Олександр Чижик: Ні-кредитам!
Наша землячка Тетяна Ємірова в «Українській правді» виводить «нову форму геноциду – кредит». Свої тези вона будує на усвідомленні того, що кредит – це той самий борг, який зовсім не «благо», що це - специфічний спосіб заробляння банками грошей, що це - ярмо, нав’язане українцям потужнішими фінансовими групами і що кредитний бум, який переживала Україна останні три роки був серйозною загрозою її національним інтересам.
Справді, видаючи кредити, БАНКИ насправді ТОРГУВАЛИ українськими МРІЯМИ про можливе забезпечене життя, власну справу, навчання дітей тощо. А із вторгованих грошей розвивали на наші МРІЇ власні ринки іноземної побутової техніки, автомобілів, будівельних матеріалів, продуктів харчування та предметів першої необхідності. Причому за послуги «ловців мрій» українці щедро платили. Їх прибутки в Україні за минулий рік оцінюють у десятки мільярдів гривень, а лише у дотаційній Волинській області фінансовий сектор «заробив» близько 300 млн. грн..
Ні для кого не секрет, що зарплати у працівників банків завжди лідирували перед навіть шкідливим виробництвом, що проспект Волі в Луцьку перетворився на вулицю Банкову, що лихварський капітал розрісся до не контрольованих а ні урядом, а ні парламентом масштабів.
Реклама відверто закликала, банки щедро надавали, громадяни охоче йшли – у боргове рабство. В результаті знищене українське промислове виробництво, ледь животіє сільське господарство, а моментальна реалізація наших мрій обернулася кабальними зобов’язаннями на десятки років не лише фізичних осіб, але й цілої держави. Ми заставили майбутнє наших дітей!
Розуміючи справжню причину кризи, я не схвалюю вимоги учасників акції «Ні - кредитному рабству!» щодо усіляких перекредитування, пролонгації виплат чи інших механізмів, які б заморожували стосунки кредитор-позичальник в існуючій нині формі. Справді відповідальна влада, як на мене, повинна перекупити кредитні зобов’язання своїх громадян у банків, придумати механізм відстрочення по платежах чи погашення кредитних зобов’язань, можливо, за рахунок тих же заощаджень, що зникли на ощадних книжках наших батьків. І головне – держава повинна припинити бездумний продаж українських мрій. Гасло акції «Ні – кредитному рабству» насправді мало з звучати так: «Ні – кредитам!», в тому числі – державним, яка б країна чи фінансова установа нам їх не пропонувала. Необхідно відмовитись раз і назавжди від солодкої кредитної спокуси, навчитись оптимізовувати виробничі витрати та родинні бюджети, жити з реального доходу і головне – нікому не продавати власних мрій. Ми спроможні реалізувати їх самі, без іноземних посередників.
Безумовно, в умовах інфляції кредит був єдиним механізмом отримати річ або обігові кошти уже сьогодні. Без кредитів рівень життя українців був би набагато нижчим. І на цьому фоні ніхто із політиків не смів би розказувати байки про те, як «росте добробут народу». Їхню справжню ціну ми б визначили набагато раніше, без нинішніх жертв. Прозріння, як завжди, приходить пізніше. Найжахливіше – що реакцію українського суспільства на голу правду зубожіння ніхто не береться передбачити.
Блоги є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться.
Точка зору редакції Інформаційного агентства Волинські Новини може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує роль носія.
Точка зору редакції Інформаційного агентства Волинські Новини може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує роль носія.
Розмови про кризу таки добряче набили оскомину. Власне, як і пошук винуватців тими, у кого «рильце в пушку». Із силою…
Аналізуючи програми кандидатів у Президенти України, розтиражованих ЦВК напередодні Нового року, вкотре ловлю себе на враженні «дежавю». П’яті вибори поспіль…
Представники волинської самооборони готові до аналізу роботи підрядників, які виконували основні роботи в області
Коментарів: 25
Анонім
Показати IP
25 Лютого 2009 09:49
Банк пише КЛІЄНТУ:
Шановний КЛІЄНТ!
Як Вам відомо, на ринку фінансових ресурсів жопа повна, НБУ міняє ставку так часто, як порядна блондинка труси, ми понавидавали кредитів, зрубали трохи бабла, бабло пішло на бл...дєй і Хеннесі... кароч, думали, що бабла вистачить тим лохам, які в нас розмістили депозити, але кинулись рахувати - сцуко, не фатає! Ну, депозити тим лохам все одно невідомо, коли віддамо, але бабло нам зараз треба, бо коньяк і курорти дорожчають.
У зв'язку з цим, чи не були б Ви так ласкаві напрягти Вашу дупу, і роздуплитися нам не на 15% річних, які ми Вам по кредиту дали, а, скажемо, з моменту отримання цього листа вважати відсотковою ставкою 25%? Кароч, ми тут вносимо зміни, то шоб ви були в курсі, ага. Якщо ж Ви з підвищенням відсоткової ставки не згодні - тоді несіть нам всю суму боргу по кредиту, і йух з Вами.
З повагою, топ-топ-топ менеджер банку "О.Б'Є.Банк"
КЛІЄНТ пише банку:
Шановні представники однієї з трьох найдавніших професій (як відомо, це - повії, лихварі і розбійники, виберіть самі, до кого Ви відноситеся, бо я затрудняюсь).
Я, та вся моя сім'я гірко ридала над Вашим листом, де Ви описували труднощі, які настигли Вашу фінансову установу і Вас особисто. Щиро шкодуємо, що серед цих проблем немає чуми, пожежі, землетрусу, безпліддя, снігової лавини, виверження вулкану, імпотенції та активної участі в мітингу на підтримку Наталії Вітренко, який проводитиметься в Івано-Франківську. Чудово розумію, що якщо зараз не підняти відсоткову ставку по кредитах - то когось з Ваших топ-менеджерів можуть підняти в повітря на намиленій краватці. І, звичайно, проникшись Вашими турботами - я категорично погоджуюся зі зміною відсоткової ставки. Але Ви пропонуєте з 15% річних збільшити до 25% річних, а я погоджуюся з 15% річних збільшити до 15,01% річних.
У зв'язку з цим, як бачите, я не висловив заперечень проти факту збільшення відсоткової ставки, тому не повинен нести і достроково погашати всю суму кредиту. Разом з тим, я, приймаючи Вашу пропозицію про збільшення відсоткової ставки, даю згоду на її збільшення виключно до 15,01% річних, що й прошу відобразити в тому іншомовному документі, який Ви нарекли "Договор прєдоставлєніі займа".
І в сраці я Вас маю.
КЛІЄНТ.
Вінстон
Показати IP
25 Лютого 2009 09:59
Ні-кредитам, ТАК-наркотикам!
Анонім
Показати IP
25 Лютого 2009 10:56
Вот блин, еще один макроэконоист выискался. Кто же тебе экономику в "микояна" читал? Ты же инженер-механик, специальность 0517, а сразу кинулся торговать "цінними паперами", лучше тебе гайки крутить.
Дитя прогресу
Показати IP
25 Лютого 2009 11:52
О, Олександре Валентиновичу, стаєте публічним? Вітаю! Так, справді, виборча кампанія за крісло міського голови не за горами... Невже плануєте?..
Анонім
Показати IP
25 Лютого 2009 14:58
.
Анонім
Показати IP
25 Лютого 2009 16:03
Це шо новий спосіб розкрутитися? чи як?
[вирізано - цензура] говорити про ті кредити , треба було думати не жопою коли їх брали , привикли все в борг робити от тепер і маєте гіморой ...
Анонім
Показати IP
25 Лютого 2009 16:54
Аноніму -1: респект!
Щодо кредитів: це є розбещення людей. На селі, у природі як? Спершу землю зорав, посіяв, поливав, вже потім врожаї зібрав. Це - природньо. Не варто вестися на провокації (рекламу).
Пижик
Показати IP
25 Лютого 2009 18:35
А хто це такий той Чижик? Ніколи про нього не чув.
Анонім до Анонімів
Показати IP
25 Лютого 2009 19:51
прикол! особливість блогів у всьому світі - позитивне спілкування! шо робиться у відгуках на цьом сайті - можна пояснити можна лише бидлчтським походженням гарячих критиканів під блогзаписом. Невже ніхто не поділяє
поглядів автора що кредитоного рабства?
Автору: варто було б краще підготовитись і почитати про американську депресію в минлому столітті. Там і механізм тойже, і причини і насліки, шо й у нас сьогодні. І взагалі, світова кредитна система - то глобальне рабство. Все починається з малого: спершу пару процентів з кредиту заробити, а потім маніпулювати свтом захочеться. Кризою управляють
Sid Vicious
Показати IP
25 Лютого 2009 20:22
1.Не хочеш бути так званим "рабом" - не бери кредитів
2.Береш кредит з розрахунку вигоди його для себе особисто - будь готовим, що при зміні зовнішніх обставин він може стати невигідним і тоді треба не скаржитися, а думати про свою хвору голову, коли брав кредит і на що розраховував
3.Переконати взяти гроші в позику можна тільки дибіла. Більшість бере їх з розрахунку задешево шиканути або з розрахунку "пронесе". Висновок - нема чого когось звинувачувати у своїх і тільки своїх проблемах
4.Кредит не соціальна послуга, а спосіб заробітку. Це дуже давно відомо
5.Майте голову на плечах і не шукайте винних у своїх і тільки своїх помилках
Ернесто че Гевара)))
Показати IP
25 Лютого 2009 21:15
Цілком підтримую Sid Vicious плануючи взяти кредит, будь впевнений на 120% в своїх можливостях. Вас же ніхто не заставляє підписувати кредитну угоду, самі будучи при здоровому глузді і тверезій пам’яті це робите! а потім ще на банки нарікаєте, що вони забирають ваше майно. З другої сторони подумайте про вкладників банку їм депозити теж хочеться забрати.
Yavorona
Показати IP
25 Лютого 2009 21:27
Аноніму-1: це що - правильний спосіб спілкування з банками, особливо якщо у тебе - доларовий кредит? Аноніму-2: нам гайки вже до того закрутили, що у вузах треба вчити 5 років, як розкручувати. Але і з червоним дипломом - і то не зможуть. Автору (або Вінстону): а шо робити? теж мені, великий інтелектуал...Дайте ліки від ломки після ширки! Похмілля -жорстока річ. Кар-кар.
Савур
Показати IP
25 Лютого 2009 21:34
то що робити? розводити філософію кожен може.... і взагалі хто такий цей Чижик? чи тепер на блогах будуть всі кому "геніальна" думка в голову завітала.
М
Показати IP
25 Лютого 2009 21:40
Цікаво написано, почерк дуже схожий на відому волинську дописувачку 2004-го року - Галину Поліщук. І ще цікаво, що робить лідер партії луччан у Луцькій РАЙОННІЙ раді?
Анонім
Показати IP
25 Лютого 2009 21:42
А хтось дивився другу частину фільму Zeit Geist?
Як на мене, то закликати народ не брати кредити не зовсім коректно, оскільки ринкова економіка має свої закони. Є попит значить мусить бути пропозиція. Кредит це ризик, це як гра в рулетку і т.п. Невмілий гравець, який сідає за ігровий стіл, завжди в кінцевому результаті програє, з кредитом аналогічно. Висновок: гравець - ризикує, реаліст - рахує.
Анонім
Показати IP
26 Лютого 2009 11:15
Пижик,депутат райради, а тому краще б думав про район, а там проблеми дещо інші. Жаль, що депутат, а цього незнає.
Анонім
Показати IP
26 Лютого 2009 13:16
Та він такий депутат, як я Сосновський! Його хочуть бортанути з райради вже давно, бо не ходить ні на сесії, ні на комісії.
Анонім
Показати IP
26 Лютого 2009 18:45
Народ, таке враження, що не зрозуміли про основну думку статті. Не йдеться про те, щоб не брати кредити, розкрутитися на болючій темі і т.д. (дивись вище). "Ні-кредитному рабству" це значить, що не потрібно взагалі перекредитовувати-реструкторизовувати-і так далі кредити!!!! Якщо вже така халепа, то держава має взяти ініціативу в свої руки і тримати на плаву позичальників! А вже після цього складного періоду, вирішувати як надалі давати кредити і кому...
володимр
Показати IP
26 Лютого 2009 19:34
повністью згідний з автором... а більшість з критиканів взагалі нерозуміються ні в економіці ні в банковскій діяльності та ніколи немали справу з кредитами а сидять на ставці в громадських організація та в політичних партіях і як побачать в блогах розумну думку відразу критикують. ось така ваша робота аноніми-ГАВКАТИ ЯК СОБАКИ
Анонім
Показати IP
26 Лютого 2009 21:01
Прізвище цього депутатика Чижик. а сам він пижик і не більше.
БАНДЕРА
Показати IP
26 Лютого 2009 22:10
-ПРАДУ НАПИСАВ-СКіЛЬКИ МОЖНА НАЖИВАТИСЯ- НА ВИЛИ ЇХ ВСІХ ВЖЕ ДАВНО ПОСАДИТИ ТРЕБА
-А ВСІМ ЦИМ АНОНІМАМ [вирізано - цензура] ЯКІ В ЕКОНОМІЦІ НЕ РАЗБИРАЮТЬСЯ,А ТІЛЬКИ ТЕ І РОБЛЯТЬ ЩО КРУГОМ ГАДЯТЬ(ТЕ НЕ ТАК СКАЗАВ-ЦЕ НЕ ТАК ЗРОБИВ)-А САМІ ЗА СВОЄ ЖИТТЯ НІЧОГО НЕ ЗРОБИЛИ(А ТЕ ЩО РОБИЛИ І ТЕ ЗАГАДИЛИ) МОЖУ ЗАПРОПОНУВАТИ НЕ ГАВКАТИ (ЯК ВОНИ ГАВКАЮТЬ ТУТ СВОЄЮ АНОНІМНОЮ ПИСАНИНОЮ І ВІДРОБЛЯТИ ГРОШІ ЯКІ ЇМ ЗА ЦЕ ПЛАТЯТЬ-А СИДІТИ І МИЧАТИ ТАК ЯК НІЧОГО ПУТНЬОГО ВОНИ НЕ ЗРОБИТИ НІ СКАЗАТИ ПРОСТО НЕ МОЖУТЬ)(КОРИСТІ ВІД ЦЬОГО БУДЕ БІЛЬШЕ)-НАРОДЖЕНИЙ ПОВЗАТИ І ГАВКАТИ ЛІТАТИ НЕ МОЖЕ
НІ КРЕДИТНОМУ РАБСТВУ
«Ні – кредитному рабству»
Показати IP
4 Квітня 2009 17:30
Вельмишановний Олександр Валентинович!!
З радісттю прислухалися до порад професіонала як правильно називати акціїї й як діяти.Маленьке питання - що робити людям яких банк вже роздягає за кредит а влада стоїть в стороні й чекає хто переможе.
Звісно можна відкрити блог й вчити людей розуму а можна діяти,реально діяти,як це роблять хлопці з Кроку. На вулиці, в медіа просторі да будь-де головне почати захищатись.
P.S
Звісно приємно, що для власного самоPRу Ви вибрали саме «Ні - кредитному рабству!» та повірте це не той шлях яким повинен йти політик - початківець.
«Ні – кредитному рабству»
Показати IP
4 Квітня 2009 17:36
Олександр Валентинович нижче цитата з Вашого "Про банки без рожевих окулярів" цікаво як вона зроствється з Вашим Ні-кредитам!
...Звісно, кредитів «дарувати» не можна! Їх слід обов’язково повернути....
Наталя
Показати IP
27 Жовтня 2009 19:57
А що? Симпатичний би був мер у Луцьку.Аби тільки не картавив.
Співфінансування житла і зміни до бюджету: у Луцьку провели позачергову сесію міськради
Сьогодні 14:56
Сьогодні 14:56
У ДТП загинули молоді люди з Шацької громади
Сьогодні 12:32
Сьогодні 12:32
Machineryline: все, що потрібно знати про платформу для купівлі та продажу спецтехніки
Сьогодні 11:34
Сьогодні 11:34
Імовірно, був збитий російським ЗРК: у літаку, який впав у Казахстані, загинули 38 осіб
Сьогодні 11:05
Сьогодні 11:05
Під час пожежі на Волині жінка отруїлася чадним газом
Сьогодні 10:37
Сьогодні 10:37
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.