Олександр Башкаленко: Місцеві вибори 2010 року за мажоритарною виборчою системою?
Сьогодні знову росте інтерес до питання, коли ж і за яким принципом пройдуть місцеві вибори? Спробую й я висловити свої міркування…
…Про дату виборів
Передусім зазначу, що Партія регіонів виступає за те, щоб не порушувалася Конституція, а тому вибори мають бути проведені у 2010-му. 16 лютого цього року ВР прийняла ухвалу «Про визнання такою, що втратила силу, ухвали Верховної Ради України «Про призначення чергових виборів депутатів місцевих рад і сільських, селищних, міських голів у 2010 р.»
Відсутність державного бюджету, відсутність коаліції - далеко не повний перелік причин, який вплинув на рішення перенести вибори.
Згідно із Законом «Про вибори до органів місцевого самоврядування» місцеві вибори призначаються не пізніше як за 120 днів до дня виборів, а сам виборчий процес розпочинається за 90 днів до дня виборів. Тому, в законному порядку Верховна Рада фактично не змогла призначити вибори на весну 2010 року.
Якщо, уже з відомих нам причин, місцеві вибори були перенесені з 31 березня, то єдиною датою залишається 31 жовтня 2010 року, оскільки згідно з Законом України «Про вибори до органів місцевого самоврядування», вибори до всіх рівнів рад відбуваються в останню неділю березня або останню неділю жовтня строку закінчення повноважень попереднього скликання.
Як бачите, підстав звинувачувати Партію регіонів у порушенні закону в зв’язку з перенесенням місцевих виборів з 31 березня на 31 жовтня 2010 року немає жодних.
…Про виборчу систему
Важливим питанням є те, яка ж сьогодні виборча система – оптимальна?
На ньому спекулюють опоненти і намагаються внести хаотичність у процес волевиявлення людей.
Для того, щоб зрозуміти, наскільки ефективною є та чи інша виборча система, її варто системно випробувати. І лише тоді стверджувати про плюси і мінуси. Замість таврувати як неефективний, процес потрібно коригувати та оптимізовувати, виховуючи при цьому політичну культуру суспільства.
Мажоритарна виборча система – це голосування за кандидата по виборчому округу і визнання його обраним на основі одержаної ним більшості голосів виборців.
Моя позиція була, є і залишається такою – для України найбільш прийнятною є змішана виборча система. Тобто, 50% - мажоритарна і 50% - пропорційна виборча система.
А ми, як схарапуджені коні, кидаємося у протилежні боки – у 2005-му формуємо партійні списки, у 2006 -му – нам це вже не подобається і ми знову говоримо про мажоритарні вибори. Але у нас ще й досі не прижилась жодна виборча система. Ми - на перехідному етапі.
Вибори за пропорційною системою повинні бути обов’язково, але на перехідному етапі найкращим і найбільш оптимальним варіантом буде змішана система 50 на 50. Якщо зараз повністю перейти на мажоритарну систему, то зруйнується таке поняття як партія, і людей не об’єднуватиме спільна мета. Тому зараз варто обрати золоту середині – змішану виборчу систему.
…Про політичних опонентів ПР
ПР та БЮТ пропонують різні дати проведення виборів, і я думаю, що це спекуляції наших опонентів навколо дати. Це страх і лицемірство. Опозиціонери вже зрозуміли, що втратили можливість реабілітуватися в очах суспільства. Занадто багато випливло фактів, які не на користь колишній владі.
Натомість, довіра до Партії регіонів впевнено зростає. Президент сьогодні приймає рішення, які суттєво сприяють підвищенню добробуту населення зокрема і держави в цілому. Я переконаний, що невдовзі кожен українець відчує це і на споживчому кошику, і на власному благополуччі.
Хочу підкреслити лише одне: за помахом чарівної палички переформатувати усі «діяння» наших попередників не вдасться, тому потрібно трохи терпіння. Давати поради, до яких варто прислухатися, може лише той, хто досягнув результатів.
Про наших опонентів я можу сказати лише одне – це була політика популізму, а тому зважати на такі випади не варто. Їхнє гасло «Не словом, а ділом» себе таки виправдало. Але громадянам призначалися лише слова, а справи творилися наближеними до правлячого кола для власного збагачення.
У чому ж лицемірство наших опонентів я поясню. На сьогодні вони ще намагаються скандалами утриматися в інформаційному просторі, але, запевняю, це – не на довго. І, якщо вибори відбудуться 31 жовтня, то БЮТ іще може розраховувати на мінімальну підтримку електорату. Але якщо дату перенесуть на більш пізній термін, то, цілком імовірно, що ця політична сила піде на задвірки історії, без права на відродження. Тому скажу лише одне - 31 жовтня це - дата, яка влаштовує всіх. Та навіть на цьому БЮТ намагається робити прецеденти.
…Про підготовку до виборів
Формування складу партії, інші процеси, які передують виборам, тривають постійно. Адже вибори – процес циклічний, вони рідко починаються зненацька, вони законодавчо обумовлені, тому готовим потрібно бути завжди. В іншому випадку не варто розраховувати на якісний результат.
Сьогодні до виконавчої влади на місцях прийшли люди, які підтримують ідеологію Партії регіонів. Головне завдання, яке усі ми ставимо перед собою це - здійснення тих планів і програм, з якими наш Президент йшов на вибори. Це означає дисциплінованість, ефективність і постійне відчуття суспільного пульсу. Громада повинна відчути, що період голослів’я - у минулому. Час нинішній – це період результативної роботи на користь людей.
Хочу зауважити ще один важливий момент у підготовці до виборів – це особистий авторитет лідера партії у тій чи іншій місцевості. Люди повинні знати, що актив партії – це надійні, сумлінні фахівці, люди слова. Тоді не потрібно буде жодної самореклами, її робитимуть наші добрі справи.
…Про дату виборів
Передусім зазначу, що Партія регіонів виступає за те, щоб не порушувалася Конституція, а тому вибори мають бути проведені у 2010-му. 16 лютого цього року ВР прийняла ухвалу «Про визнання такою, що втратила силу, ухвали Верховної Ради України «Про призначення чергових виборів депутатів місцевих рад і сільських, селищних, міських голів у 2010 р.»
Відсутність державного бюджету, відсутність коаліції - далеко не повний перелік причин, який вплинув на рішення перенести вибори.
Згідно із Законом «Про вибори до органів місцевого самоврядування» місцеві вибори призначаються не пізніше як за 120 днів до дня виборів, а сам виборчий процес розпочинається за 90 днів до дня виборів. Тому, в законному порядку Верховна Рада фактично не змогла призначити вибори на весну 2010 року.
Якщо, уже з відомих нам причин, місцеві вибори були перенесені з 31 березня, то єдиною датою залишається 31 жовтня 2010 року, оскільки згідно з Законом України «Про вибори до органів місцевого самоврядування», вибори до всіх рівнів рад відбуваються в останню неділю березня або останню неділю жовтня строку закінчення повноважень попереднього скликання.
Як бачите, підстав звинувачувати Партію регіонів у порушенні закону в зв’язку з перенесенням місцевих виборів з 31 березня на 31 жовтня 2010 року немає жодних.
…Про виборчу систему
Важливим питанням є те, яка ж сьогодні виборча система – оптимальна?
На ньому спекулюють опоненти і намагаються внести хаотичність у процес волевиявлення людей.
Для того, щоб зрозуміти, наскільки ефективною є та чи інша виборча система, її варто системно випробувати. І лише тоді стверджувати про плюси і мінуси. Замість таврувати як неефективний, процес потрібно коригувати та оптимізовувати, виховуючи при цьому політичну культуру суспільства.
Мажоритарна виборча система – це голосування за кандидата по виборчому округу і визнання його обраним на основі одержаної ним більшості голосів виборців.
Моя позиція була, є і залишається такою – для України найбільш прийнятною є змішана виборча система. Тобто, 50% - мажоритарна і 50% - пропорційна виборча система.
А ми, як схарапуджені коні, кидаємося у протилежні боки – у 2005-му формуємо партійні списки, у 2006 -му – нам це вже не подобається і ми знову говоримо про мажоритарні вибори. Але у нас ще й досі не прижилась жодна виборча система. Ми - на перехідному етапі.
Вибори за пропорційною системою повинні бути обов’язково, але на перехідному етапі найкращим і найбільш оптимальним варіантом буде змішана система 50 на 50. Якщо зараз повністю перейти на мажоритарну систему, то зруйнується таке поняття як партія, і людей не об’єднуватиме спільна мета. Тому зараз варто обрати золоту середині – змішану виборчу систему.
…Про політичних опонентів ПР
ПР та БЮТ пропонують різні дати проведення виборів, і я думаю, що це спекуляції наших опонентів навколо дати. Це страх і лицемірство. Опозиціонери вже зрозуміли, що втратили можливість реабілітуватися в очах суспільства. Занадто багато випливло фактів, які не на користь колишній владі.
Натомість, довіра до Партії регіонів впевнено зростає. Президент сьогодні приймає рішення, які суттєво сприяють підвищенню добробуту населення зокрема і держави в цілому. Я переконаний, що невдовзі кожен українець відчує це і на споживчому кошику, і на власному благополуччі.
Хочу підкреслити лише одне: за помахом чарівної палички переформатувати усі «діяння» наших попередників не вдасться, тому потрібно трохи терпіння. Давати поради, до яких варто прислухатися, може лише той, хто досягнув результатів.
Про наших опонентів я можу сказати лише одне – це була політика популізму, а тому зважати на такі випади не варто. Їхнє гасло «Не словом, а ділом» себе таки виправдало. Але громадянам призначалися лише слова, а справи творилися наближеними до правлячого кола для власного збагачення.
У чому ж лицемірство наших опонентів я поясню. На сьогодні вони ще намагаються скандалами утриматися в інформаційному просторі, але, запевняю, це – не на довго. І, якщо вибори відбудуться 31 жовтня, то БЮТ іще може розраховувати на мінімальну підтримку електорату. Але якщо дату перенесуть на більш пізній термін, то, цілком імовірно, що ця політична сила піде на задвірки історії, без права на відродження. Тому скажу лише одне - 31 жовтня це - дата, яка влаштовує всіх. Та навіть на цьому БЮТ намагається робити прецеденти.
…Про підготовку до виборів
Формування складу партії, інші процеси, які передують виборам, тривають постійно. Адже вибори – процес циклічний, вони рідко починаються зненацька, вони законодавчо обумовлені, тому готовим потрібно бути завжди. В іншому випадку не варто розраховувати на якісний результат.
Сьогодні до виконавчої влади на місцях прийшли люди, які підтримують ідеологію Партії регіонів. Головне завдання, яке усі ми ставимо перед собою це - здійснення тих планів і програм, з якими наш Президент йшов на вибори. Це означає дисциплінованість, ефективність і постійне відчуття суспільного пульсу. Громада повинна відчути, що період голослів’я - у минулому. Час нинішній – це період результативної роботи на користь людей.
Хочу зауважити ще один важливий момент у підготовці до виборів – це особистий авторитет лідера партії у тій чи іншій місцевості. Люди повинні знати, що актив партії – це надійні, сумлінні фахівці, люди слова. Тоді не потрібно буде жодної самореклами, її робитимуть наші добрі справи.
Блоги є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться.
Точка зору редакції Інформаційного агентства Волинські Новини може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує роль носія.
Точка зору редакції Інформаційного агентства Волинські Новини може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує роль носія.
Країна готується відзначити своє головне свято – День незалежності. Нашій незалежній державі уже - дев’ятнадцять.
За ці роки відбулось чимало…
Дорогі наші ветерани! Шановні мої земляки!
Ось і прийшла 65 переможна весна, і зустрічаємо ми її по-особливому. З глибокою вдячністю…
У міському парку зібралися прихильники молодої, амбітної політичної сили, яка прагне змінити життя волинян та всіх українців. Зібралися активні, небайдужі…
Коментарів: 27
Вальтер
Показати IP
3 Червня 2010 10:45
У Башки є "свої міркування"... У бандюків є "політичні опоненти"... Чудны дела твои, Господи.
Схарапуджений
Показати IP
3 Червня 2010 11:46
"А ми, як схарапуджені коні, кидаємося у протилежні боки – у 2005-му формуємо партійні списки, у 2006 -му – нам це вже не подобається і ми знову говоримо про мажоритарні вибори" - якийсь цей Башкаленко дійсно схарапуджений. Які у 2005 році партійні списки? Про що йде мова? Адже у 2005 році не було жодних виборів! Які у 2006 році могли бути мажоритарні вибори, коли це були перші вибори до органів місцевого самоврядування за пропорційною системою! Ну не можна ж уподібнюватися Горбатюку чи Януковичу, Олександре Костянтиновичу!
Яйценюкович
Показати IP
3 Червня 2010 12:24
Партія регіонів за 100 днів наробила стільки дурниць, що навіть Кучма не наробив стільки за дві свої каденції. Недаремно Кучма відгукнувся про сьогоднішню владу, що у них немає клепки в голові. Вони самі не знають чого хочуть. То їм вибори треба перенести на рік, то вже давай восени. То Янукович заявляє, що потрібно виключно мажоритарні вибори, то Башкаленко по суті звинувачує Януковича у недалекості і говорить про змішану систему. Бардак у вас у головах таваріщі яйцепришиблені.
Присвята Башкаленку
Показати IP
3 Червня 2010 12:43
Читал бы я лучше Мольера, Шекспира,
Работал бы лучше на шпалоукладке,
Чтоб не искажалась гармония мира
И жизнь продолжалась в обычном порядке.
Куда я полез со свиным своим рылом?
На что посягнул, святотатец бесстыжий?
Сидел бы, веревку намыливал мылом,
А нет - так трубу починял бы на крыше.
Да мало ли дел есть хороших и разных:
Баклуши там бить, попадать в передряги.
Но не приближай своих рук несуразных
На пушечный выстрел к перу и бумаге!!!
Присвята тим, хто крім як критикувати і тявкати, нічого більше не вміє до Присвята Башкаленку
Показати IP
3 Червня 2010 16:43
Жил-был один Носорог. Он имел привычку над всеми издеваться.
- Горбун! Горбун! - дразнил он Верблюда.
- Это я горбун? - возмущался Верблюд. - Да будь у меня на спине три
горба, я был бы еще красивей!
- Эй, толстокожий! - кричал Носорог Слону. - Где у тебя нос, а где
хвост? Что-то я не разберу!
- И чего это он ко мне пристает? - удивлялся добродушный Слон. -
Хоботом своим я доволен, и он вовсе не похож на хвост!
- Дяденька, достань воробушка! - смеялся Носорог над Жирафом.
- Сам-то больно хорош! - откуда-то сверху отвечал Жираф.
Однажды Верблюд, Слон и Жираф достали зеркало и пошли искать Носорога.
А тот как раз к Страусу приставал:
- Эй ты, недощипанный! Голоногий! Летать не умеешь, а птицей
называешься!
От обиды бедный Страус даже голову под крыло спрятал.
- Послушай, друг! - сказал Верблюд, подойдя поближе. - Неужели ты сам
себя красавцем считаешь?
- Конечно! - ответил Носорог. - Кто же в этом сомневается?
- Ну тогда посмотри на себя! - сказал Слон и протянул Носорогу зеркало.
Посмотрел Носорог в зеркало и захохотал:
- Ха-ха-ха! Хо-хо-хо! Что это еще за уродина на меня смотрит? Что у
него на носу? Хо-хо-хо! Ха-ха-ха!
И пока он смеялся, глядя на себя в зеркало, Слон, Жираф, Верблюд и
Страус поняли, что Носорог просто глуп, как пробка. И они перестали
обижаться. (Михалков)
Видатному чиновнику
Показати IP
3 Червня 2010 13:10
Чиновник худенький, не очень молодой,
По улице, с бумагами под мышкой,
Потея и пыхтя и мучимый одышкой,
Бежал рысцой.Но вот
Вдруг слышит голос из ворот:
"Чиновник! окажи мне дружбу;
Скажи, куда несешься ты?" - "На службу!"
"Зачем не следуешь примеру моему,
Сидеть в спокойствии? признайся напоследок!"
Чиновник, курицу узревши этак
Сидящую в лукошке, как в дому,
Ей отвечал: "Тебя увидя,
Завидовать тебе не стану я никак;
Несусь я, точно так,
Но двигаюсь вперед; а ты несешься сидя!"
Разумный человек коль баснь сию прочтет,
То, верно, и мораль из оной извлечет.
P/S/ Приміщення військомату що в центрі вже продали?
Sid Vicious
Показати IP
3 Червня 2010 16:06
До речі, пане Башкаленко, прокоментуйте, будь-ласка оце:
http://www.youtube.com/watch?v=dAVxOrW31rY
Тут ваш шеф щось незрозуміле бовкнув. Хто такий кровосісь?
НЕБашкаленко до Sid Vicious
Показати IP
3 Червня 2010 16:37
дешево, шановний. якщо ви не зрозуміли що бовкнув Азаров який просто тупо не вміє говорити українською, то ви - або дурень або невмілий провокатор
об"єктивний
Показати IP
3 Червня 2010 16:28
Хлопці, бридко читати ці коментарі. Я розумію, що не всі на Волині можуть любити януковича (я сам його не люблю), але ніхто не заперечить намагань нової владної команди навести порядок. а вам пане башкаленко я б порадив говорити у цьому блозі більше про роботу на вашій новій роботі а не на старій. регіонам на волині ви навряд чи допоможете, а от зробити ім"я на посаді заступника ОДА у вас є шанс. не прогавте його
аня
Показати IP
3 Червня 2010 16:31
а сьогодні вони ще намагаються скандалами утриматися в інформаційному просторі, але, запевняю, це – не на довго. І, якщо вибори відбудуться 31 жовтня, то БЮТ іще може розраховувати на мінімальну підтримку електорату
СОГЛАСНА НА 100 ПРОЦЕНТОВ!!!
Бывший сослуживец
Показати IP
3 Червня 2010 16:45
Какая партия регионов? О каком увеличивающемся рейтинге Вы говорите. Саша, не врите ни себе ни людям. Вам больше не поверят. Вы обманули всех. Мы что выбирали вас чтобы вы урезали пенсии работающим пенсионерам. Кто будет теперь работать у нас на "Моторе". Ведь у нас же большинство составляют военные пенсионеры. Зачем вы продлеваете пенсионный возраст, вы что продались полностью МВФ? Подумайте о людях, которые вам поверили. И я, и все, кто работает в нашем цеху теперь принципиально не будем голосовать за вашу партию. Мы хотим чтобы вы почувствовали, что мы не дураки, что нелья так поступать с теми, кто вам поверил. Вы же в конце концов офицер.
Хазаров
Показати IP
3 Червня 2010 16:51
"Кровосісі" - круто! Ай да регіонали, ай да молодці. Все, всі гумористичні програми у відпустку, країну будуть веселити хлопці з партії регіонів. Я знав, що вони з головою не дружать, але щоб настільки...
Не розумію навіщо було писати цей текст Олександру Костянтиновичу. Мабуть поступила команда "зверху" - просвітити волинян у позиції Партії Регіонів стосовно місцевих виборів. Близько двох місяців тому, я тут уже писав на дану тему http://www.volynnews.com/blogs/72/393/, але пройшло трохи часу і деякі речі зазанали змін. Практично за місяць Партія регіонів та Віктор Янукович зробили дві взаємосуперечливі заяви стосовно дати виборів. Спочатку у Стразбурзі В.Ф, Янукович заявив, що вибори пройдуть у 2011 році, а пізніше було рішення політради Партії регіонів про призначення виборів все таки на 31 жовтня 2010 року. Як це можна пояснити??? Або партія не зважає на позицію лідера, або лідер забуває, що говорить.
Разом з тим пан Башкаленко вводить в оману читачів "Волинських новин", коли у першій частині блогу говорить про Закон «Про вибори до органів місцевого самоврядування» та дві можливі дати. Такого закону НЕМАЄ у природі. А діючий закон про місцеві вибори не говорить ні про березень ні про жовтень, як можливу дату виборів.
Антон
Показати IP
3 Червня 2010 23:02
Респект, пану Находу. Ми опоненти, але сьогодні я Вам аплодую. Регіонали дійсно щодня змінюють свою позицію і по даті виборів, і по системі виборів. А Башкаленко написав свій блог щоб показати, що в Партії регіонів є не лише такі клоуни як Горбатюк, який зганьбився зі своїм блогом на ВІПі. Блог Башкаленка, не дивлячись ні на що, на дві голови кращий ніж пародія на блог у Горбатюка. Це їх внутрішня конкуренція. Але як завжди все вийшло безтолково.
Глядач
Показати IP
3 Червня 2010 23:10
нема правди в даті виборів. Регіонам вигідно їх провести восени, бо що не кажи а порядок в країні таки відновлюється, і це багатьом подобається. а БЮТ чекає весни, бо після важкої зими ні одна влада не зможе забезпечити собі високі рейтинги, хіба що заллє дармовою нафтою і розтопить весь сніг газом. Справедлива дата була на початку весни, але про це всі мовчать....
Бандура
Показати IP
4 Червня 2010 00:43
Такої статті (за кількістю неправдивих тверджень)або просто БРЕХНІ ще тут не читав.
Ось деякі з них:
1. ВР України просто знехтувала Конституційним правом громадян відмінивши постанову про призначення місцевих виборів і ніяких виправдань цьому нема.
2. Закону "Про вибори до органів місцевого самоврядування" не існує - є Закон України "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів".
3. Відповідно до ст. 15 вищевказаного закону чергові вибори розпочинаються за 100 днів а не за 120.
4. Жодних згадувань про дату 31 березня чи 31 жовтня у тому ж таки Законі нема.
5. У 2005 році ніяких виборів не було.
І т.д. і т.п. схоже пан Башкаленко зовсім не знає законодавста, а мав би, на такій посаді. Тим більше при написанні статті, хоча б прочитав той замий Закон України "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів".
Висновок напрошується один - пане Башкаленко! ВЧІТЬ МАТЧАСТЬ!;)
еееее
Показати IP
4 Червня 2010 11:10
та він не писав того блога. він таких слів розумних незнає. а от його піарщики чи помічники получать наганяй за таку туфту. Находу як завжди респект. от якби змінили законодавство і дозволили йти на місцеві вибори громацьким організаціям (головне не дати стемаку примазатись до молоді). але верховна зрада в цьому не зацікавлена
Цушко
Показати IP
4 Червня 2010 11:52
Біда к Партії Регіонів з її лідерами. Ось і Башкаленко обіс...ся зі своїм блогом. Перед цим повністю дискредитував себе Горбатюк на VIP. Щось мелють про якийсь порядок в країні. Де він той порядок? Нема його. Як нема виконання взятих на себе обіцянок. Провал повний. В уряді одні хабарники та цушки, в парламенті в коаліції одні бандюки та тушки. Йде наступ на все українське. І вони ще на щось розраховують. Одним словом - геноциди нації, як сказав Віктор Федорович
Бачив Вчора ефір Башкаленка, соромно… Азаров хоч українську мову «коверкає» та хоча розумні речі говорить а воно…. І Башкаленко піде по мажорнитарці ха ха ха… Горбатюк, ще повірю ну Башкаленко….
Регіонал
Показати IP
4 Червня 2010 16:42
Даремно ви так на Горбатюка. Він набагато розумніший за Башкаленка. Просто його помічники відверті дурні, які тупо його підставили на сайті ВІП. У Башкаленка просто помічники кращі, бо має більше грошей.
Інспектор податкової до Регіонал
Показати IP
4 Червня 2010 17:05
У Башкаленка грошей більше? А ну звідси, будь-ласка, детальніше. Згідно поданої декларації загальний сукупний дохід першого заступника голови ОДА Олександра Башкаленка торік становив 11,7 тисячі гривень (http://www.volynnews.com/news/volyn/15579/). Це менше 1000 грн в місяць.
Антон
Показати IP
4 Червня 2010 17:48
А чим це Горбатюк хороший, що тупо піарить себе різними способами? Подивіться на його виступи по телебаченню чисто піар. А на інтернет сайтах теж саме то він щось відкриває то говорить про бюджет та Теодоровича а де робота? Башкаленко хоча б думаючи про майбутнє кадрові питання вирішує.
Горбатюка та Ко. критикують за дії. Башкаленка та Ко. за бездіяльність. Вчора бачив виступ Башкаленка на волинському, враження неандертальцю дали автомат, хоча б «помічниць» спромоглись підказати йому чим він має займатись на посаді першого заступника ;)))))))))
zdev
Показати IP
7 Червня 2010 23:04
Перевірте діяльність Голови апеляціійного суду Волинської області пана Філюка. Є інформація, що він бере хабарі
Вік 1
Показати IP
18 Червня 2010 20:52
Ну все розумію, але на фіга такому пану як Башкаленко воопще цей блог... Ну не вже у волинських регіоналів немає кому в цих дебільних блогах шаритися... А то Башкаленко пише, а в коментах усі пишуть шо він засранець... Ех, куда наша "махачкалінськая" не пропадала... Напишу Башкаленко не засранець...
"...як схарапуджені коні..на перехідному етапі" - це Ви про кого шановний?!!
Особисто я вважаю що подібна риторика недопустима для держслужбовця й публічної особи загалом!!!Слідуючими алегоріями будуть "оголтелое стадо" та "бесчинствующее бидло" в другій фазі періоду економічного занепаду?
Партія регіонів - це партія відбирання грошей
Показати IP
7 Листопада 2010 19:55
І хто ще за таких недоумків голосує?!!!
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.