USD 41.30 41.70
  • USD 41.30 41.70
  • EUR 41.55 41.70
  • PLN 9.90 10.15

У Луцьку по проспекту Грушевського авто збило дівчину. ФОТО. ОНОВЛЕНО

7 Березня 2016 19:19
Автомобіль Audi сьогодні ввечері збив дівчину у Луцьку. ДТП сталася близько 19:00 години по проспекту Грушевського біля спорткомплексу СНУ.

ДТП спричинив водій автомобіля марки Audi чорного кольору.

За станом на 19:15 на місці аварії знаходиться «швидка», поліція, зібрався великий натовп перехожих.

До слова, внаслідок ДТП з дівчини злетіло взуття - на дорозі лежить чобіт, що може свідчити про велику силу удару.

Як повідомили у прес-службі Патрульної поліції Луцька, дівчина переходила дорогу по «зебрі».

Окрім водія, в авто було ще два пасажири, усі – напідпитку. В салоні машини знаходились пляшки з алкоголем.

Патрульна поліція забрала водія в наркодиспансер, перевірка показала – 1.46 проміле алкоголю в крові.

Дівчина отримала серйозні ушкодження, її забрала швидка допомога.

Подробиці з’ясовуватиме слідство. Але вже відомо, що у водія-правопорушника вилучать права.

П’яний водій збив молоду дівчину на пішохідному переходіБлизько 19 години на проспекті Грушевського водій Ауді скоїв н...

Опубликовано Патрульна поліція Луцька 7 марта 2016 г.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 63
444444 Показати IP 7 Березня 2016 20:28
Жива?
oO до 444444 Показати IP 7 Березня 2016 21:02
Так, жива. Швидка приїхала за декілька хвилин. Авто швидко не їхало, як так завтикав... може вибігла (зрізала) до пішоходу. Водій на вигляд був тверезий, бігав біля дівчини. Дівчина жива, рухалась, трималась за голову. Свідок. Вот і подарунок на 8 Березня :(
7.03. до oO Показати IP 7 Березня 2016 23:39
Скажіть, а ви свідок цієі ДТП?
оО до 7.03. Показати IP 8 Березня 2016 00:44
Те що свідок напряму всіх подій, сказати не можу, бо якраз минули пішохід, почули удар, обернулись і вже бачили як дівчина падала. Вернулись швидко назад, і водій відразу вибіг і біля дівчини був. Але те що він був п"яний на перший погляд не було видно, та й не придивлялись. Довго не затримались бо були з дитиною, швидка приїхала забрала дівчину, і ми пішли, з надією що водій був нормальний, А з дівчиною все добре. але коли прочитали що він був п"яний...то це просто нема слів.... Переживаю за дівчину..аби все добре було, і жила....
Знайома до оО Показати IP 8 Березня 2016 10:38
Жінка в тяжкому стані...
оО до Знайома Показати IP 9 Березня 2016 13:42
як її стан на сьогодні? що врачі кажуть? можете в двої словах сказати, ато постійно думка про неї
Анонім до оО Показати IP 8 Березня 2016 16:18
Якщо ви кажете, що йшли по переходу, то ви повинні були з нею зіткнутись, зустрітись....вона йшла по зебрі?
111 Показати IP 7 Березня 2016 20:43
Ні
оО до 111 Показати IP 9 Березня 2016 13:41
Ми не переходили дорогу. Ми йшли від савани в сторону променя, по стороні спорткомплексу. коли минули перехід почули удар... Не знаю точно чи дівчина переходила саме по пішоході... Моя власна думка що ні...тому що машина їхала не швидко. а дівчина та й взуття, яке в бідної злетіло було від переходу дальше. Тому Суто моя думка, що вона не переходила по пішоходу. Але це суто моя думка. Дуже шкода її
777777 Показати IP 7 Березня 2016 20:47
та там темінь по тому проспекті. і всім пох**
123 до 777777 Показати IP 8 Березня 2016 16:28
яка темінь?! - цей перехід чудово освітлюється!
Анонім Показати IP 7 Березня 2016 20:56
Да: п**ари ганяють - "кури " вилітають!( учасники дорожнього руху майте взаємоповагу!!!
Я Показати IP 7 Березня 2016 20:59
Да: П**ари літають - кури вилітають! І... Маємо(((
лучанин Показати IP 7 Березня 2016 21:10
Треба прийняти Закон, щоб за керування в стані алкогольного спяніння була кримінальна відповідальність, а не адміністративна і тоді відразу охочих їздити поубавиться.. Строк покарання має бути реальний , а не умовний, анулювання прав починає починаємо від 5 років.Депутати внесіть цей Закон, ми ж Вас обирали, скільки треба ще каліцтв та смертей.
Лучанин до лучанин Показати IP 9 Березня 2016 08:26
Ну скільки про це можна гворити ! Подивіться - скільки підписів зібрано на сайті електронних петицій щодо Закону про кримінальну відповідальність за керування авто в стані алкогольного сп'яніння. МІЗЕРНА ! Не будьте байдужими! Реєструйтесь, додавайте свої голоси під даною петицією ! Треба діяти а не жувати соплі !
Че Показати IP 7 Березня 2016 21:16
На пішохідному, водій п'яний
Анонім Показати IP 7 Березня 2016 21:48
Там троє було , одного зразу в нарко забрали , можливо всі там були під градусом
Ніколь Показати IP 7 Березня 2016 21:51
Як би поліцейські зупиняли ТЗ не тільки коли є порушення,а в цілях профілактичної роботи, то можливр трохи боялися їздити пяні,колись їздили,а зараз ще більше. Сьогодні на запраці двоє ледь вийшди з машини, вони йти не могли,але їхали.
Ман до Ніколь Показати IP 7 Березня 2016 22:23
Треба було позвонити в поліцію, може вони наїдуть на когось з твоїх рідних, або знайомих.
ГВС до Ніколь Показати IP 7 Березня 2016 23:36
Для профілактики Ніколь регулярно в сізо на місяць другий. Тоді по її теорії стане значно законослухнянішою
Анонім до Ніколь Показати IP 8 Березня 2016 09:39
Правильно! Розставити по місту блок-пости, всі проїзджаючі машини зупиняти а кожного водія заставляти дути в трубочку!
000 Показати IP 7 Березня 2016 21:53
на пішохідному, водій і його пасажири напідпитку
перехожий Показати IP 7 Березня 2016 21:56
на пішохідному переході, водій і двоє його пасажирів напідпитку!!!!!
Що за нах Показати IP 7 Березня 2016 21:57
Нажаль є стара прикмета: якщо під час аварії "злетіло" взуття, то довго не протягне.
Я Показати IP 7 Березня 2016 22:36
Засуджую водіїв. Але шановні пішоходи!!! Згідно ПДР ви маєте переходити дорогу, переконавшись у відсутності транспорту, навіть коли переходите на зебрі!!! Без капюшон і телефону!! Бережіть життя!
ЮРИСТ до Я Показати IP 8 Березня 2016 15:32
нема такого в ПДР, зате багато вимог до водіїв щодо проїзду через пішохідний перехід
Викладач до ЮРИСТ Показати IP 8 Березня 2016 22:24
Є!!
Анонім до Викладач Показати IP 8 Березня 2016 23:13
де ?
Анонім до ЮРИСТ Показати IP 9 Березня 2016 07:06
Є точно, пішохід повине впевнитися у відсутності транспорту, а не йти навіть не подивившись по сторонам
Життя одне Показати IP 7 Березня 2016 22:52
Безнаказаність і безвідповідальність - найперші вороги українців !
Ми худоба дурна Показати IP 7 Березня 2016 23:03
чи люди ?! Куди спішимо і чому п'яні і з наркотою за руль сідаємо?! Люди, ми ж люди і повинні дружити з головою... і думати про наслідки всяких дурних вчинків !!! Ми ж на дорогах не одні !!! І пішоходи і пасажири і на зустріч їдуть і йдуть також ЛЮДИ !!!
Я до Ми худоба дурна Показати IP 8 Березня 2016 22:26
Ви думаєте, вони це прочитають?
Василь Показати IP 7 Березня 2016 23:10
От в Києві ті йо*упи зробили дуже велику помилку за що мають обов'язково відповісти по максимуму. Але якби вони стріляли зараз, то я б від коментарів взагалі б утримався.
Катерина Показати IP 7 Березня 2016 23:29
Дуже страшно читати такі пости!!! Водій не повинен був п'яним сідати за кермо, але чим далі їжджу біля чоловіка то тим частіше дивуюся з наших пішоходів!!! Вчора ми ледве не наїхали на дівчину! Їхали по Чорновола, дорога вузька, тому близько до тротуару, швидкість була не висока. Йде дівчина по тротуару, тут різко повертає і вискакує на дорогу!!!! При цьому навіть не дивиться на дорогу!!! Ми були в жахливому шоці!! Хоч і не п'яні але зробили б винними нас! Бо там же ш зебра! Дивуюся цій тупості пішоходів
Глядач до Катерина Показати IP 8 Березня 2016 00:12
Цілком з Вами згідний, є такі індивідууми, які на 100% впевнені, що водій вчасно загальмує, як так не цінувати свого життя, я просто не розумію. В самого були такі випадки, йде-йде і різко на дорогу.Люди,перед тим як переходити дорогу, подивіться чи немає машин, а тоді вже переходьте, як кажуть "ніхто не застрахований"!
Катерина Показати IP 7 Березня 2016 23:32
І звертаюся до тих водіїв, які вважають що чуть-чуть можна - навіть якщо ви і не відчули себе п'яними і той пішохід справді буде винним і вискочить неочікувано на дорогу, винними будете ви!!! І діти залишаться без батька...
машв Показати IP 7 Березня 2016 23:38
Ні водій адекватний і порядний шкода його
Колега до машв Показати IP 8 Березня 2016 11:15
Так правда і гроші має,чого не сісти в таксі!
Анонім Показати IP 8 Березня 2016 00:03
Сама водій, і, взагалі не питуча......і ідеш уважно, а тут сутінки.....і йде жінка, і капюшоні, 10 метрів від переходу, ти сигналиш, зупиняєшся, адже вона не поспішає перейти, відкриваєш вікно і кажеш: " не думаєш про себе - подумай про водія", нащо звучить тобі відовідь :" де хочу там ходжу"..... Що можна на це сказат? P.S: І до речі, це було на тому ж проспекті
7.03. Показати IP 8 Березня 2016 00:09
На тому проспекті пішоходи бігіють як хочуть, особливо Промінь-зупинка.....де, взагалі, НІКОГО не видно....сама водій, і не раз думала, що аби могла, то б штрафувала також і пішоходів..... А пішоходи бачать що нарушать лише тоді, коли ім відкривають на це очі водіі
Лучанка Показати IP 8 Березня 2016 00:33
Хавжди зупиняюсь перед пішоходним переходом і часто водії зупиняються щоб пропустити пішохода, але в той же час дуже часто авто які зупинились на великій швидкості обганяють інші учасники руху. Як переходити дорогу невідомо.
машвт Показати IP 8 Березня 2016 00:47
А дівчину шкода якби на переходу переходила все булоб гуд
Анонім до машвт Показати IP 8 Березня 2016 15:35
так вона на переході була
Пішохід Показати IP 8 Березня 2016 08:43
Тепер бідним пішоходам вже на зебрі дорогу переходити не можна, бо безневинні водії зіб'ють. Вулиці не освітлюються, машин багато, водії мчать та ще й п'яні! Винні капюшон і мобілка!
саша до Пішохід Показати IP 8 Березня 2016 12:02
Зебра - це не зона безпеки пішоходів. Можна, але переконавшись щоце буде безпечно, і краще пропустити пяного або дурака і подиваитися по сторонах. Ви робите поспішні висновки, водій може не помітити пішохода із за мокрих бліків асфальту і світла зустрічних фар, із за темного одягу і т.д., ближнє світло фар освітлює гальмівний шлях при 60 км за годину....
Алла до Пішохід Показати IP 8 Березня 2016 14:18
А ви самі сядьте за кермо і відразу побачите усі недоліки пішоходів, і в душі матюкатиметесь не раз, не раз захочеться вийти і по шапці надавати і ті наушники, капішони і мобільні забрати..... А у нас на жаль, пішоходи не винні, а п'яний, не п'яний винен ВОДІЙ
Пішохід Показати IP 8 Березня 2016 09:15
Водії! Звертаюся до вас з проханням зупинятися на пішоходному переході, якщо бачите, що люди хочуть перейти дорогу! сотні разів вже була зі мною одна і теж ситуація: в центрі, на зебрі стою чекаю, щоб хоч хтось зупинися, стою з хвилину- результату жодного. Ступаю однією ногою на проїжджу частину з надією, що ті хто кричав "в Європу", не забудуть це гасло на практиці! Та ні ! Куди там! Далі собі їдуть! і вибору в цій ситуації небагато: йдеш по зебрі, а машини не розраховуючи заздалегідь зупинитися, тормозять за сантиметр від тебе. То потім, ще й в коментарях начитаєшся, що ти курка, бо бач вискакуєш на дорогу ні з того ні з сього. Будьмо толерантними і уважними один до одного.
саша до Пішохід Показати IP 8 Березня 2016 11:55
Так, водій х*ло якщо побачив заздалегідь вашу ногу на проїжджій частині і не дав дорогу. І не завжди водію, щоб дати доргу пішоходу потрібно зупинятись, достатньо знизити швидкість аби ви без затримок перейшлши дорогу, а пішоходу треба в оба переконатись, що водій справді знижує швидкість іти через дорогу а не чекати як баран на тротуарі поки зупитниться. А якщо вже бачите що летить то нехай собі летить - ціліші будете і здоровіші.
Катя Показати IP 8 Березня 2016 10:52
От в Европе пешеходи ждут когда проедут все машини тогда идут!!!!
Анонім до Катя Показати IP 8 Березня 2016 23:19
брехня !!!!!!!. ти мабуть парашку вважаєш європою. у Європі навіть коли пішохід стоїть на тротуарі біля переходу, водії зупиняються
7.03. до Анонім Показати IP 9 Березня 2016 12:19
В Європі якщо ти без розпізнавальних знаків переходиш дорогу не на зебрі, то штраф, а у нас перебігають і не дивляться куди біжать, бо знають, що за це нічого не буде
Анонім Показати IP 8 Березня 2016 11:04
Дивлячись на пошкодження т\з пішохід переходив перебігав з права на ліво відносно руху т\з і по осипу і порозкіданих речах але якщо свідкі дають різні свідчення то потрібно провести тросологічну експертизу автотехнічну теж і буде чітко встаноалено хто в даній ситуаціі винен! Те що на підпитку це погано але пешикі це тож проблема велика вилетить на той пішоходний і летить
водій Показати IP 8 Березня 2016 11:10
ті пішоходи дістали! ми просто катались .ну випили але ж ми нікому не мішали
водій до пішохід Показати IP 8 Березня 2016 11:27
чого то я маю зупинятись? зебра не для водія! моя машина як хочу так і іду де хочу там зупиняюсь! горілку пив.п"ю і пити буду-не ваше діло!
бе до каті Показати IP 8 Березня 2016 12:11
та тобі до європи як до луни пішком!
до машв Показати IP 8 Березня 2016 13:12
а якби збили тебе чи твою доньку .маму? ти сам в адекваті?;?;?
Анонім Показати IP 8 Березня 2016 17:42
Як там клець? Чи вже всі забули про справжнього вбивцю?
0011 Показати IP 8 Березня 2016 20:54
Народ! давайте зберем петицію "Про притягнення пішоходів до відповідальності і посилення покарання для водіїв" будьте людьми!!!! Ми не стадо баранів: вона вискочила-к*рка необскубана, він не пропустив-к*зел обкурений!!!!Я як водій і пішохід рівнозначно буваю часто. всіх розумію. Требе щось робити, і робити демократично. дівчину шкода... коментарями не поможеш, але вберегти інших в наших силах...
перехожа Показати IP 9 Березня 2016 08:51
я часто ходжу цим переходом і неодноразово сама могла попасти під машину.І провина не пішоходів,машини тут ганяють недивлячись ні на кого.Можеш до середини переходу дойти(це вже точно тебе має побачити водій,бо ти не вискочив)а всеодно якийсь буде летіти і йому всерівно чи ти стоїш чи йдеш.Мені здаєтьс,що значок пішохода видно здалеку,і доїзджаючи до того місця вже можна швидкість зменшити,бо мало хто може вискочити.
перехожа Показати IP 9 Березня 2016 08:53
я часто ходжу цим переходом і неодноразово сама могла попасти під машину.І провина не пішоходів,машини тут ганяють недивлячись ні на кого.Можеш до середини переходу дойти(це вже точно тебе має побачити водій,бо ти не вискочив)а всеодно якийсь буде летіти і йому всерівно чи ти стоїш чи йдеш.Мені здаєтьс,що значок пішохода видно здалеку,і доїзджаючи до того місця вже можна швидкість зменшити,бо мало хто може вискочити.
Анонім Показати IP 10 Березня 2016 17:52
Хто знає щось про водія автомобіля?
0404 Показати IP 10 Березня 2016 21:20
То що з дівчиною?Вона хоч жити буде!А водій реально нормальна і адекватна людина,і за кермом не перший рік,і якось приходилось з ним бути в авто,він завжди пропускає пішоходів!!!Шкода обох,але дівчину звичайно більше!Хочеться вірити що все буде добре!
Роз'яснюю Показати IP 11 Вересня 2016 21:19
Не завжди якщо водій був п'яний при ДТП то він у ньому винен об'єктивно. Питання в тому, чи мав він можливість уникнути наїзду в даній конкретній ситуації. Якщо така можливість у нього була, але водій через неуважність чи стан сп'яніння не відреагував на обстановку, чи зробив це запізно - то він винен у ДТП. Якщо ж такої можливості у нього не було, в тому числі і через порушення ПДР самим пішоходом, то у ДТП водій НЕ винен навіть якщо був п'яний, оскільки як і все в природі, підкоряючись законам фізики не міг зупинити чи спрямувати автомобіль в інший бік. Я сам водій і мене відверто дивує значна частина пішоходів, яка з навушниками, в капюшоні, рухаючись спиною до потоку раптово виходить на перехід навіть не оглядаючись, бо вони ж на переході і якщо що - то будуть праві, а от в кого буде хребет переламаний не задумуються, та й ПДР НЕ знають, в яких написано, що пішохід ПОВИНЕН ВПЕВНИТИСЯ у відсутності небезпеки і лише тоді переходити дорогу. Бережіть себе....

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus