USD 41.90 42.30
  • USD 41.90 42.30
  • EUR 42.10 42.30
  • PLN 10.20 10.38

З центру Луцька прогнали «сталіністів». ФОТО. ВІДЕО

11 Квітня 2011 13:17
Волинські націоналісти силою та емоціями прогнали з центральної площі Луцька комсомольців, які протягом останнього тижня збирали добровільні пожертвування на відновлення пам’ятника Йосипу Сталіну в Запоріжжі.

На громадську акцію «Геть комуну! Геть Сталіна!» у понеділок, 11 квітня, прийшло більше сотні людей – переважно молодь та люди похилого віку. Тримали націоналістичні та національні стяги.

Організованою групою націоналісти підійшли до намету прихильників Сталіна: наполегливо вимагали згорнути намет та піти геть з Театральної площі.

В гучномовець вигукували антикомуністичні гасла, скандували їх разом.

Спочатку пропонували розійтись мирно, але комсомольці не бажали і слухати опонентів. Відтак націоналісти поставили комуністів перед фактом – або ви йдете геть, або ми проженемо вас силоміць.

Тим часом близько десятка комуністів вперто відстоювали свої погляди: викрикували, що пам’ятнику Сталіна в Луцьку бути. Запевняли: «Комунізм житиме вічно!».

Так і не знайшовши спільної мови зі «сталіністами», націоналісти кількома ривками перетворили червоний намет на купу сміття: зірвали полотнище, зламали опори та дерев’яний столик, який стояв у наметі.

Не обійшлося і без дрібних сутичок. Під час сутички учасники акції зі сторони націоналістів кидади яйцями в опонентів.

Після того, як "сталінський" намет розтрощили, ті, хто раніше збирав гроші на пам"ятник Сталіна, склали рештки у автомобіль міліції, після чого авто поїхало з майдану. Міліцію проводжали оплесками.















































Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу

Коментарів: 129
Стрийко Показати IP 11 Квітня 2011 13:25
Сьогодні на Інтері чи іншому подібному каналі покажуть репортаж "о бандеровских погромах". Власне для цієї картинки усе це і задумувалось...
Андрій Лучик до Стрийко Показати IP 11 Квітня 2011 13:44
+1
Zheniok до Стрийко Показати IP 11 Квітня 2011 14:10
я думаю, що розумні люди давно навчилися фільтрувати те що дає інтер і йому подібні канали. Акція правильна, в нашому місті не будуть збирати гроші на памятник вбивці мільйонів людей.
Знай більше до Стрийко Показати IP 11 Квітня 2011 18:27
Сьогоднішні погроми організував "свободівець" Чернецький і "свободівець" Яручик ))))))))))))))))))))))
реаліст до Стрийко Показати IP 11 Квітня 2011 22:41
взагалі склалось враження, що той пацан з мегафоном проплатив ту червону палатку, дочекався напруження і пішов піаритись. якби в тій палатці стояла реальна організація, то її члени прийшли б на захист. а так все за чітким сценарієм - палатка - громадська думка - погром - і хтось гарний хлопчик. що встановити пам*ятник - потрібно отримати землю у міста, що не реально))) а встановлювати його у власному подвір*ї - недоцільно. тому дурні вірять вожакам, а живуть як жебраки. нічого нового.
Слава Бандері.. Показати IP 11 Квітня 2011 13:30
Стрийко, а Ви оце відео подивіться... http://www.youtube.com/watch?v=HoLQeaPtDuU&feature=share
Вольдемар до Слава Бандері.. Показати IP 12 Квітня 2011 08:41
В мене також склалось таке враження, що все було награно. Акція то правильна за змістом,але якась вона недопродумана.
Топінамбур Показати IP 11 Квітня 2011 13:30
Ага. Будь-яку ворожу акцію неможна чіпати, бо "власне для тіє картинки це і задумувалось". Щоби вони не робили - опиратись ним, то є провокація. І будь-яка наша акція є провокацією. Єдиний вихід, щоби нічого по інтеру не показали, не опиратись. Хоча тоді покажуть, що всі згодні. Чи як треба діяти правильно, розумнику? Пора вже переборювати цю боязнь щось робити, аби нікого не образити.
Стрийко до Топінамбур Показати IP 11 Квітня 2011 18:21
По-правді кажучи, я не знаю як потрібно було зробити. Ситуація така, що як не зробиш - програєш. Напевно, слід дивитись на те, що є меншим злом - виявитись слабкодухими або ж бути змальованими "агресивними нациками". У першому випадку страждає наше самолюбство. У другому - жителі сходу на наступних виборах знову голосують "за менше зло" - тобто за януковича чи комуністів. А ми знову залишаємось ні з чим
Manhattan Показати IP 11 Квітня 2011 13:32
"Ловля на живця"! Чекайте кримінальний справ проти Гузя і Ко.а можна було і полюбовно розійтися. Питання: де був мер Романюк і чому намет не заборонили через суд???
Олег Савчук до Manhattan Показати IP 12 Квітня 2011 00:34
Ну так, звімали всіх на відео до останнього моменту. Але ж хіба ми боємося? Боялися б - всі були у масках, або як більшість фейсбушників - пообіцявши прийти - не з'явилися. Кримінальних справ? Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Сьогодні, 11 квітня о 12:00 як ніколи, влада виходила з першоджерела. Це на замітку тим хто перебивається правовим аспектом події. Ще згадалось - добро має бути з кулаками.
Лучанинин Показати IP 11 Квітня 2011 13:33
Прихвостні стаілна получили по заслугам.А загалом їх основна мета: спровокувати людей на конфлікт. Але всеж-таки приємно, що з центру міста прибрали портрет цього людиноненависника для якого "...смерть мільйонів це статистика".
Лучанин до Лучанинин Показати IP 11 Квітня 2011 22:02
Як лучанин-лучанину: прихвостні Сталіна по заслугах не получили, вони і зараз продовжують нищити людей в тій чи іншій мірі. Ті хто стоять на площах просто люди з своєю позицією, хоча вона і протилежна Вашій, і з сталіним вони разом не стояли і його в очі ніколи не бачили і нічого паганого, скоріш за все, нікому не зробили. Збирають же на пам'ятник Бандері - що теж треба бійки влаштовувати? Ігри в політику ніколи до чогось хорошого не приводили. В попередніх повідомленнях писали про слабкість духу. Я цього не розділяю. Просто мене ці акції чи випендрьожи не цікавлять і я спокійно проходжу мимо і слабкіший від того не стаю. Якщо ви хочете щоб прислухались до вашої точки зору, як мінімум, навчіться не те щоб поважати точку зору іншого, а хоча б ігнорувати в ній те що вам не подобається. Якби з усіх протестуючих була б хоч одна розумна людина, то замість бійок та акцій поставила б рядом намет і збирала б гроші на пам'ятник Бандері - хай би не криками та кулаком, а гривнею для себе ж посприяли!
Лучанинин до Лучанин Показати IP 12 Квітня 2011 08:51
Справа в тому ,що Сталін фізично винищував мільйони людей, і для нього це була лише політична доцільність. Звичайно є невелика частина людей які вважають, що він піклувався про свій народ. Але уявіть, що десь сьогодні в центрі якогось з німецьких міст поставлярь палатку і будуть збирати гроші на памятник гітлеру мотивуючи це тим, що він зробив багато корисного для Німеччини. Висновок: людиноненависницька ідеологія не сприймаєтся суспільством, і це добре.
нестор Показати IP 11 Квітня 2011 13:34
гузь стане депутатом верховної ради від луцька. ніфіга чувак не боїться. хіба голову проламають ломом до того. а так нічого, вождь!
рефери Показати IP 11 Квітня 2011 13:35
Сотня против троих...Да смелые ребята.А в Запорожье поехать и на памятник бандере пособирать,не обкакаются?
Zheniok до рефери Показати IP 11 Квітня 2011 14:16
а не надо тут никого ловить на слабо
Л А Д О М И Р до рефери Показати IP 11 Квітня 2011 14:20
так їх Гузь не кормить чим вони какати будуть ? :) Во я загнув !!!
Громик Показати IP 11 Квітня 2011 13:46
Ніколи не знаєш доконано на краще чи на гірше зіграє твій вчинок. Тим більше ми не можем спроектувати результати вчинку бодай на рік - півтора вперед.Просто коли є вагання чи на краще чи на гірше зіграє твій вчинок для загальної справи, більшість обирає бездіяльність , а меншість - дію. І кожен по своєму правий. Принаймні може гарно свою правоту аргументувати. П.С. Провокацій боятись - на мітинги не ходити.
Lutsk-men Показати IP 11 Квітня 2011 14:08
Гузяку в кутузяку!!!
Вуйко Показати IP 11 Квітня 2011 14:10
Шановні панове Лучани, "Свобода" прийшла до влади в нашому рідному місті але ж нічого не змінилося. Ми всі як були обідранцями такими й помремо. Я патріот рідної України, але ж подивіться правді у вічі, "Свобода" з політичної площини перейшла в площину худобного бидла, політики не вирішують справи мордобоєм. ГЕТЬ ВЛАДУ! ГЕТЬ "СВОБОДУ"!
Alex до Вуйко Показати IP 11 Квітня 2011 18:07
Взагалі "Свобода" не мала до цього мітингу абсолютно ніякого відношення.
Вольдемар до Alex Показати IP 12 Квітня 2011 09:29
Ну да. Вітів же ренгіонал.
Місцевий до Вольдемар Показати IP 15 Квітня 2011 05:05
Організатором був Національний Аль'янс, Вітів і ко. були запрошені. Добре що прийшли.
Очевидець Показати IP 11 Квітня 2011 14:13
Все було в рамках закону. Проти Гузя не буде криміналу і всі розійшлися полюбовно. Романюк був там, де йому треба бути, бо, вочевидь, комусь дуже хотілось, щоб він стояв неподалік і спостерігав. Чи розбороняв. Романюк - голова міста, а не "перший хлопець на селі".
Manhattan до Очевидець Показати IP 11 Квітня 2011 14:38
саме тому що він Мер Романюк і мав би звернутися до суду, щоб ту палатку прибрали.Як забороняти мітинги підприємцям ринків біля мерії, то рішення суду за годину зявлялося як тільки про такий захід повідомлялося. А тут організатори чітко вказували що саме будуть збирати гроші на памятник, а міська рада з Романюком у вус не дує,сліпі, глухі і німі одразу поставали.Чи Романюк знов зайняв позицію "я у ці справи не влажу" як і з тендерами??? Скажіть, то нафіга нам такий мер, якщо він нічого не вирішує в місті? Чи то така собі мовчазна згода на конфлікт???
Сталин Показати IP 11 Квітня 2011 14:18
Сталин будет жить ВЕЧНО!!! А за пацанов- и вы,необразованные, и ваша гитлеровская власть, ответите. Вы же зубы до сих пор чистить не научились, и жопу мыть. Да с вами в одном вагоне поезда Киев-Луцк невозможно ехать, вы же воняете как быдло. ДА ВЫ И ЕСТЬ БЫДЛО! Куда вам в политику, вам в баню для начала!
lep до Сталин Показати IP 14 Квітня 2011 09:28
ТАКОГО СМОРОДУ ЯК ВІД КОМУНЯК І КАЦАПІВ НІ ДЕ НЕ ЧУВ!!!!!!!!!!
1 Показати IP 11 Квітня 2011 14:21
А чиї це діти, внуки збирали на Сталіна. Напевно ж тих, хто 60 років тому розстрілював наших дідів. Люстрацію треба провести і все стане на свої місця.
анонім Показати IP 11 Квітня 2011 14:23
Для рефери. Декілька днів тому ці комсомольці побили одного чоловіка колективно, а міліціонери склали протокол й хотіли потерпілого притягнути до відповідальності. Сьогодні були міліціонери і в формі, і в цивільному. Жалюгідне видовище, коли молодий офіцер міліції пробує застосувати силу проти жіночки похилого віку.
Очевидець, журналіст Показати IP 11 Квітня 2011 14:27
Все було в рамках закону. Проти Гузя не буде криміналу і всі розійшлися полюбовно. Романюк був там, де йому треба бути, бо, вочевидь, комусь дуже хотілось, щоб він стояв неподалік і спостерігав. Чи розбороняв. Романюк - голова міста, а не "перший хлопець на селі". А двічі судимі "рефери" без батьківщини нехай не брешуть, що "сотня против троих". 10Х10 - без пилюки і шуму, а міліція просто стримувала, аби ніхто не пішов додому з розбитим носом, чи, бодай, царапиною. Шкода, що на Заході України - колисці української мови і здорового націоналізму - ще залишились в 3-4-му поколінні нащадки тих, хто носив кегебістське галіфе, парабелум в деревяній кобурі і заганяв в колгоспи наших дідів шомполом по спині.
Читач Показати IP 11 Квітня 2011 14:27
А чому камера не працювала? _http://www.camera.lutsk.ua/ або _http://www.volynnews.com/webcams/1/
M Показати IP 11 Квітня 2011 14:35
Стаття і більше фото тут: http://mykhailovphotography.blogspot.com/2011/04/blog-post.html
Олег Савчук Показати IP 11 Квітня 2011 14:35
Не буде там криміналу чи справ. Було б щось, то мітингуючих було не так багато, щоб міліція хоча б когось з наших не забрала. Тепер вже пізно. А відео-оператори комуністів були вперті і свій позор знімали до кінця. Стосовно сотні проти трьох, комуняк було десяток-другий і шеренга ППСників, це тільки ті що в формі, і захищали вони комуняк (ніби законну акцію). А комуняки намагались до останнього тягнути, не спішили забиратися навіть стоячи на обломках своєї палатки. Як не як, а міліції велике дякую, що не присіпувалися до наших, і (хоч офіційно) тримали нейтральну позицію. Бо в декого нерви здавали, і ті кидалися на комуняк. Розійшлися нормально.
Свободівець до Олег Савчук Показати IP 11 Квітня 2011 17:50
Пане Савчук, а де твої традиційні наїзди на "Свободу"?
Олег Савчук до Свободівець Показати IP 11 Квітня 2011 19:23
Мене ні з ким не плутаєте?
Мішка Показати IP 11 Квітня 2011 14:41
Очевидець, журналіст для Вас особисто! В колгоспи йшли добровільно! НЕ треба паплюжити історію такими вигадками, як Ви, шановний, пишете! В часи Великої Вітчизняної війни, всі націїї воювали проти німецьких загарбників, не дивлячись на те яке місто вони відвойовували! А Радянські війська не були оккупантами, вони були визволителями, якби не вони ми б зараз були неіснуючою нацією, оскільки самі себе мине змогли б захистити! А мизволяли наші Землі, воїни багатьох національностей не дивлячись свою країну вони звільнають чи не свою! Порівнювати Радянських коммуністів і теперішніх, також не можна, оскільки перші комуністи то пережитки минулого, а нинішні - притримуються зовсім інших поглядів, починаючи від церкви і закінчуючи владою! Я б на Вас подивився, якби у Вас, лучан, повідбирали б квартири які ви отримали при тій владі(Радянській) і як би ви тоді заспівали, без нормальних зарплат, без їжі і даху над головою!!!
Громик до Мішка Показати IP 11 Квітня 2011 15:29
Порівнювати Радянських коммуністів і теперішніх, також не можна, оскільки перші комуністи то пережитки минулого, а нинішні - притримуються зовсім інших поглядів, починаючи від церкви і закінчуючи владою! Однак чомусь сьогодні, як і завжди, вони стояли з портретом Сталіна а не Симоненка.Принаймні візуальних змін я не бачу в комуністах, хіба на мітинги приходять не в сукнові а в модненьких шкіряних піджачках.
Олег Савчук до Мішка Показати IP 12 Квітня 2011 01:35
Власне я не такого поважного віку як, очевидно Ви, бо сам не був свідком чи добровільно йшли у колгоспи. Але якщо Ви праві, тоді мої дідусі та бабці мені цілеспрямовано брехали, що їх заставили переселитися з хутора в село, і піти в колгосп. І видно метою було саме мене *прозомбувати*, щоб я став комуноненависником. Ви таке допускаєте? Для чого дідусеві брехати своєму внукові? Поясніть, бо мені на голову не налазить!
Політолог Показати IP 11 Квітня 2011 14:51
Я вважаю, що політична сила не повинна діяти такими методами.Такі дії, з боку "СВОБОДИ", авторитету на політичній арені не додадуть.А щодо Сталіна... "Все пізнається в порівнянні".Тим хто дійсно цікавиться політичною історією України я радив би, за можливості, переглянути деякі архіви СБУ. І порівняти діяльність Сталіна та деяких духовних наставників "СВОБОДИ",а саме Шухевича та Бандери. Тай у джерелах фінансування самої "СВОБОДИ" є багато цікавого, від чого рядові члени ВО були б далеко не взахваті. ЦІКАВТЕСЬ та ПОРІВНЮЙТЕ! Адже політика річ дуже заплутана.
Zheniok до Політолог Показати IP 11 Квітня 2011 15:08
Політолох? ти там був? До чого тут Свобода? Це була спільна акція лучан без жодного політичного окрасу.
комсомолец Показати IP 11 Квітня 2011 14:59
спасибо апонентам за пиар))теперь вся Украина узнает что на З.Украине есть активное молодёжное коммунистическое движение.ВАС как всегда использовали.ещё раз спасибо за подержку
Олег Савчук до комсомолец Показати IP 11 Квітня 2011 19:26
взнаєт чьто на З.Украине "движению" дают под зад
Юра до Олег Савчук Показати IP 12 Квітня 2011 13:06
Гарно сказано :)
СЕРГЕЙ ЕРЕЩЕНКО до комсомолец Показати IP 11 Квітня 2011 23:55
ПРИАВИЛЬНО!!!!! БОЛЬШОЙ ТЕБЕ РЕСПЕКТ!!!! ВМЕСТЕ МЫ СИЛА ТРУДОВОГО НАРОДА!!!
СЕРГЕЙ ЕРЕЩЕНКО до СЕРГЕЙ ЕРЕЩЕНКО Показати IP 11 Квітня 2011 23:58
СПАСИБО ЗА ПИАР АКЦИЮ!! А ТЕБЯ ОЛЕГ НА КОЛ ПОСАДИТЬ И ТО МАЛО!! (ВЕРХНЕЕ СООБЩЕНИЕ АДРЕСОВАНО КОМСОМОЛЬЦУ!!)
Олег Савчук до СЕРГЕЙ ЕРЕЩЕНКО Показати IP 12 Квітня 2011 00:39
Ось так просто вивести на чисту воду "пухнастого комуняку". "Комуністи - Всім вийти з темряви!". Ну чому ви, комуністи такі невиховані, та агресивні?
андрій до Олег Савчук Показати IP 13 Квітня 2011 13:40
ти правий, ролик продемонстрував хто невихований та агресивний
Мішка Показати IP 11 Квітня 2011 15:10
Zheniok!!! Як то без жодного політичного окрасу??? А ті прапори з якими вони прийшли? А депутати політичних сил? А організатори цієї акції? Думайте, що пишете!!!
Олег Савчук до Мішка Показати IP 11 Квітня 2011 19:29
Які ви прапори там бачили? Жовтоблакитний та червоно-чорний, це яка партія? Нацаль'янс єдиний напис був на прапорі, але то не партія. Ну якщо Ви вже депутатів впізнаєте, то ви вже не пересічний громадянин, і Вам є прапор чи нема - все агітація. Тоді кандидатам в депутати в день і переддень виборів треба по хатах сидіти, інаке - агітація власним фейсом!
Мішка Показати IP 11 Квітня 2011 15:12
Zheniok!!!Чи може Ви хочете сказати, що вони безпартійні, аполітичні, чи можливо вони не ультраправі?
Подорожній Показати IP 11 Квітня 2011 15:19
Молодці! Так тримати! Цю наволоч пора давно в архів на полицю скласти і не зачіпати - бо сморід іде!
Zheniok Показати IP 11 Квітня 2011 15:26
ні, я не ультраправий, і на акцію ходив не за партії Свободу, За Україну, УНП представників яких я там бачив, я йшов протестувати проти того, щоб у місті де я народився і прожив все життя, якась сволота збирала гроші на памятник вбивці мільйонів людей. І не потрібно мені вказувати, що говорити. Сьогоднішнім керівникам вигідно надавати акції "політичного окрасу", бо ж дуже просто в ефірі Інтера заявити, що свободівці, чи націналісти, чи бандерівці побились з комуністами, перевівши це це в площину політичних протистоянь. А насправді це ЛУЧАНИ вигнали з центральної площі міста бидло, яке провокувало громаду всього міста. Ви їхні морди бачили? Яка в них ідеологія? Пиво, семкі, тёлкі - от їх ідеологія, вони ж спілкуватись нормально не вміють, не місце таким виродкамв нашому місті
Vova Poltava Показати IP 11 Квітня 2011 15:29
Кононовичи очень образованые и культурные люди!!! Правильно так держать, нужно теперь провести акцию всем комсомолом пускай увидят!!! Иосиф Виссарионович Сталин присоединил западную украину вы должны его благодарить а не своего бандеру (хотя я теперь думаю что Он ошибся нужно было оставить вас и дальше батрачить на Польшу) А вы прихвостни бандеры подумали бы лучше за кого вы так яростно кричите за террориста, нацыста и в конце концов просто фашиста!!!
Роман до Vova Poltava Показати IP 11 Квітня 2011 23:50
Так-так, виступіть всім "комсомолом", якшо ваш "комсомол" не злякається виступити за вашу "грандіозну ідею" канонізації злочинця...
Олег Савчук до Vova Poltava Показати IP 12 Квітня 2011 01:12
Стосовно "Кононовичи очень образованые и культурные" - http://youtu.be/ON7m7GdkpsM обовливо починаючи з 3 хвилина 35 секунд! Він перехожого "посилаю туда, куда хачу, идите в аптеку!".
комсомолец Показати IP 11 Квітня 2011 15:44
уважаемая администрация ВН вы не добавили мой коментарий?
фотограф Показати IP 11 Квітня 2011 15:52
А я бачив, як Калахан - депутат від Свободи закутався у шарф, щоб ненароком не впізнали і затькував. Точно кишка тонка, видно на футболі депутатською коркою махати легше. З такими прихвостнями і боягузами СВОБОДІ нічо не світить !
Калахан до фотограф Показати IP 11 Квітня 2011 16:19
Де ти бачив шарф, розумнику? Глянь хоча б на фото, які тут є. Представся для початку своїм іменем, перш ніж називати когось боягузом. Якби я когось боявся, то взагалі би не прийшов.
Мішка Показати IP 11 Квітня 2011 15:54
Zheniok Те що вони політично не підковані то всі знають! Але такі дії, нехай навіть и лучан, а не політичних сил, аморальні і не піддаються позитивній оцінці! Якщо ти людина, котра є культурною, впершу чергу ти маєш так само відноситись до інших людей! Провокації там я не бачив, кожен на площі стоїть зі своїм сприйняттям політичних подій чи вчинків! В кожної людини є своя точка зору, в деяких вона збігається, а в деяких - ні! Люди мирно стоячи за свою ідею і погляди збирали кошти на реставрацію(відновлення)пам’ятника, нехай як Ви кажете узурпатора, Сталіна. Але мирно!!! Хто хотів той давав гроші, хто ні - проходив! Коли збирали на площі кошти на пам’ятник Бандері, вони ж не збирали людей і не йшли ламати палатки і калічити людей!
КУМ Показати IP 11 Квітня 2011 15:55
КАЛАХАН на футболі за те, що махав мандатом депутата, получив в зуби, понюхав НАРИ і тому відкривати рот на мітінгах вже не буде. ХУЛІГАН, але висновки зробив!
Калахан до КУМ Показати IP 11 Квітня 2011 16:24
Якщо вірити офіційній версії, то я на футболі зірвав з майора міліції погони. Сьогодні на акції він був у цивільному. ПОСТРАЖДАЛИЙ І АБІЖЕНИЙ, але висновки зробив!
Микола Ноздра Показати IP 11 Квітня 2011 15:56
Сто молодиків, які прогуляли пари - це не показник. Якщо таким як Бандера ставлять пам"ятники, таких як Шухевич роблять героями - то на Сталіна треба просто молитися. Він більше приніч горя ніж Бандера. Але навідміну від тих терористів він зорганізував сили людей, у тому числі і наших людей. І разом ми подолали ворога. Відбудували країну. за 5 років після війни було зроблено більше, ніж за 20 років незалежності України. То хто більше звробив для народу? Ажніяк не Бандера, ані д"яспоріанці канад"їянські. Народ відбодував під керівництвом більшовиків на чолі зі Сталіним. Тому він для нас більший герой, аніж ті терористи з оун.
Олег Савчук до Микола Ноздра Показати IP 11 Квітня 2011 19:58
"молодиків"? Миколо, Ви фото хоч бачили?
FuckdaPolice Показати IP 11 Квітня 2011 16:04
Яке маладьжнає камуністічнає двіженіє? Щенята яким заплатили по 100 грн? Якби це двіженіє тут було - наші берци давно б їх топтали! І з піднятою долонею до сонця-виганяли червону нечесть!!!
Мішка Показати IP 11 Квітня 2011 16:17
FuckdaPolice Школота, вивчи для початку українську мову, потім навчися писати!!! А вже тоді додавай коментарі!!! Ті хто стояв в центрі, в тій палатці стояли за їдею, а не за 100 грн, як Ви виразились!!! Не порівнюйте їх із собою, я так зрозумів, ви тільки за 100 гривнів і можете постояти на площі, а не за їдею!!! Вам доводять факти, а Ви пишете незрозумілі речі, які не мають відношення до цієї акції. Ви живете в Радянських будинках, ходите по-радянському асфальті і їздите по-радянських дорогах!!! Ця вляда за 20 років нічого не зробила для простого люду, тільки принизила їхню гідність, розкрала і розвалила все. Зруйнувала економіку країни, знищи мільйони людей! От і задумайтесь за що ви всі стоїте?! Хоча ви не знаєте, певно, звідки в батьків з’явилася квартира в якій ви живете! А якщо так, то спитайте в них самі! А якщо ви і надалі будете стояти на своїй позиції, тоді спробуйте заробити на власний куточок, хоча б на однокімнатну квартиру!!!
FuckdaPolice до Мішка Показати IP 11 Квітня 2011 16:28
По перше-я був там... По друге-я особисто знаю одного із так званих-охоронців палатки) Працював на одній роботі-і його звільнили за пияцтво) В тій голові не те, що ідеї немає, там крім алкоголю нічого немає!
Роман до Мішка Показати IP 11 Квітня 2011 23:47
За яку таку "ідею" вони там стояли? Поставити пам'ятник злочинцю (Судом Сталін визнаний винним в організації Голодомору 1932-33рр.)? Тим більще ні про яку ідею вони не говорили... вони взагалі не говорили, тільки один чувак все верещав що не визнає Голодомор і Герб України...
Мішка Показати IP 11 Квітня 2011 16:40
Населення України за даними Держкомстату: 1991 рік - 52,06 млн 1992 рік - 52,24 млн 1993 рік - 52,11 млн 1994 рік - 51,73 млн 1995 рік - 51,3 млн 1996 рік - 50,82 млн 1997 рік - 50,37 млн 1998 год- 49,92 млн 1999 рік - 49,43 млн 2000 рік - 48,92 млн 2001 рік - 48,46 млн 2002 рік - близько 48 млн 2003 рік - 47,62 млн 2004 рік - 47,28 млн 2008 рік - 46,16 млн 2011 рік - 45,76 млн людей За 20 років незалежності населення України зменшилося на 6 300 000, а у війну 7 700 000!!! І це в мирний час більше шесті мільйонів!!! Ох як "херово" нам жилося!!!
Мішка Показати IP 11 Квітня 2011 16:43
FuckdaPoliS Ну тоді Ви взагалі тупий , вибачте на слові!!! А чому? Поясню... Ви знаючи лише одну людину з тих молодиків, згрібаєте їх в одну купу?! Це смішно, шановний!!! Побільше читайте і спробуйте розпізнавати людей не тільки по одному ознаку!!!
Знаючий Показати IP 11 Квітня 2011 17:52
А що цей руский "бродяга з гітарою" там сьогодні грав?
Вояка. Показати IP 11 Квітня 2011 18:33
Коммунисты!!!!Молодцы,вы доказали ублюдкам свою силу и незгибаемость!!!!
Zheniok до Вояка. Показати IP 11 Квітня 2011 19:12
втікаючи з театрального майдану у ментівському бобіку зі своїми пожитками?))))
Mirna до Вояка. Показати IP 11 Квітня 2011 20:22
підняли настрій на цілий вечір :))))))))))))
WWW Показати IP 11 Квітня 2011 18:52
На четвертому фото: в минулому - наглядач луцької вязниці, кат, злодій. Шакал.
Олег Савчук до WWW Показати IP 11 Квітня 2011 20:13
Мається на увазі 5те фото? Бо на 4му жіночка.
VSC Показати IP 11 Квітня 2011 19:08
Радует тот факт, что коммуноозабоченных меньше чем национальносвидомых.
Союз Советских Офицеров Показати IP 11 Квітня 2011 19:44
Сегодня в Луцке возникло комунистическое молодежное движение. Вашу буржуйскую власть мы похороним. Националисты - холуи олигархического капитала. Так держать товарищи!
БРАВО!!! ХОРОШИЕ СЛОВА!!!!
Знаючий до Союз Советских Офицеров Показати IP 12 Квітня 2011 00:10
"Возникло движение"? Більше трьох зібрались? Та воно так вознікло, що більшість молодих свіжоспечених найманців-комуністів більше там і не покажеться :))))) Ну хіба Кононовичі, кепчистий та завжди насуплений ображений життям дядечко. Оце весь резерв...
олексій Показати IP 11 Квітня 2011 20:04
Це тільки початок. Слава Батькові всих народів!
Любомльчанин Показати IP 11 Квітня 2011 20:20
супер. я задоволений !!! Як би знав, то спеціально приїхав В Лучеськ, комунякам надавати по пиці... Почекайте, сталінські "вилупки" - ще трішечки "повиколупуєтесь" і запалають ваші домівки... Слава Україні !
НАШ Показати IP 11 Квітня 2011 20:32
Хохлячее-быдло!150 "рабов"не смогли сломать 10 патриотов-коммунистов!!!!
СЕРГЕЙ ЕРЕЩЕНКО до НАШ Показати IP 12 Квітня 2011 00:01
И НЕ СЛОМЯТ НИКОГДА!!!
бандера Показати IP 11 Квітня 2011 20:33
Молодці комуністи показали цим уродам націоналістам
авр Показати IP 11 Квітня 2011 20:40
Гузь-щеняра,ты смешон.
мосс Показати IP 11 Квітня 2011 20:43
Шакалы-петушыные,устроили хохляче-голубые-бандеровские клоунские страсти.
Вояка. Показати IP 11 Квітня 2011 20:49
Быдло с Бандерой типа пасса гузя,хер бы так в Донецке вышли.шакалы-бандеры.
Pidpilja Показати IP 11 Квітня 2011 20:55
Мені не подобається. Організатори порушили як мінімум три статті. Я проти комунізму, сталіна, тощо...але треба діяти проти них, не їхніми способами. І тим більше не обзивати підарасами, посилати далеко, називати бидлом... Бо на відео таке враження, що бидло організатори.
Олег Савчук до Pidpilja Показати IP 12 Квітня 2011 01:20
Ви самі спробуйте хоч 5 чоловік на акцію "за переконаннями" зорганізувати, тоді залиште з них *виключно* тактовних інтелігентів. Перехожих та провокаторів до акції не допустіть. І тоді зможете відвідати ваших активістів у лікарні, бо ті виродки слова не добирають. Коли вони не мають що сказати, вони або посилають і йдуть геть, або б'ють, в залежності від того, чия сторона має фізичну перевагу. Дідуся неравно на землю скрутили і під суд віддали.
Лучанин Показати IP 11 Квітня 2011 21:17
Провокація 100% але я думаю що по морді бидлу дати мали б
кармеліта Показати IP 11 Квітня 2011 21:35
да,давайте сидіти і писпти таку дурню...так і треба...гнати їх...шо ті комуняки робили стільки років!!! які статті !??? про шо ви??? на палю їх
kate Показати IP 11 Квітня 2011 21:42
Я сама із Запоріжжя, і мене завжди дивує коли, молоді люди із західних регіонів України з піною у роті кричать по голодомор. Чи у вас Історію викладають за іншою програмою? Дорогі мої, Волинь приєднали до України(я маю на увазі сьогоднішню теріторію) у 1939 році, при правлінні Сталіна, якого ви так звинувачуєте у всіх гріхах. Ви б краще подивилися на сьогоднішню вашу владу. Ваші депутати можуть лише кричати у мегафон "Бидло" і "Комуняку на гілляку" та палатки валити опонентів.Тіж комуністи, яких ви так клянете, хоча б будували для вас підприємства і лучани могли працювати вдома. Де ви зараз працюєте? Там де, ще не вспіли ваші улюблені депутати розвалити.... або як правило У поляків раком стоїте весною полуницю збираєте!!!! а восени яблука збираєте, бо там доляри та євро платять. А як не в Польші працюєте, то гімно виносите за європейцями. Ви краще поспитайте у ваших депутатів, що вони для вас зробили сьогодні, для покращення вашого життя - прокричали на площі "Комуняку на гілляку"! - і вам стало краще??? Якщо так , то вам, пробачте, треба до лікарні (в Олику)
33квартал до kate Показати IP 11 Квітня 2011 22:13
Я согласен с kate,все это можна по закону,а не толпой на пару человек,здесь показали они все.на что способны,и как здесь уже заметили,почему они в Донецке так не выступают?Ответ простой..Трусы,только могут гавкать,как шакалы.
Роман до 33квартал Показати IP 11 Квітня 2011 23:44
До Донецька ми ще доберемось...=)
Олег Савчук до 33квартал Показати IP 12 Квітня 2011 01:25
Ми наводимо лад у нашому місті. kate, ми Вам не вказуємо що Ви маєте робити в запоріжжі, і Вам 33квартал, що у Донецьку. Відповідно порад не бажаємо чути і від Вас. Приїздіть у гості - завжди стрінем гарно, але з своїми тараканами ми самі без вас розберемося.
Владислав до kate Показати IP 13 Квітня 2011 11:32
Катерино, я теж із Запоріжжя (Осіпенківський м-н, вул. Зестафонська, 11) і нагадаю вам, що "приєднання" про яке йшлось - було актом окупації і домовленості Сталіна з Гітлером, внаслідок якого десятки тисяч українців одразу після цього опинились в катівнях НКВС (в т.ч. місцеві з/у комуністи, що наївно сподівались на "браццкуйу дапамогу"). Так чинять імперії на окупованих територіях, тож дякувати за це не можна. І не комуністи будували підприємства, а простий народ за символічну плату. Щодо Польщі. Шкода, що не було Люстрації, бо ті, хто був при владі (комуністи+комсомольці) так і залишились і саме вони відповідальні за те, що сотні тисяч заробітчан "виносять лайно", бо у своїй країні вони ніхто. Тож, Катерино, не треба звалювати хвороби комунячі на здорові тверезі голови. Бувайте.
до kate Показати IP 11 Квітня 2011 22:15
Туди тобі й дорога. Але ліки не допоможуть, це клініка, й помреш таким обмеженим. А коментувати неокомуністичну блювотину нехочу, цей людиноненависний маразм - марево сивочолого олігофрена, що згадав молодість. А молоді комсомольці - безпринципні заробітчани або росіяни, які лобіюють інтереси власної батьківщини - московії. Тому - ГЕТЬ з майдану!
Лучанин Показати IP 11 Квітня 2011 22:25
Читаю, читаю ... і волосся дибки. Волинь - єдина область яка найбільше постраждала від рук саме бандерівців. Вам Сталін, якого ви і в очі не бачили щось зробив? Ті хто вас нищили, не дивлячись чи то жінки чи діти для вас тепер найрідніші герої? Пороззувайте очі, порийтеся в літературі, порозпитуйте людей по селах (хоча, і зараз вам ніхто з них нічого не скаже, бо вбивали свої, що вже про інших казати)... В школі і в інституті треба вчитись - отримувати знання, а не прогулювати уроки та пари. І після закінчення цих закладів треба і далі старатись отримувати знання - тоді керувати будете ви, а не вами. А зараз як те стадо ...
Роман до Лучанин Показати IP 11 Квітня 2011 23:36
Видно вам добре мозги промили в школі, раз таке пишете... І, якщо ви такий розумний і багатознаючий, чому ж ви зараз "стадом" не керуєте?..
йойойо Показати IP 11 Квітня 2011 22:27
Kate З піною у роті тільки ти розписала маячню. Я теж з Запоріжжя і підтримую побратимів які не словом а ділом лікують пухлини... Тож на відміну від тебе Kate є люди я не згодні продати свою національну гордість за повний холодильник.
Ірина Показати IP 11 Квітня 2011 22:53
Молоді люди, а особливо студенти повинні бути політично свідомими, адже це і є сама активна частина суспільства. А "керівництво" в акції існує тільки для тих, хто безпосередньо розбирав палатку. Якщо ви самі хочете "керувати", то ви сам той Сталін!!!
Iryna*** Показати IP 11 Квітня 2011 23:16
Ті, хто поставили цю палатку, тільки цього й добивалися. Ніякої мети в них не було, це відверта провокація. А ті політики і люди, які цей "сталінізм" організували, звісно, далекі від цих питань історичних, в них цілі зовсім інші, вони відстоюють інтереси якогось олігірха,а кого саме вони й самі звісно не знають... Але хай згадають, що зараз триває піст, а згадувати ще раз ім'я Сталіна - це взагалі гріх, і такими методами добиватись чогось - це грішно.
ніна Показати IP 11 Квітня 2011 23:30
Людоньки! То ви вже й Біблію переписати встигли...?????? Ім'я Сталіна вже гріх?! На якій сторінці це написано? Хозу відмітити для Iryna ? Иосиф (це ім'я Сталіна)— означає Божья нагорода (др. євр.). Ви маєте свіё погляд на історію, то хоча б не лізьте до Біблії, не визначайте, що таке гріх, бо будете покарені ви
СЕРГЕЙ ЕРЕЩЕНКО Показати IP 11 Квітня 2011 23:34
ИЗВИНИТЕ ТОВАРИЩИ ЗА НЕ ХОРОШИЕ СЛОВА ЧТО ЗДЕСЬ ПРОЗВУЧАЛИ.... НО ПОЙМИТЕ ЖЕ НАБОЛЕЛО!!!
Iryna*** Показати IP 11 Квітня 2011 23:37
Там були не просто комуністи, там збирали кошти на пам'ятник Сталіну. Може ви цього добиваєтесь?
Роман Показати IP 11 Квітня 2011 23:43
Якщо глянути на коментарі комуністів, то стає зрозуміло, за що їх не люблять... З таким рівнем культури і вихованості стає очевидним низький рівень інтелекту...
Юра Показати IP 12 Квітня 2011 00:08
Майже 20 років тому ми здобули незалежність. Чому рівень життя за цей час не покращився? Та тому, що до влади прийшли колишні комуністи і кагебісти. Над нами насміхаються, топчуть національну гідність, ставлять пам'ятники катам українського народу, а ми терпимо... Так, ми працюємо в Польщі та країнах Європи, але це не вигідно владі, бо забезпеченими,освідченими людьми тяжко керувати. Нам насаджують чужі цінності, насаджують образ аморальних пияків та наркоманів. Але УКРАЇНЦІ - це здорова і працьовита нація. Ми поважаємо старших і виховуємо дітей в кращих традиціях нашого народу. Тож у тому, що в Україні ще не все добре, винні не українці, а вороги України. Ми станемо жити краще, коли це зрозуміємо і вживемо рішучих заходів.
Exaboto до Юра Показати IP 12 Квітня 2011 09:55
1. Та тому, що до влади прийшли колишні комуністи і кагебісти. - хто їх обрав? чому їх не скинули коли побачили, що вони бездарі? 2. Над нами насміхаються, топчуть національну гідність, ставлять пам'ятники катам українського народу, а ми терпимо... - бо ми цього варті. В нас нема сили та гідності взяти вила в руки. 3. Так, ми працюємо в Польщі та країнах Європи, але це не вигідно владі, бо забезпеченими,освідченими людьми тяжко керувати. - Яке відношення має місце роботи (країна) до освідченості людини? 4. Нам насаджують чужі цінності, насаджують образ аморальних пияків та наркоманів. - А ми і не проти. Ведемся на все. Курим чи не найбільше в Європі. Дитячий алкоголізм на найвищому рівні. В нас є майбутнє :)) 5. Але УКРАЇНЦІ - це здорова і працьовита нація. - Китай це працьовита нація. А ми ледарі та нероби. 6. Ми поважаємо старших і виховуємо дітей в кращих традиціях нашого народу. воно і видно, довиховувались. 7. Тож у тому, що в Україні ще не все добре, винні не українці, а вороги України. - Ну звичайно. Звичайно українці не винні, це все вони, ВОРОГИ!! 8. Ми станемо жити краще, коли це зрозуміємо і вживемо рішучих заходів. - НІКОЛИ.
Юра до Exaboto Показати IP 12 Квітня 2011 12:25
1. чому їх не скинули коли побачили, що вони бездарі? - В'ячеслав Чорновіл спробував щось змінити і з ним трапився "нещасний випадок", а також фальсифікації на виборах. Легко сказати "скинути", тяжче зробити. 2. бо ми цього варті. В нас нема сили та гідності взяти вила в руки. - Ми варті кращого. 3. Яке відношення має місце роботи (країна) до освідченості людини? - Я мав на увазі, що люди, які працюють за кордоном, можуть порівняти рівень життя там і тут. 4. А ми і не проти. Ведемся на все. Курим чи не найбільше в Європі. Дитячий алкоголізм на найвищому рівні. В нас є майбутнє :)) - Куріння і дитячий алкоглізм через те, що є вільний доступ сигарет і алкоголю. Замість того, щоб створити безплатні спортивні секції і різні творчі гуртки, влада "закриває очі" на алкогольні і тютюнові компанії. Це ще раз підтверджує, що з нас хочуть зробити рабів без власної думки. 5. Китай це працьовита нація. А ми ледарі та нероби. - Ви зробили такий висновок на основі демографічної ситуації :)) 6. воно і видно, довиховувались - Ви маєте на увазі алкоголізм, куріння, злочинність і субкультури? Це все чужі цінності, які нам насаджують. Коли людина є патріотом своєї держави, вона буде рівнятися на кращих, а не витрачати свій час на непотрібні речі. 7. Ну звичайно. Звичайно українці не винні, це все вони, ВОРОГИ!! - Скільки при владі людей, які люблять свою державу? Скільки при владі українців? Ми винні в тому, що втрачаємо надію і віру в себе. 8. Ми станемо жити краще, коли це зрозуміємо і вживемо рішучих заходів. - НІКОЛИ. - Не треба бути песимістом. Ми будемо жити краще, привівши до влади справжніх патріотів, розвинемо науково-технічний прогрес, медицину і військово-промисловий комплекс. Все написане мною є просто моїм баченням ситуації, яке я нікому не нав'язую і не хочу нікого образити.
Exaboto до Юра Показати IP 12 Квітня 2011 14:27
1. Правильно. Справжніх патріотів в нас одиниці. 2. З чого такий висновок? 4. Що нам заважає змінити ситуацію? Хто обирає владу? Рабів з нас уже зробили. 5. Я думаю ви жартуєте. 6. Абсолютно згоден. Але свідомих громадян в нас одиниці. 7. Скільки ми будемо терпіти цих нікчемних привладних людей стільки вони нами і будуть правити. 8. "Ми будемо жити краще, привівши до влади справжніх патріотів, розвинемо науково-технічний прогрес, медицину і військово-промисловий комплекс." - пусті слова. Давай народ український, приведи до влади справжніх патріотів, професіоналів своєї справи. Не приведем. Кожен народ ЗАСЛУГОВУЄ на свою владу. Поки ми цього не зрозумієм, поки в нас не прокинеться свідомість, ми будем залишатись бидлом і відповідно нічого не зміниться.
Exaboto до Юра Показати IP 12 Квітня 2011 09:58
Вороги, комуністи і янукович винні в тому що комусь влом донести 5 метрів пакет мусору в місце призначення.
Max Freeman Показати IP 12 Квітня 2011 02:45
"Хочешь отвлечь людей от больших проблем - дай им проблемы помельче..." Вот такое впечатление почему-то...
Клим Савур Показати IP 12 Квітня 2011 07:08
Бий люто сталінську і путінську падлюку і дітям передай науку ! та тих комуністів-сталіністів треба палити, душити, морити голодом - робити все те , що вони робили на протязі довгих років з нашим народом - їхні руки та їхніх нащадків по локті в крові українців... Що вони хочуть - пам"ятник тиратну... будь ласка - тільки поставити чорта того вусатого в позі "раком",щоб кожний українець зміг дати йому "під зад", а ті вилупки-комуняки тим часом змогли його поцілувати в "д...у"... Слава Україні !
Знаючий до Клим Савур Показати IP 12 Квітня 2011 10:45
Чим ти кращий від них? Між комуністами і Вами - радикальними націоналістами, ніякої різниці.... ви просто хворі, обмежені..... ну і дуже продажні люди!
Лучанка Показати IP 12 Квітня 2011 10:57
Молодець Юра, сказано правильно. А молоді люди такі як Гузь виведуть Україну на правильний шлях розвитку, молодці. Старіпережитки минулого режиму мішають їм це робити і ще втягують несвідому молодь. Соромно мені за хлопців з палатки, які з простої робітничої сім'ї, розумні і піддаються провокаціям.
АНДРІЙ Показати IP 12 Квітня 2011 10:58
Я до останнього не вірив, що на Західній Україні ще залишились сталіністи.
Віктор Показати IP 12 Квітня 2011 11:04
Комунізм це пережиток минулого - який треба пережити та забути. Але як можна забути примусове виселення ( вигнання) діда та сім"ї до Казахстану за те , що в його були інші погляди. Це зара Комуністи з Партією Регіони у більшості і мають всю вертикаль влади...........що вони роблять ???
33квартал Показати IP 12 Квітня 2011 12:27
Шакалы воют.а караван все идет...Я к тому.что правду здесь сказали,это все затеяно,чтобы отвлечь людей от основных проблем,что у них все и получилось.А такие как гузь и ему подобные -это язва.которую нужно лечить.
Розумна людина Показати IP 12 Квітня 2011 13:12
Одні люди яким нічого більше робити зібрались більшою кумпою і пішли бити інших таких самих. Мені от цікаво, як нацики кричали комунякам, що ті бидло. Як то кажуть не бачать колоди у власному оці ні перші ні другі. краще б направили свій ідіотизм в корисне русло - допомогли поприбирати місто від сміття наприклад. А так насмітили в центрі, підняли відчуття власної важності і показали себе не з найкращого боку
Місцевий до Розумна людина Показати IP 15 Квітня 2011 05:20
Якраз ті люди і приберабть. А Ви б похизувалися власними здобутками, перед тим, як іншим вказувати що їм робити.
sivergrad Показати IP 12 Квітня 2011 14:14
З центру Луцька прогнали «сталіністів» ВІДЕО http://sivergrad.org.ua/426-z-centru-lucka-prognali-stalnstv.html
Вояка Показати IP 12 Квітня 2011 19:31
Лучанке.Ты матрац.гузю оды не пой,а собирай на нары!
Anti-Mafia Показати IP 12 Квітня 2011 20:11
Велика громадянська війна українського народу проти самого себе продовжується...І доки справжнім думаючим і діючим патріотам не вистачить клепки обєднатися проти сталінського чи бендерівського більшовизму і створити йому грамотну протиДІЮ, направлену на обєднання нації, ця війна на самознищення ніколи не завершиться....
Л А Д О М И Р Показати IP 12 Квітня 2011 21:42
Все таки євреї заслуговують на повагу. Так вміло керувати такими масами, що 90 років назад що зараз, не кожні так вміють!! Більш чим впевенений що подібна люстрація мала місце в минулому, тільки "сили" ролями помінялись. Кумедно :)
Колэктывний Разум Партыї Рэгыонав Показати IP 13 Квітня 2011 18:13
Давайте не будемо про цю хвору жовтеняцьку школоту говорити. Там діагноз. Питання друге хто тим уйобкам палатку дав, прапор купив, столика дерев'яного і дав пару гривень на гандон для того вусатого дибіла, який за ним ховає винос мозку:))) Хто нагнітає на голому місті нешуточні страсті? Хто дає в охорону тим чучям цілий мєнтовоз, наперед знаючи що викликають конфлікт? Чого жовтенята вибрали саме Джугашвілі-сталіна з його витвором - Голодомором, а не Бланка-леніна? Чого це дійство відбувається періодично, з періодичним "Романюк нічо не знав" і з завжди прогнозованим фіналом?
zolexiy Показати IP 14 Квітня 2011 14:20
Я взагалі кладу на все те що тут показано на відео і фото. Людям просто зайнятись нема чим. І він політики я далекий. Но я живу в цій країні, тверезо дивлюсь на все. Не зомбований телевізором. У мене його принципово нема вже пару років. Скажу тільки одне: те що ми маємо від незалежності - торба повна. Я ні за комуністів ні за Сталіна , бо я їх взагалі не застав. Но я застав теперішніх дєятєлів і можу впевнено сказати що я проти них. Кругом бачу одні руїни від колишнього життя моїх батьків-дідів. Люди, чого ви сваритесь? Що це дасть? В першу чергу потрібно народу оздоровитись, тоді вирішити що робити з владою і якою вона має бути. То повинні ми вирішувати а не хтось. Ми зараз кожен сам по собі. Виживаєм хто як може. Від того і трабли.
Сєрьога Показати IP 14 Квітня 2011 16:59
Комуністи, коли їм став непосильним тягар "пролетарських провідників" і захотілось узаконення їх буржуйських рябчиків придумали лохотрон приватизації. Побоючись люстрації, вони всіляко розколюють українців, скуповуючи душі. Чудово вони знають і справжню люциферську сутність сталіна, і про "визволення" - зміну окупанта З.України, і про голод 20, 33-34, 47років, і про передягнутих під бандерівців нквдстів... В них правда- це брехня, яку вони волають заглушуючи голос істини.Ось уже страшний демографічний стан України приписують націоналістам. Це Кравчук, Кучма, Ющенко, Азаров, Тимошенко націоналісти? В націоналістів благо нації вище власного життя, а в них власне благо вище нашого життя. Не підтримуйте зла - пам"ятайте душі замучених комуністами предків помстяться Вам і нащадкам Вашим.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus