Антоніна Євтодюк: Мильні бульки замість духовності?
Уже традиційно 1 червня на Театральному майдані Луцька у Міжнародний день захисту дітей проводяться численні акції. Дітям намагаються організувати свято. Однак чомусь організатори переважно забувають, що слово «свято» однокорінне із такими словами як «святий», «святиня», «освячувати», – тобто обов’язково має містити у собі елементи духовного. Гадаю, що із цією думкою важко не погодитись, адже триєдність людського єства – дух, душа, тіло – незаперечна.
Сьогодні в українському суспільстві про духовність ведеться чимало балачок... На різних рівнях її духовність піднімають хто як може, на жаль, не завжди усвідомлюючи, що правдива духовність – завжди і лише (!) похідна від дій Святого Духа, усе інше – демонізм. Це твердження для нашої постатеїстичної держави мало стати керівництвом до дії ще два десятиліття тому, коли Україна здобула незалежність. Так, на державному рівні ми святкуємо великі релігійні свята, щоправда, поряд зі «святами», нав’язаними нам окупаційною радянською владою. Наші Президенти присягають на вірність Україні на Біблії. У школах спроквола запроваджуються уроки (переважно факультативи) християнської етики й моралі... Стало модним ходити іноді до церкви, охрещувати дітей, вінчатися, освячувати офіси...
Але чи є все це ознакою духовності нашого суспільства? Суспільство складається із конкретних людей із їхніми звичками, уподобаннями, переконаннями, цінностями. На державному рівні інтереси кожного члена суспільства захищаються у статтях Конституції. Але чи дотримуємося ми цих світських законів? На жаль, питання можна віднести до розряду риторичних.
Аби побачити реальний стан справ досить подивитися новини, чи переглянути кримінальну статистику. А ще – дізнатись про те, що Україна лідирує в Європі за чисельністю ВІЛ-інфікованих, неповнолітніх повій, наркоманів, абортованих дітей... Цей жахливий перелік можна продовжувати і продовжувати.
Чому це все відбувається? Хіба у нас мало церков? Хіба ми нашу державну еліту не бачимо в храмах? Хіба сьогодні продовжуються переслідування за віру? Хіба сьогодні хтось забороняє бути християнином?
Пріоритети нашої держави, як це не сумно констатувати, є лише декларативно-християнськими! Наша віра є недієвою, ми здатні на наміри, а ось зі справами не поспішаємо.
Прикладом є вчорашня акція духовного відродження України «Збережи й захисти життя дитини», організована ВОГО «Християнський рух за життя». Співорганізатор – Волинська Рада Церков.
Ще 26 травня 2009 року на засіданні Волинської Ради Церков особисто пан Романюк, голова ВОДА, дав розпорядження у сприянні проведенню цієї акції керівникам головного управління з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації ВОДА, обласного управління освіти і науки ВОДА. Бо, зрештою, факт винищення української нації посередництвом абортів є незаперечним. Однак обіцяного сприяння ніхто так і не дочекався. Чим пояснити таке ігнорування розпоряджень голови ВОДА? Небайдужими виявилися лише представники сектору у справах релігій головного управління з питань внутрішньої політики, зв’язків із громадськими організаціями та засобами масової інформації ВОДА Володимир Дорошенко і Василь Гайдук. ВОГО «Християнський рух за життя» висловлює їм щиру вдячність. Дякуємо, також Ігорю Гузю, начальнику відділу у справах сім’ї та молоді Луцької міської ради, за сприяння в озвучуванні заходу.
Дивно було спостерігати за нашою луцькою молоддю, яка прийшла того дня на Акцію духовного відродження «Збережи й захисти життя дитини». Вони обрали гучну музику й мильні бульки. Їм, напевне, вчителі так і не змогли (чи не захотіли) пояснити, куди і для чого вони були запрошені... Прикро, що діти проігнорували навіть присутність на майдані двох єпископів і наші численні запрошення приєднатися до молебню. Вони не захотіли слухати проникливих слів архієпископа Луцького і Волинського Михаїла, єпископа римо-католицької церкви Маркіяна Трофим’яка, які розповідали про християнське трактування гріха аборту. Мало хто хотів слухати слова Лариси Матвієнко, лікаря акушер-гінеколога Луцької районної клінічної лікарні, Оксани Тарасової, багатодітної матері. Нашу молодь навіть не зворушила хресна дорога ненародженої дитини... У відповідь – мильні бульбашки як дзеркальне відображення стану духовності нашої молоді, нашого суспільства...
Хоча, напевне, реакція молоді є лише наслідком того псевдодуховного виховання, яке переважно пропонує сучасна система освіти. Наслідком тієї державної політики, яка сприяє розбещенню й поширенню фальшивої інформації про контрацепцію, аборти, спиртне, тютюн, ВІЛ-СНІД... Прикро, але ми формуємо швидше суспільство споживачів, а не творців свого життя на засадах християнських чеснот. Важко опиратися гріхові, коли ним заражене усе суспільство. Чи не так? То чи Україна дійсно християнська держава?
Дивувала і відсутність представників мас-медіа. Чи то їх на Волині є так мало, чи то проблеми духовного відродження нації того дня не входили до їхніх планів?
Акція відбулася. Вкотре пролунало молитовне звернення до Господа про допомогу у припиненні абортативного етноциду в Україні. Усе це відбувалося на фоні грозових чорно-синіх хмар й крапель на диво мілкого дощику. Ми молилися, а навколо вирувало життя великого міста. Люди поспішали по справах, їм було байдуже, що українці перетворились на націю самовбивць. Байдуже, що в Україні немає практично жодної родини, незаплямованої гріхом дітовбивства. Байдуже, що аборти – загроза національній безпеці...
Над Театральним майданом літали мильні бульбашки – як душі невинно загублених діток у лонах матерів, як символи нашого духовного зубожіння, як символи ілюзорності й примарності тих фальшивих цінностей, які сповідує наше суспільство...
Блоги є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться.
Точка зору редакції Інформаційного агентства Волинські Новини може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує роль носія.
Точка зору редакції Інформаційного агентства Волинські Новини може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує роль носія.
То серце по волі з Богом розмовля,
То серце щебече Господнюю славу,
А думка край світу на хмарі гуля.…
Вітаю Вас! Мене звати Антоніна Євтодюк. Я – християнка, кандидат філософських наук, доцент кафедри філософії Луцького національного технічного університету. Очолюю…
Світлій пам’яті Михася…
Життя! Життя? Життя…
У кожного з нас є свої унікальні й неповторні уявлення про нього. Звісно,…
Коментарів: 55
Вінстон
Показати IP
2 Червня 2009 15:23
По-перше: Навіщо дітям ті проповіді, що співали батюшки? Вони ж їх не розуміють!!! Прийшли побавитись, музику послухати, бульбашки пускати. Не потрібно з цього робити трагедію чи незрозумілу сенсацію! І по-друге: Забороняти аборти не можна, адже це власний вибір кожної жінки.
Приклад: Якщо узі показало що у Вас (не дай Боже) дитя з якимись вадами, то що, Ви будете надалі його виношувати чи що?
Звіичайно, підете на перекір християнської моралі і будете доказувати ВСІМ, що це був вірний вчинок!
Тоді, де логіка? Навіщо гавкати в повітря?! Навіщо наводити кіпіш?!
Кожна людина господар своєї долі, а не ХТОСЬ.....
Анонім
Показати IP
2 Червня 2009 15:35
мильні бульбашки круті...а 15 хв.монолог..це вже давно вийшло з моди..
Наталія
Показати IP
2 Червня 2009 15:58
Да...Такі вже прям ми всі погані...ну дуже. Справді, діти прийшли на свято і підлітки також. Тому не треба тут писати:отакі вони погані, такі вони нехароші. Достало. Хай кожен дивиться сам на себе. Духовне зубожіння нації. Моя порада: не треба тут критикувати всіх. Кожен робив те, що вважав за потрібне. А починати писати які всі погані - недоречно
yucore
Показати IP
2 Червня 2009 16:09
гммм...а вот ОБС...РАТИ працю інших це мего-духовно..круто..круто..
Спостерігач
Показати IP
2 Червня 2009 16:22
Такий брєд!
Анонім
Показати IP
2 Червня 2009 16:28
бульбашки це був задум чисто від сайту vkontakte...це надзвичайно цікавіше ніж нудний концерт!!!!тим більше навіщо він дітям????підліткам?????????молодь собі розважилась дійсно в корисних цілях...
а про аборти взагалі навіщо ??????
бульбашки це круто!!!!!!!!!
Анонім
Показати IP
2 Червня 2009 16:31
Не прийшли, бо ваша акція за суттю - теж мильна бульбашка. Про таке на площі не говорять, точніше, на площі не переконують. І за словами мають бути справи, тоют о жінка повинна знати, що народить здорову дитину, що зможе цій дитині забезпечити. а не лише дати життя. Така акція - це все одно, що на площі у рупор кричати: ти верблюд, бо ти плюєшся. Покричали і розійшлися.
небайдужий
Показати IP
2 Червня 2009 16:37
Згоден з "Вінстоном". Взагалі "питання абортів" досить складне і неоднозначне.. Я вважаю, що тут повинна вирішувати саме жінка. А те, що яскрава музична акція і різноманітні конкурси однозначно краще сприймаються в молодіжному середовищі, ніж проповіді св"ященників і хрестна хода, як на мене, ні у кого не викликає сумнівів. Церква сама віддались від суспільства, через свою консервативність та масонство. А про нецільове використання коштів прихожан духовенством, уже давно ходять легенди. Сам вигляд св"ященника у "мерседесі", особисто у мене викликає відразу..
Звєзда_Ракета
Показати IP
2 Червня 2009 16:39
дякую за підтримку!!!
і справді про акцію в центрі ніхто нічого не знав! я дізнавсь про це тільки тоді, коли розпочався парад бульок!! мені вдалося оперативно перевести весь парад до головного корпусу ВНУ, тому я вважаю, що ніхто нікому не помішав!!!!
"Вони обрали гучну музику й мильні бульки. Їм, напевне, вчителі так і не змогли (чи не захотіли) пояснити, куди і для чого вони були запрошені..." про акцію ніхто не знав!!!!
всі події, які проводились на майдані - були паралельні, тобто їх робили різні люди, організації!!!
АнАнім
Показати IP
2 Червня 2009 16:59
Ну справді, якби цю статтю читав марсіанин можна було б одразу подумати, що суспільство наше деградоване повністю.
" Дітям намагаються організувати свято." Авторко, а цього хіба не було зроблено? Свято було. Нехай не таке, яким би його хотіло бачити високоморальне христинське суспільство, але ж було. Діджей парад, до речі, був приуроченений саме до дня дитини.
Не знаю чому стільки негативних емоцій викликали "бульки". це ж море позитиву, емоцій, спілкування, - дитинства.
Ще одна цитата чуть "зачепила")
" вчителі так і не змогли (чи не захотіли) пояснити, куди і для чого вони були запрошені..."
Не хочеься тут писати ще одну статтю, але школа по-перше вже закінчилась) ніхто нікого насильно не запрошував))
"Прикро, що діти проігнорували навіть присутність на майдані двох єпископів і наші численні запрошення приєднатися до молебню"
Але вони ж -ДІТИ. і це їхнє свято. і нехай побудуть хоч тоді дітьми.
А щодо проблеми аморальності абортів і так далі, то звісно соціальна реклама в цьому питанні відіграє дуже важливу роль. звісно це важливо.
а взагалі стаття повна свіляких порожніх закликів і фраз.
Анонім
Показати IP
2 Червня 2009 17:47
Я поважаю церкву, поважаю релігію, поважаю Вас, Антоніна Євтодюк.
Та ця Ваша стаття якось не сходиться з Вашим образом духовності, вона повна безпричинних докорів, незрозумілих образ і критики усіх підряд.
Ді-джей парад називався "Діти-наше майбутнє, музика-наше життя". Це була акція на якій підлітки збирали кошти для своїх же ровесників, якім у житті пощастило менше. Ді джеї грали для цього абсолютно безкоштовно. Акція привернула увагу громадськості. О 17:40 на Театральному майдані на цю акцію завітало дуже багато людей. У самий пік Ви, будучи не причому у відношенні до цієї акції, попросили слово для звернення до учасників акції - Вам його надали. Ви попросили щоб ді-джей парад закінчився о 18:00, в самий пік - і він закінчився саме тоді. То які ж у Вас можуть ще бути притензії.....?
Хто Вас образив і чим?
Хай Вас благословить Господь.
сторонній спостергіач
Показати IP
2 Червня 2009 19:19
ха ха!!.. народ! Ви скажіть про яких дітей Ви думали коли танцювали під свою клубну музику?! і скільки дітей танцювало серед Вас?? ну хіба що ви самі ще діти.. уже починається протистояння між церквою та молодіжними громадами міста.. не важко уявити до чого це приведе.. а Ви шановний "звєзда" поясніть те що Ви скерували масу до центрального корпусу щось змінило?! виходить що Ви антихрест.. ВИ відвернули дітей від церкви в цей день!!.. І ви вважає свій поступок правильним?!
сторонній спостергіач
Показати IP
2 Червня 2009 19:22
також поясніть будьте ласкаві хтось фразу: "задум чисто від сайту vkontakte.." Ви щойно довели, і не вперше, що соціальні мережі це зло!! а які корисні цілі у цьому? Ви бачите яка наша молодь?! зніміть рожеві окуляри.. не бажаючи грубити та на думці одне слово .. як виражався наш екс прем'єр міністр "бидло" скрізь було куриво пиво.. і це по вашому нормально?!
лучанка
Показати IP
2 Червня 2009 20:27
Хочу підтримати авторку. Євгеніє, Ви праві. Картина на Театральному майдані було дуже дивною - з одного боку духовенство говорить про спасіння душ дітей та їхніх батьків, а спиною до них - молодь, яка пускає мильні бульбашки. "Організаторам" мильних бульбашок треба було чимпошвидше перенести свій "захід" в інше місце.
До небайдужого: Ви кажете, що Церква консервативна. Але коли вона виходить до молоді на майдан, то молодь її просто ігнорує...
Анонім
Показати IP
2 Червня 2009 20:43
Дуже не цікава стаття...!
Якщо чесно я б посперечилася з цією дівчиною....!Нарахунок її думки...!Хоча наврядчі вона так вважає!
БульБашкА ОлЯ
Показати IP
2 Червня 2009 21:37
Антоніно Володимирівно,я з Вами не згідна, не можна судити про духовність всіх лише через те, що парад бульбашок співпав з Акцією духовного відродження «Збережи й захисти життя дитини». Я, як і більшість молоді проти абортів, моральної розпусти і коли б ми знали про тему Вашої акції то неодмінно б її підтримали. Нажаль ми їхали на бульбашки тому і був гарний настрій,і це аж ніяк не спроба висловити свою неповагу чи показати свою байдужість до даної теми.
сторонньому спостерігачу
Показати IP
3 Червня 2009 00:06
"..Ви антихрест.. ВИ відвернули дітей від церкви..", "..соціальні мережі це зло!!".. "Приємно" що про духовність у нас говорять такі "високоморальні" люди.. Дивно якось що на майдані у той день Ви не називали цю молодь єретиками, і не закликали закидати камінням..!?
Анонім
Показати IP
3 Червня 2009 00:28
Пані Антоніно, вживаючи терміна, слід розуміти його. Ви ж плутаєте етноцид і геноцид
DJ MAX FREEMAN
Показати IP
3 Червня 2009 02:22
Шановна пані Антоніно!
Не слід змальовувати події на центральному майдані міста 1-ого червня такими похмурими фарбами.
Я - один з ді-джеїв, які у той день грали для молоді. Мені було неймовірно приємно бачити, як і маленькі діти, і підлітки, і дорослі люди підходили до скрині і опускали туди гроші на потреби знедолених дітей. Ми просто намагаємось розмовляти з молоддю доступною їй мовою - мовою музики, мовою малюнка на асфальті, мовою бульбашок врешті-решт. І молодь, про яку ви так негативно відгукуєтесь, того дня прийшла зовсім не на акцію "Збережи і захисти життя дитини", а на благодійну акцію "Діти - наше майбутнє, музика - наше життя!". Більше того, учасники акції абсолютно пунктуально дотримались дозволених часових меж, не бажаючи образити почуття віруючих людей.
То в чому полягає їх провина? У тому, що вони не бажають слухати промови святих отців? Ви вбачаєте у цьому щось дивне? Я - ні. Тим більше, протягом останніх років церква і сама себе зганьбила і багато людей можуть це підтвердити. Як бачите, нам молодь вірить більше. А це, в свою чергу накладає на нас (маючи на увазі молодіжних кумирів, якими для молоді є ді-джеї) величезну відповідальність. Адже, знаючи, що багато молодих людей у місті вірять нам і переймають нашу манеру вдягатись, говорити, діяти і жити, ми не маємо жодного права демонструвати їм поганий приклад. Те, що відбувалося на майдані 1-ого червня, особисто я вважаю гарним прикладом. То ж дайте нам спокійно робити свою справу.
Дякую.
Анонім
Показати IP
3 Червня 2009 08:59
І вкотре кажу - не згідна із крайнощами, в які впадає пані Антоніна! Її переконання і методи, якими вона їх доносить до мас вкрай схожі на релігійний фанатизм. Так колись починалася інквізиція...
Анонім
Показати IP
3 Червня 2009 09:00
Організатори акції "Діти-наше майбутнє, музика-наше життя" не скеровували нікого іти з Театрального майдану під час релігійної акції, про яку іде мова. Це була вже інша акція інших організацій іти до головного корпусу ВНУ і там пускати бульбашки. Про це написано тут: http://www.volynnews.com/news/society/7468/
А Вам, пані Євтодюк, замість того щоб ображатись на весь світ, потрібно було б подякувати що Вам було надано слово у пік акції інших організацій і вони пішли Вам назустріч у достроковому завершенні своєї акції для того щоб Ви могли провести свою. А Ви замість вдячності ведете себе неадекватно.
І так, всі учасники Діджей параду думали про дітей, працювали безкоштовно і зробили якійсь реальний внесок у добробут дітей - тільки на Театральному майдані було зібрано близько 1400 грн для Дитячого будинку. І ми думаєм, що це добре.
Те, що пише "сторонній спостергіач" - абсолютна несинітниця. Яке протистояння між церквами та громадськими організаціями? Що Ви кажете? ГО сприяли в той день церкві та її акції! Хто антихрист? Хто кого куди повів? Це все БРЄД.
Анонім
Показати IP
3 Червня 2009 09:01
І вкотре кажу - не згідна із крайнощами, в які впадає пані Антоніна! Її переконання і методи, якими вона їх доносить до мас вкрай схожі на релігійний фанатизм. Так колись починалася інквізиція...
"Ще 26 травня 2009 року на засіданні Волинської Ради Церков особисто пан Романюк, голова ВОДА, дав розпорядження у сприянні проведенню цієї акції керівникам головного управління з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськими організаціями" - а якого ж сприяння ви хотіли?
Небайдужому
Показати IP
3 Червня 2009 09:25
Давайте включим логику. Если баб... ладно, женщина НЕ В СОСТОЯНИИ ОТРЕГУЛИРОВАТЬ СВОЮ ПОЛОВУЮ ЖИЗНЬ ТАК, чтобы беременеть тогда, когда ей надо, можно ли такой корове доверить вопрос жизни-смерти ребенка, который по воле судьбы оказался в ее теле?
Голосую против. А ведь так оно и происходит. Женщины с мозгами (и с совестью) абортов не делают. Ребенок тоже хозяин своей судьбы, но почему-то ему не дают даже родиться, аргументируя это тем, что "я не знаю, сможет ли он выжить" - да откуда же в таком случае берется твердая уверенность, что не выживет? С чего вы взяли, что не выживет? Врач-раздолбай сказал? Случаев, когда ребенка абортируют "по медицинским показаниям", а "вскрытие показывает", что дите было здоровое, НАМНОГО БОЛЬШЕ, нежели случаев рождения инвалидов. Вот что с нами делает трусость, причем наша собственная. Твердо уверена, что начинать "перевоспитание" наших дам надо с юридического запрета на это гадство. Причем не надо ссылаться на то, что в других странах этого нет. Оно им не надо: полячкам за 17 лет хватило ума сделать 82 тысячи абортов, тогда как украинкам - 30 миллионов. Нас, как тупое быдло, надо загонять в стойло и привязывать там на 9 месяцев. Ненавижу тупость.
сторонній спостергіач
Показати IP
3 Червня 2009 09:35
"ми не маємо жодного права демонструвати їм поганий приклад." ахаха автор жжош.. я скотився під стіл!. а те що відбувається у клубах?! пянки гулянки?! це повашу гарний приклад?! .. якщо чесно то Ви обмежена людина.. xD
Шавновний який відповів на мої повідомлення: а який у цьому сенс?! я не прагну когось посварити, я висловив свою думку..
Олька
Показати IP
3 Червня 2009 09:47
А давайте в день захисту дітей посадимо їх всіх вдома, під домашнім арештом. тоді діти захистяться від забрудненого повітря і від людей, які на них криво дивляться. а ще не забудьте вимкнути їм всі телевізори і комп"ютери. і морозива теж не давайте - бо застудять горло. і взагалі, що ці діти роблять на білому світі? вони ж сміються ВГОЛОС і пускають БУЛЬБАШКИ!!! І кожна дванадцятирічна дівчинка принагідно, щомісяця робить собі два-три аборти. ну це вже як вийде.
здається мені, що такі акції доречніші хоча б до Дня матері. тобі б організатори не нарікали, що їм, бачте, не дали провести акцію. ніби в році днів більше нема.
Мама двох дочок
Показати IP
3 Червня 2009 10:08
Вчора подивилася репортаж з вашого заходу. Він був приречений саме на таку реакцію. Це не та тема, про яку саме так говорять і говорять на площі. На центральній площі обласного центру - така натуральна картина! Але ця натура не лякає, а викликає відразу. Аудиторію треба готувати для розмови, говорити на цю тему не в такому колі. Як взагалі на вашу ідею повелася влада і попи?! Мабуть як і ви хотіли лише піару для себе. Ви такими заходами - у такому вираженні - чините гріх.
Ірина
Показати IP
3 Червня 2009 10:32
Ті, хто пускали бульки, швидше за все, - обрали символічний метод впливу на людей.
Людоньки, куди ви дивитеся?Ваше все життя - суцільна мильна бульбашка, яку надули і посадили вас туди!
Мамі двох дочок -
Показати IP
3 Червня 2009 11:32
Мама однієї дочки. Только так и можно с быдлом - мордой в г..о, как Кутузов формулировал. Только так. Чтобы видели. И чем натуральнее, тем лучше. Еще бы в абортарий водить наших девок на экскурсии, чтобы видели, ЧТО выгребают ведрами санитарки. По-вашему, врачи должны смотреть на разорванные детские тельца, а "нежную" биомассу, которая добровольно ползет в абортарии, чтобы ее "спасли от беременности", надо оберегать от таких жестоких зрелищ? все зло - от тупости и невежества. "Чтоб добрым быть, я должен быть жесток" (Шескпир, "Гамлет"), хватит уже, донежничались. 30 миллионов абортов - позор для Украины, и нечего тут больше сказать. БОльший позор, чем политический бардак и неумение вести экономику. Это показатель чудовищного невежества наших женщин... прячьте эту проблему и дальше, будет только хуже. Не поддерживаю "НацАльянс", но они молодцы в этом отношении.
Мама двох дочок
Показати IP
3 Червня 2009 11:51
Мамі однієї дочки. Не треба всіх сприймати за бидло. Його менше, ніж ви вважаєте. Про те, що "не вбий" сказано було ще 2 тисячі років тому. Про аборти давно є чудесні фільми. Є цікаві лекції лікарів. Зрозумійте одне: про це треба говорити у певній аудиторіЇ а не з ухмилками, як це робили дівчата Тоні, робити на площі. Хіба когось треба переконувати. що аборт - це зло? Аборти у нас вже забороняли. Тоді робили кримінальні... Їх не уникнути. На жаль.А такими так званими акціями тема просто "заговорюється".
Анонім
Показати IP
3 Червня 2009 12:06
Правильно, може вже пора використовувати радянський метод "у нас все добре" і прикриватися показухою!в країні біда!уявіть собі, жінки, що у кожної із вас забрали вашу дитину і викинули на смітник! Ви радітемете з бульбахів мила, чи намагатиметеся якось зарадити лихові?На що дивиться наше керівництво у державі?
Анонім
Показати IP
3 Червня 2009 14:15
ну чому ви причепилися до тих бульбашок і до діджей параду?? ніхто нікого нікуди не примушував іти, кожен сам вибирав, де йому цікавіше. і якшо ваша акція не привернула уваги, то це ваші проблеми. і замість того, щоб шукати зараз винних у своєму провалі - наступного разу враховуйте інтереси і потреби цільової аудиторії, шукайте дієвіші методи та прийоми, якось по іншому організовуйте свої акції, щоб зацікавити молодь - і тоді, мабуть, результат буде кращим.
Анонім
Показати IP
3 Червня 2009 14:40
Хай ті дівчата на чолі з Антоніною Євтодюк народять самі пару-трійку дітей. І демографічну ситуацію покращать, і зайняті будуть, дітей виховуватимуть. Може помудрішають трохи тоді. Бо супільство треба виховувати з пелюшок, а нині вже дорослих дітей- пізно...І заборонами нічого не досягнете.
yucore
Показати IP
3 Червня 2009 15:20
Шановна Антоніна Євтодюк, у мене є до ВАС декілька запитань :
1) Чи ніколи ВИ не задумувались про фальшивість тих цінностей, яких особисто дотримуєтесь?
2) Чи в праві ВИ оцінювати ступінь "духовного зубожіння" нашого суспільства?
3) що для вас є "наше суспільство"?
4)"Дивувала і відсутність представників мас-медіа. Чи то їх на Волині є так мало, чи то проблеми духовного відродження нації того дня не входили до їхніх планів?" а що ВИ особисто зробили для того, щоб ці представники приїхали?
5)"кандидат філософських наук, доцент кафедри філософії Луцького національного технічного університету" з цих слів, ви працюєте в системі освіти..кгм.."Хоча, напевне, реакція молоді є лише наслідком того псевдодуховного виховання, яке переважно пропонує сучасна система освіти." - тож..ви теж пропонуєте псевдодуховне виховання? напевне..
Чекаю відповіді на ці запитання, і повірте, не вам судити суспільство, і якщо ви нічого не знаєте про цінності інших людей, молоді, то не потрібно "нагло" гнути свою палку. Слова пусті. Йдіть в народ і щось доведіть.
Анастасія
Показати IP
3 Червня 2009 15:23
Бульбашkи - таk буде правильніше!
А стаття...жорстоkо ви таk!
Мерсейсайдець
Показати IP
3 Червня 2009 16:15
ага вчора походили з хрестами і забули і все в нас так
фантом
Показати IP
3 Червня 2009 16:21
релігія,релігійні почуття, релігійна морль (яка не нав'язується!) - це звичайно добре
,але Ваші перегини в християнський догматизм і клерикалізм виглядають просто смішно
а взагалі питання абортів так само,як і питання евтаназії дуже дискусійне, і про це треба дискутувати, а не нав'язувати свою "єдино правильну" думку
глядач
Показати IP
3 Червня 2009 16:35
Я думаю, тут взагалі нема про що говорити. На жаль, не знаю, яку суму зібрали на благодійність ці дітки, які пускали бульбашки. Гроші зібрали - є результат. пані Антоніно, ДЕ ВАШ РЕЗУЛЬТАТ???
Наталка
Показати IP
3 Червня 2009 16:52
Я думаю, что аборт явление не только социальное и идеологическое. Реклама прямым текстом говорит, что ребенок это побочный продукт интимных отношений, а беременость сравни глупости, поэтому девушки чаще относяться к будущему материнству как к чему-то ненужному, обременяещему.В первую очередь нужно менять это мнение, делать акцент на том, что семья- это маленькое общество, что дитя не являеться чем-то неестественным . Ведь не даром украинцы когда-то говорили, что семья с детьми- базар, а без них как кладбище.
Говорить о аборте припустимо только в том случае, когда мать или ребенок серьезно больны, так тогда еще не было УЗИ в наших больницах, определенный процент новорожденых появлялись на свет с серьезными отклонении в развитии, пороками и т.д. Этих детей умертвяли сразу после рождения.
Так что говорить о полной отмене абортов думаю нельзя.
Анонім
Показати IP
3 Червня 2009 18:28
Навіщо так багато слів? Конкретніше, будь ласка.
Скільки діток в авторки? Вона живе в гармонійній сім'ї? Постійно з сім'єю відвідує церкву? Яка позиція її чоловіка?
Слова без підтверджень особистим прикладом нічого не варті.
P.S. Модератору нагадую, що нерозміщення без поважних причин коментарів серйозно загрожує репутації сайту. А вибори ж - незабаром...
Анонім
Показати IP
3 Червня 2009 20:04
Знаєте,я тут почитала цю статтю...
Дивно,але вона мене пронизала своєю щирістю.Але,повірте,у мильних бульбашках немає нічого демонічного.Взагалі,це було задумом в честь дня Дитини.Всі ж знають,що найкраща пора у нашому житті-дитинство,і багато хто хоче-мріє хоч на мить повернутись у цей казковий світ.Ми ішли на цей флешмоб з чистими усмішками,веселим настроєм.
Я розумію,що проблема абортів є одною із найгірших проблем сьогодення у нашій країні,але мені,п"ятнадцятирічній дівчині ще далеко до такого.Тим більше,що я ніколи не зроблю аборту,якби на це дивилося суспільство.У вас склалася помилкова думка про молодь.Невже це МИ вбиваємо тих діток?!
Невже це МИ грішили,пускаючи дзеркальні кульки у повітря,як символ радості і дитинства?!?!?!
Не потрібно нас,молодь,щзасуджувати!Чи ви бачили в наших рядах проституток,чи тих,хто захоплений вільними статевими стосунками?!
Вибачаюсь,звісно,але якщо людина хвора на голову(а я не раз наслухалась про тих ненормальних,хто спочатку робить дурницю,а потім-гріх),то тому ніякий лікар не допоможе!
А бульбашки ні в чому не винні,хіба що ви одержимі думкою про песимістичне майбутнє!
Анонім
Показати IP
3 Червня 2009 20:05
по-перше: парад мильних бульбашок і благодійний діджей парад- це два різні заходи, які влаштували різні організаторию
по-друге: діджей-парад був проведений для того, щоб зробити свято для діток, розважити їх, і, головне, зібрати кошти для обездолених діток!!!!
не треба робити всіх винними в тому, що їм одна акція була цікавішою іншої!!!!
Альона
Показати IP
3 Червня 2009 22:39
учасники параду мильних бульбашок були надзвичайно задоволені подією!!!!!інші ж , прихильники музики насолодилися своїм!!!!для кожного своє!!!!а про духовенство.....я не вважаю Що це лишнє..але для дітей це не цікаво!!це потрібно для дорослих , а вже вони хай виховують своїх дітей!!!!з цієї статті зробили таку трагедію!!!!авторко ви занадто все гіперболізували, перебільшили!!все не на стільки погано!!!!!кожному до вподоби своє!!!!!!!!!!!!!!я вважаю шо такі акції (такі як бульбашки і ді-джей парад )потрібні!!!!!!і побілье б таких))
Tomik
Показати IP
3 Червня 2009 23:13
Уважаемая Антонина! Ваша статья, не то чтобы сильно меня поразила своей проницательностью, а как то выбила из колеи и даже немного рассмешила.
Первое что через чур бросилось в глаза, так это, Ваши слова "- Дивно було спостерігати за нашою луцькою молоддю, яка прийшла того дня на Акцію духовного відродження «Збережи й захисти життя дитини». Вони обрали гучну музику й мильні бульки." Во первых, не нужно подавать в статье настолько лживую информацию. Молодежь пришла не на вашу акцию - духовно возрождаться, а как раз на благотворительный ди-джей парад "Діти- наше майбутнє, музика- наше життя!", при этом, положив 5 гривен в корзинку, которая стояла перед палаткой с ди-джеями, для помощи деткам, молодежь подняла свой духовный уровень намного выше чем от унылого, подавляющего, и сковывающего в догматические оковы разум молебна. А вот парад мыльных пузырей, это была спонтанная приятная молодежная акция в поддержу Дня защити детей. Ведь нет ничего приятней для человека чем вернуться хоть на миг в детство, и по пускать мыльные пузыри. А вот реакция какой то женщины (которая имела прямое отношение к молебню, так как объявляла начало выступления епископов на импровизированной сцене) на это была откровенно неадекватной. Мало того что она пыталась разогнать молодежь, которая откровенно говоря, ничего плохого не делала, так еще и нагло и без разрешения "стащила" (мягко говоря) банку с раствором для мыльных пузырей. Свои действия она мотивировала, тем что, молодежь себе ведет неадекватно, и неуважительно относиться к церкви, далее по тексту - "діти проігнорували навіть присутність на майдані двох єпископів і наші численні запрошення приєднатися до молебню." Никогда не мог себе представить что пускание мыльных пузырей, в центре города на открытом пространстве, является неуважением к кому то. Да и что, теперь при присутствие на главной площади города, епископа, или двух, все должны бегом бросать все дела, тушить сигареты, выключать фотокамеры, становиться по стойке смирно и с открытым ртом наблюдать за дифилядой вышеупомянутых по площади и внимать их речам? Глупость. Каждый вправе решать сам.
"Вони не захотіли слухати проникливих слів архієпископа Луцького і Волинського Михаїла, єпископа римо-католицької церкви Маркіяна Трофим’яка, які розповідали про християнське трактування гріха аборту."
Ну что касается этой цитаты, то слова были никак не проницательными, и мало того, довольно таки не внятными, да и без них молодые ребята и девушки давно знают что аборт это плохо.
"Хоча, напевне, реакція молоді є лише наслідком того псевдодуховного виховання, яке переважно пропонує сучасна система освіти." Система образования, в данное время ничего плохого детям не прививает, вы, насколько я могу судить по фотографии, давно закончили школу, и понятия не имеете что происходит внутри системы.
"Так, на державному рівні ми святкуємо великі релігійні свята, щоправда, поряд зі «святами», нав’язаними нам окупаційною радянською владою." А вы спросите у старшего поколения, у большинства старшего поколения, что для них была "окупаційна радянська влада"? И я вам могу гарантировать что практически все ответят, что тогда жить было намного проще и комфортнее. Чего только стоили социальные гарантии граждан Советского Союза, бесплатное образование, бесплатная медицина, бесплатное жилье (да, за ним приходилось 5 лет стоять в очереди, но в результате люди его получали.) А идея? У народа была идея, идеология! Народ жил идеей! А что сейчас? Капиталистические ценности, общество потребителей, культ денег.
Подводя итог, хочу заметить что Ваша статья, это сплошная ложь и прямое оскорбление молодежи.
И еще - мыльные пузыри это не порождение дьявола)
С уважением Tomik связь со ной тут: [email protected]
Юлія
Показати IP
3 Червня 2009 23:17
Всі, хто приходили з мильними бульбашками.. прийшли САМЕ на цю акцію.. і не знали, що буде проводитись християнська акція...
Тому і відповідно не були до неї готові..
І з цього робити висновки про нашу духовність - дуже поверхнево..
Анонім
Показати IP
3 Червня 2009 23:40
я теж бачив на власні очі ті бульбашки.але автор статті не зрозуміла,чи не хотіла правдиво описати цю подію.тому що преред "антиаботною" акцією на майдані була зовсім інша акція,з прикольною танцювальною музикою.і в кінці було роздано молоді ті самі бульбашки.акція завершилась,а бульбашки ще ні.і тут представники духовенства підійшли до памятнику Л.Українки.і 5 хвилин вони стояли в очікуванні підключення акустичної системи.
а в той час молодь пускала ті бульбашки...насправді нічого страшного не відбулось.жаль було спостерігати за духовенством,але....організатори спрацювали невдало,треба було рознести по часу хоча б на годину.
а молодь не винна!!!
DJ MAX FREEMAN
Показати IP
3 Червня 2009 23:59
//ми не маємо жодного права демонструвати їм поганий приклад." ахаха автор жжош.. я скотився під стіл!. а те що відбувається у клубах?! пянки гулянки?! це повашу гарний приклад?! .. якщо чесно то Ви обмежена людина..// Шановний сторонній спостерігачу! Говорити про мою обмеженість ви зможете хіба-що тоді, коли спіймаєте мене особисто за руку у будь-якому з нічних клубів п'яного чи у неадекватному стані. Жоден з луцьких клаберів таким похвалитись не може :) А те, що ви говорите такі речі людині, з якою навіть не знайомі, досить яскраво вас характеризує. І ви намагаєтесь розповісти нам про духовні цінності? Про що ще тут можна дискутувати? :)
Уляна
Показати IP
4 Червня 2009 00:24
Ця стаття є повними нісенітницями! Ця акція проти абортів тривла декілька днів. Велика кількість молоді побувала до цього на цій акції. А 1 червня ми вирішили організувати певну розважальну зустріч. Я навіть не можу уявити що у самих бульбашках є поганого і я к Ви виразились "душі невинно загублених діток у лонах матерів, як символи нашого духовного зубожіння, як символи ілюзорності й примарності тих фальшивих цінностей, які сповідує наше суспільство". Парад бульбашок не має ніякого відношення до цієї акції. Також у вашій статті було зазначено, що були численні запрошення приєднатися до молебню, але це не так. З вашої сторони небуло такого взагалі. А ось ця хресна дорога? Це ж повний маразм. Для чого було таке робити?! Як це хрести ненародженої дитини?! За це на вас Бог може гніватись. Це прозвучало питання "чи Україна дійсно християнська держава?" Так. Але якщо в Україні принято християнство це не означає, що всі люди є християнами! І ці численні запрошення на молебінь виглядає як певна агітація. Так що це за дискримінація віросповідань?! В нас демократія. Кожен обирає собі віру яка б віповідала баченню людини про світ.
Гучна музика-це є інтерес сучасної молоді. Так вони приходять на це дійство і цим дають на пожертву дітям сиротам. Хіба це погано?! Хіба це погано коли люди бачать усміхнене обличчя маленької дитини, яка пускає бульбашки? Можливо комусь захочеться мати таке саме миле,щасливе усміхнене створіннячко і вони відмовляться від аборту?
Анонім
Показати IP
4 Червня 2009 09:41
чё за [вирізано - цензура] написана(((
Бульбашка Щастя
Показати IP
4 Червня 2009 23:54
Над Театральним майданом літали мильні бульбашки – як душі невинно загублених діток у лонах матерів, як символи нашого духовного зубожіння, як символи ілюзорності й примарності тих фальшивих цінностей, які сповідує наше суспільство-Боже,шоб таке придумати про добр1 дитяч1 бульбашки,я в шоц1!)Парад був дуже позитивним,вс1 в1дчули себе д1тьми,а стаття незрозум1ла 1 неприэмна!...
рух \\\\\"За життя!\\\\\"
Показати IP
5 Червня 2009 17:01
Для тих, хто хоче врятувати хоча б одне дитяче життя і принести в цей світ трохи добра і любові, радимо приєднуватися до руху "За життя!"
http://ruh-za-zhyttia.org.ua/
Пані Антоніно, хай вам Бог допомагає боронити дитячі життя.
А для тих, хто називає аборт вибором жінки, пропонуємо переглянути відео:
http://ruh-za-zhyttia.org.ua/?p=215
Володимир
Показати IP
5 Червня 2009 18:42
Добре, що є люди, які витрачають свій час і енергію на захист життя інших. Хто це робить, неодмінно зіштовхнеться з перепонами. Пані Антоніно, я розумію, що важко читати той, перепрошую, пронос, що лиється з деяких коментарів, але не зупиняйтесь. Собаки гавкають, а караван іде. Бог допомагає тим, хто стоїть за правду.
Анонім
Показати IP
5 Червня 2009 23:52
шановний пане Володимир, цей, як ви виразились, пронос в коментарях, є в першу чергу реакцією на той пронос, який написала авторка у своїй замітці про бульбашки, ді-джей парад і про духовність молоді загалом. не треба шукати винних там, де їх нема
Економ
Показати IP
7 Червня 2009 00:37
Релігійна істерія (по іншому це назвати просто не можна) заважає авторові елементарно відрізняти чорне від білого. Приплести дитячі бульбашки до абортів...А ще й науковець ...Так і до білого братства недалеко.
Анонім
Показати IP
8 Червня 2009 23:07
Дурня ці всі проповіді. Вони хоч кого-небудь крім релігійних фанатиків переконують?
Релігії давно потрібно брати на озброєння інші методи.
Анонім
Показати IP
15 Жовтня 2009 23:49
6ped
Lje HaneBHo IIEDaror hanucaB
Співфінансування житла і зміни до бюджету: у Луцьку провели позачергову сесію міськради
Сьогодні 14:56
Сьогодні 14:56
У ДТП загинули молоді люди з Шацької громади
Сьогодні 12:32
Сьогодні 12:32
Machineryline: все, що потрібно знати про платформу для купівлі та продажу спецтехніки
Сьогодні 11:34
Сьогодні 11:34
Імовірно, був збитий російським ЗРК: у літаку, який впав у Казахстані, загинули 38 осіб
Сьогодні 11:05
Сьогодні 11:05
Під час пожежі на Волині жінка отруїлася чадним газом
Сьогодні 10:37
Сьогодні 10:37
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.