Тарас Літковець: Оголосимо бойкот долару та євро!
Колеги, я переконаний, що всі з жахом слідкують за небувалим ростом долара та євро. Або ж за падінням гривні.
Мене це також турбує, почасти тому, що й сам користуюсь кредитними коштами. Окрім того, як і більшість представників середнього класу в Україні, розумію, що за винятком спекуляції в цій жахливій каруселі, не має економічної обґрунтованості. Я, принаймні, не чув, щоб подорожчали фарба та папір для виробництва доларів.
Причому в усьому світі цей зелений папірець дешевіє, навіть у наших недемократичних сусідів – Росії, Білорусії, Грузії.
Знаю, мільйони українців за останні декілька місяців втратили і втрачають свої заробітки, а деякі, яких зовсім небагато, за рахунок цих мільйонів потроюють свої мільярдні статки з допомогою Президента, уряду.
Ви можете сказати, що це наслідки Світової фінансової кризи, та, на моє глибоке переконання, якби не доларові гойдалки, ми, можливо, і не знали б про фінансову кризу.
Закликаю всіх читачів «Волинських Новин» до бойкоту долара та євро в частині купівлі-продажу. Якщо сотні тисяч українців перестануть купляти ці валюти за неймовірними цінами, то на них впаде ціна.
Гроші – це товар, а жоден продавець не зацікавлений, аби його товар залежувався. Тому ціна неодмінно падатиме.
Переконаний: всіх високопосадовців, які замість економіки пам’ятниками та свічками займаються, на наступних виборах потрібно посадити не в урядові і президентські крісла, а на нари. За знищення середнього класу та довіри до банківської системи України.
P.S. – курс долара на вчора:
1$ - 29,4 Російських рублі в Росії, до кризи коштував 22 рубля
1$ - 2201 білоруських рублів, до кризи – 2000 рублів
1$ - 1,67 грузинських ларі
1$ - 9 грн, до кризи – 4,8 грн.
Блоги є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться.
Точка зору редакції Інформаційного агентства Волинські Новини може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує роль носія.
Точка зору редакції Інформаційного агентства Волинські Новини може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує роль носія.
Заарештували мого хорошого приятеля Бориса Пенчука. Того самого, який є автором серії книг про Донецьку мафію. Причому згідно інформації якою володію,зроблено…
Весь інформаційний простір «забитий» інформацією про війну Грузії з Росією і навіть блогери «Волинських Новин» висловили свою думку.
Переконаний це…
От саме там, і зі сторони проспекту Перемоги, потрібно будувати підземний перехід, а не на Театральному майдані.
Хоча владу більш…
Коментарів: 31
Анонім
Показати IP
14 Січня 2009 09:34
Антон, смело! А как же "Ющенко, так!"??? Кстати, согласна с вышеизложенным на 100 %.
Анонім
Показати IP
14 Січня 2009 09:42
Не знаю, як в Грузії, а в Росії долар дорожчає. Був 25 руб, став 31, а говорять і про 45-50
Vlad
Показати IP
14 Січня 2009 10:03
Вы Причому в усьому світі цей зелений папірець дешевіє, навіть у наших недемократичних сусідів – Росії, Білорусії, Грузії. себе противоречите.
1$ - 29,4 Російських рублі в Росії, до кризи коштував 22 рубля
1$ - 2201 білоруських рублів, до кризи – 2000 рублів
1$ - 1,67 грузинських ларі
1$ - 9 грн, до кризи – 4,8 грн.
Тут Вы сами написали, что у соседей тоже долар подорожал.
У Вас наверное много кредитов в разных валютах, в разных банках, в разных странах и голова закружилась, закружилась. И вот захотелось выпить закурить и написать. А в голову ничего не лезло как назло. Вот и решили.
А так написанно хорошо. В точку можно сказать.
Ольга
Показати IP
14 Січня 2009 10:59
Респект Антону!
Анонім
Показати IP
14 Січня 2009 12:02
Тоді чому в Імексбанку, який Ви представляєте, найвищій курс долара?
Анонім
Показати IP
14 Січня 2009 12:33
Молодець, Антон. От тільки лишається незрозумілим як бойкотувати долар, переважна більшість платить валютні кредити, тож купувати долари їм доведеться так чи інакше)
Підступна потвора
Показати IP
14 Січня 2009 12:38
То ви тіпа хабарі тепер тіко гривнями будете брати?
Катя я
Показати IP
14 Січня 2009 15:53
Я За!!! А шо робити коли за квартиру треба платити доларами? або там ще за шось. Вони прекрасно знають шо люди немають куди дітись і на цьому наживаються!!!
Кіллер
Показати IP
14 Січня 2009 16:37
Поки не буде ЗНИЩЕНА верховна зрада,каб мін і президент нічого не вийде.Знову ті самі [вирізано - цензура] будуть балатуватися до влади.Камаз з тротилом підігнати до ВР під час засідання і буде порядок.Так же і з прищавим поступити.Піночета тут не хватає!
Анонім
Показати IP
15 Січня 2009 08:48
Я би на місці Вашого директора, прочитавший такий ваш пост, просто зніяковіла та вибачилася перед працівниками банка і клієнтами за непрофесіоналізм свого працівника. Відібрала би у Вас диплом про вищу економічну освіту (якщо вона в взагалі у Вас в наявності) і відправила би свиням хвости крутити, де би Ви мали можливість їх та коровам розповідати такі дурниці про валютні курси!!! Позор Імексбанку!!!
Анонім
Показати IP
15 Січня 2009 09:16
Погоджуюся з попереднім постом. Ахінею написана повна :))) Через те, що в нас багато таких "банкірів" і починаються проблеми
Анонім
Показати IP
15 Січня 2009 11:08
А як вважає керівництво Імексбанку?
Анонім
Показати IP
15 Січня 2009 12:07
Суцільна дурня, яку міг написати тільки банкір.
Антон Сосновський
Показати IP
15 Січня 2009 14:05
Дякую анонімам за реакцію. Значить питання актуальне.
Економ
Показати IP
15 Січня 2009 15:51
Як займаючи таку посаду в банку можна написати таке "БСК" (брєд сивої кобили)? Можна звичайно попіаритися "нахаляву", але ж не на рівні сільської бабки викладати такі опуси! Антоне, у вас взагалі вища освіта є? Треба буде при нагоді Павлюку В. передати щоб перевірив у вас розуміння різниці між поняттями девальвація-ревальвація, а то з курсоутворенням вас на загальне посміховище виставили.
Анонім
Показати IP
15 Січня 2009 20:16
Анонімам, а де Ваші пропозиції на підняту тему? А то складається враження що у Вас долари під подушкою лежать.
Анонім
Показати IP
15 Січня 2009 20:19
Товарищи! Берегите деньги в общественной кассе, если они конечно у вас єсть!
Анонім
Показати IP
15 Січня 2009 21:07
Гроші – це товар, а жоден продавець не зацікавлений, аби його товар залежувався. Я, принаймні, не чув, щоб подорожчали фарба та папір для виробництва доларів. доларові гойдалки. Антоне, тебе вкачало?
Анонім-ІГОР))
Показати IP
15 Січня 2009 22:54
Шановний авторе, стаття, чи там запис у Вашому блозі, (як Вам більше до вподоби) дійсно актуальна. А от заклик винесений у заголовок мабуть-таки ні. Я лише наведу Вам та іншим дописувачам/читачам цієї "новини" Ваші ж висловлювання для порівняння...
1."Знаю, мільйони українців за останні декілька місяців втратили і втрачають свої заробітки, а деякі, яких зовсім небагато, за рахунок цих мільйонів потроюють свої мільярдні статки з допомогою Президента, уряду."
2."Закликаю всіх читачів «Волинських Новин» до бойкоту долара та євро в частині купівлі-продажу. Якщо сотні тисяч українців перестануть купляти ці валюти за неймовірними цінами, то на них впаде ціна." Вам тут нічого за смислом не суперечить?!
А тепер трохи реального життя: мені, як представникові вже зникаючого "середнього класу" довелося перед початком цієї української економічної вакханаліїї з метою убезпечення статків мого підприємства конвертувати його ліквідні залишки у більш стійку валюту, але не гривню тому, що вже на той момент ДЕРЖАВА (яка, до речі, існує в більшій мірі де-юре чим і де-юре і де-факто) на 1/3 вмить знецінило те, що наш колектив протягом року тяжко заробляв. І я, як всі ми зараз можемо переконатися, виявився далекоглядним. Зараз знецінення грошових активів нашого підприємства досягло б 2/3, а то і більше... А мені, за відсутності роботи, потрібно продовжувати виплачувати якусь вже сталу зарплатню, та платити податки... То де логіка в тих закликах, шо Ви тут оприлюднили?! Я Вам сам відповім за Вас - її зовсім тут немає, бо і не було з самого початку. З такими лозунгами за звичай до політики пруться, а не розпалюють у користувачів Інтернету буйні фантазіїї на тему : "А ми їх всіх на кіл...". ТОму перший крок Ви вже зробили. Другим кроком Вам подібним буде трансформація у точнісінько тих самих, проти кого підбурюєте народ (ПРоти чого боролись на те й напоролись.) Більше того у Вашому так званому "відкриваючому вічі" заклику міститься цілком аналогічне завдання уряду та владноможців - "вибити з населення всю валюту до копйки за найнижчими цінами". Бо, якщо Вам це до сьогодення не відомо валюту банки та фінустанови купують залюбки, а ось продають далеко не всі... І вінцем Ваших недалекоглядних мріянь, не дай того Боже, стане "затарене" по саме "ніхачу" ничим не забезпеченою гривнею населення в парі із галопуючою гіперінфляцією в умовах зупиненої промисловості та на фоні, де кожен 3-й працездатний вже скоро офіційно стане безробітнім. ТОМУ ЩО ТАКИМ ЯК Я ВЖЕ НЕДОВГО ЗАЛИШИЛОСЯ "ДИХАТИ" ...
Антон Сосновський
Показати IP
16 Січня 2009 14:44
Аноніму Ігору. Пане Ігоре знайдіть можливість зателефонувати мені, поспілкуємось на задану тему.
Ангелія
Показати IP
16 Січня 2009 15:34
В якому ж це університеті вчать, що вартість валюти визначається ціною паперу та фарби??? Коли грошова маса підкріплена обсягами виробництва, експорту тощо, тільки тоді вона має певну цінність.
П.С. Нещодавно прочитала анекдот: Джордж Буш вистрілив собі в голову із дробовика. На наступний день він застудився. - Це очевидно і про Вас також, тому що більшого протягу ніж у вашій пустій голові годі й шукати. Соромно має бути за таку відверту брєдятіну!!!
Анонім
Показати IP
16 Січня 2009 18:53
судячи з коментарів економістів у нас маса, всі розбираються, а що робити ніхто не написав.
Анонім
Показати IP
17 Січня 2009 19:08
і все таки правий Павлович, а всі інші язики в дупи позасовували.
Аня
Показати IP
25 Січня 2009 15:03
Дайте Антоне відповідь на запитання: а навіщо було брати кредити? По-моєму ви не бідували навіщо ВАМ кредит? Тим більше людина яка є працівником банку і знає про кредит більше нюансів як будь-хто?
Це до всіх:
Я дивуюся своїм знайомим які понабирали по енній сімі грошей в доларах на всі свої потреби! Чи ви думали що у вас завжди будуть гроші в панчосі набиті. Це ж яким треба бути щоб взяти гроші на 1000 років і потім тільки думати як же ж його виплатити; так що ще продати щоб заплатити кредит все ж таки стільки його проплатили і жалко машину віддавати банку! Краще буду кожен ранок їздити в переповнених маршрутках чим маю потім ще й залишитися без квартири! Чи то люди надіялись на інфляцію 90-х років? Зараз люди потрапили в такі ситуаціїх що ворогу не побажаєш :(
Антон Сосновський
Показати IP
26 Січня 2009 14:38
Ані. Ваше запитання не зовсім коректне, але враховуючи що я вважаю себе впринципі людиною публічною то очевидно маю дати відповідь. В мене є ряд проектів які потребують фінансування, а так як мам, тат,багатих родичів не має, довелось залучити ресурси. Ні в якому разі не шкодую, просто в черговий раз переконався, що бізнесу в рідьній ненці Україні треба ставити пам ятники і те що правила гри у нас змінюються тоді коли гра триває.
PS. Грошей в панчосі ніколи не тримав. Дякую за увагу.
Аня
Показати IP
26 Січня 2009 21:23
Дякую за відповідь. Я не вважаю своє питання компроментуючим!!! Це похвально коли в людини є плани,проекти особливо коли вони стосуються луцька його розбудови хоча ні, коли стосуються захисту, наданні допомоги його жителям, студентам,зокрема людям.
Антон Павлович ви ж розумієте це умовно!! гроші можна тримати і в трьохлітровій банці, а в кого доходи більші той і у відрі десятилітровому тримає. А хтось тримає вірніше тримав в Промінвестбанку:( !!! Це ще один доказ того,що панчоха - була і буде кращим місцем для зберігання грошей. Хіба не так?
Антон Сосновський
Показати IP
28 Січня 2009 10:04
Ані. По перше, я не назвав Ваше запитання компроментуючим. По друге, гроші в панчосі, незалежно від розміру панчохи додаткових грошей не принесуть, а можливо і навпаки через інфляційні процеси, стати купою папірців, я вже не говорю про любителів понишпорити в чужих оселях.
Аня
Показати IP
31 Січня 2009 17:00
А навіщо їх тримати в банку коли в потрібний мені момент банк ці ж папірці як ви називаєте не віддає відповідно до Указу Президента! Я і сама зароблю гроші на грошах ніж мають їх мені не вернути. Історія 2 блокбастер повторяється як колись в старі часи гроші люди добровільно занесли в банк. І це нікого нічому не навчило??????
Анонім
Показати IP
23 Лютого 2009 18:20
Такое мог написать только глупый человек.
Злий анонім
Показати IP
7 Квітня 2009 23:31
Можна я вдарю комбайнера, у нас їх двоє!;)
Анонім
Показати IP
14 Квітня 2009 19:41
Хворий Ви чоловіче,ой хворий :(
Росія пригрозила Польщі через відкриття бази США
Сьогодні 15:38
Сьогодні 15:38
Пам’яті Героїв: у Луцькому педколеджі – волейбольний турнір, присвячений загиблим на війні випускникам. Фото
Сьогодні 15:03
Сьогодні 15:03
На Харківщині загинув боєць з Волині Віталій Корень
Сьогодні 14:47
Сьогодні 14:47
Міжнародний кримінальний суд видав ордери на арешт прем’єра Ізраїлю Нетаньягу й ексміністра оборони Галланта
Сьогодні 14:31
Сьогодні 14:31
У США хочуть списати понад $4 мільярди боргу для України
Сьогодні 14:14
Сьогодні 14:14
Як вибрати насосну станцію для свердловини чи колодязя: ключові критерії та рекомендації
Сьогодні 13:58
Сьогодні 13:58
Артем Чех у Луцьку презентує «Пісню відкритого шляху»
Сьогодні 13:41
Сьогодні 13:41
В Ісландії відновилося виверження вулкана на півдні острова
Сьогодні 13:08
Сьогодні 13:08
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.