USD 41.30 41.70
  • USD 41.30 41.70
  • EUR 41.55 41.70
  • PLN 9.90 10.10

Центральний ринок переселять без ОМОНу

16 Жовтня 2012 13:41
«Старий» ринок не повинен знаходитись в центральній частині Луцька, а його перенесення відбудеться без участі спеціальних підрозділів міліції.

Про це 16 жовтня під час круглого столу, темою якого була стратегія розвитку Луцька, сказав перший заступник міського голови Святослав Кравчук.

З його слів, Центральний ринок потрібно перенести з двох причин: перша - він заважає формуванню туристичного образу міста; друга - в робочі дні торговища навколо нього твориться хаос. «І тому ми його закривали на День міста», - зауважив чиновник.

На думку посадовця, міська рада Луцька повинна прийняти вольове рішення про відселення ринку, але цьому повинна передувати значна за обсягами роз'яснювальна робота.

«Треба певний період часу, щоб працівники ринку підготувалися до змін в своєму житті. І психологічно, і матеріально», - відзначив Кравчук.

«Це не можна робити. Що сьогодні сесія прийме рішення, а завтра ОМОН прийде, все порозкидає», - додав віце-мер.

«Цьому ринку не місце в центрі міста. Це треба нав'язати людям і їх переконати», - насамкінець мовив Кравчук.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 42
Павло Показати IP 16 Жовтня 2012 14:12
Давно пора! Йому там дійсно не місце - цілком підтримую!
тиць-здиць до Павло Показати IP 17 Жовтня 2012 09:03
Правильно! Ринок нафіг, а землю роздерибанити під забудову.
Павло до тиць-здиць Показати IP 17 Жовтня 2012 11:42
Не "роздерибанити" а продати з аукціону і зазначити цільове призначення(наприклад готелі, кафе, ресторани, сувенірні крамниці) з дортиманням певного архітектурного стилю під старовину! Як це робиться до прикладу в Кам янці - Подільську! Але вам певно бруд і антисанітарія торговищ ближча!
Петро Показати IP 16 Жовтня 2012 14:26
Значить,біля Замку хаос (якому вже 50 років) - це непорядок,то ми перенесемо його в інше місце,там буде можна.Залізна логіка совєцкого чинуші...А той бардак ,що існує в Старому місті за межами ринку - його також будуть "виносити"? ...і також без ОМОНа?...
ВОлодька до Петро Показати IP 16 Жовтня 2012 15:45
ЧИНОВНИЧКИ ви НАВЕДІТЬ ЛАД В СТАРОМУ МІСТІ, ТОМУ ЩО ПОЗА РИНКОМ А ТОДІ ТРІПАЙТЕ СВОЇМИ СОЛОДЕНЬКИМИ ЯЗИЧКАМИ ПРО РИНОК!!! МЕТА ПЕРЕНЕСЕННЯ НЕ БЛАГОУСТРІЙ ПРОСТО ЗАВАЖАЄ НОВИМ ТОРГІВЕЛЬНИМ КОМПЛЕКСАМ ПАНА КИЙКА ТА ПАНІВ БУРАТІН.... ОСЬ І ВСЕ... ЦІКАВО ЯК ПАН (матюк) КРАВЧУК МАЄ ПОЯСНЮВАТИ КІЛЬКОМ ТИСЯЧАМ ПІДПРИЄМЦІВ І ЇХ РОДИНАМ, ЩО У НИХ ВІДЗАВТРА НЕБУДЕ ГРОШЕЙ НАВІТЬ НА ХЛІБ....
Петру до Петро Показати IP 16 Жовтня 2012 18:23
Подивіться старі фото Луцька (хоч би на луцькій борді) - там два криті павільйони, які стоять дотепер і кругом порядок, а не такий свинюшник, як тепер. Північний також переносили і цілком нормально все тепер. А бідні-нещасні і без хліба підприємці, які голосять на всіх кутках, що саме вони кормильці-поїльці бюджетної сфери і держави і накручують по 200-300 відсотків на хмельницькі не найкращі товари хай би вклалися в те, щоб хоч якийсь елементарний лад навести, а не випендрювалися одні поперед другими скільки і де пробухали
Тетяна Показати IP 16 Жовтня 2012 14:30
Правильно Святослав Евгенович,такої грязноти дальше терпіти неможливо.
Василь Показати IP 16 Жовтня 2012 14:49
Правильно, переносьте його на ЛПЗ до Кромберга. Місця там дофіга і трохи, саме те для ринку.
Віктор Показати IP 16 Жовтня 2012 15:13
Дуже сумніваюсь що обійдеться без ОМОНу. Ще цікаво що за торговий комплес з'явиться замість ринку?
Exaboto Показати IP 16 Жовтня 2012 15:18
Ага, без омону. Один критий ряд так і не прогнали з варшавки без омону а тут цілий ринок....
Макар Показати IP 16 Жовтня 2012 15:40
Що мав на увазі пан Кравчук,холи говорив про ОМОН(отряд міліциі спєциального назначєнія),що влада не буде використовувути правоохоронців з Російської Федерації зразка 90-Х років минулого століття.Грамота так і пре.
Культурна Показати IP 16 Жовтня 2012 15:50
Як на мене, то взагалі його закрити, торгових точок і без нього вистачає. Але так дуже багато людей втратить роботу, тому треба переносити на ДПЗ
Володя до Культурна Показати IP 16 Жовтня 2012 17:57
а ти попрешся культурна по покупки?
Лучанин Показати IP 16 Жовтня 2012 16:01
Так про "покращення життя вже сьогодні" інші ж говорили. Спочатку знесіть "Буратіно" як того громада вимагає (сам хазяїн кардинальних змін вимагає), а потім вже спитайте в громаджи чи він їм заважає, а от вже потім приймайте якісь рішення!
SET Показати IP 16 Жовтня 2012 16:06
Тут є 2 моменти: 1. Таку інфоромацію міська рада зупустила бо хочуть бабла срубити і коли принесуть мішок грошей зібраних у цих підприємців міська рада прийме рішення щось на зразок "продовження оренди" чи типу того. 2. Дійсно, як написано в одному із коментарів - звільняється площа під новий торговий центр, який без сумніву "впишеться" в староваинну архітектуру замку. А впишеться він так само як "вписуються" всі архітектурні "шедеври" місцевих олігархів)))
:) до SET Показати IP 16 Жовтня 2012 18:37
А проект під торговий центр то вже розроблено :)
очевидець Показати IP 16 Жовтня 2012 17:21
Горить Варшавський ринок!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
тетяна Показати IP 16 Жовтня 2012 17:22
Що,не можете пане чиновнику зеспокоїтись?А скільки працювало людей в ЦУМі,якого спалили?А де ці люди зараз_чи не на ринках працюють?І на тому ж старому...Коли хто про людей дбав?То зробіть таку ж реконструкцію як на північному та інших ринках.І заробляйте в Бога добрими справами,а не гнівом народним!
Сергiй Показати IP 16 Жовтня 2012 17:32
Я там не торгую, але покупаю! Дуже зручно! нашо менi з Красного на ДПЗ пертися!? Лишiть ринок в спокою!!!
Кіндрат Показати IP 16 Жовтня 2012 17:46
і хаотичні забудови всяких Голєвих і їм подібним теж не місце, переселити їх у Чорнобильську зону !!!
читач Показати IP 16 Жовтня 2012 17:51
Питання полягає не тільки в тому щоб прибрати ринок, а й в тому що буде на його місці і куди доведеться ходити лучанам за покупками. Потрібно спочатку скласти документацію на те що буде замість ринку і узгодити її з жителями міста. Хоча перенесення цього смітника повністю підтримую.
Лучанка Показати IP 16 Жовтня 2012 18:11
Святославе Євгеновичу, виражаю Вам свою повагу. Може хоч ви доведете цю справу до кінця - так як всі вміють лише говорити про це !!! Давно пора його перенести - СОРОМНО ЗА СВОЄ МІСТО !!!
ME Показати IP 16 Жовтня 2012 20:16
