USD 41.50 41.80
  • USD 41.50 41.80
  • EUR 41.50 41.85
  • PLN 10.12 10.30

Прокуратуру просять перевірити волинського селищного голову

23 Травня 2016 07:00
Селищний голова одного з сіл на Волині проігнорував ініціативу депутатів щодо обрання секретаря та пішов у довготривалу відпустку, надавши право першого підпису на документах особі, яка навіть не є депутатом.

Про це йшлося під час п’ятої сесії Волинської облради 19 травня.

У своєму депутатському запиті до прокурора Волині Дмитра Чепіжака свободівець Сергій Духницький розповів, що до його фракції звернулись депутати Заболоттівської сільської ради Ратнівського району, які попросили дати оцінку діям сільського голови Василя Головія.

Йдеться, зокрема, про неналежне виконання ним професійних обов’язків. Причиною звинувачень стало те, що на сільський голова на першій ініціював вибори секретаря виконавчого комітету, а не секретаря селищної ради, як того вимагає закон. Як результат – з жовтня 2015 року і дотепер секретаря ради так і не обрали.

«Знаючи це, селищний голова проігнорував ініціативу депутатів щодо обрання секретаря. Згодом пішов у довготривалу відпустку. Як стверджують заявники, він навіть покинув країну. Розпорядженням від 6 травня 2016 року надав право першого підпису на документах Тетяні Шевчук, яка не є депутатом. Натомість обов’язки голови селищної ради поклав на депутата Наталію Круглій.

Остання не вбачає достатніх підстав виконувати ці обов’язки. Та вважає, що селищний голова, підписавши цей сумнівний документ, перевищив свої повноваження», - заявив Духницький та зауважив, що на думку місцевих депутатів, такі дії селищного голови мають ознаки порушення низки законів України.

У зв’язку з цим депутати вимагали перевірити вищезгадані факти і в разі виявлення порушень вжити заходів щодо їх усунення. А також дати правову оцінку діям селищного голови Василя Головія.

Депутати підтримали запит колеги.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 98
cаня Показати IP 23 Травня 2016 12:07
це - друг і соратник Бондаря Вови, який за нього агітував і розносив по 500 івахівських гривень. гнати в шию обох пройдисвітів!
Наташа Показати IP 25 Травня 2016 12:51
А чого ніхто не перевірить волонтерську діяльність Наталії Круглій. (депутата волонтера) Ця організація не зареєстрована ніде, а гроші собирали і скриньки ставили навіть. А ні одного чека ні однієї відомості немає тобто гроші збирались, а не обліковувались. Люди говорять, що купила Наталія Круглій машину, ховає за які доходи. Стоїть на біржі і торгує на базарі Наталія Круглій, на біржі знають прикривають. Прокуратурі на замітку нехай перевірять і ще волонтерську діяльність. А депутат (чесний депутат) працює в Домолюксі продавець політика магазина за кожну тисячу придбаного товару повертати 40 гривень, а гроші повертались, а куди дівались невідомо.
Наталія Круглій до Наташа Показати IP 29 Травня 2016 22:40
Шановний наташа анонім,для початку назвіть своє справжнє ім*я,а не ховаєтеся за чужим.Всі претензії висунуті в мою адресу було б розумно сказати мені у вічі,а не обговорювати це у мене за спиною.Запрошую вас очолити волонерську групу "ЗВІН",на вас чекає унікальна можливість збагатитися(судячи з ваших слів) і отримати у подарунок машину,яку за чутками,як ви кажете,я приховую.
волонтер до Наташа Показати IP 29 Травня 2016 22:58
Вам, пані, порада і всім хто не дав ні копійки, мовляв не підуть хлопцям на схід. Є реальні воїни, їх адреси, поділюсь із задоволенням, купіть все необхідне , вишліть посилочку, водночас є слушна нагода подбати про свою карму.
Волонтер до волонтер Показати IP 29 Травня 2016 23:57
Для того, щоб робити добро і допомагати людям, зокрема нашим бійцям на Сході, не обов"язково бути зареєстрованим. Це мобілізація совісті і милосердя кожної людини. А якщо у вас, шановна пані Наталю, немає ні того, ні іншого, то не судіть всіх по собі. До вашого відома, всі надходження і витрати для солдатів АТО облікуються, а на рахунок піару в газетах, то це інформація для людей, що робиться волонтерами. Приєднуйтесь і вас "пропіаримо", а потім, такі як ви, вас же обіллють лайном.Ласкаво просимо до нас і вам купимо машину, а може й дві. А ще хочу нагадати - "не судіть і самі судимі не будете"
Один з бійців до Наташа Показати IP 30 Травня 2016 22:55
Шановна Наталя, якби ви знали скільком хлопцям допомогла Заболоттівська волонтерська група, скільки обмундирування, бронежилетів та харчів було передано на схід, тоді певно сумнівів у вас не було би, а чеки до речі є. P. S. А де Наталя Круглій ховає машину? Хоть би раз покатала)
наташа Показати IP 25 Травня 2016 13:00
вибачаюсь, гроші не повертались. І ще таких депутатів які мають представляти інтереси громади 11 чоловік (група Нове Заболоття) іхня вся діяльність направлена на те щоб розігнати всю селищну раду ми прості виборці будемо "горою" стояти за тих працівників які там працюють якщо та групка доведе то будемо робити схід селян, щоб вивести їх на чисту воду і поставити їх на свої місця.
Василь до наташа Показати IP 29 Травня 2016 20:49
А Ви шановна до Люцюка зверніться за грошима. А що до діяльності волонтерів то там є вакантні місця і Ви також можете попрацювати у вільний час і не тільки. За одно і чеки поскладаєте ,а потім Вас брудом обмажуть... А Ви чим допомогли солдатам?
