністю займаємось вже багато років. Відсотки не визначали.
вого КРОК: Ваше житєве та політичне кредо? дякую за відповідь
В політиці – з відповідальністю, в житті – з гідністю!
Справедливий: Ви в одному приміщені знаходитесь з благодійником Миколою Яручиком. Кажуть він теж буде балотуватись на посаду міського голови (хоча інформація непідтверженна). Які у Вас з ним стосунки, і чи не заважають Вам розбіжності в політичних поглядах і конкуренство в політиці бути з ним так близько, чи не впливає політика на ділові стосунки Голєва-Яручик?
Вперше чую про такого благодійника. Жодних стосунків я з ним не маю і ніколи не мала.
Юрій: ЧИ вважаєте ви професійним і фаховим депутатський склад Луцької міської ради. З ким з тих депутатів хотіли б мати справу? З ким – категорично ні?
- Є прекрасна людина у міській раді, яку я дуже поважаю. Це Бахолдіна Світлана Насимівна, яку зараз діючий мер вигнав з посади головного лікаря дитячої поліклініки. Ця людина ніколи не брала хабарів і досі живе у панельному будинку у невеличкій квартирі з донькою та онуком.
А ось, наприклад, нещодавно до нас звернулися працівники одного луцького підприємства, у яких депутат Козюра намагається забрати землю в центрі міста. Територія цього підприємства знаходиться поряд з гаражами, які належать одному з партнерів Андрія Козюри.
Після перевірки документів, виявилось, що депутат Козюра підробив протокол засідання земельної комісії. Інформація передана в Генеральну прокуратуру з підтверджуючими документами і зверненням народного депутата Миколи Катеринчука.
Мова йде про швейну фабрику «Лучанка».
вого КРОК: Як Ви вважаєте скількі коштує стати мером міста Луцька?
Ціна єдина – довіра лучан.
ostap: з якими партіями Ви будете в коаліції? Які не співпадають з Вами в поглядах?
З ким ми будемо в коаліції визначати не мені. Це визначатиметься на раді партії, але це точно не буде Партія регіонів.
ostap: У Вас є достатнья кількість фахівців, щоб змінити штат чиновників міської влади?
Так. На всіх, кого потрібно буде замінити, у мене вистачить професіоналів-однодумців.
Софі: Як дорого обходиться Вам особиста реклама на біл-бордах Луцька?
Це не особиста реклама, це насамперед інформування громадськості про нашу партії та її діяльність.
ostap: Які перші кроки нової міської влади слід зробити?
Справ доволі багато. Але головною я вважаю проблему безробіття в місті, яку можна вирішити шляхом залучення інвестицій. Нещодавно спілкуючись з керівництвом відомого підприємства «Кромберт енд Шуберт» я почула дивну річ – їх власник відмовився від побудови ще одного заводу на 3 тисячі робочих місць в місті Луцьку через несприятливий інвестиційний клімат. Забезпечити гідні умови для інвесторів – це перший обов’язок нової міської влади.
Олександр 2010: чи займаетесь ви спортом?
На жаль, не маю часу. Але збираюсь почати вже два роки.
Олександр 2010: чи палить ваш чоловік, як ви ставитесь до паління?
Чоловік не палить, примусив кинути палити мене три місяці тому. Тепер ми разом ведемо здоровий спосіб життя.
вого КРОК: пані Олена задайте будь-ласка запитання сама собі , як претинденту на посаду міського голови.
Я не є претендентом на посаду луцького міського голови. Принаймні поки що.
yav: Яким ніжним словом Ви називаєте коханого? А він Вас?..
Це надто особисте. Але, повірте, на ніжні слова рідним людям я не скуплюсь.
ostap: Є проблемні будівельні проекти: міст до Варшавського ринку, підземний перехід біля ЦУМа, фонтан біля театру,а найболючіше - незавершені житлові будинки, куди люди вклали свої кошти. Що будута пропонувати?
По-перше, потрібно перевірити як будувались ці будинки, чи мали вони дозволи на таке будівництво, і чи є шанс у людей отримати ці квартири після того, як вони колись добудуються. В нас в Луцька є так звана своя «Еліта-Центр» - це підприємство «Завод будівельних конструкцій», керівником якого є відомий пан Іванишин, який одночасно попродавав одній й ті ж самі квартири різним особам ще й примудрившись поставити їх же у заставу банкам. Тепер йде процедура банкрутства цього підприємства і як результат люди можуть лишитись ні з чим.
Поважати себе і не бути «лобухами» радять учасники гурту «ФІОЛЕТ» музикантам і слухачам якісної музики. Зокрема у відеочаті на «Волиинських…
Гість відеочату на «ВН» - депутат Волинської обласної ради, член постійної комісії з питань бюджету, фінансів та цінової політики, кандидат…
Коментарів: 0
Не п’ять років тюрми: волинянину пом’якшили покарання за п’яну їзду зі смертельними наслідками
Сьогодні 15:39
Сьогодні 15:39
Кабмін обмежив термін дії деяких відстрочок від мобілізації
Сьогодні 15:11
Сьогодні 15:11
Кинув шину в працівників: судили одного з учасників мітингу біля будівлі Ковельського ТЦК
Сьогодні 14:15
Сьогодні 14:15
Перетинала дорогу поза переходом: деталі ДТП в Луцькому районі, у якій постраждала пішохідка
Сьогодні 13:47
Сьогодні 13:47
На війні загинув нацгвардієць з Ковеля Богдан Степанюк
Сьогодні 13:19
Сьогодні 13:19
У Володимирі у власній оселі ледь не згорів господар
Сьогодні 12:51
Сьогодні 12:51
У лікарні Володимира помер захисник Володимир Воробйов
Сьогодні 11:55
Сьогодні 11:55
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.