USD 41.80 42.10
  • USD 41.80 42.10
  • EUR 41.70 42.15
  • PLN 10.15 10.35
Світ вражає: Звернення до Голів батьківських комітетів ДНЗ міста Луцька
Голові батьківського комітету ДНЗ

Богонос Богдан Михайлович,
голова батьківського комітету ДНЗ №6,
член Громадського Руху «До майбутнього з освітою»

Доброго дня, шановний (а) голово батьківського комітету дошкільного навчального закладу міста Луцьк.
Звертається до Вас, як головою батьківського комітету ДНЗ №6 м. Луцьк.
Із моєї ініціативи, та за підтримки Громадського Руху «До майбутнього з освітою» для вирішення першочергових завдань у місті створюється «Рада батьківських комітетів ДНЗ міста Луцьк».
Питання якими буде займатись новостворена рада планується узгодити та напрацювати на установчому засіданні, але вони будуть практично ідентичними до питань якими опікуються Батьківські комітети при ДНЗ. А саме:
1. Покращення матеріальної бази ДНЗ міста (у тому числі, спроба залучення до співпраці меценатів та міжнародні фонди);
2. Запозичення досвіду з реалізації проектів у ДНЗ. (Наприклад, зараз існує проблема того, що на території ДНЗ у вечірній час досить часто можуть перебувати групи сторонніх осіб. Охоронець не може самостійно їх видворити з території. У той же час у одному з ДНЗ міста встановили «Тривожну кнопку», що дозволяє вирішити дану проблему). І таких прикладів багато.
Та інші питання, які дозволять зробити співпрацю Батьківських комітетів та адміністрацій ДНЗ ще більш конструктивною.
Те, що Ви є головою БК ДНЗ говорить про те, що Ви турбуєтесь майбутнім Ваших дитей.
Схожий лист з проханням надати Ваші контактні данні я надіслав на електронну адресу кожному завідувачу ДНЗ міста. Нажаль, на даний момент я не отримав від них жодної відповіді. Це говорить про те, що завідувачі ДНЗ або не зацікавленні у тому, щоб батьки (представники різних ДНЗ) спілкувались між собою та обмінювались досвідом чи вони бояться ініціативи громадян.
Коротка довідка
Громадський Рух «До майбутнього з освітою» створено 27 грудня 2012 року. Основною метою Руху є - у порядку реалізації Закону України «Про дошкільну освіту», розробити та виконати міську «Програму ефективної системи дошкільної освіти» на 2013-2016 рр., з подальшим її продовженням на основі набутого досвіду і виявлених проблем.
Основними завданнями якої будуть: 1. Повернення Управлінню освіти виконкому Луцької міської ради усі приміщення колишніх дитячих закладів, які не є об’єктами власності інших юридичних осіб, або були приватизовані з порушеннями чинного законодавства. 2. Збудувати або перебудувати до потреб та чинних стандартів дошкільного навчального закладу приміщення для запланованого забезпечення місцями в дитячих садочках й дитячих яслах. 3. Створити спеціальний фонд, коштом якого здійснювати будівництво, реконструкцію приміщень дошкільних навчальних закладів, поповнювати їх матеріальну, методичну, навчальну базу. 4. Привести у відповідність до чинних санітарних норм усі приміщення, в яких розміщуються заклади дошкільного виховання та освіти. 5. Встановити суворий контроль за наповненістю виховних груп в дошкільних навчальних закладах в порядку дотримання чинних норм. 6. Встановити суворий контроль за виконанням норм Закону України «Про дошкільну освіту», інших підзаконних актів щодо результатів виховання та навчання в дошкільних навчальних закладах. Сайт Громадського Руху «До майбутнього з освітою» - http://sadochoklutsk.at.ua/

Мої контактні данні:
тел. 0673329346,
Електронна пошта - [email protected]
www.facebook.com/BohgdanB
http://vk.com/bohgdan
http://www.odnoklassniki.ru/bohgdanb
ICQ: 387467850
Skype: BohgdanBogonos
Коментарів: 21
Анатоль, Нововолинськ Показати IP 28 Квітня 2013 14:41
Ви Богдане, або занадто наївна, або дуже правдива людина. НІХТО із керівників ДНЗ чи освіти, не зацікавлений у позбавленні самих себе, поборів і вимагань із батьків дітей. А попросту - корита у які вони перетворилися. Не просіть, не бійтеся і не підлабузнюйтесь. Дійте згідно Конституції України.
111 до Анатоль, Нововолинськ Показати IP 28 Квітня 2013 19:01
Не факт що Богдан поборе ту корупцію, але точно програє той хто навіть не намагатиметься з нею боротись
ViNaPa Показати IP 28 Квітня 2013 14:48
мда...якщо і дальше так все піде, то пахне жареним для дошкільної освіти. Там порядку давно немає, всі не хочуть лізти, щоб дітей не щимили. Давно пора, давно.
Штефан, Луцьк до ViNaPa Показати IP 29 Квітня 2013 23:49
Ніхто Ваших дітей щемити не буде. Це великий міф. А боїтесь за свою шкуру, прикриваючись дітьми. Хоча б один раз, Ви пробували витиснути із себе раба? Відповідь я знаю.
Лєна Показати IP 29 Квітня 2013 00:38
А я думаю, що вже давно пора все міняти і не треба боятися змін, боятися що з нашими дітьми будуть ставитись гірше в садку якщо ми не мовчатитмиемо. Необхідно всівм згрупуватись і все у нас вийде. А активних батьків найдеться чимало по всьому місту та й в області зокрема. Якщо треба - вийдемо на майдан і створимо нашу "ОСВІТЯНСЬКУ РЕВОЛЮЦІЮ". Та в першу чергу необхідно навчитися не боятися і йти вперед. НЕбайдужі батьки, приєднуйтеся до проблем які вкоринилися і стали системою. Вперед до майбутнього без корупції, платного навчання, несправедливості... Разом ми СИЛА, а поодинці - ніхто.
Богдан Богонос Показати IP 29 Квітня 2013 12:24
Анатоль, Нововолинськ - Я ні в якому разі не є настільки наївним щоб вважати що чиновники будуть зацікавлені у створенні ГО яка зможе апелювати до них. Крім даного звернення на сайті та листів на електронні адреси завідувачів ДНЗ, я ще передаю листи головам БК з ідентичним зверненням через батьків діти яких ходять у данні ДНЗ. Найближчим же часом думаю піти особисто у ДНЗ від яких ще немає представників та знайти їх. На жаль завідувачі ДНЗ активно користуються відмовкою "Про захист особистих данних" щоб не надавати контактні данні голів БК. ViNaPa - повністю згідний. Лєна - якщо у Вас є діти у ДНЗ, то вийдіть будь-ласка на звязок зі мною.
Комсомол. Показати IP 29 Квітня 2013 14:22
Всё смешно и наивно. Если вы Богдан, даже, что то и сделаете то через месяц вас уже не хватит. а если и хватит то ляжете под власть и будете нелепо улыбаться на встречах! Это как построить коммунизм в отдельно взятой стране(садике). БРЕД к сожалению.
Штефан, Луцьк до Комсомол. Показати IP 1 Травня 2013 17:15
Це у вас там, у комсомолі, обіцяного комунізму чекають вічно. А ми, українські націоналісти, запрягаємо і їздимо радикально.
Богдан Богонос Показати IP 29 Квітня 2013 15:21
Комсомол - Кожен судить по собі.
Комсомол. Показати IP 29 Квітня 2013 16:58
Что конкретно хотите делать? Только реально?
Фанат до Комсомол. Показати IP 30 Квітня 2013 02:15
Раз ти сам визнаэш, що неможливо збудувати комунызм в окремо взятій країні - то чого цим страждаєш? Порожняком займаєшся
Богдан Богонос Показати IP 29 Квітня 2013 22:34
Комсомол - Для початку організувати представників БК та просто активних батьків у громадську організацію котра зможе: 1. Забезпечить обмін досвідом між ДНЗ. (Ніхто не буде заперечувати що батьки дуже часто запроводжують у ДНЗ корисні речі які могли б стати у пригоді і у інших ДНЗ) 2. Зможе контролювати обєми коштів що виділяються на потреби ДНЗ та витрату їх за призначенням. ( Іноді ефективність витрати коштів викликає досить багато питаннь) 3. Спробує налагодити роботу з меценатами (у нас часто вибори :) ) 4. Зможе (запропонувати) навязати управлінню освіти правильні рішення по вдосконаленню навчально-виховного процесу (Наприклад мало хтознає що управління освіти міста з початку 2012 року "збиралось" запроватити Електронну чергу до ДНЗ. Їздили по відрядженнях, витратили купу наших з вами коштів і навіть проекту рішення не підготували. А декілька активних громадян за короткий час зробили за них усю роботу. А наше славне управління освіти не те щоб допомогти, так ще й намалось палки у колеса ставити. Бо бачте Вони хотіли окрему чергу для представників прокуратури, суду, і тд. Мої слова можуть підвердити ті хто був присутній на погоджувальній нараді.) 5. Звітність адміністрацій ДНЗ перед батьками по витраті так званих "благодійних" коштів (я ні в якому разі не кажу що ці кошти не потрібно здавати - потрібно інакше ДНЗ не виживуть) я говорю про те що не всюди прозорою є звітність по їх витраті. Це лише основні питання які бажаю підняти я особисто, актуальні питання зможе запропонувати будь хто з батьків. На жаль досить низькою є активність самих батьків, але час людям уже зрозуміти - якщо ми нне будеми займатись цими справами то ніхто за нас цього робити не буде. Яскравий приклад ситуація у 31 ДНЗ, якби не активні батьки то їх дітям і досі б давали по третині сосиски а решту несли до дому.
Міра Показати IP 29 Квітня 2013 22:57
Богдане, ви кажете кошти потрібно здавати, але чи варто їх забирати від вихователів? Бо ж часто -густо ці гроші потрібні на потреби групи і терміновому порядку! У ДНЗ 31 їх забрали батьки і який результат? Грошей тепер чомусь не вистачає ні на що, хоча здають ті самі суми що і раніше!!!
Л'на Показати IP 29 Квітня 2013 23:17
Міра, я не знаю звідки ви цен взяли, що в ДНЗ грошей не вистачає ні на що. я особисто збираю ці кошти і в групу і в садок. Знаю це на своєму досвіді, якщо вам потрібюна консультація як розпоряджатись грішми і як звітуватись - допоможу. І це пректарсо що грошима розпоряджаються батьки, а не адміністрація ДНЗ
Богдан Богонос Показати IP 30 Квітня 2013 09:34
Міра - як на мене то якщо нормально налагодженна звітність то кошти які здаються на групу забирати у вихователів немає сенсу. На моє переконання вихователям легше судити що потрібніше у групі. Що до коштів що здаються на потреби ДНЗ то їх витрата повинна погоджуватись лише на зборах батьківського комітету ДНЗ, а адміністрація може лише подати свої пропозиції. Міра, Л'на - як я писав вище в тому числі і саме для того щоб представники різних ДНЗ мали можливість обмінятись досвідом, хочу зібрати усіх разом у єдине ціле. (вийдіть будь-ласка зі мною на звязок досить ховатись за безіменними ніками на сайті)
Штефан, Луцьк до Богдан Богонос Показати IP 30 Квітня 2013 15:40
Богдане, не може бути нормально налагодженої звітності при поборах із батьків. Вихователі не можуть рекомендувати куди направити грошові вимагання. Батьки не повинні погоджувати на зборах свої незаконно вирвані адміністрацією ДНЗ, криваві внески. Керівники ДНЗ не мають права рекомендувати куди направляти зібрані "добровільно" гроші. ЦЕ ВСЕ НЕЗАКОННО! Шкода, але Ви на кривому шляху. Так Ви і нічого не зрозуміли. Клімчук і Романюк вам подумки аплодують. Без твердості характеру та бажання побороти неправду, хай яким не був би важким цей шлях, Ви приречені на поразку. Ви вже програли війну, тільки-но її розпочавши. І зробили "хенде хох!" - ручки догори. Браво, рабе! Навчіть цьому і свою дитину.
Богдан Богонос Показати IP 30 Квітня 2013 17:11
Штефан, Луцьк - З таким підходом діти не ходитимуть у ДНЗ просто тому що не буде куди ходити. Чи Ви вважаєте що якщо держава не фінансує ДНЗ то можливо варто їх узагалі закрити? Будуте сидіти дома глядіти дітей тому що на роботу з дитиною ж не підете. Не потрібно тутт кричати що це не законно - пропонуйте решення або мовчіть а то поговорити усі гаразді а коли до діла то шукай вітра у полі.
Штефан, Луцьк до Богдан Богонос Показати IP 1 Травня 2013 14:01
Я залишав Вам свій № телефону. Дзвоніть. Ви не неправильному шляху. Ніхто садків не прикриє. Це черговий міф. Нове керівництво області та міста будуть старатись працювати на Україну. Нічого нікому платити не потрібно. Грошей вистачає і закон на Вашому боці. Потрібно усувати не наслідок, а причину - старе скорумповане начальство. Крапка.
Богдан Богонос Показати IP 30 Квітня 2013 19:53
Вибачаюсь за граматичні помилки у попередньому пості - емоції.
Анатоль Показати IP 4 Травня 2013 21:44
Шкода, що ця історія із дітьми, схоже, не матиме продовження. У Нововолинську вже до "Конвенції про права дитини", добрались. І далі розкручують цю тему.
Альона Показати IP 19 Грудня 2013 12:12
Добрий день! Моі діти ходять у садочок №38 ми кожен рік здаємо тільки на потреби групи майже до 500гривень це нерахуючи усі фонди на садочок кожен місяць по 15 гривень і ще сказали що вкінці травня кожен повинен здати по 200 грн з людини на ремонт садочка і по 20грн кожне місяць здаєм на фонд групи при томуставили вікно пластикове за 4500 в меншого купляли кухню здавали по 300грн з людини а ще то канцелярія то іграшки а щеж подарунки на всі свята і за харчування. взагалі все за рахунок батьків. Скажіть чи є закони про ті фонди чи це добор чина допомога ?

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.

Система Orphus