наташа до Василь Показати IP 29 Травня 2016 21:43
До Луцюка вже пізно звертатись. Є дуже багато людей які допомагають солдатам в зоні АТО і не тільки. Хіба в нас тільки солдати потребують тільки допомоги? Особисто я допомагаю тим людям які її потребують і солдатам в тому числі і при цьому не виставляю це на вселюдну вдячність. Щодо волонтерів наших "ЗВІН" то на їх прокуратури не вистачає точно. Нехай дадуть повність звіт за ці роки що вони збирають . кільки витрачають це наші гроші. а не вихваляються в Ратнівщині і "Сім"я і дім"- де працює сестра одного депутата і предоставлять все в цифрах як це роблять волонтерські організації інші.
Наташа Круглій до наташа Показати IP 29 Травня 2016 22:27
А ви шановна наташа анонім для початку назвіть своє справжнє ім'я,а не ховаєтесь за чужим.Всі претензії висунуті в мою адресу я думаю було б розумніше сказати мені прямо в вічі,а не обговорювати за моєю спиною.якщо вас так зацікавило волонтерство,тоді запрошуємо очолити нашу групу і тоді ви отримаєте чудовий шанс збагатитися,ще й подарую вам машину(яку за чутками,як ви казали,я ховаю)
Василь до наташа Показати IP 29 Травня 2016 22:27
А чому пізно? Ви щось відходите від соєї позиції. Якщо ви докажете оті 40 грн то я також там багато купував! З мене могорич буде!
Наташа Показати IP 25 Травня 2016 13:03
а те що гроші за Бондаря платив та агітував - це брехня нехай предоставлять докази.
оля Показати IP 29 Травня 2016 00:20
Секретар Нiна Наумiвна розумна, досвiдчена в своiй справi людина. Частина   депутатiв колотять кашу, хочуть поставити недосвiдчену з 8- ми класами образування особу. (Можливо вона вже придбала диплом, ставши волонтершою вона стала не бiдна людина). Так , можливо, Оксана Головiй буде ближче до влади. Чоловiка в котрий раз не обрали головою, тому що добре знають, що керуватиме вона а не вiн. Думае поставить свою пешку на секретаря ( так звану волонтершу). Цього не буде нiколи. Люди повстануть, вже зiбрано величезну кiлькiсть пiдписiв вiд жителiв селища за Нiну Наумiвну. Треба враховувати думу населення, а не 11 чоловiк. Селищний голова Василь Прохорович мае повне право на вiдпустку, якби вiн був такий поганий, то на третiй термiн його б жителi селища не обрали.
Анонім до оля Показати IP 30 Травня 2016 00:05
Олю, ніколи не кажіть ніколи. Ви, певно, член родини, знаєте все про дипломи, статки, а ваша праця інформатора видно не дуже дохідна, бо "пахне" тут заздрістю!!!
Алекс до Анонім Показати IP 7 Червня 2016 14:26
Вибачте,але ви мали наувазі Оксану Шевчук?
Прохорович до оля Показати IP 9 Червня 2016 12:52
Я бачу Оля, Ви розкрили велику таємницю про Тетяну Наумівну, насправді вона Ніна!!!
Голос Заболоття до Прохорович Показати IP 9 Червня 2016 13:25
Нажаль у Олі також 8 класів за спиною!
петро Показати IP 29 Травня 2016 09:39
Я вибачаюсь,але Тетяна Наумівна)
Володимир Показати IP 29 Травня 2016 10:48
Депутати ...які?? так зброд (базарників)!!!!Прохоровича зжерти хочуть і Наумівну..Якщо Тетяну Наумівну знімуть...то ви уявіть що буде?? людина роками працює і знає свою справу...а поставити неука і що??Черги,неправильно заповнені документи ,черги..і.т.п...А альтернативи Прохоровичу немає!!!! Всі хоутьь до кормушки)))Давайте краще хай Забсервіс прокуратура перевірить!!
Василь до Володимир Показати IP 29 Травня 2016 20:53
Ви шановний дуже далекий або не дуже розумний. Пояснюю. Наумівна не має права бути секретарем селищиної ради. Так як вона не є депутатом. А про схід селян це дуже слушна думка.
Володимир до Василь Показати IP 31 Травня 2016 12:09
Вася ти я дивлюсь ГРАМОТЄЙ і дуже розумний !!! Почитай своі коменти і будим дивитись в кого клавіатура залипаєєє.....))) А те ,що Наумівна не є депутатом можна виправити!!! Відізвем пару не адекватних "депутатів" і буде вона депутат і на законній підставі займе свою "стару-нову" посаду))))
Василь до Володимир Показати IP 29 Травня 2016 21:10
Ви шановний свій текс прочитайте і тоді почнем говорити про грамотність!
патріот до Володимир Показати IP 29 Травня 2016 23:51
Бідна "кормушка". Діюча ще поки влада спустошувала її, вже мабуть досить, а нове скликання, принаймі половина з них, хочуть змін на краще, але вкоренілий "чагарник" вирвати важко... Та як кажуть, правельний шлях тернистий, сили вам і терпіння, а ще кажуть собаки гавкають, а караван іде.
Людмила Показати IP 29 Травня 2016 22:07
Як кажуть, для звинувачень мають бути факти, а так це просто порція "яду" самі знаєте кого.
Василь до Людмила Показати IP 29 Травня 2016 22:37
То дайте ті факти а не пусті балачки.! А я наведу самий свіжий факт. Підприємство яке веде ІНТЕРНЕТ в Заболоття подало документи на дозвіл проведення робіт в селищі більше місяця, але наш шановний голова навіть і словом не обмовився процю новину і дозволу офіційного не має. Ось і маємо керівника на своєму місці, правда?
