USD 41.30 41.70
  • USD 41.30 41.70
  • EUR 41.55 41.70
  • PLN 9.90 10.15

Припинили виплати одиноким матерям

18 Січня 2016 08:53
З першого січня припинено виплати одиноким матерям. Інструкції щодо припинення виплат з’являться на початку лютого. Про це повідомили у Департаменті соціальної політики міськради, - написала на своїй сторінці у мережі Фейсбук Анна Кречкіна.

З її слів, працівник установи пояснила, що виплати усім одиноким матерям припинені з 1 січня.

"Власноруч" сьогодні пішла у Департамент Соціальної Політики. Прошу! Знайомтеся! Дівчина, яка інформує про припинення виплат і відсутність інструкцій до лютого. І вона така не одна. Виплати ВСІМ одиноким мамам справді припинені. А з моменту надходження інструкцій щодо процедури почнеться з*ясування, чи не занадто ви жирно живете задля отримання ще 350грн на дитину. І, здається мені, що цільова допомога, яка йде на винайм житла (а багатьом ще й не вистачає) буде врахована в сукупний сімейний дохід. А НАЙЦІКАВІШЕ, мій чоловік буде радий дізнатись, що держава на нього переклала обов*язки з забезпечення моїх (не його) дітей. Тобто, аліментів від першого чоловіка жодна міліція мені забезпечити не змогла. І державну допомогу можна скасувати, якщо мій чоловік заробляє трохи більше, ніж на рівень жебрацтва! Пане Яценюк, вам нормально вночі спиться? Тепло? Зручно? Ситно?

Опубліковано Крапивою Анною 16 січня 2016 р.


"Власноруч" сьогодні пішла у Департамент соціальної політики. Прошу! Знайомтеся! Дівчина, яка інформує про припинення виплат і відсутність інструкцій до лютого. І вона така не одна. Виплати усім одиноким мамам справді припинені. А з моменту надходження інструкцій щодо процедури почнеться з'ясування, чи не занадто ви жирно живете задля отримання ще 350 грн на дитину. І, здається мені, що цільова допомога, яка йде на винайм житла (а багатьом ще й не вистачає) буде врахована в сукупний сімейний дохід. А НАЙЦІКАВІШЕ, мій чоловік буде радий дізнатись, що держава на нього переклала обов'язки з забезпечення моїх (не його) дітей. Тобто, аліментів від першого чоловіка жодна міліція мені забезпечити не змогла. І державну допомогу можна скасувати, якщо мій чоловік заробляє трохи більше, ніж на рівень жебрацтва!", - йдеться у повідомленні лучанки.

"Пане Яценюк, вам нормально вночі спиться? Тепло? Зручно? Ситно?", - додає риторичне запитання Анна.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 167
Ковель Показати IP 18 Січня 2016 09:01
Гади кому кому а одиноким скасувати це бога треба не боятися.є справді такі що немають не батьків нікого і з дитиною на руках.гади просто немає слів майдан треба знову піднімати
Анонім до Ковель Показати IP 18 Січня 2016 09:30
коментар було видалено
Олена до Анонім Показати IP 16 Лютого 2016 21:13
Текст повідомлення я Одинока мама з пятьма дітьми на руках що тепер мені робити не уявляю щоб той Яценюк жив так як ті мами з тими дітками сволота
Анатоль_ до Ковель Показати IP 18 Січня 2016 11:26
Треба стиснути зуби та терпіти. Іде війна!
Анонім до Анатоль_ Показати IP 18 Січня 2016 11:40
Результат войны, развязанной против части своего народа (мнение): «Если в результате Минска-3 нам таки впарят широкую автономию Донбасса, то при изменении Конституции нужно сразу давать широкую автономию всем регионам Украины. Уж если гулять, так гулять. Мы сразу облегчим себе решение проблем в будущем одним махом. Иначе, потом опять придется менять Конституцию под Галицию, Закарпатье, Волынь, Полесье, Киев, Подолье, Слобожанщину, Одессу вплоть до широкой автономии Бобринца и Шепетовки. Так же мы сразу одним махом решим все проблемы настоящего и будущего. Каждому региону свой суд, свою армию и полицию, свои отношения с внешним миром, свои праздники. И все будут довольны. Правда, непонятно, зачем тогда Киев с Верховной Радой и президентом, и что это за такая независимая Украина»
терпляча до Анатоль_ Показати IP 18 Січня 2016 16:41
Кому терпіти, пане АНАТОЛь? Дітям? Ви при здоровому глузді? До чого тут війна до дітей, а може, шановний, ви візміть да й потерпіть, а забравши в мам-одиначок той мізер яким їх ощасливила держава, ми точно здобудемо перемогу(((
Анонім до Анатоль_ Показати IP 21 Січня 2016 21:47
А чому влада не стискає собі нічого???
Людмила до Анатоль_ Показати IP 25 Січня 2016 13:45
То не зуби нам треба стискати а їхню совість і пузо пошивелити!
Світлана до Анатоль_ Показати IP 17 Червня 2016 13:12
А чому не стискають зуби і д**и наші депутати. міністри, чиновники усіх рангів. Я слава Богу не мама-одиночка, але за заробітну плату в сукупності 5 тисяч гривень в місяць на сім"ю із 4х чоловік прожити важко. Заплативши за комунальні послуги навіть якщо іє субсидія, треба ще виділити кошти і на продукти, ліки, товари гігієни та на яку небуть тряпку прикрити ж**у. Ми не купляємо одежі за тисячі доларів і євро тому що в нас їх не має, а купиш дитині кросівки із дешевших до 500грн, а вони до першого дощу і розлізлися( так ще і найди за 500грн). Ми не їздимо на лексусах і мерседесах, не віддихаємо на Кіпрах та Єгипті. Пересадіть усіх чиновників на мінімальну ЗП 1450грн., а не платіть їм заоблачні зарплати при всьому державному забезпеченні і тоді будуть кошти в бюджеті і на пенсії і на допомоги матерям одиночкам. Ви пишете, що іде війна... Так хто її розв"язав? мати-одиночка чи отой жирний чиновник якому хотілося дорватися до державного корита? Чи дитина, яка просить кожний день їсти.
АС до Ковель Показати IP 18 Січня 2016 13:51
Я Вас прошу не панікуйте готуйтесь до гіршого в Православній краіні може бути тільки гірше церква так людей вчить щоб вмирали голодною смертю при цьому молилились за тих хто обікрав...
Віта до Ковель Показати IP 20 Січня 2016 10:16
я зрозуміла, що виплати будуть тільки не всім. Я знаю багато сімей, які не оформляють шлюб, щоб користуватись пільгами,хоча за кордоном відпочивають регулярно.
Альона до Ковель Показати IP 23 Січня 2016 18:28
Шановні мами, які самі виховують дітей, будь ласка, підтримайте електронну петицію до президента https://petition.president.gov.ua/petition/19647 !!! дякую !!!!
Анонім Показати IP 18 Січня 2016 09:17
Вже був майдан , і шо ? А жінки які живуть в одній хаті з чоловіками отримують допомогу , як одинокі -це нормально? І нелегально працюють і отримують доходи і ще субсидії мають -це теж нормально . По три машини в дворі стоїть , дитину в садочок здала , а я неможу бо тре взятку. Розбалували допомогами- робити ніхто нехоче-невигідно б,,дь бо всі допоги відмінять.А попробуй ходити на ставку мінімалка і за все сплачувати. Майдан йму -б**ядь
Тетяна до Анонім Показати IP 25 Січня 2016 22:09
Да на ці кошти що платить держава поставиш три машини тільки в думках, за кордон теж поїдеш за 350 грн))))
Зіна Показати IP 18 Січня 2016 09:33
Тепер потребують допомоги не тільки одинокі мами, а й усі сім’ї з дітьми. Чомусь тільки у нас при живих батьках, так багато соціальних сиріт. І не пишіть Бог з маленької, бо і ВІн вам не поможе. А ще не розумію, чого хоче прискіплива панянка від дівчини, яка відповіла на на телефонний дзвінок.
Ася Показати IP 18 Січня 2016 09:37
Це липа ці одинокі матері.Вони усі живуть гражданським шлюбом, а гроші деруть з держави.Не має батька,хай не клепає дітей,щоб платники податків їх утримували на своїх плечах.Друге діло, коли розведені, чи батьки померли,А розведені хай платять батьки, а не ми їм. Перевірте я особисто знаю таких 10 мам ще й сміються як державу обдуруюють.А групи інвалідності здорові, а пенсії одержують.Десятиліттями до лікарів не звертаються і вони хворі,групи пожиттєво.Це який бюджет видержить? Це страх Господній,що твориться ви викоавча служба на що дивитесь,що ви робмите? А всім байдуже не їх же гроші. А за таких у нас у кого стаж по 50 років маємо пенсії,як такі що його не мають зовсім.
Аріна до Ася Показати IP 19 Січня 2016 02:59
А коли не липа? Коли дитину все життя без чоловіка виховувала. Коли світ перестане таким мерзенним бути, чим вам ця дитина винна? А коли і на ліки грошей не було, і на хліб. Та кудаж ця держава котиться?
Людмила до Ася Показати IP 25 Січня 2016 13:51
Знаєте, є люди а є людиська. Кажете дітей не клипати))) (це не про мене, але думаю про багато кого). Уявіть собі шановна картину. Живуть молодята. добре живуть. І тут наче стабільність вимальовується. одруження витає в повітрі і вона така радісна каже - я вагітна. Він радісно киває на згоду, йде час, типу готуються до весілля, животик росте. І от коли вже животик видненько воно падло і скотина каже - йди ти мила нах*р, я передумав. рано мені ще, не готовий... І що далі.... Може витягувати ту дитинку з живота за ножки, розімявши голівку (бо така процедура пізніх абортів) чи може їй в річку.... Майте совість то таке писати. Є. не сперечаюся. ті хто відверто спекулює цим законом і використовує його по-повному. Але то одиниці. Повірте, лібше б не потребувати тої мізерної допомоги а жити повноцінно. Ми ж не стадо овець, не тварі бездушні. Перед тим. як писати, задумайтеся про тих, хто ні сном ні духом не винен в тому. що в ньго статус "мати-одинока". Щастя вам і благополуччя люди і людиська.
іра до Людмила Показати IP 25 Січня 2016 16:18
Коли дівчина невийшла заміж то їй нетреба і дитина. Шановні жінкі а для чого нам дане життя. щоб прожити його в самоті і старість зустріти самій?.А коли я родила 1чи2 дитини то я наживаюся на допомозі? А коли родять по 5 і 6 дітей і більш ніде непрацють бо їм допогу платять то це можна...
Мыкола до Людмила Показати IP 24 Березня 2016 01:07
Бросыв хлопець дивчыну до шлюбу,а вона вагитна ,ДНК ,потим алименты ,щоб менше таких татусив було,и хытрых мамусь.А як лягалы у постиль ,то думалы не тилькы половымы органамы,а ще и головой.Уся цыганва ,матери ГЕРОИНИ,ЗНАЙШЛЫ БИЗНЕС ,скоро из Индии вси тут будуть,Ну хотете дытя хай все добре буде,кинув хлопець ДНК и алименты,так як для тых що розвелысь плате татусь.Моя сестра мае двох хлопцив ,получае алименты ,МАЕ 28 РОКИВ ТРУДОВОГО СТАЖУ,а тут що потрибно ,ноги выше руки шире,И ЩО ЦЕ ЗА ДИТЫ ЩО БАТЬКИВ ДО ПЕНСИИ НЕ ПРОГОДУЮТЬ,а иногда и не пропоять.Я все розумию е мамы яким не легко,хай воны мене выбачають,в жизни все бувае,е таки мамы без пытань,але их не так уже и багато ,а бильше цим корыстуются цыганва,пяныци,наркоманкы,предложи ций мами яку роботу то и облае,хай робе зализна пыла а нас диткы прогодують.ТРЕБА держави ци законы переглянуты,КОМУ ТРЕБА ДАТЬ,А КОМУ И ФИГУ.
Тетяна+ до Ася Показати IP 26 Січня 2016 00:46
АСЯ!!! От коли з цих батькив в кавичках будуть дійсно здирати аліменти, то тоді можна про щось говорити, клепають дітей тільки алкаші, чи ще якийсь зброд.. Який навіть не цікавиться про що ми тут розпинаємось. А то вже змішали грішне з праведним, (лікарів УБИВЦЬ.... якщо їх так можна назвати).
Майя до Ася Показати IP 29 Січня 2016 21:10
коментар було видалено
Lika до Ася Показати IP 5 Лютого 2016 18:58
Виконавча служа на може забезпечити виконання рішення суду і зобов`язати чоловіка сплачувати аліменти!!! Як забезпечити дитину хоча б самим необхідним? "Одинокі матері" це не ЛИПА. Не судіть усіх одинаково!!!
Анонім до Ася Показати IP 9 Лютого 2016 11:06
Не суди по всіх хто ти така щоб когось судити є на це соціальні служби;
Читач Показати IP 18 Січня 2016 09:50
80%одиноких насправді не одинокі, ще і бізнесом займаються, але ж допомогу оформляють усі!
Альона до Читач Показати IP 18 Січня 2016 12:30
звідки у Вас така статистика - 80 -95% ? багато правда липових "одиноких" мам, але НЕ ВСІ !!!! для цього є відповідні служби, які і повинні з'ясувати хто липовий, а хто - НІ !!!! а так взяли і у всіх під одну гребінку забрали, та ще й в опалювальний сезон !!!!! багато одиноких мам і правда працюють на декількох роботах (офіційних і не дуже) щоб забезпечити свою дитину (дітей) всім, що необхідно. А ті, хто зі злістю пишуть і називають одиноких мам і їх дітей УТРИМАНКАМИ - Бога бійтеся !!!! ніхто не знає, яка доля вас чекає.... Не ви утримуєте наших дітей, а держава, яка зацікавлена у збільшенні народження, тому, що сьогоднішні діти - це ваша майбутня пенсія !!! і ваші соціальні виплати. І ще, запралата одного депутата була 9 тис.грн в місяць з січня 2016 її ще підняли,то може теж потрібно розібратися, чи вона взагалі там комусь потрібна??? !!!! а поки розбиратися будуть, то зупинити виплату з січня по березень ? один депутат - це виплата 20 одиноким мамам, а всі разом- це в місяць 6 780 одиноких мам .... тільки думаю діти депутатів даже не відчують, що їхні батьки не принесуть зарплату......
Олеся до Альона Показати IP 18 Січня 2016 15:40
одне бидло залишає власну дитину і навіть не цікавиться, що дитина вдягне і з'їсть, а інше бидло, таке як наша влада, зніме останню копійку.
Альона до Олеся Показати IP 18 Січня 2016 19:31
да Олеся, а ще є третє....яке не розбирається в чужій сім'і, але заливається злобою і заздрістю, якщо одинока мама, яка живе поруч (я не кажу про "липових", а дійсно про тих, які самотужки "тянуть" одне, або двох дітей) працюючи на декількох роботах, і дають раду своїм дітям, а допомога від держави це БУЛО АЖ 400 грн !!!!! і ці треті, в яких діти живуть в повноцінних сім'ях, і відчувають себе впевненішими і більш захищеними (я це знаю напевно, в мене дитина ходить в школу і в нашому класі багато дітей з невповних сімей) розповідають про своїх чоловіків державних службовців на 2 тис.грн. і про свої малі зарплати, то хто вам і вашим чоловікам заважає як і нам мамам-одиначкам шукати собі різні приробітки ??!!!! я згідна, багато є мам-одиначок, яким ця допомога так само не потрібна, як зарплата нашим депутатам у ВР !!!!! але чомусь їм ніхто не зупиняє виплати , а ще так нахабно, просто забрали і поставили перед фактом !!!!
Тетяна+ до Альона Показати IP 26 Січня 2016 00:34
Так заздрість бере тих сімей, якщо дитина одинокої мами ходить на якийсь гурточок ПЛАТНИЙ ( англ. мови чи математики, танцйовальний гурток) з дітьми з повних сімей. Ставиться питання ОООО то вона гарні кошти заробляє, або хтось дає.. Заздрість і все... А ти просто хочеш щоб твоя дитина мала якийсь розвиток.
іра до Читач Показати IP 20 Січня 2016 16:57
На це є соціальні служби і нехай перевіряють в кого який достаток.Але є такі що мали і будуть мати бо хабар рішае все....
Поля до іра Показати IP 21 Січня 2016 07:48
Я сама виховую двох дітей без чоловіка.І отримувала 700 грн.А інша-працює,має житло,машину,чоловіка,що щомісяця привозить гроші.Він-батько,але вона-одинока.Де справедливість?
Тетяна+ до Поля Показати IP 26 Січня 2016 00:49
На ці кошти які отримує ця родина точно не купить машину, житло.
Таня Показати IP 18 Січня 2016 10:38
Гей, утриманко чого ми маємо платити на твох дітей. Хто мені винен,коли мій чоловік державний службовець, з вищою освітою має дві тисячі грн. І мені така допомога не положена. А ти ще маєш по два чоловіки і хочеш,щоб вони давали тобі гроші, а ще я платила тобі.А не зажирно.Зняти всі допомоги цим липовим матерям-одиначкам, ми всі їх потребуємо.Особливо ці,що живуть цивільним шлюбом,перевірте 95 проц. живуть і отримують державну допомогу,бо вони умні дуже.Коли це все остановиться. Чого не перевіряєте,як вони живуть, всі мають машини,живуть пречудово.
Валентина до Таня Показати IP 19 Січня 2016 11:18
А зеків годувати,тебе не напрягає?І нічого дивись мовчиш!
Альона до Таня Показати IP 19 Січня 2016 16:10
а депутатів утримувати ? да ще так шикарно !!! і костюми класні і не один на рік, а кожного дня інше вбрання, а машини і д.т.і д.п...... прикольні у нас люди, все як завжди.... в чужому оці соринку бачать, а в своєму бревно не видно !!! ))))
Наталія до Таня Показати IP 20 Січня 2016 09:11
То нехай твій чоловік не сидить на мізерній зарплаті а знайде собі ще одну або дві роботи. І не лежати на дивані після важкого трудового дня,а на город на відпочинок і до ночі з сапою. а свій гнів виливайте не на жінок у яких життя і так не склалось,а на свого неробу чоловіка. Жінки поставлять своіх дітей на ноги і без тих 400 нещасних гривень,нехай вони заберуть собі їх на ліки,а от чоловік який не може забезпечити свою родину,от це у Вас біда.
Оксана до Наталія Показати IP 25 Січня 2016 14:31
Я вже 20 років працюю ночами плачу податок на таких держслужбовців які без хабара дивитися на тебе небудуть і 15 років виховую сина сама і не судіть безбатченків нашої вини нема що нас покинули вагітними і ми не вбили своїх дітей а народили ніхто не знає що його чекає завтра якби ваша донька була на нашому місці то ваш держслужбовець зробив би інваліда здоровим а своїй доні і онукові дав би всі допомоги які треба і не треба
іра до Таня Показати IP 20 Січня 2016 17:03
Нехай перш влада перестане красти і брати хабарі тоді і прості люди може більш дбатимуть про державу.Як держава нам так і ми їй...
Оксана до Таня Показати IP 20 Січня 2016 19:05
Було б дуже добре коли б перевіряли фальшивих одиначок......
liliya до Таня Показати IP 21 Січня 2016 12:08
де твоя совість таке писать?? я одинока мати з двома дітьми з голоду вмираємо! серед зими оставили без копійки. а ти про машини пишеш.які машини,коли й на хліб немає???
Людмила до Таня Показати IP 25 Січня 2016 13:57
А ти Таня с*чка, причому не крашена! Шкода мені твого чоловіка, що у нього дружина з такою душею. Повір, куда більще жаль що одружився на такій, ніж те що в нього з з//п гривню стягнуть. Називати когось утриманками.... Боже, як то низько. Та ти більша утриманка від усіх разом взятих одиноки матерів. А більша того, що їм тих 350 грн ще допомогти можуть а от тобі вже нічим - бо ту бубу в голові і ту чоренність душі не врятуєш нічим.
Тетяна+ до Таня Показати IP 26 Січня 2016 00:52
Тут те саме що у Полі , все це не купиш на ці кошти повторюся, особливо родину !!!!!!!!!!!
Lika до Таня Показати IP 5 Лютого 2016 19:04
не захлиніться злобою та ненавистю.....Бог усе бачить, усім відповідати перед ним одинаково.
Коля Показати IP 18 Січня 2016 10:44
Анонім,Ася, Читач, Зіна - Ви праві!
Аріна до Коля Показати IP 19 Січня 2016 03:02
Не до всіх праві....
Мати з дитятком до Коля Показати IP 19 Січня 2016 10:55
Да, хто тобі винен, що твій чоловік державний службовець, з вищою освітою має зарплати дві тисячі гривень? Да, я теж мати одиначка, але не смій називати мене утриманкою. В мене в квартирі сучасний ремонт. В мене є машина. Але мені це все ніхто не подарував. До останнього дня вагітності я ходила на роботу. Я знала, що свою дитину я маю забезпечити сама. На відміну від тебе, Таню. Я не можу собі дозволити сісти і нити, що я бідна і нещасна. Допомогу в держави не прошу, бо справляюсь сама. Хто завжає тобі і твоєму чоловікові мати теж саме?
Тетяна+ до Мати з дитятком Показати IP 26 Січня 2016 00:53
Це просто заздріть до одиноких))
Коля Показати IP 18 Січня 2016 11:21
Всі такі розумні!!! А чому тоді не деруть грошей з депутатів ВР ? Чому їм не зменшили а навпаки доавляють? ТО там що не видно що вони і так зажрались! А сім"ї які живуть у громадянському шлюбі -вони ж виживають , заробляють гроші не так як депутати, Міністри і Яценюк вони в Польші працюють сутками щоб купити теж квартиру а іноді щоб заплатити і одіти дітей як і всі. ТО чому ж там нікому не зняли зарплату? Чому як завжди на бідних людях які навіть рооти не можуть знайти в себе в Україні а їдуть зараз сім"ями в Польшу Італію щоб кормити сімей і жити не по жебрацьки!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Совість є в владців?
Коханка Показати IP 18 Січня 2016 11:37
Таня не ний і не заводься. Хто тобі не дає мати чоовіка і жити в громадянському шлюбі? Чи боїшся що заберуть чоловіка і паспорт не поможе, ваші законні лазять і на ліво і на право і мають гроші а вам вдома розказують що не платять зменшили з\плату і т.п.
Марія до Коханка Показати IP 18 Січня 2016 12:00
Ой. яка розумаха! та хай бігає наліво чи направо! однак додому іде! а статус матері - одиночки ПРИНИЗЛИВИЙ! бо то не чоловік, що не бере відповідальності ні за тебе в статусі "коханка" ні за свою дитину. І я теж проти того щоб з моїх податків утримувати ось таких пристосуванців.
Олеся до Марія Показати IP 12 Квітня 2016 10:12
З твоїх податків? я працююча одинока мати їх також плачу, тому вважаю, що маю право на допомогу, як мати одиначка. У Вас в сімї 2 працюючі людини і дитина, одну заробітну плату Ви можете витратити на комунали, їжу, а другу використати на одяг і відкласти заощадження. У мене одна заробітня плата і я її можу використати тільки на комунали і їжу. Чоловік помер, а навіть якщо взяти до уваги тих чоловіків, що покинули вагітних жінок, так якщо вони не допомагають своїй дитині, то податки сплачують державі. Думайте, перед тим, як щось писати. Якщо держава не допомагає своїм платникам податків, нехай їх не бере.
Анонім до Коханка Показати IP 20 Січня 2016 17:32
Тетяно спробувала б ти прожити на пенсію по інвалідності і допомогу одонокій матері.Та й на ліки потрібно.Тоді може 10раз подумала перш ніж говорити .Може і в тебе є донька і незнаєш яка доля спіткає її.
Анонім до Тані до Анонім Показати IP 22 Січня 2016 16:27
Таня.спробувала б ти прожити на пенсію по іналідності і допомогу одинокій матері.Тай на ліки потрібно.Тоді10раз подумала перш ніж говорити. Може в тебе є дочка і незнаєш яка доля спіткає її.
ЛУЧАНКА Я Показати IP 18 Січня 2016 11:38
тут усіх можна зрозуміти...Вихід один переглянути справи усіх отримувачів допомоги як одинокій матері...огляд майна ...перевірка статусу ...не по документах а прийти і подивитись...І кому дійсно треба..залишити а хто дурить державу як і інших громадян які сплачують податки - з яких їм же платять! Ситуація тяжка....Ми хочемо щоб влада перестала красти...а почніть з себе..!
громадянам Показати IP 18 Січня 2016 12:15
все просто киїівську владу у відставку, подивіться на яценюка гонтарєву, авакова, ось винні особи які крадуть крадуть та крадуть, народу вже терпіти далі не можна, порошенко приснись!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
До Марії-розумахи Показати IP 18 Січня 2016 12:21
Той що що додому до тебе йде? Щоб ти йому носки і труси стірала і годувала. А з коханкою він насолоджується життям возить її по дорогих ресторанах , каже тобі що у відрядженні а сам з коханкою на Мальдівах. А ти далі виварюй йому вистіруй його і чекай що він додому йде. А головне в тебе статус -ти заміжня!!! це подвиг
федя Показати IP 18 Січня 2016 12:22
Позор влад!, якщо Вона е. !! просто немае, одн! бариги
ВОНО Показати IP 18 Січня 2016 12:29
як продуктивно і активно працює мінстець. зразу видно що захмарну зарплату отримують не даремно
все правильно Показати IP 18 Січня 2016 13:00
в мене на роботі 4 таких "одиноких": чоловіки їхні машини ганяють, в одної - взагалі начальник фірми, одна - квартиру зібралась купувати....Не рахую чужі гроші, маю свої, але держава дурна - стільки пільговиків не тягне жодна європейська країна. але якщо прийти і подивитись, то да, чоловічих тапочок нема, зате обстановка в квартирі сучасна, плазма, комп,, меблі не радянські і т.д. ( за допомогу придбані).
Читач Показати IP 18 Січня 2016 13:34
Ага, багато меблів придбаєш за ту допомогу, щоб вам ще в такому розмірі допомогу на меблі платили))))) А якщо серйозно, то друзі мені повідомили, що в останньому випуску газети"Експрес" є про це стаття під назвою "Швиденько у соцзахист писати заяви! З нового року допомогу на дітей одиноким матерям та дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, істотно збільшено". Тобто до березня потрібно звернутися в собез і написати заяву, а деталі - у статті.
Тетяна+ до Читач Показати IP 26 Січня 2016 00:58
Я також про це... БАГАТО купиш на ці гроші, аж смішно)).
Віктор Показати IP 18 Січня 2016 13:41
А що хтось озагатів за дитячі гроші? А депутати ВР за рахунок держави хоч і так не бідні і далі зажираються!!! Треба і прокурорів з\плати забирати вони живуть шикарно а що тільки до одиначок причепились?
Лідія до Віктор Показати IP 21 Січня 2016 09:00
Вони хочуть щоб ми з голоду здохли -все для дітей !!! Гріх обіжати таких дітей!!! Бог вам судья.
Лучанка Показати IP 18 Січня 2016 14:20
Ото завелись баби..ко-ко-ко....курки...)))) Поки ви тут гавкаєте одна на одну ваші милі слюнями давляться як мене бачать
Одиночка до Волинян Показати IP 18 Січня 2016 14:33
Низькі душею та убогі, яке Вам діло, як і хто живе, мало своїх проблем... А ще Волинякам притаманна лінь та жаба, яка душить та не дає жити...
Тетяна+ до Одиночка до Волинян Показати IP 26 Січня 2016 00:59
За жабу пітримую)
Каріна до Одиночка до Волинян Показати IP 27 Січня 2016 23:15
До чого тут волиняни.нічого нас не душить.чого на всіх гнати.Якщо людина-Людина,то вона зрозуміє кожного і не засуджує нікого.А те,що тут пишуть гадості,так це просто нещасні люди,іх треба пожаліти,як психічнохворих,або ж вони просто безплідні,от і зганяють злість на матерів.або ж вони настільки потворні,що на них ніхто і не дивиться.те,що душа потворна,це точно.
Держава Показати IP 18 Січня 2016 14:49
А на аліменти подавати в суди матері-одиночки не хочуть на тата дитини ...? Чому ...?
не чинуша до Держава Показати IP 18 Січня 2016 16:59
Мені б наприклад було б соромно підписуватись ніком "Держава" і не знати законодавства. На аліменти може подати жінка, яка була в офіційному шлюбі, або коли батько визнав дитину і зареєстрував її в РАЦСІ.Такі жінки у разі розлучення і ухилення батька від сплати аліментів, отримують ТИМЧАСОВУ ДОПОМОГУ в зв'язку з одного з ухиленням батьків від утримання дитини, допомога надходить від держави, а борг державі лягає на, насмілюся назвати це - чоловіка (точніше щось схоже на чоловіка, в такій ситуації), в ідеалі той чоловікоподібний повинен повернути цей борг у державний бюджет. Такі жінки не мають статусу одинокої матері, на них просто поширюються деякі права в плані відпусток, залишення на роботі (Роз'яснення Конституційного Суду). А одинока мати, це жінка, яка не перебувала в шлюбі, або вдова. І ще шановні дами, ви не знаєте як складеться ще доля у вас, ваших дітей та внуків, то ж перестаньте ганити одиноких матерів і їхніх дітей, почитайте Біблію, там йдеться про майбутнє тих, хто ображає сиріт. Та що там майбутнє, можливо у тому 19 столітті, про яке тут так пишуть знизу в аспекті ставлення до байстрюків і покриток, в такій ситуації була ваша прапрапрабабуся...
держава до не чинуша Показати IP 18 Січня 2016 19:30
Давайте самі собі чесно признаємось...Є немало випадків, коли так склалися життєві обставини... Я за захист малозабезпечених і мам і всіх людей з труднощами матеріальними, але не путайте з хитрощами ! Мам не хотіла і не хочу обідити . Вдова ... отримує пенсію по втраті годувальника на дітей до досягнення ними 18- річного віку або коли діти навчаються стаціонарно в учбовому закладі і отримують освіту (до досягнення ними 23- річного віку). Одна справа чесно все оформляємо, а друга справа хитруємо...
не чинуша до держава Показати IP 19 Січня 2016 00:05
Ви завели мову за аліменти, незнаючи коли призначаться аліменти - ось вам роз'яснення. Щодо призначення допмоги то Ви праві, потрібен справедливий моніторинг.
таня до Держава Показати IP 19 Січня 2016 22:10
Кому яке дело до одиночок
liliya до Держава Показати IP 21 Січня 2016 12:22
а де взяти гроші щоб доказати днк батькові дитини що він батько? про які тут аліменти може йти мова?
Тетяна+ до Держава Показати IP 26 Січня 2016 01:05
Господі))) про які аліменти тут говорять, я не була б одинокою мамою, якби вони платилися. У названих БАТЬКИВ ніколи нічого немає, в мене перший чоловік БОМЖ, але їздить на машині не останньої марки , будинок в якому проживає, на сестрі, офіціно без роботи хоч і відпочиває за кордоном двічі на рік.
одиночка до держави Показати IP 18 Січня 2016 15:28
А якщо тато помер, ще до народження дитини? То на кого подавати? Мабуть, на Яценюка...
мария Показати IP 18 Січня 2016 15:28
Уважаемая редакция кто то говорит неправду,зайдите на сайт минсоцполитики,там говорится о повышении выплат одиноким матерям,разъясните что означает ваша статья,и статья на официальном сайте
Анонім до мария Показати IP 18 Січня 2016 16:05
Якщо це вас так цікавить, то редакція видала правдиву інформацію. Держава показала непотрібність таких дітей в україні і українському суспільству. Якщо мама працює на кількох роботах, або неофіційно, або має зарплату вище 2500 - ті від держави не дістануть жодної підтримки. Покритка і байстюк і україні ще й до 21 залишилось ганебним штампом. Мої співчуття тім мамам, яким ці копійки були хоч якоюсь підтримкою.
не чинуша до Анонім Показати IP 18 Січня 2016 16:46
А вдови це теж покритки? Дуже щкода, що, в той час, коли тебе зробили, виготовлялись неякісні презервативи аноніме.
Анонім до не чинуша Показати IP 19 Січня 2016 11:17
Напевно з такими людьми, як ви, шановна, в цій державі ще й в 23 столітті не знатимемо ,що таке толерантність. Я так розумію, ви з тих хто про одиноким не співчуваєте, а виключно ненормативною відгукуєтесь.
мария до Анонім Показати IP 18 Січня 2016 16:49
Я имею ввиду что на сайте Минсоцполитики Украины пишет о повышение выплат одиноким матерям на 50.процентов с января 2016,это официальный сайт,а то что Правительству плевать на обычных людей я не спорю,но сколько было таких случаев что государство дает право на получение той или иной выплаты,а чиновники на местах это право игнорируют.
Анонім до мария Показати IP 19 Січня 2016 11:30
ХА-ХА-ХА.Погугліть в інтернеті, затратьте трішки часу і побачите, що закон проголосовано 22,12,2015 виключно завдяки БПП, НФ і ляшківціям. (3628 11,2015). Це ще Тигипко хотів зробити, але в силу певних обставин не зробив. Ви вірете, в те що уряд щось там не знає?
дістало Показати IP 18 Січня 2016 15:31
Нехай припинять виплату пенсій, всеодно ж пенсіонерам скоро помирати. Тяжкий час в державі, війна ...
ххх до дістало Показати IP 18 Січня 2016 20:20
Ну навітья якщо війна то незрозуміла логіка А Яценюка. бюджет армії на 15 рік зі слів Яценюка 50 міліардів. 30 міліардів країна заробила на боротьбі з корупцією, це також із слів Яценюка. Понад 15 міліардів плануємо заробити на елктронних торгах(тендерах). Біля 15 міліардів також зі слів Яценюка в його піар -промовах громадяни сплачують військового збору при зарплаті. А це вже понад 50 міліардів які потрібні армії. Плюс інші країни надають допомогу через те що в нас війна. Питання навіщо обдирати незахищені верстви населення коли жоден із 10 найбільшихолігархів України не збіднів в 2015році за версією Форбса?
Тетяна+ до дістало Показати IP 26 Січня 2016 01:10
Дійсно скільки там залишилось)) хай раком на город всі йдуть і одинокі теж, картоплю вирощувати)))
мария Показати IP 18 Січня 2016 15:39
Ссылку на данную статью мы адресуем Премьеру на фейсбук,и пусть он разьеснит в программе 10 минут,а то последнее время местные органы самоуправления делают все неправильно,а в правительстве об этом ничего не знают
дістало Показати IP 18 Січня 2016 16:35
"....покритка , байстрюк...", що за принизливі слова? А тих, що зробили десяток абортів до одруження, як назвемо? Вбивцями назвемо їх, горіти їм в пеклі. Святими та праведними себе виставляють, а сама силою затягнула до рагсу чоловіка, а це теж стаття - насилля над людиною.
дуже одинока Показати IP 18 Січня 2016 16:49
Виплату допомоги ПРИЗУПИНЕНО! Для того, аби її відновили слід написати в собезі заяву, заповнити декларацію про доходи, принести довідку про склад сімї та про доходи з місця роботи. Після того як ці документи будуть донесені (справа зазвичай на кожну одиноку маму вже заведена в собезі), допомлогу буде перераховано! Для когось вона збільшиться (в кого малі доходи), а для когось, відповідно, зменшиться.
liliya до дуже одинока Показати IP 21 Січня 2016 12:28
а не працюючій одинокій матері з двома дітьми не дадуть допомогу бо немае довідки про доходи? прошу відповісти може хто знає!
Людмила до дуже одинока Показати IP 26 Січня 2016 16:35
В Тернопільському соцбезі не приймають пока няких заяв на одиноку.
Іра Показати IP 18 Січня 2016 17:01
А 350гр це велика сума на яку можна розжитися.А коли я працювала з мене вираховували податкі а тепер я неможу получати допомогу. Ви щитаєте гроші простих людей пощитайте скількі мають чиновникі і непухнуть.... А з простих можна зняти все і хай мовчать
Ольга Показати IP 18 Січня 2016 18:56
Хто знає підкажіть як можна повернути ці гроші матерям одиначкам.
ВОВК Показати IP 18 Січня 2016 20:08
мовчІть далІ в тряпочку ПОЛІШУКИ. СКОРО кролік пенсії відмінить.
Патріот Волині Показати IP 18 Січня 2016 22:23
Це дівчині зачесалось в одному місці, пішла-поскакала на мужиках- і все - "матір-одиначка"!!! За це бл*дство ще держава має башляти??? Така підтримка одиноким в якомусь сенсі є підтримкою бл*дства))) Я підтримую цю ініціативу нашої влади...можливо наші дівчатка будуть менше бухати і думати тверезо з ким переспати... А то понапиваються, потрахаються з якимось безвідповідальним бидлом, а потім начинається гвандьож "нєту настаящіх мужчін"... Самі винні в своїх проблемах...самі хай і розбираються...
Яся до Патріот Волині Показати IP 19 Січня 2016 11:00
Щоб твоїй дочці так зачесалось!!! Пельку стули і думай що пишеш.
Патріот Волині до Яся Показати IP 19 Січня 2016 12:36
Яся, а ти часом не "мать - адіночька"??? Чого захищати і підтримувати дівчат, які своєю поведінкою самі ж собі шкодять??? Дівчата самі знають на що йдуть, а потім у них держава в усьому винна і "настаящіх мущін нєту"...Пільги тільки розбещують суспільство...В країнах, де безкоштовна медицина, найбільше хворіють, бо не цінять...А от якби платили - зовсім інша справа. Так само із покритками...
Ася до Патріот Волині Показати IP 19 Січня 2016 22:46
Да, я мати, але зовсім не одиночка. В мене є чудовий син. Я знала на що йшла. І 350 грн. для мене взагалі не є проблемою. Давала їх держава-той добре. Відмінила- не велика втрата. Проблема в тому, що такі як ти, вже хворі люди, називають себе патріотами Волині. Судячи по твоїх висловлюваннях, тебе мабуть зачали під час п'янки з якимось безвідповідальним би*лом. Тепер за це ти так свою злість висловлюєш.
катя до Яся Показати IP 24 Січня 2016 19:51
Та это пишет ущербная баба, которую муж не т*ахает и не любит
Альона до Патріот Волині Показати IP 19 Січня 2016 16:28
Шановний, хтось мудрий сказав, що кожен з нас сприймає зовнішній світ через призму свого внутрішнього світу !!! за допомогою своєї внутрішньої картини життя !!!! мені здається, що таким як Ви, взагалі протипоказано розмножуватися !!!! з Вашими внутрішніми картинками, навколо Вас саме бл*дство.... нещасна Ви людина.....
Патріот Волині до Альона Показати IP 19 Січня 2016 16:45
Ще одна явілась не запилілась мать-адіночька)))
Альона до Патріот Волині Показати IP 20 Січня 2016 13:14
))) нещасна, убога і розумом обділена людина.... а кажуть, коли Бог хоче людину покарати, то спочатку відбирає розум..... у Вас, шановний , вже починаються безповоротні процеси.... і я не мати-адіночка !!!! а мати, яка виховує свою дитину сама, я працюю на роботі і сплачую податки, а ще маю дві не офіційних роботи - підпрацьовую, щоб забезпечити свою дитину всім необхідним, а стала мамою, яка виховує дитину сама, тому що батька свого сина я кохала, а з його сторони це певно було бл*дство, я зрозуміла це трохи пізніше....... таких як Ви "патріотів" дуже багато,,,,,, але не Вам ні комусь іншому я не жаліюся і не скаржуся, з своїми проблемами я справляюся сама, тільки я ЩАСЛИВА МАМА - В МЕНЕ РОСТЕ ХОРОШИЙ СИН, а Вас мені по-людські шкода....... не думаю, що Вам повезло знати що таке любов і кохання, від того Ви такі грубі, злі, обділені щастям, ні ви , ні вас ніхто не кохав.....
Светка до Патріот Волині Показати IP 1 Травня 2016 16:43
А ти наверно олигарх?
Ніка до Патріот Волині Показати IP 20 Січня 2016 11:47
а ти покидьок маеш власних дітей то щоб ти їх сам і виростив як таке пишеш
liliya до Патріот Волині Показати IP 21 Січня 2016 12:15
щоб тобі язик отсох таке писать. щоб твоі діти сиділи без хліба як моі. ти х ...о яценюк номер 2.
liliya до Патріот Волині Показати IP 21 Січня 2016 12:43
patriot volini ви мабуть з неба впали, де ви бачили у нас безкоштовну медицину? напишіть кого це у нас безплатно "вилічили" ?
Людмила до Патріот Волині Показати IP 26 Січня 2016 16:37
Що ти ти ..... змішав курвів з тими що народили і любляче виховують дітей. То просто каструвати треба тих хто лізе а потім мол не готовий. А їй що - те дитятко витягувати з себе чи як. Що ви за люди. Побачили якусь одну б*воту що користає з закону і всіх в одну кагорту зліпили. Так не можна.
вова Показати IP 18 Січня 2016 22:32
народ,ви бачу всі "шарахнулися?" кажете терпи бо іде війна?- а ви згадайте хто її почав,ахто ше досі забирає чоловіків в армію,хто всі зара пілгі знімає...і тут на повне щастя забирають хоч якісь кошти в сім'ях одиноких матерів?? ви всі певно вже не туди пішли,не те робимо. м винуваті шо депутати повторють сумну історію колишніх роківв. вам хто тут пише негативні відгуки про матерів одиноких прошу згадати хто їх виховав?? якби було їм коли вони були без батька в такій ситуації?? чи казали вони проживи на свої кошти з 2-ною дитиною ?? перш ніж судити ви подумайте. і всім раджу хто сюди заходить прошу прочитати історію від 1900 до хоча б 2001 року і ви побачите як історія повторюється . і переконаєтеся шо ми не туди ідем....нажаль...
В.В. Показати IP 18 Січня 2016 23:20
Я платник податків по повній, я плачу все, працюю в державній структурі, на лівих роботах не працюю, живу сама з дитиною, чистими отримую 1900грн. (в минулому році 1500 грн), а прожитковий мінімум на мене і дитину повинен бути 2500 грн. А за новими правилами з моєю зарплатньою я не маю права отримуватидопомогу. Так де справедливість!!!!!! В мене сосідка яка має двох дітей відсиділа 3,5 роки, на данний час отримує 3000 грн дитячих, а тепер буде отримувати ще більше, і ходе гуляє п'є, а я повинна платить налоги. Значить відібрали від моєї дитини і дали алкашам, це як. І тепер хто в майбутньому будуть в Україні наркомани і алкаші!!!!????
Валентина до В.В. Показати IP 19 Січня 2016 11:25
Така сама ситуація,двоє дітей в мене допомогу зняли,а в сусідки алкоголічки 3 дівчинки які цукерок раз в місяць бачать то їй підвищили отримує 6000 тисяч в місяць,і де ті гроші?А я Вам скажу!Вся вулиця тиждень п'є!Ось так наша держава розбирається!
Ліза до Валентина Показати IP 22 Січня 2016 13:26
Боже, це якийсь жах!!! І що роблять ці соц.службовці!? Де їхні очі!? Повинні проводитися перевірки, а вони тільки сраки гріють в кріслах, скоти!!
Іра до Ліза Показати IP 23 Січня 2016 20:42
На соціальну звісили все субсидії допомоги там людей завжди куча.....Це держава хоче до ниткі обібрати простих людей поліції 8тис.гр. зарплати щоб небрали хабарі а вони як брали так і братимуть і ще пільги мають.А людина яка працює на державній роботі має зарплату мінімальний прожиток не має ні допоги не матиме і одинокої і проживи за цей мізер А держава все собі ненабере...
Тетяна+ до Іра Показати IP 26 Січня 2016 00:11
Так ви цілком вірно написали зприводу поліції.... Дівчата можливо ми всі до поліції підемо. Там і житло там і зарплата і ніколи не будемо одинокими-мамами. А хабарі які...ОЙЙ втричі зросли, на своїй шкурі відчула, так що можливо будемо пропонувати свою кандидатуру????)))((
Тетяна+ до Валентина Показати IP 26 Січня 2016 00:21
Ви знаєте таке відчуття що всіх нормальних з України винищити хочуть, залишають пільги пяницям, правда звідки в них дохід??, Яка різниця скільки дітей, серівно все підходить для пільг!!??? Чи вони одружуватись будуть? От і на роздум іде можливо нас усіх тут знищити хочуть? Почерзі, спочатку одинокі (по їхнім роздумам вони не одинокі, мають ВСЕ), потім інвалідам ( він не інвалід сам собі придумав), сиротам ( хто йому винний, руки ноги є хай іде і працює)... Багато таких законів можна написати за 5 хвилин..
Ігор Показати IP 19 Січня 2016 01:26
Наш парламент і верховна рада - Гамно!!!!
Ірина Показати IP 19 Січня 2016 02:45
За що дітей держава обділила? Невже для того щоб депутатам краще жилось? І для чого ганьбити жінку одиноку мати, їй і так не солодко дітей самій виховувати. В житті всяке буває, нікто не знає, що на нього чекає. Ну не склалось с чоловіком, немає сімейного щастя. Не всіх під вінець ведуть, не у всіх доля складається. А дитина в чому виновата? Раз Бог дав життя то це і обовьязок матері піклуватись, а держави допомогти ,підтримати таку дитину. Може ця дитина користь для держави принесе. Це є потворством з боку держави віднімати у малоімущих, обділених батьківським теплом якусь нещастну допомогу.
Надія Показати IP 19 Січня 2016 11:17
Я теж одинока мама і народила дитину для себе весь час працювала на роботі сплачува всі податки останіх три роки навіть лікарняних не брала пішла в декретну відпустку живу на 860 грн було ще 350 на матір одиначку тепер залишається 860грн я ніколи не задумувалась куди ідуть податки які з мене знімають а це 350грн в місяць на них збагатієш у вас або дітей ніколи не було або ви не люди тут думаю як дитину на бабусю залишити щоб на роботу вийти і ні від кого незалежити а ви копійки рахуєте а ви проживіть на ці гроші хоча б місяць я нікого не звинувачую у кожного різні потреби а от Яцинюка я б на сухарі і воду посадила
ОДИНОКА МАМА Показати IP 19 Січня 2016 12:54
Зловтішаються тут тільки ті, чиї чоловіки не в змозі забезпечити свою сім'ю. Ті, хто все своє життя тільки й дивиться що хтось живе краще правдами чи не правдами. Ті, хто насправді є утриманками.
Сергій Показати IP 19 Січня 2016 14:55
Я би ще пенсіі позабирав у тих хто і року не працював. І вважаю шо добре зробили. Половину одіночок липові. Нормальна жінка ніколи не буде вважати на допомогу в 300 грн. А зробить усе для того щоб дитина мала усе. Повірте знаю багато одиначок які працюють є голова на плечах і чхать вони хотіли на державу
Анонім до Сергій Показати IP 19 Січня 2016 16:04
Правильно Сєрьога!!! Всім всі пільги повідміняти, зарплати не платити, пенсії стипендії також. Давай ще доплачувати за те, що нам всім пощастило жити в такій супер державі. Це іронія, звісно. Але я погоджуюсь з твоєю думкою, що все більше і більше людей і справді чхати хотіли на таку державу.
Іра до Сергій Показати IP 19 Січня 2016 18:00
Якщо я одиначка це неозначає що я непрацюю і живу тількі на допомогу тількі на кого оставити дитину і з садочками проблеми.якщо небуде дітей яке наше майбутне.Неїж непий нероди для чого жити
Тетяна+ до Сергій Показати IP 26 Січня 2016 00:04
Воно то так, якщо чхати......, але коли дитина хвора то ці кошти як знахідка. На памперси також, зараз якщо рахувати то 100 грн, 200 грн, 300 грн це не кошти , але вони іноді і потрібні.
Людмила до Сергій Показати IP 26 Січня 2016 16:43
Який же ти мудрий. А ти попробуй - сама, ні мама ні тата поруч ні чоловіка. не курва, на роботі робила, податки платила. сама. сидиш , на руках дитинка і то дай Боже щоб здорова і думаєш - де лишити і на кого хоч на день щоб піти на роботу бодай позмінно. А нема на кого - бо всім не до тебе і вини нема і нарікати нема на кого. Скільком диноким ти з дитиною посидів щоб вони бодав в туалет нормально сходили чи в поліклініку чи до зубного. Ой шо ви за люди.
светка до Сергій Показати IP 1 Травня 2016 16:07
ти знаеш липових матерей одиночек?
Светка до Сергій Показати IP 1 Травня 2016 16:21
А что делать если государство, от матерей одиночек требует платить за коммунальные услуги?
Леся Показати IP 19 Січня 2016 16:36
Правильно сделали,большенство живут с мужиками,и они одиночки,получают по 4000,5000 тысяч,и ещё малообиспеченые. У меня трое детей гражданский муж работает,дети на его фамилии,получаю 1485грн,и неныю. 1485 на троих,нормально?
Хитрюга до Леся Показати IP 19 Січня 2016 22:23
Що не ниєш -молодець, а що получаєш 1485 на троих - то це дур@.
Анонім до Хитрюга Показати IP 20 Січня 2016 11:17
По нашиму всеравно небудет,подавала на малообеспеченую отказ,хоть сожитель работает,хоть назиму ставят в центр занятости,всёравно отказ. Хто скажет какой прожитычной минимум для моей семьи. Дети:2года,5лет и 10лет,сожитель и я?
МАРТА до Леся Показати IP 25 Січня 2016 20:26
по 300 ГР ДОРОГАЯ НАДПЛАТИ ЗА МАТЬ ОДИНОЧКУ НЕ ФАНТАЗИРУЙТЄ
люда Показати IP 20 Січня 2016 08:58
одним словом щоб їх цими копійками вдавило
Света... до люда Показати IP 20 Січня 2016 18:10
Держава докотилась... котиться далі в лайно....
надія Показати IP 20 Січня 2016 18:45
не пойму по якій причині відмінили платити одиноким матерям? Немає вже з кого здерти? Осталась без копийки
Анонім Показати IP 20 Січня 2016 22:59
Депутати ви молодці так тримати. А якби ви пожили на мінімальну зарплату і на зйомний квартирі з дітками, щоб ви робили ? А ми іще хочемо в Європу. Ви нас зробили нищим народом все забрали і тільки одні обіцянки.
майдан Показати IP 22 Січня 2016 19:52
ПОТРІБЕН ТРЕТІЙ МАЙДАН ПАЛИТИ ЦЮ СМЕРДОТУ ЯКА ГРАБИТЬ НАС ВІКАМИ ПАЛИТИ ЇХ СІМЇЇ РАЗОМ З ДІТЬМИ
майдан Показати IP 22 Січня 2016 19:55
За все життя не можемо і комуналки купити а вони на таку ціну обідають вже і у наших дітей останній кусок хліба забирають
наталя Показати IP 23 Січня 2016 16:57
Втратили геть сором і думають що будуть у цьому щасливі діти цього не пробачать нашим чиновникам.
Альона Показати IP 23 Січня 2016 18:26
Шановні одинокі мами, будь ласка, підпримайте петицію до президента
Альона Показати IP 23 Січня 2016 18:29
https://petition.president.gov.ua/petition/19647
Ірина Показати IP 24 Січня 2016 10:16
Я також мати одиначка,живу з дитиною сама,мені 22рокі,дитину родила сама,батько сами на 8місяць відказався від мене і дитини,Не де не працювала офіційно до того,маю не закінчину освіту,тому що в мами був інсульти,і потрібно було доглядидогляди.Мама мене також без батіка розтила,коли мені було 8місяців він помер вік того що працював на полі,а ньому не можна було працювати,він був сердечником,тромб обірвався,і що мені тепер робити,коли на руках мама і 5місячна дитина,як виходити зі ситуацій,на роботу не можу піти,а мама получає пенсій 1100грн,а я 2300получала,менедаменти три пари таблеток в мвсяць-це вже500грн,памперси 1000на місяць,смесь 1000,вологі салфеткі і пресипла,а як дитина хворіє ще втрати,а одини серепо 100-200грн,то що тепер з голоду момерати
Іра Показати IP 24 Січня 2016 18:02
Держава нами маніпулює.Вона робить нас жостокими один до одного. Ми готові роздерти кожного за той мізер що нам платять.А вони і їхні діти ненуждаються там в нічому і їм діла нема за що ми тут виживаємо.Люди схаменіться зараз і так тяжкий час для нас всіх будьмо добрішими і надіятимось що кожному воздасця своє.............
Артем Показати IP 25 Січня 2016 09:54
Подскажите пожалуйста, каким нормативным актом это приостановление регулируется ?
марта Показати IP 25 Січня 2016 20:23
напевно наши обранци виришили винищити вид самого малого -як нам жити ви допомагали нам копийками ще й ти забрали невже ще ненажерлися мало вам як за чоловиком прийти що на вийну треба то можна и силою небоєтеся що люди прийдуть також з силою просити- вимагати своє чи мусорни баки треба готувати
Світлана Показати IP 25 Січня 2016 20:54
Хочу розповісти я родила закордоном ,проживала там на чорно(без візи)і хлопець на той час теж.Я його немогла вписати як тато бо я здалася на азіл.
Світлана Показати IP 25 Січня 2016 21:18
Хочу розповісти я родила закордоном ,проживала там на чорно(без візи)і хлопець на той час теж.Я його немогла вписати як тато дитини бо я здалася на азіл. І там мені без проблем дали свідоцтво де нема тата і нема побатькові.З годом його департували,дитині зробила Укр. Громадянство в консульстві.Життя в нас несклалося бо чоловік побоявся труднощів в дома. Я залишилася одна ,доставала соціальну допомогу .350-пізніше560.Але в мене є мама яка мені допомагає ,що я можу залишити дитину і нас таких багато бо защо жити і я нерозумію нашу державу .Коли є і я знаю таких жінок що потрибують ті копійки.Встид владі!!!
Тетяна+ Показати IP 25 Січня 2016 22:36
Розясніть мені будь-ласка. Я одинока мама, заміжня за другим чоловіком, в мене двоє дітей від першого чоловіка, який мені відмовився сплачувати аліменти. Якщо я недай Бог розлучусь завтра чи інша якась ситуація виникне наприклад його заберуть до армії, як мені тоді жити, чи виживати. На ці мізерні кошти можна було хоть ліки якись купити, а зараз що виходить......Як я буду тобі рахуватись, за яким статусом я буду зватись?. На ці кошти не розживешся, але підтримка всеж-таки була.Яку зарплату зараз потрібно платити щоб нормально жити? Про машину можна взагалі саме зараз забути. Я скажу одне , якби наші служби примушували чоловіків платити аліменти, а не так як мій перший чоловік платив попереднім дітям від першого шлюбу., як постійнойого перша жінка принижувалась перед нашими властями. То я б ніколи не була одинокою мамою.
Тетяна+ Показати IP 25 Січня 2016 23:57
А тепер що до наших властей!!!!!,,,,,,,,,Ублюдки товстоморді, свінорилі! Як можна бити по соціально уразливих верствах населення!??????????????????? Віднімати цей нещасний мізерний гріш, прив'язувати їх до доходу: Су_и, то хіба вас можна назвати державою??? Що це за закони? Прибрати мінімум, який ми отримували? НЕЛЮДИ!!!, розпухлі від жиру!!! Забрати у слабких, беззахисних жінок, дітей і голосно і гордо заявляти, що ми підвищуємо допомогу і вона буде адресною для тих, хто її потребує! Су_и, ви хоч знаєте, в чому ми маємо потребу і наші діти.Так от, бляді, потребуємо їди, одягу, оплат за компослуги, проїзду, лікарень і звичайних побутових дрібниць, на які ви, тварюки, виділяєте нам по 1455 грн. на людину! Нам не треба машин, курортів і іншої розкоші.!!!! Не забирайте останнє!!! Просто крик душі! А взагалі... немає слів... ...
yluya Показати IP 26 Січня 2016 10:33
Послухай ти умнік може тобі переднє місце кастріровати щоб ви так названі мужикі думали кого тр*хнуть,то ви бидли не думаєте мозгами..біть друг дружку і буде все окей і тоді матерів одиночок поменшає зато п.…. діків стане більше і рожайте собі.
оксана Показати IP 27 Січня 2016 11:53
треба щоб держава від чоловіків вимагала аліменти ,нехай заробляють на своїх дітей -вміли зробити нехай вміють прогодувати,
люся. до оксана Показати IP 27 Січня 2016 12:11
Про які аліменти ви говорите,коли одружені і розлучаються від чоловіка нічого добитись не можна ховає свої прибуткі мало такіх це чоловіки та покидають дітей своїх і не піклуються про них вони навіть чути про допомогу на своїх дітей не хочуть,і мало який батько після розлучення хоче допомагати.
Іра Показати IP 28 Січня 2016 15:59
З тих чоловіків добийся щось в них ніколи нема грошей або а Я за буду жити.Ти мужик іди і зароби а не соплі жує...Поки є сімя то діти треба а як розлучилися то кому треба та дитина Яка це тяганина щоб здерти борг по аліментам міліція суди заяви допоти....Він согласний відмовитись від дитини щоб я відмовилась від аліментів і це знов відділ опікі засідання суд я це пройшла...І нехочу штампу в паспорті і незакім бігати чоловіків нічим невтримаєш.............
Майя Показати IP 29 Січня 2016 21:01
**** бацильні всі ті хто за те щоб припинити виплати одиноким мамам! В чому я винна що мій козел втік як лише дізнався що дитина може народитись хворою! Я кожен день добираюсь на роботу за 35 км. туди і назад вечором ви хоч уявляєте як це коли на вулиці дощ чи мороз?????? І все для того щоб моя дитина ні вчому не нуждалась. І ці виплати були реальною допомогою!!!!! А тепер зняли пів зарплати бо немає в бюджеті грошей і виплати теж і як нам прожити? А чоловікам взагалі немає чого обзиватись ! Ви скількох жінок покинули і аборти пропонували зробити???! Це вашій мамі було вас не народжувати щоб ви рід не позорили!!!!!!!!!!!!" Подумайте і зробіть висновки!!!! А не розказуйте як мамочки шикують за ці виплати!!!! Ви напевно обідаєте дорожче раз не розумієте простих людей!!!!!!!!!!!
оксана з яворова Показати IP 2 Лютого 2016 19:51
Добрий вечір. Ви знаєте на мою думку все робиться тільки для держави а не для людей.
Іринка Показати IP 6 Лютого 2016 12:35
Ви знаете я багато прчитала і от що скажу,ніхто і зараз не буде перевіряти живе та мама з чоловіком який їй не законий чи ні і ніхто не буде питати його доходів і буде їй воходити одинока по повній програмі! А та мама яка дійсно живе сама і виховує дитину і має заробіину плату нічого не получить
Мама Показати IP 16 Лютого 2016 14:01
Прочитавши вище написане, хочу сказати тим хто засуджує матерів одиночок "нетреба було родити", не вам судити, жінка народжує для себе. Так сталося у її житті. Дитя це радість, втіха, розрада. Не з вашого бюджету платят матерям. Все таки я підтримаю думку, про перевірку сім'їв. У мене в самої знайомі 2 сім'ї алкашів, батьки обоє п'ють і щороку діти родяться. І стоять на обліку як неблагополучні. А є що гарна повна сім'я, а рахується що мама одиначка. От нехай соц служби і перевіряють. Пане Яцику зніміть з своїх зарплат хочаби по 20тис в місяць і розділіть між матерями одиначками, інвалідами, я впевнена цього вистачить.
ІРА Показати IP 18 Лютого 2016 17:36
Люди за що ми сваримся?За те що їм небуде в кармани собі що напхати.Вони необіднють.Прикриваються що армію забезпечують а там голодують і мерзнуть а гроші в карман.То хай людям підуть ті гроші......
таня Показати IP 20 Лютого 2016 11:36
сволочі гади щоб вони вижили на190 грн в місяць
Оксанка Показати IP 18 Березня 2016 10:40
Добрий день.Я Мати одиночка і водночас багатодітна мама. На старшу дочку брала якій минуло 10 влютому брала 405грн. Переоформляла у 9 лютого коли будуть гроші???
Татьяна до Оксанка Показати IP 22 Травня 2016 06:56
Оксана я также одинокая и многодетная мать. Мне в пособии одинокая мать отказали так как пользуюсь 50% льготами и субсидией. Я в декретном отпуске не работаю. Сообщи получила ли ты пособие и в декларации о доходах вписывала ли льготы.
Ксюша Показати IP 22 Березня 2016 23:54
Дівчатка я хочу спитати чи брали мами одиначки хто оформляв в лютому гроші??? Скажіть будь ласочка.
Оксанка Показати IP 24 Березня 2016 13:47
Дівчатка хтось брав в березні допомогу матері одиночки?.Відпишіть будь ласочка!!!
іра Показати IP 26 Березня 2016 14:56
Я також аформляла 23 лютого і досі ще немає але обіцяли до кінця місяця що перерахують. Будем чекати.
Леся до іра Показати IP 13 Квітня 2016 15:06
Я вже отримала гроші - 11 квітня.
Светка до Леся Показати IP 1 Травня 2016 16:29
Куда обратится если неплатять мне уже 4й месяц как матере одиночке?
Ксюша Показати IP 26 Березня 2016 17:30
Дівчатка на львівщині хтось отримав в 2016 році Маму Одиночку.
Алёна Птичка до Ксюша Показати IP 26 Квітня 2016 21:03
26.04.2016. Пос.один.мать не получил никто. 3воните на горячую линию.Я УЖЕ ПОЗВОНИЛА. Крепимся ждём.
Анонім Показати IP 26 Квітня 2016 20:52
Почему обещенные пособия никто не получил 26. 04.2016?
Татьяна Показати IP 22 Травня 2016 06:46
Предусмотрено ли пособие матери одиночки которая находится в декретном отпуске по уходу за ребенком рожденного 03.03.2014 года и воспитывающая еще двоих детей 09.06.1999 г.рождения(ребенок инвалид) и 09.04.2002 г. рождения, отец которых уклоняется от уплаты алиментов.В месяц доход от пособий составлял около 4000 грн. В совбес обращалась в конце февраля за пособием однако мне было отказано так как пользуюсь 50% льготой и субсидией за оплату коммунальных платежей.Заранее спасибо.
юлия Показати IP 3 Серпня 2016 17:01
Я одинока мати з двома дитьми . Як мені тепер їх піднімати ? Пане презеденте чі може ВИ пане Яценюк допоможете?
катерина Показати IP 26 Серпня 2016 14:06
скажіть будь ласка розумники

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus