Андрій Откаленко: «Чи вартий голос одного депутата багатьох голосів громадських рганізацій?»
З людьми котрі страждають від шкідливих звичок мені, як керівнику реабілітаційного центру «Свобода» для нарко- та алкозалежних доводиться зустрічатись все частіше і частіше. Кількість осіб, котрі перебувають під згубним впливом наркотиків та алкоголю в нашій країні, на жаль, постійно росте.
Тому можу сказати, що природу поведінки цих людей за п’ять років своєї громадської діяльності вивчив добре. Найбільшою проблемою для більшості нарко- та алкозалежних є подолання не фізіологічної, а психологічної залежності. Людина , залежна від шкідливих звичок постійно страждає від нав’язливої гострої потреби повернутись в стан неприродної ейфорії, спричиненої штучно. Для того, щоб реалізувати свою нав’язливу ідею деякі з них йдуть на страшні речі – вбивства і крадіжки, грабунки і шахрайство.
Справедливості ради слід сказати, що не всі наркомани чи алкоголіки стають злочинцями, але потенційну загрозу для суспільства становить кожен, хто страждає від гострої психологічної і фізіологічної залежності. Головна причина – всі вони без винятку заради задоволення цієї залежності готові до обману і неправди. Щоденної, щогодинної неправди. Обман своїх рідних і друзів з єдиною метою – шляхом здобуття їх прихильності і співчуття повернутися до бажаного стану наркотичної чи алкогольної ейфорії, стає для таких людей нормою життя. А якщо будь-хто з близьких стає на заваді задоволення цієї психологічної потреби, то отримує у відповідь озлобленість та агресію.
Наша країна з року в рік вже традиційно хворіє на «виборчий синдром». І спостерігаючи за постійною «виборіадою» в Україні теж бачу прояви схожих симптомів своєрідної шкідливої залежності у багатьох людей. Нескінченні виборчі перегони спричинилися до того, що багато наших співвітчизників, спробувавши смаку політичної боротьби зараз страждають від гострої психологічної потреби бути постійно у владі. В прагненні отримати чергову дозу «владності» під час кожних виборів ми чуємо солодкі обіцянки, запевнення в своїй чесності і непідкупності, готовності захищати наші з вами інтереси. Приходять такі «владозалежні» і до нас, керівників громадських організацій. І під час виборів кожен політик, навіть місцевого рівня на словах готовий захистити і підтримати нас.
Та проходять вибори і поки діє попередня доза влади, реакція деяких місцевих політиків на нас стає подібна на описану вище реакцію наркомана чи алкоголіка – нам говорять неправду, від нас відмахуються, нам і далі обіцяють. А коли ми їм набридаємо, то отримуємо у відповідь агресію.
Маю на увазі не всіх політиків, але лише деяких з них. Хочу вірити, що більшість з них є нормальними здоровими люди, котрі не страждають від жодних шкідливих звичок, в тому числі і від залежності від влади. Але після того, як почав брати участь у сесіях Ковельської міської ради то побачив таких «владозалежних» у нас в Ковелі.
Зокрема під час розгляду проекту рішення «Про впорядкування споживання алкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів на території міста Ковеля» один з депутатів у відповідь на інформацію про підтримку цього проекту з боку ряду громадський організацій заявив, що голос всіх громадських організацій не вартий голосу одного депутати. Кого цей депутат мав на увазі – депутата, як представника громади в принципі, чи себе персонально мені з’ясувати не вдалось.
Як людина і християнин вважаю, що не маю права на осудження чи схвалення його вчинку. Але як житель міста Ковеля і представник громадських організацій зобов’язаний висловити свою позицію. Адже можна закрити очі на неувагу до думки молодіжних організацій – молоді люди зараз тільки розпочинають свій життєвий шлях і ще тільки мають здобути авторитет, до якого прислухатиметься громада. А як же бути з численними громадськими об’єднаннями ветеранів, пенсіонерів, людей середнього і старшого віку, котрі своєю працею, своїм життям здобули право вирішального голосу з уcіх питань життєдіяльності міста? Хто стане на захист цього їх невід’ємного права?
Даний приклад мені цікавий, і як ілюстрація загальної картини - по мірі віддалення від виборів різко зростає відірваність деяких наших політиків від реального життя. Вони все більше піддаються на свою психологічну залежність – бажання ВСЕ вирішувати і ВСІМ керувати, але ні за що не відповідати. На мою думку, невмотивоване бажання задовільнити цю залежність можна розглядати як хворобу – «залежність від влади».
Симптоми цієї хвороби – пихатість і зверхність, черствість і самозакоханість, невміння і небажання вислухати та зрозуміти проблеми інших. Якщо такий політик на Ваше звернення про допомогу розродиться двадцятихвилинним монологом, відмахнеться, подивиться на годинник або й зовсім розвернеться в інший бік – знайте: Ви зустріли «владозалежного». Якщо він взявся допомогти у вашій проблемі тільки тому, що це дасть йому можливість на трибуні, в газеті, по телебаченню чи деінде подавати себе на публіку, як «захисника інтересів народу» - Ви теж маєте справу з «владозалежним».
Якщо він допомагає Вам з неприхованим розрахунком покращити свої матеріальні статки – Ви натрапили на важкохворого «владозалежного».
Мета мого сьогоднішнього блогу – не осуджувати чи таврувати. Я свідомо не назвав жодного прізвища. І не тільки тому, що це б суперечило моїм моральним принципам. «Владозалежність», як хвороба прогресує небувалими темпами. І хворих на цю хворобу Ви можете зустріти будь-де: в Ковелі і Луцьку, Львові і Донецьку, у Верховній Раді, в міській раді мегаполіса і невеликого містечка, навіть, в сільраді глухого поліського чи степового села.
А ліки від цієї хвороби прості – не мовчати, не допускати «амнезії» місцевих і немісцевих політиків, тим більше не плазувати перед ними. Кожен з них, завдяки нашому нагадуванню, нашій гідності і позиції повинен постійно пам’ятати – «найвищим джерелом влади є народ» (ст. 5 Конституції України), громада. В іншому випадку ми з Вами перед нащадками будемо відповідати за те, що поряд з нарко- і алкозалежними в Україні виросте численна армія «владозалежних», які гуртом зруйнують всі наші плани на майбутнє цієї країни.
Андрій Откаленко, керівник реабілітаційного центру «Свобода» для нарко- та алкозалежних, голова громадської організації «За життя»
Блоги є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться.
Точка зору редакції Інформаційного агентства Волинські Новини може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує роль носія.
Точка зору редакції Інформаційного агентства Волинські Новини може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує роль носія.
Коли я перебуваю в різноманітних компаніях мене запитують: «ти не п’єш, не палиш, не гуляєш з іншими жінкам?» І на…
Суд відпустив з-під варти щонайменше 8 підозрюваних, які причетні до кількох гучних замовних вбивств, зокрема, ветеранки війни на Донбасі Аміни…
Приміщення, техніка, транспорт – усе необхідне є для успішного проведення виборів на Волині. Чиновники запевняють, що комісії вже сформовані, а…
Коментарів: 20
Ковельчанин
Показати IP
9 Грудня 2008 16:57
А "героєм-депутатом" був Сергій Товкач. Вони на пару з Шевчуком дійсно перетворюють кожну сесію міськради в Ковелі на "театр двох хамів".Добре, що почали висвітлювати справи цих "дєятєлів"- може притихнуть.
Наталія
Показати IP
9 Грудня 2008 17:32
Теж була присутня на декількох сесіях міської ради і теж спостерігала за Шевчуком постійні прояви агресії і в сторону міського голови (відать ще хоче в кріслі мера посидіти, пропалити цигарками кабінет)і в бік звичайних людей які відстоюють свої переконання!
небилиця
Показати IP
9 Грудня 2008 22:46
невже з Ковеля почнеться порядок!А що справді депутат не розуміє що таке демократія?
Анонім
Показати IP
10 Грудня 2008 08:12
Нарешті хтось почав ворушити тихе ковельське болото...
Анонім
Показати IP
10 Грудня 2008 09:15
Якщо трошкі внести корективи то виходить дуже гарне призвище для депутата, конкретне - "Откатенко"
Анонім
Показати IP
10 Грудня 2008 09:35
П'ятому. Ну це шо кому болить - той про те й говорить. Особливо перед позачерговою "земельною" сесією. Відчувається, що попросипались ковельські депутати.
Откат в опасности?
Анонім
Показати IP
10 Грудня 2008 09:51
а якого роду ці депутати, себто з якими фракціями обирались?
Ковельчанин
Показати IP
10 Грудня 2008 11:23
Прикольне запитання. "Якого роду депутати?" А дійсно ніякого. Ні те, ні се. Якщо серйозніше то Товкач - литвинівець, а Шевчук - УНП, хоча, шо один шо другий можуть бути ким завгодно. І сесія намічається для багатьох - "знакова". Кошарук вето наклав на дерибан тридцяти гектарів землі біля Варшавської траси. Буде весело.
підприємець
Показати IP
10 Грудня 2008 12:16
сесії в Ковелі дійсно цікаві.Особливо по питаннях землі, чергова сесія "обіцяє " бути дуже цікава, земля-депутати-міський голова-багато людей.Побільше таких як Андрій, зміни в Ковелі йдуть постійно.Молодь краще думає аніж пенсіонери.
Злидень
Показати IP
10 Грудня 2008 12:44
За Вашими словами, Ви як християнин - не маєте права висловлювати позицію а як громадянин - маєте... Так Ви визначіться хто ВИ - християнин чи громадянин.
активна молодь
Показати IP
10 Грудня 2008 13:05
Як же порятувати майбутнє України і нас, молдих, від влади "владозалежних"? Думаю, що треба, аби депутати справді були народними, щоб ми обирали не ката в мішку, не партію, зі списку якої нам відомі лише перші три прізвища. Округ має обирати людину, яку знає. А депутат має бути і відповідальним і підзвітним перед своїми округом.
До злидня
Показати IP
10 Грудня 2008 17:37
"Суттєве" зауваження! А Ви не подумали, що християнин і людина має оцінювати суто моральні і власне людські якості,а громадянин - відповідність поведінки і висловів депутатів їх високому статусу. А тепер спробуйте Ви визначитись в тому ж ключі який задали: Ви користувач Інтернету чи людина? Або абО? Відчуваєте безглуздість свого закиду?
Сергій Товкач
Показати IP
15 Грудня 2008 16:23
Пане Андрію. На рахунок "владозалежних" то мені чомусь так здається, що Ваша активність дуже залежна від міського голови Ковеля. Як члену громадської ради при міському голові (ним же і створеної) ПОВТОРНО роз'яснюю - навть сто голосів членів цієї ради є дорадчими МІСЬКОМУ ГОЛОВІ, а у випадку голосування на сесії все юридично вирішує один голос одного депутата. Подобається Вам це чи ні. Ви представляєте самого себе, а депутат ВСЮ територіальну громаду. І ображатися тут немає на що - це є юридичний факт. Наступне. Ви тут філософствуєте на тему неповаги до громадських організацій? А як Ви дивитесь на те, що підготовлений мною проект рішення з даного питання ВЗАГАЛІ не був доведений міським головою не лише до Вашого відома, а й до відома міської ради? Я не бачив ваших обурень з цього приводу.Хоч я також є головою громадської організації з кількома тисячами членів. Чому педалюючи одну організацію Ви зневажаєте іншу? Це по християнськи?
П.С.
Ви образились на мене за оцінку Вашого фільму. Ще раз кажу, не ображайтесь. Я вам подякував. Лише побажав творчих успіхів у майбутньому. Бо дійсно - є над чим працювати.
откаленко андрій
Показати IP
16 Грудня 2008 00:23
Пан Сергій,не хочю звами сперечатись,щоб ненадати вам очередної дози,якщо ми говорим про ;владозалежних; но ви трошкі загубились в дослідженях,наша організація була створена далеко до того як Сергий Д. Кошарук став М.Головою.А що до підтримкі;Так я його підтримую як лідер М.Г.О."За життя" і не один я,томущо він відкрито іде наспівпрацю з громадкістю,і його турбуе не деребан земли,а люди міста.ПАН СЕРГІЙ я вірю що ви хороша людина,і бажаю вам бути депутатом якого любить народ!
активна миолодь
Показати IP
16 Грудня 2008 15:43
До пана Товкача. Так Ви всеж таки вважаєте що наша думка і праця не варта депутата? Помиляєтесь, і головне що це дуже скоро можна буде довести. Головне памятайте, що ми обираємо ваші не серйозні партії, більше такого точно не буде)) І ще одне. А скажіть будь ласка, що це за така громадська організація "з кількома тисячами членів" в якій ви знаходитесь, бо про такі не знаємо?
Сергій Товкач
Показати IP
16 Грудня 2008 18:30
До милої молоді. Той хто має вуха-той почує! Не приписуйте мені того, що я не казав. Втретє наголошую Вам персонально: певна кількість членів громадської організації безумовно має право бути почутою, але її голос в складі ДОРАДЧОГО органу при міському голові є всього лиш ДОРАДЧИМ голосом голові. Окрім Вашого голосу чи позиції існує, як мінімум, ще одна, а то і більше. Деколи позиції не збігаються з різних причин. І депутат, якщо він не популіст і не заграє з Вами намагаючись сподобатись, ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ враховувати увесь спектр позицій з питання, що розглядається радою. І тільки його голос при голосуванні є вирішальним для прийняття рішення. Засідання ради це не ток-шоу, а лише видима поверхня чорнової роботи по опрацюванню проектів рішень. І подобається Вам це чи ні, цю роботу роблять виключно депутати. Бо їх обрали виборці. Оберуть Вас і Ви матимете право одноосібно вирішувати, як діяти у тому чи іншому випадку. Для прикладу.Вчитель теж така ж людина, як і учні. Але тільки йому дано право вчити дітей на уроці. Коли буде навпаки це буде, як мінімум, дивно. І демократія чи перегукування тут ні до чого.
Щодо партійних виборів, то мушу Вас розчарувати - я ЗАВЖДИ був і залишаюсь прихильником мажоритарної системи виборів. Лише за цих умов існує і розвивається співпраця депутата з КОНКРЕТНИМИ виборцями конкретного округу. Вісім років підряд мене обирали люди одного виборчого округу з поміж десятків конкурентів. А доводити щось потрібно не скоро, а постійно. Головне щоб це було професійно і аргументовано. Мені здається наша розмова з п. Андрієм в переві сесії була корисною всім. Як наслідок, моя пропозиція щодо уповноваження керівників в т.ч. молодіжних громадських (волонтерських)організацій на складання протоколів про адмінпорушення знайшла підтримку міського голови.Гловне не забувати, що будь-яка мета має мінімум два шляхи її досягнення. І не завжди твій - правильний. Важким є інше - аргументовано ( а для депутата - з посиланням на закон) довести логіку своєї позиції. Дискусія типу: я розумніший, бо нас багато - є хибною. На мою думку.
Пане Андрію. Передайте від мене вітання своєму батькові. Ми добре знайомі з ним. Головне не забувати, що і до створення організації "За життя" життя теж існувало. І було не менш бурхливим.Удачі :)
П.С. До активної молоді. Якщо Ви не знаєте інших багатотисячних організацій в місті крім своєї, то вам ще є над чим працювати. І вчитись. Активність без знань є просто фізичним процесом ;)
Ковельчанин
Показати IP
16 Грудня 2008 22:20
Опа! А от і "владозалежний" депутат Товкач з'явився! Вам, пане Товкач,все ж-таки,стосовно своїх "залежностей" взагалі раджу помовчати. А стосовно того, "на сесії все юридично вирішує один голос одного депутата" (це ж Ви написали)то Ви напевне себе мали на увазі? Єдиного і неповторного? Пане Товкач! Читайте Закон України "Про місцеве самоврядування": Стаття 59.п. 2. "Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом." Але повірте мені, навіть Ви, такий унікальний і юридично підкований не належите до таких випадків. Слава Богу в сесійній залі є крім Вас 35 депутатів і міський голова, які будучи в ясному розумі і тверезій (зверніть увагу - тверезій!) памяті приймають рішення! Як Ви, юрист, я б, навіть сказав, дивлячись на Ваші викрутаси в раді, - гігант юридичної думки і батько ковельської казуїстики так, прямо скажем, лоханулись? Думаю Вас треба рятувати. І не тільки від "владозалежності", але й від розм'якшення мозку і манії величі! Ви стаєте неадекватним! Послухайте моєї поради - кидайте вживати спиртні напої, кидайте те депутатство! Ви деградуєте стрімкими темпами. І Ви стоїте за півкроку від розпаду своєї особистості. Якщо далі так буде продовжуватись, то після чергової сесії Ви попадете в спеціалізований психоневрологічний диспансер. І добре, якщо в Ліпіни. Гірше - коли в Олику. Я кажу Вам правду. Андрій Откаленко делікатний чоловік, він Вам того не скаже. Він, зверніть увагу в своєму блогові Ваше прізвище навіть і не згадав. То ж якого милого, маючи гріхів і комплексів, як шолудивий пес бліх, Ви приперлися на це обговорення? І не кажіть, що боретесь за правду. Бо ніхто не повірить. Навіть Ви. А як розцінювати Ваші слова про те що Ви є "головою громадської організації з кількома тисячами членів"? Що ж це організація така підпільна, що про неї мало хто й знає? Що ж це за страшна і численна "масонська ложа" така в Ковелі, населення якого сягає заледве 67 тисяч жителів? Не кажіть, що профспілка. Я не вірю, що навіть нашу сучасну пострадянську, практично мертву, профспілку можна довести до такого «ультрапідпільного» стану. Але якщо це Вам вдалося, то Ви перевершили самого себе. І не пишіть більше коментарів. В Ковелі є Ви – тому цирк нам не потрібен. Займіться тим, що у Вас виходить найліпше!
активна молодь
Показати IP
17 Грудня 2008 21:58
Знову до вельмишановного пана Товкача (в останне). Ми все зрозуміли з вашої десертації, особливо про те що "просто зобовязані сподобатись", отак і політика робиться на сподобаннях. Навішаю лапши на вуха, сподобались і знову можна владувати. Дякуємо за науку. Ви нам сподобались)))
Андрій Козюра
Показати IP
11 Січня 2009 20:33
Проблема порушена у статті дійсно актуальна від низу до верху. Повністю розділяю думку. У Луцьку давно вже прийняті Правила щодо обмеження тютюнопаління на території міста. І дії по виконанню даного рішення вже проведені. Так чому представники Ковеля проти здоровя своїх мешканців????
роман трохин
Показати IP
5 Лютого 2009 19:05
Андрей,а когда ты в последний раз занимался реабилитацией
Співфінансування житла і зміни до бюджету: у Луцьку провели позачергову сесію міськради
Сьогодні 14:56
Сьогодні 14:56
У ДТП загинули молоді люди з Шацької громади
Сьогодні 12:32
Сьогодні 12:32
Machineryline: все, що потрібно знати про платформу для купівлі та продажу спецтехніки
Сьогодні 11:34
Сьогодні 11:34
Імовірно, був збитий російським ЗРК: у літаку, який впав у Казахстані, загинули 38 осіб
Сьогодні 11:05
Сьогодні 11:05
Під час пожежі на Волині жінка отруїлася чадним газом
Сьогодні 10:37
Сьогодні 10:37
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.