патріот до Василь Показати IP 30 Травня 2016 00:18
Я певна факти, що до прокурорської перевірки є, аби використали їх чесні прокурори і належним чином. А "ЗВІН" не потребує в оправдовуванні, за ними всі хлопці-воїни, їх сім'ї, родини і не тільки Заболоття, Тура, Гути та Заліс...
волонтер Показати IP 29 Травня 2016 22:26
Пропоную тим, хто ні копійки не дав, мовляв не підуть хлопцям на схід, а в кишені - із задоволенням поділюсь декількома адресами, складіть, купіть все необхідне та вишліть посилку хоча б одному, зробіть блаженну справу для своєї карми.
Людмила Показати IP 29 Травня 2016 22:43
Пані Наталю, у вашій промові відчутні нотки особистої образи, ви поділіться: стане легше, може хтось і зрозуміє. Варіант 2. Якщо замовлення на те, щоб "попаплюжити" людину, яка хоче чесності і справедливості, то відпрацьовуйте, Наташо...
волонтер Показати IP 29 Травня 2016 23:27
Пропоную тим, хто ні копійки не дав, мовляв не підуть хлопцям на схід, а в кишені - із задоволенням поділюсь декількома адресами, складіть, купіть все необхідне та вишліть посилку хоча б одному, зробіть блаженну справу для своєї карми.
Головій В.В Показати IP 30 Травня 2016 10:52
Шановний Заболоттівський Народ! Давайте ми небудемо давати правову оцінку волонтерській спільноті "ЗВІН".Правову оцінку повинні робити правоозоронні органи нашої держави.Але ця волонтерська спільнота дійсно робить корисні справи бійцям АТО.А що до вакантної посади секретаря Заболоттівської Селищної Ради,то на цю посаду потрібно призначати висококваліфікованих,молодих,амбіційних і із стажем роботи в керівних державних органах.Але я впевнений що 65-70% жителів нашого селища за Шевчук Тетяну Наумівну.!!!!!Висновки зробіть ви!!!
Василь до Головій В.В Показати IP 30 Травня 2016 13:39
Все написано вірно, та й відсотки теж підходять, тільки чомусь зразу спав на думку рейтинг одного х*йла, йому теж такий відсоток довіри, але для України він ворог.
Головій В.В до Василь Показати IP 30 Травня 2016 20:07
А причому тут рейтинг ху*ла?Що якщо людина користується довірою в односельчан то вона стає зразу ху*ло?У ху*ла такий рейтинг бо там виділяються колосальні кошти на пропоганду.А ви що хочете сказати що Шевчук Т.Н свій рейтинг здобуває через пропаганду і 500 гривень!Ні!Тому що вона в цій сфері працює понад 25 років і здобула рейтинг своїми мозолями)!
Василь до Головій В.В Показати IP 30 Травня 2016 23:40
Ну то давайте їй пам'ятник бронзовий замовимо!!!! Що, прорахувалась ваша незамінна!!! Ви розумієте що вона не може бути секретарем а пишете і люди читають. Навіщо каламутити і так світу не видно.
Головій В.В Показати IP 30 Травня 2016 10:52
Шановний Заболоттівський Народ! Давайте ми небудемо давати правову оцінку волонтерській спільноті "ЗВІН".Правову оцінку повинні робити правоозоронні органи нашої держави.Але ця волонтерська спільнота дійсно робить корисні справи бійцям АТО.А що до вакантної посади секретаря Заболоттівської Селищної Ради,то на цю посаду потрібно призначати висококваліфікованих,молодих,амбіційних і із стажем роботи в керівних державних органах.Але я впевнений що 65-70% жителів нашого селища за Шевчук Тетяну Наумівну.!!!!!Висновки зробіть ви!!!
Головій В.В Показати IP 31 Травня 2016 09:03
А причому тут пам'ятник.Я говорю що на таку посаду потрібно призначати молодих,амбіційних,висококваліфікованих з досвідом роботи.А не призначати з 8 річною освітою!Хіба із Заболоттівських депутатів неможна вибрати гідного кваліфікованого,освітченого секретаря?
Ничипорук С. П. до Головій В.В Показати IP 31 Травня 2016 11:22
Напевно ні. Попробую процитувати слова нашого голови (Я не бачу серед депутатів гідної кандидатури на посаду...). Якось так.
Головій В.В до Ничипорук С. П. Показати IP 31 Травня 2016 15:09
Ну тоді потрібно змінювати закон....
Наталія Круглій Показати IP 31 Травня 2016 14:48
Шановний Головій В. В. Доводжу до вашого відома, що в мене не "8 річна освіта", як ви кажете, а середня професійна, про що засвідчує мій диплом ( і не куплений, як писав де-хто).А ще запевняю вас і інших, що я не претендую на місце секретаря селищної ради, яке до речі на сьогоднішній день є вакантне, і Тетяну Наумівну(секретаря виконкому і яка не є депутатом) ніхто "з"їсти" не хоче.За Законом "Про місцеве самоврядування" селищна рада може мати дві посади - секретаря селищної ради, який обов"язково має бути депутатом, і секретаря виконкому, який може не бути депутатом.Наша група депутатів хоче працювати чесно, прозоро і по закону, працювати для людей, які нас вибрали і хоче зрушити той застій, в якому опинилось Заболоття.
Олександр Показати IP 31 Травня 2016 20:02
Про що ви взагалі говорите,свині базарні??!! Якщо зійдеться схід селян,то цю шайку яка всім колотить швидко вюпоставлять на місце... Всі люди прекрасно знають Наумівну і скільком людям вона допомогла... Це дійсно фахівець своєї справи,а ставити якусь далеку від цього людину і ще й без досвіду,то це просто смішно... А на рахунок Прохоровича,то у мене думка неоднозначна: було багато голів до цього,але тільки при його каденції зявилася асфальтована дорога і вуличне освітлення.... Зараз Заболоття почало активно економічно розвиватися,тому і з'явилися шакали,які хочуть до корита,бо є чим керувати...Один тільки базар чого вартує....Це все замовлено починаючи від самого низу,а цей Духницький просто може просунути цей "сморід" наверх,а заодно і собі заробити рейтинг... Люди в Заболотті розумні і вони не допустять цього,бо дії не на словах,а на діях...Кожен може проїхатися від вокзалу до лікарні по нормальному асфальту і робити якісь висновки,бо до цього у нас не було ні освітлення ні дороги...НІЧОГО!!
Ничипорук С. П. до Олександр Показати IP 31 Травня 2016 23:23
Ну я не знаю де тут свині, це ви напевно з ними спілкуєтесь...Отже освітлення в селищі зробив не голова а зовсім інші люди і непотрібно приписувати заслуги інших людей те ж само і про асфальтовану дорогу(до лікарні) голова там також не відзначився.А гроші з базару це загадка, не знаю як , але ця інформація засекречена. І ще наведіть факти розвитку селища до яких причетний наш В. П. за минулий рік. А то Ви так писали гарно, факти дайте! І чому ви всі пристали до Наумівни? Де проблема? Напишіть, можливо я чогось не знаю.
Олександр до Ничипорук С. П. Показати IP 1 Червня 2016 13:32
Це не я пристав до Наумівни,а ваша шайка дала цій справі хід саме через її чесне ім'я,бо ж вона не має право на те,вона не може робити це і незаконно їй доручили те... Так ось,вона може і має принаймі моральне право робити те і займатися цим,бо ви,шановний пане на це ані морального права не маєте,ані ніякого... А все просто: Заболоття не хутір з 20 дворами облік якого можна помістити на маленький зошит: це велике селище з багатьма проблемами і бюрократичними нюансами... Я розумію дорогу молодим і таке інше,але у цій справі потрібен досвід... Наумівну у цілому районі всі знають і вона всіх знає і справляється зі своєю роботою найкраще за усіх!!! Люди самі це бачать,бо хто би не звертався то вона старається всім допомогти... А тепер шановний,скажіть усімщо ви зробили для громади??!! Хоча би один приклад наведіть.... А нічого...крім пустих балачок і пліток більше нічого... Поправте,якщо я не правий...
Степан до Ничипорук С. П. Показати IP 1 Червня 2016 16:33
Шановний Сергій.Ви як депутат повинні знати що на вакантне місце секретаря пропонували" Озимк.Т,Головій.І,Денисюк.Л.А тепер краще розкажіть як ви крали у дітей сиріт телефони
Ничипорук С. П. до Степан Показати IP 1 Червня 2016 18:32
Доводжу до вашого відома що всі вище згадані депутати взяли самовідвід і ніякого голосування не відбулося
Степан до Ничипорук С. П. Показати IP 1 Червня 2016 21:17
Не відхиляйтесь від відповіді.Розкажіть як крали телефони у сиріт? Розкажете самі чи мені розказати.......
маргарет до Ничипорук С. П. Показати IP 8 Червня 2016 12:26
самовідвід під тиском
вiктор Показати IP 1 Червня 2016 08:07
то може ти сeргiй зробив багато для селища....навiть пальцем не пошевелив....чи остальна "группааа"нового заболоття,....як " професура" з 8ми класами,чи базара "плiткарка " ,чи той що i шацька незмiг закiнчити,може твiй кум який по огородах чужих"ходок"...можна довести весь список авторитетних опозiцiонерiв......та нi ви ж "маму оксанку" слухайте....невдячннi люди...бiльше як Василь Прохорович нixто незробив iз усiх голiв якi булиии! i це факт! люди бачать!
Володимир до вiктор Показати IP 1 Червня 2016 09:56
Добре сказано!!!!
Олександр до вiктор Показати IP 1 Червня 2016 10:27
Та ні,Віктор, це ж Нечипорук усе зробив і мама Оксана яка заправляє усім балом і ніяк не може привести до корита свого мужа... Ага,звісно,все робилося без відома селищного голови..Це базарники вибили з бюджету гроші і пристаралися для селища,це мабуть Нечипорук їздив по всіх інстанціях з мамою Оксаною щоб добитися цього всього... Сомусь під час "правління" інших голів у Заболотті не було нічого... І хто би що не говорив,саме під час роботи команди Прохоровича Заболоття стрімко пішло вгору,хоча повторюся,я теж не у всьому його підтримую... А тут ще й закон вийшов про громади,то це ж просто гріх ним не скористатися і не зробити того,чого не можуть вже зробити останні пару років... І Наумівна тут ні до чого,це просто важіль впливу,і якщо відкинути весь бруд і плітки - то все сходиться до особистих інтересів...Шкода,що всі учасники цього бруду набожні і ходять до церкви.....
Ничипорук С. П. Показати IP 1 Червня 2016 19:05
Відповідаю.Що я зробив? Нічого, геть нічого! І це правда.А що я міг зробити коли мені навіть список мого округу не надали. А сидіти і піднімати руку при голосувані то і ведмідь таке зможе.
Степанко:) до Ничипорук С. П. Показати IP 1 Червня 2016 19:31
Ви,як депутат,самі повинні потребувати список вашого округу..і повірте,ніхто би вам у цьому не відмовив,бо це не є секретна інформація... Шкода,що у нас більшість таких депутатів,які незнаючи навіть свого округу сидять на сесіях і голосують самі незнаючи за що...за те,про що попросили проголосувати... Отже,шановний,раз самі нічого не зробили, то не потрібно винити людей які зробили хоч щось.... Ви ж нормальна людина...не дозволяйте маніпулювати собою і не поводьте себе як папуга,бо виглядає це ганебно і смішно....Якщо ви гадаєте,що зберете людей і поведете за собою,то сильно помиляєтесь - ви не авторитет для людей,швидше навпаки..Всі знають ваші грішки...просто сидіть тихенько, і надалі піднімайте лапу на сесіях...
Ничипорук С. П. до Степанко:) Показати IP 1 Червня 2016 20:44
Вже думав не відписувати, але на адекватні коментарі і хочеться і потрібно. Повірте що я маю власну думку і я зовсім не хочу щоб мною маніпулювали. А за лідера то я ніколи навіть думки такої не мав для цього потрібно бути напевно лідером від природи. А про мої гріхи то мені з ними жити а хто безгрішний той може кинути в мене камінь.
Степанко:) до Ничипорук С. П. Показати IP 2 Червня 2016 00:08
Просто не потрібно корчити з себе високоморальну людину...
олександр до Степанко:) Показати IP 9 Червня 2016 09:39
прямо в лоб
українка Показати IP 1 Червня 2016 23:03
Не займайтеся самодурством! Такі наївні божі діти розбиратись тут, їй Богу! Який розвиток ви бачите?? Де?? Може я сліпа, але Заболоття як котилось в прірву так і котиться! А скажіть, хіба не при шановному Прохоровичу остаточно зруйнували деревообробний та овочесушильний заводи?? А селищний голова мовчки споглядав це все і отримував дивіденди! То скільком би людям були робочі місця!
Володимир до українка Показати IP 2 Червня 2016 09:50
А Давайте..згадаємо "папєредніков" кожен шось розвалив....ну а Прохорович два сроки)))так що все норм)))
українка до Володимир Показати IP 2 Червня 2016 10:20
Мова йде про теперішнього керівника, а не про попередніх! Це вже в минулому! А шановний Прохорович то "завтра" наших дітей. Скажіть, що він зробив для людей?? Наведіть факти! Бо дорога до церкви і освітлення то зовсім не ййого заслуга! Добре ,що хоть гроші не всі вкрав на дорогу та освітлення!
Микола до українка Показати IP 2 Червня 2016 13:18
Шановна українко ти мабуть не живеш в Україні,бо не бачиш що робиться в країні .Скрізь все валиться так мабуть і льон завод у Жиричах, колгоспи , кірпічний завод у Дубечно,та багато іншого теж розвалив Прохорович.
українка до Микола Показати IP 2 Червня 2016 14:40
Шановний Миколо! Якщо Прохорович і пальцем не поворухнув щоб зупинити цей розвал, то це його вина!!На Жиричі й Дубечно не дивіться, дивіться на своє селище! Ще раз прошу, напишіть хто знає, що зробив наш вельми шановний голова для людей??
українка до українка Показати IP 2 Червня 2016 14:43
ХоЧа я знаю що зробив! Обцілував всіх заболоттівчан за час свого перебування на посаді голови!!
Володимир до українка Показати IP 2 Червня 2016 23:24
Побудував котедж...під москвою)))
українка до Володимир Показати IP 3 Червня 2016 00:06
Ну за квартири в Луцьку чи ще десь я думаю, всі знають)) і Знаєте, Володимир, ваш сарказм тільки доводить, що якщо Прохорович щось і зробив, то тільки для себе і своєї родини! Все!
Алекс до українка Показати IP 8 Червня 2016 15:14
і ще радянський союз прохорович розвалив
Оля Показати IP 2 Червня 2016 09:59
Як легко судити всіх! А що кожен з нас зробив для свого селища?Ми звикли: хай хтось, але не я,а мені цікаво лиш подивитись,вичекати поки той, хто робить оступиться,зробить помилку,от тоді і я своє слово скажу:колюче,в'їдливе,ось який я мудрий!А чи зробив би ти краще,як той самий селищний голова чи Тетяна Наумівна?Мабуть ні.Краще давайте допоможемо працювати тим,хто старається,бо один у полі не воїн.Люди у нас хороші,мудрі,працьовиті,потрібно їх залучати до вирішення проблем селища,враховувати всі думки та прпозиції ,тоді наше Заболоття буде показовим у районі,а не таким,де навіть сесію не можуть провести,бо у деяких депутатів переважають власні амбіції а не інтереси селища.
Олександр до Оля Показати IP 2 Червня 2016 14:32
Шановна Ольго,повністю з вами згоден... Досить уже цього бруду... Але я, і напевно більшість людей, прекрасно розумію,що на цьому все не зупиниться...Багато людей почали "гнити" зсередини: на людях усмішні і привітні,а помисли - брудні і погані((( Їм би тільки принизити когось і ганьбити і галасувати,що я можу зробити краще... Ні,не можеш...Таких людей на мою думку не треба допускати до влади,бо нічого доброго вони не зроблять....от тільки яким чином??!!??Тому закликаю всі сторони конфлікту до примирення і спільної роботи на благо нашого селища.. У конфліктах і дискусіях народжується правда і правильні рішення,але все потрібно робити і вирішувати разом...
споглядач до Олександр Показати IP 3 Червня 2016 01:12
Ви кажіть не хтось там не вартий.... (як люди легко говорять про мораль, не розуміючи значення цього терміну), а я в першу чергу. Не уявляю, що би було, розгорнись у нас військова сутичка..."позабивали" одне одного. Жах. Не гнівіть Бога і не приписуйте людям "заслуг", за які вони отримували зарплатню, просто виконуючи свою роботу (і не обов'язково добросовісно та чесно).
Анонім Показати IP 2 Червня 2016 20:17
То розкажіть як депутат Заболоттівської селищної ради Ничипорук С.П крав телефони???
Олена до Анонім Показати IP 3 Червня 2016 14:03
Скільки можна лити бруд і копатися в чужій білизні? У кожного з нас є свій "скелет" в шкафу., а в декого і два. І на відміну від вас, аноніме, в Нечипорука вистачило сміливості підписатися своїм справжнім іменем. Респект йому. Думаю в нього вистачить духу і далі відстоювати свою точку зору.
Головій В.В до Олена Показати IP 6 Червня 2016 23:20
Звісно "склет" є у кожного,але красти телефони у дітей сиріт- це підлість......Це моя точка зору!І я бруд не ллю тому що це підтверджений факт...
Ольга Показати IP 7 Червня 2016 09:43
Давайте подискутуємо про об'єднану громаду.У кого яке бачення щодо цього?Гута, Тур,Заболоття,Заліси-майбутня об'єднана громада.Зараз об'єднуються добровільно і держава дає кошти, десь 8 мільйонів гривень,а у наступному році ті села, які не об'єднались, будуть приєднувати примусово і не обов'язково куди вони б хотіли.Цікаво,як відносяться Заболоттівчани до цього?
Віктор Показати IP 7 Червня 2016 19:52
Гута.Тур.Заліси...це для них страшних сон!!!
Ольга до Віктор Показати IP 7 Червня 2016 23:29
Чому страшний сон?Це ж неминуче, хочемо ми, чи ні, об'єднання буде, а все нове і незрозуміле лякає,важливо,мабуть, хто керуватиме громадою.
Голос Заболоття Показати IP 9 Червня 2016 13:23
Прохорович і деякі депутати, які його підтримують, бояться, що коли секретарем стане хтось інший (не з їхнього кола оточення), то викриються багато махінацій, які були здійснені під час правління Прохоровича і Компанії, викриються різні приписки, які робила Тетяна Наумівна, а як це відбудеться (а воно рано чи пізно стане) запахне жареним!!! Якщо це не правда, то чому Прохорович так ухиляється від призначення іншого секретаря? Як можна говорити про Прохоровича, як про нормального голову? Тож він "ал..каш", постійно випивший, а інколи просто "в уматі" спить в кабінеті! Люба адекватна людина, яка не була обцілована Прохоровичем має розуміти, що присвоювати собі роботу, до якої ніякого відношення це позорно, але хіба там є стид перед людьми??? Це позор Заболоттівців, вони самі зробили цей вибір (позорний вибір), або зфальсифікували! Саме через це і треба, щоб прокуратура перевірила, як відбувалися будівництва магазинів в центрі, як працює Забсервіс, чи всі магазини платять земельний податок і в якій сумі(Там собака зарита!)
Олександр до Голос Заболоття Показати IP 11 Червня 2016 02:34
Не називайте себе "голосом Заболоття"!!! Далеко не всі(я думаю більша половина селища) підтримують вашу думку... Не просто так його вибрали вкотре селищним головою: людям він подобається,може навіть і за обцілунки...Звісно,всім і для всіх милим не будеш,та й не треба...Головне для більшості...І більшість підтримує все-таки його,а не вашу групу на чолі з мамою Оксаною... З цим ,шановний(а) вам треба змиритися.. А якщо щось і було не чисте,то воно всерівно спливе на поверхню рано чи пізно... І той,хто рветься до влади,той явно не робить це з моральних побуджень....Все це для своєї вигоди...І це всім зрозуміло...
Голос Заболоття до Олександр Показати IP 11 Червня 2016 14:42
))) Питання стоїть в перевірці його "роботи" і різних незаконних приписів (які були зроблені з вигодою для деяких "місцевих олігархів"), а не підтримка когось конкретного, для заміни Селишного голови!!! До чого тут своя вигода?? Хай наведе порядок в Заболотті, а якщо не може, то для чого обиратися і втікати на заробітки в країну агресор, він чиновник і не має права цього робити, який він показує приклад?? Але мабуть від алкоголя в голові всі пікселі погоріли!! Це позор в якому на минулій сесії переконалися обласні депутати!!! Ви, Олександр, дуже сильно помиляєтеся відносно вигоди. На його місце уже ніхто не рветься, просто зараз завдяки деяким депутатам він не зможе щось "зхімічити" і ви не можете знайти собі місця)) Зараз все буде під контрольом і всі люди будуть про це знати, а не так, як раніше всі рішення приймалися на сесії, але їх корегували Прохорович з НАумівною і ще деякими депутатами! Ця група, як ви виражаєтеся взяла їх за одне міце і я дуваю не відпустить! Ви ж маєте розуміти, що це справедливо, коли все прозоро і люди в курсі, що до чого!!!
Олександр до Голос Заболоття Показати IP 12 Червня 2016 01:42
Я згоден з вами... Але ви прекрасно розумієте,що не Прохорович і тим паче Наумівна керують погодою в Заболотті... Є група, як ви їх називаєте олігархів, які це все роблять і всім управляють... Ви спочатку за них візьміться,якщо дійсно все хочете робити по справедливому,а потім все стане на свої місця... Але ж ні,на цих людей у ваш кишечка тонка...і це страшно... Ви дивіться ширше,а не тільки у колі селищної ради... Тоді поспливає багато інших гучних прізвищ,які і тормозять Заболоття... А Прохорович це просто знаряддя... Бур'ян потрібно виривати,але ні в якому разі не залишати коріння,бо проросте знову... А Наумівну,то ви її не чіпайте,бо як на мене то це золота людина і фахівкць своєї справи...
Ще один Голос до Олександр Показати IP 12 Червня 2016 10:41
В цьому ви праві. Ця групка так званих олігархів не гребує ні чим, ні обливанням брудом, ні шантажем, ні залякуванням. Але це означає, що їм є чого боятись. А на рахунок Наумівни, то не робіть з нею святу. Так, вона працює багато років, знає свою роботу, має підхід до людей, але разом з тим є і інша сторона медалі, яку мало хто бачить. За її усмішкою ховаються мстивість, доноси, плітки на неугодних їй людей, а часом і не зовсім гарна поведінка, яка не відповідає її посаді.Тому радив би, не створювати з людей ідолів.
Споглядач до Ще один Голос Показати IP 16 Червня 2016 19:47
А ще, всі ці нечисті справи проходили через руки голови, секретаря, однозначно вони знали, погоджувалися на махінаціі. А як відомо замовчування обставин злочину - не менший злочин.
Голос Заболоття до Олександр Показати IP 12 Червня 2016 11:14
Згідний! Навіть більше скажу, Наумівна не золота, а такого собі платинового відтінку місцями переливається діамантовим блиском, але якщо копнути і добре придивитися, то в неї руки замазані, десь так по лікті)) Якби вона усвідомлюючи не підтасовувала різні рішення, то вона була б такою, яку ви її описали!!! Наглядний приклад був декілька місяців назад, коли вони хотіли дописати деякі рішення, про які на сесії не йшла навіть мова, а ця так звана вами група депутатів не дала їм зробити цього! Після чого почалися всі ці дискусії, ніби хтось їм палки в колеса ставить! Я рахую, якщо перевірка буде, то ми дізнаємося імена того коріння і викриються "можливо не всі", але більшість махінацій! Не треба нікого захищати і винити, якщо там все нормально і чисто, то все стане на свої місця!
м до Голос Заболоття Показати IP 15 Червня 2016 08:44
ви не розкидайтесь загальними фразами,а назвіть конкретні моменти так званих підтасовок,
Житель селища Показати IP 14 Червня 2016 01:19
Прикро, що люди не розуміють отих справжніх проблем, що є постійно, а лише шукають нагоду щоб когось *підісрати*, нічого не зробивши реально. Сміття повсюду, процвітання валютчиків, наркотичні речовини серед молоді, деградація людських цінносте... про це потрібно говорити, а не про людей, що при владі. Думаєте їм там легко сидіти і просто папірці перекидати, спробуйте зробити щось в період скрути та безгрошв*я... малиб хоч якусь повагу до Тетяни Наумівни і Василя Прохоровича! Хотілочсяб побачити програму кандидатів в на селишного голову, що вони реально зроблять і за які терміни саме зараз.. Говорити можна багато всього, а реально ніхто не забороняє проявити себе в ділах.. хай всі люди побачать і граотністьҐ і людяність, а головне будуть довіряти.
Мартин Показати IP 15 Червня 2016 18:08
Шановні про що ви тут переписуєтесь тільки загальні фрази. Всі прекрасно про все знають і про всіх знають і тепер пруть. Що стосується Наумівни предоставте докази якщо доказів немає значить це наклеп за наклеп стаття. Цікава фраза була почута від КРОТА (Віктор Васильович) "пхаєм пхаєм і ніяк не можем пропхати" це напевно стосується Кунашко. Так влади хочеться людям що не можуть дихати. Нехай пані Кунашко допомогла б в першу чергу своїм рідним коли вони цього потребували в реалності, а потім розказувала тут про "добро" яке вона робить. Доречі оті банки із закрутками, що люди зносили ще 2 роки назад весною цього року ще стояли у клубі і по одній "наші волонтери" передавали іх в АТО. Якщо перевіряти давайте повністю всі організації що перебувають в селищі а не тільки одних, і із волонтерів начнем в першу чергу , потім селищну раду, і всіх остальних нам потрібно знати що де робиться . Нехай предрставлять волонтери все в цифрах, що куди дівали і скільки ім люди здавали а не все в загальних фразах як вони "Добро роблять" А поки не буде даних значить вони аферисти а прикриваються волонтерством. Що стосується поні Оксани шевчук депутатки Бідна пхає пхає свого Миколу і не запхне нікуди томущо він у юбці ходить. Бідний на місце Кіданецького хотів і не вийшло а тепер на селищного голову не запхнеться. Такий ввічливий, що морду від людей відвертає. А Пан Крит як тітку жінки "доглядає." то за таке доглядання потрібно посадити як вони знущаються з нею і ще депутат і прозорості хочуть. Моя думка така громадо групка депутатів хоче прозорості всі депутати є волонтери нехай також предоставлять прозорість своїм волонтерським діям ми хочемо знати все скільки собирається грошей скільки витрачається в АТО хто які податки платить в наш бюджет. Ато пан Крит (Віктор Васильович) получає пенсію торгує на базарі а контейнери на жінку оформлені, а він торгує нелегально відповідно податків не плати а прозорості і честності хочуть а де справедливість.
Оксана Показати IP 15 Червня 2016 18:24
Да та про тих прозорих депутатів можна писати цілі книжки які вони махінації роблять жалко що до їх прокурорська перевірка ще не дійшла. Але дійде, допичуть висловити недовіру тим депутатам і все "Нове Заболоття" І ще приходжу до бібліотеки в той час що вона має працювати а бібліотека закрита і так буває часто чому керівництво іх не ганить за таке.
Житель селища Показати IP 15 Червня 2016 22:11
За КОЛІНВАЛА влучно сказано - підюпник! Самому йому не смішно отак пхнутись, пхнутись,.... Оксана його як того Пітачка з мультфільма в дупло пхає!!! Так їй тої влади хочеться.. свою кандидатуру не висуває, боїться, що плюнуть в обличчя. Оце цікава групка вимальовується *перців* Сверба Микола Васильовик, Круглій Віктор Васильович, Шевчук Оксана Петрівна, Круглій Наталія Анатоліївна, Галенда Лариса Володимирівна, Глинянко Віктор Миколайович, Оніщук Валентин Васильович, Янчук Анатолій Васильович, Головій Ігор Анатолійович, Ничипорук Сергій Петрович підривають довіру людей і хочуть всіх між собою посварити. Люди добрі, не ведіться на ту пропаганду!!!
Ще один житель до Житель селища Показати IP 16 Червня 2016 18:58
Все ніяк не можете собі місця знайти,ви добре знаєте своїх конкурентів,краще б разом з ними навели порядок,а то стидно дивитися на той безлад в селищі! Коло звужується, це ще тільки початок )
Житель до Житель селища Показати IP 16 Червня 2016 22:48
Ви викрили серйозну банду в Заболотті) Занесіть завтра на них заяву в міліцію за підрив людської довіри))) Не будьте дурком,а якщо вже ним стали,то опишіть про інших депутатів(які просто піднімають руку), які з незрозумілих причин підлизуються до одного лідера навіть не підозрюючи,що він їх використовує для покращення свого і тільки свого становища,а вони як послушні собачки чекають команди! Ось така в нас правда! Всім решта до одного місця, дізнаються правду, посміються і забудуть!
Олександр Показати IP 16 Червня 2016 02:20
Тішить той факт,що ця справа і стаття попри розголос і ажіотаж в суспільстві, все таки не досягла бажаного ефекту,а скоріше навпаки... Угруповання Оксана&Компані думали що якщо склепають статтю і побдадуть її в такому вигляді,то успіх у кишені...а тут не так сталося як гадалося...Люди в нас не дурні і не сліпі: всі все бачать,а особливо жагу Оксани пропхнути Миколу до влади..і виглядає це смішно і ганебно;) Час все розставить по місцях,але навіть зараз видно, що нічого з цього цирку не вийде....
Я Показати IP 16 Червня 2016 20:09
Цирк буде, коли побіжить дехто, як Янукович, бо колись багато правди дізнаємося. Дай Боже, щоб розслідували і роплутували це все ЧЕСНІ та незалежні. І ще...в Заболотті народ не доброзичливий по суті своїй. Я патріот Україна, але НЕ патріот болота, в якому ми живемо.
Олександр до Я Показати IP 16 Червня 2016 22:45
Якраз в Заболотті люди нормальні і в більшій мірі доброзичливі....А от від таких патріотів як ви,нічого доброго не слід чекати...І ніхто нікуди не побіжить,я вас запевняю... Якщо щось знаєте і можете це довести документально,то тоді і говоріть щось,а то болото постійно вилітає з ваших вуст от і ви живете в ньому,бо крім пліток більше нічого зробити і не можете...Патріот...Ганьба(((
я до Олександр Показати IP 17 Червня 2016 11:06
Ви, певно, звикли самостверджуватися за рахунок особистих образ(як і більшість тут). Це звичайнісінький комплекс неповноцінності. Про що тут, Сашо, говорити ваш світогляд формує ТВ і такі обмежені люди як ви, а кругозір млявий, бо далі, як Луцьк, Брест, можливо Тересполь, так-так ще заробітки в Росіі (де в людей "подавляють" національну гідність) більш ніде і не були. Чекайте, Саньок, прийде час і все розставить по місцях. І ще ганьба українцеві, який озвучує чужу думку не маючи конкретної своєї. Як на мене то вже краще помовчати.
Олександр до я Показати IP 17 Червня 2016 16:55
Шановний,я аж ніяк не стверджуюся за рахунок особистих образ... Про що ви говорите??! Смішно:)) Написали звісно гарно,але свою думку так і не відкрили... І у мене якраз є особиста конкретна думка,яка аж ніяк не формується на основі пліток,а особливо телебачення,на відміну від вашої....І про мій кругозір не вам судити- я самодостатня особистість...і був я на багато далі Москви чи Бреста:)) І бачив багато людей і державних устроїв,тому можу об'єктивно оцінювати ситуацію...Про ваш кругозір судити не буду,бо і так усе видно...Скажу одне,шкода,що таких патріотів як ви в нашій країні трохи забагато((( і це сумно...
Я до Олександр Показати IP 18 Червня 2016 01:09
Сумно від того, що робиться навколо. А самодостатність - поняття відносне, як доречі, як і ваша об'єктивність...
Олександр до Я Показати IP 18 Червня 2016 15:39
Не бачу змісту продовжувати з вами дискусію,шановний.. Приємно,що хоч гарно і правильно пишете,і ставите розділові знаки... Час покаже хто був правий і розставить все по своїх місцях...
Житель селища Показати IP 16 Червня 2016 21:21
Добрий вечір всім! Пропону всі яскраві факти про людей, що при владі і депутатів зокрема прописувати на цій сторінці. Інформація повинна бути достовірна та підтведжена документально, абож реальними свідками. Правду повинні знати всі!
Ольга Показати IP 17 Червня 2016 12:03
Читаю всі дописи.Давайте перестанемо лити бруд один на одного,тому що це не приведе ні до чого доброго.Уже зовсім скоро буде об'єднання громади,потрібно буде обрати одного голову на всіх:Гута, Тур, Заліси, Заболоття,-це має бути людина достойна ,розумна,врівноважена,щоб справилась з цим нелегким тягарем і тоді усі питання,щодо теперішніх дискусій автоматично відпадуть ,а група бунтівників піде в історію ,так як назріють більш нагальні та серйозні проблеми,як ті,-відносно полоскання чужих гріхів,небачачи своїх.А ще пропозиція зустрітись усім дописувачам і поговорити про все це наживо,якщо згідні,то призначайте коли і де.
Віктор Показати IP 18 Червня 2016 00:18
Дурдом!!!!))))
Житель селища! Показати IP 30 Червня 2016 00:27
Знаєте, бентежить той факт, що в Заболотті ціни на всі товари значно вищі ніж в Ратно, Ковелі... невже ми такі багаті? подкажіть що з цим робити???
Головій В.В Показати IP 18 Серпня 2016 18:57
Неходити на базар...
Арiна Показати IP 3 Вересня 2016 21:19
Да

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus