USD 41.15 41.45
  • USD 41.15 41.45
  • EUR 41.35 41.70
  • PLN 10.28 10.45
Олександр Машлай: Чи будуть в Луцьку нові дитячі садки?
Однією з обіцянок Януковича на минулих президентських виборах було покращення демографічної ситуації в країні. Із витягу з передвиборчої програми, тоді ще кандидата в Президенти: «Моя мета – п’ятдесят мільйонів громадян України вже у 2020 році. Гарантую системну і довгострокову підтримку української родини. Вже з 2011 року при народженні першої дитини українська родина отримає 25 тис. грн., другої – 50 тис. грн., третьої та кожної наступної дитини – по 100 тис. грн. Гарантую щомісячні соціальні виплати на кожну дитину: при досягненні нею 3-річного віку і до 13 років родина отримуватиме щомісячно по 250 грн., а з 13 до 18 років – по 500 грн. Кожній дитині – гарантоване місце у дитячому садку».
В принципі дуже позитивні зміни і навряд чи є люди які були б проти таких реформ. Скажу навіть більше, якщо вдасться їх втілити в життя, то справді народжуваність зросте. Вже сьогодні, навіть при вдвічі нижчих виплатах, можемо спостерігати такий собі «бебі-бум» в нашій області, яка по цих показниках лідирує в Україні.
Та тільки не знає мабуть наш Президент, що мало народити дитину. Потрібно її ще й виховати. А ось тут починаються проблеми.
Сьогодні для того аби в Луцьку влаштувати дитину в садок на чергу потрібно ставати одразу після її народження. І проблема не в тому, що процвітає хабарництво, а в тому що елементарно в садочках не вистачає місць. Під спальні переобладнуються ті приміщення, які для цього не передбачалися. Не краща ситуація із майданчиками для гри, які, в кращому випадку, морально та технічно застарілі і часто небезпечні для дітей. А в гіршому – мають сусідами стихійні автостоянки і дітлахи замість свіжого повітря вдихають бензиново-вихлопні «аромати» автомобілів.
Якщо сьогодні така плачевна ситуація із дошкільними закладами, то що буде коли за дев’ять років нас буде на 4 мільйони більше? І ці всі 4 мільйони – це діти, які повинні йти до дитячих садочків, а потім до школи! Для статистики – сьогодні в Україні дітей дошкільного віку приблизно стільки ж.
Для того аби справитися із таким напливом дошкільнят, вже сьогодні повним ходом повинні йти будівництва нових садків та реконструкція старих. Причому в основному останнє. Бо, по-перше, на сьогодні в Луцьку вільних ділянок під будівництво майже не має. А по-друге, мама, живучи на вул. Гордіюк, не поведе дитину в садок десь за «ківерцівське кільце».
Якщо уряд Азарова думає що такі глобальні роботи по всій території України можна зробити за рік-два, то він помиляється. Чи можливо таке будівництво має здійснюватися за рахунок місцевих бюджетів? Тоді варто левову частку податків залишати на місцях, а не забирати в Київ.
Масла у вогонь підливає й ініціатива міністра освіти та науки Табачника. З його «легкої руки» тепер кожній дитині рекомендовано (а фактично необхідно) здобути дошкільну освіту. Звичайно, діти що зараз виховуються бабусями, дідусями і мамами-домогосподарками будуть змушені відвідувати дошкільні заклади чим лише загострять проблему із садочками.
Тож чи готовий уряд Азарова взятися за втілення обіцянок даних Президентом? Чи можливо команді «реальних реформаторів» варто щиро зізнатися, що нічого цього не буде, бо ж як в приказці: «Обіцяного три роки чекають», а там дивись нові вибори намалюються і знову можна обіцяти.

      Блоги є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться.
      Точка зору редакції Інформаційного агентства Волинські Новини може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує роль носія.
21 серпня я спільно з однодумцями вирішили прибрати Гущанський парк (той що біля Шовкового комбінату). Принагідно, дякую всім тим хто…
Конкурси на здійснення перевезень на нових маршрутах №№ 33 та 34, оголошених міською радою, провалилися. Так, досі автобуси не почали…
У Луцьку в Центральному парку культури та відпочинку імені Лесі Українки сьогодні встановили нову скульптуру двох кликунів
Коментарів: 39
Світлана Показати IP 16 Серпня 2010 21:15
А Ви пане Машлай хоч в одному дитячому садочку були? З трудовими колективами зустрічались? В курсі їхніх проблем? Тут кожен може писати, а як до діла то нікого немає.
rusych до Світлана Показати IP 17 Серпня 2010 12:19
Взагалі-то наскільки я зрозумів тема статті не проблеми персоналу дитячих садків, а проблема відсутності там місць. Це до колективу садка ніякого відношення не має. Навіть якщо вирішити всі проблеми вихователів, збільшити їм зарплату в 5 раз, то садки більшими не стануть.
Олег Показати IP 16 Серпня 2010 21:52
ТА обіцянкі цяцянки,Янукович реально показав,що він заби на народ України,тому не дарма на нього вінки падають і блогери атакують! Не здивуюсь,якщо після цього коментаря мені повістка на допит у СБУ! А проблема то реально-РЕАЛЬНА,а займатися нею нікому! Можна було б покласти це все на руки територіальної громади,яку представляють міські ради,однак як показує досвід,їм аби землю продавати і бордюри будувати та лобіювати свої бізнес-інтереси! У нас такий менталітет,що ми ніколи не дбаємо про профілактику проблеми,а лише про її наслідки,от коли буде нас 50 млн. і не буде їх всіх куди дівати,тоді і почне чухатися за голову Янукович-молодший! До того ж тепер Табачник хоче зробити обов'язковою не тільки середню освіту,а й і дошкільну! Ну то хай і будує дітям садочки,як то кажуть цеглину і бетон йому в руки!
Лучанин Показати IP 17 Серпня 2010 08:29
Справді обіцяли на виборах багато, а як до діла, то робити немає як. В мене таке враження що політики спочатку наобіцяють, а потім думають як це все виконати. Має ж бути якась стратегія розвитку. Обіцяєш підвищити народжуваність подумай де та дитина вчитися буде, чи школи є, чи є садки. Якісь молодіжні кредити мають бути щоб ті діти жити мали де!
Волиняка Показати IP 17 Серпня 2010 08:33
Да,садків не вистачає. А може просто фірми виселити які по половині приміщень арендують в тих садках? думаю це в компетенції міської влади!
Галина Показати IP 17 Серпня 2010 09:03
Те що не вистачає дитячих садочків - це справді проблема, а те що там іще є проблеми - ніхто ж не заперечує!!! Напишіть ще хтось про проблеми, які треба вирішувати. Як тих дітей родити, якщо потім нема як їх виховувати. Зараз за все заплатять батьки (ремонти, подарунки вихователям, їжа...) хоч збудуйте...
rusych Показати IP 17 Серпня 2010 12:23
А якщо до конкретних пропозицій, то я б пропонував міській владі домовлятися із забудовниками. Мовляв ми вам ділянку в 50 соток безкоштовно під комерційний житловий будинок, а ви нам садок побудуєте в такому-то районі, чи школу. І жорстко контролювати ці домовленості. Бо справді грошей з Києванедочекаєшся.
ІДЕЯ!!! Показати IP 17 Серпня 2010 12:27
А давайте відкриємо приватний дитячий садок. На державу все одно надії мало :)
лідія до ІДЕЯ!!! Показати IP 17 Серпня 2010 19:01
це гарна ідея,але як почнете дозволи збирати і все таке...Не все так просто.Скоро буде таке:хтось з педагогічною освітою сидітиме вдома а сусіди з навколишніх будинків будуть приводити на день дітей. Але це ж, скаже влада,незаконно!!! а шо тим людям робити? - неясно!
Скажена Мама Показати IP 17 Серпня 2010 16:10
А хай би кожен з кандидатів в мери взяв під патронат хоча б по одному садочку і виділив якусь допомогу. Такий собі конкурс. Це було б дієво. Я сама мама і можу тут настрочити стільки про проблеми, що читати замахаєтесь. Як і кожна мама, в принципі. Але писати всі ми охочі, а як до діла, то "ой, а в бюджеті кошти не закладені". А ще дратує, коли сама влада зробить примусові канікули, а потім ще ходи довідки збирай, хоча моя дитина здорова була, тьфу-тьфу, і не по своїй вині садок не відвідувала. А про ціни на продукти ніхто не піднімає тему. Це, блін, якийсь мудак тендер виграє, а потім картошку в нього мусимо купувати по 6 гривень за кіло, коли на базарі, по 2 і по 1,50. Так після такого сексу боятися починаєш, бо ж воно і дитина вийти може, а як її виростити?
мати-напівгероїня Показати IP 17 Серпня 2010 18:57
Оо, це було б чудово. А то тих кандидатів у мери дохолєри а толку нема!!! Всі такі благодійники! А ще треба щов всі знали як ті тендери проводять що потім в результаті гірше батькам і тим дітям. Хочеться дітей, але що з ними робити? Сидіти в чергах у поліклініках за дурною бумажкою годинами?.. Мамам може теж потрібно працювати і за майбутнє думати!!!
вого КРОК Показати IP 18 Серпня 2010 10:58
Те що з садочками в Луцьку повний ппс це усім й так зрозуміло.Який вихід з ситуації,молодий чоловіче? Що Ви пропонуєте?Конкретно й бажано в цифрах.
Олександр Машлай до вого КРОК Показати IP 18 Серпня 2010 15:06
По-перше, пропозиція не голосувати за політиків, які виголошують такі популістичні обіцянки які виголошував наш теперішній Президент. А щодо проблем які вже є, то тут нажаль від міської влади мало що залежить. Але й вона може дещо зробити. Наприклад вплинути на підприємців які орендують приміщення садків. Там де є порушення при укладанні такої оренди через прокуратуру і суд відмінити їх, а винних притягнути до відповідальності. А якщо угоди укладені законно то варто домовлятися - пропонувати інші площі, які є у власності міста. По-друге, варто працювати над тим аби будувати і розширяти садки. Звичайно тут треба кошти, але якщо захотіти то можна їх знайти. Побудувати садок на 300 місць коштує 20 млн. грн. Бюджет міста 579 млн. грн. Думаю можна будувати один на рік. Цікаво що приватний садок його власникам обходиться в 4 рази дешевше. До речі є практика "садків на квартирі", коли мамі яка в декреті приводять ще 5-7 дітей і вона із помічницею гуляє з ними, кормить, в день вкладає спати. Звичайно навчання з такими дітьми як правило не проводитьяся, тільки гра. Але всі задоволені. Батьки - бо дитина під наглядом і "вихователька", бо має підробіток без відриву від виховання власного чада. Якби влада посприяла таким "садкам" дозвільними документами, то це певною мірою вирішило б проблему. Способи є от тільки депутати перейняті земельними питаннями і генделиками, не до дітей...
Кондор Показати IP 18 Серпня 2010 11:56
Я думаю, що саме Ви пане Алєксєєв будете в рамках партії "Третя сила" і на чолі з защитніком всєх русских землі Волинської Ольгою Саган пропонувати реальні виходи з цієї складної ситуації. А заграніца (Рассея) Вам і пані Саган допоможе. Завжди думав чого то в такого істинного соціал-націоналіста як Алєксєєв таке російське прізвище. Тепер ясно.
Скажена Мама у відчаї Показати IP 18 Серпня 2010 15:37
"тут нажаль від міської влади мало що залежить" - все, ми абрєчєни!!!!!!
так, бо "депутати перейняті земельними питаннями і генделиками, не до дітей..." "Абрєчєни" ми будемо до тих пір доки обиратимемо в міську раду депутатів за принципом "хто більше гречки дав", чи хто до якої партії належить.
допитливий до Олександр Машлай Показати IP 19 Серпня 2010 10:19
Ви маєте на увазі свого шефа, депутата облради Гузя?
Олександр Машлай до допитливий Показати IP 19 Серпня 2010 11:44
Ні, я маю на увазі депутатів міської ради, бо вони мають більший, якщо не визначальний вплив на громаду міста Луцька, в якому яживу, як і Ви, сподіваюсь.
MassimoUA Показати IP 18 Серпня 2010 15:39
От всі все знають, розуміють, а Януковича вибрали президентом. Зараз знову будуть вибори і думаю ми себе доб'єм.
Скажена Мама розлючена Показати IP 18 Серпня 2010 15:46
Народ, шо ви вчепилися до того будівництва? Спочатку те шо є треба до пуття довести! Батьки нашої групи за три роки повністю відремонтували сантехніку, вікна, стіни, двері, шафи і стелю, купили іграшки, пилососа, ше одного пилососа, доклали до дитячого майданчика, плюс миючих засобів стільки, що ними наш зоопарк видраяти можна, а ше ж дні вчителя, нові роки, 8 березня, дні народження, благодійні внески, ше якась фігня, яка має властивість сама по собі різко зявитися, бо без неї капєц, ну і само собою зрозуміло, що продукти теж треба давати, бо дорого. І коли починаєш обурюватись, то звучать фрази на кшталт - це ж вашим дітям, після яких, зрозуміло, робиться соромно і ти дістаєш з гаманця останні гроші... Зате в нас, бляха, мадани ремонтують, мости будують, генделики виборюють і обурюються, що якомусь там депутату в носа заїхали! Оце дійсно проблеми нагальні! Європейський мегаполіс!!!!
Скажена Мама не заспокоюється Показати IP 18 Серпня 2010 15:50
Ото отримуєте, мами, тих 8 000, бережіть і плекайте їх, бо з 3 до 6 років вони вам ой як знадобляться! Хай-но моя мала піде в школу і я ше про школи висловлюсь! Дякую за увагу!))
вого КРОК Показати IP 18 Серпня 2010 19:59
2Падальнику(Кондор) З ідеями соціал-націоналізму в мене все гаразд,як і з фамілією))
вого КРОК Показати IP 18 Серпня 2010 20:01
2Олександр Машлай Дякую за конструктивну відповідь.
куку Показати IP 18 Серпня 2010 21:03
сама влада ты садки викупила чи арендуэ
Олександр Машлай до куку Показати IP 19 Серпня 2010 09:40
ну то задайте собі питання чи потрібні місту такі депутати, які викуповують дитячі садки...
йован Показати IP 18 Серпня 2010 21:38
Все в руках міськоі влади.За дитсадки ніби починає розмови Грицюк, принаймі, про облаштування існуючих.Починати хоче з вишківського.А взагалі згіден з Машлаєм - нехай не кожен рік, а один садок на два роки здавати, або розбудовувати існуючі, це дешевше.
політофіл Показати IP 19 Серпня 2010 09:58
Новий бажаючий потрапити в депутати? Так видумали б щось нове. А ляпнути про проблему, про яку і так всі знають - примітив.
Олександр Машлай до політофіл Показати IP 19 Серпня 2010 10:50
Примітив - це мовчати про проблему, про яку всі знають. А щодо депутатства то хотілося б щоб перед тим як щось робити депутати ось так радилися з нами простими громадянами. А то тишком-нишком понаставляють генделиків по місту, а люди потім бідкаються, підписи збирають, в прокуратуру звертаються. А не простіше було одразу спитати в народу їх думку. Тому, шановний, обговорювати з людьми проблеми треба, бо це суть демократії - коли кожен може впливати на рішення депутата
політофіл до Олександр Машлай Показати IP 19 Серпня 2010 10:58
Розкажіть як радиться з простими громадянами ваш шеф Гузь
Олександр Машлай до політофіл Показати IP 19 Серпня 2010 11:31
Ну то запитайте в нього :)
тато Показати IP 19 Серпня 2010 10:00
Будуть! Коли Грицюк стане мером.
Знайка Показати IP 19 Серпня 2010 10:08
А я "ЗА" приватні дитсадки, заплатив і знаєш, що з тебе нічого більш трясти не будуть, а то і на ремонт і на харчі...навіть іграшки - це смішно.
Олександр Машлай до Знайка Показати IP 19 Серпня 2010 10:56
Тай в державних садках можна мінімізувати батьківські витрати. Я не вірю що в Луцьку не можна знайти мецената, спонсора, державні кошти щоб поставити раз на 5-10 років 10 унітазів в садочку. Просто нікому це крім батьків не потрібно. А окремі посадові особи садочків користуються і спекулюють на дітях витягуючи з тих батьків останні соки.
Михайло Наход Показати IP 19 Серпня 2010 11:22
Підняте питання дуже актуальне, особливо для молодих батьків (я також відношусь до цієї категорії). Знаю що ідеї будівництва нових садків та створеня приватних будуть у програмах кандидатів різних рівнів на цих виборах. А от зробити так, щоб потім ці програми виконувались - наше з Вами завдання.
я знаю Показати IP 19 Серпня 2010 11:27
Основне підняте тут питання НЕ дитсадки, а - голосуйте за Машлая. от і все.
Олександр Машлай до я знаю Показати IP 19 Серпня 2010 16:04
Ого! А куди я балотуюсь? Бо я ще не в курсі :)
нічого ти не знаєш до я знаю Показати IP 20 Серпня 2010 13:27
то шо давайте всі сядемо і нічого не робитимемо? і правильно робить шо підіймає такі проблеми. і шо поганого що молоді щось хочуть змінити, самі кудись балотуються? тобі хто заважає? і до Гузя того причепилися,заздрісно що такий молодий а вже щось вирішує і робить,на відміну від вас? тільки вмієте сидіти і гадити на всіх ,шо за народ?
небайдужа Показати IP 20 Серпня 2010 07:50
шановні добродії!. проаналізуйте, де зараз приміщення закритих дитсадків! в центрі, навпроти "Перлини" - відділ соцзабезу, частина 25 садка - пенсійний фонд, садок на Пугачова - віддій малозабезпечених, тобто підрозділ міської ради, садок навпроти стадіону - теж., садок на Ківерцівській вддано в обласну раду. то хто кому що має вертати???
світлана Показати IP 13 Жовтня 2011 15:21
В звязку з відкритям набираемо групи діток віком від трьох років на повний день! Найкраші умови! Якісне харчування затверджене санстанціею! Багато занять для ровитку дитини! Також заняття з логопедом і психологом! Також огляд дитячим лікарем! Організація екскурсій!Ваша дитинка буде як дома в нашій СІМІ! І це все всього за 700 гривень! Ми хочемо щоб в нашому місті були шасливі дітки!

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.

Система Orphus