Клімчук прокоментував заяву про відставку
Очільник ОДА Борис Клімчук прокоментував власну заяву про відставку. З його слів, він це зробив для збереження миру і спокою в Україні і для того, щоб, не дай Бог, не пролилася кров. Своєю чергою, він попросив лідерів луцького Євромайдану написати заяви про те, що вони не будуть закликати громадян до насилля.
«Забудьте про «наших і німців», про «стінка на стінку» та пам’ятайте, що всі ми – українці», - зазначив він.
Також Борис Клімчук наголосив, що документ зареєстрований та направлений до столиці в Адміністрацію Президента.
Мітингувальники, які стояли під стінами кабінету, зустріли рішення губернатора вигуками «Молодець!». Окрім того, вони вимагали відставки Першого заступника голови обласної ОДА Олександра Башкаленка, який у випадку звільнення Бориса Клімчука виконуватиме його обов’язки.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
«Забудьте про «наших і німців», про «стінка на стінку» та пам’ятайте, що всі ми – українці», - зазначив він.
Також Борис Клімчук наголосив, що документ зареєстрований та направлений до столиці в Адміністрацію Президента.
Мітингувальники, які стояли під стінами кабінету, зустріли рішення губернатора вигуками «Молодець!». Окрім того, вони вимагали відставки Першого заступника голови обласної ОДА Олександра Башкаленка, який у випадку звільнення Бориса Клімчука виконуватиме його обов’язки.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 187
молодець
Показати IP
24 Січня 2014 14:25
Борисе, Ви поступили мудро, оскільки в любому випадку Вас народ може підтримати тепер і в друге
Луцьк до молодець
Показати IP
24 Січня 2014 14:29
Ви розумієте,що говорите?? Да Клімчук за своєї волі НІКОЛИ би не написав заяви на звільнення !!! Йому люди, вибачте за слова, прижли одне місце - то де він мусив діватися?? не стрілятися же, він не дурак. Ще хочу сказати про наших людей. Чесне слово, люди, ВИ вирвали в нього це звільнення, він мусив сам піти давно, а тепер скандуєте йому молодець! Де ваша гідність?!
Олександр до Луцьк
Показати IP
26 Січня 2014 21:27
Просто достойно пішов... Це також важливо... Ось би ще яник так поступив :-)
за Україну до молодець
Показати IP
24 Січня 2014 17:06
Ще не відомо який голова прийде до влади!!!!!!????? І чи зробить він більше для Волині, як Клімчук!!!???
Ідіот до за Україну
Показати IP
26 Січня 2014 06:25
Клімчук зробив з Волині маленьку Швейцарію. Люди за Клімчуком як в Бога за пазухою. Шведи, німці, італійці (які в 91р. по рівню промислового розвитку були на рівні України), французи і поляки далеко відстали від нас і просяться на заробітки на Волинь.
Віт до за Україну
Показати IP
26 Січня 2014 06:38
" І чи зробить він більше для Волині, як Клімчук!!!???" навряд чи хто так зуміє стільки шкоди принести. Та й немає вже що дерибанити. Хоча полішукам і так непогано, на самогон вистачає накуй ім краще. Якщо вони не розуміють що ДОПЕКЛИ! ІІ не для того проливається кров справжніх патріотів, щоб одних свиней біля корита замінити іншими! Є надія повністю замінити наскрізь прогнившу систему. Надія велика. Правда і болото, яке засмоктує величезне! Всі оці "моя хата скраю", "нічого міняти не потрібно", " а раптом ще гірший госпідар прийде" подумаєш 176 місце в світі по рівню життя, є ще цілих 20 країн які живуть гірше!
Тарас до молодець
Показати IP
26 Січня 2014 07:38
А на мою думку адміністрації взагалі мають бути ліквідовані. Бо це є посередницька структура між центральною владою та регіональними громадами. Між державним бюджетом та витратами на потреби територіальних громад. Це структура, яка нічого не виробляє, тільки аналізує і направляє до верховного органу пропозиції де можна більше вкрасти. Тому і Климчук замкнув вирішення усіх бюджетних асигнувань області на собі. Чиб бути посередником. Він педагог і свій досвід управління людьми вміло використовує для себе. Зараз він буде праведником з чистими руками. А чи це так?
Тарас до молодець
Показати IP
26 Січня 2014 08:39
І тут дурить громаду. У разі чого скаже мене заставили. Заяву потрібно везти і подати власноручно.
Анонім до молодець
Показати IP
26 Січня 2014 19:49
Десь сьогодні в санітарів вихідний! "Вас народ може підтримати тепер і в друге"..????? Представник правлячої кліки , яка довела країну до банкрутства, правоохоронна система працює не гірше рекету 90-х, замовні кримінальні справи, закритий за бобло явний кримінал, в міліції звання навіть молодшої офіцерської ланки тільки за гроші. В лікарнях без грошей не лікують. Навіть бинти, вату, потрібно купувати. У вуз без хабаря на державну форму зась, будь ти хоч Ломоносовим. Обіцяних перед виборами 5 млн. робочих мість - смокчіть лапу! Заробітні плати найменші на європейському континенті, за те квартири в Луцьку дорожчі як в Берліні. Теж саме про автомобілі, побутову техніку, продукти. Корумповані чиновники, які на голому місті роблять проблеми, а потім за мзду самі їх і вирішують. А якісь збоченці мазохісти кричать - браво, є біс! Давайте нас ще дустом посипайте та й спини наші засумували за нагайками. І дітям нашим ярмо на шию від народження у вигляді стомільярдного зовнішнього боргу. Гидко читати облиті єлеєм коментарі "придворних" лизоблюдів. Це про них:Свободы сеятель пустынный,
Я вышел рано, до звезды;
Рукою чистой и безвинной
В порабощенные бразды
Бросал живительное семя -
Но потерял я только время,
Благие мысли и труды...
Паситесь, мирные народы!
Вас не разбудит чести клич.
К чему стадам дары свободы?
Их должно резать или стричь.
Наследство их из рода в роды
Ярмо с гремушками да бич.
Александр Пушкин
44444 до Анонім
Показати IP
28 Січня 2014 21:53
анонім!!!! аплодую!!!!!!!!!!!!! я вражаюсь,як люди за мізер забувають усе!!!! вони згідні жити ,так,якби не гірше!!!!!!!!!!!!! аплодую!!!!!!!!!!!! твої рядки тут посадили на дупу багатьох дуполизників!!!!!
дідо
Показати IP
24 Січня 2014 14:26
Клімчуку вірити- себе не поважати.
Борис
Показати IP
24 Січня 2014 14:37
Вітаю Башкаленка з новою посадою!!!
Віт до Борис
Показати IP
26 Січня 2014 06:40
Завфермою, чи знову очкуриками буде торгувати?
Позиція
Показати IP
24 Січня 2014 14:39
Ну і що. Бидло на майдані так бидлом і останнеться
крейзі до Позиція
Показати IP
24 Січня 2014 16:57
Я б поставив тебе у позицію- за бидло, щоб потім все життя відвідувував проктолога, лайна шматок
Купер до Позиція
Показати IP
24 Січня 2014 19:26
Не ну ти вже ахинею пишеш, сиди жри печеньки і не відкривай свій см***чий писок!
Лучанин
Показати IP
24 Січня 2014 14:40
Рано радієте! Все пізнається у порівнянні! Дивіться, щоб майдануту владу ви ж самі на шмаття не порвали!!
Майдан до Лучанин
Показати IP
26 Січня 2014 20:06
Зробимо все , щоб одних свиней біля корита не поміняти на інших! Не хвилюйтесь чиновникам які були при владі і хоч трохи "замазані" там не місце! А якщо нові підуть по слідам клімчуків, кривицьких, карпюків , не засвоять уроків ну що ж будемо рвати на шмаття ! Нічого страшного. Порвемо з десяток, інші будуть розуміти що у них є вибір працювати чесно, за високу зарплату і з гідністю піти на заслужений відпочинок. Або ж красти, пиляти бюджетні кошти, брати відкати з різного роду тендерів та держ. програм і бути викинутими повсталим народом на смітник з послідуючою передислокацією на нари!
Українець
Показати IP
24 Січня 2014 14:49
Ну ок! Написав заяву. Ок - звільнився! І що тепер ?
З ПР не вийшов... Як очільник - нормально справлявся. Пріоритет треба було робити на вихід з Партії і підтримку Опозиції.
вввв до Українець
Показати IP
24 Січня 2014 15:18
тепер цього галімого гузя на голову будуть балатувати нада було оставити Войтовича і Клімчука
ну-ну
Показати IP
24 Січня 2014 14:49
трохи народ заспокоється, презедент прийме відставку Кліма, поставить Башкала, о тоді почнеться.....
Іра до ну-ну
Показати IP
24 Січня 2014 15:26
100%, тоді й підуть до Клімчука додому просити повернутись в ОДА
Віт до Іра
Показати IP
26 Січня 2014 06:18
Баба а посему дура! За двадцять років при владі от таких Клімчуків, і Україні розікрадено все! Державна власність плавно перетворилась в їхні маєтки та рахунки в закордонних банках. Україна скотилась на 176 місце в світі по рівню і якості життя. Країну поїдає корупція, держава стоїть на краю могили а воно ...будемо просити . Кагановіча попроси
Психлікарня до Іра
Показати IP
26 Січня 2014 06:20
Аплодуємо стоячи, падаємо ниць, любимо, віримо, веди нас до світлого майбутнього, про наймудріший з наймудріших, на тебе вся надія! Справедливість восторжествує, повернемо Клімчука людям!
анр
Показати IP
24 Січня 2014 14:51
А хто сказав, що заяву йому підпише Президент??
дідо до анр
Показати IP
24 Січня 2014 14:54
Цей президент вже нічого не підпише.
кеп
Показати IP
24 Січня 2014 14:54
Поміняють шило на мило....
volynlutsk123
Показати IP
24 Січня 2014 14:55
volynlutsk123
Ніякої перемоги так звана "опозиція" на Волині не отримала, написання під тиском заяв не означає звільнення з посади. Президент не прийме відставку Климчука, а депутати обласної ради більшістю голосів не проголосують про відставку Войтовича. То чого добилась опозиція сьогодні, обдуривши лучан, вивівши їх на мороз. Хіба собі на майбутнє посади біля державного корита, а пересічним громадянам нічого.
дідо до volynlutsk123
Показати IP
24 Січня 2014 15:03
Твій президент вже наготував вертоліт до Білорусі.
Луцьк до volynlutsk123
Показати IP
24 Січня 2014 15:13
Ти тільки зараз це зрозумів?
Читач
Показати IP
24 Січня 2014 15:22
Я не розумію, поясніть мені, чим відставка Клімчука допоможе?
Віт до Читач
Показати IP
26 Січня 2014 06:18
Нічим! Тобі тільки психіатр зарадить!
Елен
Показати IP
24 Січня 2014 15:24
Та взагалі опозиція робить не те!!!! Таке враження що і там слабовато з стратегією. Ну написав про звільнення що далі робити, ну створять раду і що? Треба було скликати депутатів області,щоб писали про недовіру владі і засудження цієї влади після прийняття таких законів і стану в країні. Хто не проголосував з депутатів за ці рішення по іменно людям проголосити прізвища, щоб збирали підписи для зняття цих депутатів. і зробили б так в клжній облатсі тоді був би результат, а так .....
Такі закони до Елен
Показати IP
24 Січня 2014 15:48
Як такі закони заважають мені жити. Повний перелік.
1. Раніше я дуже полюбляв, як чесний громадянин, ходити по хліб до магазину в пов"язці. Зараз не можна. Яка мені зараз біда. І ще проблема, що такі самі закони є в Європі і Америці
luchanin до Такі закони
Показати IP
24 Січня 2014 16:49
А давно тебе з психлікарні випустили ?
Щодо законів до luchanin
Показати IP
24 Січня 2014 17:14
Суть повідомлення в тому, що чесним людям ці закони ніякої ролі не відіграють. І такі закони по всьому світу. Ще навіть більш жорсткі
так собі до Такі закони
Показати IP
24 Січня 2014 16:59
Там не зі стратегією, там з розумом туговато
Закони до Елен
Показати IP
24 Січня 2014 15:49
2. У нас в сім"ї рівно 5 автомобілів. Біда. Диктатура. Тепер ми не можемо їхати один за одним. Біда. Ух
Закони до Елен
Показати IP
24 Січня 2014 15:52
3.Раніше, я, як чесний громадянин, дуже полюбляв плітки пускати(правдивість перевіряти не було коли). Зараз за це треба відповідати. Біда. Тепер за чесність своїх слів треба відповідати.
А ще біда полягає в тому, що в Європі і Америці є такі самі закони. Ой біда, мені чесному.
Елен до Закони
Показати IP
25 Січня 2014 11:44
На даний момент ці закони не можуть діяти в нашій судовій системі правомірно, це буде вибірковим судом, і не дай Бог, Вам особисто потрапити під них зі сторони простого громадянина не угодного цій владі. Починати треба спочатку зі змін судового законодавства та самої влади, яка буде жити по них. Тоді простий народ буде впевнений, що до нього до дому не прийдуть і вибірково засудять когось з рідних ні за що. А дійсно винного відпустять, тому що у нього є звязки чи гроші.
Читач до Елен
Показати IP
24 Січня 2014 16:58
Підтримую Вас.
Віт до Елен
Показати IP
26 Січня 2014 06:46
Тобі Елен на кухні звичайно видніше. Та й volynlutsk123 такої ж думки. Хр*ново вони там за нас на майданах стоять, треба було б ..... , а я б зробила б... . Так маму твою, досить в носі колупатись іди роби разом з нами.
віта
Показати IP
24 Січня 2014 15:33
а на його місце з опозиції не такі ж самі при йдуть????????????????побачите що опозиція кращою не буде. вони теж не для людей для себе
Читач до віта
Показати IP
24 Січня 2014 17:01
Точно. Гузь так поюбляє революції, і кожен раз надіється, що десь таки пристроїться в будиночку ОДА.
віта2 до віта
Показати IP
24 Січня 2014 19:41
100% згідна. невже неодмінно потрібно по пару раз наступати на одні і ті ж граблі, щоб це зрозуміти?
123
Показати IP
24 Січня 2014 15:39
З такою ПеРданутою владою- все можливо. Але-це моральна,маленька перемога. Все сьогодні вирішується в Києві! Просніться,подивіться,що відбувається в країні! Повстали Суми,Чернігів, весь Захід України! Очевидно,що влада ДІСТАЛА весь народ!
258
Показати IP
24 Січня 2014 15:50
Женіть цього Гузя і Козюру побачите люди будете собі ще локті кусати, що пішли за цими виродками, вони ж не за нас думають, а вже собі місця придивляються в ОДА.
Александр до 258
Показати IP
24 Січня 2014 15:54
Ну так за ними ж целая плеяда молодых талантливых руководителей: Поха, Бондарук, Осипов...
lutchanka до Александр
Показати IP
24 Січня 2014 16:00
та де Ви побачили там хоч одного "талантливого руководителя"?! Александр, Ви , мабуть, тільки прокинулись...
Александр до lutchanka
Показати IP
24 Січня 2014 16:04
Я понимаю, время тяжелое...не все так плохо, лучанка, может быть и хуже, если ирония станет правдой.
lutchanka до 258
Показати IP
24 Січня 2014 15:59
тільки що по ВТ показали як Гузь та іже з ним прийшли до Клімчука - гидко все це!!!Таке враження. що у Гузя не все в порядку з нервами - кричить, "тикає", хамить... І підгузки йому вторять... Це не політики, а ср***нь!!! Підтримую Майдан, але з такими як Гузь йти по одній дорозі не хочу - це дорога в нікуди. це дорога в розруху(прямо діє як матрос Залізняк, в більшовицькому дусі). Люди, думайте що робите - мета не завжди виправдовує засоби...
Толя
Показати IP
24 Січня 2014 16:00
Тепер задача № 1: не допустити призначення Бондаря на голову ВОДА. А то це все старання буде марне. І знову будуть куми, свати, коханки при владі.
ЗАГРЕВУ на голову ВОДА!
voliynianka до Толя
Показати IP
24 Січня 2014 16:03
"ЗАГРЕВУ на голову ВОДА" - як кажуть росіяни "Хрен редьки не слаще"!
Всім коханкам БВН до Толя
Показати IP
24 Січня 2014 16:03
Влада належить НАРОДУ! А не Бондарям, Гузям,Грицюкам. Не допустити їх до влади - надати шанс молодим людям, які проявили себе в певних сферах життя: соціальній, економіці, праві.
Анонім до Толя
Показати IP
24 Січня 2014 16:06
ніби це від тебе залежить
Лучанка до Толя
Показати IP
24 Січня 2014 17:11
Все пізнається в порівнянні.Климчук - волинянин, , працював для людей, старався "вибивав" кошти , бо душею вболівав за рідну Волинь! І ви думаєте, що настуний буде кращий? Не цінуєте те, що маєте!!!
Віт до Лучанка
Показати IP
26 Січня 2014 16:43
працював для людей, старався "вибивав" кошти для власного карману , бо душею вболівав за рідну Волинь! А чим багатші мешканці Волині , тим краще для всіх. До волинян черга поки не дійшла.... Царь Борис почав із себе. Враження таке що лучанка так старається вил*зати д"" чиновнику. *** Україна, доведена до ручки от такими климчуками, карпюками, стоїть на межі громадянської війни. А косоголові лучанки розказують , що за климчуками живемо зає*цово! Пора вже санітарів бабі викликати.
Толя волинянці - кох
Показати IP
24 Січня 2014 16:04
Заворушилися змії
258
Показати IP
24 Січня 2014 16:05
Перш ніж все це робити потрібно було знайти альтернативу Клімчуку, а то Клімчук Войтович Лобач заяви написали а хто залишився безхребетний Вітер, який в цьому житі ніколи нічого сам не добився, чи Башкаленко - те ж саме що Клімчук.
Ельвіра до 258
Показати IP
24 Січня 2014 16:23
А альтернативу вже з Києва призначать, от тоді "заживете"...!!!
Толя
Показати IP
24 Січня 2014 16:08
Нехай обовязки поки виконує зам Клімчука - той, що по соціалці іде. Адекватна людина
Волинян
Показати IP
24 Січня 2014 16:14
Ага Загрева голова ОДА а Вітер його заступник це мрія ВІтера, його ж Загрева на місце заступника поставив. І що саме цікаво хто був Вітер - врач алканафт.
Толя до Волинян
Показати IP
24 Січня 2014 16:19
Краще алканавт, як злодій
Оля до Толя
Показати IP
24 Січня 2014 16:22
Проп'є всю Волинь! Хоч інколи мізки включайте!!!
Толя до Оля
Показати IP
24 Січня 2014 16:31
Ти Бондарям і Гузям крикливим включи мозги
Вікторія
Показати IP
24 Січня 2014 16:14
А "лідери" побігли по офісам звітувати у Київ, що в них все о'кейно, що всі ТБ їх покажуть і побігли банкомати перевіряти на наповнення рахунків, а ви йдіть по домівках...!:)
357
Показати IP
24 Січня 2014 16:16
А такі є? Чиїх батьків діти? Може підкажете? Бо скрізь сини і доньки, але не України. Запитайте у Гузя, де він хоч день працював і ким? Робітник! Оратор! Провокатор...А Козюра! От, пристосуванці і чоловіки своїх дружин.
А за Клімчуком ще пожаліємо не раз.
Толя до 357
Показати IP
24 Січня 2014 16:21
Так він же чесний! Він на з/п жінки живе, яка ще й на таксі по магазам розїжає
Віт до 357
Показати IP
26 Січня 2014 16:55
Козлюр і гузів ніхто ще не призначає! Та й Козлюра з Буратіном прокозлився. Тому шансів немає ніяких. Майдан не пропустить пристосуванців. А лакеїв злочинного режиму климчуків, карпюків і їм подібних давно пора під суд . І тільки повні ідіоти та члени їх сімей виспівують нам оди які вони топ менеджери. Красти вміють дуже добре а ще краще потім пояснити дурному поліщуку що це все заради блага волинян. "Не користи ради" як казав відомий піп розстрига.
оксана
Показати IP
24 Січня 2014 16:36
яка заміна? умови майдану ліквідация всіх ОДА в принципі! Це нікому не потрібни махіни, створені, щоб обслуговувати та звітувати президенту, яки жруть силу шаленну грошей!
Катерина до оксана
Показати IP
24 Січня 2014 17:59
Погоджуюсь! Всі адміністративні структури які створені для звітності та збору інформації та для підтвердження своєї відданості президенту необхідно ліквідувати. і всім професійним працівникам цих структур не потрібно панікувати! В кінці кінців всі вони мають якусь базову освіту і вміння віддано служити начальству. А вивільнені чималі кошти поповнять бюджет України та нашої області! І чому про нас волинян кажуть що ми пасивні та в деякій мірі "тормози"? Не бійтесь волиняни можна прожити і без Держадміністрацій!!
Вася
Показати IP
24 Січня 2014 16:37
Так замість нього прийде кращий ...?! Не смішіть .... !!!
Алла
Показати IP
24 Січня 2014 16:45
Борисе Петровичу на кого Ви залишили волиньську владу? Бондарі уже були. Ми їх не хочемо, це недостойні владці для Волині
БОГДАН
Показати IP
24 Січня 2014 16:54
Підходив сьогодні в обідню годину до ОДА.Остервенілий натовп молоді, під червоно -чорними прапорами, у кількості до 300 чол, блокує боковий та центральний входи в будівлю адміністрації .Приблизно тут така ж кількість співчуваючих та зівак. Натовп несамовито,через певні проміжки часу, горланить= Банду геть!=,=Ре-во-лю-ці-.я!=,тощо..Як виявилось пізніше , Клімчук,підкорившись грубій силі ,тиску та залякуванню , написав заяву про відставку.Чисто по людськи Клімчука можна зрозуміти ,Він,очевидно,в першу чергу, переживає за своїх дітей та внуків,яким доведеться і надалі жити на Волині.Тепер деякі коментарі....Агресивна меншість,не чекаючи наступних чергових або позачергових виборів, брутально ,в антиконституційний спосіб ,нав*язує свою волю більшості волинян...Якщо опозиційна меншість думає,що вона діє на благо України та українського народу,то вона сильно помиляється. Під гаслами захисту демократії,європейських цінностей ,.боротьби з диктатурою,фактично в Україні до влади приходить агресивна,некомпетентна, продажна олігархам та Заходу меншість,по суті, бандитське кодло. ,Нічого доброго для України та волинян вони зробити не зможуть.Опозиція змушена буде проводити ,якщо все ж прийде до влади, непопулярні реформи,які будуть диктуватись МВФ .Провести модернізацію промисловості вона не зможе,відмова від співпраці та кооперації з Росію призведе до дефолту держави.Єдине ,на що вони здатні,так це розв*язати моральний терор та переслідування прихильників та чиновників бувшого губернатора,а також за бюджетні гроші побудувати памятник Бандері у Луцьку .Повторюю,.для волинян радикальні націоналісти-євроінтегратори кращого життя не створять ,можуть лише значно погіршити ситуацію в економіці, добитись хаосу та анархії.Через 5-10 років з ними буде те ж саме,що і з Ющенко та його партією =Наша україна=.
Толя до БОГДАН
Показати IP
24 Січня 2014 16:59
Простіше кажучи їх чекає така же участь. Винесуть вперід ногами!
людина до Толя
Показати IP
24 Січня 2014 18:00
я цілком підтримую Богдана. є в нас люди, які мислять здраво. А за Климчуком ми будемо жаліти
Віт до БОГДАН
Показати IP
26 Січня 2014 12:21
"Агресивна меншість,не чекаючи наступних чергових або позачергових виборів, брутально ,в антиконституційний спосіб ,нав*язує свою волю більшості волинян." Ич било збунтувалось, не хочуть чекати чергового спектаклю під назвою вибори .Так никуя ! У нас і так все за*бцово . Від добра добра не шукають. Падумаеш 136 місце у світі за рівнем життя . Для нас малоросів ( хахлів -недорускіх ) і це задокуя . Нікакеіх свабод нам каклам не треба. Сусід полішук так і сказав !
Анонім
Показати IP
24 Січня 2014 16:57
коментарі пишіть на українській мові.Кацапам не місце на Україні
Александр до Анонім
Показати IP
24 Січня 2014 17:11
Очень важно также решить сейчас "на Украине" или "в Украине" и выгнать грамотных. Лучше всех сразу.
Толя до Александр
Показати IP
24 Січня 2014 17:15
Так отож! підтримую! привикли горлозлами на Україні човпстися
Александр до Анонім
Показати IP
24 Січня 2014 21:50
Коментарі пишуть УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ , а не на українській мові ! Не позорься перед кацапами! Читай книги , сэкономь на "Опере" , купи словарь , а лучше два - орфографический и толковый .
Толя
Показати IP
24 Січня 2014 17:11
Необхідна: ліквідація адміністрацій, передання їх функцій радам + ліквідація органів держвлади і передання їх функцій комітетам Народної Ради (правонаступника - Верховної Ради України).
Подружка Бон
Показати IP
24 Січня 2014 17:12
Нащо Бондарю влада - нехай ляльок по ночах замовляє
вчитель
Показати IP
24 Січня 2014 17:24
Бацмай Світлана Анатоліївна-начальник відділу освіти Ківерцівського району теж хай пише заяву.Ганьба!!!!!!
Я
Показати IP
24 Січня 2014 17:25
Климчук- чесна людина і справедливий керівник. Геть бидло типу бондар, грицюк, козюра тощо. Люди, ви не розумієте що дієте, схаменіться!!!!!!!!!!!!!!!!!
Я
Показати IP
24 Січня 2014 17:25
Климчук- чесна людина і справедливий керівник. Геть бидло типу бондар, грицюк, козюра тощо. Люди, ви не розумієте що дієте, схаменіться!!!!!!!!!!!!!!!!!
оксана до Я
Показати IP
24 Січня 2014 17:49
Ваше захоплення вражае! напевне Я- працівник ОДА . Нічого працевлаштуетесь тамтешніх специялістів-начальників з руками відірвуть!
оксана до Я
Показати IP
24 Січня 2014 17:49
Ваше захоплення вражае! напевне Я- працівник ОДА . Нічого працевлаштуетесь тамтешніх специялістів-начальників з руками відірвуть!
123 до Я
Показати IP
24 Січня 2014 23:58
я з вами згідна-я просто домогосподарка-50років -роботи не має-що ці люди хочуть не розумію-я плакала коли саме було знущання над гуьернатором!!!!!!
Віт до 123
Показати IP
26 Січня 2014 17:06
І я плакаль! Як це так роботи немає??! Тож обіцяли перед виборами Климчуки і їхні госпідари створити 5 млн. робочих мість!
байдужий
Показати IP
24 Січня 2014 17:34
сильний вчинок. Дійсно молодець. Як кажуть попав під роздачу... Зі стороно опозиції - знімати Клімчука повна дурниця. Не маючи ніякої альтернативи...
111
Показати IP
24 Січня 2014 17:41
ой, ну дайте Гузю покерувати областю, хай ті що сьогодні з ним на майдані - прийдуть до нього по зарплату, пенсію, роботу і т.д. може тоді побачать, що вічний революціонер зациклений на бандерштаті та відмиванню грошей - тупе і безголове чмо, ще й не виховане. Воно з Клімчуком гуси пасло чи що, що тикає на старшого за себе. Ото рівень культури майбутнього голови ОДА, який буде представляти Волинь . Як скоро помаранчевих забули.... З Клімчуком хоч рахувалися в столиці, якісь мільйони привозив до бюджету, школи, лікарні ремоетував, а те чудо тільки "ініціювало"....
3323 до 111
Показати IP
24 Січня 2014 17:50
Треба тікати з Волині, бо там жити буде неможливо як такі керовнічкі прийдуть ... невиховані крикуни та хабарники
44444 до 111
Показати IP
28 Січня 2014 21:58
яке відношення має голова ОДА до пенсій???? до зарплат 50\50,ви що геть мозгів немаєте??? а мільйони до чийого бюджету привозив??? а от про те що лікарні і садочки закрити хотіли в селах ,то там його не видно було з його допомогою.
44444 до 111
Показати IP
28 Січня 2014 21:58
яке відношення має голова ОДА до пенсій???? до зарплат 50\50,ви що геть мозгів немаєте??? а мільйони до чийого бюджету привозив??? а от про те що лікарні і садочки закрити хотіли в селах ,то там його не видно було з його допомогою.
кум
Показати IP
24 Січня 2014 17:47
де Француз
Ryyf до кум
Показати IP
24 Січня 2014 17:49
У Франції
Анатолій Чайкін
Показати IP
24 Січня 2014 17:52
Добре, що люди просипаються - так формується громадянське суспільство. Погано, що цим скористаються, як завжди після "революцій", мало порядні люди - бо порядні люди не рвуться до влади. Місцеве самоврядування - це справжнє народовладдя. Слід створювати міліцію для порядку. (Існуюча "міліція" - це поліція на службі держави - а зараз поліцейська держава на нас навалюється!). А далі черга за верховенством права, свободи, прав людини і інших цінностей для людей, а не нікчемних люмпменів без професії, без моралі без совісті - але таким слід дати хліба і притулку, аби не бунтували. Бунт все знесе - найстрашніше: зруйнує людину в людині - і про це слід і думати, і казати ..і на все часу: мить. І все марнота з марнот. І немає нічого нового під місяцем. І буває глупий високо поставлений. І гординя не від любові. Мир всім.
За народ
Показати IP
24 Січня 2014 17:52
Люди схаменіться.Зараз всі герої,а як настане в країні безробітя.Ваші батьки чи родичі не будуть получати не пенсій ні пільг.Не буде за що купити хліба тоді подивимся на вас героїв.Трійці чи владі по барабану,у них є кошти,а у вас що.Робити не хочите,а хочите добре жити -не получиться.Ви ж громите те що й будували дурні.
Катерина до За народ
Показати IP
24 Січня 2014 18:21
Шановний брате чи сестро "За народ" Чи ти з ДПА чи зовсім не володієш ситуацією і не розумієш як формується та здійснюється фінансування виплат пенсій та заробітних плат народу України та Волині. Для цього не потрібна держадміністрація хіба їздити з протягнутою рукою до столиці (з торбою подарунків) і просити грошей на будівництво і т. д. А ЗБОРОМ КОШТІВ ДЛЯ ВИПЛАТ ПЕНСІЇ ТА З/ПЛАТ займаються пенсійний фонд та міністерство податків та зборів. А так як ми дотаційна область то дотації йдуть чи є ДПА чи їх не має. І не сійте паніку серед людей! Візьміть себе в руки!!
народ до За народ
Показати IP
25 Січня 2014 08:43
Ну владі не по барабану! Зараз вони все виплачують, а ось що далі буде...?! От тоді почуєте, якщо схочите, що вам ці "лідери" заспівають!!!
Ірина
Показати IP
24 Січня 2014 18:00
Климчук хороша людина і мудрий керівник.
За народ
Показати IP
24 Січня 2014 18:01
Поясніть мені.В якій країні були такі заворушення і вони зараз добре живуть.Та ні які.Треба домовлятись.А це що робиться у Києві у голові не вкадається.Це треба все знищити.Щоб за кошт людей потім робити.
Я дивлюсь на тих людей з призирством.І ви називаєте себе Українцями.Щоб добре жити для того треба і щось робити.Дякую
оксана до За народ
Показати IP
24 Січня 2014 18:29
та далася вам та бруківка! тут доля краіни вершиться! скільки можна труситися за жебрацькі копійки! Жалюгідно!
За народ до Оксани до оксана
Показати IP
24 Січня 2014 18:42
Поїдь по селам,а там побачиш чи копійка чи ні(для бабці яка і так бідна,то ще буде бідніша).Ти думаєш що ці заворушення приведуть до нормального життя- помиляєшся.Будем в жопі ще20 років.
Оля до оксана
Показати IP
24 Січня 2014 18:49
Ви Оксана Гузь? Дружина гуся?
Волинянин
Показати IP
24 Січня 2014 18:06
Дорогі ВОЛИНЯНИ.Зробили одну добру справу-добилися відставки головного чиновника Волині.Тепер прислухайтеся до свого серця, до порад мудрих. Не потрібні ні нашій області ні по Україні в цілому ці монстри ,що називаються ОДА.Є місто,є село-там має бути наш з вами ГОЛОВА-порядна і чесна людина зі своєю командою.Вони і мають керувати громадами.Їх легше буде контролювати,а в разі потреби і викинути на смітник,тому що ми їх будемо вибирати а не хтось буде призначати зверху.Ні в якому випадку не підтримуйте Бондаря,Гузя і решту крикунів.Один раз ми вже пішли за ними.Не наступайте на одні і тіж ГРАБЛІ.Будьмо поміркованими і до радикальних Свободівців-там теж не все так гладко,Ще не один рік пройде щоб люди зрозуміли що жадоба до великих грошей це велике зло.Думаймо про добро,і робімо добро в імя один одного.Перемоги нам усім.
За народ
Показати IP
24 Січня 2014 18:09
Перед тим,як просити Клімчука у відставку подивились,що він зробив для Волині.Повідкривав садки у селах,школи багато коштів виділяв для реконструкції,одним словом перед тим,як когось просити у відставку зважте на його вчинки.Я за Клімчука.А що робили ті,що зараз рвуться- нічого.І вся правда.
лучанин
Показати IP
24 Січня 2014 18:19
Як можна ставити Климчука в порівняння з бондарами-шибами-гузями-боруцькими? Б.П.-господарник і керівник. Звісно, ідеальних людей не буває. Та назвіть хоч одну позитивну рису вищеназваних "революцьонерів".
за людей
Показати IP
24 Січня 2014 18:24
Патріотизм — це не любов до ідеї, а любов до вітчизни.
---------------------------------------------------------------------------
А ти, моя Україно,
Безталанна вдово.
Т. Шевченко
-------------------------------------------------------------
Нещасна та країна, яка потребує героїв.
----------------------------------------------------------------
Ті держави здатні стати великими, у яких великі малі люди.
О. Довженко
як багато і гарно сказано і відійшло в історію, на жаль нічого не навчил,о все як в анекдоті "Павліки Морозові, проте як хороше співаємо"
Ковельчанин
Показати IP
24 Січня 2014 18:35
Чому кучка луцьких пенсіонерів та студентів бере на себе право діяти від імені всієї Волині? Краще ніж Клімчук в нас губернатора не було і навряд чи буде в найближчі десятиліття
Толя до Ковельчанин
Показати IP
24 Січня 2014 18:54
Тому що їм саме краще лапшу зварити і повісити
КОВЕЛЬ до Ковельчанин
Показати IP
24 Січня 2014 19:35
Я за ТЕБЕ!!!!!!!
Лучанка
Показати IP
24 Січня 2014 18:55
Не дай Бог при владі бачити Гузів, Козюр та їм подібних. Це провокатори та пристосуванці. З ними дорога в нікуди!!!
Олекса
Показати IP
24 Січня 2014 19:40
Відставка Клімчука та інших це було принципове питання! Вони представники чинної злочинної влади!
КОВЕЛЬ до Олекса
Показати IP
24 Січня 2014 20:13
Так він був представником і попередніх влад!!!
Анонім до КОВЕЛЬ
Показати IP
26 Січня 2014 07:00
Такі прилаштуються при будь якій. Гауляйтером і при фашистах був би!
Володимир Латковский
Показати IP
24 Січня 2014 19:43
Боря, тебе Волинська громада поставила на коліна ти з позором закінчив свою корупційну каденцію, дай команду, щоб твої холуї написали заяви та пішли у відставку я маю на увазі в першу чергу голову Любомльщини Саньку Дзядука, який обл ожив Данію всіх підприємців всі будівельні тендери виграє його компанія, воно вже обнагліло щодаже продав єдиний кінотеатр в Любомлі.
Звертаюсь до обласної прокуратури розслідувати корупційні схем Санькі Дзядука.
Лучанин
Показати IP
24 Січня 2014 19:48
Гузь втратив совість і бодай якусь повагу до людей.
Клімчук порядна людина, яка зробила дуже багато доброго для Волині. І все життя працює на благо.
А Гузь ще сцикун!!!! І рот відкриває на поважних людей!
Люди, скажіть, як ви можете слухати людину, в якої три судимості??
Побачите, що це все так не пройде!
ЗрозумітиХТОчогоХОЧЕ
Показати IP
24 Січня 2014 19:57
Розтерзали в Лівії Каддафі, а стало ще гірше. Вбивць поки що не судили. На Волині є такі ж безмозглі кровожерні звірі. Все через жадобу до ГРОШЕЙ і ВЛАДИ. Брехунам опозиціонерам, які прагнуть цього треба ЗАБОРОНИТИ ЗАЙМАТИ КЕРІВНІ ПОСАДИ. Законом ЗАБОРОНИТИ. Козюри, Кирильчуки, Пустовіти, Григоренки і т.д. (дрібненькі морально) та їм подібні, з гидкими бажаннями збагачення через ПОЛІТИКУ - ось СПРАВЖНЄ сучасне ЗЛО ЛЮДСЬКЕ.
Протилежність Гриценко.
....
Показати IP
24 Січня 2014 20:02
Дуже мило дивитись на такі милі обличчя, як у пана Бондаря, який уже був у кріслі голови ОДА, Він накрав за два роки більше, як Клімчук за дві каденції. Окрім того, його "молода і професійна" команда чимало начудила у Луцьку та області, чого тільки варта, кума і подружка, "велика освітянка" ЛІЛЯ. Я вітаю вас освітяни, чекайте на нову начальницю, воюйте далі.
Ляля до ....
Показати IP
24 Січня 2014 21:17
Так є ще одна пані Фірко
Зіна
Показати IP
24 Січня 2014 20:11
Дивлюсь на цього Гузя це хвора людина подивіться як він себе введе, це опозиціонер це хіба та людина за якою можна впевнено піти, куди йому рівнятися з Клімчуком, люди не ведіться відкрийте очі, як що вже говорити то потрібно було змусити Клімчука про вихід з партії регіонів а не з посади голови ода.
Лена до Зіна
Показати IP
25 Січня 2014 11:54
Повністю з Вами погоджуюся! Такий собі "опозиціонер" з неврівноваженою психікою, який тільки й може що кричати, піднімати людей (де половина з його Нацальянсу), а реальних дій як депутата облради, крім організації "Бандерштату" немає. А зараз дуже вигідна позиція і в нього, і в Бондаря - ніби: "Народ, давайте, за нами, а потім за нас проголосуйте, бо ми такі правильні і чесні!", і будуть крутими "керовніками" за рахунок таких, як Нігоян чи тих дітей, які щодня на театральному стоять! Це не герої, вони навіть не гідні глибинного змісту цього звання!!!
Криївкаגדמכ
Показати IP
24 Січня 2014 20:34
Борисе Петровиче!Тримайтеся! Те,що СЬогдні трапилось -ВИ ПОВИННІ З МУЖНІСТЮ ПЕРЕЖИТИ! Ви людина мудра і вольова,поступили сьогодні порядно.Я не працівник держадміністрації.Я не чиновник,але інколи приходилось мати з Вами справу і знаю Вас різного- і доброго і поганого( в залежності від настрою). Але скільки Ви зробили для Волині,- не зробили усі голови облдержадміністрацій разом.Так,сьгодні потрібні зміни і я підтримую СПРАВЖНІХ ПАТРІОТІВ УКРАХНИ,але не таких крикунів,як гузь,,бондар та інші,що тільки і рвуться до влади.Сьогодні потрібна нова Украхна,нові високоінтелегентні і грамотні фахівці,щоб вивести нашу Украхну в Європу, але не безрамотні гузі ікористолюбиві бондарі. Пройде трішли часу і ті, хто сьогодні ставив Вас на коліна будуть САМІ СТАВАТИ НА КОЛІНА ПЕРЕД ВОЛИНСЬКОЮ ГРОМАДОЮ,Тримайтеся,Борисе Петровичу! Я, один із тих ]ג то сьогодні підтримую Вас!
Просто житель Волині до Криївкаגדמכ
Показати IP
24 Січня 2014 21:18
Приєднуюсь! Та дякую за все, що Ви зробили для Волині!
Чесно до Криївкаגדמכ
Показати IP
24 Січня 2014 21:46
Ваші слова підтримую повністю
ннн
Показати IP
24 Січня 2014 21:47
гусь,козюра-це позор волині
Калина
Показати IP
24 Січня 2014 21:55
Ти ба, як щурі заворушились! Дефірамби так і линуть! Одразу видно - пишуть працівники ОДА, які бояться за свої дупомісця! Розуміють - як розженуть ОДА , вони стануть непотрібними тому, що ДАРМОЇДИ!
Толя до Калина
Показати IP
25 Січня 2014 11:27
Дурне ти теля
Александр
Показати IP
24 Січня 2014 22:09
ВП и ВН, а вот проявите теперь свою гражданскую позицию, отличную от майданового "одобрямса": вы прекрасно видите, что подавляющее число комментов на ваших сайтах идет в поддержку Климчука как лучшую кандидатуру губернатора. Почему бы вам не выступить инициаторами поддержки Климчука также, как вы вчера объявили бойкот власти? Почему бы вам не выпустить новую петицию за подписью волынских журналистов? Или вы всех нас считаете тролями?
Калина до Александр
Показати IP
24 Січня 2014 22:41
Та ні! Це у вас повий "одобрямс"! Зарплата копійки - "одобрямс"! Пенсія ще менша "одобрямс"! Тотальна корупція - "одобрямс"! Безробіття, зубожіння, свавілля влади - "одобрямс", "одобрямс", "одобрямс"! І пікнути боїтесь бо боїтесь, що і те заберуть. А там, на майдані, люди під кулями. Люди ризикують своїм життям і кров проливають, до речі і за таких як ти, Александр. І, доречі, це Ви про кого - всех нас считаете тролями? Хто це - ви
ААА
Показати IP
24 Січня 2014 22:28
Ці дефірамби також пишуть головиРДА(недовго вам лишилось).
Хочу запитати в тих щурів, ви берете відповідальність за пролиту кров?
Александр до ААА
Показати IP
24 Січня 2014 22:42
Для "двух" неграмотных не сотрудников ОГА и и не председателей РГА, но берущих на себя ответсвенность за пролитую кровь - "дифирамбы". И будьте в себе также уверены: вы не крысы и не дармоеды! Вы- наша гордость!
Александр
Показати IP
24 Січня 2014 22:30
Борис Петрович поступил мужественно и мудро. И не перед ОПА зицией он становился на колени , а перед Волынянами , перед детьми - чтобы те не наделали непоправимых глупостей . Иногда встать на колени - поступок , требующий большего мужества , чем с колен подняться. И жест этот , вернее , ПОСТУПОК красноречивее килограммов слов , смешанных со слюной и выплюнутых через мегафоны.
Мне тоже не нравится ПР . И то , что областью номинально руководят регионалы во главе с Климчуком. И портреты Знатока чеховской поэзии ... И шоу в областной больнице при приезде главных гуманитариев страны , когда утку вылить нельзя - пока пиджаки не разъедутся . И "скрижали" в диагностическом центре при областной - о том , что центр построен во исполнение приказа Президента ВФЯ ! Это что - после каждого приказа - их десятки в день - табличку вешать?
Вот только - если взвесить партийные грехи и хозяйственные - если не успехи , но даже просто работу областного хозяйственника - так ли все сегодняшние события будут однозначны ? Я не уверен . Но уверен , что есть обычные люди , волыняне , лучане , которым есть за что благодарить Бориса Петровича. Их сегодня оказалось мало . Или они молчали перед опустившимся перед ними на колени губернатором. Времени впереди еще очень много и все когда - нибудь прояснится ...
Я тут позволил себе невосхититься Партией регионов ...Еще сильнее не люблю коммунистов - комсомольцев. Особенно волынских идиотов. Совсем не люблю Батькивщину , Свободу , Удар и остальных. Достали все . Уж так как есть...
Калина до Александр
Показати IP
24 Січня 2014 23:09
Ну, тепер зовсім зрозуміло, що Александр - ображений на народ працівик ОДА. Залишився, бідака,без хазяїна. І як тепер йому жити, бідоласі? Ну, нічого, такі як ви без роботи не залишитесь - знайдете собі іншу дупу для поцілунків.
Александр до Калина
Показати IP
24 Січня 2014 23:19
Вы не только наша гордость, вы еще и ум!
Александр М до Александр
Показати IP
24 Січня 2014 23:56
Тут не один Александр. 22:30 писал я. Пенсионер , который в углу видел ОДА , ОНЕТ и многих других. Я ни на кого не обижен. Всегда , всю жизнь если и обижаюсь , то только на себя. Не на евреев , армян , кавказцев и прочих египтян.
Имею минимальную пенсию , поскольку лет 18 - 20 получал зарплату в конвертах. Не отыскав в себе способностей к "честному труду" , торопливо прятал свернутую "денюшку" в карман и в укромном месте , скосив глаз , пересчитывал гривны и доллары . Люди , платившие мне эти деньги , значительную часть своего времени уделяли борьбе с зарплатами в конвертах.
Я до сих пор не обижен на них , а только на себя. И не хожу бить стекла в пенсионном фонде . Это так , к слову. А про хазяйську дупу для поцілунків - это у Вас латентное навязчивое... Не запускайте .
Александр М до Александр М
Показати IP
24 Січня 2014 23:58
Вибачте , звертався до вельмиповажного пана Калини...
Александр до Александр М
Показати IP
25 Січня 2014 00:04
Я понял. Нас несколько, а вот такая Неравнодушная к ОГА и РГА "оксана-калина-ааа" одна. Трехликий Янус))
Калина до Александр
Показати IP
25 Січня 2014 00:06
Насправді Ви й самі розумієте, що таких як Ви не те що меншість, вас - одиниці. І слава Богу! Такі як Ви тільки й можуть , що сидіти в теплій хаті за компом і кляцати повідомлення, сам себе потішаючи своїм сарказмом і хором такиких же як сам, "ображених народом", оплакувати втрату хазяїна і захоплюватись його наколіноставанням. Яукович теж колись ставав на коліна перед людьми на мітингу і що? Зек залишився зеком. З хама на зробиш пана!
Александр до Калина
Показати IP
25 Січня 2014 00:14
Калина, давайте договоримся, что мы, Александры, согласны, что Вы не только гордость и ум, Вы еще и сила, и совесть украинской нации, хорошо? И помните о расширенном применении Вашей последней фразы по отношению к себе, пожалуйста. Спокойной ночи!
Александр М до Калина
Показати IP
25 Січня 2014 00:58
До вельмишановного пана Калини. Я намагався сказати , що жодної образи на народ (!) в мене немає. Взагалі ні на кого . Ну - хіба на Ульянова - Леніна...Щойно Ви написали , що , дякуючи Богу , таких як я - одиниці , а потім не втримались та дорікаєте , що нас - цілий хор... Мені більш імпонує "меншість" та "одиниці" . І що поганого у тім , що я "кляцаю повідомлення" в теплій хаті за компом ? А Ви де сидите ? В холодному льосі біля андронного , біса його матері , колляйдера ? Розумію. Ви , звісно , маєте більше прав на "кляцаніє" - просто ...ну , скажімо , просто більше . Ви же розумніший за мене !
То я пішов. Не гнівайтесь.
Александр до Александр
Показати IP
24 Січня 2014 23:17
Хоть ты и не я, тезка, но написал все правильно. Как писал С. Довлатов "После коммунистов я больше всего ненавижу антикоммунистов."
Корінна Лучанка
Показати IP
24 Січня 2014 22:33
Колись Кучма сказав :"Ви ще згадаєте Украіну без Кучми" , так беде із Волинню без Клімчука .
Корінна Лучанка
Показати IP
24 Січня 2014 22:34
Вибачте - буде
Я
Показати IP
24 Січня 2014 23:06
Борисе Петровичу, тримайтеся!!! Я і багато людей вірять, що Ви повернетеся, а такі уроди як гузь. бондар, вітер, грицюк поповнять лаву тимошенко
оксана
Показати IP
24 Січня 2014 23:38
А давайте його канонізуемо! Многостраждальний, коленопреклонененний,! Він представник злочинної влади, а тому має гонорово пити, якщо він така порядна людина! А люди чудово розуміють все і знають ціну усім новоявленим б.в. політиканам. Новітня історія України навчила нас не бути наївними.
Александр до оксана
Показати IP
24 Січня 2014 23:43
Он так и сделал. Лишь бы вас древняя история Украины чему-нибудь научила...
Оксана
Показати IP
25 Січня 2014 00:19
Я,звичайно, багатогранна,але не на стільки. Так важко повірити, що є люди які мислять не так по-совковому як ви?
иван
Показати IP
25 Січня 2014 03:33
що не губернатор то сало- на волини мисце в драмтеатри звільнилося : там з такими талантами приймають без конкурсу
Криївкаגדמכ 24
Показати IP
25 Січня 2014 05:28
Скільки людей-скільки думок.Все правильно,кожен може сказати свою думку,щодо діяльності на Волині Б.П.Клімчука. Я особисо , як уже вище зазначав,не працівникОДА ,ніякий не чиновник,ніколи не користувався усілякими поблажками і своєрідними"Пільгами"у Бориса Петровича, інколи були такі моменти,що я губернатора не сприймав по його діях і як чиновника найвищого рівня і як людину у певній ситуації,але я звичайний волинянин і реально оцінюю, що зроблено ним для Волині за період перебування при владі. Нам просто повезло ,що Клімчук і був,і уходив,і повертався на Волинь,і як наш земляк -по своїй совісті, він робиву усе,щоб наш край покращувався.Можете згадати щось конкретне,що зроблено для Волині на посаді голови ОДА безграмотним Французом, карєристом ,пихатим і недоступним для простих людей - Бондарем, справжнім "мялом" з мішком грошей одного з банків - Романюком? Та хай Господь боронить,щоб нашею працьвитою областю прийшли знову керувати такі люди,як бондар,гузь та інші крикуни.Вони були, і на сьогоднішній день є, лише патріотами , які прагнуть до владного корита. Волинню повинні керувати не екстремісти,які своїми діями розєднують нашу волинську громаду, а мудрі ,грамотні,виважені менежери і прагматики,що зможуть через свій патріотизм і любов не до посади а до свого рідного краю зробити все,щоб ми з вами жили краще ніж сьогодні АЛЕ ДЕ ВЗЯТИ СЬОГОДНІ ТАКИХ? НАЗВІТЬ МЕНІ,ЩОБ УСЯ НАША ГРОМАДА ЇХ СПРИЙНЯЛА І ПРИЙНЯЛА? Тому,через деякий час,ті хто сьогодні паплюжить Клімчука,будуть шкодувати,що Волинь втратила такого керівника області.Клімчук поступив мудро,аби не пролилася кров у нас на Волині.А уявіть собі хоча би на хвилинку,чи посупили би так по- людські ,Бонар чи Гузь на посаді губернатора і добровільно віддали владне крісло? Та вони б "лопнули" від злосі і давно ввели б надзвичайний стан на Волині, застосували б усі ричаги владного впливу і усі правоохоронні органи, аби тільки не позбутися своїх високих посад(Хай Бог милує).
Тому ,Борисе Петровичу! Тримайтеся, ще раз Вам кажу, розлабтеся ,і у цій ситуації - випийте грам 200-300 горілки "Волинської", або ще краще самогонки і заспокойтеся.Я знаю,що все буде добре Ви ще знайдете можливість реалізувати себе з найкращої сторони для волинської громади.
44444 до Криївкаגדמכ 24
Показати IP
26 Січня 2014 00:05
не переживайте так надто,незамінних людей немає,це не значить,що або клімчук,або ніхто....
дідо
Показати IP
25 Січня 2014 06:48
Клімчук ніколи не говорить правди,він говорить тільки те.що вигідно на даний момент. Це типовий совково-кримінальний представник.
бабо до дідо
Показати IP
25 Січня 2014 08:47
дідо - ти саме негідне створіння-коментатор на сайтах Волині!!!
Лучанин-дідо
Показати IP
25 Січня 2014 07:31
Заглохни , вонюча гнида
12345
Показати IP
25 Січня 2014 08:58
Ну вигнали Клімчука, а що далі? Легше вам стало? Посадіть в крісло зас...ця гузька і цілуйте його в гузьку, може, від цього краще жити почнемо. Клімчук, можливо, не завжди правильно поступав під час своєї каденції, але пішов в посади гідно - не допустив кровопролиття.
Лена
Показати IP
25 Січня 2014 10:29
Хочу зауважити, на часі відсутні будь-які гарантії того, що ті, хто стояв і так рішуче вимагав від губернатора відставки, самі уже давно при владі, хоч і в опозиції, але чомусь не завжди згадують про своїх волинських виборців. Чому так? Хіба перебування в опозиційних колах позбавляє депутатського мандата? А зараз за допомогою людей, які самі ризикують совїм життям на барикадах у Києві, Луцьку, Львові та інших містах, наші лідери Євромайдану показують свою революційну позицію. Усі хочуть влади! Але не ціною людських життів. Чомусь в наступ на "Беркут", ВВ та інші військові формування не йдуть ні Тягнибок, ні Яценюк (як обіцяв), ні Кличко, ні Гузь, ні Бондар! А щодо Бориса Петроовича, моя думка така: він - досвідчений посадовець та керівник. Я можу про це стверджувати, тому що безпосередньо стикалася з ним з робочих питань, оскільки я є державним службовцем. І вчора було дико спостерігати за тим, яким чином на нього чинився тиск величезного приниження, яке собі дозволяли представники опозиції. Такими методами діяти не можна! ДУМАЮ, НЕ КОЖЕН ГОЛОВА ОДА ВСТАНЕ ПЕРЕД СВОЄЮ ГРОМАДОЮ НА КОЛІНА!
роман до Лена
Показати IP
25 Січня 2014 11:36
На коліна? Та запросто. Він завжди вирізнявся схильністю до артистизму та пафосності.
Лена до роман
Показати IP
25 Січня 2014 22:40
То хай губернатор Донецька чи Луганська стане на коліна? А Бондар будучи губернатором багато наробив? Так само ходив і кричав: "Вимітайтеся звідси!" І ЩО??? Мова йде не про політичну приналежність, а про те, що незважаючи ні на що, губернатор вчинив гідно по відношенню до волинян.
44444 до Лена
Показати IP
26 Січня 2014 00:28
а сталін в 45 теж воював? так ,до слова)))
Лена до 44444
Показати IP
26 Січня 2014 11:42
А Ви так хочете війни на Волині і в Україні??? Дивлячись на поведінку Гузя і йому подібних, можна зробити висновок, що крім істеричного крику і випучених очей, вони більш ні на що не здатні. Якщо ж опозиціонують себе такими "високопосадовцями", то хай почитають етичні правила поведінки державного службовця і хоча б раз спробують їх дотриматися.
44444 до Лена
Показати IP
26 Січня 2014 14:23
ви б спочатку розібралися до чого я таке пишу,а потім питайте хочу я війни чи ні. розчарую вас-війни не хоче ніхто,але в таких випадках проблеми інакше не вирішуються,як громадянською війною.таке враження ,що на волині тільки і є ,що гузь-бондар-клімчук...,що більше немає розумних людей?
Лена до 44444
Показати IP
27 Січня 2014 10:07
Тепер побачимо, як накерують.
віталій
Показати IP
25 Січня 2014 10:38
ви ще й самі не розумієте що наробили!!!! але довго чекати не треба на результати, вистачить і пів року
волинянин
Показати IP
25 Січня 2014 10:56
повністю підтримую 12345
За перемогу
Показати IP
25 Січня 2014 11:03
Гнати давно пора того Клима, скiльки мурдувати ВОЛИНЯН!!!
Ще гнати Башкаленка-хамло рiдке!!!
Волошинюка в райрадi не забудьте!!!
Оксана Палюх до За перемогу
Показати IP
25 Січня 2014 11:34
І про себе не забудь!
Думаю
Показати IP
25 Січня 2014 12:01
Подивіться по ВТ На Гузя, як він себе поводить не вже Ви, думаючий народ, вважаєте, що він може стати хоч якимось лідером десь???? Розумні, поважаючі себе політики, а не істерички і вискочки так себе не поводять. Просто вліз під шумок коли народ не задоволений не тутешнім губернатором, а ситуацією в країні в цілому. Та не дай Бог він стане кимось тут Ви його особисто прийдете знімати, а він у мікрофон буде кричати як істеричка і закривати Вам рот, як він це робив вже у ОБДА.
Лена до Думаю
Показати IP
25 Січня 2014 12:12
А якби ще й державним службовцям повідкривати "заклеєний" законодавством рот, вони багато чого могли б розповісти про цього "предводителя"!
Корінний лучанин до Думаю
Показати IP
25 Січня 2014 17:06
ТА НЕ ПЕРЕЖИВАЙТЕ!! ВІН ТАМ НЕ БУДЕ , БО ЦЕ Є ПРОСТО НЕ-ГІД-НИК та ХАМ!
МЕНІ ПРОСТО ЗА НЬОГО СОРОМНО!! Я БУВ НА МІТИНГАХ НА ЛУЦЬКОМУ
ЄВРОМАЙДАНІ І БАЧИВ та ЧУВ ОЦЕ ЛУЦЬКЕ "ЧУДО" - ГУЗЬ! Я вважаю що розумні
та думаючі лучани зробили висновки !
роман
Показати IP
25 Січня 2014 12:33
що тут фанклуб Климчука?
Лучанка-Тетянка
Показати IP
25 Січня 2014 13:02
Неуки....Та не в Клімчуку проблема....Він звичайний пішак....Совісних людей при владі ніколи не буде. Нажаль.
віталій
Показати IP
25 Січня 2014 13:15
тут фанклуб волині
Луків
Показати IP
25 Січня 2014 13:47
Якщо б Клім не тримався за президента і владу і не прикривав крадіжки для них, то такрго керівника бажавби любій партії та владі працювати він вміє і може, тільки прикро що стільки вкрав шо зобовязаний відпрацьовувати режиму.
віталій до Луків
Показати IP
25 Січня 2014 14:08
маразм
оля
Показати IP
25 Січня 2014 16:55
Вчорашня картина це просто дурдом............ поміняли шило на мило .ні в якому разі недопустити їх до влади.В очах "ТИХ " "Я хочу в крісло"рахують простий народ за непотріб.Про що такі будуть домовлятись з президентом?????А Клімчук знав,що некажіть.(особливо для волині)
Леся
Показати IP
25 Січня 2014 20:39
Гузя пiдтримало наше село,а вiн на звернення про дитсадок гордо проiгнорував. А так гарно обiцяв... Клiмчук - молодець!!!
Анонім
Показати IP
25 Січня 2014 20:48
ГУЗЬ ХАМ.
лучанин
Показати IP
25 Січня 2014 21:03
Борис Петрович, тримайтеся, на Волині Вам альтернативи немає - гузі,бондари,шиби,боруцькі - смішно порівнювати
.......
Показати IP
25 Січня 2014 22:33
коментарі різні,скільки людей ,стільки й думок і це нормально. пишуть,що от зараз буде безробіття,а що в нас сьогодні роботи багато??????? на вибір!!! в чому винна революція ,що пенсій не будуть платити???? може це все ж таки на пряму пов"язано з діючою владою? хто б сьогодні не прийшов до влади,чи до ОДА тд.тп всім добрий не буде,це так було, є і буде., але люди,схаменіться,не можна далі терпіти нинішню владу!!!!!!!!!!!!яка на ліво і на прво продає країну разом з нами!!!! невже вам це подобається????? суди-продажні! міліція-палачі,як хочу так і д..у,людей за людей не рахують!!! революції в білих рукавичках не буває!!! в.ленін.
44444
Показати IP
25 Січня 2014 22:37
я не проти клімчука,але тут так часто пишуть,що він так багато зробив для області,а що саме????? напишіть будь-ласка хто має таку інформацію. хіба,що область для вас це суто луцьк і приміська зона!!! мені до луцька понад 100км і ,що він зробив для віддалених районів,може я не знаю?
44444
Показати IP
25 Січня 2014 23:55
замість негативної оцінки я прошу факти,поставити "+" чи "-" може будь-хто,ви напишіть.що зроблено в віддалених районах не відмовчуйтеся значками.
українець
Показати IP
26 Січня 2014 14:10
Турки. Президентські структури на місцях це паразити на здоровому тілі. Раніше ці структури називалися об-, міськ-, рай- коми.Поміняли шило на мило. Це структури що з'їдали бюджетні кошти, яких так не вистачає на соціальні програми. Без роботи не залишаться. Такі як Климчук і йому подібні не пропадуть. Тили заготовлені. Пожалійте себе. Не на людей він працював. Розкрийте очі і гарненько подумайте , якщо ще є чим??????
44444 до українець
Показати IP
26 Січня 2014 14:32
підтримую.якщо ж він так робив для людей добре ,чому ж не за зарплату у 2-3 тис?я не проти нього,я в луцьку не живу ,але й в дальніх районах він не прославлений ,як такий доброчинець,хай наведе порядок по місцевих радах,з тими злодіями,які повистроювали хати собі і своїм дітям в боголюбах та люблінцях,а в селах замість доріг піску понасипали,думаю, де-хто здогадається про кого це,бо почитавши коменти, контингент тут зібрався з усієї обл.
Олександр
Показати IP
26 Січня 2014 21:36
По трохи... по трохи... починати будувати НОВУ ДЕРЖАВУ !!!
Старі УСІ кадРи на пенсію в 900UAH. Я сказав УСІ !!!
Треба починати виховувати НОВУ МОЛОДЬ, без старих принципів через вЗяТкИ :-(
Ольга Василівна Віне до Олександр
Показати IP
2 Лютого 2014 23:39
Так-так! І молодь потрібно набирати з "Молодих регіонів"
У Швеції застрелили відомого репера, – ЗМІ
Сьогодні 00:17
Сьогодні 00:17
Волинянку з інвалідністю, яка має двох малих дітей, засудили через наркотики
21 Грудня 2024 23:36
21 Грудня 2024 23:36
Підірвав імітаційну гранату в центрі Луцька: як покарали порушника
21 Грудня 2024 23:08
21 Грудня 2024 23:08
Передсвяткова пісня в несвяткові часи: «Фіолет» презентував новий кліп
21 Грудня 2024 22:40
21 Грудня 2024 22:40
Чоботар з Луцька безплатно ремонтує берці, рюкзаки та плитоноски військовим
21 Грудня 2024 22:12
21 Грудня 2024 22:12
У ЗСУ створено підрозділ із захисту культурної спадщини
21 Грудня 2024 21:44
21 Грудня 2024 21:44
Найбільша втіха – діти, онуки й правнуки: довгожитель з Волині зустрів століття
21 Грудня 2024 21:16
21 Грудня 2024 21:16
У Литовезькій громаді відкрили меморіальні дошки п'ятьом полеглим Героям
21 Грудня 2024 20:48
21 Грудня 2024 20:48
Повідомлення про витік нечистот у 40-му кварталі Луцька – фейк, – «Луцькводоканал»
21 Грудня 2024 20:36
21 Грудня 2024 20:36
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.