І я за! Для багатьох цей ринок асоціюється з постійним брудом і розкиданими папірцями. Варто тільки згадати, що там відбувається зимою.. жах..
Знавець Показати IP 16 Жовтня 2012 20:26
В Україні не ОМОН, а спецпідрозділ "Беркут". Хотілося, щоб ці браві хлопці не приймали участі у різного роду розборках економічних мафіозних кланів та не втягували їх (беркутят) у вирішення власних потреб. Нам ці хлопці потрібні на вулицях нашого міста, щоб наводили порядок із всякого роду кримінальним бидлом. Але якщо все ж таки їх залучать на виселення Старого ринку, то багатьом буде напереливки.
Андрій Показати IP 16 Жовтня 2012 21:54
абсолютно вірне рішення. потрібно ліквідувати ... ринок...
Вітовт Показати IP 16 Жовтня 2012 22:35
Ринку не місце в старому місті!!! Досить базікати людям, котрі не знають туристичних підстав!!! На що дивитись туристам та мешканцям міста з замкових стін??? На безлад і свинюшник???
ххх Показати IP 16 Жовтня 2012 22:37
заодно і біля "Салюта" на ДПЗ гадючник заберіть кудись
ніхто Показати IP 17 Жовтня 2012 00:25
Старе місто прибирають до рук. Тепер за базар взялися.А яму на Братковського, 20 мер обіцяв засипати.І засипає цей котлован вже третій місяць.Хай би капличку там поставив.
Ага Показати IP 17 Жовтня 2012 01:08
цей ринок давно пора знести, там більша половина продавців хамовиті бариги, а про чистоту немає що і говорити, га*но з га*на.
VCS Показати IP 17 Жовтня 2012 07:59
В свое время и против переноса возле "Гостинця" были! Сколько пикетов было, сюжетов... а перенесли и сделали "Північний" и забыли! Так что не нужно бла-бла, предупредить людей, дать сроки и вперед! Сколько город можно позорить этими "рынками"?!
Оленка Показати IP 17 Жовтня 2012 08:58
Вже цьому ринку десь 50 років і нікому не мішав, а зараз помішав.Вже якомусь олігарху треба щось будувати.
Юрій до Оленка Показати IP 17 Жовтня 2012 11:14
Він завжди заважав! Просто не доходили руки і боялись щоб люди не особливо гнівались, а ще останні роки ми постійно у виборах от і боялись! А тепер уперед!!! Як "гарно" замок через ринок виглядає?! :) Зносьте вже к едрене... фене той базар!!!
Лучанка Показати IP 17 Жовтня 2012 09:31
Звичайно багато людей втратить роботу, але ж він тут просто ганьбить наше місто, грязь,безладь кругом,ці базарники просто нахабники ведуть себе як дикі люди,особлмиво ці спекулянти-перекупщики,нічого не роблячи перекуповують у селян і продають,законний бізнес.Там ніхто і ніколи не наводив і ненаведе лад. А біля німецького заводу побудували такий базар, стільки місця і нікому заважати не потрібно і псувати місто безладдю.Але ж перш ніж його будувати потрібно було подумати про цей базар і про їх людей, а то там повикуповували місця ці, хто має гроші, але ніколи там не буду торгувати,бо вони взагалі не торгують,наприклад з нашого дому купило там аж пятеро,але вони працюють в державних установах,торгувати явно там не будуть.Потрібно було цим людям запропонувати оренду і місця.Але в нас завжди все робиться через голову.іМісце справді там дуже зручне і гарне, але як і де там запропонувати людям місця, над цим треба добре мізкувати,там є місце і далі будувати,можливо так і зроблять
Вампа Показати IP 17 Жовтня 2012 09:59
А чому не зробити реконструкцію і навести лад, забезпечити контроль? На цьому ринку можна було завжди купити свіжі овочі, фрукти, ягоди,зелень, а не мумінізовані, якими забиті супермаркети. Тим хто працює в центрі міста більше ніде купувати таку продукцію і в районі біля супермаркету Край та Нової Лінії, де я живу, теж. В обідню перерву встигаєш з"їздити на ринок і все придбати, а коли його запруть до Кромберга чи ЛПЗ, то це можна буде робити лише в вихідні, купувати на весь тижень, і які ж це будуть торби, машини ж не у всіх є. Дуже зручно - щось не так, значить ліквідувати, просто нагадало легендарну фразу "Нема людини - нема проблеми".
Оленка до Вампа Показати IP 17 Жовтня 2012 11:19
Для тих хто у броніпоїзді і навколо!!! Ні в одній країні світу нема ринків біля історичних, культурних місць та пам'яток!!! Досить вже!!! Реконструкції, перебудови - що за кам'яний вік?!!! А овочи хіба перестануть бути свіжими якщо з іншого прилавку будуть продаватись? :) Ну не смішіть вже!!!
Для Оленки Показати IP 17 Жовтня 2012 12:15
Якщо так вболіваєш за культурні і історичні місця, то перш за все сама людям не хами з свого бронепоїда. Ти вже в ньому всі країни світу об"їхала, що так впевнено заявляеш, що де, є а чого нема?
111 Показати IP 17 Жовтня 2012 12:18
А чому ж Ви не пишете , що місце на ринку біля ДПЗ коштує до 100 тис. грн. Де їх взяти - знову в борги? В мене 2 вищі освіти , але за роботу по спеціальності потрібно заплатити чималі кошти. Доки вже будуть знущатись з нас, залиште нас у спокої
Сергій Показати IP 17 Жовтня 2012 13:07
Луцьк перетворився в суцільне велике торговище.Потрібно наводити в цьому лад.Економіку України базарами не піднімеш. " Капітал" актуальний для всіх соціально-економічних і соціально-політичних формацій.
ЩАСЛИВА! Показати IP 17 Жовтня 2012 14:04
Щаслива від того, що хоч озвучується і обговорюється проблема того, що "старому ринку" не місце в історико-культурному заповіднику Луцька! Я проживаю на вулиці Замковій понад 17 літ іпросто благаю владу -ЗАБЕРІТЬ ринок! Немає сили бачити, слухати, нюхати весь цей смітник. І з кожним роком ситуація погіршується. А ввечері безхатченки, пиятика, собаки завивають-Жах! Одним словом ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНИЙ ЗАПОВІДНИК!!!
наталія Луцьк Показати IP 17 Жовтня 2012 18:42
Всі хто проти зносу - базарники, наводять свої тупі аргументи чого там має залишитись ринок. не хочеться втрачати мега прибутки.
DF Показати IP 18 Жовтня 2012 17:53
Можливо для заступника мера який агітує підприємців переходити на "Новий ринок" буде новиною, що земельна ділянка на території Боратинської сільської ради, яка належить ТзОВ "Дельта 7", призначена для розміщення автостоянки та торгового комплексу. Тобто, юридично не існує ніякого "Нового ринку". І це не антиреклама, а встановлений господарським судом факт (Справа № 5004/65/12 )
RockCherry Показати IP 29 Жовтня 2012 22:38
Однозначно з ринком треба щось робити! Перенести не вдасця, люди які там торгують не дадуть, та і якщо його знести, то зрозуміло що вибудують там якийсь здоровезний центр, через який навіть того замку і видно не буде. Так шо краще всього зробити так як на північному, це більш реальний варіант.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus