Як луцькі євромайданівці колядували під будинком Клімчука
За які гроші побудував свій будинок губернатор, він розповів активістам Євромайдану, які завітали із колядками.
Декілька десятків автівок з євромайданівцями вирушили ввечері 9 січня до будинку голови Волинської облдержадміністрації, щоб поколядувати та поспілкуватися з ним. Долучитися до акції запрошували усіх охочих. Тих, хто не мав власного транспорту, підвозили власники авто, а на чолі колони вирушили велосипедисти.
Збір призначили на 18.00 поблизу гіпермаркету «Епіцентр». Учасникам акції довелося поспілкуватися з правоохоронцями, які дорікали тим, що про мирне зібрання заздалегідь не повідомили Луцьку районну раду.
Приїхавши на вулицю, де мешкає Борис Клімчук, євромайданівці почали колядувати перед входом до будинку, що по Теремнівській, 48ж. Через якийсь час вийшов господар будинку, який у агресивній формі повідомив колядникам, що голова облдержадміністрації мешкає у сусідній будівлі.
Підійшовши до помешкання Бориса Клімчука, євромайданівці подзвонили у ворота та почали колядувати. Вигукували також гасла «Слава Україні – героям слава», «Україна – понад усе». Втім, незважаючи на те, що у вікнах будинку горіло світло, до колядників ніхто не поспішав виходити. Вирішивши, що господар нещирий, учасники акції зачитали лист, який підготували для губернатора.
«З року в рік Ви розповідаєте про якесь покращення, закладені фундаменти майбутніх реформ, однак до стін у тих перетвореннях чомусь ніяк не доходить, натомість стіни чиновницьких маєтків ростуть, як гриби на Поліссі. Пане Борисе, що Вам заважає отримати результат? Чому прізвище Клімчук частіше фігурує в скандалах, а не в добрих справах? Я чув про землю в Підгаєцькій сільській раді, про якісь претензії до футбольного клубу, про якісь біл-борди, про Ваші маєтки під Ковелем та на Світязі. Чи не здається Вам, що 5,2 гектара землі в селі Струмівка краще було б продати, а за отримані гроші збудувати дитсадок? Чи не думаєте Ви, що ефективність візиту Президента не змінилася б, якби на кожному кроці не було вітальних біл-бордів, адресованих йому? Ви вже немолодий, прожили успішне життя, достатньо заробили для себе та своїх нащадків. Дайте чесні відповіді на питання – на яких підставах Ви стали власником земельної ділянки площею 5,2 гектара в селі Струмівка? За які ресурси був організований антифашистський мітинг навесні 2013 року, за які гроші все місто було обклеєне вітаннями Президенту під час його останнього візиту до Луцька, як так, що на зарплати грошей не вистачає, натомість на вітальні біл-борди від Вашого імені вистачає? Чому у вересні Ви виступали за підписання Угоди з ЄС, а у грудні стали її затятим супротивником?», - йдеться у листі.
Невдовзі після того,як лист опустили у поштову скриньку, на позашляховику з «мажорними» номерними знаками приїхав Борис Клімчук. Спочатку він був неприязно налаштований до колядників, говорячи, що вони чинять блюзнірство, проте заспівав разом з ними колядку «Добрий вечір тобі, пане господарю». Учасники акції розповіли, що окрім коляди, прийшли до голови облдержадміністрації з певними запитаннями. У відповідь він прохав звернутися у інший день, «між празниками» та повідомив, що готовий зустрітися у будь-якому форматі.
Колядникам все ж вдалося вмовити високопосадовця поспілкуватися з ними. Активіст Олександр запитав Бориса Клімчука, у чому полягає суть діяльності державного апарату та державного службовця. Той відповів, що читає лекції в СНУ з політичної, економічної та соціальної географії, а оскільки відповідь на питання вимагатиме декількох годин, тож він запросив активіста на свої лекції. Для того, щоб, мовляв, не витрачати час присутніх, Борис Клімчук порадив читати Закон про місцеві державні адміністрації.
«Я не зобов’язаний перед Вами у свято відповідати про свої функції, їх багато, вони різні!», - звернувся він до активіста.
На пропозицію колядників запросити їх до хати, губернатор відповів, що вдома двоє малих онуків, які можуть злякатися. З його слів, потрібно заздалегідь попереджати про наміри поколядувати. Колядники попрохали Бориса Клімчука, щоб автомобілі, які приїхали під його будинок не горіли, а їхніх власників не били.
«Боже мій, де, на Волині? В колисці демократії, перед батьком волинської української демократії? Синку, 1990-1991 роки, Ви тоді ходили до дитячого садочка, коли ми робили українську державу, ми її нормально зробили», - відповів голова облдержадміністрації.
На зауваження колядників про те, що «зробив» Борис Клімчук за ці роки собі будинок, він відповів: «Я шість років працював в уряді Тимошенко, коли вона була прем’єром, при Президенту Ющенку, працював послом України, а послам платять нормально. І все це записано в моїх деклараціях. П’ять гектарів у Струмівці – це теж куплена земля, куплена! По цих п’яти гектарах я вже дав стільки відповідей».
Заявивши, що дискусія не має стосунку до Різдва Христового, він зайшов у подвір’я будинку, запросивши всередину лише одну з учасниць акції. Після розмови з нею Борис Клімчук все ж таки погодився довше поспілкуватися з лучанами, а їй подарував коробки зі швейцарськими та українськими солодощами. З його слів, напередодні Різдва, 5-го січня, він працював у Києві у міністерстві фінансів та кабміні, маючи на меті лобіювати питання Волині у держбюджеті. Так, йшлося про заходи щодо ліквідації підтоплення (приблизно 49 мільйонів гривень), дроги у Шацькому районі (25 мільйонів), пам’ятники історії та культури та дороги загалом.
Зі слів голови облдержадміністрації, на вітальні біл-борди не витратили «жодної бюджетної копійки за чотири роки», встановлювали їх за кошти його фонду «Рідна Волинь». Серед власних заслуг він назвав те, що на розвиток тваринництва з державних програм Волинь отримала 71 мільйон гривень, в той час, як рівняни отримали 12 мільйонів. На зауваження присутніх щодо того, що поголів’я худоби у селах зменшується, він заперечив, що поголів’я худоби протягом двох років збільшується.
Говорячи про власну земельну ділянку площею у 5,2 гектара, він розповів, що розрахувався за неї у минулому році, а вирощує на ній овес, а зерно або крупу відправляє у Ковельську колонію.
Запитували і про середню зарплату волинських лікарів, адже під час свого візиту у Луцьк, Президент розповів про те, що лікарі отримують в середньому понад 4 тисячі гривень. Зі слів Бориса Клімчука, лікар вищої кваліфікації отримує 3200-3400 гривень, а за перепрацювання зарплата може становити і 4-5 тисяч гривень.
Наприкінці розмови, відповідаючи на питання про те, чи планує він виходити з Партії регіонів, Борис Клімчук зазначив, що ця тема для нього табу та сів у авто, перед від'їздом пояснивши, що їде працювати.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Декілька десятків автівок з євромайданівцями вирушили ввечері 9 січня до будинку голови Волинської облдержадміністрації, щоб поколядувати та поспілкуватися з ним. Долучитися до акції запрошували усіх охочих. Тих, хто не мав власного транспорту, підвозили власники авто, а на чолі колони вирушили велосипедисти.
Збір призначили на 18.00 поблизу гіпермаркету «Епіцентр». Учасникам акції довелося поспілкуватися з правоохоронцями, які дорікали тим, що про мирне зібрання заздалегідь не повідомили Луцьку районну раду.
Приїхавши на вулицю, де мешкає Борис Клімчук, євромайданівці почали колядувати перед входом до будинку, що по Теремнівській, 48ж. Через якийсь час вийшов господар будинку, який у агресивній формі повідомив колядникам, що голова облдержадміністрації мешкає у сусідній будівлі.
Підійшовши до помешкання Бориса Клімчука, євромайданівці подзвонили у ворота та почали колядувати. Вигукували також гасла «Слава Україні – героям слава», «Україна – понад усе». Втім, незважаючи на те, що у вікнах будинку горіло світло, до колядників ніхто не поспішав виходити. Вирішивши, що господар нещирий, учасники акції зачитали лист, який підготували для губернатора.
«З року в рік Ви розповідаєте про якесь покращення, закладені фундаменти майбутніх реформ, однак до стін у тих перетвореннях чомусь ніяк не доходить, натомість стіни чиновницьких маєтків ростуть, як гриби на Поліссі. Пане Борисе, що Вам заважає отримати результат? Чому прізвище Клімчук частіше фігурує в скандалах, а не в добрих справах? Я чув про землю в Підгаєцькій сільській раді, про якісь претензії до футбольного клубу, про якісь біл-борди, про Ваші маєтки під Ковелем та на Світязі. Чи не здається Вам, що 5,2 гектара землі в селі Струмівка краще було б продати, а за отримані гроші збудувати дитсадок? Чи не думаєте Ви, що ефективність візиту Президента не змінилася б, якби на кожному кроці не було вітальних біл-бордів, адресованих йому? Ви вже немолодий, прожили успішне життя, достатньо заробили для себе та своїх нащадків. Дайте чесні відповіді на питання – на яких підставах Ви стали власником земельної ділянки площею 5,2 гектара в селі Струмівка? За які ресурси був організований антифашистський мітинг навесні 2013 року, за які гроші все місто було обклеєне вітаннями Президенту під час його останнього візиту до Луцька, як так, що на зарплати грошей не вистачає, натомість на вітальні біл-борди від Вашого імені вистачає? Чому у вересні Ви виступали за підписання Угоди з ЄС, а у грудні стали її затятим супротивником?», - йдеться у листі.
Невдовзі після того,як лист опустили у поштову скриньку, на позашляховику з «мажорними» номерними знаками приїхав Борис Клімчук. Спочатку він був неприязно налаштований до колядників, говорячи, що вони чинять блюзнірство, проте заспівав разом з ними колядку «Добрий вечір тобі, пане господарю». Учасники акції розповіли, що окрім коляди, прийшли до голови облдержадміністрації з певними запитаннями. У відповідь він прохав звернутися у інший день, «між празниками» та повідомив, що готовий зустрітися у будь-якому форматі.
Колядникам все ж вдалося вмовити високопосадовця поспілкуватися з ними. Активіст Олександр запитав Бориса Клімчука, у чому полягає суть діяльності державного апарату та державного службовця. Той відповів, що читає лекції в СНУ з політичної, економічної та соціальної географії, а оскільки відповідь на питання вимагатиме декількох годин, тож він запросив активіста на свої лекції. Для того, щоб, мовляв, не витрачати час присутніх, Борис Клімчук порадив читати Закон про місцеві державні адміністрації.
«Я не зобов’язаний перед Вами у свято відповідати про свої функції, їх багато, вони різні!», - звернувся він до активіста.
На пропозицію колядників запросити їх до хати, губернатор відповів, що вдома двоє малих онуків, які можуть злякатися. З його слів, потрібно заздалегідь попереджати про наміри поколядувати. Колядники попрохали Бориса Клімчука, щоб автомобілі, які приїхали під його будинок не горіли, а їхніх власників не били.
«Боже мій, де, на Волині? В колисці демократії, перед батьком волинської української демократії? Синку, 1990-1991 роки, Ви тоді ходили до дитячого садочка, коли ми робили українську державу, ми її нормально зробили», - відповів голова облдержадміністрації.
На зауваження колядників про те, що «зробив» Борис Клімчук за ці роки собі будинок, він відповів: «Я шість років працював в уряді Тимошенко, коли вона була прем’єром, при Президенту Ющенку, працював послом України, а послам платять нормально. І все це записано в моїх деклараціях. П’ять гектарів у Струмівці – це теж куплена земля, куплена! По цих п’яти гектарах я вже дав стільки відповідей».
Заявивши, що дискусія не має стосунку до Різдва Христового, він зайшов у подвір’я будинку, запросивши всередину лише одну з учасниць акції. Після розмови з нею Борис Клімчук все ж таки погодився довше поспілкуватися з лучанами, а їй подарував коробки зі швейцарськими та українськими солодощами. З його слів, напередодні Різдва, 5-го січня, він працював у Києві у міністерстві фінансів та кабміні, маючи на меті лобіювати питання Волині у держбюджеті. Так, йшлося про заходи щодо ліквідації підтоплення (приблизно 49 мільйонів гривень), дроги у Шацькому районі (25 мільйонів), пам’ятники історії та культури та дороги загалом.
Зі слів голови облдержадміністрації, на вітальні біл-борди не витратили «жодної бюджетної копійки за чотири роки», встановлювали їх за кошти його фонду «Рідна Волинь». Серед власних заслуг він назвав те, що на розвиток тваринництва з державних програм Волинь отримала 71 мільйон гривень, в той час, як рівняни отримали 12 мільйонів. На зауваження присутніх щодо того, що поголів’я худоби у селах зменшується, він заперечив, що поголів’я худоби протягом двох років збільшується.
Говорячи про власну земельну ділянку площею у 5,2 гектара, він розповів, що розрахувався за неї у минулому році, а вирощує на ній овес, а зерно або крупу відправляє у Ковельську колонію.
Запитували і про середню зарплату волинських лікарів, адже під час свого візиту у Луцьк, Президент розповів про те, що лікарі отримують в середньому понад 4 тисячі гривень. Зі слів Бориса Клімчука, лікар вищої кваліфікації отримує 3200-3400 гривень, а за перепрацювання зарплата може становити і 4-5 тисяч гривень.
Наприкінці розмови, відповідаючи на питання про те, чи планує він виходити з Партії регіонів, Борис Клімчук зазначив, що ця тема для нього табу та сів у авто, перед від'їздом пояснивши, що їде працювати.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 127
Міля
Показати IP
9 Січня 2014 22:31
Шо можна сказати про таких людей? Можна було б промовчати.
Хвіля до Міля
Показати IP
9 Січня 2014 22:37
Да Міля, що можна сказати про неголених злодюг? - Хіба порадити поголитись і покаятись...
Майданутим до Хвіля
Показати IP
9 Січня 2014 23:10
ВЕЧЕ, ВЕЧЕ, - ТЫ МОГУЧЕ! НА МАЙДАНЕ ВСЮДУ КУЧИ...ВОНЬ В ПАЛАТКАХ, ДЫМ, МУЗОН...А НА СЦЕНЕ - МУ ДО ЗВОН! МАНИФЕСТ ПРОВОЗГЛАШАЕТ, ВСЕХ НА ПРАЗДНИК ПРИГЛАШАЕТ... ПОДДЕРЖИТЕ НОВЫЙ ГОД! МЫ ВАМ САЛО, БУТЕРБРОД... ЕВРО-ПИВО, ЕВРО-ВОДКА, ЕВРО-ЯЙЦА И СЕЛЁДКА!.. РАНО, РАНО - ТРИ БАРАНА ЗАСТУЧАЛИ В ВОРОТА - ТРА-ТА-ТА, ТРА-ТА-ТА! ЭЙ, БЫКИ И НОСОРОГИ, - ВЫЛЕЗАЙТЕ ИЗ БЕРЛОГИ! НА МАЙДАН ВЫ ВЫХОДИТЕ, - ЗЛУЮ ВЛАДУ ПОБЕДИТЕ!.. ВСЕХ НАСАДЯТ НА ГАЧОК, - КРОЛИК, КЛЯЧА И БЫЧОК! ЕВРО-БЫ ДЛО-БАЛАГАН... - ПРИГОТОВИЛ ВАМ ОБМАН: КИНУТ ВАМ ЛАПШИ НА УШКИ ЭТИ ЗВЁЗДНЫЕ ТРИТУШКИ! А ПОТОМ НА ВАШИХ СПИНАХ ВО ДВОРЕЦ ВОЙДУТ КРАСИВО... ТОЛЬКО ЛЮДЯМ НЕВДОМЕК - ПОУЧИТЕЛЬНЫЙ УРОК: ХОТЬ СТО РАЗ ХОДИ НА ВЕЧЕ, ХОТЬ КРИЧИ, ХОТЬ ПОЙ, ПЛЯШИ... ХОТЬ ПЕТИЦИИ ПИШИ... НА МАЙДАНЕ СТОЙ ВСЮ НОЧЬ... ЭТИМ ДЕЛУ НЕ ПОМОЧЬ!.. ТОТ, КТО СЛАДКО ВАМ ГУТАРИТ, - ПЕРВЫМ ВАС НИ С ЧЕМ ОСТАВИТ!... ВСЕМ УРА!, ГЕРОЯМ СЛАВА! ВСЕ - НА ВЕЧЕ!... ВСЕ ПРОПАЛО!.
Донецкий до Майданутим
Показати IP
9 Січня 2014 23:27
да мне пофигу майдан, верните мне денги за антимайдан, достал этот зек Янык!
Богдан до Міля
Показати IP
9 Січня 2014 23:43
"...вирощує на ній овес, а зерно або крупу відправляє у Ковельську колонію" - в тій колонії що - коні сидять? Це яку він там крупу з вівса дробить?)))
йован до Богдан
Показати IP
11 Січня 2014 16:39
овсянку сер,овсянку . Вся Англія нею снідає
мілі до Міля
Показати IP
10 Січня 2014 23:45
В Теремно в Б.П.- 2 ( ДВА) двохповерхові особняки , мовчимо.
Внєзапно
Показати IP
9 Січня 2014 22:39
мусорків сфоткали
до Внєзапно до Внєзапно
Показати IP
23 Січня 2014 09:43
А ти б**ло!!!
Міша
Показати IP
9 Січня 2014 22:47
Щось людей не пропихнуться, одні невдахи які хочуть хоть якось виділитись із свого повсягденого бруду.....
споглядач до Міша
Показати IP
9 Січня 2014 23:28
це ти про ментів?)
До Міши до Міша
Показати IP
23 Січня 2014 09:45
100% і ці невдахи роблять цей весь бедлад у Києві, бо нормальні люди проводять мирні акції і стояти осторонь,хоча теж є учасниками!
партия психов
Показати IP
9 Січня 2014 22:53
Уважаемые Господа!Все что нажито не посильным трудом...куртки замшевые ..Три..магнитофон импортный..Три и т.д.А машну он взял в кредит на 1000 лет.А дочке Инфинити на 2000лет ,а дом в Словакии..так это внукам ну и зятю.если что.Вдруг голодранцы все таки придушат.Потому вы Борька и не любите самураем..видимо вам книжку подарили.Там ребята не ходили по судам.Все решали на месте.Да и как вы говорили..Гречкосием помогали не грабили их и не разоряли.А вы в августовский путч интересно кого за сиськи держали в сауне.радуйтесь что вам Гимн еще поют а не За упокой.Где деньги за Собор всех Святых..где деньги за Регион Буг..А?..вот вот демократ ты наш.
Буг до партия психов
Показати IP
10 Січня 2014 09:50
а що таке "Регион Буг" ???
Ліля
Показати IP
9 Січня 2014 22:56
Боже мій милий! На фоні такої загальної бідноти мати такі палаци! І не один. І не страшно їм? І не соромно? Невже вони у них щасливі?
Нормальний
Показати IP
9 Січня 2014 23:11
А що та руда Петровичу робила, що таку шоколадку заробила?
ХХХ до Нормальний
Показати IP
9 Січня 2014 23:16
Все, що вона робила всі бачили.
трололо до ХХХ
Показати IP
10 Січня 2014 16:21
То вона це у всіх на очах робила? О_о
місцевий
Показати IP
9 Січня 2014 23:13
я не вважаю це палацами... Про Клімчка можна говорити багато поганого і ще більше хорошого це вже питання історії.... все ж таки чоловік працював багато де і думаю справді заробляв не погано.... а от ті хто зараз знову вилізли на трибуну Шиба Бондар до прикладу... хто про них що може сказати... вони за свою каденцію і вкрасти не змогли... хоча першим питанням при владі вирішували саме свої житлові апетити...
самий місцевий до місцевий
Показати IP
9 Січня 2014 23:29
ога, можна говорити багато, але достатньо двох букв ПР. і цим все сказано!
місцевий до самий місцевий
Показати IP
9 Січня 2014 23:38
Я сам за реформи зміни і євроінтеграційні процеси... але я вас дуже перепрошую... З Шибою Бондарем це утопія... де нові обличчя де лідери.. не крикуни а реально сильні особистості....? ті які знають економіку розуміються і поважають право... Якщо людина не створила жодного робочого місця який з того чела буде толк... шило на мило
Сергій до місцевий
Показати IP
10 Січня 2014 19:07
Не зрозумів суть питання. Де там Шиба чи Бондар. Чи ви щось не туди написали. Наголошую- Люди ходили колядувати.
тітушко
Показати IP
9 Січня 2014 23:25
обделался царь Бориска, ментов созвал кучу, сам бухой и злой,
Людина
Показати IP
9 Січня 2014 23:26
краще би не приїжав, ще більшої ганьби на себе поклав!
Дмитро
Показати IP
9 Січня 2014 23:47
А запах спиртного) А людей не пустив на поріг. А людей обізвав не гарними словами. А міліція говорила що щоб йти колядувати десь потрібно реєструватись. Тепер доносити слово Боже потрібно реєструватись в міліції. Ганьба.
Совість до Дмитро
Показати IP
10 Січня 2014 09:56
Доносити слово Боже з мегафонами, прапорами та зверненнями !!? Не гнівіть Бога!
Сергій до Совість
Показати IP
10 Січня 2014 19:03
Якби нас пустили би на поріг то і вертеп взяли би. Дак нас не пустили тай ще обізвали... то не тільки з прапором но і з вилами треба йти.
До Сергія до Сергій
Показати IP
23 Січня 2014 09:52
То чого ви без вертепу прийшли,а з прапорами, треба було зразу підготуватися,а ви у святий вечір під вікнами протестуєте. І ЦЕ ВИ БОРИТИСЯ ЗА ЄВРОПУ?????
Ігор
Показати IP
9 Січня 2014 23:51
Да Дозвіл брати в міліції потрібно і попереджувати за три дні, що йдеш колядувати! Пане Губернаторе не соромно Вам? Накрались перекрались йдіть на спокій дайте людям пожити. В могилі воно вам все не потрібно.
З Теремно
Показати IP
10 Січня 2014 00:12
Питання до активістів, 1. а кому ви лист в поштову скриньку кинули??? 2. Вам не здається, що будинок Бориса Петровича ви трішечки проїхали?
Активіст до З Теремно
Показати IP
10 Січня 2014 15:18
Та то нічого...
Головне сфотографували і - вновини.
Хто там буде розбиратись.
Сергій до З Теремно
Показати IP
10 Січня 2014 19:04
Кинули губернатору в скриньку. Туда де ми вдруге перешли колядувати.
дідо
Показати IP
10 Січня 2014 07:05
Яке населення -такий і Клімчук...
Александр
Показати IP
10 Січня 2014 07:41
Даром поехали(( А так хотелось скандала с мордобоем(((
Лучанин
Показати IP
10 Січня 2014 08:03
Им и хочется и колется. Климчук молодец, а дом обычный дом каких на Волыни много.
a123
Показати IP
10 Січня 2014 08:16
А що то за машина тойота 4444 що на ніій БОРЬКА підкотив... наче не на такій їздив..?:-) чи нову ОДа купила????
Dмитро до a123
Показати IP
10 Січня 2014 08:30
Вчи матчастину дитино! Спочатку треба ВСЕ знати, щоб йти на якісь акції і щось вимагати, а не слухати "бабок" на базарі про авто з ОДА, а потім перти і нести несенитницю!:)
а123 до Dмитро
Показати IP
10 Січня 2014 08:38
На акції ще не ходжу... але жаба вже давить коли на мої податки чиновничкам різного штину наче цукерки міняють машинки і машинки не по 100 тисяч... я розумію що вам служивим цього не зрозуміти адже і ви живите на мої податки так пане полковнику?:-):-):-) Ну то поясни ...:-) в ода він їздить на іншій плюс читав що має беху... звідки ця???? В україні закінчилась криза :-)??
Dмитро до а123
Показати IP
10 Січня 2014 09:27
А звідки ви взяли про служивого? Ну да - в армії служив!:) Ще раз кажу - вивчайте абетку про авто Клімчука! Можете в декларацію зазернути, вона відкрита!:)
a123 до Dмитро
Показати IP
10 Січня 2014 16:37
В декларації цього авто нема :-)!
Dмитро до a123
Показати IP
11 Січня 2014 09:23
Так що і треба було довести, що це авто не куплене ним, а взято у аренду і ніякі платники податків не постраждали!:) Ну і "розумник" ти...:)))
a123 до Dмитро
Показати IP
11 Січня 2014 11:07
Хороша схема :-) дякую за інформацію...:-)
він до а123
Показати IP
11 Січня 2014 16:49
поміняв номера просто
Af до a123
Показати IP
10 Січня 2014 08:31
А чого б для хорошого чоловіка і не купити що якихось 500 штук жалко :-):-):-):-):-)
Бла-бла до a123
Показати IP
10 Січня 2014 11:21
Люди, ви краще не дивіться в кого які будинки і в кого які авто, з якими номерами. Працюйте, заробляйте гроші і доводіть, що все можна заробити працею.
Зібралися і жалуються який же Клімчук поганий і які в нього будинки та автомобілі. Заздрісно? Всім так може бути, але тримайте це при собі. Краще працюйте і заробляйте гроші
Лучанин до Бла-бла
Показати IP
10 Січня 2014 14:45
1000 +
а123 до Бла-бла
Показати IP
10 Січня 2014 16:05
Ні пане Ви не праві НЕ ЗАЗДРЮ мене не цікавлять статки якогось громадянина дай йому боже сили і здоровя заробити і більше.та він держ. службовець та політик а значить публічна людина яка живе за наші податки про це авто я нічого не чув в декларації його нема наскільки знаю ода ПУБЛІЧНО НЕ КУПУВАЛА... ЗВІДКИ НОГИ?
Сергій до Бла-бла
Показати IP
10 Січня 2014 19:12
бла бла не питання маєш купу грошей йди в бізнес і ніхто нічого говорити не буде. А ОДА живе на людских податках. Губернатор і бізнесмен з кучую бабла зовсім різні люди. За кордоном вже на такого губернатора 10 справ відкрили і можливо прийшлось би відповісти де і що.
йован до Сергій
Показати IP
11 Січня 2014 16:52
приіхавби ти до губернатора штату у сша кількома десятками машин колядувати - мало не було б
Інна
Показати IP
10 Січня 2014 08:45
Хтось тут писав, що прийшли доносити слово Боже... Не ганьбіться, люди, в такий святковий час. А якщо якомусь тупому активісту цікаво про функції держслужбовців, то правильно Клімчук сказав - або самі читайте, або лекції слухайте. А то приїхали під поріг хати про це питати. Сором таким "колядникам".
клоунам
Показати IP
10 Січня 2014 09:21
Бачу не "декілька десятків автівок", а десятов смердючих люмпенів, яким нічого робити, то вирішили підзаробити і пропіаритися таким чином. Клоуни, одним словом.
Саша
Показати IP
10 Січня 2014 09:24
Давайте бути трохи розумнишими! Він,що приїхав серед робочого дня бухий? .людина має право використовувати вільний час як хоче. Будьте згідні,що це накращий губернатор який мала Волинь і не думаю,що як він піде, сюди пришлють нормального. Тут вже були циркачі Французи, такі гнилі люди як Бондар. Виключне право ставити губернатора має ПР,так що дякуємо Богу,що сюди попав Климчук. Чи я, чи 95% тих,що там колядують, на такій посаді не хотіли би увірвати шматочок земельки, будиночок невеличкий,рахунок бажано у закордоному банку для безбідної старості? Будьте згідні, що він ще має міру!! Я стикався з Климчуком декілька разів у житті і можу сказати,що він має більшу повагу до людей як наприклад ці колядувальники до нього. Він не полінувався 1 січня приїхати провести в останню путь свого шофера, який не працював у нього вже близько 10 років. Хоча міг просто сказати,що занятий. Так,що робіть висновкі і не заздріть бо багаті тоже плачуть))
Сергій до Саша
Показати IP
10 Січня 2014 09:54
Ніхто і не заздрить! 1) як обличчя Волині міг би запросити на поріг, не обов'язково в хату, чи він не хотів щоб народ побачив статки за воротами. 2). Приїхавши до людей обізвав святотатцями, замість того щоб поцікавитись що сталось і причину приїзду людей. 3) Міліція якій дав наказ Терещук а це друг Клімчука зігнала кучу правоохоронців, ще й сказали що потрібно реєструвати дані дії людей в міліції як акцію. 4) Клімчук заявив що до нього на коляди потрібно записуватись. Абсурд щоб йти колядувати до людей не залежно від статку треба реєструватись. 5). Сам возить все з Європи і бачить там рівень життя, а тут людям лапшу вішає що ще не готові. Вони Бояться контролю від Європи що не зможуть нічого Вкрасти Розмутити Відкатати і тд.
Читач до Сергій
Показати IP
10 Січня 2014 10:09
Це ти лапшу вішаєш! Будеш лизати гарячу пательню в пеклі!
Александр до Сергій
Показати IP
10 Січня 2014 10:15
А колядовать с флагами-это новая сейчас мода? А колядки кто-нибудь пел при встрече? Дидух был? Что показывает намерения "колядников" колядовать?
Віка до Сергій
Показати IP
10 Січня 2014 10:28
Сергій! Ти що з ранку пив?:) Це ти не дружарика у барі зустрів і хочеш по-ля-лякати! Це посадова особа першого рангу в області і після всяких провокативних уривань у кабінети різних Гузьо-Бондарів яку реакцію ти хотів? Є узаконені правила - хочеш поговорити, щось вирішити - записуйся на прийом громадян! А таким чином провокувати і чекати якоїсь відповіді... Ну звиняйте! Жити треба по встановленим законам і правилам. а не в анархію бавитись! Прийшов-би ти з таким візитом до якогось губернатора штату, я б на тебе подивився і на дії поліції!:) М'яко дуже ще з вами поводяться, а ви на "голови" вилазите...
Сергій до Віка
Показати IP
10 Січня 2014 19:00
Записуватись на колядки??? Смішні люди. Давайте ще податки будем платити з наколядованих грошей.
Бла-бла до Саша
Показати IP
10 Січня 2014 11:27
Повністю згідна. ТАк, справді, Клімчук може бути з ПР, але він хоча б знає де заробити для Волині гроші і робить це.
Більшість з тих, хто туди поїхав, на мою думку, будучи на місці Климчука або в тій же Верховній раді гріб би далі, чим бачив. Та навіщо навіть так? Згадайте що робиться з людиною, коли вона потрапляє на керівну посаду в відділі чи стає директором фірми? Це тут всі такі правильні і всі так за чесність. А як доходить до діла, то про чесність і порядність забувають
Сам ти клоун
Показати IP
10 Січня 2014 09:45
Ох, скільки повилізало штатних дописувачів. "Вирішили підзаробити і пропіаритись"! Заробити на чому або на кому, і як же ці люди пропіарились, в чому полягає суть їх пару? Думай, що верзеш, клоун!
Александр до Сам ти клоун
Показати IP
10 Січня 2014 10:09
Суть пиара очень проста: "мы-сила!")) мы "лаем на слона"!)) а косточку...дадут или не дадут, а все равно чувство собственного достоинства удовлетворено!
Сам ти клоун до Александр
Показати IP
10 Січня 2014 10:59
Тут також дехто пише, мабуть, що пропіаритись та "удавлетварить" чувство собственного достоинства!
Teremnivska st.
Показати IP
10 Січня 2014 10:47
Ну, якщо Клімчук не відповість на лист у скринці, всьому винний буде почтальйон...
Вовік до Teremnivska st.
Показати IP
10 Січня 2014 15:37
Так листа сусіду поклали )))))))
Сергій до Вовік
Показати IP
10 Січня 2014 19:16
Лист поклали у скриньку кБП)
Teremnivska st. до Сергій
Показати IP
10 Січня 2014 19:43
це там так написано, на скринці?
Світлана.
Показати IP
10 Січня 2014 10:57
То не колядники!!!!! То чистої води провокатори) Хоча би хустки одягли і вишиванки))) А Климчук ще достойно тримався, після того всього що ви зробили, в кабінет вривалися, бруду стільки виляли, маєте совісті прийти до його дому з псевдо колядками. З такими запитаннями які ви ставили, нормальні люди на прийом записуються. Мені за вас соромно, ідуть свята, будьте людьми, а не бидлом!
Сергій до Світлана.
Показати IP
10 Січня 2014 19:27
Ми в кабінет не вривалися. Ще раз наголошую ви не туди пишете. Тут всі їхали колядувати. До всіх додому люди з вертепом та в вишиванках приходять. ? Пан клімчук як Циган не запросив людей на поріг. про що йде мова. Він має людей в дупі що ще один раз доказав. Якби була чесна , порядна людина то приїхавши запитав людей що сталося чому тут натовп. Потім якщо заколядувати то заходьте колядуйте тільки попрошу якщо ви пришли не з миром то не йти через поріг. В дворі співайте колядки та як чесна людина якій немає чого боятися подякував людям та запропонував щось зїсти 100% люди би відмовились, але як приємно було би людям що губернатор гарно зустрів та прийняв. А не він як до бидла прилетів, Святотатці..........
він до Сергій
Показати IP
11 Січня 2014 16:55
а ну-но напиши в скількох людей ви таким складом в той вечір ще колядували фото закиньте. Чого це одному клімчуку така честь
Свєтка, Сашка та Інк
Показати IP
10 Січня 2014 11:04
Та, поняли, поняли ми все, ПЕШИТЕ ИСЧО...
Саша до Свєтка, Сашка та Інк
Показати IP
10 Січня 2014 11:21
І ці дебіли хочуть в Європу? З ними по людські а воно кривляється
Маня
Показати IP
10 Січня 2014 12:02
Немає людям чим зайнятись-щоб підняти свій зад і якусь добру справу зробити, то заглядають по дворах що де погано лежить. Ви за Клімчука не сушіть голову-він як і усі ми православні за все перед Богом відповість-не в грошах щастя-повірте!
трішки поживший
Показати IP
10 Січня 2014 12:45
подививсь світлини і ще раз переконався в правоті фільму "СОБАЧЕ СЕРЦЕ" це ж ШАРІКОВИ !!! сучасні шарікови на іх мові бики а на нашій людській БИДЛОТА Вірю що знайдеться сила в суспільстві яка поставить іх на місце Інакше буде біда а це ми вже проходили Борис Петрович пробачте убогих заради Христа а не зрозуміють то дійте згідно ЗАКОНУ
течка
Показати IP
10 Січня 2014 14:21
еще не началась а стая голодных собак уже бегает от забора к забору-геть-гав-гав-геть.при этом они с европейским вкусом пожирают ковбасу отобраную у собак с мамсурова
Дарина
Показати IP
10 Січня 2014 15:11
У доброго господаря "стаи голодных собак" немає. ...Можливо, треба хоч інколи, задумуватись владі, що не влаштовує людей. Повне ігнорування провокує оці всі ситуації.
a123
Показати IP
10 Січня 2014 16:00
Перепрошую за дотошність та згідно декларації клімчук має ,, Mitsubishi L200 (2009 року випуску, об’єм двигуна 2477 кубічних сантиметрів), BMW X5 (2011 року випуску, об’єм двигуна 2993 кубічних сантиметри) та ГАЗ-21 («Волга», 1961 року випуску, об’єм двигуна 2990 кубічних сантиметрів). А у власності членів сім’ї голови ОДА – Тоyota RAV4 (2007 року випуску, об’єм двигуна – 2362 кубічних сантиметри).,, що за автомобіль 4444 ?:-)ОДа купувала????
Бла-бла до a123
Показати IP
10 Січня 2014 18:18
Це декларація за який рік? За 2013? Посилання, будь ласка, а до аж дуже цікаво.
Крім того, за теорією ймовірності, авто може бути когось зі знайомих Бориса Петровича. Кожна людина має право на знайомих з дорогими авто. Якщо у мене, наприклад, є у сім*ї автомобіль дешевий, а в знайомих дорогі і вони мене іноді підвозять, то треба, напевно, застрелитися, бо хтось схожий на вас почне висовувати притензії, що я шахрай, бо їжджу на такому авто.
За вашою версією виходить прямо теорія змови якась, що всі ваші гроші, як платника податків, тратяться на автомобіль голови ОДА, а інших варіантів розвитку подій просто не може бути. Працюйте, пане, і будете мати ще краще авто.
Автолюбитель до a123
Показати IP
10 Січня 2014 18:21
Я взагалі не можу зрозуміти суті ваших притензій. Запишіться на прийом до Бориса Петровича і вперед - задавайте питання про наявність в його власності авто з номерними знаками 4444. Прийдіть і задайте йому напряму питання. Чи що? Як кажуть "кишка затонка"?
З Теремно до Автолюбитель
Показати IP
10 Січня 2014 18:31
Уявляю картину: На прийом до голови ОДА сидять 20 бабць і дідусів, з Шацького, Любомльського та ін. районів та сіл, а повз чергу пробігає Громадянин і каже, пропустіть мене, я тільки спитати, звідки в губернатора тойота ленд крузер, а то у нього в декларації "тойота рав 4"
Автолюбитель до З Теремно
Показати IP
10 Січня 2014 18:39
Ну ось бачите - це смішно. Точно так само, як смішно сидіти і розпочинати тему про те А звідки ж це авто взялося
а123 до Автолюбитель
Показати IP
10 Січня 2014 18:38
Бла-бла і Автолюбителю - нажаль це декларація за 2012 за 2013 чекаю.... якщо це авто когось з знайомих чи друзів або родини це просто чудово!!!! дай навіть якщо це його авто куплене за зарплату або за збереження а судячи з декларації 2012 вони справді в нього є то це як каже БП " КЛАСС!!!" Я не проти заможніх та успішних людей... Питання лише якщо це авто куплене і поставлене на баланс ОДА в той час як декларуємо економію.... Питання якщо це службове авто І В НЕРОБОЧИЙ ЧАС ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ НЕ ЗА ПРИЗНАЧЕННЯМ.... Питання??? Погодьтесь я ж нічого не запитую кримінального чи того що йде в розріз етики....
Бла - бла до а123
Показати IP
10 Січня 2014 18:42
Тоді, будь ласка, дайте посилання на декларацію 2012 року, оскільки щось її я ніяк знайти не можу.
Напишу те саме, що й автолюбитель: є запитання - на прийом в ОДА і питайте напряму скільки влізе. Дізнаєтеся і нам розкажете про те, звідки ж це авто.
Наразі це виглядає як нездорову зацікавленість. Занадто багато приділяєте часу для роздумів про те, звідки в голови ОДА взявся ще один автомобіль, замість того, щоб зробити щось корисне
а123 до Бла - бла
Показати IP
10 Січня 2014 19:01
Я так розумію Ви є адвокатом клімчука чи його прислужником адже маєте сміливість радити мені, що робити і як до нього звертатись... і нездорову цікавість стосовно мого питання проявляєте саме Ви якщо Ви не розумієте то коментарі це спосіб запитати у журналістів дай просто читачів цього сайту інформацію яка цікавить. так мене інформація ця зацікавила і я аргументовано пояснив чому, якщо вас турбує моє питання і ви неможете читати цю статю на нього не реагуючи на нього моя Вам порада мружте очі.... :)
P/S/ Для Вашого загального розвитку можу підказати Вам, що отримати ту чи іншу інформацію можна не лише на офіційному прийомі в кабінеті, нам громадянам законотворці дали і інші спозоби давати запити в тому числі і через ЗМІ....
lutchanka до а123
Показати IP
10 Січня 2014 19:25
нешановний. не треба мати багато сміливості, щоб побачити. що ви є людиною недалекою-тільки дуже "зажаблені" будуть під час колядування питати господаря про його статки. Тому. для вашого загального розвитку можу підказати, що інформація береться не тільки за системою "одна баба сказала", а і із офіційних джерел. Про вашу "аргументованість" можу сказати. що ви навіть суть поняття "аргумент" не знаєте, а просто, як дятел, довбете :"Ну звідки у нього така машина?!" Так що, нешановний, мружте хоч, перепрошую, сраку, але від цього клепки у вас не додасться
а123 до lutchanka
Показати IP
10 Січня 2014 19:31
Рахую себе людиною вихованою тому не буду як Ви спілкуватись... Я не колядував дай скажу більше не підтримую таку форму "протесту"... прочитав матеріал зацікавив автомобіль а зараз відсутність декларації.... Ви думаєте, що це "жаба", думайте.... мене не цікавить авто олігархів мене цікавить авто держ службовця... чому я пояснив вище!
lutchanka до а123
Показати IP
10 Січня 2014 19:56
курчат рахують, а людина себе вважає - це для вашого загального розвитку. Успіхів!!!
а123 до lutchanka
Показати IP
11 Січня 2014 11:12
А я рахував і рахую а ще я на калюжу можу сказати баюра... я розмовляю як розмовляють у нас всі а не як вам зручно... офіційний папір вам надсилаю вірно..
Бла-бла до а123
Показати IP
10 Січня 2014 19:52
Ні, ви помиляєтеся. Жодного відношення до ОДА, Климчука та його оточення я не маю. А для того, щоб просто дати пораду, сміливості, здається, не потрібно :-)
Крім того, ваш коментар на рахунок того А де ж взялося авто, якщо його немає в декларації, як виявилося, за 2011 рік (певно, дату публікації статті разом з декларацією ви просто не помітили) не міг не викликати цікавості саме в мене, оскільки мене завжди цікавило чому людині так муляють статки інших людей.
П.С. Повірте, я зможу Вам розказати значно більше про те, де можна взяти інформацію, оскільки з цим напряму пов*язана моя спеціальність.
Проте, погоджуюся із Автолюбителем, у вас все-таки забракне сміливості записатися на прийом і дізнатися особисто від Бориса Петровича про цей автомобіль. Викликати інтерес в когось (у цьому випадку - в журналістів), щоб для Вас щось дізнатися, замість того, щоб зробити це самому,- це, по меншій мірі, називається боягузтвом, оскільки самостійно і напряму запитати про це ви, як виявилося, не в змозі.
а123 до Бла-бла
Показати IP
11 Січня 2014 11:15
Є така професія журналіст.... повірте сміливість є та я не дятел що стукає без перестанку... зберу інформацію і якщо буде достатньо підстав спитаю і його особисто... а може до його кабінету і вас спитаю...
Бла-бла до а123
Показати IP
11 Січня 2014 12:18
Ні, сміливості в вас якраз немає, тому що Ви боїтеся все зробити самі. Ви просто не можете, напевно, переступити за себе. Але ж, по Ваших коментарях, як я зрозуміла, Ви великий борець за справедливість. То якась просто нелогічність виходить. Тут Ви пишете, що за Ваші гроші, як платника податків, куплене авто ОДА і навіть не лінуєтеся знайти декларації Климчука, а тут Ви вже, як кажуть, "спригуєте з теми", оскільки самостійно довести це Ви не можете, а хочете залучити до цього журналістів. В моєму розумінні, якщо людина так бореться за правду, то вона повинна зробити сама те, що задумала, і показати своїм прикладом, що проста людина також може добитися справедливості.
Знаєте кого Ви мені нагадуєте? Тих людей, які тільки вдома сидять і жаліються: "Яка погана в Україні влада! Як погано в Україні жити!", а коли доходить до реальних дій, то такі люди говорять: "А чого я? Я нічого робити не буду!". Вам на користь це не іде і ніякого авторитету не додає. Я просто впевнена, що Ваші, так звані, дії і збір інформації, залишиться лише тут, в коментарях.
а123 до Бла-бла
Показати IP
11 Січня 2014 17:06
Вит такий всезнаючий і маєте час всіх вчити то може і мені скажете де ж та декларація???? Я так розумію, що ви її бачили... ;)
Бла-бла до а123
Показати IP
11 Січня 2014 22:30
Перше, не таКИЙ, а таКА. За таку кількість коментарів моїх можна було б давно помітити. Крім того, всезнаючою себе не вважаю, оскільки все знати неможливо. Та і вчити я тут нікого не збираюся - це голі факти, які точно на Вашу користь не грають.
Друге, це ж Вас цікавлять чужі доходи та статки, бо вже ніяк не можете заспокоїтися за автомобіль чужий, що Ви шукаєте декларації Климчука. Мене це не цікавить, тому ні, декларації я не бачила. Якби випадково знайшла її, то вже для того, щоб задовольнити Ваше всеохоплююче зацікавленя, сюди б Вам особисто скинула посилання.
І третє, я вже подумала, що Ви вже хоча б щось зробили - для прикладу, знайшли декларацію за 2012 рік або дізналися щось про автомобіль. Але ж ні - помилилася. Самі ви зробити нічого не можете :-)
Знову бла -бла до a123
Показати IP
10 Січня 2014 18:29
Все, знайдено інформацію. Дуже логічно подати дані за 2011 рік (стаття ВН http://www.volynnews.com/news/archive/dokhody_klimchuka_i_ko_foto_dokumenty/). Шукайте нові декларації. Знаєте, за 2 роки багато могло змінитися
а123 до Знову бла -бла
Показати IP
10 Січня 2014 18:39
То це його авто ;)?
Бла-бла до а123
Показати IP
10 Січня 2014 18:44
Не знаю - мене це не цікавить. Лише ви висуваєте інтерес до того А звідки ж взялося авто
lutchanka до Бла-бла
Показати IP
10 Січня 2014 19:28
господи, ну невже ви не розумієте, що ця людина зациклена на питаннях про чужі статки?!
а123 до lutchanka
Показати IP
10 Січня 2014 19:35
ПАні чи Пане мене не цікавить чуже мене цікавить МОЄ я сплачую податки на які живуть держ службовці я маю право знати ЩО ВОНИ КУПУЮТЬ ЗА МОЇ ТА ВАШІ ГРОШІ!!!!! ЯКЩО ОДА купила авто то це важко визнати ?
а123 до Знову бла -бла
Показати IP
10 Січня 2014 19:08
Доречі я теж не можу найти декларацію БП за 12- 13 рік... ??? Дивно за 11 є за 12-113 нема :( як думаєте Чому???
Бла-бла до а123
Показати IP
10 Січня 2014 19:24
Шановний, Ви самі собі суперечите) То казали, що декларація за 2012 рік, а тепер кажете, що не можете знайти її.
а123 до Бла-бла
Показати IP
10 Січня 2014 19:26
Перепрошую за сумбур декларація за 11 опублікована в 12 за 12 і 13 ДЕКЛАРАЦІЇ НАЧЕ ВИПАРУВАЛИСЬ... :( ДИвно.... Керівництво держави декларує принцип "всегромадянського" декларування а перший чиновник області не показує приклад... :( сумно...
111 до a123
Показати IP
11 Січня 2014 16:56
на тій само маштні нові номера
lutchanka
Показати IP
10 Січня 2014 19:12
не люблю Климчука, але, якби до мене прийшли подібні "колядники", вигнала б їх поганою мітлою(щоб не блюзнірствували в таке свято). Колядники ніколи не цікавляться статком господаря - вони славлять Христа і бажають всіх благ господарю дому. Колядників ніхто не зобовязаний запрошувати до хати(ну хіба що прийдуть голодні жебраки, то святе діло їх нагодувати!). А який бовдур втулив колядникам у руки прапори?! Це вже треба бути ну зовсім дурним. щоб не знати, що колядують із зіркою("звіздою" як кажуть на Волині). Тому, крім огиди, ця акція нічого не викликає
Сергій до lutchanka
Показати IP
10 Січня 2014 19:37
ви завжди ходите колядувати з вертепом?????????а поясніть тоді коли зібрались люди то пришла міліція і сказала що треба реєструвати подію в міліції та в райдержадміністрації це нормально? Пан Клімчук знав що люди їдуть та робив все щоб залякати колядників. Ще те що він сам сказав ,що до нього потрібно записуватись щоб прийти поколядувати це взагалі дурниці. Всі хто заперечує і пише всякі дурниці самі не можуиь прийти з вертепом. Покажіть приклад другим що ви можете прийти з вертепом і тд. Хлопці приїхали проявили ініціативу а ви тут нічого не робили і тільки лялялялякаєте. Не потрібно так. Коли забирали хату в людини біля міста я мовчав, коли забирали квартиру у мого сусіда я мовчав Коли прийшли забирати до мене я почав кричати але не було кому захистити мене тому що загарбники винищили наше містечко. Не живіть по такому принципу. Дякую всім за увагу!
lutchanka до Сергій
Показати IP
10 Січня 2014 20:15
Ще раз зауважу. що до симпатиків Климчука я не маю ніякого відноршення, але колядники з прапорами не ходять!!! Якщо з прапорами, то це не колядники. а "Шарикови"(як влучно тут хтось зауважив) і не з добром вони йшли, а для піару, тому це не ініціатива, а блюзнірство. А чим так страшно залякав цих клоунів Климчук? дореч, яке відношення до колядок має та цидулка, яку зачитали перед брамою Климчука? Це не колядники. а мітингарі. а мітинги треба реєструвати заздалегідь, тому не плутайте грішне з праведним. А щодо колядування. то дійсно до родичів. друзів, знайомих ми ходили з зіркою(вертеп і зірка - не одне і те саме). але ніколи не ходили з прапорами. Не треба Вам перефразовувати німецького пастора Мартіна Німюллера на свій лад - це пахне плагіатом і дуже неприємно- виникають сумніви у вашій щирості. Успіхів...
Сергій до lutchanka
Показати IP
11 Січня 2014 09:01
працівники міліції пирийшли до людей перед тим як з'явився прапор.Може люди трошки і перегнули палицю, але Кбп розікрав пів Волині. Хтось мусить за вас прийти та запитати за скоєне.
Читач до Сергій
Показати IP
11 Січня 2014 15:53
Якщо хтось щось розікрав, то будь-ласка факти в студію. А нема фактів - то це чистої води наклеп та приниження гідності людини, і за таке треба відповідати!
Бла-бла до Сергій
Показати IP
11 Січня 2014 21:02
Шановний Сергію! Наводьте підтвердження Ваших слів. Зараз це пусте обмовляння людини.
І люди не може, і не трошки перегнули палицю - це верх наглості і безкультур*я припертися до людини додому в таке велике свято і мало того - зараз тут в коментарях писати, що Климчук ще й не правильно поступив, що не пустив їх додому або на подвір*я.
Так, зібрати міліцію з його боку було, по меншій мірі, дуже дивно, оскільки, за словами організатора мітингу, все було мирно, просто люди прийшли поколядувати і поговорити, але його також можна зрозуміти: в кабінет голови ОДА вже вривалися і знаю з перевіриних джере, що тоді так звані "мітингувальники" поламали стільці, столи і комп*ютери, а пан Гузь взагалі вів себе як дикун. Тому людина просто вирішила, напевно, перестрахуватися, бо ж так само могли увірватися і додому. Мало що кому на голову взбреде (я просто переконана, що після цього коментаря мене назвуть адвокатом, захисником, наближеною до Климчука, але я такою не є і взагалі не маю ніякого відношення до ОДА, і вважаю, що не можна просто так через особисту неприязнь звинуватити людину).
а123
Показати IP
10 Січня 2014 19:24
100%
Олександр Дзядук
Показати IP
10 Січня 2014 19:36
Борис Петрович,ти хронічний п'янюга це знає вся Волинь твої недільні запої наш край до європейських цінностей не переведуть. Напиши заяву та піди у відставку тебе Волинь зрозуміє!!!!!!!
Пане до Олександр Дзядук
Показати IP
10 Січня 2014 19:50
Хронічний п'янюга це можливо той хто стає біля воріт недобудованого будинку і горлопанить прикриваючись Святом, та ще й ЗМІ запрошує. Я б на місці того сусіда, який вийшов, сказала б їхати не на Теремнівську 48 (ж чи е) а на Теремнівську, 98.
Ліда до Пане
Показати IP
11 Січня 2014 09:28
А звідки ЗМІ взялись?:) Той olsad(Сашко), який це все організовував, казав що самі підуть... а вийшло, що журналістів було більше ніж "колядників"!:) Піар - він і в Африці піар! Хай той Сашко іде до Гузя за премією, вже всі знають звідки ноги ростуть тої "акції" olsad(Сашко) спалився!:)))
Бла - бла до Ліда
Показати IP
11 Січня 2014 12:03
Та зрозуміло, що це від Гузя. То ж в нього прямо нав*язлива ідея скинути Климчука
Чуваку, який строїть
Показати IP
10 Січня 2014 19:53
Ви вкурсі, що Ви губернатор з вчорашнього дня?
Чуваку
Показати IP
10 Січня 2014 19:55
Який строїться в кінці тупика Теремнівської . Ви вкурсі, що з вчорашнього дня Ви губернатор?
apis
Показати IP
10 Січня 2014 20:19
Ну нищие побираются,помочь богоугодное дело...
Сергій
Показати IP
11 Січня 2014 09:03
чому наша влада з останніх сил тримається за крісла. В Европі після такого порядні люди пішли б з посад.
Віра до Сергій
Показати IP
11 Січня 2014 10:26
А хто тримається? Людей призначили от і працюють!!!
"пішли б з посад" - а ви б сілі на їх місце!:) Бачили вже таких у 2004-му!!!:)
Бла-бла до Сергій
Показати IP
11 Січня 2014 12:04
Сергію, а ви жили в Європі? Це вже не перший ваш коментар на рахунок того, що А ось в Європі....
Бла-бла до Сергій
Показати IP
11 Січня 2014 12:06
Давайте почнемо з того, що,:
1) в Європі початково не така політична система в країні.
2) що Вам дасть те, що Климчук напише заяву і піде з посади?
3) якого б керівника ОДА Ви б хотіли побачити на місці Бориса Петровича?
4) ПІСЛЯ ЧОГО ТАКОГО Климчук повинен піти з посади?
Тарас до Бла-бла
Показати IP
11 Січня 2014 13:32
Ти спочатку "розумнику" вивчи державний устрій, закони, Конституцію почитай... а потім "призначай" когось!!!
"якого б керівника ОДА Ви б хотіли побачити..." - побачиш ЛЮБОГО, якого Президент призначить і не важливе призвище Президента! А побачити ти зможеш тільки мера або депутата, за якого більшістю проголосують на виборах! Ото так тобі зрозуміло? Ато розвів демагогію, сам ні в чому не розбираючись!!!
Бла-бла до Тарас
Показати IP
11 Січня 2014 14:11
Перш за все, питання ці всі адресовані не Вам. По друге, не можете дати жодної аргументованої відповіді - краще не пишіть. На рахунок того, що президент призначить - повністю згідна, тільки ж не я розкидаюся фразами на рахунок того, що Климчуку потрібно написати заяву і піти з посади. Люди, пишучи це, навіть не аргументують чому саме. І вони, видно, не розуміють, що це не виборна посада, а така, що призначається, і на його місце може прийти ще гірший керівник. І третє, до Вас, здається, я не звертаЛАСЯ (щоб дойшло, що я - дівчина). Звертання до зовсім незнайомої людини на ТИ свідчить про ваш рівень виховання та ваш рівень культури. Видно, якщо природою не закладено, то нічого не допоможе. Якщо людина є хамлом від природи, то нічого не зміниться, як не старайся.
а123
Показати IP
11 Січня 2014 12:07
Тож давайте підібємо проміжні підсумки:-)
1. Клімчук однозначно не Ахметов :-) коли до ахметова прийшли такі я скажу незовсім адекватні колядувальники з прапорами він принаймні був без роти міліції:-) ...
2. Виявилось, що БП має нове авто як ми дійшли толку Орендоване :-) незрозуміло ким орендоване чи ОДА чи ним але факт є фактом...
Якщо авто орендоване ним то це можлива схема ухиляння від показу статків (хтось ставити на дядь тьоть а хтось просто бере в ,оренду, :-)
Якщо авто орендоване Ода то питання чи доцільно це робити в такий скрутний час ще й з цілим автопарком преміальних авто що вже є на балансі ода... судячи з того що на сусідніх сайтах писали що це авто постійно стоїть під ОДА думаю платить всеж ОДА... тобто наші з вами податки тю-тю під дупу...
3. Добре бути головою ОДА в неробочий час на службовому авто з водієм, що отримує зарплату з наших податків можна кататись туди сюди :-)
4. Наші лідери, державні мужу хочуть знати про нас все!!! Хочуть щоб ми і доходи декларвали і видатки і як каже винуватець цього допису касовий апарат до кожної бабки на базарі причепили а самі наче страуси про свої доходи а ні чичирк в мережі нема навіть сліда від декларації клімчука та його замів за 12 рік.... так людям приклад не подають...:-) дай додумувати люди починають:-)
5. У нас ще до демократії як до неба рачки :((( ддддуже багато чиновників які бояться просто бояться втратити роботу якщо бп змінять на іванова чи сидорова от і сидять вечорами днями і пишуть пишуть пишуть....
Оля до а123
Показати IP
11 Січня 2014 13:35
У сортирі в себе підсумки підведеш "демократ" ти наш!:)
a123 до Оля
Показати IP
11 Січня 2014 13:51
Коли нема аргументів залишаються лайливі слова:-)
АНТИСПАМ до а123
Показати IP
11 Січня 2014 14:19
А чи не соромно тобі самому собі лайки набивати?) сиджу і слідкую: 3 хвилин - 30 лайків) та людей стільки за 5 хвилин не читає цей сайт)
а123 до АНТИСПАМ
Показати IP
11 Січня 2014 14:27
Хі :-):-):-) наче і свята минули а ....:-)
пария психов
Показати IP
11 Січня 2014 17:30
Грядут перемены....
Юрій
Показати IP
11 Січня 2014 17:42
Второй месяц в Украине бьют людей. Проламывают головы, жгут машины, режут ножами, заливают глаза зеленкой, вешают у дверей домашних животных.
И, что характерно, вся эта агрессия идет вовсе не со стороны протестующих.
Весь этот беспредел творит власть руками силовиков и наемных гопников. После чего, довольно осмотрев последствия побоищ, награждает насильников и наказывает пострадавших.
А потом призывает соблюдать законы.
Вы поняли, да? Сначала власть нарушает все писанные и неписанные нормы, а потом призывает народ соблюдать их.
Долго это продолжаться не может, уже до самых инертных начинает доходить, что по сути в стране никаких законов нет. Если власть их не соблюдает, то с какого хрена их должен соблюдать народ?
Я понимаю, что адептам русского мира хотелось бы, чтобы власть пи*дила граждан в кровь, а граждане в ответ кланялись бы и благодарили. Но в Украине так не будет.
Уже происходит то, о чем я предупреждал, люди все больше поддерживают такие мысли:
"Если ты болеешь – врачи тебя не лечат. Если тебя грабят – менты тебя не защищают. Учителей и преподавателей ты не найдешь в школах и университетах. В судах нет юристов. В налоговой в принципе нет людей. Если ты горишь в здании – пожарные тебя не спасают. На*уя это государство? На*уя платить налоги? Да пошли они все на*уй."
Мы на грани хаоса? Да. В этом виноват Майдан? Нет.
Майдан пытается этот хаос остановить. Потому что, чем дальше заходит власть, тем сильнее может быть взрыв. И поэтому власть нужно как можно раньше остановить и перезагрузить демократическим путем – с помощью досрочных выборов.
***
На фоне всего этого дико колбасит, когда слышишь обвинения в "закликах до повалення конституційного ладу". Например такая хрень написана в приговоре "васильковским террористам".
Если бы Украина была конституционной монархией с монархом в лице (прости, господи) Виктора Януковича, тогда да – призыв к его отстранению от власти можно было бы рассматривать как нападки на конституционный строй.
Но все наоборот – это Виктор Янукович на протяжении многих лет уничтожает то, что гарантировано украинской Конституцией. Причем не абстрактными призывами, а конкретными действиями. Вплоть до изменения этой самой Конституции с помощью решения карманного суда, в обход всех конституционных норм.
Поэтому отстранение Виктора Януковича от власти – это не "повалення конституційного ладу", а его восстановление.
И чем скорее это произойдет, тем будет лучше для всех. Потому что страна должна руководствоваться правилами, а не жаждой власти и бабла недопровозглашенного самодержца.
«Луцькводоканалу» благодійники передали два нові генератори
Сьогодні 09:33
Сьогодні 09:33
Українські захисники відбили майже 90 атак росіян, за добу на фронті – понад 170 боєзіткнень
Сьогодні 09:17
Сьогодні 09:17
У Луцьку на Різдво затримали п'яного 19-річного водія
Сьогодні 09:00
Сьогодні 09:00
Путін відкинув ідею мирного плану команди Трампа, – ISW
Сьогодні 08:43
Сьогодні 08:43
У Волинському ТЦК пояснили, як правильно змінити місце проживання або роботи і не потрапити в розшук
Сьогодні 08:10
Сьогодні 08:10
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.