USD 41.30 41.80
  • USD 41.30 41.80
  • EUR 41.30 41.80
  • PLN 10.40 10.65
Протоієрей Віталій Собко: Який журналіст – такий і священик?

Час від часу ЗМІ поширюють новини, де священики є негативними фігурантами. Кожного разу така інформація дуже засмучує, бо мені, як і багатьом моїм братам-співслужителям, відомо: добросовісне, святе служіння Богові і людям – це непросто й нелегко. З року в рік треба наполегливо працювати, докладати лепту в розвиток Церкви. Та ось люди дізнаються про діяння «чудотворця» – і... таке враження, що праця багатьох пастирів добрих дискредитована. Що будувалося протягом тривалого часу – руйнується вмить. Принаймні в очах тих, хто довіряє ЗМІ.
Таких історій наслухався й начитався, на жаль, чимало. Але публікація головного редактора «Волинської газети» Володимира Данилюка Що робить батюшка на пляжі? (№ 34) зачепила особливо. Тому, що оповідається не про одного служителя, не про один випадок. Тому, що тут є певна спроба аналітики, автор же – це не пересічний журналіст, а головний редактор видання, де серед засновників зазначено облдержадміністрацію.
Стаття В. Данилюка викликала змішану реакцію: і здивувала, й засмутила, й обурила. Йдеться про поганих священнослужителів, які, коротко переповідаючи: «під виглядом служіння насправді займаються клоунадою», п’яні керують автомобілем, у майці й шортах ходять на пляж, використовують в особистих цілях безкоштовну працю людей, беруть пожертви в необмеженій кількості, не даючи здачі, тощо.
Щодо кожного моменту можна було б дискутувати, щось спростовувати. Дещо в цій статті взагалі не витримує критики, дещо вказує на необізнаність журналіста в даній сфері, але так чи інакше – не мені примушувати його заглиблюватися в усе це. Автор має право висловлювати свою думку як хто завгодно: ревний чи формальний християнин, просто невіруючий чи свідомий богоборець.
Гріховні вчинки людей виправдовувати не слід. І я не маю тут наміру захищати співслужителів, які дійсно завинили. Але хочу глибше поміркувати про порушене питання й закликати до цього насамперед автора публікації, інших журналістів, а також усіх, кому болить ця проблема.
Гадаю, ми б дуже цінували те, що серед знайомих є бодай одна людина, яку можна визнати зразком християнських чеснот, прикладом. Звичайно, це мав би бути саме священик. Хотілося б, щоб таких отців було більше, а ідеально – на високому рівні мають бути всі духовні наставники. Хоча розуміємо, що святим бути дуже важко. Більше того: непросто бути й справжнім православним християнином. Нелегко бути навіть... достойним, гідним журналістом. Адже складно не писати приховано-замовних публікацій, не друкувати гороскопів, не рекламувати ворожок тощо.
Але повернімося до священиків. Пропоную до уваги дві думки.
1. Яка мета публікацій про поганих священиків? Чого прагне автор домогтися поширенням такої інформації?
Відкиньмо такі можливі причини, як сенсаційність задля тиражності, свідому дискредитацію Церкви та інше. Припустімо, що в автора найблагородніша ціль: він прагне, щоб унаслідок розголошення негідної поведінки священик розкаявся, парафіяни на нього вплинули, церковна влада вжила відповідних заходів і щоб іншим пастирям була засторога.
Чи можна таким способом досягти цієї мети? Так, шанс є, хоч і невеликий. Невеликий, бо йдеться про процеси такої складності, що на них неможливо суттєво вплинути газетяреві. Але чи можна цей шанс не впустити або й збільшити, використовуючи замість гострого пера інші засоби? Безперечно, – скажете ви. Та навіщо? Адже зброя журналіста – викривальне слово!
Так, зброя журналіста – викривальне слово. А чи може це слово бути руйнівним? У даному випадку це слово спрямовано на славу Божу чи славу... диявола?
Переконаний: якщо зважити ось такий доробок на терезах користі/шкоди, то негатив переважить. Є ще в наш час багато таких, які вагаються навертатися до Бога, до Його Церкви. І якщо хоч одна душа спокуситься цією публікацією і відкине Христа – наслідки будуть сумні. Насамперед – для автора.
Тут мені як представникові Церкви можна закинути: ви, мовляв, подбайте, аби священики були порядні, тоді журналістам не доведеться писати невтішні новини. Погоджуюся, дбати про це треба. І не стверджую, що писати про гострі питання церковного життя зась. Проте твердо переконаний: річ не в тім, чи писати, а в тім – як писати!
2. Звідки беруться священики? Може, Господь вирощує їх десь, скажімо, на Марсі, а потім, коли вони досягають відповідного рівня досконалості, засилає на Землю? Мушу засмутити і шановного Володимира Данилюка, і всіх його колег: диякони, священики, єпископи і навіть Патріархи зазвичай народжуються від вас – мирян. Ось таке замкнене коло: отці виховують вірян, віряни народжують і виховують майбутніх отців.
Церква – велика спільнота. Ми всі відповідальні за неї. Тобто за себе й наших ближніх. Отже, і я, і брат Володимир, і інші християни відповідальні також за те, «що робить батюшка на пляжі?» Причому незалежно від того, знаємо чи не знаємо правильної відповіді на це запитання.
Не люди, а Сам Господь посилає нам Своїх священнослужителів. Трапляється, на жаль, що Він попускає бути нашими пастирями негідників, на яких ми, мабуть, заслуговуємо. Але ніхто не боронить показати достойний приклад. Народжуймо синів, виховуймо їх у благочесті, допоможімо їм розпізнати в собі покликання згори, посилаймо в семінарію – нехай стають світлом для світу, сіллю землі. Якщо ні – просто станьмо активнішими членами церковної громади, молімось за наших пастирів, допомагаймо їм бути кращими, благотворно впливаймо на розвиток нашого Християнства. Якщо й це ні, то будьмо хоча б добрими людьми та достойними журналістами, вчителями, лікарями. Адже саме від нас можуть народитися духовні провідники майбутнього...
      Блоги є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться.
      Точка зору редакції Інформаційного агентства Волинські Новини може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує роль носія.
Пропозиція відкрити блог на новому волинському веб-ресурсі застала мене дещо зненацька. Раніше вирішив, що не витрачатиму часу на таке. Але…
Під таким заголовком в «Експресі» опубліковано статтю про собачі бої, які днями проводилися здебільшого по Західній Україні. Повідомляється, що господарі…
Добре було б, якби священнослужителі УПЦ МП прочитали коментар керівника Синодального відділу РПЦ з взаємодії зі збройними силами і правоохоронними органами протоієрея…
Коментарів: 29
Клерикал Показати IP 17 Вересня 2008 09:18
О, а де Сашко Пирожик із захистом журналістів та свободи нести всяку дурню? Сашко чекаємо від тебе чергову статтю на захист свободи слова від зазіхань клерикалів.
Анонім Показати IP 17 Вересня 2008 10:37
Саященики повинні бути зразком для мирян. І церковне духовенство повинне за цим слідкувати. Да, миряни переживуть неадекватну поведінку священика, але за цей час могло кілька людей стати більш морально відповідальними, беручи приклад з батюшки.
Маруся Показати IP 17 Вересня 2008 10:38
Не ми обираємо собі батюшок - не нам їх критикувати. Зрештою, йдучи до церкви, ми йдемо не до батюшки, а до Бога. До того самого, який цього священика - хорошого, мудрого чи нікчемного та недостойного - нам поставив. А посилає Він зазвичай "по вірі нашій". Якщо мирянин смітинку в оці ближнього бачить, а колоди у своєму не помічає" - то його і "золотий" батюшка не задовольнить. Ми - діти таких батьків, на яких заслуговуємо. Ми маємо таке духовенство, яке цілком відповідає нашій духовності. Про Бога більше думати треба, батюшка - всього лиш посередник між Ним і нами. І "лакмусовий папірець" Вашої, Вашої і Вашої, панове, віри.
Ігор:) Показати IP 17 Вересня 2008 11:27
Клерикальна каста - це передусім утриманці. Так, утриманці, бо утримує їх (багато хто з останніх статків) простий люд: будує хати і церкви (місце для їхнього приватного церковного бізнесу), годує і поїть. А воно, утриманець, розніжений нероба, ще й руку (точніше, не руку, а кулака, а в тому кулаку - соняшникове насіння, бо єдина робота деяких отців - насіння попльовувавати) тицяє, щоб йому її цілували. Ну не нахабство? Постскриптум. Виявляється, це Данилюк винен, що батюшка п"яним по пляжу вишивав!
Сава Вітер Показати IP 17 Вересня 2008 12:56
Клерикале, свобода слова не знімає відповідальності. Свобода збільшує відповідальність. Треба вміти передбачати наслідки своєї писанини. Ігоре, в кожній галузі є хороші й погані люди. Є розніжені нероби, а є трудоголіки. Це стосується й священства. Тому не треба всіх під одну гребінку. По-друге, з чого Ви зробили висновок, що автор звинувачує Данилюка в поведінці отця на пляжі? Уважно вчитайтеся ще раз. А якщо й звинувачує, то рівно ж настільки, наскільки й себе.
Анонім Показати IP 17 Вересня 2008 13:14
Не Господь нам посилає священників а вони самі вилазять нам на голову і паразитують на нас, самі ж в той час ведуть себе аморально і зажерливо.
Сава Вітер Показати IP 17 Вересня 2008 13:27
Аноніме, Ви думаєте, що той факт, що деякі священики вилазять на голову, означає що вони стали священиками без волі Божої або Його попущення? Якщо так думаєте, то це помилка! А погані священики поводяться так, як їм це дозволяє церковна спільнота. Не дозволяймо їм опускатися і все буде гаразд!
Ричук Показати IP 17 Вересня 2008 13:47
Та насправді все просто - кожен сприймає церкву в міру своєї віри. Більш "продвинуті" у вірі просто знають: батюшка у шортах на пляжі - фігня порівняно з власними гріхами, яких може виявитися у два рази більше, як у того батюшки, якому у душу ж не заглянеш... Якщо дозволите дати пораду: церква повинна як священиків, так і мирян привчати до того що батюшка - не більше ніж звичайна людина, просто з особливо відповідальною роботою. Як лікар, наприклад. Впевнений, що не всі знають, що батюшки, наприклад, теж сповідаються! Та й яке мирянину діло до того, в яких штанах ходить батюшка, якщо мирянин точно знає: коли він до священика звернуся, той йому точно допоможе і пояснить як ..ну, наприклад як в пекло не попасти після смерті :-). Нікого ж не дивують лікарі, які курять. І ще одне. Церква завжди була особливою суспільною інституцією. А такий інструмент як піар (у вияві прес-служби, якщо бути конкретним) об"єктивно зіштовхує її з пресою, яка завжди відрізняла "незалежну інформацію" від "офіційної позиції". Тому, отче Віталію, хотілося б більше позитиву від прес-служби. Благодійність, просте і зрозуміле пояснення церковннх традицій, відповіді на питання типу "чи варто ходити в церкву" - набагато кращий піар, ніж конфлікти з журналістами і неправильний Московський патріархат. Чого б блог і для цього не використати? ;-) Отче, без образ, я щиро :-)
Серафима Показати IP 17 Вересня 2008 13:50
Думаю, має рацію Маруся з приводу, що кожен іде до церкви, а бачить те, що йому ближче - хтось Бога, хтось - бізнес, хтось - аморальність і зажерливість. Кожен міряє по собі. Аноніму 13:14 - Саме Господь посилає нам усі випробування у цьому світі - і чи ми їх витримаємо - уже питання до кожного з нас. Мабуть, несильна Ваша віра (якщо вона взагалі є :(...) Знала б Ваше ім’я, помолилася б за Вас - так, як за р. Б. Володимира - за вразумління, за прощення гріха осудження і Богохульства.
Маруся Показати IP 17 Вересня 2008 14:04
Якщо тут полемізують виключно безпринципні журналісти та ревні християни - тоді мені не сюди. Але мушу сказати таке: на себе подивіться, перш ніж батюшок гімном поливати - тим, у якому самі больбаєтеся. Бо так само, як і вони часом порушують неписаний кодекс духовного отця, так і Ви, вельмишановні, ігноруєте журналістську етику. Особливо, коли йдеться про гроші, а особливо у передвиборчі "жнива". Зрештою, у кого більше "прав порушувати права" - не нам судити. Так, серед священиків є люди, які, м"яко кажучи, не відповідають цьому званню. Це погано і в жодні ворота на лізе. Але писати статті про поганого батюшку і тим паче узагальнювати його аморальні вчинки - не вихід. Йому від цього соромно не стане, а якась заблудша душа, яка роками збирається "завтра до церкви", так туди і не потрапить: а раптом там батюшка "неправильний"?..
Бодя Показати IP 17 Вересня 2008 14:51
Нічо ви не понімаєте! Навпаки - батюшці, який ходить в шортах, не так страшно і не так стидно розказувати, ЯК згрішив, з ким і скільки разів :))) А до того, що бороду до пупа завів та брови насупив, не те що сповідатися - підійти страшно!
АнонімКа Показати IP 17 Вересня 2008 15:29
Про себе: коли я вперше прийшла до батюшки - перелякана, вся в сльозах-соплях - і почала вигрібати торбу назбираних за роки гріхів, він сказав, що у своїх проступках я нагадую йому... його ж самого. Він просто визнав, що теж помилявся. Навряд чи я повернулась би до того самого вівтаря, якби мені перед носом повчально потрусили пальчиком. Мене підкупило те, що батюшка, який потім став моїм духовним отцем, відверто визнав свою гріховність, а відтак свою земну сутність. А це до теми: не такий, на мою думку, страшний батюшка, який "пропустив" келишок-другий, скупався в морі (не в рясі ж йому, даруйте, плавати) чи з'їв кільце ковбаси у Великодній піст. Думки - гріховніші.
о. Віталій Собко Показати IP 17 Вересня 2008 15:35
Усім дякую за цікаві коментарі: і позитивні, й негативні. Вдячний за підтримку та критику. Наголошую, що не ставив собі за мету виправдовувати гріховні вчинки своїх колег і, тим більше, власні. Хотілося, щоб читачі побачили проблему через призму моїх "окулярів".
Мирянин Показати IP 17 Вересня 2008 15:36
Ісус сказав їм: «Чим ви стурбовані? Поправді я кажу вам, всі священники, які стоять перед тим олтарем, викликають моє ім’я. Ще я кажу вам, моє ім’я було написано на [...] покоління зірок через людські покоління. [І вони] саджали дерева без плодів, у моє ім’я, ганебним чином.» Ісус сказав їм: «Ті, кого ви бачили за прийняттям пожертв коло олтаря, — це ті, хто ви є. Це — бог, якому ви служите, а ви — ті дванадцять чоловіків, котрих ви бачили. Товар (cattle), що ви бачили, принесений для жертви, — це багато людей, котрих ви збиваєте з пуття [40] перед тим олтарем. [...] буде стояти і так використає моє ім’я, і покоління благочестивих залишаться вірними йому. Після нього інший чоловік буде стояти там від [блудників], і інший [буде] стояти там від убивць дітей, і інший від тих, хто спить з чоловіками, і тих, хто утримуються, і решта людей скверни, і беззаконня, і помилки, і тих, хто каже: „Ми як ангели“; вони — зорі, котрі доведуть все до його закінчення. Бо для людських поколінь було сказано: „Се Бог прийняв вашу жертву з рук священника“ — себто, служителя помилки. Але є Господь, Господь всесвіту, хто заповідає: „У останній день будуть вони ввергнуті у сором“.» Євангеліє від Іуди
Ігор:) Показати IP 17 Вересня 2008 16:32
Так, Марусю, тут полемізують виключно безпринципні журналісти. Це вони, безпринципні журналісти, збирають, наприклад, з громад сіл Пнівне та Волиця Камінь-Каширського району по два рази на рік картоплю буцім-то на потреби духовної семінарії, так наче семінарія споживає картопельки більше, ніж Чорноморський флот України та Росії, разом узятий. Не знаєте, де опиняється та картопелька? Думаєте, семінаристи їдять???? Ну-ну))))))))
Сава Вітер Показати IP 17 Вересня 2008 17:26
Ігоре, до чого ця мова? Звичайно, що цю картопельку їдять і в семінарії, і в сім’ях її викладачів, і, мабуть, в управлінні єпархії. А Вам що, заздрісно, що люди їх підтримують? Якщо вважаєте це зловживанням, то, принаймні, називайте конкретні факти. Ось мені, наприклад, відомо, що згадані Вами села, це парафії УПЦ МП. А у Вас яка конкретика? Може знаєте цифри, прізвища?
Ігор Показати IP 17 Вересня 2008 18:09
Саві Вітру. Заздрісно, що підтримують? Шановний, це вимагання, а не християнське прохання підтримати. Втім, я так і знав, що в усьому винуватий клятий московський патріархат.)))) А ви ніколи не задумувалися, чому такими швидкими темпами на Волині зростає кількість протестантів?
Анонім Показати IP 18 Вересня 2008 01:05
Мені здалося, що матеріал несе обурення, протоієрея, породжене корпоративною етикою священнослужителя. Особа Данилюка - доволі суперечлива, але рука у нього набита, ач яку тему зачепив... то його робота така, під адвоката диявола косить...наслідком статті має стати жорстке самобичування церковних урядників, та розкаяння за колег своїх, за негідні вчинки їх, мерседеси, здобуття прибуткових парафій сумнівними методами та інші, чисто людські зловживання, а не вишукування у Данилюка усі мінуси письменства на швидкоруч. Прості миряни усе стерплять: й виступи політиків на релігійні свята перед паствою у Соборі, й окреме їх причастя в першу чергу, яко осіб вельми шанованих...та чи пробачить Бог грішників, що проявили сваволю по відношенню до священного звання - душ пастир? Подумаймо про це, та й позбудемося негідних пастухів, що гонять отару до прірви. Скажете де ж милосердя? Милосердя у тому, аби прогнавши п`яного ковбоя очистити відповідальну ділянку служіння для якісного виконання непосильної для багатьох місії - бути священиком. Таке вигнення - сприятиме покаянню й, можливо, спасінню немудрих грішників. Та, на щастя, це вже не нам це вирішувати...
о. Віталій Собко Показати IP 18 Вересня 2008 10:47
Ігоре, якщо це вимагання, то Ви безперечно маєте рацію. Тут я поділяю Вашу думку. Окрім того, я не вважаю, що у всьому винен Московський Патріархат. Щодо протестантів – також погоджуюсь із Вами, Православ’я значною мірою винне в тому, що наші люди переходять у протестантські спільноти.
о. Віталій Собко Показати IP 18 Вересня 2008 10:59
Аноніме (18 вересня, 01:05), якщо Ви побачили в моєму записі обурення, породжене корпоративною етикою священиків, то мені б дуже хотілося уточнити таке. Якщо це й згадана етика, то лише в позитивному значенні цього слова. Адже я неодноразово підкреслював, що не виправдовую гріховні вчинки будь-кого, а насамперед – свої. З усім іншим, про що Ви написали, загалом погоджуюся, хоча певні моменти дискусійні: треба розглядати кожен випадок зокрема. І буду дуже радий, якщо публікація В. Данилюка не погіршить, а покращить ситуацію. Тішить Ваша рішучість, і, дай Боже, щоб вона не обмежувалася лише словами.
о. Віталій Собко – Юрію Ричукові Показати IP 18 Вересня 2008 11:25
Дякую за підтримку. Щодо піару, то тут, мабуть, Ви дещо ототожнили мене як священика і як прес-секретаря єпархії. Тому уточнюю: цей запис – моя приватна думка, моя реакція на публікацію. Тому вона подана в блозі. А офіційне – в заявах, прес-релізах на сайті Pravoslavja.lutsk.ua та «Волинських єпархіальних відомостях». Щодо іншого – цілком погоджуюся і буду так намагатися працювати.
упц кп Показати IP 19 Вересня 2008 00:19
http://www.risu.org.ua/ukr/religion.and.society/other_art/article;24690/#news_comments цей матерял обговорюється в дайджесті служби RISU за наведеною вище адресою
Марк Показати IP 19 Вересня 2008 09:22
Цікаво, чому це такий "досвідчений" журналіст Данилюк сам не спитав батюшки на пляжі що він там робить. Якщо це його дуже цікавило, то міг би там же і отримати відповідь. Але найшвидше що не цікавило, бо для чого питати, коли дуже хочеться щось гостре написати, та й "відповідь" напевне виношувалась ще до інценденту. Але для нас всіх так і залишиться таємницею, що ж робив на пляжі християнин Данилюк Володимир? Не підкажете?
Анонім Марку Показати IP 23 Вересня 2008 15:46
І до чого...
миколка Показати IP 8 Жовтня 2008 09:07
Пане Віталію, не сприймайте Данилюка настільки серйозно. Ну яка ж це аналітика? Просто автор прокоментував анекдоти та плітки ("був свідком розмови двох літніх жіночок", тобто "інф. агентстсво "ОБС"). Мені здається, що сюжети для статті Данилюк брав ще з публікацій радянських часів.
Данилюк Показати IP 27 Жовтня 2008 19:35
"Так, зброя журналіста – викривальне слово. А чи може це слово бути руйнівним? У даному випадку це слово спрямовано на славу Божу чи славу... диявола?". Так написав глибоко шанований мною громадянин та багочестивий священослужитель отець Віталій Собко, і мені стало сумно. Таке враження, що він сприйняв публічні роздуми щодо місця та значення духовних осіб в нашому суспільстві або на свою особисто адресу, або на адресу Української Православної Церкви Київського Патріархату. Шкода. Йдеться ж не про певний патріархат, "честь сутани" якого треба так відважно захищати. Йдеться про проблеми, які були до нас, є зараз, але таак не хотілося б, щоб вони залишилися після нас. На доволі таки дивне запитання отця Віталія даю як мирянин пряму відповідь:щиро сказане Слово ніколи не може бути руйнівним, а судити, сказане воно во славу Божу чи на користь поганої істоти, яку я навіть називати не хочу, це, вибачте, судити не нам. Є Вища сила, яка усе й визначить. Але якщо заклик до піднесення ролі священослужителів різних релігій і конфесій у нашому суспільстві є "шкідливим", якщо нашу духовність оцінювати тільки текстами прес-релізів, то, вибачте, ми так скоро і до вогнищ "святої інквізиції" дійти можемо. Чи не так? І останнє. Коли я спсотерігав, як штурмували Луцький собор і виганяли звідтіля владику Варфоломія, то як журналіст об'єктивно висвітлював увесь хід подій. А як православна людина, яку хрестили в цьому храмі, чомусь сподівався, що після цього серед православного люду і духовенства відбудеться Великий процес Великого очищення від гріховності. Але, виявляється, штурмами таку тонку матерію як Віра не здолати. А раз так, то ті, хто обрав сенсом свого життя благородну і святу місію служіння Господу, мають бути для нас взірцем для наслідування. А той, хто випадково чи з користі затесався в лоно Церкви, той повинен знати, що ніяка сила не відгородить його ні від суду Божого, ні від осуду людського. Отже, якщо людина в формі офіцера матюкається в громадському місці, я обуруватимуся цим, але це зовсім не означає, що я зневажаю Збройні Сили України. Якщо лікар робить операцію на апендицит, а з'ясовується, що пацієнтка була... вагітною, то я також буду обурюватися. Проте й це не означає, що я підриваю основи системи охорони здоров'я. Якщо футболісти бездарно проводять матч, і я критикую їх за відсутність бійцівських якостей, то це не означає, що "Данилюк - ворог волинського футболу". І якщо я не хочу, щоб хворі бабусі копали майже гектар картоплі дебелому чолов'язі, який по неділях і святах править у збудованій селом церкві,то це, отче Віталію, зовсім не означає, що я менше від Вас хочу, аби Українське Православ'я врівень з іншими релігіями лише квітли на нашій землі, допомагаючи людям очищати її від скверни. Коротко. Усе.
к:)віточка Показати IP 4 Грудня 2008 20:29
стаття цього Данилюка зовсім не підтверджена реальними фактами. Десь почув, десь побачив... І взагалі, яке право має пан Володимир осуджувати священнослужителів??
Галка Показати IP 8 Липня 2009 11:29
Я знаю чимало прикладів, коли священнослужителі поводять себе далеко не по Біблійних законах. Але знаю і чимало таких, які справді живуть з вірою і несуть її. Так само я знаю багато журналістів, які несуть високооплачувану брехню, наклепи і т. д., разом із тим читала чимало гарних та якісних матеріалів. А стосовно пляжа, то вибачте, шановні, а шо священнику мішок на себе одягати? Чи він не така ж людина, як ми? Не треба плутати священнослужителя зі святим духом - це трішки різні речі. І дивно, що матеріалів про те, як журналісти беруть гроші за замовні матеріали дуже мало, хоча це трапляється, мабуть, досить часто....
свяшеник Показати IP 27 Лютого 2012 11:51
ознайомившись зі всіма коментарями ,хочу сказати,журналіст оцей,Данилюк,просто інтригант,що поняття не має ні про віру ,ні про священство,просто чоловік пропіарився,хто знає чи взагалі він бачив того священика на пляжі,а всі хто любить про священика попліткувати,будь ласка,пильнуйте себе,гідно виховуйте своїх діточок,забезпечуйте гідне майбутнє для церкви,України і для своєї родини,і для спасіння своєї душі,і до храму спішіть не тільки тоді,коли треба вже конче працю священика,але ікожної неділі і свята,не заставляйте Великого Бога чекати на вас,нехай Господь благословить ВАС!

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.

Система Orphus