USD 42.00 42.40
  • USD 42.00 42.40
  • EUR 42.00 42.40
  • PLN 10.16 10.32

З батьків дитини, яка травмувалася у луцькій ресторації, хочуть «вибити» компенсацію

3 Березня 2016 16:16
У дітей, яких три години адміністрація закладу не випускала - досі моральна травма, каже мама. Натомість в ресторації від будь-яких коментарів відмовляються.

Нагадаємо, минулих вихідних у луцькій ресторації «Брама», що по проспекту Соборності, травмувався 6-річний хлопчик. На дитину впав іграшковий будиночок і з пальця пішла кров. Разом з хлопчиком в закладі була 20-річна старша сестра та вагітна тітка. А адміністрація почала вимагати відшкодування збитків.

Замість того, щоб надати першу допомогу дитині, каже мама хлопчика Тетяна Гвоздецька, адміністрація викликала спершу приватну охорону, а коли ті не захотіли встрявати в розбірки з дітьми, викликали поліцію.

«Старша донька весь час спілкувалася зі мною телефоном. Річ у тім, що я приїхати до них не могла – у мене 2-місячне маля. А дітей адміністрація тримала в закладі 3 години. Разом з ними була дружина мого брата на 7 місяці вагітності, яка також розхвилювалася. Адміністрація ж почала вимагати в дітей 4 тисячі гривень збитків за пошкоджене майно. Як вони могли вимагати з дітей компенсацію – не зрозуміло. Ніхто не з’ясовував, де мама, не намагався зв’язатися зі мною», - каже пані Тетяна.

Натомість адміністрація закладу, каже жінка, написала заяву в поліцію про пошкодження майна і тепер родина чекає повістки в суд. Але, каже Тетяна Гвоздецька, вона теж буде позиватися із закладом.

«Річ не в травмі – вона не є суттєвою. Але мій син, коли повернувся додому, розповів, що він дуже злякався, що його заарештують. Після того випадку в обох дітей – психологічна травма, і в мене також. Принаймні, перед вагітною дружиною мого брата вибачилися, та й то після зауважень сторонніх людей. Такі дитячі куточки в закладах – це добре і зручно. Але, виявляється, ми не можемо бути впевнені в їх безпечності, адже жодних технічних документів, які б засвідчили безпечність ігрового обладнання, в закладу немає», - пояснює Тетяна Гвоздецька.

Сам будиночок, каже жінка, прибрали лише вчора. До цього дня він так і стояв не прикріплений.
Кореспонденти Інформаційного агентства Волинські Новини зв’язалися з адміністрацією ресторації і попросили їх прокоментувати інцидент. Директор закладу Вікторія спершу нарікала на недостовірні дані, вказані в матеріалі. (До слова, пані Тетяна пояснила, що таки насправді, вона на емоціях сплутала день, це була субота, а не неділя, і підтвердила, що поліцію викликала адміністрація).

Згодом Вікторія попросила перетелефонувати наприкінці робочого дня, бо, мовляв, готується ґрунтовне спростування. Того ж дня, посилаючись на зайнятість, вона попросила перетелефонувати вже наступного дня.

Сьогодні ж, як і обумовлено, ми намагалися отримати коментар закладу. Та, ймовірно, упізнавши редакційні номери, від Волинських Новин слухавки не брали. А ось з третього («незасвіченого») номеру таки вдалося додзвонитися.

Проте пані Вікторія взагалі відмовилась надавати коментар і повідомила, що «офіційний коментар прочитаєте завтра на сайті, але, напевне, не на вашому».
В прес-службі ГУ Нацполіції області підтвердили, що адміністрація закладу викликала поліцію, поскаржившись, що діти, граючись, пошкодили іграшковий будиночок, а за пошкоджене майно відмовляються платити. Викликали слідчо-оперативну групу, відомості внесені до єдиного реєстру обліку заяв і повідомлень. Очевидно, кажуть в прес-службі, нині правоохоронці перевіряють факти, вказані в заяві.

Інформаційне агентство Волинські Новини все-таки сподівається на коментар закладу з приводу цього конфлікту. Особливо цікавить запитання, чому дітей затримали, не з’ясовуючи, де їхні батьки, та чому саме з дітей вимагали грошової компенсації. А також: хто є власником дитячого ігрового обладнання, чи є на нього документи, які засвідчують їх безпечність та санітарний стан.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу

Коментарів: 71
суддя Показати IP 3 Березня 2016 16:28
добре що викликали поліцію боїм більше нема чим зайнятись, чужий кіт в підїзді нагадив - викликали поліцію, вітер розбив скло в шибці - викликали поліцію. сусід зіпсував повітря в кабінеті- викликайте поліцію. Слава Українським законам. А по дорогах хай Вас давлять пяні мажори.
Анонім до суддя Показати IP 4 Березня 2016 06:25
Бойкот брамі, як можна щось вимагати в дітей, хай до дітей адміністрації та власників буде таке відношення
АДЕКВАТНО до суддя Показати IP 4 Березня 2016 23:53
По перше Гвоздецька сама підтвердила свою посаду але забула сказати що вона дочка місцевого царька,,, Скільки раз Вас самих погано обслуговували але статі про це неписало жодне ЗМІ))))!!???Окрім того хтоб не був в закладі -за дитиною потрібен догляд..а залишають дітей без нагляду лиш в спеціальних ігрових кімнатах...мама захистить свою дитину завжди..але мама разом з тим і обереже дитину(завжди нагляд)..окрім того ви зайдіть в Браму і сьогодні і завтра і через міясяць-там ніде яблуку впасти...так що пишіть про бойкоти а люди полюбили цей заклад і як і будь який інший він маєм "своїх" клієнтів і ми нічого незмінимо
брамасрама Показати IP 3 Березня 2016 16:32
жлоби
123 до брамасрама Показати IP 3 Березня 2016 21:31
У цю гидотню ще й люди ходять? о_О
Спок. Показати IP 3 Березня 2016 16:40
Це повістю вина Брами. Піддонки три години тримали дітей. Батьки можуть розорити цю Браиу. Моральні збитки тут не менше мільйона гривень . І адвокат получить добру зарплату.
юрист реаліст до Спок. Показати IP 3 Березня 2016 17:24
Це тільки в кіно або не в нашій країні можливо відшкодувати
Адвокат до Спок. Показати IP 4 Березня 2016 21:47
Яких дітей - двоє дорослих жінок з дитиною, які мали б пояснити дитині як треба гратися...
віто Показати IP 3 Березня 2016 16:45
І тримають дітей в заручниках не москалі з кацапами, а наші з вами земляки. Порада мамі: залучіть до справи досвідчених юристів і бариги не лише компенсують матеріальну та моральну шкоду, а будуть в ногах валятись, щоб Ви компенсацію прийняли.
Анонім до віто Показати IP 3 Березня 2016 22:35
Про "твоїх земляків" не знаю,а НОРМАЛЬНИХ людей НЕ ображай.
Читач Показати IP 3 Березня 2016 16:56
То що ж вони зламали. Не можу збагнути, все вроді ціле
Читач Показати IP 3 Березня 2016 16:58
Так де ж зламані іграшки
Інокентій до Читач Показати IP 3 Березня 2016 20:17
В адміністрації зламана совість...
Волинянин до Читач Показати IP 3 Березня 2016 20:27
Зламана в адміністрації совість.
Луч Показати IP 3 Березня 2016 17:00
ще потрібно перевірити якисть цих китайських дитячих меблів!
небайдужа Показати IP 3 Березня 2016 17:04
Цілком підтримую позицію мами. Керівництво Брами потрібно наказати- вони повинні заплатити мамі відшкодування матеріальні та принести офіційні вибачення. Окрім того, хочу дати пораду мамі- зверніться до іншого адвоката- тому,що даний адвокат, як мені відомо мало орієнтується у законах.
Соціолог до небайдужа Показати IP 3 Березня 2016 21:41
Адвокат випадково не Груник? Той за гроші клієнтів працює на протилежну сторону, бо бере із тих. Обходьте десятою дорогою..
До соціолога до Соціолог Показати IP 3 Березня 2016 23:19
Тепер мабудь всі так, де гроші там і тепло.
Соціолог 2 до Соціолог Показати IP 3 Березня 2016 23:30
тебе треба обходити
потерпілий давно до небайдужа Показати IP 4 Березня 2016 16:17
а я впевнений, що адвокат взагалі в законах не орієнт. користувався послугами.
олег Показати IP 3 Березня 2016 17:18
барыги страх потеряли или берега попутали? какая компенсация? забыли лихие 90-е? в луцке хороших адвокатов - много. через 3-4 месяца брама - банкрот!и людям - хорошо и другим барыгам наглядный урок!
Вова Показати IP 3 Березня 2016 19:29
Боюсь що ніхто крім нас їх не покарає. Бойкот. В Луцьку багато хороших кафе, а з таким відношенням до клієнтів, хай самі там жруть
Роланд Показати IP 3 Березня 2016 20:06
Би*ло заклад, би*ло керівництво (адміністрація)
Кейт Показати IP 3 Березня 2016 21:14
Я думаю полиция "разберется" и накажут детей по всей строгости Украинских законов, которые для хозяев Брамы не писаны.
не бай дужий Показати IP 3 Березня 2016 21:23
кафе багато...пустих а в брамі і сьогодні аншлаг ...певно тому що дитячий кувточок е...та й не всіх батьків діти під стіл від міліціі ховавються...і чого б то так...
До не байдужого до не бай дужий Показати IP 3 Березня 2016 23:17
Діти працівників закладу мабуть дресировані, а там звичайні діти напевно були.
Катерина Показати IP 3 Березня 2016 21:36
Обслуговування в даному закладі жахливе,відношення персоналу до відвідувачів хамовите!!! Не дививуюсь цій ситуації!!! Керівників закладу потрібно карати за неналежне дотримання правил безпеки у дитячому куточку!!!А не вимагати грошове стягнення у потерпілих! Ганьба таким адміністраціям!
LANA Показати IP 3 Березня 2016 22:20
buly b vony v Amerytsi! taki groshi vidshkoduvaly! a tut zaplatit'za yakyys'budynochok.Ya dumayu ,shcho lyudy ne znayut' zakoniv. Politsiyu vyklykayut'.Koly vzhe bude poryadok v tsiy krayini?
Nika Показати IP 3 Березня 2016 22:24
Шановні мешканці м.Луцька закликаю Вас це кафе оминати 10 дорогою .А Ви пані адміністратор поспілкуйтесь зі своєю совістю і вирішіть чи провомірно Ви у дітей вимагали таку суму.?чи комфортно Вам буде жити з таким тягарем ? А для свого роботодавця ви є всього навсього найманий працівник і не більше.Побільше нам усім людяності.
1234 Показати IP 3 Березня 2016 23:16
Пані Гвоздецька Татяна мати хлопчика спеціаліст в Інспекціі захисту прав споживачів, тому хай діє згідно закону,а незаймається публікаціями.......
Мама(Гвоздецька) до 1234 Показати IP 4 Березня 2016 08:06
Не маю права зловживати своїм службовим становищем, от і доводиться залучати засоби масової інформації. Зате я переконана, що дана історія змусить усіх споживачів свідомо та компетентно обирати якісні послуги та безпечний відпочинок. Будьте взаємно вічливі!!!!!
А до Мама(Гвоздецька) Показати IP 4 Березня 2016 10:13
до чого тут зловживання службовим становищем? ви не зловживайте, а дійте згідно законів, положень і правил, бо якщо спеціаліст з інспекціїї захисту прав споживачів не може грамотно себе захистити, то це просто смішно і викликає сумнів в його професійній компетенції.
До 1234 до А Показати IP 4 Березня 2016 11:44
Не смішіть, до чого тут компетенція мами. Мухи одєльно, котлєти одєльно. Мова ж не про неї а про бар. Нашо робити балаган, от візьми і поможи як такий мудрий. Мамо!!!! Тримайся!
Як це до До 1234 Показати IP 4 Березня 2016 15:29
до чого? а, що власну компетенцію треба застосовувати лише для інших, а для себе ні? Треба було перш за все діяти по закону, а не піднімати істерики в пресі. Що значить поможи? В даному випадку це виглядає, як поможи лікарю лікуватися чи музиканту грати.
Мама (Гвоздецька) до 1234 Показати IP 4 Березня 2016 08:46
Не маю права зловживати своїм службовим становищем, тому і довелось звернутись до засобів масової інформації. Зате я переконана, що дана ситуація змусить усіх споживачів свідомо обирати якісні послуги та безпечний відпочинок. Будьте взаємно вічливі!!!!
Та до Мама (Гвоздецька) Показати IP 4 Березня 2016 12:04
в чому зловживання ? Ваша 20річна дочка і братова дружина не діти, а дорослі люди, споживачі, як і всі інші, не зважаючи на те, що ваші родичі, мають право на захист від недобросовістності тих, хто надає послуги населенню, як власне і неповнолітня дитина, права якої порушено, теж має право на захист, незважаючи на те, хто її батьки, то захищайте згідно законодавства, нехай ваші колеги захищають,коли ви зараз в декретній відпустці, це їх робота. До чого тут зловживання службовим становищем ПОЯСНІТЬ? Бо таке враження, що та вся інспекція з захисту прав споживачів лише штани в кабінетах просиджують і займаються бюрократією, а не реальною роботою.
Подруга до Та Показати IP 4 Березня 2016 15:51
ні, треба порадити ім викликати Олю "ревізора" ото буде сенсація, тоді ще взнаємо точно з чого в них котлети.
Свідок Показати IP 3 Березня 2016 23:17
Та, люди, не переймайтеся. Якраз-то мама дітей працює головним спеціалістом у службі по правам споживачів, Так, що буде все гуд, вона всіх взує, повірте.
Мама(Гвоздецька) до Свідок Показати IP 4 Березня 2016 08:16
Так, я спочатку МАМА!!!!!!!!! Тому немає різниці якої служби працівник.
Читач до Мама(Гвоздецька) Показати IP 4 Березня 2016 13:54
Мама не пустить свою дитину в генделик
клієнт Показати IP 3 Березня 2016 23:23
Це один з найгірших закладів, весь його козир-зручне розташування...,а обслуговування
жупан до олега Показати IP 4 Березня 2016 07:56
определись у нас 90 года лихие времена братков или времена законов и юристов.а то на емоциях как и небайдужа все в кучу валишь. и вобще наверное тяжело строчить за всех коменты . не устала . ли. а
до 1234 Показати IP 4 Березня 2016 08:31
Мене колись перевіряла Гвоздецька Тетяна. До вашого відома розумна та хороша жіночка а головне не пантова. Повірте що вона добре знає закони. Тому п.Тетяні бажаю успіху і перемоги!
матрона Показати IP 4 Березня 2016 08:39
Там всюди таке, тей там там і то портсіті думає лише про гроші викачати, обслуговування жахливе, акціїями дурять, на касі то черги вєчно, в кіно підеш то півгодини реклами мусиш дивитись, на боулінгу один туалєт, стояла в черзі ледь під себе не сходила, аби гроші здерти з людей, а більше ні про шо не думають.
до 1234 Показати IP 4 Березня 2016 09:01
Мене колись перевіряла Гвоздецька Тетяна. До вашого відома розумна та хороша жіночка а головне не пантова. Повірте що вона добре знає закони. Тому п.Тетяні бажаю успіху і перемоги!
Читач Показати IP 4 Березня 2016 09:46
Скільки проміле було в старшоі доньки, а мама не повинна нести відповідальність за малолітню дитину
Донька до Читач Показати IP 4 Березня 2016 11:42
Не вживаю !!
Анонім Показати IP 4 Березня 2016 09:51
Я підтримую позицію мами.За кожен вчинок треба відповідати, тим більше якщо це стосується дитини. Залучивши до дитини поліцію,вони травмують психіку,яка невідомо як скажеться у подальшому житті.Адіністрація закладу зобовязана виплатити компенсацію і принести граніозні вибачення як перед мамою так і перед дитиною!!!!!!!!!!!!.
Катерина (до Читача) Показати IP 4 Березня 2016 10:58
Що за дурню ви несете?Які"проміле"в старшої доньки?Говориться про не обгрунтоване вимагання грошей з родини хлопчика,а не про доньку!За що платити???За будиночок який назвали зламаним,а на наступний день він стояв цілим?!Ресторіця висунула моральну компенсацію будиночку??!Ахахах смішно! Дитинку шкода...налякали! А "Барамі"я б не радила ще більше псувати й так жахливу репутацію!
Анонім Показати IP 4 Березня 2016 11:01
Пострадали видвидувачи брами. Якщо компенсацию виплачувати то тильки постраждалий дитини. Добре що мама дитини добре знае закон и не дасть на соби нагритися.
Л. Ш Показати IP 4 Березня 2016 11:06
Пострадали видвидувачи брами. Якщо компенсацию виплачувати то тильки постраждалий дитини. Добре що мама дитини добре знае закон и не дасть на соби нагритися.
Читач Показати IP 4 Березня 2016 13:52
Є такі діти що стіни перевертають, навіщо відпускати неврівноважених дітей самих гратися, мамочка повинна дивитися за дітьми а невідпускати їх по генделиках
Маша до Читач Показати IP 4 Березня 2016 14:38
Не судіть чужих дітей, не порівнюйте усіх дітей з Вашими. У адекватних батьків і діти адекватні! Але не забувайте, що діти це діти. Часто і дорослі ведуть себе неадекватно та неврівноважено.
Не юрист Показати IP 4 Березня 2016 14:56
Коня Єремєєва не усипили? То нехай дадуть прокататися по черзі усій адміністрації того гадюжника, що зветься "брама".
Горохів Показати IP 4 Березня 2016 14:59
Даний заклад потрібно закрити ми відпочивали на День Валентина ,обслуговування просто жах замовлення чекали 2 години але після очікування нам повідомили що десерту небуде а основні блюда принесуть через ще пів години. Де повага до клієнтів а дітей шкода.Мама боріця за справедливість....УСПІХУ !!!
шклінь Показати IP 4 Березня 2016 20:56
не рий коню яму а то можна і вершником стати
Софія Показати IP 4 Березня 2016 21:27
Я працюю в закладі, кафе. де є дитячий куточок...Таке враження, що це не діти граються, а дикі тварини неадекватні....якби можна було б , то вони б розібрали стіни. Вони(наші скромні і хороші дітки) лазять по столах, попід столами, чіпляються на люстри -ламають все. що можна і не можна зламати. А батьки сидять і розмовляють між собою.... Я ніяким чином не виправдовую ситуацію в брамі, але дивіться з а своїми чадами...Як можна розвалити будиночок. В мене вдома схожий стоїть 6 років і в мене троє дітей ....
Дописувач до Софія Показати IP 4 Березня 2016 21:29
Повністю погоджуюся...
Читач до Софія Показати IP 4 Березня 2016 22:18
Назвати дітей дикими тваринами, співчуваю твоїм трьом, краще б ти проїхалась на коні і вони росли в дитбудинку...
Софія до Читач Показати IP 4 Березня 2016 23:43
У вас є інше порівняння...офіціантка зробила зауваження двом хлопчикам років 10 - вони всього навсього перелазили через стіл з їжею (ногами) ...Прибереш - ти за це грощі получаєш! Мами сиділи осторонь і все звичайно бачили. А потім дивуємося -побили однокласника , вирвали сумку....в жінки....
Скромна до Софія Показати IP 4 Березня 2016 22:44
У вас дома напевно будиночок колючою проволокою перетянутий, а як чоловік реагує що дітей ви дикими тваринами називаєте? Нє це не може писати жінка, це підстава і брехня. Якусь несенітницю почали вже писати. Закінчуйте цей брєд.
Софія до Скромна Показати IP 5 Березня 2016 00:03
Ні не колючою проволокою будиночок обтягнутий....Але сусідську восьмирічну дівчинку побили однокласники до крові (адекватні, чемні.) І якщо пожаліється бабусі, то ще і її поб"ють -пригрозили...
Відвідувач Показати IP 4 Березня 2016 21:44
Шановні, а що би ви вирішили в даній ситуації. ??? Хлопчик був з двома дорослими людьми, бешкетував, незважаючи на просьби поводитися адекватно?...Поламав будиночок, який мабуть коштує гроші...почніть з другої сторони. А що адміністрація в даній ситуації повинна робити? Повторюю - дитина була в супроводі двох дорослих, які взяли на себе певне зобов"язання гуляючи х хлопчиком...
небайдужа Показати IP 4 Березня 2016 21:56
Заклад не виправдовую зовсім але як показує досвід спогляданнь на так званий відпочинок в Луцьких закладах які обладнані ігровими куточками то діти некеровані зовсім все трощать б ють стукають кричать а батькам і діла немає і коли персонал або інші відвідувачі не витримують то матусі з татусями в 99% хамлять і щось доказують ПРо яку культуру можна взагалі казати якщо батьки б..ла -гірко але ж правда на жаль
Сторонній до Софія Показати IP 4 Березня 2016 22:26
Люди ходіть в фелічіту, там приємно посміхаються , не порівнюють дітей з дикими тваринами, а на моїх очах офіціантка гралася з дітьми і іграшки там цілі., доречі там ціла стіна з дров, але її не розібрали діти.
перехожий до сторонь Показати IP 5 Березня 2016 09:24
сам підтвердив шо дровами таким собі нещасним діточкам гратися тільки можна!!!!!
свідок за справедлив Показати IP 5 Березня 2016 10:16
Смішно читати,батьки дитиною тільки й прикриваються. Звичайно ж люди будуть на стороні дітей. А де ваші людські гідності?
Юля до свідок за справедлив Показати IP 5 Березня 2016 10:36
Якщо Вам з таких подій смішно- тоді у Вас чорний гумор Пані.
Базар Показати IP 5 Березня 2016 10:47
Вікторія, вже не строчіть...... Не актуально!!!! У вашихкоментарях одне хамство. Тверезо оцініть свої дії .
незацікавлена особа Показати IP 5 Березня 2016 11:14
Але ви всі розумні! ))))))))) Завели дітей - дивіться за ними і буде вам щастя! ))))))) Якщо вам захотілось відпочити від своїх дітей - то платіть нянькам, а не лишайте їх самих гратися в таких місцях. Нагадали мою знайому, яка у Фелічіті на Соборності спихнула свою вредну малу в дитячий куточок, а сама повернулась до того куточка спиною і сіла пакуватися піцою ))) Дитина перекинула гірку і побилася з іншими дівчатками, які до того спокійно гралися ))) Та мама рипнулась з претензіями до адміністратора, але побачивши незадоволені погляди іншим мам, замовкла, розрахувалась за піцу і пішла )))
бережіть в собі люди Показати IP 6 Березня 2016 21:06
смішно дивтись. скоро горло один одному поперегризають, а діло ж не в майні чи травмі. принцип якщо йде, то йде до кінця і не важливо, які засоби йдуть в хід

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus