Володимир Бондар: Байки «сердешної лисички»
Подивився позавчора чергове телезвернення Юлії Володимирівни Тимошенко і не міг втриматись від обурення.
Це ж скільки має бути в людині цинізму та жадоби піару, щоб на чужих проблемах ще й дивіденди заробляти! Якщо людина щось хоче зробити, то вона робить це робить. Причому робить на ділі, а не словами. Як керівнику такого рівня можна кидатись словами про те, що насправді неможливо виконати?
Одна з її тез: «Заборонити банкам забирати квартири у боржників»
Є Закони України «Про іпотеку», «Про банківську діяльність» та інші, які регламентують правила надання кредитів, порядок повернення та відповідальність. Так що, тоді не потрібно боржникам напружитися і сплачувати борги?
На мою думку, у такому разі варто водночас повідомити керівників банків та акціонерів про правила гри на Україні: про те, що в нас не діють ні юридичні, ні економічні, ні логічні правила бізнесу, а оборотний капітал банків потрібно експропріювати на користь людей, які придбали житло.
Для чого ж вносити цю смуту й оману в голови людей?
Чи, можливо, знайдуться якісь міфічні кошти в Державному бюджеті? Так де ж вони візьмуться, якщо для того, аби дістати гроші, їх треба спочатку покласти. Натомість курка, яка несе золоті яйця (український бізнес) так обшарпана «сердешною лисичкою», що вже нести нічого не може.
Ніжна лапка «сердешної лисички» торкнулась усіх сфер господарської діяльності:
Житлово-комунальне господарство. Кому були потрібні солодкі байки про дешеві житлово-комунальні послуги? Який результат від здійснення вояжу по областях України і «легендарне» зниження на 10% вартості житлово-комунальних послуг? Зрештою, за рахунок чого і кого їх знижувати? І який результат того на сьогодні? Повна бездіяльність і занепад?
Виробництво цукру. Квота на ввезення 60 тисяч тонн білоруського цукру та дозволений ввіз тростинного цукру призвели до занепаду цілої галузі.
Сільське господарство. Наскільки смачно та корисно накормила наш прем’єр людей американськими «ніжками Буша» та турецькими овочами й фруктами, щоб зупинити розвиток українських м’ясовиробників?
Вітчизняне виробництво всіх галузей (в тому числі – експорт). Неадекватне зростанню продуктивності праці та росту ВВП збільшення заробітної плати, зниження курсу долара до 4,6-4,8 гривень, невідшкодування ПДВ, відміна застосування податкових векселів для виробників-експортерів, які одночасно ввозять сировину та матеріали з-за кордону, призвели до втрати конкурентоздатності українських товарів, відтоку довгострокових інвестицій, погіршення валютного балансу.
Всі ці заходи практично вбили українського виробника та розбалансували платіжний баланс України ще до початку світової кризи. Економіка розвивалась лише за рахунок стрімкого збільшення кредитування і аж ніяк не за рахунок збільшення ВВП та створення додаткової вартості.
Український народ повинен розуміти, що солоденькими обіцянками та непрогнозованою політикою уряду Юлія Тимошенко знищує економіку України та знущається над простими українцями.
Завдання в Юлії Тимошенко одне – солоденькими обіцянками схилити на свою сторону якнайбільше виборців та прибрати до своїх рук якнайбільше влади.
Блоги є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться.
Точка зору редакції Інформаційного агентства Волинські Новини може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує роль носія.
Точка зору редакції Інформаційного агентства Волинські Новини може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує роль носія.
(народна приказка)
Розкішне життя не за можливостями, бум незабезпечених кредитів, підняті до небес ціни на нерухомість, невиправдано високий ріст…
Луцькому міському голові Шибі Б.П.
Начальнику Луцького міськрайонного відділу ДАІ УМВС у Волинській області Віскунову Ю.М.
Депутатський запит
До мене,…
«Українське суспільство прагне сильної владної руки», - твердять в один голос усі політологи та публіцисти. Озброївшись цією тезою,…
Коментарів: 27
Анонім
Показати IP
12 Грудня 2008 11:08
Супер написано , все в точку
Руслан Тимощук
Показати IP
12 Грудня 2008 11:35
Підтримую Юру. Популізму наших політиків не витримає жодна економіка. А з Юлею Тимошенко взагалі унікальна ситуація - будучи прем'єр-міністром веде себе ще й як популістка-опозиціонерка. Як відповідальність - то винні всі і вся крім неї (в тому числі й економічна криза). Як повноваження чи гроші ділити - то вона повноцінний прем'єр-міністр в "парламентсько-президентській країні". Прав і можливостей - максимум, обов'язків і відповідальності - мінімум.
Проста людина
Показати IP
12 Грудня 2008 11:49
Більшого маразму ще не читав. Та й звідки людина, чиї статки вимірюються сотнями тисяч доларів зможе зрозуміти простого громадянина. Юрко, не встигши стати депутатом вже на другій сесії нового скликання примудрився на халяву отримати на свою фірмочку 110 соток землі в районі "Там-Таму", яку продав за 500 тисяч доларів. І таких оборудок у міській раді депутат провернув десятки. Та й крім того Юрко і так був людиною далеко не бідною, тому й всяке підвищення пенсій та мінімальних зарплат простим людям викликає в нього огиду, бо прийшлось виплачувати своїм працівникам більшу частину зарплати не в конверті, а офіційно. Зниження комунальних послуг на 10% для Юри не було значним, воно й зрозуміло, але він ним користувався при сплаті квартплати і чомусь не платив все в повному обсязі. А ось для бідних людей, до яких Юркові ніколи не було діла, це була суттєва підтримка. І стає зрозумілим обурення народного депутата щодо підняття зарплат людям, як же ж можна піднімати людям зарплату, це ж скільки втрачає багатостраждальний бізнес. Біда нашої країни в такому безвідповідальному, антилюдському довгунському бізнесі, в якого одна мета - нахапати за рахунок людей. Єдине, що приємно, що він зразу себе не асоціює з захисниками простого люду, він чесно заявляє, що захищає наш безсовісний, бандитський та злодійський бізнес.
Анонім
Показати IP
12 Грудня 2008 11:56
Цілковито підтримую. Роздуті соціальні видатки спричинили інфляцію, придушили інфляцію за рахунок власного виробника та кредитного голоду а звідси - привіт, криза!
Хай живе кризовий менеджер Юлія Тимошенко!
Правдивий
Показати IP
12 Грудня 2008 12:02
А депутат Довгун голосував за 10%? Відповідь -голосував! А заперечував щось Тимошенко в її присутності? Відповідь - не заперечував! То про що цей блог? Про лукавство і цинізм окремо взятого депутата?
Анонім
Показати IP
12 Грудня 2008 13:05
Суцільна заказуха, а не стаття. Бо в нормальних країнах, щоб країна відчула реальні наслідки економічного курсу певної урядової команди, їй дають нормально працювати принаймні кілька років поспіль, а не шарпають за руку з приводу і без. Нинішній уряд на відміну від уряду Януковича працює без вертикальної ланки, яку під себе взяв Президент. Хіба це нормально, якщо губернатори виконують вказівки Секретаріату Президента, що суперечить Конституції.
Анонім
Показати IP
12 Грудня 2008 13:43
Юрій просто захотів попіаритись, показати, що розбирається в економіці, нагадати лучанам про себе. Трохи не так склалось як очікував, але ЄЦівські шефи оцінять, а це головне. Дурниця, що цукрову тростину у нас щороку завозять і вступивши у СОТ ми відкрили свої митні кордони для всіх бажаючих, правда як і інші члени СОТ відкрили свої кордони для нас. Головне звинуватити в цьому Уряд. Чисто конкретна ЄЦівська позиція.
Sid Vicious
Показати IP
12 Грудня 2008 13:55
В принципі, усе викладене правда. За бажання можна ще багато цікавих ньюансів навести. А висновок простий - ручне адміністрування економіки в масштабах Тимошенко вносить дуже значний дисбаланс в систему, що потім десь вилізе, або вже вилізло "лівими" проблемами. Звичайно, іноді бувають ситуації, коли таке втручання потрібне, але його безконтрольне застосування з метою здобуття політдивідендів є дуже шкідливим. Якщо якась наволоч буде заперечувати популізм і особисту політспрямованість діяльності Тимошенко, наведу такий приклад.
Було це за останнього урядування Януковича. Ідуть в Верховній Раді бійки за бюджет, одні критикують, інші відбиваються і ось в новинах по СТБ дивлюся черговий виступ Тимошенко. Розказує приблизно так: "Клятий антинародний уряд передбачив зростання подаьку на доходи громадян на 2%. Тепер усі українці, у яких і так грошей нема будуть платити не 13, а 15% подаьку. А-а-а-а-у-у-у-у... Тра-ля-ля... А от якби я була при владі, то... " Ситуація, думаю, зрозуміла.
Тепер про суть проблеми. Коли у 2003 році прийняли той закон про зміну системи оподаткування доходів громадян, то там було чітко написано - 13%, а з 2007 - 15. Про це знали давно-давно всі депутати і Тимошенко в т.ч., знали фінансисти, на підприємствах кожен бухгалтер знав, а одна панночка за рахунок спотворення інформації нагрібала собі дивіденди. І, до речі, нині уряд щось не скаржиться, шо податок на доходи 15%.
А ще побажання до ідіота під ніком "проста людина". Я вже тут колись зауважував, що такий ідіотизм у підході до вибору ніку палить "засланого казачка" навіть не на 100, а на всі 200 відсотків. Тому, таваріщЪ проплачений БЮТівець-піарщик, заткніть пельку, пліз і подумайте над логікою роботи власної голови, якщо ідіотизм пізнається так просто.
Всім сенкс!
Знайка
Показати IP
12 Грудня 2008 15:00
Все сказане - правда! Оце зменшення тарифів для населення минулорічне і ЮЛИНА ТИСЯЧА боком зараз вилазить... Не погоджують, мабуть, лише БЮТівці :-( А жаль.
Сліпий
Показати IP
12 Грудня 2008 15:28
Не стаття, а повний ЄЦ...
Оксана
Показати IP
12 Грудня 2008 15:50
Тепер ми розумієм, що знииження цін,невмотивовані пільги,уся ця політика "для народу", що ні на чому не грунтується, окрім спроб сподобатись активнпм виборцям - це звичайна гра, наслідки якої дуже серойозні.І хоч все спочатку було схоже на гарну казочку, то тепер залишається лише надіятися на перемогу Здорового глузду:) Політика повинна грунтуватися на економічних законах, щоб наслідки того чи іншого рішення можна було спрогнозувати. Не думаю, що Юля Володимирівна про це не знала, вона просто дуже хотіла сподобатись простим людям. А може хотіла показати - ось яка вона політика "для народу" піступна. Сьогодні вона здається за народ, а завтра вже усе навпаки.Помилки Тимошенківської політики очевидні,а розумні вчаться на ЧУЖИХ помилках і активно їх використовують:)!
Просто людина
Показати IP
12 Грудня 2008 15:57
У нас в країні нема жодного політика, який щось не обіцяв би. У нас обіцяють всі. Інша справа, що одні обіцяють і не роблять, а інші обіцяють і роблять як та сама Юля. Хіба не Янукович перед президентськими виборами 2004 року різко підняв пенсії? Хіба не Ющенко та інші нашоукраїнці даючи оцінку антикризовим пропозиціям уряду заволали, що потрібно обовязково підвищувати заробітну плату працівникам? То піднімати пенсії та зарплати, коли економіка на підйомі - не можна, а коли економіка в кризовому стані, тоді можна. Дивно. Якщо це все популізм, то що тоді є турботою про простих роботяг? Це дурниця, коли кажуть, що зниженням тарифів та Юліною тисячою розкрутили інфляцію. Це потрібно зовсім не орієнтуватися в економіці, щоб так заявляти. Інфляційні процеси були розкручені ще в серпні-листопаді 2007 року урядом Януковича-Азарова і всі про це знають. Влітку 2008 року вони були фактично приборкані і це теж підтверджено статистичними даними. Сьогодні легко, зручно і модно закинути уряду, що вони нічого не знають і не вміють, і все роблять не так. Я, при всій повазі до шановних дописувачів, не думаю, що вони краще розбираються в економіці, ніж той же Пинзеник. По великому рахунку ми подібні до футбольних фанатів, які давали оцінку Лобановському. У нас всі фанати краще знали, ніж Лобановський кого потрібно було випускати на поле, які потрібно було давати настанови на гру. Але Великим Майстром був і залишився лише Лобановський. Так і тут. Ми всі є фанатами тієї чи іншої політичної команди, необєктивними, упередженими, які все знають і все розуміють. Заради Бога. Але, коли цинічно та нахабно, ожирілі від дармових грошей депутати, починають розмірковувати про те, що не потрібно було на тих 20-30 гривень піднімати пенсії, бо це спровокувало інфляцію, то такі мудрування викликають лише огиду. Опустіться на землю, шановні, вилізьте із своїх дорогих автомобілів, якими ви так хизуєтеся навіть на блоговських фото, і не зазіхайте на ті чесно зароблені копійчані пенсії, які у нас ще й до сьогодні невиправдано занижені. Підняла Юля пенсії і слава Богу. Підніме потім ще хтось - і йому подяка.
Sid Vicious
Показати IP
12 Грудня 2008 17:03
Пересмикування фактів єнічим іншим, як політ вигідною трактовкою певних питань з метою отримання певної користі. Я про це уже зауважував. Логіка нашої простолюдини значить така, що якщо одні спотворюють істину - то це погано, а якщо ЮВ, то вонаробить це тільки на користь. Хм...
На рахунок "Юліної тищі". Так, шановний, ця тища стала найбільш суттєвим фактором збільшення темпів інфляції. І настільки суттєвим, що шкоду навіть не виміряти. А знаєте чому? Тому що було зроблено найстрашніший з точки зору економічної стабільності гріх - в непевних умовах фінансового ринку на нього за досить короткий період вбухали кілька мільярдів готівкових грошей. А значне зростання готівки веде до якраз до зростання цін на товари, які за готівку купуються - тобто усе, що ми з вами у магазинах купуємо. І, прошу зауважити, що цей крок був зроблений тоді, коли цього аж ніяк не можна було робити. Отримали те, що маємо.
А ще таке зауваження, що цією тищою шановна ЮВ дуже дешево відкупилася від виборців і їй, напевно, всі наші політики заздрять. А знаєте чому? Бо перерахунок вкладів проводився за курсом 1 рубль = 1,05 гривні. І було це аж у 1996 році. А тепер давайте подумаємо, яка купівельна спроможність гривні у 1996 році і взимку 2008? Ну хоча б порахуйте, скільки хліба можна було купити на гривню в один час і в інший. От і виходить, що така виплата реального покриття заощаджень не зробила, а навпаки - дозволила дешево відмазатись від здоровенної купи обіцянок відшкодувати все в реальних грошах (не в номінальних).
Ще Пинзеник згадувався, який у фінансах розбирається добре. Так, гарний у нас міністр, і за кордоном в авторитетних організаціях його поважають, і говорить добре. Та є одне "але". Адже це він був автором паперової приватизації 90-х, яка була елементарно скопійована з невдалої російської моделі і яка дала нам наслідком концентрацію капіталів у руках обмеженої кількості ФПГ і породила олігархів. Якщо не вірите - піднімайте пресу та архіви початку 90-х. Сумнівно після цього такому діячу довіряти, якщо чесно.
Ще цікаво дізнатися, яким чином Азаров і Янукович розкручували інфляцію у серпні -вересні 2007-го. Бо наскільки я пам'ятаю, зростання цін у нас пішло у зв'язку із одночасним суттєвим здорожчанням ключових енергоресурсів (нафта і газ), від якого не залежні ні Тимошенко, ні Янукович з Азаровим. Хоча треба зауважити, що ці два "дєятєля" також намутили всякого добра, але відвертих дурниць в економіці на щастя не робили.
Відносно пенсій. Їх зростання в Україні можливе лише у одному випадку - якщо зростають надходження до Пенсійного фонду, а вони, у свою чергу, природно можуть зрости тільки у двох випадках: якщо зростуть доходи населення або якщо збільшиться кількість зайнятих. Усі інші збільшення пенсійних виплат призводять до дефіциту у Пенсійному фонді і їх покриття відбувається за рахунок вливань з бюджету. Відповідно, різкі стрибки пенсійних виплат завжди є спекулятивними і стимульованими політиканами, бо не має так бути щоб бюджет дотував Пенсійний фонд. Там взагілі стільки проблем, що їх навіть описувати страшно, тому казати, що, "от добре, пенсії піднімають" (пофіг хто це робить) - є зло. Бо замість того аби перевести систему солідарного пенсійного забезпечення на систему пенсійного страхування ще нікому руки не дійшли. Не дійшли тому, що це хоч і єдине вирішення проблеми неефективної системи пенсійного забезпечення, але автор такої реформи може забути про політичну кар'єру років так на сім-вісім, доки реформа дасть відчутні результати (вона не буде дієвою для осіб, котррі перебувають нині у передпенсійному віці).
І взагалі, перестаньте відпрацьовувати бабло методом лизання дупи політпартіям. Це бридко. Не буває революційних методів розв'язування проблем - історією це доведено. Навіть якщо революційні зміни робить Тимошенко. Є тільки природний шлях розвитку - еволюція.
Руслан Тимощук
Показати IP
12 Грудня 2008 17:45
Думаю ви дещо помиляєтесь, п. "просто людина", коли говорите про те, що всі ми є "фанатами тієї чи іншої політичної команди". Принаймі мене Ви не зможете записати в жодну з цих, дійсно численних, категорій користувачів І-нету. Думаю Ви, як прихильник Юлії Тимошенко підтримали б того самого Юрія Довгуна коли півтора-два роки тому він критикував уряд Януковича за впровадження незрозумілих методів оподаткування українських підприємств і за політичну позицію Кінаха. Тоді, до речі, про ніякі ЄЦи ніхто і не думав, бо їх (ЄЦів) ще в ніяких балого-наполеонівських планах і не було. Сьогодні Довгун досить обгрунтовано критикує вже уряд Тимошенко за популізм. Причому за популізм не на стадії приходу до влади (що вже, на жаль, стало звичним), але за популізм у владі, який реально приносить великі збитки українській економіці. Завважте – в блозі жодного слова немає ні про статки самої леді Ю, ні про статки її соратників. Очевидно, брати на себе функції податкової інспекції і прокуратури, водночас роблячи віртуальні дослідження чужих гаманців, все ж таки є ознакою поганого тону. В одній радянській гуморесці автор закликає "перестать смотреть на мир глазами Сенкевича!». Думаю нам всім теж не завадило б навчитись дивитись на світ не очима політичних лідерів, а власними очима і з точки зору інтересів майбутнього цієї країни.
Оксана
Показати IP
12 Грудня 2008 17:48
До речі,Просто людина забезпечує безпрограшну рекламу свому опоненту!!! "Та й звідки людина, чиї статки вимірюються сотнями тисяч доларів зможе зрозуміти простого громадянина?"-А от Юля зможе, у неї статків лише на костюмчики та сумочки від Luis Vuitton вистачає:)!Вона недоброзичлива:людей треба навчити вірити в себе,навчити мислити, правильно реагувати на політику Уряду, а не тішити шматком "дешевого м'яса"!Людям потрібні можливості, нові робочі місця,щоб вони могли самі заробити гроші і мали впевненість, що зможуть заробити їх і завтра...Не потрібно людей гіпнотизувати і зачаровувати "світлою аурою", їм треба показати, що і вони можуть сісти в гарне авто, а не просто сидіти і чекати Юліної подачки.Просто людина аж ніяк не бажає бачити всіх багатими, а от бідними чи навіть потенційно бідними -це так!
Ігор
Показати IP
12 Грудня 2008 21:25
А хотілося б взнати, хто це під псевдонімами: Проста людина, Правдивий і Анонім пише таку ... і так називаються ..., бо по іншому не можна це назвати! Завжди легше щось збрехати і втікти - стиль "Лисички"! І запам'ятайте (це таємним авторам пліток) під плітками і наговорами треба підписуватись! І взагалі - доводити щось людині, яка в щось "вірить..." - марно. Як говорить народна приказка: Якщо телятко народилось з "пятнишком", то воно й з "пятнишком" - помре!!!!
Sid Vicious
Показати IP
12 Грудня 2008 22:02
2ПЛ
Спробуйте на всяк випадок переконати мене рекламою про Нострадамуса і білу леді... Ггггггг.
Анонім
Показати IP
13 Грудня 2008 10:32
Кандидат у Президенти Віктор Ющенко обіцяв людям, що поверне їм втрачені вклади. Якщо він таке говорив і не збирався їх віддавати людям - виходить він брехун. І це погано. Якщо пан Руслан говорить, що популізм на стадії приходу до влади - це ще куди не йшло, а популізм при владі - це дуже погано, то це говорить лише про те, що пан Руслан нормально відноситься до брехні. Бо якщо ти на стадії приходу до влади свідомо говориш про речі, які потім не збираєшся виконувати, то значить ти брешеш. Тоді зрозуміло, чому на стадії приходу до влади можна було закидати лозунги, на зразок "Закон один для всіх" і потім не виконувати їх, що є типовим для людей з оточення Ющенко. Прикро, що така порядна та розумна людина як Руслан займає таку позицію. Хоча позиція соратника Кінаха - пана Довгуна мене не дивує, бо кінахівці звичайні політичні пристосуванці. Дочекайтесь, коли Юля очолить Україну, як заспіває Юра Довгун. А Руслан видно мав на увазі щось інше, та невдало виклав свої думки. З приводу "Тисячі". По-перше, "тисяча" давалась на сім"ю, тобто на 2-3 чоловіка. Та ще й не на кожну сім"ю, бо не у всіх були вклади в Ощадбанку. Тобто, якщо на рік давалась тисяча гривень, то це виходить десь по 80 гривень на місяць. Давайте розділимо їх ще й на двох членів сім"ї і виходить, що це буде по 40 гривень в місяць. Як підвищення зарплати чи пенсії на 40 гривень на місяць і то не всім може розкрутити інфляцію? Та й інфляція уже розгорнулась у листопаді та грудні, коли ніяких виплат взагалі не було. І чому збільшення статків лише одного Ахиметова на 6 млрд. доларів за рік - тобто, десь на 33 млрд. гривень по тому курсу, інфляцію не розкручує, а 6 млрд. гривень потрачених на виплади по компенсації за втрачені заощадження розкручує? І це лише одного Ахметова, я вже мовчу про Пінчука, Коломойського та цілого легіону довгунів. Ця братва збільшуючи статки, витрачаючи по тисячі гривень лише на щоденні ділові ланчі і тому подібне інфляцію виходить не розкручує, а от додаткових 40 гривень у гаманці пенсіонерки просто розбалансовують нашу економіку. Щось не вяжеться.
Sid Vicious
Показати IP
13 Грудня 2008 17:15
2Анонім 13 грудня, 10:32
Зайдіть в бібліотеку і візьміть почитати що-небудь з економічної теорії, потім щось товстеньке з макроекономіки, а після цього візьміть книгу "Гроші і кредит". Почитайте усе це у вказаному порядку і якщо у вас голова на місці і нормально працює, то перестанете бути бовдуром, дізнаєтесь багато цікавого, а також знайдете відповіді на свої питання.
Сергій
Показати IP
14 Грудня 2008 14:32
Всім. Те що робиться сьогодні в нашій країні не регулюється жодними економічними законами та логікою. З однієї сторони правильною є позиція людей, які читали та орієнтуються в економічних законах, з іншої позиція тих, хто ці закони не читав, майном не володіє, живе чи то вже жив (результат кризи)на одну зарплату. Чому? Та тому, що загальновідома теза про неможливість бути багатим у бідній країні дала про себе знати на практиці. Надута економіка 1000-ю подачкою ЮВТ, в декілька раз завишеними цінами на нерухомість, завищені відсотки по кредитах, в декілька раз нижчий від європейського обєм зарплати у структурі фінансів підприємств, та просто недалекоглядною політикою всіх урядів за часи незалежності створила велику кількість віртуальних грошей. Їх нема і ніколи не було, а вони (знавці економічних законів) думали що є. От вам і результат.
Sid Vicious
Показати IP
15 Грудня 2008 10:11
2Сергій Ви помиляєтеся, незважаючи на те, що певні елементи економіки України є гіпертрофованими з точки зору об'єктивності, наслідки таких диспропорцій "вилазять" якраз за усіма "правилами". Така ситуація, до речі, не однієї України стосується, а й багатьох більш економічно "правильно" розвинених держав. Це так само, як закони природи - ми можемо намагатися робити щось по своєму, а вони все одно рано чи пізно про себе нагадають.
Анонім
Показати IP
15 Грудня 2008 10:59
Sid Vicious. Я не хочу вступати з Вами в дискусію, бо я дійсно не економіст. Хоча не треба бути економістом, щоб зрозуміти, що в українській інфляції інші причини ніж виплата 1000 гривень. А щодо того, хто бовдур, то бовдур не той, хто не економіст і розуміє, що виплатою 1000 гривень таку інфляцію не розкрутиш, а той, хто читав (?) економічну літературу, розуміє, що не правий, але через свою впертість не хоче визнати правду. Більше з людиною, чий найпереконливіший аргумент в дискусії - слово "бовдур" спілкуватися не бажаю.
Сергій
Показати IP
15 Грудня 2008 12:27
Ця криза і є тією ситуацією яка повинна поставити все з голови на ноги
Sid Vicious
Показати IP
15 Грудня 2008 16:44
Шановний пане, ви бовдур тому, що спотворюєте факти і розписуєте, що вкидання в обіг готівкових грошей відбувається з розподілом по надцять гривень на місяць. А це БРЕХНЯ. В "розігрітий" дешевими кредитами і перенасичений грошами ринок протягом 2 місяців вбухнули близько 5-6 мільярдів гривень. Як по вашому, таке рапотове зростання ГОТІВКОВОЇ грошової маси ніяк не вплине на рівень цін? Якщо ви впевнені, що не вплине, то ви і є бовдур, як би прикро для вас це не звучало. Можливо, ви впевнені, що це не впилене, бо гроші вкинула шанована Вами ЮТ? Тоді це - до психолога.
Руслан Тимощук
Показати IP
16 Грудня 2008 10:19
2 Анонім 13 грудня, 10:32. Направду не думав, що дискусія по даному блогу триватиме так довго. Тому заглянув до підсумкового (так мені думалось) обговорення тільки зараз. Позаяк є декілька питань особисто до мене, то я на них і відповідаю. 1) В мене викликає негативні емоції популізм у будь-яких формах і на будь-яких стадіях: "популізм не на стадії приходу до влади (що вже, на жаль, стало звичним)..." (цитата з мого попереднього коменту). Ніякого схвалення чи благословіння популізму з мого боку Ви не побачите. 2) Оцінку дій і висловів Юрія Довгуна я виклав відповідно до конкретних фактів, а не домислів чи здогадок, базованих на політичній потребі. Також маю можливість оцінити послідовність позиції Юрія Довгуна з досвіду хоч і не дуже частого, але декількарічного спілкування з ним. Для мене є важливим спілкування з людьми, котрі в оцінці суспільних процесів мислять системними, а не емоційними категоріями. В іншому випадку ми просто оцінюємо акторську гру персонажів безкінечних політичних "мильних" опер.
Сергій
Показати IP
19 Грудня 2008 15:08
Для Sid Vicious. Ви вважаете, що в нас були дешевы кредити? На мою думку кредити були не дешеві, вони були легкодоступні
ВМ
Показати IP
22 Грудня 2008 17:27
Ми роглядаємо політику в особливих умовах, в умовах кризи. Співпраця банків і позичальників з метою роробки плану заходів по поверненню кредитів - найбільш прийнятний напрямок дій. Якщо не існуватиме заборони забирати заставлене майно,то на ринку нерухомості різко збільшиться пропозиція, а за цим цілий ланцюжок наслідків...Погодьтеся, в умовах відсутності роботи і зміни умов договору, багато людей стануть неспроможними повертати борги,...і банки перетворяться на агенства нерухормості. Чому ж не запропонувати реструктуризацію боргу, певні обмеження щодо вилучення майна та спільно вирішуквати наші проблеми:)!
«Зброя перемоги»: уряд затвердив перелік пріоритетних зразків ракет, дронів та роботів
Сьогодні 17:38
Сьогодні 17:38
Суд: будівництво на Кафедральній у Луцьку – законне. Протиправний припис про зупинку робіт скасований. Документ
Сьогодні 17:05
Сьогодні 17:05
На Донеччині загинув воїн з Ковельщини Іван Оніщук
Сьогодні 16:48
Сьогодні 16:48
Волинянин здобув перемогу на чемпіонаті Польщі з карате
Сьогодні 16:14
Сьогодні 16:14
Поради щодо обслуговування Geely MK
Сьогодні 15:41
Сьогодні 15:41
Завтра у Луцьку прощатимуться з Героєм Романом Босюком
Сьогодні 15:24
Сьогодні 15:24
У Рожищі назвуть вулицю на честь Героя Павла Чайки
Сьогодні 15:08
Сьогодні 15:08
Військовим курсантам збільшать виплати у 2025 році
Сьогодні 14:51
Сьогодні 14:51
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.